Basescu, la un pas de KO

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 21 iunie 2011, 17:59 Actualitate


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Opozitia l-a prins pe Traian Basescu pe picior gresit si l-a pus in dificultate pentru prima data in lunga serie de certuri sterile din ultimii doi ani. S-a mai intamplat odata in campania din 2009, cand Antonescu l-a batut la scor in timpul dezbaterii de la Cluj. Atunci a gafat raspunzand unor obraznicii in serie cu un incalificabil atac sub centura. Astazi, a gresit venind - pentru al doilea punct al discutiilor, reorganizarea administrativa - descoperit, nepregatit, fara replici gandite la acuzatii previzibile, jucand perfect stupid rolul presedintelui dispus la dialog si compromis. Dialog pe ce baza? Compromis pe ce? Victor Ponta a fost la un pas de KO, dar l-a ratat.

Momentul cheie a fost spre sfarsitul discutiei. Victor Ponta i-a reprosat ca discuta reorganizarea administrativa fara sa prezinte un document, un proiect, ceva concret. Basescu a baiguit ceva, indicand ca proiectul e la Guvern, la Boc. In mod normal, Ponta si Antonescu aveau toate motivele sa se ridice si sa-i multumeasca frumos presedintelui pentru invitatie, cu scuze ca nu pot continua discutia la modul general, pe baza unor simple declaratii agitate prin presa de politicieni. Opozitia putea foarte simplu sa-i raspunsa simplu: pai n-avem ce compromis sa obtinem la Cotroceni. Daca proiectul e la Guvern, atunci cu Boc trebuie vorbit, nu cu Basescu.

Exact aceasta tactica, altminteri perfect legitima, a utilizat-o Traian Basescu in aprilie 2009, cand un grup de ONG-uri ii solicitau sa opreasca noile Coduri. Au cerut intalnire la Cotroceni, Traian Basescu i-a primit si le-a inchis gura rapid cu urmatoarea solicitare:
  • "Am o mare rugaminte! Eu primesc foarte multi oameni care vin pentru poza, vin sa faca o poza la presedinte dupa care sa iasa si sa vorbeasca foarte urat. Uitandu-ma la dumneavoastra, constat ca sunteti o grupare sau mai multe grupari reprezentate de foarte multi oameni tineri. Si atunci intrebarea mea cinstita la demersul dumneavoastra, care sunt convins ca este cinstit, este sau rugamintea mea este: Dati-mi o lista cu amendamentele la cele patru coduri si va promit ca voi invita partidele la o discutie si le voi cere sa tina cont de amendamentele dumneavoastra. Este posibil? Dati-mi un raspuns acum si daca il avem continuam intr-o maniera discutia, daca nu avem observatii, sigur, discutam in general. Vreau sa stiu ce fel de discutie urmeaza sa facem".  
La fel cum, ONG-urile n-aveu o lista in 2009, si au plecat de la Cotroceni cu coada intre picioare, nici Traian Basescu n-a pus pe masa discutiilor cu Crin Antonescu si Victor Ponta vreun proiect concret de reorganizare administrativa, in schimb opozitia a venit, de bine, de rau, cu ceva la mana. Lasam la o parte calitatea proiectelor, dar intre un proiect scris si unul vorbit, prima diferenta majora e ca primul exista, al doilea nu.

Adevarul este ca Basescu a dorit doar "o poza" cu opozitia, "o discutie in general", menita sa-l arate cat mai impaciuitor si cooperant. Daca in acest moment al discutiei, Victor Ponta se ridica si pleca, pe motiv ca nu exista o minima baza a discutiei pe tema reorganizarii administrative, Traian Basescu s-ar fi aflat intr-o mare dificultate in a explica de ce a ales sa dezbata o tema atat de importanta in absenta vreunui proiect clar, disponibil in detalii, pe hartie. Nici acum nu e prea limpede de ce seful statului a chemat opozitia sa negocieze un proiect fantoma, pe care inca nimeni nu l-a vazut. Altfel spus, Traian Basescu a gresit punand pe agenda discutiilor cu opozitia, pe langa tema revizuirii Constitutiei, si o tema pentru care nu era documentat, nici pregatit sa raspunda coerent si argumentat: reorganizarea administrativa.

Repet, acest argument l-a utilizat insusi Traian Basescu pentru a trimite la plimbare acum doi ani cateva ONG-uri nemultumite de noile Coduri. Ponta n-a simtit insa momentul de maxima slabiciune, fiind prea incantat de halul in care se balbaia seful statului de fiecare data cand era chemat sa se intoarca la popor.

Altfel, azi, 21 iunie 2011, am mai vazut un fel de talk show cam idiot, din care toata lumea a cautat sa iasa bine. Am vazut un Ponta ceva mai documentat, cu replica la el, dar prea sedus de propria strategie clocita la partid ca sa-i mai vada adversarului coasta rupta. Am vazut acelasi Antonescu bun de gura, dar ingrozitor de inconsistent. Am vazut un Traian Basescu slab pregatit, vulnerabil, cu mesaje impachetate grosolan (Eu vreau modernizare, opozitia refuza).

Daca ati ratat sceneta, a fost cam asa: Crin Antonescu si Victor Ponta l-au hartuit pe Traian Basescu cu intoarcerea la popor: vrei referendum, vrei anticipate in toamna, de ce fugi de popor? In schimb, seful statului a incercat sa-i scoata din minti jucand cam stangaci comedia presedintelui cooperant. Noroc ca toata prostia asta n-a durat decat o jumatate de ora.

Pacat de initiativa si de momentul ratat de noi toti. Normal era sa dezbatem acum ce a castigat societatea dintr-o intalnire importanta  presedinte-opozitie, nu cu ce s-au ales Ponta, Antonescu si Basescu. Din aceasta intalnire Basescu-Opozitie lipseste seriozitatea abordarii, uimeste calitatea slaba a proiectelor puse pe masa. Taclalele din Cismigiu, la un sprit agitat cu sifon, arata probabil la fel: un munte de vorbe goale, timp pierdut, saracie de idei.

In realitate, si Antonescu&Ponta erau datori cu niste explicatii importante. Ei trebuiau sa justifice de ce nu vor modificarea Constitutiei (un proiect care, spre deosebire de reorganizarea administrativa, de bine de rau inca exista, desi Curtea Constitutionala a respins cele mai importante propuneri de revizuire) de ce se opun eliminarii prezumtiei de nevinovatie din legea fundamentala, confiscarii averilor, de ce nu doresc sa renunte la baronii judeteni care incep sa coste Romania zeci de milioane de euro si propun in schimb inca un etaj de birocrati si coruptie peste actualele judete, de ce marii suspecti de coruptie ai opozitiei au mai departe girul partidelor lor etc etc.

P.S. Rezumatul discutiilor cu USL, realizat la orele 19.00 de presedintele Traian Basescu, mai repara putin din impresia proasta lasata la pranz. Seful statului a punctat corect anuntand ca se va bate mai departe pentru eliminarea tezei care prezuma caracterul licit al averii din Constitutie si pentru eliminarea imunitatii extinse pentru parlamentari si ministri. Desi, nu vad cum o va face si cum va convinge Parlamentul. Caracterizarea liderilor de la PSD si PNL drept imaturi politic si superficiali atunci cand propun anticipate si consilii de criza se sprijina si ea pe argumente corecte.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















22754 vizualizari

  • +18 (38 voturi)    
    Alta clasa politica (Marţi, 21 iunie 2011, 18:14)

    Cristi [anonim]

    Sa plece toti din clasa asta politica cu tot cu uneltele lor mass-media. Sa vina altii. Romania are nevoie de alt proiect al societatii.
    • +57 (89 voturi)    
      oare? (Marţi, 21 iunie 2011, 18:58)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Tocmai ca Basescu a venit la discutii fara un proiect concret arata ca este deschis la negocieri. Daca ar fi venit cu o varianta clara pe care opozitia doar s-o aprobe, unde mai era negocierea?
      Ca sa folosesc un termen tot din box, Basescu a tinut tot timpul garda jos, tocmai ca sa fie clar ca vrea negocieri nu o bataie din care Romania nu are nimic de castigat.
      • +54 (66 voturi)    
        asta a fost si impresia mea (Marţi, 21 iunie 2011, 22:22)

        panfil [anonim] i-a raspuns lui ion

        base a stiut la ce sa se astepte in momentul in care copilotii au cerut prezenta vuvuzelelor in sala.
        cu latrina si vuvuzelele de fata, se simtira ca acasa.

        base a stiut ca nu vor accepta niciun compromis. de fapt, stia din declaratiile lor, de dinainte de intrevedere.
        d'aia le'a si sterpelit ideia cu comisia. comitetul sau comitzia, cu care se lauda tontulescu chiar in fata usii.

        sa fim seriosi, base joaca pe mana uniunii. intre el si uniune exista o intelegere.
        iar, revenind la proiect, ce'a gresit base e ca, nu le'a dat peste nas copilotilor cum ca acel proiect exista inca din vremea lui bombo, insa casul de la cioc, nu'i lasa cu nicio memorie...
        deci, mai draga, ref. la proiect, base a spus clar ca exista, ca a fost clocit de capete romanesti si ale uniunii.

        inca odata, mai rumegati.
        daca cineva crede ca base face ceva fara acordul bruksalului si a catzalariilor occidentale, apai, mai draga, se insala teribel.
        el a vrut sa traga o poza cu baietii, sa arate lumii ca le'a dat sansa sa spuna ce'au in guse..
        si ei au dezvaluit foaia de parcurs semnata, ilici, felix & bombo.

        parol, tzatzo, sa ma'ngropi !
        • -38 (50 voturi)    
          Basescu e terminat (Marţi, 21 iunie 2011, 21:55)

          cib3k [utilizator] i-a raspuns lui panfil

          Asta e destul de clar. A fost un presedinte necioplit si prea arogant pentru treaba mediocra pe care a facut-o. Si o sa zboare de la Cotroceni pentru ca lumea s-a saturat de el si nu mai e dispusa sa se uite nici macar la realizarile lui. Astept sa vad ce face Ponta dupa ce devine presedinte. E clar lipsit de experienta, dar nici Basescu nu prea avea experienta cand a ajuns presedinte. Macar Ponta e mai educat si mai inteligent decat el.
          • +27 (37 voturi)    
            INTELIGENTA ? (Miercuri, 22 iunie 2011, 6:09)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui cib3k

            cib3k,nu vreau sa te jignesc..........,dar intre inteligenta lu Ponta si a presedintelui BASESCU este o diferenta ca intre cer si pamant! INTELIGENTA LU PONTA CONSTA IN A-SE LAUDA ATAT !
          • +17 (27 voturi)    
            chiar? (Miercuri, 22 iunie 2011, 7:20)

            bula [anonim] i-a raspuns lui cib3k

            A. Basescu nu mai candideaza. B. Ponta nu candideaza la presedintie. Deci despre ce scrii???
          • +20 (24 voturi)    
            Amice, (Miercuri, 22 iunie 2011, 9:00)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cib3k

            Daca Basescu e terminat, usl este neconceput, sau prost conceput, sau contra naturii....
            Rar se va intampla ca cei doi pricolici cu sforarii din spatele lor sa/l prinda nepregatit pe Basescu!
            Si daca va fi asa, tot vor lua bataie de la marinar pentru ca ei nu gandesc, nu stiu, nu pot.
            Sunt doar uneltele altora!
            Si ca unealta... sunt insipizi!
            Asa ca... mai gandeste/te!
          • 0 (0 voturi)    
            :))))))) (Miercuri, 22 iunie 2011, 16:47)

            anca [anonim] i-a raspuns lui cib3k

            ... :)))))))) ... esti de-a dreptul pur si simplu ...... :)))))
        • +9 (9 voturi)    
          Clasa politica da ceea ce cere populatia (Miercuri, 22 iunie 2011, 8:20)

          desteptarea [utilizator] i-a raspuns lui panfil

          Daca populatia vrea box de ce sa se preocupe politicienii de lucruri serioase?
          Din pacate articolul acesta reflecta foarte bine societatea Romaneasca, preocupata mai mult de cancan, spectacol, box, decat de abordari serioase si constructive.
          Personal ma intreb ce am castigat eu din ziua de ieri? Si sunt trist sa vad cum cancan-urile din politica sunt tratate cu interes de catre jurnalisti si populatie. Avem clasa politica pe care ne-o dorim.
        • +16 (16 voturi)    
          reactionarii (Miercuri, 22 iunie 2011, 8:20)

          panfil [anonim] i-a raspuns lui panfil

          nu stiam ca base a invitat delegatii din care sa faca parte si altii, deputati, lideri judeteni, sefi din partide.
          cei doi au venit, au sforait niscai declaratii pe parcurs, si'au lasat dosarul cu foaia de parcurs a absentului felix. caci, din asa o alianta mare, pc a fost ..scuzat.

          sincer, pentru treaba facuta de cei doi, putea sa fi venit numai cel cu dosarul.
          avea si antenescu timp sa mearga pela parlament, ca tot se votau pensiile.

          in rest, ne'a lamurit base, aseara.
          se va revizui si constitutia si se va face si reforma administrativa.

          copilotii iar si'au dus partidele si ..alianta in santz.
          vor ramane in istorie ca cei ce au fost contra, cei care au franat modernizarea tzarii.
          reactiunea.

          hahaha ! asa le ziceau comunistii lui ilici celor ce nu se dadeau cu ei, celor din partidele istorice: reactionari.
          hahaha ! ilici reactionarul !

          sa traiti bine, mai draga !
        • -7 (9 voturi)    
          Impresia mea (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:20)

          TomaN [anonim] i-a raspuns lui panfil

          este ca va plateste bine sa comentati pe aici... nici pomeneala de reduceri de salarii.
          • +6 (6 voturi)    
            mai draga toma, N (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:42)

            impresator [anonim] i-a raspuns lui TomaN

            N, probabil, dela necredinciosul...
            deci, mai draga, sa te lamurim. aici se discuta pe articolul dlui tapalaga.
            s'a discutat si despre salarii, la vremea lor.
            boc a spus ca isi vor tine promisiunea, se va reveni la salariile dinainte de reducere, si, urmare restructurarilor, chiar o usoara crestere, macar o indexare cu inflatia.
            ce altceva astepti ?
            mai mult va da useleul....
            la toamna ! (sanchi)
      • +1 (5 voturi)    
        Exact ca in box (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:06)

        eu [anonim] i-a raspuns lui ion

        Doroftei a tinut tot timpul garda jos , iar Gutti la facut KO.Banuiesc ca Doroftei venise sa negocieze cu Gutti, pentru un eventual meci.
        Lasind gluma la o parte daca gresim si nu exista stategii nu trebuie cautate scuze, scuzele si lipsa de verticalitate ne-a dus unde suntem.
      • +1 (1 vot)    
        perfect de acord..... (Miercuri, 22 iunie 2011, 14:01)

        mo [anonim] i-a raspuns lui ion

        comentariul de mai sus spune tot ds. ac. speculatie
        dl. tapalaga a gresit titlul..., pacat
      • 0 (0 voturi)    
        Corect.... (Joi, 23 iunie 2011, 14:15)

        Ronin [utilizator] i-a raspuns lui ion

        ....Basescu nu a facut altceva decat sa coboare la nivelu` lu` astia doi pitpalaci....a incercat sa vina in intampinarea lor....altfel putea foarte bine sa sustina proiectu` guvernului...Crin si Victor erau contra......si astfel mai trecea o zi....doamne ce retarzi....nici daca le vorbesti pe limba lor nu inteleg......
    • +35 (47 voturi)    
      Care altii ? (Marţi, 21 iunie 2011, 19:32)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Sunt nereformabili. Romania e nereformabila.

      In cazul improbabil in care Alba ca Zapada din visele unora ar aparea si ar capta finantarea lui Patriciu - pool-ul electoral este ca inexistent.

      Romanul nu va vota pe cineva care nu-i promite cresteri de salarii si posibilitatea de credite pentru plasma. Doar "gura lui ce mananca" ?

      Nu intri cu costum in ciurda de oi.

      Cand in Romania - populatia majoritara va fi compusa din indivizi civilizati, europei, cu pretentii, atunci da, vor aparea alti competitori.

      Peste 40 de ani.
      • +12 (12 voturi)    
        excelent (Miercuri, 22 iunie 2011, 9:04)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui HP

        asta rezuma totul.
    • +40 (48 voturi)    
      altii (Marţi, 21 iunie 2011, 21:02)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      nu exista altii ! astia sunt expresia fidela a unei societati debusolate ,pusa pe furat si care ridica la grad de cultura manelele si mondenitatile.
    • +21 (25 voturi)    
      iluzii (Marţi, 21 iunie 2011, 21:23)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Si de unde,ma rog,alta clasa politica ? Poate din import,caci oricine va venii,din tara,se va comporta exact la fel .Clasa politica actuala nu este nici mai buna si nici mai rea decat restul populatiei.
    • +6 (8 voturi)    
      pentru unguri (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:05)

      escu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Pentru maghiari:
      Daca vreti sa aveti un viitor, sint citeva lucruri care trebuiesc intelese:
      1. Daca ati avut imperiu, s-a terminat acum vreo 600 ani. In plus, aia era Hungaria nu Magyarorszag (stiti despre ce vorbesc).
      2. Pe cont propriu n-ati realizat mare lucru. Nostalgiile imperiale nu au baza istorica.
      3. Ardealul nu a fost cadou pentru romani. Impreuna cu austriecii ati pornit un razboi in care ati fost batuti bine (in ciuda ajutorului german). Dupa aia v-au batut romanii (cititi un pic de istorie). Ce va imaginati? Ca va bate toata lumea, dupa care va treziti cu un imperiu? Buna dimineata!
      4. Trianonul a fost norocul vostru istoric. Ca daca romanii n-aveau chef sa existe Ungaria, nimeni nu i-ar fi contrazis (romanii si polonezii erau bariera impotriva bolsevismului, deci a-i ataca/contrazice nu era o optiuni pentru putinii prieteni ai maghiarilor). Ar trebui sa spuneti multumesc.
      5. Modul in care i-ati tratat pe con-locuitori (romani, slovaci, croati, sirbi) elimina orice posibilitate ca acestia sa va mai accepte autoritatea.
      6. Istoria romanilor nu e lineara. Socotelile nu se rezolva pe loc, ci la intervale neregulate. Aveti grija cind mintiti, manipulati, insultati. Totul se contabilizeaza, iar nota de plata vine (dupa cum stiti) cind va e durerea mai mare.
      • 0 (2 voturi)    
        Mi-a placut (Miercuri, 22 iunie 2011, 13:30)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui escu

        Mi-a placut aia cu romanii si bariera bolsevismului.In rest esti pe linga subiect nu era vb despre unguri si Ungaria
  • +62 (84 voturi)    
    _ (Marţi, 21 iunie 2011, 18:23)

    v [anonim]

    Domnule Tapalaga,
    codul muncii, legea educatiei, legea pensiilor, legea salarizarii unice etc etc ... aceste lucruri realizate sunt un garant de infinit ori mai valoroase decat volumele de proiecte scrise cu care vin trancanitorii din opozitie.
    Mai lasati-ne cu corectitudinea exagerata pe care o afisati. Dvs vorbiti, Basescu face.
    • -36 (50 voturi)    
      ce face? basescu a facut toate legile alea? (Marţi, 21 iunie 2011, 18:55)

      marius [anonim] i-a raspuns lui v

      credeam ca este presedinte, nu legiuitor. ca sa nu mai spunem ca toate acele legi au fost facute de catre Executiv nu de catre Parlament, asa cum ar fi fost normal.
      • +42 (46 voturi)    
        Da... (Marţi, 21 iunie 2011, 20:10)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui marius

        ...copii tai o sa-i multumeasca lui Basescu, caci noi parintii nu cred ca meritam...
    • 0 (34 voturi)    
      e ziarist.. (Marţi, 21 iunie 2011, 19:30)

      Dnn [utilizator] i-a raspuns lui v

      domnul Tapalaga e ziarist. Rolul presei e sa critice, nu sa laude pliticieni. Nici pe mine nu ma prind toate articolele autorului dar articolul de fata este cat se poate de inspirat.
      • +13 (23 voturi)    
        _ (Marţi, 21 iunie 2011, 23:55)

        v [anonim] i-a raspuns lui Dnn

        Din pct meu de vedere ziaristii pot lua 4 abordari:
        1. Sa critice o anumita tabara si sa lauda pe cealalta - acestia sunt slugi nedemne de bagat in seama.
        2. Sa laude ambele tabere - dar nu exista asa ceva in lume.
        3. Sa critice ambele tabere - aici ii incadrez pe domnii Tapalaga si CTP. Aparent impartiali, acesti oameni iarasi prezinta doar jumatate de adevar si mi se par comerciali (stim cu totii ca, conflictul se vinde bine)
        4. Sa prezinte ambele tabere cu cele rele si cele bune. Aici as vrea sa va vad dle Tapalaga, alaturi de dl Vlaston. De ex. oricat nu mi-ar placea de Nastase trebuie sa recunoasteti ca a mai facut si cate ceva bun, nu? Chiar daca si eu va critic aici, e doar parerea umila a unui cititor care isi formeaza parerea in fct de cantitatea de informatii la care are acces si recunosc ca dvs imi sunteti net superior la a forma un pdv autorizat. Dar in aceasi masura ar fi bine dle Tapalaga sa va cunoasteti si dvs lungul nasului cand criticati cu atata patima pe cei de la conducere, indiferent de tabara; aveti luxul responsabilitatii nule fata de ce scrieti, nefiind obligat sa actionati in vreun fel.
    • -7 (9 voturi)    
      of (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:19)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui v

      Păi, codul muncii nu schimbă mare lucru, doar că pot fi daţi mult mai uşor afară angajaţii de la stat care nu sunt funcţionari publici. Treaba cu pedepsirea muncii la negru oricum se putea face şi înainte dacă ar s-ar fi dorit. Apropo, după primele cazuri pregătite pentru presă nu au mai fost şi mă cam îndoiesc că s-a terminat cu munca la negru.
      Legea educaţiei nici eu nu aduce noutăţi care să ţină de îmbunătăţirea actului educaţional ci doar modificări de faţadă. Sunt curios, cum o să fie mai bine pregătiţi copiii doar pentru că fac ultima clasă de la grădiniţă la şcoală?
      Legea pensiilor, iar nu face mare lucru pentru că nu aduce nimic care să reducă deficitul fondului de pensii, ba chiar îl creşte şi amână un pic colapsul pentru că nu propune soluţii de rezolvare a problemelor ci doar paleative ce vor ţine câţiva ani. Mai ales dacă adăugăm şi modificările de pensii speciale.
      Legea salarizătii unice, care de fapt "e" două, câte una pentru fiecare din ultimii ani e sublimă dar practic lipseşte cu desăvârşire pentur că nici anul trecut, nici anul acesta nu se aplică. Au fost date alte legi care asta spun: legea salarizării unice nu se aplică. Dar, cu adevărat, mare realizare. Deci, ce face Băsescu?
  • +59 (75 voturi)    
    este asa de important? (Marţi, 21 iunie 2011, 18:24)

    popas [anonim]

    Domnule Dan Tapalaga, apreciez foarte mult calitatea articolelor dumneavoastra, si totusi...
    Valoarea Presedintelui Romaniei trebuie privita prin alta prisma; am putea spune ca Basescu a fost aproape facut KO de catre Ponta, avand in vedere ca era mai putin aranjat decat acesta, sau ca a fost aproape facut KO de Antonescu, avand in vedere ca are mai putin par decat cel din urma.

    Pentru mine, Presedintele Romaniei (indiferent ca se numeste Basescu, Iliescu, Constantinescu, Etceterescu) trebuie sa dea dovada de integritate, de dorinta de a face lucrurile sa mearga pe un drum bun.
    Pentru mine, nu este chiar important ca Presedintele era sa fie facut KO, neavand replicile pregatite...
    Prefer sa am un Presedinte al Romaniei care sa fie nepregatit la discutii cu opozanti precum Antonescu sau Ponta, decat sa il am pe un altul nepregatit politic precum cei din urma...

    Repet, apreciez ff mult calitatea exceptionala a scrisului dumneavoastra, cat si impartialitatea de care dati dovada!
    • -6 (10 voturi)    
      basescu impartial !!?!?!?!?! (Miercuri, 22 iunie 2011, 10:01)

      Petrica si lupul ! [anonim] i-a raspuns lui popas

      integritate si dorinta de a face lucrurile sa mearga mai bine - integritate la Basescu ? sa merga lucrurile ,mai bine pt cine ? Udrea ? EBA?

      In alta ordine de idei ...nu poti sa accepti sa te faci frate cu dracul pana treci puntea daca de nenumarate ori dracul te-a impins de pe punte sau cand ai ajuns la capat .
    • +11 (13 voturi)    
      foarte bine a-tzi pus problema (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:16)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui popas

      mai putin ultima fraza.De data aceasta nu l-am recunoscut pe dl Tapalaga ca fiind aceiasi persoana cu cea care a semnat cartile si articolele din ultima vreme.A schimbat directia,tabara,a fost cumparat.
      cei doi pigmei politici nu au sesizat ca TB le oferea sansa ca si opozitia sa voteze aceste doua proiecte,cu amendamentele lor ,si care ar fi demonstrat ca atunci cand interesul national o cere putem face in asa fel incat sa ne lipsim de santajul UDMR.
      • +2 (4 voturi)    
        De ce (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:49)

        _Rem [utilizator] i-a raspuns lui lzrd

        Sunt partial de acord cu popas. Da, apreciez pe domnul Basescu pentru faptul ca da mereu dovada de integritate. Dar in acelasi timp imi doresc ca el sa fie mereu pregatit pentru a putea duce la capat tot ce a promis. Sunt si altii care dau dovada de integritate si care merita apreciati, dar care politic sunt nesemnificativi.

        Basescu a supravietuit atata timp pe scena politica de azi nu doar datorita integritatii, ci mai ales pentru faptul ca era mereu cu un pas inainte fata de adversari.

        Ieri nu s-a vazut asta.

        Si lzrd, desi sunt "portocaliu", cred ca esti un idiot. Nu pot sa ii cred pe oamenii de pe ambele fronturi, uslasi sau portocalii care nu pot accepta decat laude preferatilor lor si critici adversarilor.
  • +5 (43 voturi)    
    Cum o dai tot Basescu e bun (Marţi, 21 iunie 2011, 18:28)

    Mihai [anonim]

    Imi pare rau domnule Tapalaga dar nu sunteti deloc echidistant. Urmariti doar sa il scoateti pe presedintele nostru Basescu in fata... ca poate poateveti obtine ceva ca si predecesorii dumneavoastra. Imi pare rau ca pe langa 'postaci' portocalii galbeni si rosii mai sunt si oameni naivi care cred in dumneavoastra...
    Ca sa imi spun si eu parerea : Omul Basescu este net peste Omul Ponta sau Antonescu fara nici o discutie. Dar din pacate toti nu trec clasa. Asta e adevarul!
    • -1 (7 voturi)    
      Si cine trece ? (Marţi, 21 iunie 2011, 19:59)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Ca nu pot sa votez alb ca sa ma conduca partidul cu cei mai multi membrii .
      Repede , cine trece clasa ? Eu cu cine votez la anul ?
      • +5 (5 voturi)    
        pe cel pe care-l vrei! (Miercuri, 22 iunie 2011, 7:23)

        precaut [anonim] i-a raspuns lui gamma

        ca unii il definesc drept cel "ce-mi face cel mai mult bine" sau drept cel "ce-mi face cel mai putin rau" este DOAR semantica.
  • +12 (20 voturi)    
    pai nu prea (Marţi, 21 iunie 2011, 18:29)

    gigi [anonim]

    ONG-urie alea sustineau ca au niste cereri clare pe care insa nu le stia nimeni exact si nici nu exista vreun cadru legal/constitutional sa le drea dreptul sa le gandeasca impreuna cu presedintele

    In schimb presedintele are rol mediator pentru partidele parlamentare, constitutional, pt orice fel de chestiune, inclusiv orala, deci POLITICA, mister Tapalaga

    nu stiu ce KO vrei matale, dar oricum suntem toti in sah si in curand KO din toate partile, indiferent care castiga puterea prin astfel de fatzade care de ex ti-au dat dumneata impresia ca "vai unii fac ceva"
    • -3 (7 voturi)    
      bine ca va dati cu parerea fara sa stiti despre ce (Miercuri, 22 iunie 2011, 1:48)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui gigi

      ONG-urile alea aveau o lista foarte clara de cereri: sa se respecte legea (adica studiile de impact cerute de lege inainte de adoptarea codurilor, consultare publica reala, ceruta de lege, inainte de adoptarea codurilor, teze prealabile ale codurilor adoptate inainte de coduri, cum zice legea si logica, nu dupa) si sa nu se agngajeze raspunderea pe ele, ci sa fie adoptate de Parlament, conform "fisei postului" si, in general, sa nu se schimbe tot sistemul juridic prin metode-heirupiste. In conditiile astea era aiurea sa stai de vorba pe fondul problemei cand fundamentul era subred. Asta s-a discutat atunci la Cotroceni, dar presa a fost lasata sa participe numai primele 5 minute cat sa inregistreze si sa redea smetia publica. Unde suntem acum dupa mai mult de doi ani? Codurile inca tot nu sunt in vigoare, o sa intre in vigoare Codul civil fara codul de procedura civila, legile de punere in aplicare contin zeci de pagini de modificari la insasi coduri, studiile de impact s-au facut dupa, s-au cheltuit o gramada de bani pe ele dar tot nu au fost luate in considerare pentru a se alege reglementarile cele mai potrivite si in general suntem de cascadorii rasului. sau ai plansului. De ce sa te gandesti de 10 ori si sa tai o data cand poti sa tai de 10 ori d=fara sa te gandesti deloc?
  • -1 (13 voturi)    
    Facusem si eu un comentariu (Marţi, 21 iunie 2011, 18:41)

    mihai [anonim]

    De multe ori vedeam comentarii ale altora care spuneau ca sunt cenzurati desi nu au adus injurii ci si-au exprimat alta parere si ziceam in mintea mea ca sunt un pic dusi totusi ....nimeni nu va cenzureaza. Din pacate am trait-o si eu azi cu primul meu post...Si o sa imi apara doar acest post....
    • -1 (9 voturi)    
      Aici e democratie din aia turbata (Marţi, 21 iunie 2011, 23:36)

      Petru Moldovan [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      si daca ajungi sub 0 la voturi esti condamnat la cenzura. Nu e redactia de vina, suntem de vina doar noi cititorii... Pur si simplu au fost azi mai multi din aia inregistrati carora nu le-a placut decat arora care le-a placut. Si chiar daca esti inregistrat, pentru replicile cu scoruri negative nici nu mai poti sa citesti nici nu mai poti sa votezi. Deci daca tu pui o replica si iei un singur minus ai ajuns pe -1 si deja esti condamnat. Un sistem cam asemanator cu condamnarea la moarte de la ayatolah in Iran. Eu mai degraba as ascunde replica (cu posibilitatea de a fi vazuta de cei interesati) la scoruri negative si as face-o definitiv invizibila pe la -15 sau - 25 sau asa ceva. Pun pariu ca si replica asata a mea dispare in maximum 5 minute ca ia -1 de la cineva si e gata...
  • +4 (10 voturi)    
    Ce facem fratilor.. (Marţi, 21 iunie 2011, 18:44)

    gigiOne [anonim]

    Ei sunt Ei.
    Noi suntem NOI.
    Mai departe cum facem???
    PS: Statistica e una... real life(feeling) e alta.
  • +13 (23 voturi)    
    De ce ? (Marţi, 21 iunie 2011, 18:47)

    HP [utilizator]

    Dle. Tapalaga, de ce credeti Dvs. ca nu li se adreseaza asemenea intrebari celor doi sefi ai Opozitiei ?

    De ce nu ii intreaba Presedintele, de ce nu ii intreaba moderatorii, de ce nu ii intreaba nimeni, niciodata ceea ce unii ca Dvs. o scriu in aceste articole ?

    De ce niciodata nu il vad pe Nasu' sau pe Gadea punandu-i la colt pe invitati, interpelandu-i pe marginea baronilor locali, nereformati, imbatraniti in rele ?

    De ce nu exista aceasta mult trambitata "vointa politica" ? De ce ne lipseste vointa de schimbare ? De eliminare a acestui cancer ?

    Sa fie oare pentru ca, in realitate, insasi fiinta nationala este corupta pana la maduva ? Pentru ca noi, romanii suntem rai, si hoti, si vicleni ?

    Pentru ca aceasta natie nu se poate justifica in fata istoriei printr-o schimbare radicala in bine ? Nu te poti schimba in bine doar dorindu-ti asta. Trebuie sa vina din interior !

    A fi civilizat si just nu se invata la televizor sau din articolele lui Tapalaga. E in cei 7 ani de acasa, in educatia primita in scoala primara, in cartile citite in liceu. Toate absente cu desavarsire.

    Poporul roman s-a animalizat in 20 de ani si vor trebui sa treaca inca 50 ca sa revina la nivelul de dinainte de '89.

    Ori suntem Romani, ori nu mai suntem !
  • +2 (10 voturi)    
    Din pacate. (Marţi, 21 iunie 2011, 19:02)

    haiducul [anonim]

    KO este poporul,clasa politika este OK ca sunt la putere sau in opozitie conturile lor cresc de pe urma votacului care este facut asistat si pututos in timp ce ei fura de parca tara ar fi primit-o mostenire.
  • -8 (16 voturi)    
    Felicitari (Marţi, 21 iunie 2011, 19:17)

    claude [anonim]

    un articol foarte bine scris. Asteptarile dumneavoastra sint mari dar justificate. Stima!
  • +14 (16 voturi)    
    Basescu... (Marţi, 21 iunie 2011, 19:26)

    Momarlanu [anonim]

    Stimate domn,
    In virtutea ...satisfactiilor de lectura si analiza care mi le-ai dat pana acum si nu de putine ori, imi permit sa nu fiu de acord de data aceasta , in niciun caz si in niciun fel cu ceea ce iti permiti sa iei in raspar. Pur si simplu excedezi judecatile de valoare fara o baza solida si total dincolo de interesele generale bine si cumpanit chibzuite si intelept "aruncate" in discutie. As vrea sa cred ca doar pripeala si dorinta de a te remarca dincolo de ceea ce reprezinti si esti in realitate ca potential intelectual indelung slefuit experiential iti face festele de nuantare si rafinament insuficient eleaborate. Dar mai exista si o alta ipoteza , aceea ca doresti sa pescuiesti obstinat si obscur in "ape tulburi', personal benefice si tenace scormonite. . Este mult prea vehement patetismul dumitale combativ si de-o parte si de alta incat sa-ti acord cu adevarat prezumtia de buna credinta. Ai vrea sa spui cumva ca exista a "treia cale" de urmat? Ei, bine: NU EXISTA!
  • +20 (20 voturi)    
    De ce nu vor? (Marţi, 21 iunie 2011, 20:01)

    Trojan.H [utilizator]

    Are dreptate DT, poate astazi Base n-a fost in forma, ar trebui sa fie consecvent in ceea ce priveste pregatirea discutiilor, etc...
    Problema mea e alta, si depaseste chestiunile de amanunt. Cu totii vedem ca Basescu vrea ca Romania sa progreseze iar ceilalti nu vor.
    DE CE NU VOR?
    Astept cu interes o analiza asupra acestui fenomen.
    • +19 (19 voturi)    
      Foarte scurtă analiză (Miercuri, 22 iunie 2011, 0:12)

      Balthazar [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Băsescu a fost în forma pe care a dorit-o şi pe care i-o conferă Constituţia, adică a vrut negocieri pentru ca lucrurile să meargă în direcţia pe care o spui, ROMÂNIA SĂ PROGRESEZE. Dacă ar fi venit cu documentul scris, încopciat cei doi nătângi ar fi urlat : Dictatorul ne-a chemat să fim de acord cu ce vrea el. De asta a lăsat impresia că e "în planul doi", de asta a acceptat ca toată întâlnirea să fie televizată .... ca noi să vedem realitatea, adică:

      De ce ceilalţi nu vor progresul României ?

      Progresul României presupune nişte reguli ca în occident în interiorul cărora se mişcă TOATĂ lumea. Cine nu vrea aşa este urgent taxat. Ei vor ca noi să ne mişcăm cu reguli, iar ei nu. De asta nu vor progresul României
    • -6 (6 voturi)    
      că nu vrea nimeni (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:26)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Nici Băsescu sau Boc. De exemplu, majoritatea propunerilor opoziţiei erau exact la fel cu cele ale lui Băsescu: să se reducă numărul de parlamentari la 300, să se scoată ţara din criză fără să se opună unii răi, să se reorganizeze administraţia. Dar Băsescu spune că sunt propuneri politicianiste. Sigur sunt. Doar că singura cale de a demonstra că sunt aşa e să le accepte. Şi atunci s-ar rezolva măcar o problemă: am vedea dacă USL chiar vrea. Ca exemplu, e proiect de reducere a numărului de parlamentari la aproximativ 300 în Parlament dar puterea nu îl susţine. Presupunem că USL a depus proiectul doar de faţadă, ceea ce e foarte posibil, dar PDL ar putea să îl voteze şi atunci ar realiza "vrerea poporului". Doar că PDL nu vrea asta. Vrea să modifice numărul de parlamentari prin Constituţie, lucru pe care ştie că nu are cum să îl facă pentru că nu are două treimi din numărul de parlamentari. Aşa că, cine vrea să progreseze România?
      • +2 (2 voturi)    
        300 (Miercuri, 22 iunie 2011, 14:12)

        _Rem [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        Opozitia ar vrea sa se reduca numarul de parlamentari la 300, dar sa se pastreze doua camere. La referendum am votat clar: 300 de parlamentari si o singura camera. Asta vreau sa vad si asta vreau sa aud de la orice politician indiferent de culoare. O camera si 300 de parlamentari. De ce nu se poate cand conform Constitutiei ei sunt obligati sa se supuna?
  • +8 (8 voturi)    
    prezumtiile astea (Marţi, 21 iunie 2011, 20:13)

    das2 [anonim]

    "de ce se opun eliminarii prezumtiei de nevinovatie din legea fundamentala, confiscarii averilor" ... OMG !!!
  • +26 (32 voturi)    
    lol (Marţi, 21 iunie 2011, 20:29)

    danahile [utilizator]

    nici chiar asa....ko.ce sa negocieze opozitia?votul de la referendum?stiu ca incep sa scada in sondaje si forteaza anticipatele,asta am inteles eu din toata povestea.cat despre basescu a sters cu ei pe jos in materie de politica.
  • +18 (18 voturi)    
    Pai bine, ma, maestre, pe impresii? (Marţi, 21 iunie 2011, 20:30)

    Liviu Iordache [anonim]

    Rezumatul discutiilor cu USL, realizat la orele 19.00 de presedintele Traian Basescu, mai repara putin din impresia proasta lasata la pranz. Asa incepe ps-ul care este de fapt cenusa in cap al autorului. Pai, bine, ma, maestre, faci analize sau ne etalezi impresii, te ia asa, cu naduf, ti se pare, si, pac, la internetu? Adevarul este ca si mie mi s-a parut presedintele prin pe picior gresit, dar in fata unor asemenea aberatii orice om normal la cap raminea nauc! Aici trebuia sa asculte de satuitori, care ii tot spun: "domne, astia sunt complet idioti, nu pricep nimic, sunt in stare sa dea foc tarii!". Prostia, totusi, este o scuza, dar sa nu fie vorba de jigodism, ca ii pune cineva si ei, cretinizati de putere, inghit si ne baga in nenorocire... Oricum, de aici pina la a-i lauda intr-un comentariu la cald, e cale lunga. Bine ca ne-a ferit Dumnezeu de nevricosi...
    • +10 (10 voturi)    
      Domnule Iordache, (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:35)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      de acord si cred ca orice om ar fi fost stupefiat de obraznicia onor derbedei fara o minima comportare civilizata.Asa cum ne simtim jenati de oameni care nu ar trebui sa ne reprezinte in C al CE gen becali , sau pe la Bucuresti - vanghelie,asa ar trebui sa se simta jenati pnl si psd pentru cei doi presedinti ai lor.
      Aveau o sansa oferita de TB de a ajunge la un compromis pentru a dovedi ca sant preocupati de interesul cetatenilor si de a demonstra UDMR ca nu pot santaja la infinit.
      • 0 (0 voturi)    
        Ai uitat, draghe Izrd (Joi, 23 iunie 2011, 3:29)

        terente [anonim] i-a raspuns lui lzrd

        să pomeneşti pe lista ălora care ne reprezintă "cu onoare" pe Oana Antonescu şi pe EBA, sau ăstora doo, dacă sunt din neam de anticomunist de dreapta, li se trece cu vederea?
  • -5 (25 voturi)    
    Am ratat sceneta ... (Marţi, 21 iunie 2011, 20:33)

    it_s__not_news [utilizator]

    ... si sper sa le ratez in continuare.

    +1 pentru observatiile:
    a) "Am vazut un Traian Basescu slab pregatit, vulnerabil, cu mesaje impachetate grosolan" - perfect adevarat, Basescu asta a facut tot timpul
    b) "In realitate, si Antonescu&Ponta erau datori cu niste explicatii importante" ... samd - tot paragraful.

    Sumar: Basescu, Ponta, Antonescu (puneti aici orice nume de politician roman) denota numai lipsa substantei. Sint niste carcase goale, care fac ecou.
    • -6 (14 voturi)    
      Of, of (Marţi, 21 iunie 2011, 21:27)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

      Cum il critici pe mr B, cum iei minusuri.
      Cred ca trebuie sa iesiti din patima asta (anti-X, X versus Y, etc) si sa vedeti cum sta treaba:
      a) sintem condusi de golani cu inteligenta medie
      b) vi se dau tot felul de "mesaje impachetate grosolan" din partea tuturor (Basescu, Ponta, Antonescu, etc). Mesajele nu ating substanta problemei decit in mod partial.
      c) voi va aprindeti, va agitati, comentati, fiindca exista ceva adevar in mesajul livrat de cei de deasupra.
      d) rezultatul: tot aia, nimic, zero, nothing, nada.
      e) se reia de la punctul a) (ciclic).
  • -13 (21 voturi)    
    calitatea discutiei... (Marţi, 21 iunie 2011, 20:33)

    judex [anonim]

    Dane, seriozitatea discursului politic e dat de cativa ani de Basescu. Cum sa te prezinti cu ceva serios cand stii ca el a dat o duma cu reorganizarea administrativa. Mai are si tupeul sa faca aceste consultari. Consultari la ce? Degeaba vii cu ceva serios ca el o da pe altceva...
  • +33 (37 voturi)    
    Discutii USL - Basescu (Marţi, 21 iunie 2011, 20:34)

    costel [anonim]

    Cred ca am vazut alt reportaj.Nu pot cei doi sa-l puna in dificultate pe seful statului nici cind acesta doarme,pentru ca nu sunt inteligenti.A rezultat ca USL,care nu este inca inregistrata la tribunal,nu doreste modernizarea tarii,nu doreste reducerea cheltuielilor cu functionarea statului,nu doreste sa se confiste averile ilicit dobindite,nu doreste ca parlamentarii sa fie egali cu ceilalti romani.Cu asta l-au pus in dificultate pe Traian Basescu?Cu un astfel de comportament cred cei doi papagali ai lui Voiculescu si Iliescu,ca vor cistiga alegerile?.Eu pot sa le prezic ca PDL v-a cistiga in 2012 cu circa 60% din voturi.
    • -13 (19 voturi)    
      baSECU' (Marţi, 21 iunie 2011, 18:43)

      koasta rupta [anonim] i-a raspuns lui costel

      bre kostele io cre' ca o sa casitge cu 101%. Nu iti e rusine sa spui ca doar 60% vor fi giboni?
    • +10 (10 voturi)    
      Costel, tu esti perfect in acest comentariu... (Marţi, 21 iunie 2011, 20:15)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui costel

      ...Dan exagereaza, a alunecat, stie el ceva dar nu prinde...Una peste alta sau all in all, Basescu, ca intotdeauna merge inainte si isi impune vointa...daca curata din Tara asta...Foarte Bine...
    • -16 (24 voturi)    
      costele, mama (Marţi, 21 iunie 2011, 21:19)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui costel

      Si crezi ca dl presedinte e inteligent ? FYI: Performanta academica e cel mai bun indicator al inteligentei cuiva (se coreleaza cu IQ-ul). Si sa ne aducem aminte de declaratiile dlui presedinte ca el - cu scoala - mai usurel, asa.
      Sa ne uitam la fetele pe care le-a facut? Au IQ-ul mai mare de 100 ? Hm. Nimic de mostenit, huh ?

      Cred ca o caracterizare onesta a inteligentei dlui presedinte este: mediocru, cu smecherie tipica romaneasca (ne descurcam si asa, ciupim o idee din aer dar pierdem substanta, etc)

      Sa nu ne mai imbatam cu apa rece, dragule. E mai bun decit Ponta sau Crin, dar nu cu mult mai bun. Aceasta e o parte din drama reala a Romaniei, confiscarea puterii de mediocritate, din 1945 pina azi.

      PS:
      1) Nu vreau sa comentez chestia cu 60% din voturi la PDL.
      2) Evident, cred ca o sa iau mai multe minusuri decit necesar, dat fiind comentariul benign de mai sus care in mod sigur va fi tratat ca o blasfemie la adresa lui mr. B.
      • +18 (18 voturi)    
        Tocmai ti-ai luat un MINUS (Marţi, 21 iunie 2011, 19:40)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Ce-ai bre cu copiii omului?
        In loc sa fi barbat si sa-l iei pe Costel la lupta dreapta, tu te repezi sa altoiesti odraslele lui Base.
        Sa-ti fie rusine...it_s__not_news!
        • -8 (10 voturi)    
          ok, vad ca nu a aparut comentariul anterior (Miercuri, 22 iunie 2011, 0:31)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

          asa ca o sa-ti spun de ce am ceva cu d-soarele Basescu: se dau oameni politici, adica publici, prin urmare, trebuie discutata inteligenta si calificarea lor.

          Minusul n-ai decit sa-l dai, realitatea e tot aia: lasitatea de a nu vorbi despre "subiecte tabu" cind clanurile astea ne sufoca este mai rusinoasa decit abordarea directa.
      • +8 (8 voturi)    
        minusuri (Marţi, 21 iunie 2011, 19:45)

        Eugenn [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Ai luat minus pt asta:
        "Performanta academica e cel mai bun indicator al inteligentei cuiva (se coreleaza cu IQ-ul)"

        Nu in general, si mai ales nu la noi...

        In general, afirmatia e adevarata intr-o directie, dar nu si in cealalta: daca faci bine pe bune la scoala, nu poti fi prost. La noi, nici directia asta nu-i adevarata: ajunge ca parintii sa puna ceva pile la profi...
        • +3 (5 voturi)    
          mda, frustrat ? (Miercuri, 22 iunie 2011, 0:14)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Eugenn

          Base a facut scoala cind scoala din Ro mai insemna ceva. Nu tine argumentul d-voastra
      • +10 (12 voturi)    
        Inteligentule...chiparosule... (Marţi, 21 iunie 2011, 20:19)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        ...ce azis Olanda cu Schengen-ul, baaaa asta e Constitutie si stat de drept cu acoperirea lui Iliescu si Iorgovan SA SE FURE...si daca era ziarist si ne releva aspectul si tot era mare BASESCU...Ce suntem inconstienti sa nasim , ca popor, asa hahalere precum Antonescu si Ponta, doua mazete conduse de...curve...
      • +12 (12 voturi)    
        it_s_not_the_point (Marţi, 21 iunie 2011, 20:50)

        Socrates [anonim] i-a raspuns lui it_s__not_news

        "FYI: Performanta academica e cel mai bun indicator al inteligentei cuiva (se coreleaza cu IQ-ul)."
        Preformanta academica e cel mai bun indicator pentru viitoarea performanta academica. Nu e o garantie pentru succes ulterior, tot asa cum slaba performanta academica nu e o garantie a esecului ulterior, indiferent de meserie.
        Ex: Einstein si-a ratat primul examen de admitere la Politehnica din Zurich dar s-a descurcat binisor restul vietii.

        "Sa ne uitam la fetele pe care le-a facut? Au IQ-ul mai mare de 100 ?"
        De copii lui Einstein ai auzit ceva? Oricum e cam penibil comentariul tau. Ca o flotare logica: daca parintii tai sunt stupizi, atunci si tu evident esti stupid conform logicii tale. Dar presupun ca parintii tai nu sunt stupizi, si atunci care e scuza ta ca n-ai luat un premiu Nobel? Sau poate ca esti un titan al industriei sau politicii si iti pierzi vremea pe aici cu amarasteni ca si noi?

        Faci o confuzie serioasa intre inteligenta pur academica si calitatile necesare unui presedinte. IQ nu spune mare lucru in meseria asta, EQ e mult mai important, asa cum e instinctul politic, viziunea, abilitatile de lider etc
        La capitolul asta Basescu sta mult peste de-alde Ponta sau Antonescu.
        Pana si la expertiza pur "tehnica" in notiuni de administratie, legislatie si economie le e mult superior.
        Iar Pontantonescu e expresia perfecta a poporului roman - mediocri, lenesi si cu gura mare - asta e drama reala a Romaniei.
        Am mai spus-o si cu alte ocazii - clasa politica este EXACT la nivelul natiei, nu mai prejos cum ne place noua sa credem. O sa avem politicieni mai buni can o sa fim noi mai breji.
        Pana atunci nu ne ramane decat sa ne gandim cu entuziasm la cine ii va urma lui Basescu.
        • -9 (11 voturi)    
          iar Einstein ? (Miercuri, 22 iunie 2011, 0:18)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Socrates

          Nimic nu e o garantie pentru nimic. Cind cautati contra-exemple, lasati-l pe Einstein.

          Contra-argumentatie subtire.
          • +9 (9 voturi)    
            Cand Einstein nu ne place... (Marţi, 21 iunie 2011, 23:15)

            Socrates [anonim] i-a raspuns lui it_s__not_news

            De Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg ai auzit?
            Toti au renuntat la studii, deci au un scor academic nul.
            Am vazut destui oameni cu mult succes la scoala care s-au ratat mai tarziu, tocmai pentru ca scoala din Romania e bazata pe memorare si repetare, nu pe creativitate, spirit critic, capacitate de analiza etc care sunt singurele utile in lumea reala.

            "Contra-argumentatie subtire."
            Daca nu te obosesti sa demostrezi de ce e subtire, raspunsul asta nu e decat un fel de "ba pe-a ma-tii".
            Dezamagitor...
    • -2 (2 voturi)    
      Chiar atat de mult sa fure ? (Miercuri, 22 iunie 2011, 10:07)

      posibil [anonim] i-a raspuns lui costel

      nu cred ca pot ssa fure atat de mult!!! e vorba de 40 de procente . O sa fie nevoie sa scoat 100.000 voturi la o singura sectie de votare in Franta (probabil cu 2 stampile si 2 cabine de vot de data asta ) .
    • +5 (5 voturi)    
      costel (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:38)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui costel

      ai uitat ca TB le-a oferit sansa de a vota pentru romani si sansa de a demonstra UDMR-ului ca santajul nu merge atunci cand interesul national primeaza.
  • +11 (11 voturi)    
    tapalaga (Marţi, 21 iunie 2011, 20:40)

    obs. [utilizator]

    Dezamacitoare logica si argumentatia dvs.Sunt curios daca va mentineti opinia dupa declaratia facuta de T. Basescu Mari lideri ,ce sa zic,mari strategii alegeri anticipate .Constat ca avem si ziaristi puerili.Cica ,,comisie ,comitet de criza"'De ce sa nu reinfintam CSP,pentru cine nu stie cosiliul superior al planificarii sau in termeni populari <<ce se poate""
  • +25 (29 voturi)    
    NU PREA (Marţi, 21 iunie 2011, 20:40)

    micutu de la 4 [anonim]

    Basescu a avut grija la ce spune ca era in direct. I-a lasat pe maimutoi sa fie agresivi si tupeisti si guralivi, stiind ca poate avea ultimu cuvant la declaratia de presa seara. Nu era in interesul lui sa se contreze cu cei doi Lolek si Bolek agresivi ca nu ducea la nimic. Si in plus kiar are nevoie de opozitie ca sa treaca ce e de trecut. Dar aia in afara de Udrea si Boc si casa lu Videanu altceva n-au in cap.
  • -6 (12 voturi)    
    ratare (Marţi, 21 iunie 2011, 20:51)

    Ion Roata [anonim]

    Au ratat pt. simplul fapt ca nici Basescu (PDL) nici Antonescu & Ponta (USL) nu fac politica profesionist (dezvolta proiecte care sa rezolve problemele celor pe care pretind ca ii reprezinta / care i-au votat) ci servesc interese de grup (partid). Si apare fireasca intrebare: Noi pe cine votam?
  • +10 (18 voturi)    
    si tu brutus, si tu? (Marţi, 21 iunie 2011, 21:02)

    nostradamus [anonim]

    ma intrebam daca nu cumva citesc un comentariu pe Mediafax. Si dumneata doreai scandal? Nu te stiam o Dragoteasca in varianta masculina. Ma surprinzi cu asteptarile, domnule Tapalaga!
  • +17 (19 voturi)    
    Dle Tapalaga (Marţi, 21 iunie 2011, 21:24)

    Dindamaroaia [anonim]

    Ai uitat sa ne spui ca ai privit ”filmul” la un televizor alb negru, caruia i-ai pus un filtru color din aceleasi vremuri. Pe televizoarele color sunt infinit mai multe nuante .
    • +5 (9 voturi)    
      logica simplista (Marţi, 21 iunie 2011, 20:51)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui Dindamaroaia

      ""mari lideri,puerili ziaristi'""
  • +17 (19 voturi)    
    Basescu, la un pas de KO. (Marţi, 21 iunie 2011, 21:31)

    ovidiu [anonim]

    Va citesc comentariile cu mult interes.
    Dar trebuie sa va spun ca acest titlu este o gluma.
    Este pus de un ziarist care cauta sa starneasca interesul cititorului. Mie imi place sa citesc comentarii politice asumate, nu "neutre", argumentate si inteligente.
    Cei 2 daca veneau la consultari trebuiau sa stie despre ce discuta. Daca nu aveau tematica trebuiau sa o ceara inainte de a veni la "consultari". Daca ai ceva de spus vii documentat.
    OK ?
  • -2 (8 voturi)    
    !!!!!!!!!! (Marţi, 21 iunie 2011, 21:52)

    dani [anonim]

    ar fi bine daca si romania ar lua exemplul Spaniei....un miting contra toti politicienii, cred ca ar fi bun......sa vada ca nu ne mai reprezinta....nici un politician si nici un partid.......
    • +2 (10 voturi)    
      Exemplul Greciei, e mai... (Marţi, 21 iunie 2011, 22:34)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui dani

      ...bun, sa iesim sub Marea Deviza : "Lenea e bratara de aur".
  • -2 (4 voturi)    
    pantofi (Marţi, 21 iunie 2011, 23:01)

    io [anonim]

    aveti chitanta de la pantofi?
  • +11 (15 voturi)    
    Propunere de slogan (Marţi, 21 iunie 2011, 23:37)

    Monica [anonim]

    Marturisesc ca n-am urmarit transmisia ci doar secvente. Din ceea ce au dat mogulii am putut remarca ca: Ponta si Antonescu au venit la "negocieri" ca sa-l certe pe Basescu si pe Udrea. Presedintele i-a ascultat si a incercat sa-i treaca la subiect. N-a fost posibil. De aceea, dupa ce am vazut astazi propun un slogan: Votati alianta PA. Adica Ponta si Antonescu. Cred ca va avea impact. Ce credeti?
  • -5 (9 voturi)    
    Bun articol, insa nimeni nu s-a prins (Miercuri, 22 iunie 2011, 0:48)

    Adi [anonim]

    Bravo autorului articolului, a subliniat foarte bine starea de spirit, insa vad ca nu toata lumea stie sa citeasca printre randuri.
    Cred ca pe viitor articolul ar trebui sa vina si cu o legenda :).

    Oameni buni, povestea e cam asa: TOT ce se intampla incepand de pe acum, si pana la algerile viitoare, nu este decat un meci, jucat cu grija, pentru capital electoral.
    Chiar credeti voi ca pe Base, Ponta ori Antonescu ii doare undeva de Constitutie, Reorganizare teritoriala, ori altceva legat de soarta Romaniei?!?!?!

    Fara suparare, insa cine crede asta e naiv tare.

    Cat mai multe voturi...asta e miza...si fiecare joaca dupa cum il duce capul.

    E normal ca Ponta & Antonescu sa nu mearga pe mana lui Basescu acum, indiferent de ce initiativa are, ori ca-i de bine, ori ca-i de rau; cum e la fel si pentru Basescu sa se zbata, sa mai atraga (ori sa distraga) atentia publica inspre anumite subiecte, ignorand cu nesimtire chestii mult mai importante.

    Base si cu PDL-ul isi cam joaca ultimile carti, timpul vine din urma, iar ei nu stau prea bine.

    ...ce clasa politica de gard avem!!!!

    De aici si titlul articolului, care aduce aminte de un meci de box ...

    Toti politicienii sunt acum in Arena, si din cate vad, printre singurii care au o strategie putin diferita este Oprescu, care baga in fata ceva concret: podul si cu stadionul.
  • +6 (10 voturi)    
    wrong mr tapalaga (Miercuri, 22 iunie 2011, 3:35)

    Mihai P [anonim]

    daca ar fi venit Basescu cu proiectul pe masa, ce ati fi zis d-le Tapalaga? Ca Basescu nu trebuia sa vina cu proiectul, el avand rol de mediator si ca proiectul era la Boc. Si intr-adevar daca Basescu venea cu proiectul i-ar fi sarit toti antenistii in cap "huooo...PROIECTUL LUI BASESCUUUU"
    • -3 (3 voturi)    
      Auzi dar a cui e totusi proiectul? (Miercuri, 22 iunie 2011, 7:51)

      leix [anonim] i-a raspuns lui Mihai P

      Tapalaga a descris bine evolutia lui Basescu de la intalnirea celor trei...dar a uitat finalul cu intrebarea adresata lui Antonescu vizavi de cat mai sta in opozitie PNL si raspunsul transant al acestuia- "I-am spus, domnule presedinte, aveti alte griji pe cap! Grijile tarii, evident".
  • +8 (10 voturi)    
    baza discutiilor (Miercuri, 22 iunie 2011, 6:35)

    Sam [anonim]

    O discutie de principiu se face tocmai inainte sa existe un document oficial.
    E firesc sa fie asa, este derularea logica a oricaror negocieri: discutii preliminare, analiza discutiilor si in final actul oficial.
  • +5 (5 voturi)    
    bruxelles (Miercuri, 22 iunie 2011, 8:07)

    marean [anonim]

    Prestatia jalnica a celor doi, Ponta si Antonescu, era previzibila. Ei nu mai pot surprinde pe nimeni. Dar, trebuie sa recunoastem ca Basescu nu a fost in cea buna zi. Nu se astepta probabil ca presa sa ramana de fata pe toata durata intrevederii si nu s-a pregatit pentru declaratii adresate electoratului. A facut-o ulterior in interventia de la ora 19.
    Ma gandesc insa la un aspect care putea fi transat de Basescu in favoarea sa si pe care din pacate l-a ratat:. Sunt convins ca Basescu stia ca Ponta are avion catre Bruxelles, deci era presat de timp. Era foarte simplu sa incerce sa aprinda discutiile, obligandu-l astfel de Ponta sa paraseasca incaperea in mijlocul evenimentelor, ceea ce, zic eu, ar fi fost o bila neagra pentru USL in fata electoratului.
    • 0 (0 voturi)    
      presa (Miercuri, 22 iunie 2011, 16:47)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui marean

      Presa putea ramane atat cat vroia presedintele
  • +3 (3 voturi)    
    bascalie si veselie (Miercuri, 22 iunie 2011, 8:32)

    nikos [anonim]

    in tara asta totul se reduce la bascalie generala.Toti se acuza unul pe altul ca este mai indreptatit decat celalat sa-si dea cu parerea in problemele cu care se confrunta tara , care a ajuns in situatie mai mult decat critica :coruptie generala.Cum se pune cateodata probleme serioase gen ridicarea imunitatii parlamentarilor sau confiscarea averilor sar in sus cei care sunt vizati si cu ajutorul lacheilor de servici(antenele si alti trogloditi)acuza de dictatura.Cred ca ar fi timpul sa dea socoteala chiar daca scheauna si ameninta,punct
  • +3 (3 voturi)    
    pentru Adi (Miercuri, 22 iunie 2011, 9:00)

    florin [anonim]

    Daca tu crezi ca Oprescu are cel mai mic merit pentru pod si stadion te inseli. Nici o investitie din acestea doua nu sunt promovate de el. Singurul merit il are acela ca a intarziat podul cu un an pana a primit "comisionul" in rest nimic, spune-mi si tu de o investitie noua promovata de el.(din alea promise in campania electorala)
  • +2 (2 voturi)    
    paine si circ (Miercuri, 22 iunie 2011, 9:22)

    Caragiale [anonim]

    Paine si circ ca intotdeauna. Cand doi se bat al treilea castiga. Si ca intotdeauna acesta va fi UDMR care a speculat totdeauna slabiciunile pateticei clase Romanesti de politicieni.
    Din pacate Romanii sunt prea ocupati in invrajbeala lor sa-i duca neuronul la ce actiuni distrugatoare produc si cum profita altii de aceasta.
  • -2 (2 voturi)    
    din intrevederea base - opozitie (Miercuri, 22 iunie 2011, 9:46)

    Vendetta [anonim]

    se vad clar urmatoarele lucruri:
    1) clasa politica romaneasca este praf - pulbere fina...
    Base, presedintele jucator, este avid de putere si nepregatit dpv politic... Opozitia, o ceata de pitigoi, care momentan doar urla si care in mod sigur nu o sa fie capabila sa conduca ... Iar daca mai adaugam coruptia din ambele tabere atunci...
    2) toata clasa politica, dar toata, trebuie schimbata incepand de la presedinte si presedinti de partide si tarminand cu "ultimii pulifrici" membrii de partid...
    3) Daca punctul 2 nu se va intampla, vom vota ca oile aceeasi nesimtiti si vom merge din rau in mai rau.... Dar ca 2) sa se intample noi romanii trebuie "sa ne trezim"...
  • +3 (3 voturi)    
    ko (Miercuri, 22 iunie 2011, 10:12)

    bc [anonim]

    nene tapalaga te faci ca nu stii. toate televiziunile lucreaza cu corespondenti respectand euroregiunile stabilite in urma cu mai bine de10 ani. la baza lor a existat banuiesc o gandire serioasa. nu te mai speria ca daca pdl va realiza ac regiuni, va castiga alegerile. eroziunea masurilor democratice isi va spune cuvantul. usl n-ar fi fost si nu e instare de asemenea program de innoire a romaniei. mai bine ati critica constructiv. sincer nu stiu ce va mana in lupta. probabil aceeasi motivatie ca a celor doua tv. sunteti captivi vremurilor pe care le cred personal catre apus. oricum o bila alba. esti deacord cu eliminarea "prezumtiei". numai la noi si la moldoveni mai functioneaza asa ceva. nu vi se pare ca suntem anacronici ?
  • +6 (6 voturi)    
    domnule Tapalaga, (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:09)

    lzrd [utilizator]

    de data aceasta ma surprindeti neplacut.
    T.B. afost consternat de lipsa de respect ,de obraznicia unor nulitati care nu dau dovada decat de insolenta,nu maniere,nu 7 ani de acasa,nu ,foarte multe.
    stiu ca nu conteaza dar din cartile scrise de dv. reiese ca a-tzi fi un alt om.
  • +2 (2 voturi)    
    Interpretare eronata. a fost perplexat de prostii (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:12)

    robert [anonim]

    Stimate jurnalist nu te mai repezi sa dai cu boxu-n politica ca a vazut o tara intreaga ce s-a intamplat acolo. Presedintele a fost perplexat ca doi aomeni care reprezinta vreo 48% din parlament si din tara au venit cu niste aberatii demne de clasa I din Congo. Cred ca era stupefiat cat de muilte propstii puteau sa incapa pe un A4. Nu vorbim d elipsa de viziune politica (criza de putere, tehnocrati sprijiniti nu se stie de cine, megaregiui peste judete, alegeri anticipate de parca am fi in situatia Greciei...) vorbim pur si simplu de incredibila superficialiate cu care s-au prezenat in fata a 21.000.000 de romani cu o hartie pe are au insirat numai prostii fara nicio finalitate. iar ei vor puterea la anul.!! Probabil ca sa ii spele pe alde Dragnea si sa salveze domeniile judetene din Oltenia, Muntenia si Moldova.
  • +2 (2 voturi)    
    Pai asa a vrut (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:14)

    Analfabet [anonim]

    Ar fi interesant sa vedem peste vreo 10 zile niste sondaje. Daca USL creste, coalitia de la putere scade. UDMR stie ca nu obtine nimic de la USL, deci va trebui sa ramana la guvernare si sa stea cuminte in banca ei. Firul schimbarii este elastic, Traian Basescu doar a tras de el intr-o parte (cred ca "impins" e mai bine spus), urmeaza sa vibreze un pic, iar cel mai probabil pana luni isi va atenua vibratia si se va stabiliza. Discutia de la sfarsit "Crin cat mai tii PNL in opozitie?" era doar o tema pentru acasa. Poate Presedintele ar vrea pentru stabilitate un partener in Guvern cu care sa coopereze, dar credeti ca acela ar putea fi Crin Antonescu? :)) Pai daca noi ne dam seama ce fel de om e Crin Antonescu, Presedintele are totusi mai multa experienta politica.
    TB a jucat rolul unui parinte ca si-a lasat copiii sa-l calareasca si sa-l traga de urechi si de par pentru ca, deh...copiii se joaca, se joaca, apoi obosesc si se duc la culcare.
    • 0 (0 voturi)    
      atentie mare !! (Miercuri, 22 iunie 2011, 14:03)

      escu [anonim] i-a raspuns lui Analfabet

      ATENTIE MARE !!!
      mizeriile sunt in LEGEA MINORITATILOR. Astea cu regio sunt perdele de fum !!!
  • -3 (5 voturi)    
    dilema (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:19)

    brod [anonim]

    oare nu cumva multe dintre iniţiativele lui băsescu sunt doar pentru imagine? căci, mă întreb, cum şi-ar justifica averea şi el, şi fratele, şi fiicele domnieisale? ia celebra casa din str. mihaileanu ar trebui confiscată de stat, având în vedere că a fost dobândită ilicit.
  • -1 (1 vot)    
    Coasta rupta (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:28)

    TomaN [anonim]

    nu au remarcat-o Ponta si Antonescu, dar multi dintre noi am vazut-o si nu numai acum.
    Din pacate secu vegheaza.. cu buget mare si fara reduceri de salarii.
    Remarca; Dupa acesta reorganizare super urgenta, conform declaratiei presedintelui, urmeaza sa se dea examen pe noile posturi de conducere in deconcentrate, noi administratii locale, etc
    Ghici cine castiga examenul? Acesta este de fapt unul dintre motivele majore ale grabirii reformei. In raport cu acest comandament, pierderea sau renegocierea unor contracte comunitare datorita schimbarii contractantilor "in perioada de criza" deja nu mai conteza.
  • +5 (5 voturi)    
    Cred ca presedintele Basescu si-a dovedit... (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:34)

    Rescatorul [anonim]

    inca o data inteligenta si flerul politic care il recomanda ca cel mai puternic politician al vremii. I-a adus pe toti acolo unde a vrut. Va impune un premier tehnocrat cu sprijinul opozitiei, va ajunge la un compromis cu UDMR (in avantajul ambelor parti) si, eventual, va accepta declansarea de alegeri anticipate...care vor fi, evident, respinse in parlament. Sunt convins ca va reusi si unele modificari serioase in Constitutie.
    • 0 (4 voturi)    
      Presedintele are fler politic, fara comentarii... (Miercuri, 22 iunie 2011, 14:37)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Numai ca Romaniei nu ii foloseste deloc asta... Ce-a facut in primii 5 ani de mandat ?! NIMIC. Criza l-a scos din adormire pe Presedintele cu fler, altfel va reamintesc cum ne spunea in 2008 si 2009 ce bine ii este Romaniei, cum nici o criza nu o atinge, cum economia Romaniei este cea mai tare din parcare.... Nu a prea avut atunci fler deloc Presedintele, intr-ale economiei Romaniei nu are deloc fler sau alte interese mai personale legate de prezidentialele din 2009 l-au facut asa increzator si plin de promisiuni catre romani??!!! Criza l-a adus cu picioarele pe pamant si mai ales venirea FMI in minunata luna mai 2010 cand i-au spus Presedintelui verde-n fata STOP, maine poimaine sunteti in faliment, iar a 2-a zi aparu Presedintele cu fler mult la TV anuntand apocalipsa scaderii salariilor si pensiilor in Romania blagoslovita de Dumnezeu pana atunci, dupa cum ne asigurau zi de zi Basescu si Boc... NU l-am auzit pe Presedintele cu fler despre REFORMA pana la criza si la venirea FMI, de-atunci abia a realizat dezastrul in care se scalda Romania si pe care Boc si echipa de la Guvernare NU au fost in stare sa o vada pana atunci...Normal ca au trecut la reforme ptr ca NU mai aveau bani, numai dezastrul financiar in care Boc ne-a adus intr-un an jumate i-a deschis ochii.... si nici acum nu au, sistemul de sanatate este cel mai relevant dezastru in care se scalda Romania... as fi preferat ca Presedintele sa aiba fler atunci cand mai putea face ceva ptr Romania, si cand ar fi avut sprijinul total al romanilor care au avut intr-adevar INCREDERE in 2004 in Basescu, Reformele de care Romania are intr-adevar nevoie nu mai au sprijinul oamenilor, oamenii din pacate nu mai cred ce spune Presedintele chiar cand spune lucruri bune, cu facutul sta el mai prost, ca asa e politica in Romania..... oricum rezultatele se lasa greu asteptate, deocamdata reforma e pe hartie..... in vietile romanilor, peste multi ani de-acum..cand Presedintele cu atata fler Basescu va fi o simpla amintire
      • 0 (0 voturi)    
        Ce trebuia sa faca si nu a facut? (Miercuri, 22 iunie 2011, 16:05)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui costica

        Probabil ca, dupa parerea ta, criminalul Iliescu si impotentul Constantinescu au facut mai mult. Sau, poate ar fi facut mai mult chiulangiul Antonescu sau tradatorul Geoana? Sau, poate era mai bine ca Romania sa nu fi avut presedinte deloc?! Sau poate ne trebuia un rege, dar ce sa-i faci, constitutia nu permite?! Ti-am mai spus, esti foarte confuz. Fii mai clar si da solutii, sau vino cu argumente logice si relevante. Pana acum nu vad decat critici si nicio solutie, sau, mai exact, argument.
        • 0 (0 voturi)    
          bati campii cu veselie portocalie.... (Miercuri, 22 iunie 2011, 17:37)

          costica [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

          dar nu raspunzi niciodata concret la comentariu.... incearca.... fara patima politica a puterii portocalii....sa te vedem....de exemplu, poti sa iei fiecare fraza de-a mea si sa o demontezi cu argumentele pe care bar trebui sa le ai, altfel cum de-ai raspuns la comentariul meu??!!!!!!!!
          • 0 (0 voturi)    
            Nu-mi imputa mie.... (Miercuri, 22 iunie 2011, 19:48)

            Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui costica

            ceea ce faci tu. Unde sunt argumentele tale? Esti orbit de iRealiatatea-KGB si Antenele Felix Varanul sau de bolsevicii kgb-isti pe care ii simpatizezi. Ti-am raspuns politicos pentru ca imi pari o persoana de bun simt. dar, nu-i suficient.
  • +1 (1 vot)    
    Dvs. la ce dezbatere v-ati uitat?!? (Miercuri, 22 iunie 2011, 12:11)

    mircea [anonim]

    Mi-e greu sa cred ca am urmarit aceeasi dezbatere, cel putin dupa modul in care ati interpretat-o. Un alt lucru greu de crezut este ca dvs. un jurnalist cu experienta chiar nu ati reusit sa aveti o viziune de ansamblu asupra dezbaterii in sine. Sa inteleg ca ati ramas fara bani?

    Deh, cu totii stam prost cu banii dar unii nu ii mai considera de mult timp ca ar reprezenta cel mai de interes scop in viata. Mi-ati facut putin greata sa fiu sincer.
  • +2 (2 voturi)    
    Te-ai inselat Tapalaga. Rau! (Miercuri, 22 iunie 2011, 12:19)

    denvarel [utilizator]

    Uite si dovada: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8994511-propunerile-lui-ponta-antonescu-pentru-guvern-tehnocrat-alegeri-anticipate-nediscutate-usl-psd-fost-scoase-din-joben.htm

    Cu alte cuvinte propunerea USL de anticipate era de fapt propunerea persoanei fizice Ponta (poate si a lui Antonescu, nu sunt sigur), fara sprijin politic, fara discutii in USL, fara nimic.
    Normal ca Basescu a ramas perplex, ba chiar a reactionat absolut normal cand a incercat sa-i explice ca intram in criza politica daca facem asta. Avea asa de multe argumente ca nu a putut decide pe care sa-l spuna primul.
    • +1 (1 vot)    
      Tapalaga (Miercuri, 22 iunie 2011, 16:52)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Cred ca efectul de turma e de vina.Chiar asa, cat sa-l tot sustin eu pe Basescu,hai sa fiu si eu in ton cu cei de la antene si irealitatea tv.A dat si el un copy/paste.
  • 0 (0 voturi)    
    risc (Miercuri, 22 iunie 2011, 15:55)

    El Condor [anonim]

    Din cate mi-am dat seama, daca la alegerile prezidentiale, in cazul in care se prezita ca candidati unul din cei trei, sigur va avea de castigat al patrulea. Daca se prezinta unul din partidele cunoscute, sigur va castiga UDMR cu majoritate de voturi si, poate in primul tur de scrutin. Schimbare trebuie facuta oricum; in ce formula ? ... timpul se scurge in functie de ...
  • 0 (0 voturi)    
    lucrurile vazute din celalat colt... (Miercuri, 22 iunie 2011, 16:40)

    gica pentru [utilizator]

    Cred ca mai degraba este un joc de pocker inceput odata cu proiectul de modificare a constitutiei propus de basescu. Miza: 2 ani din mandatullui Basescu sau "eu vreau sa imi duc proiectele la capat, voi aveti la anu posibilitatea sa propuneti un presedinte". P&A au muscat si s-au prezentat cu o escaladare a mizei. Referitor la proiectul de regionalizare, daca dinsii au punctat, au facut-o involuntar si nu au avut prezenta de spirit sa profite de oportunitate (probabil pentru ca regionalizarea este un aspect secundar in aceasta negociere din punctul lor de vedere). Pe de alta parte, Basescu a urmarit mai multe mize si a pregatit mai multe situatii. A reusit sa ii aduca pe cei doi pe o scena importanta unde li s-a batut obrazul pe buna dreptate "in fata clasei" si a mai atenuat imaginea proprie de "presedinte ne-cooperant". Basescu a mizat de fapt din nou pe oportunismul celor doi. Din pacate, lucru usor de facut.
  • 0 (0 voturi)    
    La un pas de KO.... (Joi, 23 iunie 2011, 14:29)

    Ronin [utilizator]

    ....a fost OK.....s-a coborat la nivelu` lor, a incercat compromisul da` ei nu si nu: Batman, Batman.......si tu Tapalaga ai pus botu` ca un novice: auzi, Basescu nepregatit......tu chiar crezi ce spui? Singuru` lucru corect pe care l-ai spus a fost in legatura cu "lovitura' aplicata lu` Antonescu la Cluj, asta a fost clar una sub centura, neregulamentara si aici trebuie sa recunosc meritu` lu` Antonescu: a reusit sa-l faca pentru scurt timp sa-si piarda judecata.....slab Domnu` Tapalaga, slab........
  • 0 (0 voturi)    
    Care-i statusul ? (Marţi, 28 iunie 2011, 0:24)

    Xulescu [anonim]

    Si pana la urma ce facem, pe astia chiar nu ii intereseaza nimic decat abdicarea presedintelui J ?
    Nu pot sa cred ca astia se joaca poker sau ce-o fi pe banii nostri, in detrimentul stabilitatii in primul rand statale in acest moment si spre satisfactia harcovistilor.
    Eu unul sunt de acord 100% cu reorganizarea, s-ar mai crea si alte centre de putere economice si alte sanse pentru tineri, decat bucurestiul 'care este'.. cum este. practic 20% din industrie este concentrata in bucuresti iar administrarea acestui mgaoi de oras este sub orice critica(si aici chiar nu sunt de vina doar politicienii).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version