FOTOGALERIE Operatiunea Bordura, faza pe Sectorul 3. Kilometri de borduri suprainaltate de-a lungul marilor bulevarde

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 16 iunie 2014, 17:29 Actualitate | Administratie Locala


bd. Grigorescu 2
Foto: Hotnews
Primaria sectorului 3 a inceput operatiunea de inlocuire a bordurilor aferente spatiilor verzi de pe marile artere din sector. Astfel, pe deasupra bordurilor existente se toarna borduri noi, de culoare caramizie, printre bulevardele vizate numarandu-se bd. Th. Pallady, Nicolae Grigorescu si str. Traian. HotNews.ro a intrebat Primaria sector 3, condusa de primarul Robert Negoita, de ce inlocuieste bordurile si cat costa, insa nu am primit niciun raspuns. Potrivit site-ului de licitatii publice, pentru intretinerea strazilor din sector se afla in desfasurare un contract cadru in valoare de circa 21 milioane lei fara TVA. Totodata, institutia vrea sa atribuie pentru acelasi lucru doua contracte cadru, pe 4 ani, in valoare totala de peste 60 milioane lei.

In ultimele saptamani, Primaria sectorului 3 a inceput sa puna borduri pe marginea spatiilor verzi de pe marile bulevarde din sector. Astfel, pe bd. Th. Pallady, in zona industriala, peste bordurile existente se toarna noi borduri de culoare caramizie. La fel se intampla pe bd. Nicolae Grigorescu, bd. Basarabia si str. Traian.

Potrivit Administratiei Strazilor Bucuresti aceste lucrari sunt realizate de Primaria sectorului 3. HotNews.ro a cerut Primariei sectorului 3 informatii despre cat costa "modernizarea" bordurilor si motivul pentru care se realizeaza, insa de doua saptamani nu am primit niciun raspuns.

Potrivit site-ului de licitatii publice, Primaria sectorului 3 a incheiat in august 2013 un contract cadru pe 20 de luni pentru lucrari de modernizare, sistematizare pe verzticala, reabilitare si pietruire necesare sistemului rutier din sectorul 3, mai pe scurt reabilitare strazi. Valoarea acestui contract este de circa 21 milioane lei si a fost castigat de:
- ASOCIEREA S.C. DOMARCONS S.R.L. - S.C. KENTEL DESIGN S.R.L.
- ASOCIEREA S.C. DELTA ACM 93 S.R.L. - 360 INGINERIE URBANISM ARHITECTURA     
- S.C. EUROVIA CONSTRUCT INTERNATIONAL S.A.     
- ASOCIEREA S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. FRISAROM ENGINEERING S.A.     
- ASOCIEREA SOCIETATEA SCIT IMPEX SRL - S.C. GHECON CONSTRUCT S.R.L. - S.C. GLOBAL SERVICE PROIECT S.R.L.     
- ASOCIEREA S.C. CONSTRUCTII ERBASU S.A. C & D BEST DESIGN CONCEPT S.R.L.

Tot potrivit site-ului de licitatii publice, in prezent, Primaria sectorului 3 a scos la licitatie, la inceputul anului, doua contracte pentru intretinerea strazilor si trotuarelor in valoare totala de peste 60 milioane lei. Licitatiile sunt inca in desfasurare.

Primul contract cadru se va desfasura pe 4 ani si are ca obiect "lucrari de alei si trotuare in sectorul 3 al municipiului Bucuresti". Valoarea estimata a acestuia este de circa 45 milioane lei fara TVA.

Al doilea contract cadru are ca obiect realizarea lucrarilor de reparatii curente a strazilor din sectorul 3 si se va desfasura tot pe durata a 4 ani. Valoarea estimata a acestui acord este de circa 22 milioane lei fara TVA.


Bordurile de pe bd. Basarbia au fost inlocuite


Bd. Nicolae Grigorescu - bordurile de pe marginea spatiilor verzi sunt inlocuite


Bd. Nicolae Grigorescu - bordurile de pe marginea spatiilor verzi sunt inlocuite


Bd. Nicolae Grigorescu - bordurile de pe marginea spatiilor verzi sunt inlocuite


Bd. Nicolae Grigorescu - bordurile de pe marginea spatiilor verzi sunt inlocuite


Bd. T Pallady - bordurile de pe marginea spatiilor verzi sunt inlocuite


Bd. T Pallady - bordurile de pe marginea spatiilor verzi sunt inlocuite


Str. Traian - bordurile de pe marginea spatiilor verzi sunt inlocuite






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.












Comentarii alese de moderator

  • asta nu e nimic (Marţi, 17 iunie 2014, 12:26)
    DanMatei [anonim]

    pe baba novac (de la libertatii pana in mihai bravu) avem fibra de sticla peste bordura inalta, roshu-alb mai mai decat la formula 1 :D

    poza aici: http://shpe.ro/tmp/2014-05-13-4775.jpg






11962 vizualizari

  • +13 (25 voturi)    
    normal (Luni, 16 iunie 2014, 17:52)

    nash pandelica [utilizator]

    gata cu bordurile pedliste ale lui videanu !
    la vremuri noi, borduri noi !:)
    • +8 (22 voturi)    
      pandelica cel cu mana mica (Luni, 16 iunie 2014, 19:02)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      pandele ..videanu nu mai este primar de 8 ani..asta`n caz ca ai dormit in cizme psd-iste
      • +9 (9 voturi)    
        faptul ca (Marţi, 17 iunie 2014, 8:09)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        videanu nu mai este primar de 8 ani nu l-a impiedicat pe oparescu et co. sa inlocuiasca bordurile in urma cu 3-4 ani de la aceeasi firma a aceluisasi videanu. deci, cooperare intru binele lor a existat si exista.
        ceea ce se face acum este o imbunatatire prin turnare de beton peste bordurile existente si incastrarea sub aceasta structura de instalatii de stropit spatiul verde. ce se va intampal daca vreo teava se va sparge si va trebui schimbata?
        de aratat insa, arata mult mai bine si parca, pana acum, au disparut potecile facute prin spatiul verde, poteci facute de toti neaventii si needucatii din cartierele respective. cu ce costuri insa,... asta ar trebui sa ne spuna domn primar. nu se poate sa dai 800 lei pe un cos de gunoi.
  • -19 (21 voturi)    
    Bravo lui! (Luni, 16 iunie 2014, 17:59)

    hot news [utilizator]

    N-aveti ce face,
    Negoita place!
    • +13 (13 voturi)    
      Liviu, da (Luni, 16 iunie 2014, 19:53)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      PLACE! rin - niciodata!
  • +23 (23 voturi)    
    Stau in sectorul 3 ... (Luni, 16 iunie 2014, 18:00)

    A_Radu [utilizator]

    Si de vreo luna e o intreaga organizare de santier cu aceste turnari de bordura... pentru ca nu se monteaza alte borduri, ci se toarna direct din betoniera borduri pe alei ... vechile borduri nu aratau chiar asa rau ... de ce se schimba atunci? alte lucrari cu prioritate mai mare nu mai erau de facut in sector?? ... la fel cu asfaltarea bulevardului N. Grigorescu ... vechea suprafata asfaltica nu arata chiar atat de rau ... si atunci de ce era nevoie de toata aceasta operatiune??? ... cu banii astia mai bine se mai finanta un spital , o scoala, gradinita etc ... sau e mai usor de furat la drumuri?
    • +11 (11 voturi)    
      bingo! (Marţi, 17 iunie 2014, 1:00)

      tofu [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      Lucrari fara utilitate sociala, scumpe, par'indarat si rasoleala = nici o raspundere penala!
      • +6 (6 voturi)    
        deh, (Marţi, 17 iunie 2014, 8:11)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui tofu

        doar vin alegerile prezidentiale.
    • +2 (2 voturi)    
      cu banii astia..puteau sa (Marţi, 17 iunie 2014, 12:51)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      ..repare/imbunatateasca sistemul de scurgere din sector: la fiecare ploaie apa pe strada ca in bazin.. si cea mai multa apa se aduna pe trecerile de pietoni..
    • +1 (1 vot)    
      si eu tot in S3 stau.. (Marţi, 17 iunie 2014, 13:09)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      ..dar ma gandesc sa ma mut intr-un sector cu edili capabili, nu mincinosul asta de rn si incompetentii din consiliul primariei s3...
  • +15 (17 voturi)    
    Soseaua Pipera (Luni, 16 iunie 2014, 18:01)

    alex123 [utilizator]

    Nu doar in sectorul 3. De exemplu, in sectorul 1, pe soseaua Pipera, intre Nicolae Caranfil si pasajul Pipera, pe partea cu blocurile, s-au montat acum o luna stalpisori de protectie pe toata lungimea spatiului verde (cateva sute de metri), pentru ca intrau masinile pe spatiul verde. Nici nu au terminat bine sa-i monteze, ca, la inceputul lui iunie, alte echipe de muncitori au venit, i-au demontat pe toti, si au montat in loc niste borduri duble. De ce au mai montat stalpisorii initiali, daca tot voiau sa puna borduri?
  • +7 (15 voturi)    
    La vremuri noi (Luni, 16 iunie 2014, 18:05)

    Taras Bulba [utilizator]

    La vremuri noi....afaceri vechi :)

    Uite-asa face burdihan romanul....patron :D
  • -7 (15 voturi)    
    Includ/ascund un minisistem de irigatie (Luni, 16 iunie 2014, 18:05)

    bigbrother [utilizator]

    Pentru spatiul verde, cel putin asa am vazut in cateva locuri. Si daca asta implica sa nu se mai schimbe bordurile anual, eu mi's pro, m-am saturat de cate ori strazile aratau ca dupa bombardament dar se schimbau bordurile.
    • +2 (2 voturi)    
      sunt inutile.. (Marţi, 17 iunie 2014, 12:55)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      ..si acela "spatii verzi" si acele borduri noi foarte inalte.. nuam ia spun ca in dreptul unor spatii verzi pun cate o ghereta de mai raman 50 cm din 4m pentru pietoni...

      toate astea sunt "masuri de campanie"..dar nu are decat sa se sparga in figuri rn..pe mine nu ma impresioneaza cu nimic si tot cu cine consider eu ca e potrivit voi vota..
  • +24 (24 voturi)    
    numai in Romania poti vedea asa ceva (Luni, 16 iunie 2014, 18:16)

    lucadd [utilizator]

    sa se toarne bordurile la fata locului. Peste tot in lume se fac borduri prefabricate cu un scop: daca se sparg sau trebuie sparte sa poate fi inlocuite pe sectiuni ... dar geniile romanesti isi zic ca e mai bine ca bordurile sa fie turnate din nou (cum altcumva sa justifici contracte groase decat aducand betoniera, roaba si hoarda de zilieri la bronzat- ar putea fi ele justificate de munca unei mici echipe care se cara cu un pick-up sa inlocuiasca o mica sectiune? Nu!).

    " Dă-i, Doamne, prostului mintea de apoi" sa nu mai faca aceiasi greseala....dar pana la urma daca il iubesc atat de mult pe primarul asta....isi merita cetatenii din sectorul cu pricina soarta... eu unul nu ii plang.
    • +2 (6 voturi)    
      Te inseli amarnic (Marţi, 17 iunie 2014, 5:15)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      In Canada se toarna, dar dintr-o bucata cu trotuarul. Totul e sa fie compozitia mortarului de calitate si impletitura de fier beton ca la carte. La mine in cartier nu s-a mai lucrat la trotuare de 20 de ani si arata aproape ca noi.
    • +2 (2 voturi)    
      in SUA se si toarna (Marţi, 17 iunie 2014, 10:55)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      In SUA sunt si borduri prefabricate dar se si toarna.
  • -19 (21 voturi)    
    va zic eu de ce (Luni, 16 iunie 2014, 18:43)

    Alex S [utilizator]

    pentru ca sunt frumoase. arata mult mai bine cu cele noi. ce e rau in asta?
    • +17 (17 voturi)    
      de ce ? (Luni, 16 iunie 2014, 18:57)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Negoita ..tu esti maica ?
      • -8 (12 voturi)    
        Robert Ion Negoita (Luni, 16 iunie 2014, 19:58)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        Da, eu sunt!
        • +8 (8 voturi)    
          pe bune (Luni, 16 iunie 2014, 21:19)

          deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui dan63

          Ioane parca erai sorin sau esti siamez cu frate`tu ala care a bagat Dinamo in insolventa ca sa nu plateasca taxe ..cred ca frate`tu (cel pedo) vrea sa faca la fel cu sectorul 3
          P.S. mai bine te chema Liviu...Liviu Negoita
    • +2 (2 voturi)    
      e rau.. (Marţi, 17 iunie 2014, 12:57)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      ..ca e risipa.. bordurile dinainte si trotuarele inlocuite erau foarte bune...
      in S3 sunt probleme mai mari pe sosea si la sistemul de scurgere decat aceste borduri si piatete facute de rn..
  • +19 (19 voturi)    
    Nu rezista la inghet si sare (Luni, 16 iunie 2014, 18:47)

    tybvaly [utilizator]

    O sa fie praf dupa primul inghet.
  • +22 (22 voturi)    
    Robert Negoita (Luni, 16 iunie 2014, 18:56)

    deville2010 [utilizator]

    Este o nebunie totala in sectorul 3..se scot banci noi se pun banci noi ,dupa ce se pun se muta cu 1 m mai in spate..nu se scot borduri dar se toarna parapeti de beton de parca am fi pe Transfagarasan,aspersoarele uda iarba desi afara ploua torential,se scoate gazon si se pune gazon covor , se scoate instalatia de aspersoare montata acum 3 ani si se pune alta ,masinile Rosalului uda strazile abia plouate.
    Tot sectorul este gaurit pentru asa zisele pubele ECO,au scos BGS--ul din tot si toate si a dublat posturile cu ALISTAR SECURITY...nebunie maica nebunie
    • +3 (3 voturi)    
      confirm! (Marţi, 17 iunie 2014, 12:13)

      21unas [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      locuiesc in sectorul 3 si vad zilnic hei-rupismul absurdului pe noi culmi ale bugetului. deh, se apropie prezidentialele si trebe' bani de campanie... pensionarii sa fie sanatosi, ca ei stiu cel mai bine unde se pune stampila
    • +1 (1 vot)    
      Dar copacii ?? (Marţi, 17 iunie 2014, 18:30)

      Gedi [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      Copacii plantati intre locurile de parcare, cand vin /// aia de la rosal sa-i ude murdaresc masinile?
  • +15 (15 voturi)    
    COSMARUL BORDURILOR INUTILE (Luni, 16 iunie 2014, 20:18)

    spectator47 [utilizator]

    este acompaniat de zecile de basculante care umple cu pamant argilos amestecat cu resturi de materiale de constructie spatiul pe inaltime pana la ras cu inaltimea dublata a bordurii pe o latura a spatiului verde incat acesta ajunge sa fie in panta de cca 30-40 cm fata de terasamentul liniei de tramvai,rezulta noroi pe linia de tramvai si carosabil sau praful care il ridica vehiculele toate lucrarile sunt facute de mantuiala in acelasi stil de acum 6-7 ani cand se suprainaltau bordurile cu barne din lemn si bineinteles cu pamantul de rigoare.
    Din 1995 si pana in prezent sau exersat cca 5-6 BORDURIADE aducatoare de bani supti din bugetul public.
    Le doresc ALESILOR care se ocupa de de aceste HOTIIi sa dea cu masina peste parapetul inutil si sa se duca invartindu-se sa nu ramana nici numele de ei.
    TRAMVAIUL NU MAI CIRCULA DE 5ANI PE BD.L.REBREANU DAR ASTA NU II DERANJEAZA- si aceasta lucrare este aducatoare de beneficii si o lungesc cat pot,idem Pasajul Muncii,etc
    • +3 (3 voturi)    
      Rebreanu este "pe mosia" lui oprescu (Marţi, 17 iunie 2014, 12:22)

      21unas [utilizator] i-a raspuns lui spectator47

      -
      • +2 (2 voturi)    
        da..e pe mosia lui oprescu.. (Marţi, 17 iunie 2014, 12:59)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui 21unas

        ..dar tot altii vor fi de vina ca nu se mai termina "reparatia" liniei de tramvai de pe Blvd. Liviu Rebreanu..
  • +4 (6 voturi)    
    ! (Luni, 16 iunie 2014, 22:57)

    chiuaua [utilizator]

    Inaltarea bordurilor a fost doar un test.
    S-a vrut construirea unui zid precum cel dintre Israel si Palestina.
    Ca urmare a dezvaluirilor facute s-a renuntat la aceasta idee.
  • +5 (5 voturi)    
    Guverne noi, borduri noi (Marţi, 17 iunie 2014, 0:05)

    quietguy58 [utilizator]

    Guverne "vechi", borduri "vechi".

    Guverne noi, borduri noi.
  • +5 (5 voturi)    
    Si mai mult (Marţi, 17 iunie 2014, 7:15)

    Cetateanu [utilizator]

    Catiusa fata, da de ce te opresti la sectorul 3? inmulteste cu 2 si vino si in sectorul 6 a lu Manescu - beton. zeci de hectare de verdeata disparute sub betoane, garduri noi inutile, da scumpe, lucrari inutile, praf si mizerie, aceleasi firme de parandarat ca si la sectorul 3. Oricum borduriada lui Negoita o sa ti se para ca o vanzare de seminte pe stadion.
  • +7 (7 voturi)    
    se toarna si asfalt pentru a nu stiu cata oara (Marţi, 17 iunie 2014, 8:26)

    Dl.Gica [utilizator]

    Chiar daca asfaltul pe bd N Grigorescu era foarte bun pentru ca a fost turnat de mai multe ori in ultimii ani, anul acesta este turnat din nou... Poate Hotnews pune o intrebare si pe aceasta tema. Asfaltarea bulevardului se face in timp ce alte strazi sunt pline de gauri vezi bd Liviu Rebreanu unde sunt gropi de ani de zile aproape de Auchan si se lucreaza de ani buni cate o luna pe an.
  • -5 (7 voturi)    
    eu sunt pro (Marţi, 17 iunie 2014, 9:05)

    JohnnyBoy [utilizator]

    Noile spatii verzi arata impecabil comparativ cu buruienile existente inainte. Reasfaltarea bd N Grigorescu nu era insa necesara.
  • +6 (6 voturi)    
    ATENTIE !!! (Marţi, 17 iunie 2014, 9:59)

    Gogu_Spranceana [utilizator]

    Un comunicat al Ministerului Dezvoltarii Regionale a trecut neobservat: http://www.mdrap.ro/comunicare/presa/comunicate/sala-sport-sector3.
    Veti vedea aici cat costa reabilitarea unui bloc cu fonduri europene la primaria sectorului 3: mai mult de 900 000 euro. Si tot aici veti vedea ca o sala de sport construita de la zero si dotata cu toate utilitatile costa mai putin decat reabilitarea unui bloc cu bani europeni.
    Cineva s-ar putea sa gaseasca niste nereguli la contractele astea cu fonduri europene si este posibil ca tot noi, cetatenii sa dam banii inapoi, dupa ce unii i-au sifonat prin firme de casa.
  • +5 (5 voturi)    
    Negoita cel nou (Marţi, 17 iunie 2014, 10:56)

    FaneBalanu [utilizator]

    ...este foarte viteaz, si pus pe fapte mari. Nu stiu daca s-a scris la vremea respectiva, pentru ca treaba a fost facuta intr-e blocuri, dar IMEDIAT dupa ce a fost ales, Negoita cel nou a schimbat bancile care nu aveau nici un defect cu altele mai mari si triunghiulare, de beton, din cauza carora a fost necesara si modificarea aleilor... s-au montat sisteme de irigatie automate si s-au plantat zeci de braduti, din care 90% s-au uscat. Toate astea pe niste spatii verzi dintre niste blocuri, spatii verzi care oricum aratau bine dinainte...
    • +3 (3 voturi)    
      "s-a redefinit peisagistica" (Marţi, 17 iunie 2014, 12:18)

      21unas [utilizator] i-a raspuns lui FaneBalanu

      si s-a orientat bugetul catre companii pretene partidului. noile banci au aparut pe baba novac plantate din 10 in 10 pasi (masurati pe bune) pentru ca fiecare pensionar sa aibe banca lui!
    • +2 (2 voturi)    
      stiu despre ce vorbesti.. (Marţi, 17 iunie 2014, 13:06)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui FaneBalanu

      ..si erau atatia prosti in tara care se uitau la a3 si minciunile de la a3 ca Liviu Negoita a inlocuit bancile cu 1 mil euro/banca.. ma intreb, rn asta cate milioane a bagat intr-o banca d-aia de piatra triunghiulara ?

      o rusine de edil..S3 a ajuns de tooata jena...blocuri construite pe cel mia mic petic de iarba..foarte aproape de alte blocuri..numai incompetenti in consiliu primariei S3 si condusi cu multa mandrie de rn, "salvatorul S3".. scoli desfintate.., fondurile pentru scoli deturnate in "reabilitari".. si multi fraieri care l-au crezut pe mincinosul asta.
  • +5 (5 voturi)    
    DNA (Marţi, 17 iunie 2014, 11:13)

    dantor [utilizator]

    Care sunt procedurile pentru a sesiza DNA-ul in legatura cu distrugerea Bd. N. Grigorescu desi era in stare foarte buna si aruncarea banilor pentru reasfaltare?
    Cine si-a asumat raspunderea si cine a dat semnaturile pentru o asemenea hotie pe fata.

    Deasemenea pe Liviu Rebreanu a fost aruncat cu bani pe mii de tone de borduri mari si hidoase in care iti atingi masina cand parchezi.
    Uitati-va cat de negre sunt bordurile ca sa vedeti cat de mult incurca la parcarea masinilor.
    • +3 (3 voturi)    
      ai perfecta dreptate (Marţi, 17 iunie 2014, 12:29)

      DanMatei [anonim] i-a raspuns lui dantor

      si liviu rebreanu de la 1decembrie la N.Grigorescu il pingeleste de ani buni si tot varza e
  • +3 (3 voturi)    
    asta nu e nimic (Marţi, 17 iunie 2014, 12:26)

    DanMatei [anonim]

    pe baba novac (de la libertatii pana in mihai bravu) avem fibra de sticla peste bordura inalta, roshu-alb mai mai decat la formula 1 :D

    poza aici: http://shpe.ro/tmp/2014-05-13-4775.jpg
  • +2 (2 voturi)    
    sector 3 (Marţi, 17 iunie 2014, 12:50)

    gosa [utilizator]

    Pe langa borduri acum vreo doua spatamani citeam ca se inalta garduri imprejurul blocurilor din sectorul 3...

    Acum cateva zile pe Calea Calarasilor s-au montat intre liniile de tramvai (zona Piata Muncii) niste cuburi de beton hidoase, murdare, scrise cu vopsea, strambe... Inteleg ca au fost scose din zona Unirii insa ce rol au, in afara de a uratii si mai tare orasul?

    Pe de alta parte la urmatoarele alegeri sunt 100% convins ca acelasi Negoita o sa castige triumfal!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version