Primaria Municipiului Bucuresti a finalizat lucrarile de reabilitare a pasajului de la Piata Muncii. Reabilitarea pasajului a inceput in 2010 si trebuia terminata la inceputul anului 2012, iar lucrarile au costat circa 90 milioane lei. Pretul initial a fost de circa 40 milioane lei, insa valoarea a fost majorata de mai multe ori in ultimii 6 ani.

Pasajul de la Piata Muncii inainte de finalizarea lucrarilor de reabilitareFoto: Google Maps

Lucrarile la Pasajul Muncii au constat in: consolidarea elementelor de rezistenta a pasajului, refacerea hidroizolatiei, consolidarea galerei edilitare aferenta pasajului si modernizarea acceselor la metrou. De asemenea, a fost montat un nou parapet de protectie pe pasaj, a fost modernizata calea de rulare a tramvaiului, reteaua de contact pentru tramvaie si au fost refacute peroanele pentru calatori. Investitia a mai presupus lucrari de modernizare a carosabilului, largirea bretelelor pasajului, refacerea spatiilor verzi, modernizarea sistemului de iluminat public si refacerea trotuarelor.

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a pasajului, se va relua circulatia tramvaielor 1, 40 si 56.

Linia 1 va reveni pe traseul inelar, de la terminalul "Sura Mare", pe Sos. Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Calea Serban Voda, Bd. Gheorghe Sincai, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Sos. Mihai Bravu, Sos. Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Sos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timisoara, Sos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrati, Sos. Viilor, Sos. Oltenitei, Str. Sura Mare, pana la "Sura Mare".

Linia naveta de autobuze 634 va reveni pe traseul anterior, intre terminalele "Romprim" si "Baba Novac", pe Sos. Oltenitei, Piata Sudului, Calea Vacaresti, Sos. Mihai Bravu.

Liniile 40 si 56 vor reveni pe traseul de baza de la intersectia Calea Calarasilor/ Str. Traian, pe Calea Calarasilor, Bd. Basarabia, apoi traseele actuale.

Linia naveta 656 se desfiinteaza.