Finantare romano-elvetiana pentru studiile de pre-fezabilitate la linia 4 de metrou Lac Straulesti - Gara Progresul

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 24 septembrie 2013, 15:22 Actualitate | Administratie Locala


Extindere M4 Gara de Nord - Gara Progresul (verde punctat)
Foto: Hotnews
Elvetia finanteaza cu 8,5 milioane de franci studiile de pre-fezabilitate si fezabilitate pentru constructia liniei 4 de metrou Lac Straulesti - Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul, al carui beneficiar este SC Metrorex SA, scrie Agerpres.
Acordul a fost semnat marti de ministrul Finantelor, Daniel Chitoiu, ministrul Dezvoltarii, Liviu Dragnea, ambasadorul Elvetiei in Romania, Jean Hubert Lebet, precum si de ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, si de directorul general al Metrorex, Aurel Radu.

Documentul este primul din cadrul 'Programului de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul UE extinse', pentru care Ministerul Finantelor Publice are rol de Unitate Nationala de Coordonare.

Au fost semnate doua acorduri, unul de proiect si unul de implementare, a precizat ministrul Liviu Dragnea.

Proiectul are o valoare totala de 12,4 milioane de franci elvetieni si beneficiaza de un grant elvetian de 8,5 milioane de franci elvetieni, avand o perioada de implementare de 30 de luni de la data semnarii acordului.

In cadrul finantarii se mai urmareste urmareste elaborarea studiului multimodal de transport pentru Bucuresti, a studiului de siguranta privind cresterea potentiala a traficului pe linia 4, precum si sprijinirea realizarii unui parteneriat institutional intre Metrorex si companii de transport public din Elvetia.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2129 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    pai noi suntem tari... (Marţi, 24 septembrie 2013, 16:00)

    lucyan [utilizator]

    in studii de fezabilitate, le reluam ori de cate ori este nevoie, chiar daca avem proiecte incepute si neterminate... cu banii pe studiile de fezabilitate cred ca mai terminam vreo cateva sute de km de autostrada...
    avem foarte multe santiere inchise dar in acelasi timp facem o multime de studii de fezabilitate
    culmea este ca aceste studii expira foarte repede, nici nu ne apucan de proiect si trebuie sa facem alt studiu...
    ca la nebuni sau ca la prosti?
    • +2 (2 voturi)    
      Cel mai usor (Marţi, 24 septembrie 2013, 18:07)

      antrax [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      De sifonat bani, studii de fezabilitate si proiecte.
      Faci un studiu, costa X milioane. Dupa 2-3 ani "expira", mai stai 1-2 ani si-l reactualizezi cu o firma pretena, mai costa Y milioane. Dupa inca 5 ani se mai face un studiu, alt mandat de primar, alte fonduri necesare...ca doar si campaniile electorale costa, ce naiba!

      De vazut ce chef de munca se vede la Linia 5.
  • -1 (1 vot)    
    mda (Marţi, 24 septembrie 2013, 16:00)

    vlad.pe [utilizator]

    Noi ne chinuim sa deschidem linii construite de Ceausescu si ne laudam cu proiecte noi, de proiectul metrou spre metrou ce se aude ?
  • -1 (1 vot)    
    Si? (Marţi, 24 septembrie 2013, 16:40)

    JustinCase [utilizator]

    De vis! Acum mai trebuie sa se si faca concret ceva, secolul asta, ca la studii si hartogaraie nu ne intrece nimeni.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by