Primaria Capitalei vrea sa plateasca 2,5 milioane de euro pentru servicii de consultanta pentru reabilitarea a trei bulevarde

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 1 mai 2012, 15:40 Actualitate | Administratie Locala


Simulare cum va arata Soseaua Pantelimon
Foto: Hotnews
Primaria Capitalei vrea sa plateasca 2,5 milioane de euro firmelor Aecom Ingenieria, Tecnic Consulting Engineers Societa per Azioni si Inocsa Ingeneria pentru servicii de consultanta pentru reabilitarea Soselelor Iancului - Pantelimon si realizarea penetratiei bd. Timisoara. Potrivit site-ului public de licitatii, contractul a fost atribuit pe 25 aprilie in baza unei licitatii publice la care au participat 6 firme.

Lucrarile de reabilitare a Soselelor Iancului si Pantelimon sunt programate sa inceapa in acest an si vor costa circa 70 milioane de euro. Licitatia pentru atribuirea contractului s-a organizat in 2011 si a fost castigata de asocierea Tehnologica Radion, TIAB si VIA Proiect. Contractul a fost semnat in august 2011.

Dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare, cele doua bulevarde vor avea o noua fata. Potrivit proiectului tehnic prezentat la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei, municipalitatea doreste sa faca urmatoarele schimbari:

  • Soseaua Pantelimon

- linia de tramvai, de pe mijlocul bulevardului, va fi inaltata cativa centimetri astfel incat sa nu poata urca masinile si va fi inverzita prin plantarea de gazon;

- pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare, fara a incurca circulatia de pe bulevard;
- pentru statiile de autobuz vor fi construite alveole;

- toate statiile de tramvai vor fi mai late si vor avea copertine;

- pe toata lungimea soselei, cu exceptia celor doua benzi laterale separate, stationarea va fi interzisa, cele trei benzi ramanand exclusiv pentru traficul auto;

- toate trecerile de pietoni vor fi semaforizate;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente;

- la capatul Soselei Pantelimon, in fata magazinului Cora va fi construit o statie uriasa, unde vor opri toate mijloacele de transport din zona, respectiv autobuzul, tramvaiul si microbuzele. Cand va fi gata noua linie de metrou Pantelimon-Universitate, statia va fi conectata si cu acest mijloc de transport. Astfel pietonii nu vor mai fi nevoiti sa traverseze si ca sa schimbe mijloacele de transport. In apropierea statiei va fi construita si o parcare park&ride, conectata cu statia, unde cei care vin din afara orasului sa-si poata lasa masina si sa mearga mai departe folosind mijloacele de transport in comun.

  • Soseaua Iancului

- masinile parcate acum pe marginea trotuarului si pe trotuar vor fi mutate in parcari etajate care se vor construi in spatele blocurilor. Deocamdata Primaria Capitalei este in negocieri cu Primaria sector 2 pentru a indentifica terenurile din domeniul public unde se vor construi parcarile.

- linia de tramvai va fi inaltata cativa centimetri si va folosi si drept banda pentru autobuz. Cele doua mijloace de transport vor avea statii comune pana la intersectia cu Soseaua Pantelimon;

- statiile de autobuz si tramvai vor avea copertine;

- pentru circulatia auto vor ramane doua benzi pe sens, intrucat nu se va mai parca pe marginea bulevardului;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic;

Proiectul de modernizare a celor doua artere de circulatie este realizat de Via Proiect.

Penetratia bd. Timisoara
Desi s-a atribuit contractul pentru consultanta, lucrarile la penetratia bd. Timisoara sunt departe de a incepe. Primaria Capitalei abia a realizat studiul de fezabilitate si urmeaza sa inceapa exproprierile.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2930 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    deturnare de fonduri (Marţi, 1 mai 2012, 15:47)

    txt [anonim]

    cu banii astia se pot angaja cei mai buni oameni din tara pt 5 ani
    • +2 (2 voturi)    
      Tzepele lui Oprescu (Marţi, 1 mai 2012, 21:14)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui txt

      Daca bucurestenii or sa vrea sa scape de Oprescu si USL-osii lui sa voteze cu Nicusor Dan, Olimpic International la Matematica si Presedintele Asociatiei Salvati Bucurestiul.
  • +11 (13 voturi)    
    semafoare (Marţi, 1 mai 2012, 15:49)

    NL [anonim]

    Semafoarele alea inteligente nu candideaza la primaria capitalei?
  • +7 (7 voturi)    
    Tare (Marţi, 1 mai 2012, 16:20)

    vladf [anonim]

    Oare chiar este necesara inaltarea liniei de tramvai? sau se pot tranti doua borduri de aprox 30cm si nu mai trce nimeni de ele.
  • +1 (1 vot)    
    interesant... (Marţi, 1 mai 2012, 16:35)

    bubu [anonim]

    aceasta mare firma, aecom, dupa ce-a pierdut - temporar? - contractele din libia, se intinde in europa de sud-est.
  • +2 (4 voturi)    
    ce aberatie! (Marţi, 1 mai 2012, 16:52)

    gimini [utilizator]

    Nu mai bine angaja Primaria 20 de ingineri?! La o leafa bruta de 8000 de lei (oricum, foarte buna fata de ce e acum pe piata!) si un contract de 12 luni, ar fi platit in jur de 400.000 de euro, adica de 6 ori mai putin decat acest contract aberant!
  • +4 (4 voturi)    
    pista de biciclete (Marţi, 1 mai 2012, 17:12)

    Carra [utilizator]

    Si iarasi nu se vede nicio pista de biciclete din imaginea anexata la articol!
    • +5 (5 voturi)    
      Le deseneaza. (Marţi, 1 mai 2012, 17:44)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Carra

      Pistele de biciclete,ca de obicei le deseneaza si circula cine se nimereste primul,dar se deconteaza bani pentru executie piste de biciclete.Nu asa aprocedat pana acumprimarul excroc,Oprescu?
    • +3 (3 voturi)    
      vibieeeeeee,vine si pista (Marţi, 1 mai 2012, 18:48)

      tirtau [anonim] i-a raspuns lui Carra

      ....dar mai trebuie o firma de consultanta .......asta va fi alta smecherie de 2 mil de euroi ...
  • +1 (1 vot)    
    au muncit mult de banii astia (Marţi, 1 mai 2012, 17:56)

    corel [anonim]

    La cat de proasta e situatia locurilor de parcare pe Pantelimon, semnele de oprirea interzisa sigur vor pune cireasa pe tort. Asta da solutie de 2,5 mil euro ! As putea sa va mai sugerez: In afara benzii rezervate pentru tramvaie si maidanezi, ar mai trebui si o banda pentru calesti trase de cai. Si totul ar fi perfect.
    Ca bonus, soferii de pe o parte a soselei vor putea ajunge pe cealalta dupa ce parcurg in sens nedorit inca 3-4 km pe bulevard. Ce iti poti dori mai mult ?
  • +1 (1 vot)    
    Unde (Marţi, 1 mai 2012, 18:24)

    Ovi [anonim]

    Semnez si eu dom'le sa ma fac consultant de asta?
  • +1 (1 vot)    
    si ce bonus are primarul (Marţi, 1 mai 2012, 18:32)

    ploiesteanu [anonim]

    din partea acestor sfatuitori? Ca doar vine campania electorala ! Asa se jefuiesc fondurile publice "la vedere". Primaria are angajati specialisti in domeniu, platiti regeste, politruci care nu fac nimic. Proiectul ar trebui incredintat unei firme specializate, astfel cumulandu-se studiul, proiectarea si realizarea, rezultand un pret de cateva ori mai mic. Dar te-ai gasit, doctorului si ai lui sa nu li se cuvina chiar nimic din afacerea asta ?!
  • 0 (0 voturi)    
    Mai e cale lunga... (Marţi, 1 mai 2012, 19:07)

    Ion Mincu [anonim]

    De geaba se reabiliteaza bulevarde daca de ambele parti ale acestora vor ramane tot aceleaski blocuri hidoase si jerpelite de intemperii.Cu aste a r tgrebui facut ceva pentru a nai schimba fata capitalei
  • 0 (0 voturi)    
    Furaciune ca la Primaria Capitalei (Marţi, 1 mai 2012, 20:09)

    Marse [anonim]

    mai gasesti doar la Guvern. Trebuie sa se termina o data cu contractele de vrajeli platite cu milioane de euro. Succes, Nicusor Dan !
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru biciclete (Marţi, 1 mai 2012, 20:26)

    Dan [anonim]

    Vreo soluţie pt biciclisti? Ar fi frumos sa mergi pe bicla de la Cora Pantelimon pana în Pta Victoriei... De acolo mai sunt ceva piste spre nord... ce spuneti? au si bucurestenii biciclisti un bonus la proiect? in campanie are vreun candidat platforma pentru dezvoltarea transportului public urban? ceva gen S-bahn sau DLR? Sper ca urmasii nostri sa se bucure. PS. Sunt nevoit sa merg zilnic cu masina din Dristor pana in Baneasa, dar as renunta pe loc daca as avea alternativa. N-AM!
    • 0 (0 voturi)    
      Da, exista un candidat (Marţi, 1 mai 2012, 23:00)

      funny [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Exista un candidat care are in program o asemenea platforma: Punctul 3 al programului lui Nicusor Dan:
      "Mobilitatea
      Propun o schimbare fundamentala de viziune, pe care orasele occidentale au adoptat-o deja in anii ’70. Trebuie sa avem curajul sa intelegem ca intr-un oras de dimensiunea Bucurestiului nu este posibil ca toti locuitorii sa circule cu autoturismul. Solutia este eficientizarea transportului in comun.
      Proiecte:
      - metroul usor pe infrastructura CFR existenta; triplarea astfel a lungimii retelei de metrou
      - terminarea soselei de centura si a traversarilor acesteia
      - benzi unice pentru autobuze si troleibuze; orar afisat si respectat de catre acestea
      - facilitati pentru biciclisti."
      http://nicusordan.ro/
  • 0 (0 voturi)    
    asa se fura! (Marţi, 1 mai 2012, 21:00)

    ned [anonim]

    cu aceste servicii de consultanta si studii, se fura la greu...orcim bucuresti e o mizerie de oras...nu are nici macar o centura completa pe 2 benzi...
  • 0 (0 voturi)    
    unde e trotuarul? (Miercuri, 2 mai 2012, 9:16)

    gigi [anonim]

    In simulare se vede un trotuar de jumatate de metru, cum o sa poata oamenii circula?
    Si asta e consultanta de 2.5 mil euro?
  • 0 (0 voturi)    
    aberatii de luat bani (Miercuri, 2 mai 2012, 10:42)

    bedexe [utilizator]

    12 (3 masini,1 tramvai,2 parcare) benzi pe toata latimea bd Pantelimon? Unde?

    Parcari in spatele blocurilor pe Iancului? Ati fost in spatele blocurilor sa vedeti ca sunt case si blocuri? Unde?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by