DEZBATERE PUBLICA Sunteti de acord ca Primaria Capitalei sa finanteze din bani publici activitatea CSM Bucuresti si sa plateasca pentru cea mai buna jucatoare de handbal din lume peste 100.000 de lei lunar?

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 21 februarie 2018, 19:22 Actualitate | Administratie Locala


Cristina Neagu
Foto: csmbucuresti.ro
Primaria Capitalei, prin Clubul Sportiv Municipal plateste jucatoarei de handbal, Cristina Neagu 101.649 lei brut, scrie tolo.ro. In 2017, din bugetul Primariei Capitalei, CSM Bucuresti a primit circa 66 milioane lei. Salariul urias al Cristinei Neagu reaprinde o dezbatere majora in Romania, valida insa si in alte tari europene: este moral ca bugetele publice (primarii, consilii judetene, companii de stat) sa fie cheltuite pentru sportivi profesionisti?

Clubul CSM Bucuresti s-a transformat dintr-o initiativa de masa adresat copiilor si adolescentilor intr-un club cu sectii care fac performanta in sportul profesionist. Handbalul feminin este un exemplu: salariile platite din bugetul bucurestenilor fac din echipa CSM Bucuresti un standard in toata Europa, cu cele mai mari salarii pentru sportive de top. E vorba de bani publici insa, iar performantele clubului, precum si transferurile majore sunt asumate public chiar de primarul Gabriela Firea.

Intrebarile ridicate de critici sunt acestea: E corect fata de cetatenii bucuresteni faptul ca Primaria - prin Consiliul General - cheltuieste, pentru finantarea CSM, 66 milioane de lei din taxele si impozitele incasate? E corect pentru celelalte echipe din tara, detinute de entitati private, multe confruntate cu dificultati financiare?

Adeptii au insa alt punct de vedere: e absolut normal ca Primaria sa cheltuie o parte totusi mica din bugetul sau pentru a le oferi bucurestenilor satisfactia de a urmari pe viu una dintre echipele de top din handbalul european si pe cea mai buna jucatoare din lume a momentului.

Va invitam sa va exprimatii opiniile folosind formularul de comentarii de la finalul articolului.

Note:

* Potrivit informatiilor furnizate de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro, CSM a incasat in anul 2017 din sponsorizari 1.759.000 lei. In 2018, CSM va avea un buget de 71 milioane lei, potrivit proiectului de buget aflat in dezbatere pe site-ul Primariei Capitalei.

* Intr-un comunicat de presa, Primaria Capitalei anunta ca plateste suma bruta de 120.962 lei pentru Cristina Neagu, care se traduce printr-un venit net (dupa plata impozitului pe venjit si a contributiilor) de 78.150 lei (17.366 de euro/luna).

* Cristina Neagu a primit de trei ori titlul de "cel mai bun handbalist al anului - IHF".

* Infiintat in anul 2007 de Consiliul General al Municipiului Bucuresti, Clubul Sportiv Municipal Bucuresti are urmatoarele sectii sportive: atletism, baschet, handbal feminin, handbal masculin, motociclism, rugby, sah, volei feminin si volei masculin. Initial, CSM Bucuresti avea rostul de a promova sportul in randul tinerilor si de a le oferi copiilor si adolescentilor din Bucuresti activitati sportive. In timp, clubul a ajuns sa sustina echipe profesioniste si sportul de performanta.



















4369 vizualizari

  • -2 (32 voturi)    
    DA! (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:27)

    Romulanul [utilizator]

    Sunt de acord.
    • +4 (4 voturi)    
      Doamna Primar... (Joi, 22 februarie 2018, 12:16)

      LLLL [utilizator] i-a raspuns lui Romulanul

      ...,care a pus mana pe acest post doar datorita modificarii alegerilor intr-un tur, o sa ajunga in curand sa organizeze nunti si botezuri din bugetul primariei.
  • +19 (31 voturi)    
    DA,daca mai ramane ceva rest de la beserici (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:31)

    Plagarus [utilizator]

    Cu ce sa se mandreasca tuta din Voluntari ?
  • +13 (21 voturi)    
    doar (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:34)

    zicsieu [utilizator]

    daca vedem ca se intorc banii inapoi. merita sa rasplatim performanta si dedicarea adevarata insa numai cand joaca pentru echipa nationala unde as fi in al9lea cer sa o vad ca joaca. csm primeste bani de la stat, de la sponsori si ce da inapoi? recunosc ca nu stiu actuala a sectiilor sportive dar daca vin atatia bani de la stat presupun ca mai au sectii de copii gratis? sunt gratis nu la banii astia? in concluzie daca au gratuitati pentru copii sa primeasca si mai multi bani (si asta daca se vede ceva performanta altfel actionam prea romaneste si aruncam cu bani). ps. nu exista fairplay intre csm si celalte echipe privind finantarea (unii abia se chinuie sa atraga sponsori si oameni platitori de bilete iar csm are in fiecare an buget, moka).
  • +14 (30 voturi)    
    nu e vorba de neagu (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:36)

    baronulmunchausen [utilizator]

    Nu, prioritate ar trebui sa aiba doar echipele de copii si juniori...restul sa-si gaseasca sponsori privati
  • +6 (26 voturi)    
    NU sunt de acord (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:37)

    ..13 [utilizator]

    Ceea ce imi doresc este ca sa fie reanalizate scorurile la unele costuri si incadrarea in posibilitatile locale.

    Nu se poate - emigreaza si dansa - C est la vie!
  • +10 (24 voturi)    
    .... (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:41)

    tirolez [utilizator]

    Nu, din punctul meu de vedere. Daca tot tin sa sprijine sportul era mai bine sa dea banii astia la juniori. N-am copilul la CSM, il am la un CSS(Club Sportiv Scolar) si in afara de cateva drumuri decontate mare lucru n-am primit. Nu mai zic ca la nationale (sport individual) am mers pe banii nostri(drum , cazare, mancare) pentru ca stiam ca are sanse la medalie si am facut un efort. Altii nu-si permit. Altii de la cluburi cu mai multi participanti trimit doar copiii cu antrenorul si macar nu mai exista cheltuiala cu deplasarea parintilor.
    • +1 (1 vot)    
      Da... (Joi, 22 februarie 2018, 14:53)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Corect!
      Se arunca cu gramezi de bani in jucatorii profesionisti iar pentru copii, sa creasca, sa poata ajunge la performante se dau niste firimituri...
  • +20 (32 voturi)    
    hell, no (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:41)

    moka [utilizator]

    si chiar nu avem nimic cu jucatoarea.
    banii din taxele noastre niciodata nu trebuie folositi pentru a-si face reclama politicienii (indierent cine-s ei).
  • +17 (29 voturi)    
    da, sunt de acord. (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:41)

    mmmircea [utilizator]

    nu sunt de acord sa dam sute de mii de lei lunar pe salariile angajatilor in pseudo societatile inventate de Firea care nu fac nimic decat sug bani de la buget.
  • +10 (34 voturi)    
    bineinteles ca NU! (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:44)

    outside_the_wall [utilizator]

    Cu tot respectul pentru calitatile sportive acestei jucatoare, suma platita din banii contribuabililor mi se pare colosala si... nemeritata. Sunt cercetatori romani care s-ar intoarce in tara pentru o asemenea suma, cercetatori cu merite mult, mult mai mari (din deomeniul medical, tehnic, etc.). De ce politicienii vor cu orice pret ca sportivii de talie mondiala sa nu plece inafara platindu-i regeste, dar ignora creierele de talie mondiala care sunt pe picior de plecare sau plecat deja? Aceia salveaza vieti (in lupta cu cancerul, etc.), nu fac doar entertainment. O paralela: Simona Halep e de asemneea numarul unu in lume la tenis (din nou, incepand cu saptamana viitoare), dar isi castiga singura banii, nu cerseste de la stat! Dimpotriva, contribuie la buget cu taxele sale!
    • +7 (17 voturi)    
      De acord (Miercuri, 21 februarie 2018, 21:46)

      Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      Nu există proporționalitate între contribuția la progresul omenirii și venit. Am citit că Mesi e plătit cu 42 mil euro/an. N-am găsit pe google cât câștigă un profesor de la Harvard ori Berkeley. Premiul Nobel e sub 1 mil euro. Premiu de la AO este de peste 5 mil euro din care se plătește impozit statului australian jumătate.

      Oamenii își doresc să fie mândri, să-și vadă steagul înălțându-se și imnul intonat în fața unui stadion plin, să știe că milioane sau chiar miliarde de telespectatori asistă. Toți își doresc mândria facilă, nu numai la români. Mo Farah concurează pentru GB nu pentru Somalia. Până și turcii au kenieni în naționala de atletism. Și țările astea își plătesc sportivii. Ca și concluzie: Emoțiile se plătesc!
      • +3 (7 voturi)    
        Le cam incurci (Joi, 22 februarie 2018, 8:51)

        marcus61 [utilizator] i-a raspuns lui Cheie primara

        FC BARCELONA este un club privat, nu al primariei, il plateste pe Messi cu cat isi permite.
        Mo Farah nu ajuns mare atlet cu subventii de la statul britanic. Cetatenia i-a fost platita de un filantrop, s-a antrenat prin Kenia si SUA cu sprijinul sponsorilor.
        Sigur ca sunt tari ca Turcia si Qatar care vaneaza talente sportive si arunca mari sume de bani.
    • 0 (10 voturi)    
      nu sunt de acord (Joi, 22 februarie 2018, 4:33)

      zicsieu [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      o valoare trebuie pastrata in tara la o echipa romaneasca sa ne ridice valoarea (ma repet) dar sa si inspire noi generatii. copii trebuie crescuti toti in spiritul sportului, artei etc insa nu toti vor reusi. unii vor ajunge asemeni c. neagu iar unii nu vor trece nici de juniorat. tot ce vom fi siguri e ca ei or sa aiba amintirea si legatura cu oricare ar fi mediul din care au venit. poate vor fi ceo, bancheri etc si poate, poate, sigur vor da caci vor stii ce inseamna sa ai visul acela. e ciclic totul. din nefericire romania a intrerupt ciclul acesta (sau nici nu l-a avut dupa revolutie). totul tine de educatie, de "mareata educatie" dobindata dinainte de 89. fals. vremuri noi, oameni noi. totusi sunt de acord cu tine ca un club de stat trebuie sa fie maxim pana la 15 ani sa zicem (un pic aleatoriu dar la 16ani dupa cel putin 8 ani de antrenamente cred ca esti ceva) si sa sustina financiar tot ce inseamna echipa care are in nume specificat clar ECHIPA ROMANIEI.
    • +3 (3 voturi)    
      Sic (Joi, 22 februarie 2018, 8:28)

      Maryycus [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      Paine si circ...
    • +9 (11 voturi)    
      ... (Joi, 22 februarie 2018, 9:00)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      Simona ar putea lua rezidenta in Monte Carlo pe modelul Pliskovei,Kvitovei sau in Elvetia (Muguruza) etc. pentru a scapa de taxe. Dar n-o face. In schimb isi ia zilnic laturi in cap de la toti expertii.
    • +2 (8 voturi)    
      *** (Joi, 22 februarie 2018, 9:15)

      mbuican [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      "O paralela: Simona Halep e de asemneea numarul unu in lume la tenis (din nou, incepand cu saptamana viitoare), dar isi castiga singura banii, nu cerseste de la stat! Dimpotriva, contribuie la buget cu taxele sale!"

      Iar tu consideri ca Neagu "cerseste de la stat"? si nu-si lateste darile? Bai omule, te joci cu vorbele!
      • +2 (2 voturi)    
        nu (Joi, 22 februarie 2018, 16:46)

        outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui mbuican

        Mi-ar fi rusine sa castig 20+ de mii de euro de la stat, mai mult decat orice alt om platit din bani publici nstiind ca nu avem bani de seringi in spitale. E chestie de obraz. Sau daca as face-o as dona intreaga suma, epntru a fi sigur ca nu ajunge pe mana politicienilor. Acceptarea asta e o rusine e cerseala indirecta. Ceilati sportivi sunt nemultumiti si cersesc si ei. Sa fim bine intelesi, niciunul nu merita o asemnea suma astronomica pentru faptul ca arunca mingea, sultia, sau mai stiu eu ce. Nu din banii publici.
  • +10 (18 voturi)    
    Daca tot facem dezbateri publice... (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:47)

    IoPaNet [utilizator]

    Sunteti de acord ca Primaria Capitalei sa finanteze din bani publici constuirea Catedralei Mantuirii Neamului?

    Unii vor sa mearga la biserica, altii vor sa mearga la competitii sportive de calitate. Cu ce sunt mai indreptatiti cei care vor sa mearga la biserica sa beneficieze de bugetul capitalei decat cei care vor sa mearga la o competitie sportiva?

    Apropos, banii cheltuiti cu echipa de handbal sunt printre putinii bani cheltuiti cu rezultate vizibile...
    De ce ne gandim sa distrugem o echipa, in loc sa ne gandim sa ii construim o sala de sport pe masura rezultatelor?
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Joi, 22 februarie 2018, 9:02)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Cine a zis ca suntem de acord cu Catedrala? Cred ca nici Tolontan, de la care a plecat discutia. De la sectorul 1 au pompat o gramada de bani catre catedrala in conditiile in care parintii cumpara creta in scoli. Pardon, o DONEAZA, ca s-a interzis fondul clasei.
  • -1 (9 voturi)    
    Parca era vorba ca o sa se construiasca (Miercuri, 21 februarie 2018, 19:54)

    Susufler0 [utilizator]

    o Polivalenta langa Stadionul National !

    Vorbea Primarita si de alte terenuri si baze sportive, de dezvoltarea sportului de masa !

    Sunt probleme mari cu transportul in comun, probleme mari cu RADET, cu... cu...cu...

    Rezolvati-le madam Firea mai intai pe acestea si abia apoi daca va mai raman bani sa sustineti o echipa profesionista de handbal feminin, faceti-o si pe asta !

    PS. Pana atunci lasati-o pe Cristina Neagu sa joace in Europa la alte echipe finantate de Primarii !

    PPS. Este adevarat ca salariul incasat de la PrimariaBucuresti este cel mai mare salariu pe care l-a incasat pana acum in cariera Cristina Neagu ?
  • +3 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 21 februarie 2018, 20:09)

    Andrei_Buc [utilizator]

    Daca nu este pentru fotbal, parca as spune da.
    Sunt atatea sporturi frumoase, rugby, ciclism, atletism.
    Dar, avand in vedere ,statistic vorbind, tendinta politicului de a face ceva posibil ilegal, mai bine nu.
  • +1 (11 voturi)    
    Da (Miercuri, 21 februarie 2018, 20:12)

    Godsave [utilizator]

    Da, sunt de acord. Cei din țară sunt susținuți tot de stat, primării , consilii județene. Ce , vreți s-o plătească Orbán, la Gyor. Poate ii dă și cetățenie, să joace pentru Ungaria. Handbalul nu e fotbal. Cei care trebuie schimbați sunt cei care nu sunt în stare sa aducă sponsori.
  • -2 (8 voturi)    
    DA (Miercuri, 21 februarie 2018, 20:30)

    Marius2005 [utilizator]

    decat sa dam banii ptr catedrala neamului lui peste prajit mai bine ptr niste sportive de top ! iar banii astia erau mai bine directionati ptr copii si juniori sau terenuri de sport dar ........!
    • +4 (4 voturi)    
      Hotaraste-te ! (Joi, 22 februarie 2018, 0:07)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Marius2005

      Ori pt "sportive de top" (profesioniste) ori pt copii si juniori sau terenuri de sport" !

      PS. Adica, ori pt prezent ori pt viitor !
  • +4 (8 voturi)    
    Sportul a ajuns (Miercuri, 21 februarie 2018, 21:22)

    unins [utilizator]

    paravan pentru afaceri necurate, la noi si in toata lumea. Romania are de rezolvat alte probleme care necesita investitii urgente, cum ar fi educatia, sanatatea, cercetarea, etc. Expresia „chelului tichie de mărgăritare îi lipsea” se potriveste foarte bine in acest caz. S-auzim de Bine!
    • 0 (2 voturi)    
      Ce crezi (Joi, 22 februarie 2018, 10:34)

      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui unins

      prin sport poti fi mai sanatos si mai educat, intreb si eu. Ce zici cercetarea poate activa si in domeniul sportiv oare e benefica? Dar ce ne mai trebuie sport atata timp cat avem medicamente care sa ne faca sanatosi ...la cap.
      • +1 (1 vot)    
        Prin "sportul" (Duminică, 25 februarie 2018, 1:04)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

        la care ma refer eu, nu poti fi nici mai sanatos - vezi utilizarea drogurilor=>boala - si nici mai educat - vei fi educat precum Sharapova, adica sa minti si sa furi. Cercetarea in domeniul sportiv are ca scop obtinerea de profituri financiare, indiferent de mijloace folosite. Cat despre "medicamentele care sa ne faca sanatosi...la cap" sau mai corect spus "medicamente impotriva prostiei" cred ca este mare nevoie in Romania. In rest, s-auzim de Bine!
  • +12 (14 voturi)    
    Orasul Bucuresti ar putea sa finanteze (Miercuri, 21 februarie 2018, 21:50)

    CaiusCosades [utilizator]

    un club sportiv. Insa nu un vehicul de imagine pentru Vranceanu Firea Pandele. Taranca asta n-are nimic in comun cu orasul in afara de dorinta de a parveni. Convingerea mea este ca-si face imagine pe banii nostri. Probabil se viseaza presedintele Romaniei.
    Insa, daca analizam fara parti pris, ce putem constata: a). taranca a fost votata primar al Bucurestiului;
    b). acolitii ei (consilierii) la fel;
    c). bugetul este votat de alesii bucurestenilor (vai noua!)
    Cristina Neagu este o jucatoare profesionista care-si vinde serviciile (pe persoana fizica!!) cu cat crede de cuvinta si cu cat i se ofera. Nimic de condamnat in asta.
    Insa taranca e o toapa care nu are nimic in comun nici cu orasul, nici cu sportul, nici cu bunul simt si as putea sa continui. Ceea ce-si doreste, daca nu o aleg sobolanii rosii candidata la presedentie, este inca un mandat la Bucuresti si apoi, va deveni si presedinte. Ce vremuri de cacat am ajuns sa traiesc. Si voi la fel :))
  • -3 (13 voturi)    
    DA (Miercuri, 21 februarie 2018, 23:44)

    A310 [utilizator]

    sunt de acord
    • +2 (8 voturi)    
      Pandele, (Joi, 22 februarie 2018, 0:08)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Gabita iti multumeste !
  • +1 (7 voturi)    
    este singurul lucru (Joi, 22 februarie 2018, 5:21)

    gopo2016 [utilizator]

    bun pe care il face vrajitoarea, sa o plateasca pe handbalista restul .........numai furaciuni
  • +3 (3 voturi)    
    CSA Steaua (Joi, 22 februarie 2018, 7:48)

    ids [utilizator]

    CSM nu e singurul caz. Oare de ce MAPN trebuie sa finanteze o echipa de fotbal cu rezultate mediocre in loc sa dea banii aia pe rachete Patriot?
  • -2 (6 voturi)    
    Nu banilor publici pt fitoasele din handbal (Joi, 22 februarie 2018, 8:17)

    Maryycus [utilizator]

    Categoric NU sunt de acord. Cu banii respectivi mai bimne s-ar face parte dintr-un spital, casa de batrani sau din centura municipiului...
  • +5 (7 voturi)    
    Mai oameni buni (Joi, 22 februarie 2018, 9:06)

    rooster [utilizator]

    desi n-om fi noi cei mai cunoscatori in materie de handbal, si ne uitam mai cu interes la amarata noastra de Liga I, vorbim totusi de cea mai buna handbalista din lume, vorbim de Messi al handbalului.
    Normal ca merita fiecare leu, normal ca sunt de acord ca banii mei sa mearga inspre performanta.
  • +3 (7 voturi)    
    DA (Joi, 22 februarie 2018, 9:26)

    ilie57 [utilizator]

    In cazul asta chiar e o investitie buna pentru primarie. Cristina, printre cele mai bune jucatoare de handbal din lume, a venit in Romania pt. ca isi iubeste tara. Nu pt. bani. Ar castiga mult mai mult in strainatate. HAI Romania!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    sportul cel de toate zilele (Joi, 22 februarie 2018, 10:00)

    rexulet [utilizator]

    Salariul Cristinei nu este fabulos avand in vedere ca a fecut si face sacrificii pentru a fi cea mai buna jucatoare din lume si implicit sa se aduca si numele tarii ei de provenienta pe buzele tuturor specialistilior din handabal, al iubitorilor de handbal, a statisticilor si clasamentelor. Problema mare este ca sunt platite din banii publici o serie de sportive din alte tari unde handbalul este cel putin la fel de dezvoltat dar salariile nu sunt la fel de mari ca in Romania, transformandu-le automat in niste mercenare. Echipele unde se plateste cel mai bine sunt cele din Ungaria , Muntenegru, Bosnia, Croatia unde o sa gasim extrem de multe jucatoare nordice (Suedia, Norvegia, Danemarca, Olanda) si din Franta si Spania fiindca salariile lor in tarile de bastina sunt mai mici. Dar aceste tari produc pe banda jucatoare de top pe care le exporta dar au si campionate relativ tari cu jucatoare foarte bune care alatyri de cele "exportate" genereaza echipe nationale care mereu intra in primele sase echipe la campionatele europene si mondiale. Si asta pentru ca poilitica sportului juvenil si politica de protejare a echipelor din campionatul intern sunt foarte bune si dau rezultate.
    Campionatul romanesc a fost invadat de jucatoare straine iar tinerelor jucatoare romane le este tot mai greu sa patrunda in campionatul intern. de aici si o reprezentare din ce in ce mai slaba la campionatele mondiale si europene.
    O alta problema este ca CSM, au o politica distrugatoare la nivel juvenil. Aduc cu cele mai bune junioare din tara fara macar sa plateasca cluburilor de provenienta taxe de formare, fara a premia macar pe acei antrenori care s-au chinuit cu ele in cea mai grea perioada, perioada abc-ului si a formarii tehnice si chiar tactice a jucatoarelor. Parintii sunt incantati ca nu mai trebuie sa platasca cantonamente, arbitraje si chiar deplasari la meciurile din afara localitatilor sau la turneele din tara si isi aduc copiii la csm. Dar nu inteleg ca o echipa de handbal are 16 j
  • +2 (4 voturi)    
    Da (Joi, 22 februarie 2018, 10:07)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    Sunt de acord. Mai bine ai o echipa de top decat 10 de duzina. Din toate punctele de vedere beneficiile sunt uriase. Imagine internationala pentru Bucuresti si Romania, efervescenta la nivelul Bucurestiului. Cine merge la meciurile de la polivalenta stie ce spun. Este o insula de lumina prin tot intunericul din jur, oamenii sunt uniti si bucurosi, nu mai exista divizarea stelisti/dinamovinti etc.... Au o gramada de echipe de juniori unde au conditii o gramada de copii care insa ii au ca idoli si se inspira de la echipa de elita.
    Fetele tinere o pot vedea si lua ca model pe Cristina, ca alternativa la pipitele mondene.
    Sinergia este enorma si poate fi intretinuta doar cu rezultate si investitii.
    Au aparut si alti sponsori care platesc si ei din ce in ce mai mult si vor mai apare si altii.
    Se pot gasii carcoteli despre orice subiect , dar asta e calea sigura de a nu se face niciodata nimic relevant.
  • 0 (2 voturi)    
    continuare (Joi, 22 februarie 2018, 10:12)

    rexulet [utilizator]

    jucatoare. Si multi copii talentati , care ar pute progresa prin munca multor antrenori de juniori dedicati care in timp au format cele mai bune jucatoare romane care au castigat campionate mondiale de juniori, tineret si apoi de senioare. Si ganditiva ca la csm nu este doar sectia de handbal feminin. Avem mult prea multe sectii sportive , unde sunt cheltuiti mult mrea multi bani din impozitele noastre. Sunt de acord co o echipa de handbal feminin care sa reprezinte orasul si tara in competitiile din afara tarii, dar nu sa fie investiti aproape 10% din bani contribuabilior intr-un club mamut. Si macar jumatate din bani sa fie investiti in infrastructura sportului juvenil din capitala. Ar fi mai util si pentru sanatatea copiilor, si pentru formarea viitorilor sportivi si cetateni ai urbei.
  • +2 (2 voturi)    
    injuratura (Joi, 22 februarie 2018, 10:25)

    savatuf [utilizator]

    Nu credeti ca era mai simplu sa o injurati direct pe firea cu care cred ca aveti treaba si sa lasati in pace niste oameni a caror singura vina e ca va inalta tricolorul si va reprezinta cu brio, chit ca nu meritati. Cat o sa mai manjiti cu rahat politic oameni care nu v au gresit cu nimic, ba din contra. Oare cati din lumea asta credeti ca au auzit de csm firea sau au auzit de csm bucuresti romania. Concluzia voastra e, decat sa castige firea capital de imagine mai bine sa se duca dracul totul . Pai mai baieti daca face ceva bine acceptati, stiu ca doare, dar e pt noi toti nu pt atarnatii politici. Vai de voi cu asemenea dezbateri si va mai numiti formatori de opinie, dar am senzatia ca fost la ordin ca si striblea dezbatea subiectul la prima ora .
    Va propun un experiment
    - nu vreti voi sa va duceti in banie si sa spuneti ca va opuneti la a mai fii finantata echipa de fotbal de la bugetul local ..in fata la stadion ..ca asa din gura e simplu.
  • +3 (3 voturi)    
    Nu (Joi, 22 februarie 2018, 10:56)

    xanathos [utilizator]

    Primaria nu are de ce sa bage bani in cluburi profesioniste. Nici de hanbal, nici de baschet sau de fotbal (cum se voia cu unul din multele cluburi cu numele Rapid).
    Primaria ar fi trebuit sa ajute pin construirea unei sali, polivalente sau nu, unde sa aiba loc 15, 20, 25 de mii de suporteri, care ar putea apoi sa contribuie la finantarea cluburilor (prin plata biletelor).
  • +1 (1 vot)    
    NU ! (Joi, 22 februarie 2018, 11:49)

    John M. [utilizator]

    Sportivii sa fie platiti din drepturile de trasmisie a meciurilor la tv.
    Adica platesti un chirurg ce opereaza pe creier cu 4000 si unul care se joaca cu mingea 100 000???!!!
    Si numai intentia e infractiune !
  • -1 (1 vot)    
    Da! (Joi, 22 februarie 2018, 11:58)

    bcorina [utilizator]

    Mult mai bine decat la biserici.
    Oricum la noi banii ajung la politicieni, parlamnetari sau la biserici, deci sunt de acord sa ajunga in sportul de performanta, decat sa fie "sifonati" de baietii destepti.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică