Mai mulți călători care au folosit portofelul electronic pentru a plăti călătoriile efectuate cu mijloacele de transport în comun ale Regiei Autonome de Transport București au fost taxați de mai multe ori la o singură validare. Regia a anunțat vineri că Sistemul Automat de Taxare (SAT) care asigură încasarea contravalorii călătoriilor în mijloacele de transport prezintă unele probleme tehnice pe platforma online și la validarea plății cu portofel electronic.

Troleibuz RATBFoto: Hotnews

”Specialiștii care administrează SAT lucrează pentru identificarea cauzelor și remedierea urgentă a situației. RATB a luat măsuri ca angajații însărcinați cu verificarea titlurilor de călătorie să nu aplice sancțiuni în astfel de cazuri. Regretăm situația apărută și îi informăm pe cei afectați de aceste disfuncționalități că pot recupera diferența dintre tariful de călătorie și suma dedusă în mod eronat de sistemul electronic solicitând acest lucru în scris, prin email la info@ratb.ro, precum și prin poștă sau direct la sediul Regiei din Bd. Dinicu Golescu nr.1, sector 1, București”, se arată într-un comunicat emis de RATB.