Primaria Capitalei a platit 1,8 milioane de lei pentru proiectul care stabileste traseul autostrazii suspendate. Mai are de platit 10 milioane lei
Platile au fost facute pe 7 martie dupa cum urmeaza:
Proiect Bucuresti - 638.573,13 lei;
Western Outdoor - 196.497,62 lei;
Alpha Studio - 196.497,62 lei;
Metroul SA - 185.375,11lei;
Eco Terra - 548.533,80 lei.
La firma Western Outdoor, actionar este Sorin Gabrea, presedintele Comisiei de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei, iar la Alpha Studio, Vlad Cavarnali, un alt membru al Comisiei.
La sfarsitul lunii august Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat cheltuirea sumei de 1,57 miliarde de euro pentru autostrada suspendata. Banii ar urma sa fie cheltuiti astfel:
233 milioane euro pentru exproprieri si amenajarea terenului
57,7 milioane euro pentru proiectare si asitenta tehnica
1,26 miliarde euro pentru construirea propriu-zisa a autostrazii
153 milioane euro pentru alte cheltuieli
Autostrada suspendata, tronsonul din zona de Nord, va face legatura intre Soseaua Colentina (intrarea in Bucuresti) si Lacul Morii, de-a lungul caii ferate, avand o lungime 13 km. Traseul exact al arterei nu a fost insa stabilit deoarece inca nu a fost aproba Planul Urbanistic Zonal.

Povestea tinerei din Bacău care ține spectacole de stand-up comedy în Europa în patru limbi diferite și l-a făcut pe Seinfeld să râdă
INTERVIU Vestea bună și vestea proastă despre tulpina SARS-CoV2 din Africa de Sud, confirmată în premieră în România: Cât de ușor se transmite și cât de eficiente sunt vaccinurile împotriva ei?
Noua LISTĂ a țărilor din zona galbenă / Republica Moldova, Italia, Spania, Franța sau Marea Britanie, pe listă
Unul din cei doi pacienți din România infectați cu tulpina africană a SARS-COV2, fosta jurnalistă Liana Alexandru, povestește aventura sa COVID-19: cum s-au încurcat rezultatele testelor și cum voluntarii au salvat situația
CDC-ul american are un ghid cu sfaturi în cazul unei apocalipse zombi / Dr. Seuss, în topul vânzărilor Amazon după ce a fost acuzat de rasism / Nou film Star Trek, nou serial Terminator, confirmate
FOTOGALERIE Primăria Capitalei a montat anul trecut 500 de stații STB noi, de aproape 10.000 de euro bucata. Deși nu le-a plătit încă, o parte au fost deja vandalizate
Bucurestiul, dupa ce ca este una dintre cele mai poluate capitale ale Europei, investeste bani sa aduca si mai mult trafic.
Unde pui sa estetica unor astfel de elemente de infrastructura este oribila.
Costuri imense, din care s-au putea finanta lejer inca un tronson de metrou.
Repet ce am spus intr-un articol precedent:
Ma revolta cumplit stilul acestui primar!
Ati observat, probabil, ca in general foloseste persoana 1 singular ("voi porni", "voi face", etc), ca si cum proiectele/munca nu sunt realizate de o echipa, ci doar de el. Un mod murdar de a-si promova imaginea. Nu mai vorbesc de expresii gen "Dom'le" (vezi Doamne, e om din popor)..
Ma revolta ca arhitectura Bucurestiului a ajuns pe mana mafiotilor lui Oprescu (gen Sorin Gabrea: http://www.agentia.org/anchete/arhitectii-dezastrului-din-bucuresti-si-ilfov-50.html ).
Ma revolta ca a ordonat inceperea lucrarilor fara a avea toate avizele si a obligat locuitorii sa stea in noroi, praf (Bd Uranus si pasaj Mihai Bravu sunt cele mai clare exemple. Penetratia Ciurel A1 a fost inceputa si abandonata, tot din lipsa avizelor).
Ma revolta ca Pasajul Pietonal Eroii Revolutiei nu este finalizat si zace in stadiu de 80% executie de o gramada de timp, ma revolta ca Pasajul Basarab nu e nici acum finalizat (trotuarul rulant dintre Gara de Nord si Pasaj nu a fost deschis nici dupa atatia ani).
Ma revolta ca nu-l intereseaza pietonii si biciclistii si sustine automobilul (cereseste electorat bazandu-se pe faptul ca bucuresteanul de rand e fan automobil). Omul de rand nu are viziune, chiar crede ca 'zburatoarea' e o solutie. Asta cand toate metropolele investesc in centuri si transport in comun..
Ma revolta ca nu rezolva problema maidanezilor, desi ar avea aceasta putere.
Ma revolta ca a donat bani pentru Catedrala Mantuirii fara o consultare populara (http://www.b365.ro/catedrala-neamului-dusa-in-carca-de-bucuresteni-dau-cei-mai-multi-bani-din-toata-tara-vezi-cat_181825.html ). Asta in timp ce metroul din Drumul Taberei e blocat (stiu ca nu sunt aceleasi bugete, dar cu vointa se gasea o solutie).
Pacat de Bucuresti, mare pacat!
Este incredibil sa poti traversa o capitala cu 80 km/h (cat e limita legala) fara nici un semafor sau probleme. La orele de varf insa sunt sectiuni unde se merge cu a 2-a.
iar in Madrid, nu este suspendanta, ci ingropata. Adica pasaj foarte lung...lucrare care costa mult mai mult (banuiesc).
Problema bucurestiului e ca toti au devenit dependenti de masina si si-au construit un cult in jurul automobilului. In general cei din specia cocalarus ambiguus si cei din grupa ciumegus coliptus creierus golus.
Orcine a fost in Mardid sau Berlin stie ca spre deosebire de Bucuresti, Mardid are una dintre cele mai performante retele de metrou la nivel mondial (locul 3 sau 4) iar Berlin sta foarte bine de asemenea la transportul in comun, top 20 la nivel mondial.
Unde pui ca in Berlin sunt 710 biciclete la mia de locuitori, adica 7 biciclete la 10 locuitori si o infrastructura de 630 de km de piste amenajate CORESPUNZATOR pentru biciclete. [1]
Da-mi te rog si mie un link pe google maps cu soseaua suspendata din Berlin.
[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_Berlin
Dar nu, noua ne place sa fie ca afara, dar fara a face ceva in privinta asta: renuntatul la masina personala, sa nu mai aruncam mizeria pe jos, sa atragem atentia cuiva care strica un lucru, sa luam la intrebare primarul cand arunca cu banii pe prostii gen jardiniere, ceasuri de aur, lucrari dubioase calitativ etc.
Deci, il injuram acum pe Oprescu dar cand monstruozitatea aia va fi data in folosinta, toti bizonii se vor repezi la propriu pe ea sa o foloseasca. Oprescu nu e prost, le ofera soferilor bucuresteni ce vor. Si ghici cati dintre ei il vor vota peste 3 ani, exact cand va fi si autostrada gata, ca sa aiba cu ce sa se laude.