Primăria Capitalei începe în iulie lucrările de delimitare a liniilor de tramvai 1 și 10 de traficul rutier

de Red. Știri     HotNews.ro
Marţi, 26 iunie 2018, 18:48 Actualitate | Administratie Locala


Primăria Capitalei începe în iulie lucrările de delimitare a liniilor de tramvai 1 și 10 de traficul rutier prin montarea de garduri, stâlpișori sau borduri între calea de rulare și carosabil, după modelul liniilor 21 și 41, anunță Regia Autonomă de Transport București.

”Regia Autonomă de Transport București (RATB) va începe, în prima decadă a lunii iulie, lucrările de separare prin montarea de garduri, stâlpișori sau borduri între calea de rulare a tramvaielor și carosabil. În aceste zile se derulează formalitățile pentru preluarea amplasamentului, urmând ca RATB să înceapă lucrările până la data de 10 iulie a.c.”, se arată într-un comunicat RATB.
 
Lungimea traseului celor două linii de pe inelul central al orașului care urmează a fi delimitate este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km va fi delimitat cu stâlpi flexibili. Costul total al investiției este de 6.281.261 lei (TVA inclus).

RATB va realiza lucrările în regie proprie pentru două dintre cele patru tronsoane ale traseului, în lungime totală de 8,16 km, din care circa 2 km – stâlpișori. Pentru restul traseului, lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.

Prin soluția propusă, respectiv instituirea benzii proprii pentru acest traseu, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, potrivit RATB.

Traseul liniilor 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.

Delimitarea traseului tramvaiului 21 de restul traficului a fost un succes, timpul de parcurgere scăzând la jumătate.



















1073 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    mda (Marţi, 26 iunie 2018, 19:13)

    liviu_ [utilizator]

    totul pentru borduri si gardulete...

    ca-s sector 4 ...se schimba bordurile de 2-3 ori pe an
  • +2 (2 voturi)    
    Mda (Marţi, 26 iunie 2018, 19:21)

    Soljenitin [utilizator]

    Si cand draci baltati mai inchide din santiere? Sau asta era revolutia in trafic, umplem de santiere ca sa vezi ce o sa le placa bucurestenilor!
  • 0 (0 voturi)    
    gardurile (Marţi, 26 iunie 2018, 19:55)

    nahir [utilizator]

    respective vor rugini la fel de repede ca cele de pe linia 21, sau mai repede?
  • 0 (0 voturi)    
    In opinia mea, o mare porcarie (Miercuri, 27 iunie 2018, 2:18)

    vali20 [utilizator]

    Super, nu numai ca era un chin sa traversezi (auto)strada care trece pe sub geamul blocului, printre sase benzi cu masini si doua linii de tramvai, pentru ca trecerile de pietoni sunt la 2km una de alta, acum va fi proba olimpica. Apoi, care e logica sa tii in brate atata o linie de tramvai care e dublata de metrou? Oare de ce tramvaiul din Militari a fost scos? Ok, nu il scoatem, dar de ce separat de trafic? Ca sa ne ingramadim toti pe o banda la Baba Novac unde se lucreaza din Cretacic la conductele alea? Sau sa stai dupa moscaitii care sunt ocupati cu telefonul si mai uita sa si conduca (nu imi sariti in cap, nu ma refer la depasirea coloanei, ci la depasirea unuia care uita sa mearga in ritm cu toti). Si e normal sa pierzi timpul in trafic din cauza avariatilor, nu aia sunt problema, ci cei cativa care mai depaseau cateva masini cand nu era niciun tramvai pe linie. Mergeti si voi azi si vedeti cati merg pe linii si unde se blocheaza de fapt tramvaiul (hint: in intersectii, genial semnalizate si concepute, cum e virajul stanga spre Spitalul de Urgenta Floreasca unde se blocheaza mereu si se va bloca in continuare, cu tot cu gard, asta datorita benzilor care par trasate de cineva beat, la fel si la intersectia Sos Mihai Bravu-Vatra Luminoasa unde e un marcaj genial pe banda a patra care se contopeste din var cu a patra, desi pe langa ca e o tampenie, nici nu era nevoie; dar nu e o surpriza, stim cat de incompetenti sunt cei care se ocupa de treburile astea). Numai la garduri ne pricepem in Romania, ii dam sfaturi lui Trump cate vrea, mergeti si voi in Londra si vedeti cum traverseaza pietonii pe unde vor si cum au locuri din 100 in 100 m, pentru ca orasul e si al oamenilor, la noi exista traversare prin loc nepermis si strazi cu gard care delimiteaza zona pentru fiecare corp geometric existent (str Ziduri Mosi, alt ex de desfigurare a unei zone).
    Oricum, starea justitiei e problema, mergem maine la protest sa treaca motiunea, ca de-aia se pun garduri in Bucuresti.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri