Bucurestenii raman fara apa calda in timpul noptii, intre orele 22.00 - 05.00. Primaria spune ca situatia e temporara si ca apa va fi "dezmortita"

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:08 Actualitate | Administratie Locala


Marcel Nicolaescu
Foto: Facebook
Bucurestenii vor ramane fara apa calda pe timpul noptii, intre orele 10 seara si 5 dimineata, a declarat pentru HotNews.ro viceprimarul capitalei Marcel Nicolaescu (PNL), care a precizat ca masura este temporara.

Acesta spune ca este obligat sa ia aceasta masura deoarece Electrocentrale Bucuresti, il loc sa furnizeze agentul termic la 87 de grade, il furnizeaza la 62 de grade, insuficient pentru a incalzi caloriferele bucurestenilor pe fondul temperaturilor scazute de afara.

"Astfel, apa calda o vom folosi pe timpul noptii pentru incalzire, ca bucurestenii sa poata avea in calorifere 20 - 22 de grade. Aceasta masura o luam doar temporar, pana se va rezolva problema cu ELCEN. Am inceput sa o aplicam de la 3 octombrie, de cand au scazut temperaturile sub zece grade. Astazi, ma voi duce la ELCEN si voi incerca sa remediez problema", a declarat Marcel Nicolaescu.

El a precizat ca bucurestenii vor avea la robinete, in loc de apa calda, apa "dezmortita".

In opinia sa, problemele se vor rezolva definitiv doar odata cu fuziunea ELCEN cu RADET.

RADET precizeaza, intr-un comunicat de presa, ca ELCEN furnizeaza agentul termic la temperatura de 69 grade Celsius, cu variatii de plus/minus 5 grade.

"In situatia data, RADET Bucuresti a realizat manevrele pentru reducerea temperaturilor apei calde de la 55 grade Celsius la circa 48-50 grade Celsius, pentru a putea imbunatati parametrii de debit si temperatura la incalzire pe timp de noapte, pana la reglementarea integrala a situatiei.

Precizam ca variatiile atmosferice din perioada actuala creeaza dificultati in echilibrarea parametrilor de furnizare a apei calde si caldurii, prin variatia de temperatura zi-noapte de la simplu la triplu (de la 3 grade Celsius  noaptea la 14-15 grade Celsius ziua), fiind astfel ingreunate manevrele necesare in sistemele de producere si transport ale agentului termic, atat din partea ELCEN cat si din partea RADET Bucuresti", se arata intr-un comunicat remis HotNews.ro si semnat de directorul general interimar Marian Agiu.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19965 vizualizari

  • +2 (28 voturi)    
    macar vom plati mai putin? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:10)

    FFF T [utilizator]

    Sunt de acord cu masura numai daca inseamna factura mai mica la intretinere.
    • +25 (25 voturi)    
      Crezi ca ai de ales? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:50)

      czr [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      Glumesti, nu?
      Poti sa spui "Dincolo era mai ieftin"?

      PS
      Am si eu o intrebare pentru Hotnews:
      Nenea din poza, ne zambeste 'proaspat', sau asa la prins inghetul dupa ce-a stat langa caloriferele 'incalzite' cu apa calda de la robinet?
      • +15 (15 voturi)    
        zambet (Miercuri, 9 octombrie 2013, 15:53)

        nenumit [utilizator] i-a raspuns lui czr

        intrebarea e geniala!!
      • +11 (11 voturi)    
        opresc_u si pontulica dixit: (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:55)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui czr

        Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, şi premierul Victor Ponta spuneau, pe 27 martie, că se va uni RADET cu ELCEN, ca să fie şterse datoriile. În acest sens a fost aprobată o hotărâre de Guvern care trebuia pusă în practică de Primăria Capitalei. Mai mult, Oprescu promitea că, în maxim două ierni, va fi căldura gratis în Capitală.

        Citiţi mai mult: Bucureştenii, prostiţi că s-a dat drumul la căldură - Bucureşti > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/bucurestenii-prostiti-ca-s-a-dat-drumul-la-caldura-1061134.html#ixzz2hETrFnuY
        EVZ.ro
        • +7 (7 voturi)    
          Așa merită ... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 21:03)

          Adrian Calin [utilizator] i-a raspuns lui rov

          ... bucureștenii. Cum e posibil să votezi cu 70% din primul tur un asemenea primar? Trebuie să ai niște probleme majore de înțelegere a realității dacă te lași condus de un incapabil ca Oprescu ori dacă e așa nu văd de ce i-ar deranja lipsa apei calde, au dat dovadă că nu au ieșit din evul mediu ori acolo se spălau de 3 ori pe an. Îmi cer scuze pentru victimele colaterale ale acestei situații, știu că sunteți puțini pentru că marea masă a vrut Oprescu dar trebuie să înțelegeți că majoritatea dictează ... și majoritatea este proastă de bubuie.
          • +3 (3 voturi)    
            ai dreptate! (Joi, 10 octombrie 2013, 9:45)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Calin

            Nu imi convine, dar asa este.
            Noi, majoritatea locuitorilor Capitalei, l-am ales si reales pe Oparescu.
            Nu pot sa dau vina nici pe americani, nici pe sovietici, nici pe martzieni sau pe reptilieni, noi l-am pus primar.
            De el sa avem parte!
          • +3 (3 voturi)    
            s-a ales primar (Joi, 10 octombrie 2013, 11:44)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Calin

            prin absenteism si indiferenta.
            probabil ca pe cei care au absentat nu-i deranjeaza halul in care a ajuns capitala. ca de altfel nici pe comunistii lui votanti.
        • +3 (3 voturi)    
          in doua ierni, (Joi, 10 octombrie 2013, 11:42)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui rov

          tocmai bine pentru un nou mandat de primare.
          pana atunci, nu conteaza ca mai moare un copil hacuit de cainii vagabonzi (alta promisiune), ca gatuie complet circulatia in capitala (vezi halul de executie la pasajul mihai bravu, la magistrala uranus, la prelungirea b-dului nicolae grigorescu, la b-dul liviu rebreanu - nici acum terminat,toate incepute si neterminate de tov. chirurg), linia de centura a capitalei e varza, etc.,etc.,etc.
      • +1 (1 vot)    
        se bucura (Joi, 10 octombrie 2013, 11:34)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui czr

        de necazul altora, in cazul de fata, al nostru.
    • +23 (23 voturi)    
      unii vor plati mai mult (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:07)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      Si anume "fraierii" care se terzesc de dimineata si vor trebui sa lase apa sa curga pana ajunge cea calda de la RADET la ei. Nu de alta, dar apa calda se vinde la m3, nu e ca la calorifere, unde conteaza caldura efectiv livrata.
      • +18 (18 voturi)    
        primaria sa justifice macar pretul existent (Miercuri, 9 octombrie 2013, 15:29)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        Sa vedem un audit de la o firma internationala de audit si sa ne comunice unde se duc cei peste 300lei pe gigacalorie incasati in momentul asta.

        Apoi fonduri europene pentru modernizarea centralelor exista si se pare ca raman necheltuite. Sa justifice primaria de ce nu s-a inceput modernizarea pana in momentul asta.
    • +16 (20 voturi)    
      dar sunt contoare si de apa si de caldura (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:13)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      sa plateasca fiecare cat consuma, la pretul corect, nu sa ne faca program de apa si de caldura in secolul asta...
      precis se intentioneaza sabotarea radet-ului...
      comunisti si mafioti nenorociti
      • +11 (13 voturi)    
        Bataie de joc! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 15:33)

        alain72 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Corect! Oricum platim metri cubi de ne usuca pana vine si apa calda la robinet (aproximativ 10 minute, toamna). Cei mai mari mafioti!
      • +5 (5 voturi)    
        nu merge... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:25)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Baga apa rece pe conducta de "calda" - NU vrei sa platesti asa ceva!!

        Asa imi faceau mie, de m-am enervat - si m-au convins sa-mi iau centrala ;)
        • -1 (1 vot)    
          adevarul (Joi, 10 octombrie 2013, 13:14)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Apa calda vine greu pe teava si din cauza celor care s-au debransat de la sistemul general de apa calda al blocului. Daca pe coloana au ramas numai cateva apartamente, bineinteles ca apa se raceste pe coloana pana ajunge in apartamentele bransate. Intr-un bloc nu pot coexista mai multe feluri de incalzire sau de apa calda. Nu e convenabil sa incalzesti apartamentele vecine cu centrala care sunt reci si nici sa astepti sa vina apa calda pentru ca toti cei de dedesubt au centrala. La fel si cu repartitoarele. Din nefericire, cei care locuim la bloc depindem unii de altii din acest punct de vedere. Doar daca blocurile sunt anvelopate termic, poate sa merite repartitaoare, ca nu sunt pierderile asa de mari pentru cei care vor sa aiba totusi cald in casa.
    • +20 (20 voturi)    
      Matale ai mancat (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:40)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      salam cu soia si ti-a si placut?
      Ca mie nu.
      De ce pana cum se puteau furniza amandoua, si acum nu se mai poate ?
    • +14 (14 voturi)    
      Felicitări... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:21)

      RN [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      Vei plăti la fel dar:
      1. vei îngheța ziua și
      2. va trebui să ai grijă să te speli pe dinți pînă la 10 seara altfel o să-ți crape smalțul dinților; de duș nu mai vorbim...

      Aloooo! Sîntem în 2013! Revenim la căldură și apă caldă porționată ca pe vremea împușcatului și vă bucurați?
    • +10 (10 voturi)    
      cum sa plateasca mai putin? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:31)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      va fi gratis, ca asa a promis edilul sef, oprescu mistocaru"...
    • +6 (8 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 9 octombrie 2013, 17:07)

      GigiBanosu [anonim] i-a raspuns lui FFF T

      • +4 (4 voturi)    
        unde stai? vreau sa vin si eu acolo! (Joi, 10 octombrie 2013, 9:53)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui GigiBanosu

        Pe bune, timpul de raspuns de doua minute mi se pare super-excelent!
        La noi cind vine apa calda dupa numai zece minute de asteptare, este o realizare!
        De fiecare data, soacra exclama exact ca tine: "dar astia de pe coloana noastra, nu se spala de loc?!"
        Si evident toata apa asta rece ce o dai in canalizare, o platesti drept apa calda!!!
        • 0 (0 voturi)    
          OAMENI BUNI ! (Joi, 10 octombrie 2013, 12:22)

          pointless man [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Înțelegeți o dată pentru totdeauna că un sistem de termoficare gigantic este INEFICIENT TEHNIC. Oricît s-ar reduce pierderile prin înlocuirea și izolarea conductelor ele tot rămîn mai mari decît cele rezultate din transportul aceleiași cantități de energie sub formă de gaz. Mai puneți la socoteală volumul săpăturilor, diferența de preț pe metru liniar între o țeavă uriașă (și izolată) și o țevușcă ordinară, uzura mult mai rapidă a primeia, teribila inerție a unor cazane gigantice și veți constata cu efort minim ne-viabilitatea sistemului actual pe termen lung.

          TERMEN CARE APROAPE A ÎMPLINIT UN SFERT DE SECOL !

          Despre ce a vrut bîlbîitul din Scornicești și comuniștii lui cînd a edificat întreaga porcărie nu vă mai vorbesc - trageți singuri concluziile.
          • 0 (0 voturi)    
            corect, dar incomplet (Joi, 10 octombrie 2013, 13:10)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

            Nu poti da toata vina pe Pingelica.
            Iar izolarea termica a unor conducte nu mai este o problema insurmontabila acum, doar suntem in Mileniul III!
            Ideea de baza a sistemului de termoficare nu e "sa fie totul la comun, la bloc", ci valorificarea energiei reziduale de la centralele electrice.
            Este vorba de ciclul Carnot!
            Nu conteaza ce ard ca sa actioneze turbogeneratoarel, poate fi si fuziune termonucleara controlata, oricum pentru fiecare megawatt de enrergie electrica imi rezulta trei megawati de energie termica.
            De ce sa nu folosesc aceste calorii pentru incalzirea locuintelor?
            Daca 3,5 milioane de locuitori ar avea fiecare propria centrala, ar rezulta o poluare considerabila!
            • 0 (0 voturi)    
              în 1980 - după al doile șoc petrolier (Joi, 10 octombrie 2013, 13:56)

              pointless man [utilizator] i-a raspuns lui hot news

              la uzina unde lucram a ajuns un studiu austriac despre posibilitatea de a utiliza vreo 30-40 de MW termici care se aruncau în aer la CET-ul combinatului siderurgic Linz. Se preconiza încălzirea unei porțiuni din oraș cu acea căldură reziduală.

              Concluzia studiului: NU SE MERITĂ !

              Așadar fiți bun și slăbiți-mă cu cogenerarea. Iar povestea despre poluare vinde-ți-o altcuiva - CÎT POLUEAZĂ UN ARAGAZ ?
              • 0 (0 voturi)    
                un argaz nu polueaza mult (Joi, 10 octombrie 2013, 15:23)

                hot news [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

                Un argaz nu polueaza mult, dar trei milioane?!
                Iar riscurile asociate cu trei milioane de centrale pe gaz, cine si le asuma?
                Da, un combinat siderurgic este alt exemplu bun de sursa de caldura reziduala!
                Nu este vorba de "cogenerare", ci de fizica elementara!
        • 0 (0 voturi)    
          nu uitati (Joi, 10 octombrie 2013, 13:19)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Socotiti si cati vecini de pe coloana si-au pus centrala.
      • 0 (0 voturi)    
        intrebare (Joi, 10 octombrie 2013, 13:18)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui GigiBanosu

        ....probabil ca si multi vecini si-au pus centrala????!!!
    • +1 (1 vot)    
      spalare la lighean sau alta data (Joi, 10 octombrie 2013, 9:03)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      Capitala europeana ?
      Aspiratii de tara civilizata?
      Pe vremuri existau bai comunale , de ce nu si acum ...
    • 0 (2 voturi)    
      teoretic, da! (Joi, 10 octombrie 2013, 9:43)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      Contorul de la intarea in bloc a magistralei de termoficare masoara debitul si diferenta de temperatura. Daca apa de intrare este calduta, platim mi putin. Daca avem toti caloriferele inchise, iar apa iese cu aproape aceeasi temperatura cu care a venit, platim mi putin.
      Asta in teorie!
      In practica, vom plati cit vrea muschii lui Radet ...
      Daca nu ne convine, nu avem decat sa ne debransam!
      Nu era bine daca il aresta si pe Radet, atunci cind a fost scandalul cu Rasdac?
      • 0 (0 voturi)    
        experienta (Joi, 10 octombrie 2013, 14:43)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        .... cu conditia ca aceste contoare sa nu fie luate de Radet la verificat exact in lunile de furnizare a caldurii si sa se puna consumul la pausal. Asa s-a intamplat la noi la bloc!
        Daca in fiecare luna de furnizare a caldurii sunt luate pe rand la verificat contoarele de la cateva blocuri de la anumite puncte termice, Radet isi rezolva usor problema banutilor.
  • +27 (29 voturi)    
    ha? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:16)

    Soljenitin [utilizator]

    Poftim?! Da' ce, ajungem iar ca in vremea lui ceasca? Pai in cazul asta, asa cum timpul de furnizare a apei calde scade cu 1/3, tot asa sa scada si contributiile financiare ale cetatenilor. Asa ar fi corect, nu?
  • +24 (24 voturi)    
    pentru cei care nu stiu (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:17)

    snowflake [utilizator]

    Asta e fratele ministrului sanatatii
    • +19 (23 voturi)    
      epoca de aur --usl-- (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:24)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

      in timp ce comunisto-securisto-mafioti isi umplu buzunarele din contractele cu statul, masa de votanti prostiti de televizor si adusi ca vitele la votat, fac baita in lighean, a la epoca lui impuscatu'.
      Istoria se repeta...minciuna, prostia si impostura sunt la cinste.
      • 0 (0 voturi)    
        parere (Joi, 10 octombrie 2013, 14:44)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui rov

        eu cred ca si furaciunea voturilor a fost mare .....
    • 0 (0 voturi)    
      INFORMAȚIE ESENȚIALĂ (Joi, 10 octombrie 2013, 12:23)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

      Mulțumesc !
  • +41 (45 voturi)    
    Dupa 24de ani, comunistii au aceleasi obijnuinte! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:17)

    pedepsitorul [utilizator]

    Multumim OPRESCU... ca ne-ai OPRESCU apa calda!
    • +16 (22 voturi)    
      mazeta daca se spala noaptea (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:49)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      ce o sa faca ? o sa posteze pe Hotnews ?
      • +18 (18 voturi)    
        Se inchina la tablul lui Iliescu... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:33)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Se inchina la tabloul lui Iliescu, da like pe FB la un comentariu de-al lui Ponta, isi pune filmultul yotube al lui Nastase cand ne invita sa ii numaram ouale, se uita la emisiunea de exorcizarare a lui Gadea, pupa poza cu Antonescu si o saseaza sub perna avand acelasi zambet tamp, si adoarme profund... fara sa se spele!
    • +21 (29 voturi)    
      Cu parere de rau (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:42)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      dar il meritati!
      "Toata bosorogimea a pus botul la promisiunile primarului proteza!
      Ma exprim asa poate, vor intelege ca toti votatcii lor sunt redusi mintal, indiferent de varsta!
      "Uite, maica, ne/a bagat oprescu aer in masini!"
      Eram cu pruncul meu de 5 ani cand o batrana fara minte a ... spus asa ceva!
      Asa va trebuie!
      Ar fi bine sa va opresca si caldura, iubtori de comunisti!
      7,4 milioane de retardati au vrut asta! Acum sa traiasca cu ei!
      • +11 (13 voturi)    
        oprescu ? cine ? dintzosu? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:56)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        cica se viseaza presedinte..nea nelu cotrocelu il scoate din Joben dupa ce I ia gatu lui Kkrau...
      • +1 (1 vot)    
        aer in masini ? (Joi, 10 octombrie 2013, 10:13)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        basina adica ?, da ce noi nu suntem in stare nici de propriile basini ?
  • +42 (42 voturi)    
    Bucuresti, capitala europeana (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:20)

    HoriaBirau [anonim]

    Iata ca pe langa multe altele, domnii de la primaria Bucuresti au reusit sa inventeze si masina timpului. Bine ati revenit inainte de '90!
  • +33 (33 voturi)    
    De ce nu ati facut-o in timpul verii ? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:24)

    rov [utilizator]

    Comunisti nenorociti, vreti sa ne intoarcem in epoca de aur ?? sau sa umplem blocurile de cosuri de fum ca in lumea a trei-a ???
    • +9 (9 voturi)    
      pentru ca sunt niste terminati (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:47)

      dandra [utilizator] i-a raspuns lui rov

      doi ani i-am injurat pentru faptul ca intrerupeau apa, atentie, pentru "schimbare si imbunatatire" retea, deci nu avarii, in noiembrie si decembrie.
      Vara era prea cald sa lucreze Dorel pe santier, dupa ce trozneste doua beri la ora 9 dimineata.
      • 0 (0 voturi)    
        adevarul (Joi, 10 octombrie 2013, 13:48)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui dandra

        Acum doi ani, si la noi s-au trezit cei de la Radet, in luna octombrie, sa ia contoarele la verificat (toata vara ce au facut?), facand totusi conexiunea la loc, astfel ca caldura sa fie furnizata la pausal. Numai ca desteptii de presedinte si de administrator, au inchis de tot caldura, la tot blocul de 4 scari.. Bineinteles ca factura a venit cu consum dupa istoricul avut de bloc, desi noi ne-am incalzit la radiatoare sau aere conditionate. Am platit si Radet si Enel!!! Numai ca nu multa lume stie, au grija cei din administratia blocului sa isi ascunda greselile, iar cei inventivi de la Radet, sa faca rost de bani, fara sa furnizeze caldura. E posibil ca si acum sa platim apa rece plimbata prin calorifere.
  • +43 (45 voturi)    
    Extraordinar randament ! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:24)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Daca de la 62 de grade plecate din termocentrala ajung doar 22 in calorifer, inseamna ca sistemul de termoficare incalzeste mai mult pamantul si atmosfera, dar pe banii nostri !

    Iar un calorifer de 20-22 de grade e fix-pix daca afara sunt 4 grade...

    Mama, cum isi bat astia joc de noi si-i mai si platim, ca prostii !
    • 0 (0 voturi)    
      adevarul (Joi, 10 octombrie 2013, 13:49)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Cand am sunat, cei de la Radet au spus ca dau caldura la 38 de grade!
  • +37 (37 voturi)    
    Istoria se repeta (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:31)

    Orpheus [utilizator]

    Pe Ceausescu l-au rezolvat pentru masurile astea...
  • +43 (43 voturi)    
    1984 (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:34)

    Alex.M [utilizator]

    Hai ca'i bine. Apa calda cu portia, caldura ioc, incepem sa inchidem si televiziunile. Se vede ca a revenit Ilici la sedinte si ca uslamul are fraiele. Niste cartele pt benzina si carne cu ratia si ne'am rezolvat.
  • +13 (23 voturi)    
    Moarte RADET! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:34)

    BEDE [utilizator]

    Ce mai cauta aceasta companie care face risipa dand calcura pe strazi? Nu vazuram canale din care ies intr-o veselie aburi de pe la tzevile RADET care u sparturi si nu sunt izolate termic?
    Mai eficient este ca sa fie centrale termice pe fiecare scara de bloc, daca nu cu centrale de apartament.
    • +9 (11 voturi)    
      baietii destepti (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:58)

      lrh [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      exact asta urmaresc si "baietii destepti", cred ca lucrezi pentru ei. faliment radet si sa se imbogateasca ei.
    • +7 (9 voturi)    
      in nici un caz centrale de apartament (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:23)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      De bloc sunt ok, dar sunt dependente de gaz, in plus poluarea e un oras.
      Orice oras din lume si-ar dori incalzire centralizata, dar nu-si permit sa o contruiasca. Bucurestiu o are, dar vrea sa o distruga, doar pentru ca niste potentati politic sa-si mai cumpere cateva proprietati pe la Monaco...
      • +3 (3 voturi)    
        bun, si care este solutia?! (Joi, 10 octombrie 2013, 10:00)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Eu ce sa fac?caloriferul abi este caldut, iar apa calda nu vine, exact ca inainte de 1989. Pun radiatorul, incalzesc apa pe aragaz, dau aerul conditionat pe incalzire, COSTA!
        Centrala de apartament mi se pare singura solutie!
        Cum ma convingi sa nu o cumpar, si sa suntin incontinuare radetul, care imi ia bani, dar nu ofera caludra si apa calda?
  • +37 (37 voturi)    
    sper ca (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:36)

    Adrian1 [utilizator]

    sper ca Oprescu n-are rau de elicopter, sa ajunga intreg la Targoviste ;)
  • +38 (38 voturi)    
    ANPC (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:39)

    drumaru [utilizator]

    Cu ajutorul acestui articol facem reclamatie la ANPC pentru ca dupa ora 22.00 ni se vinde apa rece la pret de apa calda.
    Multumim!
    • +12 (12 voturi)    
      nu doar in acest interval (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:50)

      goto [utilizator] i-a raspuns lui drumaru

      vreau sa ii spun acestui domn ca cel putin in drumul taberei, si apa calda si caldura sunt amortite seara. nici de gand 22 grade la calorifer. si daca nu stie il mai anuntam ca radet-ul a "fortat" multe asociatii sa inchida returul la apa astfel incat ca sa ai apa calda la etajele superioare trebuie sa o consumi pe ceea care este deja pe coloana. asa ca dmineata nici macar acea apa dezmortita nu ajunge pe acolo. asta ca sa mai stie si el cum sta treaba pe la bucurestenii de rand, nu doar in anumite cartiere frecvenatte de politicieni.
      • 0 (0 voturi)    
        luati aminte (Joi, 10 octombrie 2013, 14:08)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui goto

        Si la noi acum doi ani ni s-au luat contoarele de la inclazire pentru verificare exact in luna octombrie, ca sa ne puna la pausal. Numai ca desteptii de presedinte si administrator al blocului au inchis de tot caldura, fara sa anunte radet, crezand ca din aer radet va sti ca noi nu vom consuma deloc caldura. Dar factura a venit cu consumul calculat dupa istoricul blocului. Asa ca noi am platit si Radet si factura Enel, ca ne-am incalzit cu radiatoare sau aere conditionate.
        Asa ca Radet este foarte inventiv in a face rost de bani. Nu m-ar mira ca si acum sa nu platim apa rece plimbata prin calorifere la pret de apa calda.
    • +3 (3 voturi)    
      corect (Miercuri, 9 octombrie 2013, 21:22)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui drumaru

      ar trebui sa nu mai platim deloc intretinerea pina nu se livreaza apa calda si caldura la parametrii civilizati ! sint absolut furibund pe subiectul asta !!!
  • -21 (27 voturi)    
    clarificare (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:40)

    demaGOGU [utilizator]

    siteul hotnews indica ptr maine, joi 10 Oct a.c. urmatoarele temperaturi ptr Buc: 20 (ziua(, 9 (noaptea)

    aceste temperaturi sunt, evident, masurate in exterior, ceea ce inseamna ca in "interior" temperaturile sunt cu cel putin cateva grade mai ridicate


    de ce este nevoie de "caldura"?
    • +12 (14 voturi)    
      ? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:36)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ce legatura are prognoza meteo pe urmatoarele 2, 3 zile cu declaratiile (si implicit situatia prezentata) acestui individ?
      • -3 (5 voturi)    
        vrea sa spuna... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:17)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

        ... ca astia va pun la plata DEGEABA, ca in fond, NU va fi asa imensa nevoia de "caldura" >:

        Cred ca va repeziti degeaba la el, ati gresit "tzinta" ;)
        • +4 (4 voturi)    
          "mai puneti o haina pe voi!" (Miercuri, 9 octombrie 2013, 21:38)

          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          nu am gresit deloc tinta, desi el e doar o tinta secundara.

          da, pe 10 octombrie va fi cald. la fel si pe 11, poate chiar si pe 12. dar chestia asta se va schimba in curand.

          ce nu se va schimba va fi ratia de caldura in calorifer si apa calda la robinet.

          si de aia il atac pe nea gogu. pentru ca in ciuda evidentei nesimtiri a radet-ului, pe care si dumneata o comentezi critic undeva mai sus, el nu gaseste anormala decat temperatura maxima de maine. nu suna un pic ca "mai puneti o haina pe voi!"?
    • +15 (17 voturi)    
      esti cumva Marga, ala cu calorifeu' ? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:41)

      lrh [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      daca nu ai nevoie de caldura, inchide caloriferul si lasa-ne pe noi ceilalti sa ne bucuram de progres, asa cum e corect intr-o lume moderna si civilizata.
  • +14 (14 voturi)    
    hahaha (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:41)

    gechi [utilizator]

    Bucuresteni, daca e adevarat ce zice nenea asta, si anume ca apa calda e folosita pe post de incalzire pe timpul noptii, va recomand "calduros" sa faceti dus cu apa rece. Daca vreti sa aflati detalii, aruncati o privire la apa din calorifere.
  • +31 (31 voturi)    
    ... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:47)

    a.nonim [utilizator]

    Si daca ajungem dupa 10 acasa? Nu toata lumea lucreaza la primarie...
    Nu mai vorbim ca daca acum la 5-10 grade afara nu sunt capabili sa dea caldura, ce se va intampla la iarna cand vor fi -15 ?
    • +12 (12 voturi)    
      Sa intelegem mai bine "O mana spala pe alta!" (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:21)

      Nicumi [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      Deci si sanatatea bucurestenilor va scadea cu o treime, prilej pentru a alerga la fratele si a cere lamuriri suplimentare la noua lege a sanatatii.
      Poza e mortala, parca rade de noi!
    • +2 (2 voturi)    
      asa este (Miercuri, 9 octombrie 2013, 21:25)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      dar eu o sa ma duc imputit la serviciu din acest motiv ! sa ma dea in judecata...la Haga ! Acestea sint conditiile....
  • +14 (14 voturi)    
    Traiasca marii strategi (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:51)

    titirica [utilizator]

    Pai daca strategia energetica e lasata pe mana incompetentului ministru-carciumar Nita.

    Niciun politician nu pare sa ia pozitie asupra faptului ca sistemul nostru energetic e o bomba cu ceas: tehnologii la capatul duratei de viata, total ineficiente, perspective sumbre pentru toate CET-urile, pentru CE Oltenia, Hunedoara etc..

    Dar daca atat ii duce capul: au speriat investitorii seriosi, au facut un IPO dezastruos la Nuclearelectrica omorand practic viitorul reactoarelor 3 si 4, vorbesc numai prostii referitoare la marile investitii cum ca vine nu stiu ce chinez si le da banii cadou...si ma opresc aici.. INCOMPETENTI. Si Puscariabili.
  • +15 (15 voturi)    
    autostrada suspendata (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:51)

    Adrian1 [utilizator]

    primarul Oprescu viseaza autostrada suspendata cand nu sunt bani de apa calda...or mai fi paturi libere la Spitalul 9?
    • +4 (4 voturi)    
      Nu (Miercuri, 9 octombrie 2013, 17:04)

      CJ. [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Nu sunt locuri ca mai nou nu se mai interneaza oamenii pentru orice "fitze"
    • +1 (1 vot)    
      sunt... :D (Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:19)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Ca pleaca lumea de acolo, din cauza frigului - si pentru ca n-au apa, sa se spele :D
  • -6 (14 voturi)    
    Eco (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:52)

    Trojan.H [utilizator]

    Se pare ca aceasta masura a fost adoptata la cererea eco-munistilor de la Universitate. Tinta acestora se pare ca este suprimarea totala a apei calde, urmind a se organiza, o data pe saptamina, cite o vizita la riul Dimbovita pentru igenizare (optional).
    Uniti, salvam, gazele de sist!
    • 0 (0 voturi)    
      se pare ca (Joi, 10 octombrie 2013, 11:54)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      ai fost mult prea subtil cu ironia.
  • +12 (12 voturi)    
    cred ca (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:52)

    gogoasaG [utilizator]

    Romania este responsabila cu incalzirea globala daca apa "fierbinte" de la CET ajunge in calorifere "calduta". Sa las rand la alimentara ca sa va da iar lapte pe cartela?
  • +12 (14 voturi)    
    Astia au fost votati (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:04)

    Xurut [utilizator]

    Din pacate nu dobitocii care casca gura la antena 3 vor avea de suferit ci toti cei care trag din greu sa plateasca impozite si taxe!!

    Lasa ca e bine...da usl-ul fix ce dadea si Ceausescu...ca tot il regreta multi si pe ala.

    Si ne mai laudam ca sunt tara europeana!!!
    • +7 (9 voturi)    
      si aia (Miercuri, 9 octombrie 2013, 15:24)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui Xurut

      si dobitocii aia vor avea de suferit, dar fiind dobitoci nu le va pasa.
  • +10 (10 voturi)    
    sa vina Oprescu autostrada suspendata (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:17)

    visio [utilizator]

    viata in Romania este un safari zi de zi...genial, sperb, sublim...ce Hollywood, ce groapa Marianelor, ce Everest...facem din Romania un muzeu..
    Muzeul Comunismului....
    alo, bucuresteni, visele voastre devin realitate: va intoarceti in preistorie...
  • +7 (7 voturi)    
    Dar invers? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:24)

    Luke [utilizator]

    Asta inseamna caldura nu ziua? cel putin exact asa scriu alte site-uri de stiri.
  • +9 (9 voturi)    
    Ar trebui... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:44)

    Zummm [utilizator]

    Ca moaca lui tov. asta sa o primeasca toti pensionarii :)) Cu multimim ptr intelegere si alte tampenii de genul asta :)))))
  • +8 (12 voturi)    
    Ei hai ... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:55)

    manusha [utilizator]

    nu va mai legati de toate fleacurile ! Medicii avertizeaza chiar ca spalarile prea dese dauneaza ph-ului pielii iar caldura moleseste. Stie el dom' primar ce-i mai bine pt. noi !
    • +2 (2 voturi)    
      tre' sa recunosc... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:21)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui manusha

      ... ca de cand am centrala de apartament, m-am cam ingrasat :-|
      M-am lenevit, molesit... samd... e placut in casa...
      Pe cand imi era frig, eram mai "nervoasa" ;)
  • +8 (8 voturi)    
    Hidraulica (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:55)

    Kyky [utilizator]

    Apa dupa cum stim nu porneste si se opreste instant, are viteza.
    In cat timp va ajunge apa incalzita la bucuresteni?
    • 0 (0 voturi)    
      depinde (Joi, 10 octombrie 2013, 12:02)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Kyky

      de viteza cu care curge apa.
      cu cat e viteza mai mare, cu atat mai calda va fi si apa, din cauza frecarilor de peretii tevilor vechi si foarte vechi din reteaua capitalei, ajunsa la capatul puterilor si al vietii ei tehnice.
      mai mult, veti avea ocazia sa intrati si in posesia diferitelor minerale nisipoase (zilnic beneficiez de aceasta "minune"), rupte din aceeasi pereti. ce va mai trebuie mare? veti avea in propria cada atat nisip cat si o apa numai buna de scaldat, 22-24 grade, sa nu faceti/facem insolatie de la bec.
      si ca in orice reclama la teleshoping, veti beneficia la acelasi pret unitar, de costuri marite. ca doar trebuie sa lasati apa sa curga. cat mai mult si cu un debit cat mai mare, pt. a fi siguri de cele 22-24 grade de ziceam mai devreme.
  • +13 (13 voturi)    
    se pare ca tovarasii au uitat (Miercuri, 9 octombrie 2013, 15:18)

    draq [utilizator]

    ca asta e unul din motivele pentru care ceausescu a fost impuscat
  • +12 (12 voturi)    
    miscare Opresciana (Miercuri, 9 octombrie 2013, 15:44)

    vlad.pe [utilizator]

    Asta e o diversiune a lui Oprescu, peste cateva zile va fi o conferinta de presa marca Sorin Oprescu in care se va anunta ca vom avea apa calda si noaptea ..
    • +5 (5 voturi)    
      Da (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:11)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      Gratie eforturilor supraomenesti personale si a grijii lui deosebite fata de bucuresteni. Halal tara!
    • +5 (5 voturi)    
      cu lacrimi in ochii lui tulburi (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:30)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      si o bala in coltul gurii (de la ilici)
    • +6 (6 voturi)    
      diversiune (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:32)

      IoanaMihaiu [anonim] i-a raspuns lui vlad.pe

      la pret de pret. de fapt astia vor sa mareasca pretul ala nenorocit.
  • +12 (12 voturi)    
    banuesc ca pertul apei dezmortite (Miercuri, 9 octombrie 2013, 15:46)

    _tudor_ [utilizator]

    va fi egal cu cel al apei calde.
    ANPC.
  • +6 (6 voturi)    
    binenteles (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:22)

    hmara [utilizator]

    Se poate si mai rau, puteti sta linistiti. Romanii rabda mult mai mult. Este bine.
    Probabil cand , gradual, nu va mai fi nici caldura noaptea, apoi si in timpul zilei, dupa vreo cativa ani vor reactiona. Poate, atunci, va reactiona si mazeta, evoque, antitot, demagogu si alti nauci.
    Stati linistiti, USL lucreaza pt.tine.
    Sau vegheaza pt.tine.
    Apropo, mazetelor, tot Base e de vina in capul vostru bezmetic?
    • +5 (5 voturi)    
      postacii (Miercuri, 9 octombrie 2013, 17:36)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Mazeta e la alimentare, sa ia suma cuvenita pentru postarile zilei. La fel si tanti Finutza, care presteaza, ca o finutza ce e, pentru iubitul Pontac...
  • +6 (6 voturi)    
    Well... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:45)

    dandra [utilizator]

    who needs sex after 10, anyway:)
  • +8 (8 voturi)    
    Dar nu este (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:50)

    Leul in iarna [utilizator]

    asa ca ni se va inregistra in contoare apa FIERBINTE nu calduta? Oficiul pentru protectia consumatorului ar trebui sa se sesizeze. Ma mir ca acest domn ne spune cu seninatate cum ne fura banii din buzunar fara teama ca ar putea fi tras la raspundere.
    • +5 (5 voturi)    
      USL (Miercuri, 9 octombrie 2013, 17:35)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      Votati USL si Oprescu! Votati Antena 3 !
  • +2 (6 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 9 octombrie 2013, 17:41)

    [anonim]

  • +6 (6 voturi)    
    ashé, bre!! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:15)

    Codruta N [utilizator]

    Ca daca vine omu' obosit si mai infrigurat, ashaaa... de la schimbu' II (sau chiar si de la o piesa de teatru - sau de la un bar, na!) NU are voie sa faca un dush - ca poate, daca pute mai bine, ashaaa... trezeste niste instincte mmaiii.... :D... pe la cine il / o asteapta in pat :D

    Da' cu curentu'... cu curentu'... cand rezolvati, tovarashi?
    DA' cu cartela? de carne... sau de paine.... sau de aer, ca azi-maine, la cât de poluat e Bucurestiul, si ACELA va trebui livrat cu "economie"...??!! >:
  • +7 (7 voturi)    
    Inflamati (Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:42)

    Cetateanu [utilizator]

    Daca va pasa mai mult de 5 minute cat ati zacut pe aici, atunci cereti Consilului General demiterea dobitocului ranjit (cu a primarului fundist _ nu-l doare nici in... de noi, nu stiu, s-ar putea sa fie mai greu). Si pentru a fi mai simplu haideti duminica alaturi de cei ce manifesta contra magariei numita RosiaMontana. Pana la urma suntem un milion si ceva. Poate li se face frica.
  • +2 (2 voturi)    
    cetateanule (Miercuri, 9 octombrie 2013, 19:55)

    hmara [utilizator]

    Subscriu. Ne vedem acolo.
  • +3 (3 voturi)    
    Ca pe timpul lui Ceausescu! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 20:39)

    sorin [utilizator]

    In tarile civilizate si nu euroafricane v-ar da in judecata pt asa ceva! Pe mine nu mai intereseaza cu cine fuzionati voi ca sa inchideti apa cand aveti chef, intr-o economie care se doreste a fi de piata si cand eu platesc pt un serviciu public! Asa era, tin minte, si pe timpul lui Ceausescu prin anii 1980, cand nu eram nici democratie ci dictatura, nici in 2013 si nici in UE!
  • +4 (4 voturi)    
    nu doresc decat (Miercuri, 9 octombrie 2013, 21:30)

    keiser_soze [utilizator]

    DEMISIA !
    LOR !
    A tuturor celor care si-au batut joc, si o fac in continuare, de toata munca noastra, de stradaniile noastre !
    Nu doresc decat ordine, disciplina, un trai decent (nu lux, decent) si sa nu mai vad asa zisi politicieni si manageri (auzi, astia manageri !!!!!) de tot rahatul in posturi cheie !
  • +3 (3 voturi)    
    ptiu!! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 22:38)

    cititoare [utilizator]

    Welcome back the 80s!!!
  • +2 (2 voturi)    
    nelamurire (Joi, 10 octombrie 2013, 8:28)

    CJ. [utilizator]

    Chiar si asa, eu un lucru nu pricep. Cum reuseste un calorifer cu apa de 22 de grade in interior sa-mi incalzeasca mie casa? Ca apa de 22 de grade nici macar nu e fierbinte. Am inteles eu gresit sau cum merge treaba asta?
    • +1 (1 vot)    
      ai sesizat corect! (Joi, 10 octombrie 2013, 13:22)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui CJ.

      Exista pierderi, si exista o diferenta minima de temperatura care sa asigure transferul termic, in cazul unui radiator real (cel ideal poate functiona si cu diferenta de temperatura infima).
      Apa calduta ce asigura 22-24 de grade la suprafata caloriferuluiNU poate sa iti incalezeasca apartamentul la 22oC, este doar ca, atunci cind afara sunt doar 2-3 grade peste zero, in partament sa ai 15-18oC, la fel ca in Iepoca de Aur.
      Sub un anumit prag de temperatura al "agentului termic", radamnetul este infim, se cheam ca Radet plimba apa degeaba, mai mult ca sa auda locatarii ca ceva circula pe tevi, sa aiba impresia ca "se da caldura"!
      S-a uita cineva pe contractul de furnizare servicii incheiat intre asociatia de proprietari si Radet?!
    • +1 (1 vot)    
      adevarul (Joi, 10 octombrie 2013, 13:26)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui CJ.

      Am tot sunat la Radet zilele trecute, sa intreb de ce caloriferele sunt aproape reci. Raspunsurile bolmojite (semn ca ascund ceva) spuneau ca apa de la ei pleaca de la 38 de grade. Mi-am fdata seama ca Oprescu (primaria) nu le-a dat bani. Oprescu ere i-a facut din vorbe pe bucuresteni.ste cel mai prost gospodar, ca
      • +1 (1 vot)    
        nici nu trebuie sa fie! (Joi, 10 octombrie 2013, 13:46)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Ca sa ajungi un bun politician, nu este nevoie sa fii bun gospodar, excelent matematician, plastician de geniu sau un foarte bun pilot de vanatoare.
        Nu, este necesar si suficient sa fii foarte performan in a-i face pe oameni din vorbe!
        Niciodata nu trebuie sa INCERCI sa iti respecti promisiunile, ci sa ii convingi pe oameni ca, daca iti mai acorda un mandat, ATUNCI le vei face!
        • 0 (0 voturi)    
          Primar vs politician (Joi, 10 octombrie 2013, 21:02)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          E o diferenta intre a fi primar al unui oras si politician. Un primar trebuie sa fie gospodar in primul rind. Un politician trebuie sa cunoasca legea, elemente de economie si sa fie un bun diplomat.
  • +1 (1 vot)    
    agent termic in sistem centralizat (Duminică, 13 octombrie 2013, 10:00)

    titburi [utilizator]

    Acest "confort' este rezultatul supercentralizarilor administrate cu "interes" de catre cei dela putere. Independenta totala, chiar si in acest domeniu este singura solutie! (CT de bloc, scara, apartament, eventual CT de cartier)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by