Roxana Wring, consilier USR: Decizia de a inchide scolile este o decizie dispretuitoare la adresa tuturor bucurestenilor care au copii si care au un serviciu

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 26 februarie 2018, 11:35 Actualitate | Administratie Locala


Roxana Wring
Foto: Facebook
Decizia de a inchide scolile este o decizie dispretuitoare la adresa tuturor bucurestenilor care au copii si care au un serviciu, a postat Roxana Wring, consilier USR, pe pagina de Facebook. Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a luat decizia de a inchide luni si marti scolile din Bucuresti dupa ce Administratia Nationala de Meteorologie a emis  doua coduri portocalii prin care avertizeaza ca, incepand de luni dimineata, urmeaza ninsori si viscol in 12 judete din sudul si sud-estul Romaniei.

"Ideea aceasta ca oricine poate sta oricand acasa cu copilul este doar in mintea Gabrielei Firea. In realitate, fiecare astfel de zi este o provocare pentru parintii prescolarilor si ai celor din invatamantul primar. Parintii fie isi iau zile fara plata, fie isi iau zile de concediu, ca sa poata sta cu copilul acasa. Iar aceste zile costa. Sunt bani pe care Gabriela Firea ii ia practic din salariul oamenilor pentru ca ii obliga sa stea cu copiii acasa. O alta consecinta directa si nefasta este asupra procesului educational. Toti profesorii si parintii se plang de faptul ca programa este foarte aglomerata si ca anul scolar este foarte fragmentat. Dupa ce ca suntem printre tarile cu cele mai multe zile de vacanta, iata ca mai primim si de la Gabriela Firea inca niste zile de stat acasa. Iar costul acestor zile va fi achitat tot de profesori si de elevii care vor trebui sa parcurga programa pe repede inainte pentru a recupera ceea ce s-a pierdut", a postat Roxana Wring, consilier USR, pe pagina de Facebook.

"Spunem noi ceea ce Gabriela Firea nu vrea sa recunoasca. Se inchid scolile nu de grija copiilor, ci din cauza traficului. Intr-o zi normala traficul este insuportabil. Intr-o zi cu ninsoare si ger, traficul este imposibil. Si nu in sens metaforic, ci in sens tehnic. La ora 8:00 nimic nu se clinteste.Prin urmare, ca sa nu se vada proportiile dezastrului, Gabriela Firea recurge la aceeasi solutie ca si anul trecut: inchide scolile ca sa nu se inchida traficul. Doi ani de revolutie in trafic", a postat si USR Bucuresti pepagina de Facebook.


Citeste mai multe despre   


















5798 vizualizari

  • +25 (35 voturi)    
    ... (Luni, 26 februarie 2018, 11:47)

    tirolez [utilizator]

    Bravo! PNL-ul ar fi trebuit sa zica ei si ceva, vorba aia votantii lor se zice ca sunt tocmai cei afectati de decizie, dar na. Prioritati.
    • +10 (14 voturi)    
      pnl-ului inca (Luni, 26 februarie 2018, 12:40)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      ii miroase a usl.
      • +11 (11 voturi)    
        PNL-ul este principalul vinovat (Luni, 26 februarie 2018, 13:49)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Alegerea primarilor intr-un singur tur este rezultatul prostiei inimaginabile a PNL. PSD-ul avea de numai castigat din asta, pentru PNL nu aducea nici un beneficiu, si totusi au votat pentru...
        Cu alegeri in doua tururi, #proastasatului nu avea nici o sansa.
    • 0 (0 voturi)    
      De ce s-au inchis si scolile private? (Marţi, 27 februarie 2018, 9:45)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Mai multe scoli private s-au inchis. Si ele sunt "dispretuitoare la adresa tuturor bucurestenilor care au copii si care au un serviciu"? Pai cine le da bani? Asistatii social votanti de psd (batranii, cei fara servici, IT-istii) sau cei care lucreaza la birou? Sau si ele s-au vandut psd-ului?
      Printre scolile private inchise: International British School of Bucharest, King's Oak - British International School, British School of Bucharest, etc
  • -31 (43 voturi)    
    mi se pare (Luni, 26 februarie 2018, 11:47)

    Wildschwein_007 [utilizator]

    cam stresata duamna asta... ce catastrofa poate face din treaba asta cu statu acasa a copiilor...
    • +18 (22 voturi)    
      Pai ti-a explicat femeia dar e greu.... (Luni, 26 februarie 2018, 12:14)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Wildschwein_007

      Romania are 167 de zile de scoala/an. Germania are 185/an, UK are 190 zile/an. Avem cel mai scurt an scolar din Europa. Rezultatul : copiii stau mai mult prin vacante iar materia se preda intr-un timp extrem de scurt, nu se asimileaza, totul se transfera in sarcina parintilor (acei parinti responsabili) care trebuie sa faca pe profesorii. Si peste toate astea, vine Firea si taie in fiecare an cate 5 zile de scoala ca sa arate ca munceste. Daca n-ai copii, nu mai vorbi, daca ai si nu-ti pasa de ei, nu vorbi, daca ai si-ti pasa de ei , ei afla ca zilele astea de scoala pierdute se vor vedea cand vor ajunge adulti si vor castiga un salariu pe masura a ceea ce au invatat. Si atunci or sa spuna ca parca era bine sa fi invatat mai mult.
      • -4 (12 voturi)    
        solutia (Luni, 26 februarie 2018, 12:54)

        yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        este micsorarea semnificativa a programei nu tararea copiilor prin ger.
        (nu toti parintii au masina sa ii duca la caldurica pana la scoala)
        • +13 (15 voturi)    
          Programa e aceeasi si in Germania (Luni, 26 februarie 2018, 13:22)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

          Ce nu intelegi tu este ca un copil are nevoie de timp pentru asimilarea acelor cunostinte iar in vacantele interminabile nu fac altceva decat sa uite tot. Iar legat de tararea copiilor prin ger, probabil astra practici tu. Iar daca tie ti se pare ca -9 grade inseamna ger, ce-ar fi facut Firea daca iarna asta ar fi fost normala cu temperaturi constant sub -10 si cu zapada 3 luni de zile. Si totusi parca suntem in Bucuresti, nu intr-un sat desfunda. Copiii nu sunt bibelouri, sunt fiinte umane care trebuie sa poata sa traiasca in aceleasi conditi ca si parintii lor.
          • -1 (3 voturi)    
            programa e (Luni, 26 februarie 2018, 15:37)

            Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            aceeasi si in Germania... hi hi hi, pe bune??
        • +6 (12 voturi)    
          pica drobul de sare!.. (Luni, 26 februarie 2018, 14:25)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

          asta cu "tararea copiilor prin ger" e lacrimogena invatata de la tembeliziunile de partid?

          parintii mei nu m-au dus niciodata cu masina la scoala si totusi nu-mi aduc aminte sa se fi intrerupt scoala pentru ca era prea frig. este o scuza penibila avand in vedere ca in alte zone din tara temperaturile astea sunt toata iarna si copiii nu iau vacanta din noiembrie pana in martie.
          • -3 (7 voturi)    
            deci daca cineva are (Luni, 26 februarie 2018, 16:32)

            yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            alta parere pe care o argumenteaza -> e lacramogena invatata de la partid. Bravo desteptaciunea intruchipada, detinator al adevarului suprem. Nu toti parintii au masini sa ii duca la caldura pana la scoala, nu toti locuiesc la cateva minute de scoala, poate unii parinti nici nu isi permit niste hainute/incaltaminte foarte ok (confortabile si calduroase) pentru copii. Si nu, nu este cazul meu (copilul meu e inca bebelus) dar ma gandesc si la altii pe care ii vad pe strada. Fiecare se raporteaza strict la situatia lui si il doare fix in pix de altii. Se pare ca inclusiv pe madam Wring pe care am votato la alegeri. A gasit prilej sa politizeze. Da, noi am crescut cu frig in casa, lumina taiata constand si n lipsuri, generatii anterioare au prins vremuri si mai grele (razboaie). Asta justifica dupa tine sa ii chinuim si pe copii de azi, ca si noi am tras cand am fost mici?
            • +2 (4 voturi)    
              ce altceva poate fi? (Luni, 26 februarie 2018, 20:23)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

              Sper, pentru binele copilului tau, ca o sa-l lasi sa se joace iarna afara in zapada. Nu de alta, dar -10 grade Celsius este o temperatura perfect normala pentru iernile din Romania..
            • +2 (4 voturi)    
              Uite vezi... (Luni, 26 februarie 2018, 21:11)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

              Daca te chinuiai mai mult, poate la 37 de ani stiai sa scrii corect gramatical.
              Eu ti-as sugera sa faci tot posibilul sa-ti tii copilul cat mai mult in scoala, interesat si concentrat la ceeea ce se intampla acolo si mai putin acasa. Ajuta-l sa se dezvolte intelectual, ii va fi mai usor in viata.
              Nu cresteti prosti!
    • +10 (14 voturi)    
      nu aveti copii? (Luni, 26 februarie 2018, 12:47)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui Wildschwein_007

      Legea iti interzice sa inchizi copii in casa si sa-i lasi nesupravegheati.
      Asa ca pentru cei care lucreaza orice zi libera de la "Stat" e o povara financiara: fie iti iei o zi CFS, fie CO, fie anticipezi si angajezi bona.
      1. CFS - pierd (1/20) din salariu.
      2. CO - Angajatii in mediul privat au intre 21-26 zile de concediu/an, din care potrivit legii minim 10 trebuie sa fie consecutive, deci nu prea poti lipsi cand vrei si cum vrei. Mai puneti si saptamana altfel cand te trezesti cu copilul ca vine la ora 12 acasa....
      3. O bona habar n-am cat mai costa/ora, dar banui ca fara 200/zi nu scapi.
      Asa ca da, e o catastrofa orice zi libera in plus!
      • +1 (3 voturi)    
        Legea interzice multe.. (Luni, 26 februarie 2018, 14:29)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

        ... si cam nimic.
      • 0 (6 voturi)    
        nu e ca si cum (Luni, 26 februarie 2018, 16:35)

        yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

        se intampla acest lucru de 10 ori pe ani. Da, poti face un efort si iti iei liber 2 zile, la fel cum faci si cand e bolnav copilul de exemplu. Decat sa il vezi bolnav mai bine faci un efort preventiv. Asta e viata de parinte. Asta cu 10 zile consecutive nu se aplica "la sange" aproape nicaieri. La cate sarbatori legale au aparut, nue mare lucru de pus deoparte cateva zile din concediu
        • 0 (2 voturi)    
          poti face un efort.. (Marţi, 27 februarie 2018, 12:59)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

          si iti iei liber 5 zile!.. poate ninge si saptamana viitoare si iti ie 10?.. :)

          doar ca legea iti da dreptul la concediu de odihna si primarul iti ia dreptul. ce-i drept, la unii creierul este odihnit non-stop.
    • +4 (8 voturi)    
      Ce catastrofa? (Luni, 26 februarie 2018, 13:57)

      vio7 [utilizator] i-a raspuns lui Wildschwein_007

      Uite...exemplul tau...vezi,daca nu ai facut multa scoala ce ai ajuns? Postezi tampenii pe doua ruble!Naspa!!!
      • -2 (6 voturi)    
        da... (Luni, 26 februarie 2018, 15:25)

        Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui vio7

        unii e mai prosti, nu este asa destepti ca tine...
        Io totusi nu am postat pe "doua ruble" ci pe "Hotnews" :-)
  • -14 (30 voturi)    
    este discutabil (Luni, 26 februarie 2018, 11:49)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    da, pentru parinti e o problema, dar afara e foarte frig. Nu toata lumea merge cu masina. De abia am mers prin frig adultii. Ar fi fost groaznic pentru copii sa mearga si ei prin ger, s-ar chinui la greu. Nici pe departe vreun fan Firea, dar aici sunt argumente in ambele sensuri
    • +14 (18 voturi)    
      Pai iarna nu e frig sau cum vine asta? (Luni, 26 februarie 2018, 12:10)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Daca toata luna ianuarie era o luna normala adica cu temperaturi de -10 grade, ce facea Firea, inchidea scoala 1 luna. Si ma rog, n-am auzit-o sa spuna ca zilele astea se vor recupera candva. In mod normal, intr-o tara in care iti respecti cetatenii, aceste zile ar trebui recuperate dintr-o vacanta.
    • +26 (26 voturi)    
      Romanul tropical! (Luni, 26 februarie 2018, 12:19)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Au fost -9 C in Bucuresti in aceasta dimineata. E o temperatura normala de iarna, nu e "groaznic", nu sunt nameti, nu e viscol este numai o zi normala de iarna. Sunt comentarii de parca lumea ar fi trait numai pe la tropice pana cum.
      E iarna si e normal! Nu era niciun motiv pentru inchiderea scolilor.
      • +6 (8 voturi)    
        Asta e prea buna cu ''romanul tropical'':)) (Luni, 26 februarie 2018, 13:55)

        vio7 [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        E buna de pus pe un tricou si mers la sedintele Primariei Bucuresti!:))
    • +25 (25 voturi)    
      Ce e discutabil? (Luni, 26 februarie 2018, 12:30)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Singurul motiv e exact acela din comunicat. Se inchid scolile nu de grija copiilor, ci din cauza traficului.

      Cand eram copil, intr-un oras ceva mai la nord de Bucurestiul Apocalipsei dupa Firea, mergeam uneori iarna la scoala cate 20 de minute pe jos, la 6 dimineata, la temperaturi de -30, -35 de grade. In fiecare iarna se intampla asta. Si n-am patit nimic, nici eu nici restul colegilor mei.
      • -8 (12 voturi)    
        Cred ca multi care (Luni, 26 februarie 2018, 13:09)

        yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui if0014

        comentati va duceti copii cu masina la scoala. Dar ghici ce, nu toata lumea are masini si poate face asta. Sunt multi Bucuresteni care nu isi permit asta iar copii lor merg prin frig la scoala nu la caldurica in masina. Daca ai de mers (in functie de unde locuiesti fata de scoala) 15/20 min prin viscol e foarte greu pentru un copil. Am vazut azi cativa copii mici tarati de parinzi si erau gribuliti vai de ei. (2 plageau si urlau ca nu mai pot merge de frig).
        Cei fara masini nu sunt sub oameni
        • +2 (8 voturi)    
          ... (Luni, 26 februarie 2018, 13:26)

          Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

          Daca nu isi permit o masina, sint curios cum o sa-si permita sa-si ia citeva zile libere sa stea cu copii acasa, sau sa ii plateasca transportul bunicilor sa vina sa stea cu copii, care are bunici pensionari, ca daca bunicii sint inca activi in cimpul muncii, adio.
        • +10 (12 voturi)    
          Incorect (Luni, 26 februarie 2018, 13:32)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

          Da, eu ii duc si cu masina, si pe jos si il trimit si singuri in functie de situatie si vorbesc de copii de clasa a 2-a ( ca de la a 5-a in sus nu exista justificare) Astazi era o situatie simpla in care ai 2 variante :

          1. Imbraci copilul corect, il iei de mana , il duci in statie sau pe jos la scoala daca ai de parcurs o distanta decenta.
          2. Daca distanta e prea mare, desi suntem in Bucuresti, suni la scoala ca nu poti sa-l aduci astazi si ramai cu el acasa. De ce trebuie sa-i oblige pe toti sa faca astfel ? Cei care au un servici si se bazeaza pe gradinita cu program prelungit ce vor face ?

          Inca odata decizia nu are legatura cu copiii, are legatura cu traficul ca sa nu-i sara lumea in cap. Orice parinte stie ce trebuie sa faca pentru copil intr-o astfel de situatie.
          • -5 (7 voturi)    
            sa am banuiala (Luni, 26 februarie 2018, 14:03)

            Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            ca vorbesti despre ce faci tu in Germania? Nu prea te vad trimitand la scoala singur un copil de clasa a 2-a in Bucuresti cu mijloacele de transport in comun. Sau pe jos.
            Daca stai in Germania, nu inteleg de ce dai nemaipomenite sfaturi celor care stau in Bucuresti.
    • +5 (7 voturi)    
      discutabil? (Luni, 26 februarie 2018, 12:36)

      ernst [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      vremea discutiilor, din pacate, a cam apus....se ascut sabiile.
    • +13 (19 voturi)    
      mda (Luni, 26 februarie 2018, 12:36)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Pentru o tara bananiera -5 grade Celsius este ceva insuportabil.
      • +1 (3 voturi)    
        Trebuie sa-si merite salariul... (Luni, 26 februarie 2018, 14:29)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        ... cumva.
  • +15 (25 voturi)    
    Firea / PSD-Dragnea & Co promoveaza mediocritatea, (Luni, 26 februarie 2018, 11:50)

    Habermas [utilizator]

    si au in program fortarea instaurarii in Romania a unei culturi orientale a solutiilor facile, inselatoare, care transforma pe om in taratoare numai buna de dominat de catre un mafioso-sef pe post de tzar-sultan-atoatedecident.
  • +22 (28 voturi)    
    cam are dreptate (Luni, 26 februarie 2018, 11:51)

    Andrei453530 [utilizator]

    Dna Firea ne sadeste spaime inchipuite, in genul "balenei albastre".

    Sigur, comparativ cu iarna calda de pana acum, e ceva deosebit. Comparativ cu ce s-a intamplat in iernile precedente, e doar o perioada normala. Nu-mi amintesc ca scolile sa fi fost inchise pe perioada iernii in anii trecuti.

    Ce fac parintii care mai au si serviciu, si nu au bone? Ar fi trebuit ca prezenta sa fie optionala, nu sa inchida cu totul..
    • -10 (14 voturi)    
      Daca nu va aminititi... (Luni, 26 februarie 2018, 12:37)

      tonne [utilizator] i-a raspuns lui Andrei453530

      Cu un minim de efort puteti afla ca au mai fost inchise aproape in fiecare an in Bucuresti.

      Am si eu o intrebare: Ce fac parintii care mai au si serviciu, si nu au bone, daca copilul se inbolnaveste sau se accidenteaza si trebuie sa ramana acasa?
      • +7 (11 voturi)    
        uitati ceva (Luni, 26 februarie 2018, 12:55)

        Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui tonne

        Pentru copii e bine sa se imbolnaveasca din cand in cand, e o parte esentiala din dezvoltarea sistemului imunitar.

        Cocolosindu-i vor ajunge niste adulti bolnaviciosi, cu imunitarul varza si risc crescut de boli mult mai grave decat o simpla raceala.

        Ce fac parintii? Ce ar face in mod normal intr-o situatie din asta, ca doar oricum se imbolnavesc des.
      • +9 (9 voturi)    
        exact acelasi lucru (Luni, 26 februarie 2018, 12:58)

        codo [utilizator] i-a raspuns lui tonne

        sta cu mama/tata care isi ia concediu subit. si ar fi bine cale acele concedii nedorite sa ramane pentru situatii accidentale, nu pentru iarna care vine cu temperaturi de... iarna.
      • +6 (12 voturi)    
        Omule esti pelican la cap? (Luni, 26 februarie 2018, 13:23)

        CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui tonne

        Din ce cauza s-ar imbolnavi copii? datorita temepraturii scazute? tu nu stii ca virusii (gripei, sa zicem) nu supravietuiesc temperaturilor scazute?. Asta-i motivul pentru care numarul cazurilor de gripa creste cand temperatura este mai ridicata decat ar fi normal in aceasta perioada. Iar de accidentat de s-ar accidenta? Pentru ca sunt -10 grade? care ar fi legatura intre temperatura si accident? Accidentele se pot intampla oricand, de cand te nasti si pana mori. Daca esti atent si norocos ai putea sa traiesti mult. Dar nu cred, dupa calitatea postarii cred ca esti prost si nu ai sa traiesti mai mult ca media.
        • +1 (5 voturi)    
          virusii nu supravietuiesc? (Luni, 26 februarie 2018, 16:14)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

          1. virusii nu sunt forme de viata.
          2. virusii se transmit indiferent de vreme si majoritatea ii "purtam" tot timpul anului. riscul de boala apare cand un organism este slabit sau cand intri in contact cu o persoana deja bolnava, care creste semnificativ populatia virusului.
          3. se transmit foarte bine si la temperaturi scazute (vorbim de temperaturi suportabile de om, nu 0 Kelvin)
          4. boala se transmite mai usor cand cresc temperaturile pentru ca pana atunci oamenii, in special persoanele cu un sistem imuntar slabit, au tendinta sa se izoleze.
        • +1 (1 vot)    
          Stiu ... e greu ... te-ai umplut de respect! (Marţi, 27 februarie 2018, 9:07)

          tonne [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

          "Gerul nu omoara virururile, este o legenda acest aspect. Iar cel mai bun argument impotriva acestei teorii este ca sezoanele de gripa sunt iarna, adica si in perioadele in care afara este ger. Pe cale de consecinta, gerul nu omoara virusurile. Nu au cum sa moara la temperaturi de minus 30 de grade, mai ales ca sistemele de conservare din domeniul biologiei sunt la temperaturi de minus 80 de grade. Deci nu are nicio legatura gerul cu virusuril", a explicat managerul Institutului pentru Boli Infectioase "Matei Bals", prof. dr. Adrian Streinu Cercel.

          "Nu mor virusurile de la ger. Problema mare este legata de variatiile mari de temperaturi, care solicita organismul, iar adaptarea devine mult mai dificila. De aceea, trebuie sa avem grija sa ne echipam corespunzator si sa fim atenti la temperaturile din fiecare zi. Iar faptul ca afara este mai cald decat este normal nu inseamna ca se raspandesc bolile", spune prof. dr. Alexandru Rafila, presedintele Societatii de Microbiologie din Romania..
  • +16 (26 voturi)    
    despre dispret .. (Luni, 26 februarie 2018, 11:54)

    sareta [utilizator]

    Asta ar fi cel mai mic exemplu de dispret la adresa fraierilor care au pus botul sa-i voteze !Le-au furat din salarii ,le-au furat si le fura din pensii (cu acel procent din sal.mediu brut care dela 42 % a ajuns la 23 % ) si multe alte idiotenii elaborate de talhari ajunsi sa conduca .
  • -15 (21 voturi)    
    Wrong! (Luni, 26 februarie 2018, 11:56)

    DanTeo [utilizator]

    Decizia de închidere a fost a DNA-ului...
  • +18 (24 voturi)    
    Solutie (Luni, 26 februarie 2018, 11:57)

    M. G. [utilizator]

    Ar fi trebuit sa anunte ca nu se vor pune absente, cine vrea se duce la scoala/gradinita si cine nu vrea sta acasa. De asemenea, nu se va preda materie noua in aceste zile, ca sa nu piarda cei care stau acasa, ci se vor face recapitulari etc. Si astfel, parintii care aveau cu cine sa lase copiii ii puteau lasa acasa, ceilalti ii duceau la gradinita/scoala. Dar iti trebuie multa minte sa gandesti asta.
    • +2 (2 voturi)    
      foarte ok (Luni, 26 februarie 2018, 16:46)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

      comentariul. Prima solutie echilibrata pe care o vad.
  • +25 (37 voturi)    
    Mesaj corect (Luni, 26 februarie 2018, 12:06)

    Maspp [utilizator]

    O noua idiotenie marca Firea. Intr-o tara cu 167 de zile de scoala (cu 20 mai putine ca in Germania), mai vine si aceasta Firea sa inchida scolile ca e iarna. Nici nu ninge, nici nu e viscol. E frig, incredibil dar iarna e frig. Demagogie ieftina, populism si multa, multa prostie la bucurestenii care au votat-o pe aceasta individa care nu a facut un ban muncit in viata ei.
    • -17 (19 voturi)    
      pe (Luni, 26 februarie 2018, 12:25)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      ideea ta ar trebui 365 de zile de scoala si autnci am avea cei mai destepti copii din lume
      • +5 (7 voturi)    
        Din pacate stiu mai bine decat tine (Luni, 26 februarie 2018, 13:40)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        ce inseamna 3 luni de vacanta in vara dupa care trebuie sa trag cu copiii 1 luna sa-si aduca aminte si dupa care vine deja vacanta de toamna. Mai , mai ce va place sa comentati fara sa treceti prin experienta reala de a va ocupa de copii. Si nu am spus de 365 de zile, am spus ca e anormal sa avem cele mai putine zile de scoala pentru ca asta se traduce in aruncarea sarcinii educatiei in spatele parintilor. In momentul in care comprimi la maxim durata in care trebuie sa predai materia, copiii nu au cum sa o asmilizeze in orele de scoala deoarece este foarte multa si predata in timp foarte scurt.
      • 0 (2 voturi)    
        365.25 (Luni, 26 februarie 2018, 17:17)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        Creierul copilului nu ia pauza in zilele de vacanta. Ar fi mult mai simplu sa impartim materia in asa fel incat sa invete doar 2-3 ore/zi tot anul.

        Motivul pentru care exista lunga vacanta de vara? Programul scolar a fost intitial adaptat "nevoilor" unei populatii de agricultori. Copiii munceau vara la camp...
        Sunt multe studii care spun ca vacanta de vara efectiv sterge o parte din ceea ce s-a predat in anul anterior. 3 pasi inainte, 1 inapoi.
        Motivul pentru care nu se preda in weekend-uri? Pentru ca profesorii vor aceleasi drepturi la timp liber ca restul muncitorilor.

        Realitatea de azi? Se poate implementa maine un sistem de educatie on-line cu acces liber la cativa tutori care sa raspunda la intrebarile elevilor. Deci da, 365 de zile de scoala ar fi foarte usor de implementat si ar fi mult mai productiv.
    • +10 (14 voturi)    
      nu este de loc idiotie! (Luni, 26 februarie 2018, 12:37)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Este o masura pefect logica, in favoare electoratului specific.
      Daca AZI copii se duc la scoal, exista riscul sa invete carte. Ceea ce nu convine d eloc pedesereului, MAINE cand copii vor avea varsat de votare, nu vor mai pune niciodat stampila pe partidul lui Ilici!
  • +12 (14 voturi)    
    Pai nu era pentru ei! (Luni, 26 februarie 2018, 12:09)

    vio7 [utilizator]

    Ce nu pricepeti e faptul ca madam Firea-Pandele nu are in grupul tinta copii cu parinti care lucreaza! Nu,tinta sunt asistatii sociali,masa electorala a PSD.Sa nu-i apuce ''frezoanele'', Doamne-fereste!
  • +7 (15 voturi)    
    Bucurestenii au vrut Firea, (Luni, 26 februarie 2018, 12:10)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    altfel nu-mi explic de ce n-au votat mai multi, sau de ce n-au votat cu altcineva.

    Bucuresteni, daca nu mai vreti Firea, data viitoare iesiti la vot.

    Imi dau seama ca e complicat pentru unii dintre voi, avand in vedere ca implica mersul fizic la o sectie de votare si ca nu se poate face cu o aplicatie pe mobil.

    Dar daca nu mergeti la vot, veti avea Firea la infinit, sau cel putin pana cand va ajunge presedintele tarii.
  • +7 (7 voturi)    
    Balena (Luni, 26 februarie 2018, 12:16)

    Celbland [utilizator]

    Eu cred că de fapt a închis școlile din cauza balenei albastre, că vremea nu justifică măsura.
  • -11 (15 voturi)    
    desteapta (Luni, 26 februarie 2018, 12:23)

    martel55 [utilizator]

    asta pleaca d ela premiza ca toti isi pun fundul in masina sa isi duca copii la scoala...adica daca nu esti din categoria asta esti un fraier care nu meriti luat in seama si copilul tau nu conteza ca merge prin frig si ger...si cand te gandesti ca cica astia de la USR ar rezolva ei problema traficului prin mai putine maisni..niste ipocriti interesati doar de banii lui soros si de indemnizatiile paltite de statul roman pentur diversele functii pe care le ocupa acum
    • +2 (4 voturi)    
      Pai zi asa de la inceput (Luni, 26 februarie 2018, 13:55)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Cu Soros, si cu restul. Trebuia sa spui ca tu ai ceva cu Soros, USR, cu dracu si cu lacu , nu cu tampa pe care ai votat-o. Si ca esti parte din electoratul ei pe care nu-l intereseaza ce educatie primeste copilul lui dar mai important e ca si copiii altora sa pateasca la fel daca tu nu ai capacitatea intelectuala sa intelegi ca scoala este esentiala pentru ca copilul tau sa poata sa iasa din capcana asta a demagogiei ieftine pe care ti-o servesc astia in fiecare zi. Uite , ca idee, tot vorbesti de evrei, o care pe care am citit-o intamplator zilele trecute (https://en.wikipedia.org/wiki/The_Chosen_Few_(book). Ideea esentiala a acestei carti este ca evreii cam pe la anul 700-800 devenisera deja alfabetizati in proportie de 90%. Asta in timp ce restul popoarelor avansate au reusit asta cam pe la 1900 iar romanii .. pai nici acum nu am ajuns la 90% alfabetizare. I-a ajutat asta ? Eu zic ca da iar astazi nivelul educatiei in comunitatile evreieste este la ani lumina distanta de ce se face la noi. Dar noi nu, multi dintre noi , inclusiv unii ca tine, refuza sa inteleaga acest lucru, sa stea copiii acasa caci este frig, nu pot merge prin frig, sunt facuti din burete, sa aiba vacante lungi si dese care sunt cheia marilor reusite in viata, etc, etc, prostirea in fata de specimene gen Firea. Apropo, crezi ca Firea vine cu autobuzul la Primarie ?
    • +2 (2 voturi)    
      verifica (Luni, 26 februarie 2018, 16:24)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      cum e traficul in ultima zi din vacanta de vara si cum este in prima zi de scoala? Sau in orice ultima zi de vacanta si in prima zi in care incepe scoala. Diferenta este enorma!
      Da, tanti firea este incapabila sa faca ceva bun pentru traficul din Bucuresti (ca d-aia a dat banii de anul trecut pentru semaforizare inteligenta catre catedrala, ca n-avea BOR bani!) si atunci inchide scolile cand e clar ca in trafic vor fi blocaje mai mari decat de obicei.
      Si da, imi duc copiii cu masina la scoala, deci stiu ce spun.
  • +8 (10 voturi)    
    din putul gandirii lu firea (Luni, 26 februarie 2018, 12:29)

    muvis [utilizator]

    Mai bine ne-ar inchide pe noi, decat scolile. Ar fi mai misto.
    0 trafic! Vreau si eu sa stau acasa.

    In alta ordine de idei, nu exista nici o scoala in capitala cu profesori mai de doamne'ajuta sa raspunda la atitudinea incultilor care iau decizii pentru ei? Toti stau cu capu' plecat?
    • +1 (1 vot)    
      din pacate nu prea mai sunt (Luni, 26 februarie 2018, 14:37)

      CPetrescu [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Profesorii/invatatorii in mare parte nu mai sunt interesati de educatie, fac si ei ce le-a fost insuflat de unii parinti dar si de oranduire: mimeaza munca !
  • +10 (12 voturi)    
    Si ce daca?!?! (Luni, 26 februarie 2018, 12:35)

    un_deget_de_secaturi [utilizator]

    Duamna Firea actioneaza, asa cum este normal, in favoarea electoratului DUMNEAEI.

    Chiar interpelarea recunoaste acest lucru:

    "o decizie dispretuitoare la adresa ... si care au un serviciu"

    Electoratul pedesere NU este vizat de aceasta masura, deoarce 99% din ei nu au si nu au avut niciodata serviciu, ci sunt asistati social!!!
  • +16 (18 voturi)    
    Normal, doamna Firea nu a ratat ocazia (Luni, 26 februarie 2018, 12:36)

    Fisherman [utilizator]

    de a-și promova imaginea de ”mamă grijulie” !
    Căci nu numai bucureșteanul ci mai tot românul cască gura la micul ecran și înghite marea minciună psd-aldistă...

    Mais où sont les neiges d’antan ?
    Acei ani cu zăpezi și geruri adevărate, care țineau din Noiembrie până în Aprilie și nimeni nu punea problema să nu ajungi, în fiecare zi, la școală.
    • +5 (5 voturi)    
      La PSD, totul e politizat, (Luni, 26 februarie 2018, 13:38)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      inclusiv vremea. Ei folosesc orice ocazie pentru a da impresia ca se afla in treaba.

      De fapt, ei doar fura, dar vor sa fie vazuti ca oameni muncitori.

      Intre timp, oamenii cu adevarat muncitori isi fac de drum.
  • -2 (4 voturi)    
    Pacat... (Luni, 26 februarie 2018, 14:26)

    ruskimushki [utilizator]

    ... abia asteptau sa le bage ceva filme gen 120 bpm si noul succes cinematografic romanesc la ora de civism.
  • +2 (2 voturi)    
    wring thing... (Luni, 26 februarie 2018, 15:37)

    jugastru [utilizator]

    ... you make my heart sing ....
  • 0 (8 voturi)    
    oare cati copii are dna Wring? (Luni, 26 februarie 2018, 15:42)

    robert72 [utilizator]

    dna Wring pare a muri de grija parintilor, dar uita ca scoala se inchide pentru BINELE COPIILOR. Ca traficul e o problema in oras, este vina tuturor consilierilor si primarilor , caci nu se aplica regulile de amendare a celor care parcheaza ilegal. daca s-ar amenda riguros toti golaniii care parcheaza ilegala, orasul ar fi gol tot anul. fie grig fie cald. daca orasul ar avea o taxa severa de parcare pentru oricine nu are numar de Bucuresti 9asa cum au toate orasele capitala) si o taxa de centru, iar nu ar fi probleme cu traficul. Nu mai vorbesc de faptul ca in orasul nostru se parcheaza alandala si rulote si platforme, dube, camioane dricuri etc..de unde spatiu de trafic pentur autobuze? revenind la scoli, ii aminitm dnei Wring ca in orice stat normal inscririle copiilor se fac la scolile din imeddiata vecinatate a resedintei fiscale. nu ar fi vorba deci de pairnit care sa isi deplaseze copii cu asina. dar la noi, din nou se aplica reguli dupa ureche. iar copii se inscriu unde ne convine noua si nu unde este circumscriptia scolara. nu in ultima privinta, inainte de face aprecieri de acest gen cred ca era indicat sa ii sune pe reprezentantii autorizati ai parintilor si elevilor sa vedem ce spun partenriii educationali . Cu tata parerea mea (caci a avut si idei bune) dar dna Wring a izbutit sa iiasa in decor cu aceasta opinie
  • +1 (3 voturi)    
    Meteorologie politica (Luni, 26 februarie 2018, 18:22)

    Setalcott [utilizator]

    Ar trebui sa vina cineva si in Atlanta sa o puna la punct pe primarita ca a inchis scolile pentru cativa fulgi de zapada. Doar sa fie pregatit: primarita fiind de culoare, va fi imediat acuzat de rasism si misoginism.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version