






Soseaua Pantelimon - septembrie 2015
Primaria Capitalei a inceput reabilitarea strazii in iunie 2013, iar lucrarea trebuia finalizata pana la sfarsitul anului 2014. Termenul a fost depasit cu circa 9 luni, iar municipalitatea se fereste sa dea un termen clar la care va termina lucrarea. Acum, bretelele de pe marginea soselei sunt aproape gata, pe cele trei benzi pe sens ale bulevardului s-a turnat un strat de asfalt incat sa se poata circula, insa linia de tramvai este departe de a fi gata.
"La infrastructura rutiera se lucreaza intre Bd. Chisinau si Soseaua Iancului si s-a demarat executia ultimului strat de asfalt dinspre Aleea Pantelimon (zona Cora). La linia de tramvai se lucreaza dinspre Cora spre Fundeni si s-a ajuns cu executia in apropierea spitalului Sf. Pantelimon. Se lucreaza de asemenea la linia de tramvai pe tronsoanele cuprinse intre Iancului si Bd. Chisinau si in intersectia Delfinului. Lucrarile la reteaua de iluminat public s-au finalizat in proportie de 75%, iar acum se lucreaza în zona intersectiei cu Pierre de Coubertin. Semaforizarea a fost finalizata in proportie de 80 %", se arata intr-un raspuns trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro, in luna septembrie. Reprezentantii municipalitatii s-au ferit insa sa dea un termen pentru finalizarea lucrarii si sa spuna clar ce intarzieri sunt.
Problemele la aceasta lucrare au inceput toamna trecuta cand una dintre firmele din consortiul care a castigat licitatia pentru executia lucrarii - Tehnologica Radion - a intrat in insolventa. In plus, au fost probleme cu retelele edilitare.
"Fiecare tronson va fi gata in functie de cand au inceput lucrarile. Din nefericire, am stagnat vreo 3 luni din cauza intrarii in insolventa a unuia dintre constructori, insa lucrarile au fost preluate de cealalta firma din asociere. Lucrarile au fost reluate de la 1 decembrie 2014. Tronsonul intre Cora si Morarilor trebuie sa fie gata in mai 2015, Morarilor-Chisinau, unde am avut probleme si cu instalatiile de la RADET va tine pana in noiembrie, timp in care vom realiza si bucatica intre Chisinau si Iancului. Ne dorim ca la sfarsitul lui 2015 toata lucrarea sa fie gata", declarau la inceputul anului 2015 reprezentantii municipalitatii.
Vestea buna este ca macar lucrarile de reabilitare a Soselei Iancului, incepute odata cu cele la Soseaua Pantelimon sunt aproape finalizate.
Lucrarile de reabilitare a celor doua bulevarde au inceput la jumatatea lunii iunie 2013 si includ construirea unei parcari de tip park&ride langa Cora Pantelimon. Reprezentantii Primariei Capitalei promiteau ca vor finaliza cele doua bulevarde in toamna anului 2014. Lucrarile se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect.
Soseaua Pantelimon
- linia de tramvai, de pe mijlocul bulevardului, va fi inaltata cativa centimetri astfel incat sa nu poata urca masinile si va fi inverzita prin plantarea de gazon;
- pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate, prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare;
- pentru statiile de autobuz vor fi construite alveole;
- toate statiile de tramvai vor fi mai late si vor avea copertine;
- pe toata lungimea soselei, cu exceptia celor doua benzi laterale separate, stationarea va fi interzisa, cele trei benzi ramanand exclusiv pentru traficul auto;
- toate trecerile de pietoni vor fi semaforizate;
- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;
- la capatul Soselei Pantelimon, in fata magazinului Cora va fi construit o statie uriasa, unde vor opri toate mijloacele de transport din zona, respectiv autobuzul, tramvaiul si microbuzele. Cand va fi gata noua linie de metrou Pantelimon-Universitate, statia va fi conectata si cu acest mijloc de transport. Astfel pietonii nu vor mai fi nevoiti sa traverseze si ca sa schimbe mijloacele de transport. In apropierea statiei va fi construita si o parcare park&ride, conectata cu statia, unde cei care vin din afara orasului sa-si poata lasa masina si sa mearga mai departe folosind mijloacele de transport in comun.
Soseaua Iancului
- linia de tramvai va fi inaltata cativa centimetri si va folosi si drept banda pentru autobuz. Cele doua mijloace de transport vor avea statii comune pana la intersectia cu Soseaua Pantelimon. Potrivit proiectantilor, aceasta masura a fost luata deoarece de la anul, RATB va afisa orarul mijloacelor de transport in fiecare statie si daca nu vor exista benzi unice pentru transportul in comun, acest grafic nu va putea fi respectat.
- statiile de autobuz si tramvai vor avea copertine;
- pentru circulatia auto vor ramane doua benzi pe sens, intrucat nu se va mai parca pe marginea bulevardului;
- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;
- pe marginea trotuarului va fi refacuta plantatia de aliniament;
hai oprescule!hai psdeauo!!
E singurul care a facut ceva pentru Bucuresti.
Nesimtire, indolenta, incompetenta...
de la Berzei, faci stanga pe bdul, Buzesti si te indrepti spre Victoriei. Pe aceasta portiune sunt vreo 5 semafoare. semafoarele au intre ele o distanta de 100 sau 150 de metri. Aici e partea mai putin itneligenta: cum treci de un semafor, se face imediat rosu; treci si de al doilea semafor si dupa 150 de m, iar prinzi rosu. Niciodata nu am prins verde pe toate cele 5 semafoare, ca sa ma duc glont.
Va rog sa incercati si voi aceasta experienta.
.......................wait for it.....
..........................................wait for it.........
Adica ei fac ceva doar cand incepe lumea sa tipe? De ce sunt platiti?
In momentul in care lumea isi face singura planurile de dezvoltare urbana, toti tiriplicii din primarie ar trebui concediati.
am desfiintat cca 400 de parcari
am amenanjat 200 asacatelea,
la "hector 2" dam amenzi ...
45 46 dar refugiul de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu a rămas același.În loc să fi eliminat un pericol îl prelungesc.
Parcare cu plata pentru riverani, foarte simplu.De ce nu se pune in aplicare?
Masina e utila si foarte la moda dar o gaura neagra dpdv financiar.
Noua sistematizare a arterei a condus la reducerea, la jumatate , a locurilor in care se putea parca; probabil se pregateste terenul pentru firma care se va ocupa cu ridicarea masinilor, sau pentru marirea bugetului Primariei pe seama viitoarelor amenzi. NIMENI NU SE GANDESTE LA ADEVARATELE NEVOI ALE CETATENILOR.
Infrastructura comunista proiectata pentru putine masini si care e carpita in continuu cu ratb prost gestionat si cu masini si rable mai multe pe cap de locuitor decat in multe capitale europene ca romanul e fudul ca are si el in sfarsit masina, frustrari de la ratii si salam cu soia.
S-a adus lut, nu pamant, adica este galben si impermeabil, apa formand balti, a fost aruncat la intamplare, cu denivelari, avand goluri sau dand pe afara bordurii.Pomisorii plantati, anemici si multi uscati si strambi, sunt inconjurati de gunoaie, sustin ambalajele si sacii cu resturi ale comerciantilor din zona, fara ca autoritatile locale sa vada, sa auda, sa actioneze.Pista de biciclete si zonele cu pamant sunt ocupate de masini, iar noroiul este adus apoi pe strada.ADP-ul spune ca nu e treaba lui.
Pe langa parcari avem nevoie si de spatiul verde, care, ar trebui sa fie verde.In toate zonele Bucurestiului aceste spatii sunt ingradite, fiind astfel protejate.De ce sectorul 2 este atat de neglijat privind curatenia si spatiul verde?
Acum, suntem inconjurati de praf, noroaie, mizerie, rable si comercianti ilegali pe trotuar.M-ai deranjeaza pe cineva?
"Mai deranjeaza pe cineva?"
Asa ca stati linistiti, in Romanica stam bine.
Banii sunt in conturile care "trebuie"..