Modernizarea Caii Victoriei se va finaliza integral anul acesta. Largirea strazii Fabrica de Glucoza s-a transformat dintr-o problema cronica in una acuta. Directorul directiei de Infrastructura din Primaria Capitalei, Madalin Dumitru, a discutat online cu cititorii

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Duminică, 23 martie 2014, 11:19 Actualitate | Administratie Locala


Madalin Dumitru
Foto: Mediafax
Cand vor incepe lucrarile de largire a strazii Fabrica de Glucoza si cat vor costa exproprierile? Cand vor putea circula bucurestenii pe pasajul de la Mihai Bravu, peste Dambovita? De ce avem nevoie de un pasaj subteran de 18 milioane de euro la Piata Presei Libere? Cum va arata Soseaua Pantelimon dupa modernizare? Cand vor incepe lucrarile la penetratia Timisoara, pasajul subteran de la Piata Sudului, pasajul de sub Palatul Parlamentului si supralargirea strazii Brasov pana la intersectia cu Sos Alexandriei plus pasajul de la intersectia str. Brasov cu bd. Ghencea? Ce se intampla cu drumul expres spre autostrada Bucuresti-Pitesti? Directorul directiei de Infrastructura din Primaria Capitalei, Madalin Dumitru, a discutat online cu cititorii.

  •     Puneti intrebari prin formularul de comentarii de la sfarsitul articolului.
  •     Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
  •     Va rugam sa va limitati la maximum doua intrebari, pentru a da posibilitatea invitatului sa dialogheze cu cat mai multi cititori
  • Citeste aici mai mult despre marile proiecte de infrastructura:

- strapungerea bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu, unde Primaria a finalizat exproprierile pentru a putea incepe lucrarea;
- bulevardul Buzesti-Berzei-Uranus;
- Penetratia Splaiul Independentei - Ciurel - A1;
- modernizarea bd. Liviu Rebreanu;
- pasajul suprateran Splaiul Unirii - Mihai Bravu;
- modernizarea Soselei Pantelimon si Iancului;
- pasajul rutier subteran de la Piata Presei;
- pasajul pietonal de la piata Romana;
- largirea strazii Fabrica de Glucoza.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10860 vizualizari

  • Penetratia Ciurel-A1 (Duminică, 23 martie 2014, 11:36)

    fxxf [utilizator]

    Buna ziua!

    1. Care este planul pentru continuarea proiectului din subiect ?
    2. De ce primaria insista sa realizeze un proiect care, momentan nu exista, tinand cont ca PUZ-ul proiectului este suspendat iar autorizatia pentru pod anulata ?
    3. De ce nu sa facut o documentare teminica a PUZ-ului inainte de inceperea precipitata a lucrarilor ?
    4. Cum este posibil ca CGB sa aloce buget pentru un proiect "inexistent" ?
    5. De ce PG nu ia in calcul (la modul serios nu "la misto") variante alternative ale acestui proiect, propuse de societatea civila si arhitecti ?

    Multumesc.
    FM.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:05)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui fxxf

      1. Planul a ramas neschimbat inca de cand au fost evaluate primele solutii in baza studiului de fezabilitate din 2006 si este firesc sa fie asa intrucat lucrarea aceasta a fost bazata pe hartile ce dateaza din 1935, folosindu-se drept principal obiectiv traversarea pe ambele parti ale splaiului Dambovitei a Bucurestiului. Si anume se urmareste legarea Splaiului Independentei cu A1 prin zona de nord a cartierului Militari.

      2. Avand in vedere ca PUZ-ul despre care se vorbeste aici a fost contestat exclusiv de catre persoane ce nu aveau in vedere decat propriile interese si nu s-au gandit la ecuatia majora a cartierului Militari si a patrunderii autostrazii in oras, iar autorizatia nu era doar pentru pod ci pentru un obiectiv aprobat de reprezentantii bucurestenilor, Consiliul General al Bucurestiului, precizam ca etapele in care s-ar putut interveni pentru a corecta ce ar fi fost de corectat, s-au derulat inainte de aprobarea indicatorilor tehnico economici de catre reprezentantii bucurestenilor. Mai mult, dorim sa mentionam ca cel care a contestat atat PUZ-ul cat si actele susecvente are un teren in ampriza culoarului pe care urmeaza sa ia nastere acest proiect, iar cu aceasta subiectivismul fiind deja argumentat.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:13)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui fxxf

      3. Planul Urbanistic Zonal detaliaza prevederile Planului Urbanistic General, iar prin Planul Urbanistic Zonal aferent acestei lucrari s-au stabilit parametrii si rigorile pe care trebuie sa le indeplineasca acest proiect. Daca instantele vor considera ca acest PUZ trebuie anulat si cu atat mai mult ca trebuie anulat pe motive de fond si nu de forma, atunci s-ar putea pune problema unui puz anulat. Deocamdata instanta a decis suspendarea efectelor pana la suspendarea pe fond a cauzei. Referitor la buget nu cred ca s-a inventat inca metoda de a aloca buget pentru proiecte finalizate ci pentru proiecte care urmeaza a deveni existente.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:16)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui fxxf

      5. Fazele in care se puteau lua in calcul variante alternative au fost depasite de mult cand au fost analizate din toate punctele de vedere toate alternativele ce puteau fi luate in calcul. mai este o discutie referitoare la tronsonul Uverturii-Virtutii, insa traseul la nivel macro al acestei patrunderi va fi A1-Soseaua de Centura, pozitionarea in paralel cu canalul ce desparte Bucurestiul de Chiajna, traversarea bd. unverturii si legatura cu Splaiul Independentei cu nodul suprateran de la Virturii. Ca o paralela, toate bulevardele incepand cu Calea Mosilor si-au dovedit eficienta pe masura ce au intrat in exploatare, iar astazi nu isi mai imagineaza nimeni Bucurestiul fara marile lui bulevarde, acestea insa creand momente de tensiune in momentele in care au fost realizate.
  • intrebare (Duminică, 23 martie 2014, 11:46)

    Xorciser [utilizator]

    Am o intrebare: cand se va finaliza reabilitarea/modernizarea de pe Calea Victoriei (noile trotuare, pistele biciclisti etc)?

    Va multumesc.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:21)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui Xorciser

      Modernizarea de pe Calea Victoriei se va finaliza integral anul acesta, capitolele la care se lucreaza fiind in afara de noile trotuare si carosabilul ce va include pistele pentru biciclisti, dotarile urbane si anume: iluminat public, retele edilitare, mobilier stradal, in asa fel incat odata finalizat sa nu mai fie nevoie de interventii pentru diverse "mici" reparatii. Etapele ar fi jumatatea lunii iunie pana la Calea Grivitei si sfarsitul lunii septembrie in integralitatea sa.

      Sunt doua aspecte de mentionat:
      - retelele edilitare sunt foarte vechi, artera insasi reprezentand un traseu a carui istorie se confunda cu istoria orasului;
      - o parte dintre aceste retele sunt in administrarea societatilor private, neavand legaturi cu municipalitatea (distribuitorul de gaz si electricitate ale caror interese prioritare nu sunt cele de a reabilita si se multumesc cu reparatii lucru pe care in cazul acestei artere municipalitatea s-a hotarat sa nu-l mai accepte)
  • Transportul alternativ (Duminică, 23 martie 2014, 12:10)

    sabin1981 [utilizator]

    Domnule director,
    Multumindu-va pentru disponibilitatea de a raspunde Hotnews si desi nu sunteti un decident politic (functie care apartine CGMB) as dori sa va intreb ce se are totusi in vedere in privinta transportului alternativ in Bucuresti si in directia descurajarii utilizarii automobilelor ca solutie unica de mobilitate urbana.
    Vedem cu totii cum orasul si spatiul public se depreciaza accentuat prin slaba gestiune a automobilitatii in oras: avem parcari peste tot, poluarea generata e foarte importanta si se poate simti in numai 5 minute de mers pe jos in oras in timpul saptamanii, murdarie, tendinta spre ignorare a spatiului public si viteza, agresivitate, etc. OPTAR incearca sa incurajeze impreuna cu PMB transportul alternativ. Intelegem ca Comisia de Transport este foarte sceptica in a implementa o solutie coerenta, generala si restructuranta pentru a permite si transportului nemotorizat sa se dezvolte.
    Desi este evident ca inelele trebuie inchise si grid-ul de transport trebuie finalizat, de ce nu exista inca un plan coerent in paralel pentru transportul alternativ?
    In alta ordine de idei cand vom avea culoare unice pentru RATB si cand politia locala isi va exercita prerogativele cu adevarat aplicand legea in ce priveste parcarea? argumentul legat de necesitatea accesului motorizat individual in centrul orasului pentru oricine ca baza a competitivitatii si atractivitatii Bucurestiului este fals si neavenit. Va multumesc pentru raspuns.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:26)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui sabin1981

      Descurajarea utilizarii automobilelor am ales sa o incepem prin incurajarea utilizarii transportului public, prin crearea de piste pentru biciclisti, indreptandu-ne catre zonele marginase ale orasului prin crearea parcarilor park&ride, iar intr-un plan mai amplu de mobilitate - realizarea unor legaturi mai ample cu zonele periurbane prin realizarea unor conexiuni facile cu mijloace de transport in comun.

      Mijloacele de comun pot deveni mai atractive prin crearea a cat mai multe culoare unice de transport care vor avea ca rezultat scaderea timpilor pe care mijloacele de transport in comun ii realizeaza pe fiecare traseu. Un prim exemplu este Splaiul Independentei.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:31)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui sabin1981

      In momentul de fata in topul masurilor pe care autoritatile implicate le-au luat se afla municipalitatea cu crearea de parcari in zonele in care ar fi nevoie de ajuns cu autoturismul, inclusiv in zona centrala - Universitate, prin realizarea unui management de trafic, stalpisorii anti parcare in zonele unde parcarile parazite influenteaza in mod negativ capacitatile de trecere, studierea si implementarea unei strategii de sensuri unice, ca sa dam numai cateva exemple. Insa celelalte autoritati in primul rand Politia nu se alatura prin masuri drastice si eficiente (pe bazele legale care deja exista). Eradicarea de catre organele competente a parcagiilor, in zonele centrale supravegherea statiilor de taxi etc.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:36)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui sabin1981

      Exista un colectiv care lucreaza la realizarea unui plan pentru transportul alternativ insa nici in momentul de fata nu il interzice nimeni. Exista reguli care si in momentul de fata trebuie respectate, iar telul pe care dorim sa-l atingem cu ocuparea exclusiva a unor suprafete uriase a tramei stradale la nivelul intregului municipiu pentru transportul alternativ nu se poate intampla decat pe masura ce factorii perturbatori vor incepe sa dispara. In momentul de fata cea mai mare problema sunt parcarile parazite.

      Nici municipalitatea nu considera ca accesul motorizat individual in centrul orasului este o baza a competitivitatii si atractivitatii orasului, iar eforturile pe care le depunem sunt acelea de a oferi un acces civilizat si principiile sa fie similare cu cele din restul capitalelor europene, dar pentru acest deziderat este nevoie si de suportul beneficiarilor acestor princiipii pentru ca altfel exista riscul sa fim considerati doritori de a face bine cu forta.
  • N. Grigorescu + Bucuresti-Magurele (Duminică, 23 martie 2014, 13:13)

    e-Miron [utilizator]

    Deja intrebarile mari le-ati surprins f. bine in articol.
    Legat de lucrarea N. Grigorescu: nu era mai util ca dupa splaiul Unirii sa o duceti tot inainte, spre Popesti-Leordeni, apoi pe Drumul Cheile Turzii, b-dul Metalurgiei pana la Metro/ Obi/ Auchan, apoi sa strapungeti pana in Drumul Bercenarului, spre sos. Giurgiului? Daca ati ales totusi sa trimiteti traficul in sos. Vitan - Iriceanu, ce faceti cu Tr. Magurele si Luica? Cand le largiti pentru a putea prelua traficul marit? Tot legat de infrastructura, am urmatoarea intrebare: ce se intampla cu sos. Bucuresti-Magurele, "drumul spre laser", ca sa-i zic asa. La "laser" se trage tare, orasul Magurele a largit deja drumul la 4 benzi, insa bucata de drum din Bucuresti e un dezastru. Se baga diverse conducte de vreo 3 ani de zile, drumul e surpat, gaurit, denivelat, sunt sute de metri de pe care asfaltul lipseste cu desavarsire, pe ploaie arata ca un ogor... Vorbim totusi de o iesire din Bucuresti, care arata ca inainte de 1900 de ani de zile. Cand si ce veti face? Multumesc.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:41)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui e-Miron

      Nicolae Grigorescu urmeaza a face legatura cu Soseaua Oltenitei si a se continua ca partea a inelului median de circulatie ce urmeaza a se inchide in Sos Alexandriei, acolo unde intersecteaza zona de Vest a inelului median, a carui segment - str. Brasov- urmeaza a incepe anul acesta.

      Sos Bucuresti-Magurele a fost afectata de lucrari la retelele edilitare pentru ca era un deficit major la acest capitol pana in urma cu doi-trei ani, iar in zona aceea, in perioada 2009-2013, s-au realizat investitii in reteaua de apa si canal, apoi in reabilitarea carosabilului strazilor adiacente, coloana vertebrala a cartierului fiind reprezentata de Sos Bucuresti-Magurele, al carei rol este si de a asigura legatura cu localitatea Magurele.

      In acest an se vor finaliza integral lucrarile de reabilitare si se efectueaza demersuri pentru largirea acestei sosele.
  • Fabrica de Glucoza (Duminică, 23 martie 2014, 20:04)

    moroi [utilizator]

    Si eu vreau sa stiu cand vor incepe lucrarile. Totusi, pana la demararea lor, de ce nu incercati sa fluidizati circulatia la intersectia cu Barbu Vacarescu "redesenand" acea portiune de circa 30 de metri astfel incat sa se poata crea doua benzi pe sens. Masinile care fac stanga pe Dimitrie Pompei blocheaza intersectia, la fiecare ''verde" reusind sa treaca 7-8 masini. Daca intrarea ar permite dou benzi pe sens (lungind trecerea de pietoni) ar putea sa faca dreapta si cei care coboara dinspre strada Dimitrie Pompeiu. Sunt detalii, dar care, pana la finalizarea largirii pentru Fabrica de Glucoza de care aud de 2 ani, mai scurteaza din coloana de masini care are peste un kilometru... Solutii sunt. Va multumesc.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:46)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui moroi

      Sos Fabrica de Glucoza s-a transformat dintr-o problema cronica in una acuta pe fondul aproprierii de final a proiectului autostrazii A3. La sfarsitul anului 2013, CGMB s-a abtinut la propunerea primarului de a diminua cu 10 milioane de euro cuantumul exproprierilor pastrand parametrii proiectului (latime si locuri de parcare), iar in felul acesta a ramas valabila o hotarare din 2010 prin care se aloca pana la 37 milioane de euro pentru achizitionarea terenurilor necesare implementarii proiectului.

      In continuare primarul general prin aparatul de specialitate va insista sa fie diminuate preturile si numai dupa ce se va agrea acest lucru, vom putea demara lucrarile de largire a bulevardului.

      Realizarea unor solutii de compromis sunt neavenite intrucat ar insemna sa cheltuim de doua ori bani publici pentru acelasi obiectiv: "redesenarea" intersectiei cu Barbu Vacarescu implica niste costuri care o data cu demararea lucrarilor sunt bani pierduti.
  • Banda Unica de Transport in Comun (Duminică, 23 martie 2014, 20:09)

    asocdezvoltareurbana [utilizator]

    Buna ziua, vreau sa va intreb de ce prioritizam de atata timp (16 ani), cateva mii de soferi care parcheaza pe prima banda pe bulevarde in defavoarea catorva milioane de Bucuresteni?

    Cand primaria isi va asuma beneficile financiare (economie de zeci de milioane de euro RATB) , reducerea poluarii, fluidizarea traficului si normalitatea pe care o reprezinta Banda Unica de Transport in Comun intr-o capitala.

    Stiu ca se fac planuri, studii, dar in acelasi timp stiu ca se evita bulevardele unde exista posibilitatea unui conflict cu soferii care parcheaza acolo.

    Repet intrebarea: de ce prioritizam cateva mii de soferi care au ghinionul sa locuiasca la bulevard, acolo unde au deja 7 mijloace de transport facilitate deja de primarie si risipim milioane Euro pe benzina, curent, imbolnavim populatia psihic si fizic?

    Multi oameni va arta sustinere banzilor pe pagina "DA Banda Unica pentru Transportul in Comun in Bucuresti" pe reteau de socializare cu albastru.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:48)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui asocdezvoltareurbana

      Ultimele trei lucrari importante realizate - Sos. Pipera, bd. Aerogarii, bd. Doamna Ghica - Chisinau, Buzesti-Berzei-Uranus si Aerogarii - sunt exemple in care dovedin ca nu suntem de acord cu parcarile in defavoarea catorva milioane de bucuresteni.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:48)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui asocdezvoltareurbana

      Ultimele trei lucrari importante realizate - Sos. Pipera, bd. Aerogarii, bd. Doamna Ghica - Chisinau, Buzesti-Berzei-Uranus si Aerogarii - sunt exemple in care dovedim ca nu suntem de acord cu parcarile in defavoarea catorva milioane de bucuresteni.
  • Lucrarile de largire a str Fabrica de Glucoza (Duminică, 23 martie 2014, 21:54)

    MIC54 [utilizator]

    Buna ziua, am urmatoarele intebari:

    1.Cand incep si cat timp vor dura lucrarile pentru largirea strazii Fabrica de Glucoza si in ce fel ii va afecta pe bucurestenii care traverseaza zi de zi aceasta strada?
    2.Cand incep exproprierile si cat timp vor dura?
    3.Ce buget este alocat pentru anul 2014 acestor lucrari si daca acesta prevede atat exproprierile cat si finalizarea lucrarilor?
    4.Exista vreo legatura intre demararea acestor lucrari si noua autostrada Bucuresti-Ploiesti prin Petricani (de care raspunde ministerul domnului Sova)?

    Multumesc
  • Sa incepem cu inceputul (Duminică, 23 martie 2014, 23:04)

    alexjecu [utilizator]

    Ce va legitimeaza pentru functia pe care o ocupati? Care este feedbackul pe care-l aveti cu beneficiarii, cetatenii? Cel putin personal, pentru ca sistemul se dovedeste catastrofal, risipitor,incoerent, sfidator si strabatut de interese subterane.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:59)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui alexjecu

      Daca din 1990 pana in 2008 numarul proiectelor demarate si finalizate este asimtotic la 0, iar in ultimii 5-6 ani s-au finalizat un numar de proiecte fara de care Bucurestiul nu mai poate functiona si pe de alta parte strategiile din care aceste proiecte fac parte - inchiderea inelului principal, legaturi de accs intre Soseaua de Centura si zona centrala a orasului, segmentele pe care le-am realizat pentru inelul median de circulatie, facand si aceasta parte dintr-o strategie, finalizarea Centrului Istoric in termen si cu fonduri la jumatate fata de ce am primit mostenire, redarea unui cer liber bucurestenilor prin implementarea Net City - sunt o parte dintre lucrarile care au caracterizat ultimii 5 ani din viata orasului la capitolul infrastructura si nu au termen de comparatie pentru anii 1990-2008.
  • marcaje rutiere prost făcute (Duminică, 23 martie 2014, 23:32)

    andreescu [utilizator]

    Aș vrea să vă întreb de ce nu se poate să avem marcaje rutiere făcute cu cap și profesionalism și în București. Sunt nenumărate exemple de marcaje rutiere recent refăcute care sunt făcute prost. Spre exemplu, la Piața Presei Libere. Dar sunt multe altele.

    O mare parte din nervozitatea zilnică manifestată în trafic și din atitudinea de supraviețuire a celui mai puternic vine și de la stresul provocat de marcajele proaste - cînd ți se termină banda brusc, cînd nu e clar cum să se înghesuie mașini de pe trei benzi pe două după intersecție și multe altele.

    Dacă pasaje subterane și supraterane și lucrări majore de infrastructură nu putem face ca în vest din cauza bugetului limitat, măcar niște linii pe asfalt putem trage cu cap, nu costă asa de mult.

    Aș vrea să știu de ce primăria nu recurge la specialiști în sistematizare rutieră? (eventual de peste hotare dacă nu există la noi în țară)
    • R (Luni, 24 martie 2014, 13:01)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui andreescu

      Problema marcajelor rutiere s-a finalizat anul trecut prin atribuirea contractului de trasare a acestora, iar de atunci si pana in prezent s-a inceract rezolvarea problemelor care se acutizase-ra , iar in prezent se desfasoara lucrari in ritm continu pentru a se ajunge la un nivel care macar sa nu mai creeze probleme. Se afla in desfasurare un contract cu o societate specializata in sistematizare rutiere in vederea identificarii solutiilor ce trebuie implementate poentru fluidizarea circulatiei pe intreaga trama stradala.
  • două întrebări (Luni, 24 martie 2014, 7:41)

    Ava_ps [utilizator]

    1. Cîtă influenţă au dezbaterile publice în deciziile de proiecte, caz concret: pasajul de la Piaţa Presei, care nu este susţinut cred de nici unul din comentatori (http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/pr_dezb_publica.php?catid=1023), dar merge mai departe fără probleme?

    2. De ce majoritatea acestor proiecte favorizează circulaţia maşinilor (din nou, Piaţa Presei, pasajul pietonal de la Romană etc.), în timp ce în ţări civilizate au prioritate pietonii, transportul în comun şi transportul alternativ?
  • circuit turistic lacuri floreasca si tei (Luni, 24 martie 2014, 9:10)

    geox [utilizator]

    Cand incep lucrarile ?
    Cine finanteaza investitia ?
  • Piata Unirii (Luni, 24 martie 2014, 9:20)

    bogdan71 [utilizator]

    Bună ziua,
    De ce nu se găsește o soluție de traversare a Pieței Unirii cu linii de tramvai, așa cum era până în 1986 ? În loc, se vehiculează ideea unei magistrale de metrou M7 Colentina - Bragadiru, deopotrivă scumpă și greu de realizat. În prezent, Piața Unirii este un punct de ruptură, liniile din est (14, 21, 40) se limitează la Sf. Vineri sau Sf. Gheorghe, iar cele dinspre Vest (7, 32) la Mitropolie. De ce nu s-a respectat planul JICA, care prevedea realizarea acestei traversări încă de la finele anilor '90 ? Există vreo preocupare de refacere a Splaiului Unirii pe direcția Est-Vest între Podul Mărășești și Piața Unirii ?
  • Penetratie Splai-A1 (Luni, 24 martie 2014, 9:25)

    Sorr [utilizator]

    Buna ziua,

    1.Noul drum expres Splai-A1 o sa decongestioneze traficul si pe Bd-ul Uverturii, bulevard care este din ce in ce mai aglomerat?

    2.Care este noul termen de executie?

    Multumesc
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:54)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sorr

      In primul de pe bd. Unerturii, apo de pe bd. Iuliu Maniu care este cel mai greu incercat in ultimii 20 de ani, avand in vedere ca preia traficul de pe A1.

      In 18 luni maxim va fi gata.
  • Pasaj rutier Razoare / tramvai Bd. Timisoara (Luni, 24 martie 2014, 9:38)

    cetateanul din Dr. Taberei [anonim]

    Buna ziua,
    Sunt un cetatean care locuieste in Dr. Taberei, greu afectat de lucrarile de la metrou. Totusi, paradoxal, in prezent circulatia rutiera in zona Razoare se desfasoara mult mai bine ca urmare a solutiei temporare de deviere a traficului, nemaiexistand cozi pe dealul Academiei, dinspre Eroilor spre Dr. Taberei.
    Ce solutii aveti in vedere ca traficul sa ramana fluent si dupa inchiderea lucrarilor la metrou?
    Aveti in vedere o refacere urbanistica reala a Bd. Dr. Taberei, crunt neglijat si transformat intr-o mare parcare (trotuarele si spatiile verzi), dupa terminarea metroului?

    In al doilea rand, cred ca era cazul sa se infiinteze o linie noua de tramvai, cu frecventa medie spre ridicata, dinspre Depoul Militari, Bd. Timisoara, Pasaj Basarab, Piata Victoriei, pentru a facilita tranzitul dinspre zona de vest spre cea de nord. Ar fi usurat mult situatia locuitorilor cartierului. Linia 35 a ramas o fantoma (nu inteleg de ce nu merge macar pana la V. Parvan, ca pe vremuri) si linia 1 nu are legatura cu cartierul Dr. Taberei.
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:53)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui cetateanul din Dr. Taberei

      Dupa incheierea lucrarilor la metrou sistematizarea va aduce un plus de fluenta deoarece o data cu inchiderea organizarii de santier se vor crea noi spatii pentru fluidizarea circulatiei.

      Cu privire la mijloacele de transport in comun, vom studia chiar saptamana aceasta, la comisia de circulatie, posibilitatea pe care ne-o semnalati.
  • Zona Fabrica de Glucoza (Luni, 24 martie 2014, 9:54)

    Neez [utilizator]

    In legatura cu largirea strazii Fabrica de Glucoza, o varianta usoara si care necesita investitii minime pentru decongestionarea zonei este construirea unei legaturi intre Dimitrie Pompeiu si Barbu Vacarescu. Pe strada Gara Herastrau, zi de zi, se formeaza cozi imense pentru a ajunge pe bdul Barbu Vacarescu deoarece drumul ocoleste un teren viran de cativa metri! Constructia unui drum in acea zona ar fi un pas importanta pentru circulatia din zona, exista vreun plan in aceasta directie??
  • Prelungire Strada Brasov- Sos. Alexandriei (Luni, 24 martie 2014, 10:11)

    Geo_ID [utilizator]

    1. Cand demareaza lucrarile la Prelungirea Strazii Brasov- Sos. Alexandriei?
    • R (Luni, 24 martie 2014, 12:53)

      Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui Geo_ID

      Anul acesta.
  • Infrastructura zona Baneasa - Piscuri (Luni, 24 martie 2014, 10:11)

    BogdanBS [utilizator]

    Buna ziua,

    Am inteles ca a fost aprobat PUZ pentru zona Padurea Baneasa - Jandarmeriei - Centura Nord. Cand credeti ca se vor introduce utilitatile in acea zona - asfaltarea de drumuri si curentul electric? Ma intereseaza un orizont de timp cand vor fi realizate aceste utilitati pentru zona Piscul Mare.

    Va multumesc!
  • Treceri de pietoni prost iluminate (Luni, 24 martie 2014, 12:11)

    andreescu [utilizator]

    Foarte multe treceri de pietoni din oraș sunt prost iluminate, după lăsarea întunericului fiind foarte greu de observat pietonii în traversare.

    S-au încercat cîteva soluții de iluminare, spre exemplu, pe șoseaua București-Tîrgoviște, unde există niște elemente de iluminat cu LED-uri deasupra trecerilor, dar acestea dau lumină proastă, insuficientă.

    În Austria, spre exemplu, trecerile de pietoni au o lumină de dedicată (lămpi cu vapori de sodiu) plasată la o înălțime nu foarte mare (3 metri) care luminează excelent cu o lumină galbenă, plăcută trecerile respective.

    Are primăria în plan montarea de elemente de iluminat dedicate pentru trecerile de pietoni?
  • Penetratie Prelungirea Ghencea - Domnesti (Luni, 24 martie 2014, 12:18)

    DeliaMi [utilizator]

    Cand va incepe Primaria Bucuresti sa lucreze la partea care ii revine din acest proiect, adica, pana la limita administrativa: largirea cu inca o banda pe sens a Prel. Ghencea, trotuare pietonale, statii RATB, pista de biciclete avand in vedere ca pana acum a cheltuit deja 142 milioane de lei iar anul acesta s-au alocat in bugetul capitalei pt. acest proiect alte 5 milioane de lei?
    Multumesc.
  • reabilitare Soseaua Pantelimon (Luni, 24 martie 2014, 12:56)

    lisandra [utilizator]

    Cand se reiau lucrarile la amenajarile trotuarului, aleilor de parcare si noilor zone verzi?Ce inseamna "parcare pentru riverani"?Am remarcat lucrarile de mantuiala de pana acum si, inlocuirea vechilor stalpi cu doua brate cu stalpi cu un brat, bordura e prea mica si masinile sunt deja urcate pe asa zisul spatiu verde, care va fi, speram, VERDE...Soseaua Pantelimon va redeveni o artera importanta si civilizata ?Mai ales, spre capatul soselei, spre Cora...Multumesc.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by