Proiect: Circulația mașinilor cu norme de poluare Euro 0, 1, 2, ar putea fi interzisă în București incepând cu 2019, între orele 06:00 – 22:00, Euro 3 din 2020 si Euro 4 din 2021. Proiectul NU a fost adoptat de Consiliul General / Primăria precizează că nu are în vedere adoptarea „în perioada imediat următoare” a unei astfel de reglementări

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 25 aprilie 2018, 16:03 Actualitate | Administratie Locala


Trafic Colentina
Foto: Hotnews
Circulația mașinilor care sunt încadrate în clasa de poluare 0, 1, 2, sau nu sunt încadrate în nicio clasă de poluare, ar putea fi interzisă în București de la 1 ianuarie 2019, în intervalul orar 06:00 – 22:00, potrivit unui proiect de hotărâre inițiat de consilierul PMP - Lucian Iliescu. Acesta propune să fie interzisă de la 1 ianuarie 2020 și circulația  autovehiculelor Euro 3, iar din 2021 și cele Euro 4, în intervalul orar 06:00 – 22:00. Proiectul de hotărâre a fost depus la registratura Primăriei Capitalei, însă nu a fost postat în dezbatere publică și nici nu a fost adoptat de Consiliul General, urmând să fie supus la vot.  Documentul va intra în vigoare doar dacă va fi adoptat de Consiliul General.

”Fac excepție de la această restricție:   autovehiculele îndreptăţite să utilizeze semnale speciale de avertizare luminoase, autovehiculele care efectuează transport în comun, ambulanțele, ale celor care îndeplinesc sarcini publice, transportă alimente, respectiv autovehiculele de depanare sau de transport vehicule care au girofare galbene. Totodată, în această categorie de excepţie se încadrează şi autovehiculele diplomaţilor, militare, autovehiculele care transportă persoane cu handicap locomotor şi carele TV”, se mai arată în proiectul de hotărâre.

Nerespectarea acestor prevederi constituie contravenție şi se sancţionează cu amendă de la 500 la 2000 lei, potrivit proiectului de hotărâre. Citeste aici proiectul de hotarare.

”Am depus un proiect de hotărâre care limitează accesul mașinilor non-euro, euro1, euro 2 începând cu 1 ianuarie 2019 pe raza Municipiului București și limitarea mașinilor euro 3 și 4, gradual începând cu 2020. Acest proiect poate suferi modificări în următoarele 30 zile din dezbaterea publică. Bucureștiul este un oraș sufocat de trafic. Fără reguli viață cotidiană este compromisă”, a postat inițiatorul proiectului, Lucian Iliescu, pe pagină de Facebook.

”Capitala este unul dintre orașele europene cu cel mai înalt nivel de poluare, mai ales a aerului. Conform datelor Oficiului european de statistică, în anul 2015, doar 22% dintre locuitorii Bucureștiului se declarau mulțumiți de calitatea aerului și 31% de nivelul de zgomot din oraș.  În contextul  Directivei Uniunii Europene 2008/50/EC privind calitatea aerului înconjurător şi un aer mai curat pentru Europa, a măsurilor restrictive privitor la circulăția autovehiculelor care sunt încadrate în clasa de poluare 0, 1, 2, 3, 4 sau nu sunt încadrate în nicio clasă de poluare, pe care tot mai multe orașe europene le iau, se constată că odată cu eliminarea timbrului de mediu pentru autovehicule, numărul de mașini poluante care circulă în țară și cu atât mai mult în București, a crescut substanțial. Este imperios necesar a se lua măsuri de descurajare a circulației cu autovehicule poluante în oraș   și venind în întâmpinarea și completarea măsurilor de eliminare a parcului auto poluante care se regăsesc în propunerea P.M.B a Planului Integrat de Calitate a Aerului în municipiul București,  consider oportună restricționarea circulației, cel puțîn pe timpul zilei a acestui tip de autovehicule”, se arată în expunerea de motive a proiectului de hotărâre.

UPDATE Primăria Municipiului București a precizat că nu are în vedere adoptarea „în perioada imediat următoare a unor reglementări referitoare la accesul în Capitală a autovehiculelor încadrate în anumite categorii de poluare”.

”Astfel de prevederi se adoptă, ca orice decizie care vizează restricții aplicate cetățenilor, după o analiză temeinică. Așa cum municipalitatea a comunicat în trecut, intenția este de a demara un sondaj de opinie sau o altă formă de consultare publică, eventual studii de impact cu privire la acest subiect”, precizează Primăria, într-un comunicat remis HotNews.ro.

Inițiativa preluată în presă în ultimele zile aparține unui consilier general, fiind depusă în nume personal, fără ca etapele de fundamentare să fi fost parcurse, arată Primăria, care precizează că „documentul nu are valoare oficială, nu include contribuția aparatului de lucru al primarului general, așadar nu prezintă punctul de vedere al municipalității”.


Citeste mai multe despre   


















11001 vizualizari

  • 0 (44 voturi)    
    treaba romaneasca (Miercuri, 25 aprilie 2018, 16:18)

    Alin I. [utilizator]

    Deci nu doar in centru ci in tot orasul si nu doar non euro -euro 1 si 2 ci pana la 4.

    Eu zic permitem doar electrice. Sa dam un exemplu de avant francezilor si nemtilor.
    • -6 (18 voturi)    
      .... exemplu .... (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:13)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Alin I.

      Sa dam exemplu, tovarasi: circulatie par-impar si rezolvam cu poluarea instantaneu.
    • -4 (16 voturi)    
      Sigur... romanii au inventat restrictiile in centr (Miercuri, 25 aprilie 2018, 19:04)

      adrianhn [utilizator] i-a raspuns lui Alin I.

      Orasului... Bine ca nu zice PSD ca e bine sa ne spalam pe maini, ca altfel iarasi intrau postaci ca tine sa ne zica ca e bine sa ne bagam mainile in fund ...

      Cred ca votantii USR si PNL duc zica "a fi Gigi Contra" la un alt nivel.
    • +11 (23 voturi)    
      Electrice si biciclete (Miercuri, 25 aprilie 2018, 19:28)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui Alin I.

      Lumea ar fi mult mai frumoasa daca am avea doar masini electrice si biciclete.
      Aerul ar fi mai curat, traficul mai usor iar retrograzii ar migra de la oras catre sate.
      In Bucuresti vor ramane doar cei capabili de a cumpara masini noi.
      • +2 (8 voturi)    
        Sunt necesare si alte masuri inainte. (Joi, 26 aprilie 2018, 8:39)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        1. Centura ocolitoare.
        2. Parcari mari si conexiuni cu mijloacele de transport in comun in zonele de intrare in Bucuresti/sau zona de inceput a interdictiei.
        3. Posibilitatea de a palti taxe suplimentare pentru cei care au masini de suflet ce le tin in garaj si merg cu ele o data pe saptamana/luna...de obicei in afara orasului.
        De exp. o taxa de 10 euro/zi platibila prin SMS, in ziua in care vrei sa iesi cu masina tranzitand Bucurestiul...ar fi ok pentru situatiile speciale.
      • 0 (0 voturi)    
        aiurea (Joi, 3 mai 2018, 8:28)

        cataboier [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        lumea ar fi mult mai curată și frumoasă dacă nu am mai avea experiențe biologice,atomice,modificări genetice și războaie retarzilor ! astea cu mașinile sunt afaceri ale bogătanilor și nu are nimic de a face cu poluarea ! dar ce să înțelegeți voi spălații pe creier !
    • +1 (7 voturi)    
      Lege extraordinar de buna (Joi, 26 aprilie 2018, 12:28)

      Robert7777 [utilizator] i-a raspuns lui Alin I.

      Salut.

      Mie mi se pare o lege extraordinar de buna. Daca masina polueaza ori o schimbi ori mergi cu alte mijloace de transport (RATB, Metrorex, bicicleta).

      Eu am masina dar prefer sa merg cu bicileta la serviciu (distanta de 10km).

      Sper din tot sufletul sa se aplice aceasta lege si sa scapam de poluarea din acest oras. Daca se aproba si se aplica, Firea primeste un mare plus de la mine.

      Nu interzice nici un drept constitutional (ai dreptul la proprietate, ai dreptul sa o folosesti dar cu anumite restrictii).

      Masina este facuta sa fie folosita 5-7 ani. Dupa aceea trebuie scoasa din uz. Masina in Bucuresti este vazuta ca o necesitate cand in mod normal ar trebui folosita la nevoie. In tarile civilizate, lumea se duce la serviciu cu bicileta (ceea ce face bine si la sanatate).

      Multa bafta si sper sa ne civilizam.
      • -1 (3 voturi)    
        @Robert7777 (Joi, 26 aprilie 2018, 12:52)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Robert7777

        Be ce baza ai tras tu concluzia ca o masina este facuta sa circule 5-7 ani? Ce faci cu ea DUPA ?

        masina din link (https://bavariaused.com/masini/bmw-x6-m-l588460-e71), face dupa 8 ani, cam 55000euro. O dai la rabla pentru 1500-2000?

        Tu te auzi cind vorbesti?
        • +1 (5 voturi)    
          Aici e vorba de interesul fata de cei din jur ... (Joi, 26 aprilie 2018, 13:10)

          Robert7777 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

          Salut.

          O masina care este mai veche de 7 ani, nu mai prezinta siguranta nici pentru tine si nici pentru cei din jur.

          Referitor la noxe, nu conteaza ca mergi 100 de km pe an sau 100.000 de km pe an. In cei 100 de km, ii afumi pe cei din spatele tau de le distrugi cativa ani din viata.

          Sunt curios daca cei care detin masini vechi ar fi dispusi sa stea in spatele masinii lor cand masina este pornita si scoate noxe...

          Nu mai vorbesc cand esti cu copii in masina si apare in fata o "masina" care are ca updrade un furnal si NU mai poti sa respiri la tine in masina.
        • 0 (4 voturi)    
          Masina pentru romanii ... (Joi, 26 aprilie 2018, 13:13)

          Robert7777 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

          Si apropo de masina din link ... daca ai 55000 ca sa dai pe o masina de 7 ani, de ce nu ai cumpara ceva NOU care sa fie mai ok cu mai multe dotari si evident mai ieftina (dar nu BMW) si care nu mai omoara oameni????
  • +12 (26 voturi)    
    cand nu esti capabil (Miercuri, 25 aprilie 2018, 16:22)

    Hans Metter [utilizator]

    sa construiesti sau sa oferi alternative, interzici...
    Pe de alta parte nici asa nu se mai poate. Nu e bine pt nimeni sa ramanem in aceasta situatie. Nici pt calatorii din mijloacele in comun nici pt soferi indiferent de norma de poluare.
  • +7 (21 voturi)    
    aaa... (Miercuri, 25 aprilie 2018, 16:35)

    liviu_ [utilizator]

    nu se face nici o diferenta intre benzina si motorina?!

    cum ramane cu motocicletele? acolo normele sunt diferite, nu prea exista euroX, chiar daca exista sunt oarecum altele etc...

    asta ca sa nu mai vb ... ce face firutza cu ambulantele,. pompierii, politia, gunoi etc... care au destule masini care nu prea respecta normele astea?! "112 aveti o urgenta?! Pai e ora 18... nu putem trimitem ambulanta decat la ora 22"

    dar cel mai important... cum mama naibii faci o lege in care obligi niste zeci de mii de oameni sa-si schimbe masinile cu cateva luni inainte sa o aplici?!
    O lege de genul asta (una calumea) este necesara... dar hai sa dam oamenilor 2-3 ani sa se pregateasca!
    • -4 (4 voturi)    
      daca citeai primul paragraf (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:16)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      avea raspunsul la intrebarea ta
      • 0 (0 voturi)    
        cand am comentat (Joi, 26 aprilie 2018, 9:31)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        nu era articolul terminat... erau dar cateva date...
        am revenit mai tarziu cu alt comentariu...
    • 0 (4 voturi)    
      da da da (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:54)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ca sunt si muuulte motociclete. fara numar.
      3 ani? asa mult? pai la banii romanilor, electrice fara numar
      • -1 (1 vot)    
        interesant... (Joi, 26 aprilie 2018, 9:34)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        si pentru ca sunt mai putine ca masinile...
        nu conteaza , nu?!
        asta DA democratie!
        eu propun ca sa fie impuscati ca si asa sunt f putini!

        sunt suficiente motociclete ca sa fie paragrafe in codul rutieir... in lege d c nu se specifica?!
        la cum e legea o sa se aplica fix ca la masini... numai ca normele de poluare sunt cu totul altele
  • +5 (23 voturi)    
    Solutie (Miercuri, 25 aprilie 2018, 16:39)

    tommyd [utilizator]

    Ok, si ce vor face bucurestenii cu aceste masini? Dar autoritatile? Le trimit in bloc la casat? Ca in Europa evident ca nimeni nu le va mai dori. Tare mi-e teama ca PMB va avea un cartof fierbinte in mana.
    • +7 (7 voturi)    
      ''directiva'' (Miercuri, 25 aprilie 2018, 19:22)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui tommyd

      nu s eaplica si autoritatilor. Bineinteles. cum nu li se aplica nici o lege..ei nu au nevoie de autorizatii Isu si multe altele..pe care fraierii trebuie sa le respecte
    • -2 (16 voturi)    
      Rablele la Remat (Miercuri, 25 aprilie 2018, 19:26)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui tommyd

      Nu avem nevoie de rable otravitoare pe strazi, vrem numai masini noi si bune.
      Orasele nu sunt muzee in care sa adunam vechituri.
      Dreptul de a detine o masina este un lux permis doar celor care au venituri mari si putere de munca.
  • +11 (27 voturi)    
    dragutz... (Miercuri, 25 aprilie 2018, 16:43)

    liviu_ [utilizator]

    acu am citit hotararea...
    deci RATB care ciscula 20 de ore pe zi.. .cu motorina si poluaza in draci e exceptie... noi prostii care mergem la servici sa avem euro 5 ...

    ramane in schimb faza cu motocicletele... fapt care dovedeste ca ala/aia care au redactat hotarare sunt niste imbecili!

    PS: oricum nu a trecut, dar ca idee
    • -1 (3 voturi)    
      mergi cu RATBul (Joi, 26 aprilie 2018, 9:12)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      sau nu se cade pt oamenii fini asa ceva?!
  • -9 (15 voturi)    
    catre administratia Bucurestiului. (Miercuri, 25 aprilie 2018, 16:58)

    Dizidentul [utilizator]

    in urma cu circa 4 saptamini am adresat o intrebare administratiei,sigur ca nu am primit niciun raspuns,intrebarea a fost in urma declaratiilor doamnei primar in care s-a laudat ""Primaria a acordat ajutoare pentru cei nou nascuti in jur de milioane" intrebarea mea aceste ajutoare se acorda in toata tara sau numai in Bucuresti?
  • +2 (30 voturi)    
    Oare cator oameni (Miercuri, 25 aprilie 2018, 16:59)

    xolv [utilizator]

    le luati posibilitatea de a face naveta, de a munci in aceasta tara bananiera ?
    • -4 (12 voturi)    
      23.000 de morţi (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:15)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      premature în România sunt cauzate de poluare.

      Lor de ce sa le luam dreptul la viata?
    • +2 (16 voturi)    
      celor mai saraci (Miercuri, 25 aprilie 2018, 18:21)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      cei cu bani isi permit un seria 3 sau seria 5 hibrid care emite pe hartie 20-40g CO2. Taxe mici, impozite mici, ce conteaza ca in mod electric parcurg in mod real 15km apoi intra agregatul de 2.0 turbo de 200+ cai....De platit vor plati insa cei cu logan 1.4-1.6 euro 3-4, sau echivalent. Ei sunt poluatorii, pe ei sa-i jupuim in numele progresului. De ce? Pentru ca sunt fraieri si muncesc cinstit.
      • 0 (2 voturi)    
        nu neaparat (Joi, 26 aprilie 2018, 15:20)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        si eu muncesc cinstit si am masina cu norma euro 5, si nu euro 2 sau 3.
        Asa ca se poate si ptr oamenii cinstiti sa isi ia masini cu norme de poluare mai recente.
        Personal sustin masura, numai si numai sa scapam odata de rablele din trafic.
    • -3 (9 voturi)    
      nu le pasa lor.. (Miercuri, 25 aprilie 2018, 19:24)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      da' nici ''ecologistilor'' de pe aici de pe HN.. niste fetite plangacioase..au masini electrice sau sunt pietoni.
    • +1 (13 voturi)    
      Nu sunt buni (Miercuri, 25 aprilie 2018, 19:24)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Oamenii care nu isi permit minim Euro5 nu sunt doriti in capitala Romaniei.
      Bucurestiul accepta doar cetateni inalt calificati, cu venituri de cel putin 1500 de euro pe luna, care isi permit masini noi.
      Cei care nu pot schimba masina odata cu aparitia unei noi norme de poluare se pot muta la tara unde pot lucra in agricultura.
      Salariile au crescut special pentru a permite achizitia de masini moderne si nepoluante.
      • 0 (2 voturi)    
        tu trolezi atat de prost (Joi, 26 aprilie 2018, 12:30)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        inca nu-ti meriti nici cei 7 centi pe mesaj.
  • +6 (12 voturi)    
    poluare (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:05)

    neaga1900 [utilizator]

    In Düsseldorf nu se poate intra daca nu ai euro 4, iar din 2025 nu se mai poate intra cu masini ce folosesc ca combustibil motorina! ... O problema nationala este ca masini cu volanul pe dreapta sa aibe drept de circulatie pe drumurile din Romania! Asta e o mare problema, pe care dvs ziaristii ar trebui sa o ridicati, sa sembilizam opinia publica ...
    • +1 (5 voturi)    
      in Dusseldorf (Joi, 26 aprilie 2018, 9:36)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui neaga1900

      salariu minim e 1000+ euro nu 300E, salariu mediu e pe la 3000 probabil nu la 500E...
  • +4 (8 voturi)    
    parere propie (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:21)

    un oarecare [utilizator]

    masura este radicala.
    personal eu as fi bucuros sa ma lipsesc de masina si sa fie orasul "pustiu" . sa pot sa merg cu RATB rapid prin oras la ore de varf.
    oricum o astfel de masura nu o sa fie asa radicala.
    intai se prezinta o solutie extrema / exagerata, ca lumea sa accepte o decizie mai moderata putin ca pe o usurare.
  • +8 (10 voturi)    
    orice masura de reducere a nr de masini (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:33)

    Andrei453530 [utilizator]

    e binevenita. Dar, cred ca aceasta masura nu ajuta neaparat la scaderea poluarii, poate doar producatorii auto. Daca vrem sa reducem poluarea, ar trebui sa filtram masinile in functie de emisiile masurate la ITP, nu de vechimea masinii, pentru ca sunt masini Euro6 cu sute de mii de km la bord, care polueaza mai mult decat cele vechi, dar bine intretinute si mai putin rulate.
    La spital nu ducem oamenii pe criterii de varsta, ci pe criterii de boala.

    Si astfel de masuri trebuiesc luate numai impreuna cu altele, complementare: suplimentarea mijloacelor de transport in comun, vignete de oras, amenzi pt nerespectarea legilor, etc.
  • -1 (11 voturi)    
    catre cei care comenteaza: intai ganditi ... (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:42)

    SELMA [utilizator]

    Aplicarea unui astfel de proiect va face posibila aplicarea unui program viabil de circulatie a mijloacelor de transport in comun...se reduc intarzierile pe traseu...oamenii vor putea face naveta fara stresul ca masinile vin cu intarziere ...aprovizionarea magazinelor, stransul gunoiului se vor face pana la ora 6:00 am, indiferent de cum este vehiculul...
    Sunt parti bune! Trebuie inceput de undeva ca sa ajungem la ceea ce admiram in alte capitale europene (Viena, Paris, Berlin....ca sa nu vorbim de Riga, Copenhaga..)...Sper ca se va vota si aplica corect, caci aunci cand vor apare rezultatele, lumea va intelege ca a meritat "efortul" de a circula cu mijloacele de transport in comun....
    • +1 (1 vot)    
      alte capitale europene (Joi, 26 aprilie 2018, 9:38)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui SELMA

      au un guvern care nu da legi ca sa poata fura ca-n codru
      si are salariile de minim 2 ori mai mari ca in Romania...

      O astfel de masura este binevenita, dar facuta in mai mult timp si FARA sa faca diferenta intre masinile statului si altea particulare

      actuala lege spune "particularii trebuie sa respecte legile de poluare" "statul este scutit"!
      ori Statul este primul care ar trebui sa dea un exemplu!
    • 0 (0 voturi)    
      tu cel mai probabil (Joi, 26 aprilie 2018, 12:31)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui SELMA

      mergi suptventionat cu transportul in comun.
  • +8 (10 voturi)    
    Cred ca isi puneau lumea in cap! (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:55)

    Landser [utilizator]

    Pai sunt sute de masini euro 3 si 4 in perfecta stare de functionare cumparate de noi din romania unele pana in 100000 de km !sa 'nteleg ca alea ar fi fost bune de aruncat?
    Daca o asemenea lege ar fi fost adoptata probabil ca bucurestiul ar fi fost complet blocat!Vrei sa reduci poluarea pune nene taxa in centrul orasului dar pt asta trebuie sa ai centura ca sa poti ocoli centru'!Construieste parcari la intrarea in bucale pt ca lumea sa poata lua un s-bahn !
    Nici in Germania nu pot sa le interzica complet probabil doar in zonele centrale iar la periferie au parcari!Bulinele alea cu umwelt zone pt aia sunt!
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Joi, 26 aprilie 2018, 13:06)

      Nautilus [utilizator] i-a raspuns lui Landser

      Harta interactivă AQICN zice așa: cei 5 senzori din București (Romarta, Titan, Dr. Taberei, Lacul Morii și Otopeni) sunt pe verde. Cam tot timpul stau pe verde în ultimii 10 ani, chiar dacă uneori traficul e nasol.

      În Budapesta sunt frecvent pe galben, uneori portocaliu sau roșu. (Când au fost pe roșu, administrația a impus restricții de circulație.) În Istanbul practic niciodată nu sunt pe verde. Azi majoritatea sunt pe galben, 4 din ei portocalii și unul roșu (Aksaray). La fel în Sofia.

      Astfel încât omul nostru a ridicat pretextul poluării în capitala în care nu trebuia :-)
  • +3 (11 voturi)    
    Buna asta! (Miercuri, 25 aprilie 2018, 17:58)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Dar cum facem cu euro-fake-urile diesel Audi-VW, care in service pe stand scot norma euro6 si pe drum sunt euro 2 maxim?
    Luam norma euro 5 si 6 pe bune sau ce declara fabricantii bagabonti ordinari?
    In SUA i-au prins cu mata-n sac, si le-au dat masinile inapoi, de teama proceselor, la noi RAR-ul mananca banii degeaba!
  • +7 (9 voturi)    
    Proiectul asta ar avea logica (Miercuri, 25 aprilie 2018, 18:05)

    galeo [utilizator]

    Proiectul asta ar avea logica atunci cand ar exista o alternativa printr-o centura
  • -7 (9 voturi)    
    Interzis toate masini la cetațeni (Miercuri, 25 aprilie 2018, 18:24)

    asistat [utilizator]

    care polueaza!
  • -3 (7 voturi)    
    Deci vom avea poluare și de la 22-6 (Miercuri, 25 aprilie 2018, 18:37)

    nick24 [utilizator]

    Că au voie noaptea.
    Iar de motociclete care poluează mai rău ca trabantul, nici nu se pomenește.
    • -2 (2 voturi)    
      mda (Joi, 26 aprilie 2018, 9:41)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      1 - de unde ai scos-o p-asta cu "motocicletele polueaza mai rau ca trabantul"
      2 = motocicleta nu e "autovehicul"?! E inteleg ca e incadrata la fel ca masinile (ceea ce e o tampenie pt ca moticiletele au alte norme de poluare si o sa ajungi sa interzici motocclete din 2014!)
  • +3 (9 voturi)    
    Trebuie sa ofere alternative (Miercuri, 25 aprilie 2018, 18:42)

    banel [utilizator]

    Orasele din Vest unde s-au mai facut astfel de propuneri au un transport in comun exceptional in timp ce al nostru e cam de lumea a treia.

    Perioada de treanzitie ar trebui sa fie mai mare iar oamenii sa aiba optiuni serioase de schimbare a masinii.

    Probabil asta e solutia duamnei firea la fluidizarea traficului. Ma mir ca nu a adoptat metoda cu numerele pare si impare, ca la mentalitate tot in zona aia se afla.
  • -1 (11 voturi)    
    Mi se pare ok (Miercuri, 25 aprilie 2018, 20:16)

    Melinte [utilizator]

    Mie mi se pare f ok ce vor sa faca
  • +1 (1 vot)    
    un prim pas.... (Joi, 26 aprilie 2018, 8:48)

    minos [utilizator]

    ....ar fi sa nu se mai inmatriculeze masini fara anumite norme euro, dar sa interzici brusc ar fi complicat....Ei tot se gandesc sa introduca o noua taxa de mediu, cu ce ajuta o noua taxa evitarea poluarii cand exista alternativa de a inmatricula in Bulgaria sau se va gasi altceva sa se polueze in continuare? Mai bine sa se dea o lege, ca la nivel national, sa nu mai poata fi inmatriculate masini fara EURO si cu EURO 1-4. Si sa se fie facilitati fiscale pentru hibrid si electrice
  • +1 (3 voturi)    
    initiativa (Joi, 26 aprilie 2018, 12:26)

    vasilica_costica [utilizator]

    este important de stiut ca initiativa a fost a usr-istului, care nu a stiut ca aceasta hotarire se poate ataca ca fiind neconstitutionala, deoarece induce o discriminare a proprietarilor de auto si o presiune, impiedicind libera circulatie a persoanelor, si deci drepturile omului, se poate face altfel, prin ajutarea celor cu masini poluante sa scape de ele, cumparind sau nu masini nepoluante.
    • 0 (0 voturi)    
      PMP = USR? (Miercuri, 2 mai 2018, 9:13)

      Cristi_B [utilizator] i-a raspuns lui vasilica_costica

      Bai, dar de când s-a unit PMP-ul cu USR-ul? Nu mai băga nasoale la adresa USR-ului!...

      "potrivit unui proiect de hotărâre inițiat de consilierul PMP - Lucian Iliescu. "

      Citește mai bine înainte de a împroșca cu noroi pe alții!
  • 0 (0 voturi)    
    Proiect Primaria Bucuresti (Joi, 26 aprilie 2018, 23:02)

    Cucumiau [utilizator]

    Daca ne gandim bine o masina pe benzina care are E 2 cu ITP-ul facut are mai putine noxe decat o masina diesel care are E 6 gen Wolkswagen.Deci decizia ar trebui luata in privinta masinilor diesel care elimina microparticule potential cancerigene.Interzicerea masinilor pe motorina in centrul oraselor s-a luat in unele tari europene,nu in tot orasul si toata ziua.Asa cum a fost formulata decizia este un abuz.
  • 0 (0 voturi)    
    Proiect Primaria Bucuresti (Joi, 26 aprilie 2018, 23:12)

    Cucumiau [utilizator]

    Daca ne gandim bine o masina pe benzina care are E 2 cu ITP-ul facut are mai putine noxe decat o masina diesel care are E 6 gen Wolksvagen.Deci decizia ar trebui luata in privinta masinilor diesel care elimina microparticule potential cancerigene.Interzicerea masinilor pe motorina in centrul oraselor s-a luat in unele tari europene,nu in tot orasul si toata ziua.Asa cum a fost formulata decizia este un abuz.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version