Cetatenii pot verifica on-line, incepand de luni, stadiul solicitarilor/sesizarilor depuse la Primaria Sectorului 3. Pe site-ul institutiei, www.primarie3.ro, a fost creata sectiunea "Stadiu solicitari", unde persoanele interesate pot cauta dupa numarul de inregistrare al solicitarii/petitiei si pot afla astfel directia/serviciul unde a fost repartizata si stadiul de solutionare al acesteia.

"Prin aceasta sectiune pusa la dispozitia cetatenilor, reprezentantii administratiei publice locale fac inca un pas in digitalizarea institutiei, alaturi de arhivarea electronica, eliberarea certificatelor de urbanism, prelungirilor de certificate de urbanism si prelungirilor de autorizatii de construire, urmarind astfel debirocratizarea sistemului intern de lucru", se arata intr-un comunicat emis de Primaria sector 3.

Reamintim ca reprezentantii Consiliului Local al Sectorului 3 au adoptat la inceputul lunii septembrie Hotararea privind aprobarea Strategiei de Digitalizare a Primariei Sectorului 3.