Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat luni, la propunerea consilierilor PNL, infiintarea unei comisii care sa studieze de ce este birocratie la Primaria Capitalei. Aceasta va functiona pe o perioada limitata de timp si va analiza si filtra toate interactiunile cetatenilor cu administratia locala si va face propuneri Consiliului General al Municipiului Bucuresti in vederea debirocratizarii, eliminarii depunerii de copii ale unor documente care nu sunt absolut necesare in analizarea cererii, reducerii timpilor de asteptare in vederea procesarii cererilor, informatizarii si automatizarii unor procese.

Primaria Capitalei 1Foto: Hotnews

"Hotararea Guvernului nr. 909 din 15.10.2014 si publicata in Monitorul Oficial nr. 834/17.11.2014, la Obiectivul general III: Debirocratizare si simplificare pentru cetateni, mediul de afaceri si administratie, se mentioneaza urmatoarele: "In ceea ce priveste reducerea barierelor birocratice, in sensul simplificarii procedurilor administrative care genereaza un impact negativ asupra cetatenilor (in termeni de costuri de informare, timp de reactie etc.), prezenta Strategie propune o abordare bazata pe patru directii de actiune care vor viza o analizare a nevoilor si obiectivelor in termeni de simplificare si rationalizare a procedurilor administrative pentru cetateni, realizarea unui plan integrat pentru simplificarea acestora, precum si implementarea si monitorizarea planului integrat de simplificare, respectiv evaluarea periodica a impactului masurilor adoptate"", se arata in expunerea de motive.