In urma rezultatelor studiului Gallup, Romtelecom, prin Fundatia Romtelecom pentru romani, a lansat campania sociala “Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei”, menita sa le arate adultilor ca tot ce fac alaturi de copiii lor in fiecare saptamȃna se poate masura pe ceas. Si incape in cel mult 60 de minute pe zi.

”Copilaria nu vine de doua ori. E un semnal pentru parinti, dar si o incurajare sa acorde mai multa atentie pustilor lor. Nu e deloc usor sa fii parinte in ziua de astazi si tocmai de aceea campania aduce si solutii simple si practice prin intermediul site-ului www.timpimpreuna.ro”, spune Cristina Popescu, din partea Romtelecom.

Psihoterapeutul Anda Pacurar colaboreaza in calitate de consilier in campania “Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei ”, organizata de Romtelecom prin Fundatia Romtelecom pentru romani in parteneriat cu Telefonul Copilului si copilul.ro.

Campania are o platforma online dedicata, www.timpimpreuna.ro si isi promoveaza mesajele prin trei spoturi TV si unul audio. Pe site sunt disponibile sfaturi ale Andei Pacurar, atat in format video, cat si text. Anda Pacurar va furniza pe data de 13 mai, incepand cu ora 12.00 sfaturi live celor interesati in cadrul intalnirilor online organizate de hotnews.ro, iar pe forumul site-ului www.copilul.ro exista un topic dedicat acestei teme.