Ponta si Antonescu l-au enervat pe Voiculescu. Opozitia a ratat motiunea de cenzura si a pierdut startul la dezbaterile pe bugetul de stat

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 20 decembrie 2010, 21:37 Actualitate | Politic


Rivalitatea dintre Victor Ponta si Crin Antonescu l-au scos din sarite pe Dan Voiculescu. Opozitia a demonstrat din nou ca nu reuseste sa stranga randurile pentru a combate actiunile Guvernului. Prima motiune de cenzura depusa de PSD si PNL pe Legea Salarizarii a fost respinsa, luni, fara drept de apel, dupa ce chiar parlamentarii Opozitiei au aratat un dezinteres total fata de demers. Ca sa fie tabloul complet, liderul PNL a declarat inaintea intalnirii cu social democratii, ca o "eventuala colaborare cu PSD la nivel local este prematura".  Incoerenta Opozitiei l-a iritat pe  Dan Voiculescu, care a izbucnit, luni, declarand ca s-a saturat de "rivalitatile din interiorul Opozitiei"  si "daca nu vrea sa se compromita definitiv, Opozitia trebuie sa se uneasca".

Dupa ce in urma cu o saptamana,  Opozitia a anuntat cu surle si trambite o intalnire comuna a grupurilor parlamentare si a alesilor locali, luni liberalii nu si-au onorat promisiunea.

Cu cateva ore inaintea intalnirii PSD-PNL, care avea ca scop unificarea Opozitiei prin stabilirea unei colaborari comune la nivel parlamentar si local,  presedintele PNL, Crin Antonescu a facut o declaratie surprinzatoare transand subiectul din start. Antonescu a anuntat ca la mult asteptata intalnire nu vor participa parlamentarii si liderii locali ai PNL. De asemenea, Antonescu a precizat ca "o colaborare la locale PNL-PSD este prematura".

"In legatura cu colaborarea la locale, este cu totul prematur sa discutam despre asta. Nu este o ipoteza exclusa, dar nici n-are un grad de probabilitate in acest moment. Este de vazut, foarte important, daca noi putem sa cream o masa critica pentru ca, la inceputul anului viitor, sa schimbam majoritatea in Parlament, sa aducem o schimbare politica majora. Dupa aceea, cand vom ajunge in preajma localelor, vom vedea. Deocamdata, noi, ca si cei din PSD, ne pregatim singuri pentru aceste locale", a declarat Antonescu citat de agentia Agerpres.
 
Declaratia lui Antonescu apare in contextul in care saptamana trecuta dupa sedinta cu PSD, Victor Ponta a decis sa mearga la consultarile de la Cotroceni, sustin sursele HotNews.ro. Antonescu ar fi fost deranjat atunci de decizia PSD de a merge la palatul Cotroceni catalogand-o drept o sfidare din partea lui Ponta la adresa liberalilor, sustin aceleasi surse.

Antonescu il inteapa pe Iliescu

Tot inaintea intalnirii cu social-democratii, Antonescu a tinut sa-i dea replica presedintelui de onoare al PSD, Ion Iliescu care, intr-o emisiune televizata, l-a curtat pe presedintele PNL declarand ca "ar fi un bun om de stanga".

"Eu nu sunt de stanga, il dezamagesc pe domnul Iliescu, nu sunt deloc de stanga. Dimpotriva, am avut si am in continuare o maxima retinere pentru ca simplul motiv ca stanga, in afara de a clama toate aceste sensibilitati si forme de solidaritate, n-a prea reusit sa rezolve aceste probleme cand a guvernat, cel putin in Romania", a afirmat Antonescu.

Potrivit surselor parlamentare, schimbarea atitudinii fata de PSD a intervenit dupa ce in week-end reprezentantii celor doua partide au fost mai mult interesati sa negocieze individual cu Puterea amendamentele la bugetul de stat decat sa stabileasca o strategie comuna de opozitie impotriva Legii Salarizarii si cea a bugetului de stat pe 2011.

De altfel, motiunea de cenzura depusa de PSD si PNL a fost un fiasco total. La dezbaterea documentului, liderii Opozitiei nu au luat cuvantul, fiind ocupati cu sedintele de partid, iar parlamentarii acestora au stat mai mult pe holuri decat in sala. Rezultatul a fost respingerea motiunii de cenzura fara drept de apel. Pentru inlaturarea Guvernului Boc au votat doar 190 de parlamentari avand in vedere ca PSD, PNL si PC au impreuna 215 mandate.

Voiculescu: M-am saturat de rivalitatile din interiorul Opozitiei

Rivalitatile dintre PSD si PNL si esecul motiunii de cenzura l-au determinat pe presedintele de onoare al PC, Dan Voiculescu sa reactioneze. Intr-un comunicat de presa remis HotNews.ro, Voiculescu sustine ca s-a saturat de "rivalitatile din interiorul Opozitiei" si lanseaza apelul "daca nu vrea sa se compromita definitiv, Opozitia trebuie sa se uneasca".
  • Dan Voiculescu:"Eu m-am saturat de motiuni de cenzura in care nu mai crede nimeni. M-am saturat, in egala masura, de proteste simbolice, de vehementa la televizor si capete plecate in Parlament. M-am saturat de rivalitatile din interiorul Opozitiei. Daca nu vrea sa se compromita definitiv, Opozitia trebuie sa se uneasca, trebuie sa propuna un proiect politic coerent si credibil. (...) Este esential ca, pana la 31 ianuarie 2011, sa se realizeze o Alianta Social Liberala, inregistrata la tribunal. Ideal ar fi ca aceasta Alianta sa fie compusa din PSD, PNL si PC, insa, daca PSD nu se decide in acest sens, cred si in solutia PNL-PC'"

La apelul facut de Voiculescu, liderul PNL si-a schimbat declaratia pledand pentru reconstructia unei majoritati solide in timp ce Victor Ponta a vorbit despre necesitatea urgentarii colaborarii Opozitiei.
  • Crin Antonescu: ''Esential in acest proiect este sa construim sau sa reconstruim o majoritate solida. (...) Am avut momente importante in care am actionat conjugat, nu a existat nicio actiune importanta a actualei puteri care sa nu fie sanctionata de catre noi ca opozitie, pana la urma, insa, aritmetica nu ne-a ajuns. Esential este ca aceasta opozitie sa se poata transforma in cursul anului viitor in majoritate''.
  • Victor Ponta: "Nu poti sa dai termene cand e vorba de o intelegere intre trei partide. Am discutat in Comitetul Executiv National al PSD si am mandat sa discut cu PC si cu PNL sa mergem cu constructia unei opozitii unite oricat de departe va fi necesar. Nu e vorba de 31 ianuarie, dar cred sincer (...) ca nu putem astepta 2012, atunci Romania va fi in colaps economic si social daca Traian Basescu si Boc continua tipul de politici pe care il fac si astazi si nu putem doar sa stam pe margine sa vedem cum tara se scufunda, pentru ca asta ne ridica noua procentele in sondaje''.
La sedinta Opozitiei, PSD a participat cu alesi locali si parlamentari, in schimb liberalii i-au onorat doar prin prezenta lui Crin Antonescu, Puiu Hasotti, si a secretarului general al PNL, Radu Stroe. Din nou intalnirea nu a avut nici o concluzie, cei doi lideri ai Opozitiei declarand ca "simt ca lucrurile merg in directia buna".

Victor Ponta: "Eu simt ca lucrurile merg in directia buna. (...) Nu o sa se faca intr-o zi, intr-o saptamana sau poate nici intr-o luna, dar intentia si buna intentie exista. Nu am nici un fel de dubiu, nici in ceea ce-i priveste pe liberali, nici in ceea ce-i priveste pe conservatori, in privinta acestor bune intentii. O sa facem eforturi sa netezim aceste asperitati".

Crin Antonescu: "Pentru mine a fost un prilej important ca sa dam un semnal inca o data ca suntem foarte hotarati sa construim ceea ce trebuie sa insemne cat mai curand, in cursul anului viitor, o alternativa politica pentru ceea ce inseamna puterea din Romania si cred ca si astazi a fost un pas catre consolidarea acestui demers".


Citeste mai multe despre   


















4985 vizualizari

  • +35 (35 voturi)    
    opozitia lu' peste (Luni, 20 decembrie 2010, 22:14)

    adineauri [utilizator]

    Depun motiune de cenzura dupa care stau pe holuri la barfa, ii fac si pe ceilalti sa isi piarda timpul. Fac scandal dupa scandal pentru a creea impresia ca vor sa faca ceva si pentru a crea nesiguranta si revolta in randul oamenilor de rand. In rest apa de ploaie.
    • -10 (10 voturi)    
      voiculescu si dreptatea lui (Marţi, 21 decembrie 2010, 7:54)

      Premium [anonim] i-a raspuns lui adineauri

      Uite ca am ajuns sa fiu de acord cu Voiculescu. Pai ne-am saturat si noi de frichinelile grupei mici de gradinita formata din Ponta si Antonescu. Nu fac decat sa ne dezamageasca si mai mult pe noi, oamenii de rand, neunindu-si fortele in fata unui guvern abuziv.
    • +5 (5 voturi)    
      corect! (Marţi, 21 decembrie 2010, 10:43)

      bula [anonim] i-a raspuns lui adineauri

      in plus, Felix vrea sa dirijeze ambii "catzelushi" din spate (scoala inalta, Secu!) . In rest toate bune: la mine in sat cand e un singur os si doua javre, acestea se maraie -doar, doar o ceda vreuna- si apoi se insfaca. Nu se aliaza vreodata. Iar alianta la tribunal inseamna program politic IN SCRIS nu bla-bla la A3 si iRTV.
      • -3 (3 voturi)    
        tot motanul e mai tare (Marţi, 21 decembrie 2010, 21:39)

        cambises [anonim] i-a raspuns lui bula

        marinarul a scazut mult in sondaje
      • -1 (1 vot)    
        Crin si Voiculescu (Miercuri, 22 decembrie 2010, 16:38)

        Neica [anonim] i-a raspuns lui bula

        sunt, conform sondajelor, cei mai populari lideri ai opozitiei. E normal ca ei sa conduca.
    • -3 (3 voturi)    
      base jubileaza (Marţi, 21 decembrie 2010, 13:04)

      catalavenos [anonim] i-a raspuns lui adineauri

      cand vede dezbinarea celor doi cocosi. dar sa vedem ce se mai intampla
  • +30 (30 voturi)    
    Prostii astia doi (Luni, 20 decembrie 2010, 22:15)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    isi enerveaza si mamele care i/au facut!
    Pe pisoi l/au ametit si acum vede roadele!
    Doi prosti si o hahalera comunista!
    Trei Doamne si toti trei!
    Buni de aruncat la... grivei!
    Sau.... grivco?
  • +22 (22 voturi)    
    O caruta cu paiate politice asta sint astea, (Luni, 20 decembrie 2010, 22:28)

    horia [anonim]

    o vorba romaneasca spune asa la curba toate sinile trosnesc, vad ca au trsnit si azi, dragi santinbalci politici circul psdist-pnelist plus felixist distreaza mult.
    • -1 (1 vot)    
      Mie imi pare (Miercuri, 22 decembrie 2010, 1:35)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui horia

      ca Voiculescu devine treptat adevaratul lider al Opozitiei. Un lider destul de dur.
  • +27 (27 voturi)    
    Nu zau! (Luni, 20 decembrie 2010, 22:33)

    Cataleya [utilizator]

    S-a enervat Voiculescu! )))
    pai nu le e rusine domnilor Ponta-Tonta-Crin sa se lase chiar asa batjocoriti de securistul sef al Romaniei?
    O sa-i manance din palma ca de obicei
    Iar romanii o sa voteze orice, numai pe Voiculescu si aliatii sani NU!
    • -7 (7 voturi)    
      iar romanii o sa voteze (Marţi, 21 decembrie 2010, 10:04)

      cozete [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      ca de obicei, o punga cu ulei si seminte date in batjocura si tot din buzunarul lor de cel mai mare tepar, betiv si incompetent care l-am avut
    • -7 (7 voturi)    
      eu l-as vota pe Voiculescu macar prim-ministru (Marţi, 21 decembrie 2010, 10:28)

      Precupetul [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      Am vazut ca voteaza orice si acum 90 % din ei regreta.
  • +22 (22 voturi)    
    Interesant (Luni, 20 decembrie 2010, 22:34)

    anonim [anonim]

    PNL cum era de asteptat isi pierde rabdarea. Sau nu!

    PNL poate juca o alta carte, sa-l mazileasca pe Crin, pentru prostiile debitate voluntar sau involuntar, si sa apara drept salvatorul situatiei de criza, alaturi de PDL.

    Crin ... regele si-a jucat piesa, traiasca ... noul rege! Partidul da semne ca este dorit un lider nou, care sa aduca bani la pusculita partidului, nu doar acreala ?

    Acum, cand masurile cele mai dure au fost luate, practic cu suportul societatii civile, PNL isi face curaj. Mai sunt multe de facut, jocul nu e facut si se apropie lent dar sigur alegerile.

    Spun, cu suportul societatii civile, da.
    Societatea civila, a dat dovada ca nu este solidara cu cerintele exagerate ale unor bugetari, sindicatele si-au creat imaginea de iliescieni si neocomunisti si nu mai prezinta interes, fostii turnatori si securisti, "oamenii de bine", nu mai sunt ce au fost.
    Plus politia, judecatorii si procurorii (fosta militie restructurata), a inceput sa o ia in freza, lucru de neconceput pana acum cativa ani. Taica-miu, Dumnezeu sa-l Ierte, mi-a tras o chelfaneala ca am vrut inginer si nu militian sau macar soldat.

    Totusi nu sunt nici eu convins ca PNL realizeaza ca societatea a inceput sa-i placa notiuni ca impozit unic, impozit pe toate veniturile egal, ca incepe sa accepte ideile liberale, nu sunt convins pentru ca mesagerul e ... fostul.

    Dar, sper si eu ca orice om cu rate la banci ca nu se intorc aia rosii.
    • -10 (10 voturi)    
      tu chiar crezi (Marţi, 21 decembrie 2010, 8:38)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      ca in Romania mai are cineva din politica incredere in PDL? Si mai ales PNL?
      Hai sa gandim asa. Vin la tine acasa, ma dau prietenul tau, iti cer imprumut bani , apoi iti bat familia. Dupa doua saptamani Te sun sa vii sa ma ajuti ca mi'am dat foc singur. Ai face asta?
      INteleg ca gandesti asa, doar esti roman, ai fost bataut de parinti ca doar bataia e rupta din rai si se aplica principiul de baza al educatiei romanesti .. eu te'am facut eu te omor.
      Esti un rpodus al propagandei de televizor, crezi ca tot ce zboara se mananca si ai uitat ca exista o chestie care se numeste filtrul ratiunii.
      • +7 (7 voturi)    
        @cosminrs (Marţi, 21 decembrie 2010, 10:15)

        mytouche [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Da' filtru' tau care este? Cel al pesedeului? Vrei nu vrei rosiaticule, Romania, in perioada de criza mondiala, face cu brio fata si ti'o spun eu meltene, daca nu erau antenele si irealitatile, sigur criza ar fi fost mult mai scurta sau kiar inexistenta, dar cu o clasa politica rau-voitoare, ar fi fost imposibil. Eu sunt bucurestean si stiu de cand Base era primar pe aici, trebui sa fii pur si simplu cretin sa nu vezi cu okii tai cate s'au skimbat si plecand de la aceasta, imi aduc aminte cat s-a kinuit Base, primar fiind, sa aplice doua proiecte vitale pt bucurestent, unul este, linia de metrou usor (linia 41) ce leaga cele mai aglomerate cartiere din bucuresti si pasajul Basarab, ca fiind a doua cale de acces peste traficul de cale ferata ce taie bucurestiul in doua pana in centru. Ce crezi ca au facut distinsii din pesede? Ei bine, nu le'a pasat o clipa de utilitatea acestor proiecte si au sabotat pana in panzele albe.
        Uite ca eu nu's un produs al propagandei TV pt ca nici nu ma mai uit la Tv, dar pot vedea cu okii mei ceea ce s'a realizat.
        Intelegi meltene??
        • +4 (4 voturi)    
          idem (Marţi, 21 decembrie 2010, 11:01)

          sosocata [utilizator] i-a raspuns lui mytouche

          sunt de acord cu ce spui...dar "cosminrs" inca crede in taica ilici ca il scoate din rahat....
  • +25 (25 voturi)    
    Ticalosul de Voiculescu (Luni, 20 decembrie 2010, 22:34)

    Cataleya [utilizator]

    o sa dea ordine PSD si PNL cat va trai!
    • 0 (0 voturi)    
      Voiculescu (Miercuri, 22 decembrie 2010, 15:39)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      e liderul natural al Opozitiei; e cel mai decis dintre ei.
  • +4 (12 voturi)    
    L-au scos rivalitatea? (Luni, 20 decembrie 2010, 22:41)

    muciflenduri [anonim]

    Imi vine greu sa citesc un articol care din prima fraza calca in picioare limba romana. Rivalitatea dintre X si Y l-au scos din sarite pe voiculescu?
  • +21 (21 voturi)    
    Da da ... (Luni, 20 decembrie 2010, 22:48)

    mass [anonim]

    Si eu m-am saturat de actorii astia de mana a doua care incearca sa incropeasca o amarata de piesa pe nume Opozitia. Cred ca marea alianta nu va exista niciodata, interesul individual e muuult prea mare, nu e loc de impartit ciolanul. Un lucru e sigur insa : noi ii vom plati in continuare pentru prestatia lor penibila.
  • +17 (17 voturi)    
    Cine se enerveza! (Luni, 20 decembrie 2010, 22:57)

    Radu [anonim]

    Cine se enerveaza!?
    Guzganul Felix, turnator, securist si delapidator...

    Altfel, e impotriva firii o alianta a pesedistilor (stanga) cu penelistii (dreapta).
    Liderii acestora isi fac partie ptr. urmatoarele alegeri, pana atunci se vede clar ca nu prea au ce face (solutii).
    Oricum, nici dupa guvernare nu tanjesc in actualele conditii de criza&shit.
  • +19 (19 voturi)    
    Si eu! (Luni, 20 decembrie 2010, 23:04)

    Don Ciccio [utilizator]

    Da:

    - m-am saturat de circoteca tembelvizata a voiculestior;
    - m-am saturat de torentele de subcultura si insanitati revarsate metodic prin canalele media voiculesciene;
    - m-am saturat de agresiunea sistematica a voiculestilor asupra bunului simt;
    - m-am saturat de minciunile sfruntate debitate zilnic de latraii naimiti ai voiculestilor;
    - m-am saturat de sclifositii politichiei autohtone - unii dintre ei chiar platiti voiculescian pentru a se fandosi/prostitua fara jena in platourile tv voiculesciene in asa-zise "dezbateri publice".

    Mi-e o sila imensa de tot ce tine de spiritul macabru si fetid al toxicului voiculescian.
    • +4 (4 voturi)    
      si eu si eu (Marţi, 21 decembrie 2010, 12:15)

      mytouche [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

      mai mult, desi nu sunt un telespectator inrait, tembelizorul fiind mai mult un decor costisitor, noroc cu NatGeo si Discovery, ca isi mai justifica prezenta in casa.....nicidecum banii, altfel, ca masura de precautie, am scos antenele si irealitatea din memoria tembelizorului, in asa fel incat nici din greseala sa nu nimeresc pe acolo, pt ca daca este sa facem un clasament al televiziunilor ce propaga incultura si prostul gust, antenele sunt de departe pe primul loc. Desi pentru antene, asta este tinta...... sa atraga dobitocii sa se uite la programele lor jenante cu tot felul de agramati si inculti, apoi spala'i si mai mult la creiere cu ciutacu, badea, gadea & co
      • -2 (2 voturi)    
        toti (Marţi, 21 decembrie 2010, 13:35)

        rrrrrrr [anonim] i-a raspuns lui mytouche

        Adauga OTV, Taraf, B1. Ce sa zic... de la un timp toata lumea se uita pe Discovery.
  • +15 (15 voturi)    
    Teatru, ieftin... (Marţi, 21 decembrie 2010, 2:33)

    Lucky [anonim]

    Toata comedia jucata de acesti farsori, iliescu, antonescu, ponta, voiculescu, nu este destinata decat prostimii.
    Sa demonstreze, vezi doamne, ca pnl este independent, n-are nimic in comun cu psd, ba' din contra, sunt chiar intr-o opozitie, mai micuta, dar opozitie.
    Astfel, spera dumnealor, ne-or convinge mai bine sa votam cu liberalii "pur sange", permitindu-le sa obtina, pe ascuns, cat mai multe voturi ca, mai apoi sa-si uneasca fortele cu psd- partidul frate-la lumina zilei si sa-si imparta bucatele la care ravnesc de atata amar de vreme....
    ptiu....
  • +6 (6 voturi)    
    DIASPORA (Marţi, 21 decembrie 2010, 9:59)

    DANI [anonim]

    Opozitia e nu numai imatura ci si rau intentionata, ciolanul si atata tot, nu ii intereseaza soarta poporului roman ci doar propriul buzunar, propria bunastare. Nici nu mai disimuleaza lucrul acesta. Mi-e foarte greata.
    " Politicienii nu au făcut suficient pentru românii plecaţi în străinătate şi ei vor sancţiona dur acest lucru la alegerile din 2012. În plus, modelul de politician care are succes pentru românii din diaspora este actualul preşedinte, Traian Băsescu. "Cei mai duri în a sancţiona minciuna sunt românii din străinătate, care nu au ce pierde. Pe ei nu ai cu ce să-i minţi, nu ai ce să le oferi: nu poţi să faci campanie în străinătate cu zahăr, făină, ulei", susţine, într-un interviu acordat EVZ, liderul PDL Diaspora, William Brânză.
  • +5 (5 voturi)    
    PSD,PNL si Voiculescu. (Marţi, 21 decembrie 2010, 10:27)

    mircea [anonim]

    Daca PSD si PNL fac politica dupa cum le spune Voiculescu,au ocazia sa se faca de ras.Voiculescu inafara de partidulete de cafenea,nu a reusit sa incropeasca.A ajuns in parlament ancorandu-se de PSD si nu pentru-ca l-ar fi apucat social-democratia,ci pentru a-si aranja sifonarea de bani publici.Cu antenele santajeaza pe unul si pe altul,facand la posturile tv respective o campanie furibunda impotriva rivalilor(nu politici ca ce face Voiculescu nu-i politica).Voiculescu promoveaza niste relatii de tip mafiot.Ponta si Antonescu,daca ajung sa fie dirijati (calariti) de Voiculescu sunt terminati politic.Nu ca acum ar fi nu stiu ce personalitati.Pacat de PSD si PNL cu asemenea lideri de mahala.Derbedeii satului sun comanda unui bosorog(Voiculescu) care nu stie ca-i ridicol.
  • +7 (7 voturi)    
    whom are we kidding? (Marţi, 21 decembrie 2010, 10:28)

    Cristian Ioan [anonim]

    Pe cine pacaleste asa-zisa cearta?
    Antonescu, Oparescu, Paturiciu, Geoana, Ponta, etc, etc, toate nu sunt decat masti ale aceluiasi Ilici!
  • +1 (3 voturi)    
    pisicilearistocrate (Marţi, 21 decembrie 2010, 11:26)

    grp [anonim]

    Proletari din toate colturile uniti-va! Ideile putine si fixe repetata papagaliceste la TV l-au prostit pana si pe Ponta care,a inceput sa creada ca romanul este asa cum il descrie cu onor Vantu, si in consecinta, trebuie sa i se adreseze la nivelul lui de intelegere.
    Lupta de clasa s-a ascutit,capitalismul lui Basescu a iesit deja cu un picior din groapa, in timp ce noi ne mozolim tot pe acolo, plantand panselute si asteptandu-ne randul, din motiune in motiune spre ciolan.
  • -2 (2 voturi)    
    aştept parafarea (Marţi, 21 decembrie 2010, 13:07)

    perla neagra [anonim]

    Abia aştept ... parafarea ... la Tribunal ... a acestei alianţe ... forţa ... în alegeri ... este adusă ... de unitate !
  • -2 (2 voturi)    
    CEREBRAL (Marţi, 21 decembrie 2010, 15:19)

    PARSOR [anonim]

    Domnul Voiculescu demonstraza ca este singurul CEREBRAL.
    Punctand in mod realist ceea ce se intampla si s-a intamplat pana acum, in contextul referitor la pasii facuti de Opozitie se desprinde f clar si faptele o demonstreaza ca pana acum am avut vorbe, luari de pozite ( defensive ) strategii; toate insa fara finalitate, fara nimic faptic.
  • +1 (1 vot)    
    motanul Felix,moralistul.... (Miercuri, 22 decembrie 2010, 21:57)

    rica [anonim]

    Voiculescu se umple de penibil cand da lectii de morala,chiar daca cei apostrofati de preacucernic se numesc Antonescu si Ponta.Un turnator dovedit,hotul banilor Securitatii cu care si-a facut televiziunile,are tupeul sa faca morala unicului partid istoric ramas in Romania.Mai este nevoie de alta dovada ca Antonescu,implicit PNL, sunt presurile de care se sterge Voiculescu ?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version