Opozitia sustine ca nu a participat la discutiile pe modificarea statutului deputatilor si senatorilor. Vezi cine si ce modificari s-au facut la capitolul imunitatii parlamentare si cum s-ar putea transforma Parlamentul intr-un tribunal paralel

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Joi, 17 ianuarie 2013, 16:52 Actualitate | Politic


Propunerile pentru modificarea Statutului senatorilor si deputatilor apartin parlamentarilor USL. Potrivit reprezentantiilor opozitiei - PDL si PPDD nu au depus amendamente si nu au participat la discutiile privind modificarea statutului deputatilor si senatorilor. Propunerile care fac referire la procedura de ridicare a imunitatii parlamentare au creat controverse la nivel public pentru ca ofera o protectie mai mare demintarilor. Unul dintre autorii amendamentelor este deputatul UNPR, Eugen Nicolicea.
Vezi in text care sunt modificarile controversate si cum le explica deputatul UNPR. 

Liderii grupurilor Opozitiei PDL si PP-DD au declarat pentru HotNews.ro ca nu au participat la discutiile privind modificarea statutului senatorilor si deputatilor si nici nu au depus propuneri de modificare ale legii in acest sens.
  • Cristian Radulescu, lider grup PDL, Senat: "Nu am fost invitati la discutii, acum ca USL are majoritate larga probabil se simte indreptatit sa modifice legile dupa bunul plac. Nu ne-a invitat nimeni in biroul lui Zgonea si nici nu am facut niciun fel de propuneri la statut"
  • Radu Popa, lider grup PP-DD, Camera Deputatilor: "In acceptiunea USL, probabil PP-DD nu are niciun cuvant de spus. Nu am fost invitati si nu am participat la nicio discutie privind modificarea statutului deputatilor si senatorilor"
Surse parlamentare a declarat pentru HotNews.ro ca nici UDMR nu a depus propuneri de modificare la statutul parlamentarilor, urmand sa aiba o prima discutie in acest sens la inceputul saptamanii viitoare, la grupurile parlamentare.

Draftul cu propunerile de modificare la legea statutului deputatilor si senatorilor prevede ca solicitarea procurorilor de retragerea a imunitatii in vederea retinerii, arestarii sau perchezitiei a deputatului ori a senatorului trebuie sa contina temeiul legal si motivele concrete in cazul respectiv care sa justifice masura solicitata.

De asemenea, cererea trebuie insotita de probele considerate relevante si puse la dispozitie de catre parchet, care stau la baza motivelor invocate (propunere de modificare a articolului 24 din legea statutului deputatilor si senatorilor).

Noutatea introdusa este exact aceasta selectie a probelor pe care procurorii trebuie sa o trimita Parlamentului, ceea ce transforma practic Parlamentul intr-un administrator de probe, adica un fel de tribunal paralel.

Un alt amendament in proiectul de modificare a statutului prevede ca "hotararea prin care Camera constata ca nu exista temei pentru retinere va fi comunicata de indata si CSM pentru a se lua masurile care se impun".

Acest lucru creeaza premisa ca in cazul in care este respinsa o cerere de retinere a unui parlamentar, procurorul care a lucrat la dosarul respectiv poate fi tras la raspundere de catre  Consiliul Superior al Magistraturii.

Deputatul UNPR Eugen Nicolicea, unul dintre initiatorii propunerilor, a declarat pentru Hotnews.ro ca modificarile ar avea ca scop simplificarea procedurii, eliminarea acuzatiilor de scurgere de informatii din dosar si plenul va vota in cunostinta de cauza.
  • Eugen Nicolicea: Pana acum, in cazul unor masuri preventive solicitate de ministru - retinere sau arestare preventiva - se punea la dispozitie intreg materialul probator, adica tot dosarul. De multe ori l-au carat cu caruciorul, au existat plangeri privind scurgeri de informatii din dosarul principal. Prin aceasta modificare pe care am adus-o practic nu se mai aduce intreg dosarul, ci doar se face o cerere care este motivata si doar probele care justifica acele cazuri de arestare preventiva
O alta propunere care modifica statutul deputatilor si senatorilor se refera la masura arestarii preventive a inculpatului. Amendamentele aduse prevad situatiile in care se poate face arestarea preventiva:
  • a)inculpatul a fugit ori s-a ascuns, in scopul de a se sustrage de la urmarire sau de la judecata, ori exista date ca va incerca sa fuga sau sa se sustraga in orice mod de la urmarirea penala, de la judecata ori de la executarea pedepsei; a1)inculpatul a incalcat, cu rea-credinta, masura obligarii de a nu parasi localitatea sau tara ori obligatiile care ii revin pe durata acestor masuri;
  • b)exista date ca inculpatul incearca sa zadarniceasca in mod direct sau indirect aflarea adevarului prin influentarea unei parti, a unui martor sau expert ori prin distrugerea, alterarea sau sustragerea mijloacelor materiale de proba;
  • c)exista date ca inculpatul pregateste savarsirea unei noi infractiuni;
  • d)inculpatul a savarsit cu intentie o noua infractiune;
  • e)exista date ca inculpatul exercita presiuni asupra persoanei vatamate sau ca incearca o intelegere frauduloasa cu aceasta;
  • f)inculpatul a savarsit o infractiune pentru care legea prevede pedeapsa detentiunii pe viata sau pedeapsa inchisorii mai mare de 4 ani si exista probe ca lasarea sa in libertate prezinta un pericol concret pentru ordinea publica.
Nicolicea sustine ca solicitarea procurorilor privind arestarea preventive sau a perchezitiei trebuie facuta pe baza unor probe concrete.
  • Eugen Nicolicea: "Evident ca in aceste cazuri va fi o cerere in care se arata ca respectivul a incercat sa fuga. Probatoriul va fi ori biletul de avion, ori procesul verbal ca l-au prins in aeroport la scara avionului sau o inregistrare telefonica in care se arata ca vrea sa ia o gazda"
Forma finala a proiectului va fi discutata vineri de catre liderii de grup, urmand sa devina initiativa legislativa si sa intre in dezbatere in comisia comuna pentru statut.

De precizat este ca in Parlament sunt 23 de deputati si senatori care au dosare penale pe rol sau astepta o sentinta definitiva.

In septembrie 2012, Camera Deputatilor a respins solicitarile de aprobare a inceperii urmaririi penale impotriva fostilor ministri Laszlo Borbely si Victor Paul Dobre. De asemenea, in decembrie 2012, Camera Deputatilor a respins cererea de ridicare a imunitatii deputatului Ion Stan.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3509 vizualizari

  • +27 (29 voturi)    
    Judecatorii dau verdicte nu comisa juridica! (Joi, 17 ianuarie 2013, 17:31)

    shuly [utilizator]

    De ce trebuie ca Parlamentul sa isi dea acordul?
    Daca este asa hai sa cerem parerea sindicatelor atunci cand un profesor,doctor,inginer,aviator,fotbalist,politist etc trebuie sa fie retinut,perchezitionat sau arestat.
    De ce atatea privilegii pentru parlamentari?Justitia nu este oare pentru toti la fel?si sa nu uitam cine face parte din comisia juridica.Il si vad pe Jiji cum analizeaza dosare si da verdicte.Halal oameni buni!
    Semnati petitia pentru intarirea justitiei
    http://www.petitieonline.ro/petitie/24960151/semnaturi/pg37..
    • +30 (30 voturi)    
      de acord cu dvs.... (Joi, 17 ianuarie 2013, 17:55)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      .....dar daca nu ati observat, va mai spun inca odata ca scopul "alesilor" este de a se transforma din ANGAJATII NOSTRII IN SATAPANII NOSTRII iar pentru a reusi magaria, au nevoie de puterea judecatoreasca dar se pare ca noile generatii de judecatori si procurori au venit si cu un nou suflu care le cam incurca planurile escrocilor politici.
      Asadar, s-a inceput razboiul impotriva justitiei si in paralel se vrea ocolirea ei prin "decizii parlamentare".
      Le merge mintea escrocilor, (in folosul lor evident).!!
    • 0 (8 voturi)    
      iar cu petitia inutila? (Joi, 17 ianuarie 2013, 19:02)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      imunitatea asta este scrisa in constitutie. faceti repede o petitie online si pentru modificarea constitutiei? desigur, exista si solutii reale pentru initierea unei modificari a consitutiei.
      • +5 (5 voturi)    
        Dumneavoastra ce faceti? (Joi, 17 ianuarie 2013, 21:55)

        shuly [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Avand in vedere situatia actuala ce credeti ca putem face?Este usor sa stai pe margine si sa critici.Eu macar ma implic si incep cu ceva.Daca va fi cazul voi iesi si in strada insa deocamdata vreau sa vad pe cati ii intereseaza subiectul acesta.Se pare ca pe dumneavoastra nu va intereseaza justitia independenta si vreti sa stati si sa asteptati sa vi se ''taie capul''.Este treaba dumneavoastra, eu nu va spun ce sa faceti si nu vreau sa imi spuneti ce sa fac.
        • +2 (2 voturi)    
          ai alternative (Vineri, 18 ianuarie 2013, 11:59)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui shuly

          Daca intr-adevar vrei sa initiezi o modificare a constitutiei, poti sa o faci prin intermediul unuia dintre ONG-urile active. Ai nevoie de o propunere clara si de 500.000 semnaturi (articolul 150 din Constituai Romaniei).
          Daca vrei sa faci altceva, poti sa intri intr-unul din aceste ONG-uri si sa initiezi sau sa contribui la un program de popularizare a notiunilor de baza ale democratiei. Daca ai succes, ai putea educa cateva mii sau chiar zeci de mii de oameni si acestia vor vota data viitoare intelegand mult mai bine ce voteaza.
          Mai sunt si alte variante... n-am de gand sa fac 'reclama' la ce fac eu sau anumite ong-uri, dar cred ca ti-am raspuns suficient de clar.
    • +4 (4 voturi)    
      USL (Vineri, 18 ianuarie 2013, 7:36)

      Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      USL începe să-şi dea arama pe faţă. Justiţie paralelă într-un stat democrat? Teoretic parlamentarii nu au imunitate decât pentru declaraţiile politice, aşa nu vor mai fi trimişi niciodată în judecată.
    • +2 (2 voturi)    
      sa mai facem o instanta! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 11:52)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      cu Becali presedinte! Orice date/probe "relevante" pot fi rasturnate de pohta lui Becali si ai sai.
  • +27 (27 voturi)    
    inainte de raport (Joi, 17 ianuarie 2013, 18:03)

    Aramis [utilizator]

    o sa se mire de ce va scrie in raportul MCV, lovitura de stat din iulie continua
    • -9 (9 voturi)    
      Hait..... (Joi, 17 ianuarie 2013, 21:04)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Aramis

      Inseamna ca opozitia chiuleste,habar n-are sau o doare in pix.
      Dar apoi latra.
      Ca si latraii d-aciulea...
      • +2 (2 voturi)    
        60% (Vineri, 18 ianuarie 2013, 10:11)

        Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Cand ai o asemenea majoritate, nu pe Opozitie o doare in pix, ci chiar pe Putere. V-ati dus ca disperatii sa-i votati pe "ailalti", ca sa se termine "regimul dictatorial al lui Basescu". Tara a sarit din lac in put. "Poporul suveran" si cu minte putintica, adaug eu, a transformat tara intr-o mica dictatura parlamentara. La numarul actual de parlamentari, USL-ul nu are nevoie de opozitie nici macar pentru intrunirea cvorumului. Cu alte cuvinte pot sa faca tot ce le trece prin cap pentru ca numarul este suficient si sunt acolo "din vointa poporului suveran". Nu stiu de ce este nevoie pentru a se intampla ca in titlul imnului - "destepta-te, romane!".
  • +19 (19 voturi)    
    Daca este o initiativa gresita, atunci BLOCATI-O ! (Joi, 17 ianuarie 2013, 18:32)

    Magdalena B [utilizator]

    Daca justitia se simte obstructionata, daca ONG-urile simt un pericol, daca Curtea Constitutionala considera necesar sa intervina in stadiul incipient al acestui proiect de lege... si altii de asemenea.... atunci OPRITI ce se poate opri. Se pot face sesizari la Bruxelles daca exista un mare temei de blocare. Parlamentarii trebuie sa fie judecati daca sunt motive intemeiate, in proceduri simple si timpi rezonabili. Curatenia mentalitatilor in Parlament este o prioritate.
    • +12 (12 voturi)    
      Cine sa o blocheze? (Joi, 17 ianuarie 2013, 19:13)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Magdalena B

      O sa spuna atunci ca Basescu nu vrea sa-i lase sa guverneze. Ai vazut ce s-a intamplat in vara, cand nici macar nu aveau majoritatea de acum. Vezi ce se intampla cu CSM-ul. Ai vazut ce presiuni au fost la CC si ce oameni sunt si-acolo...

      Vorbesti asa.. "blocati-o"...Pai i-ati votat, duceti-va si iesiti in strada si puneti presiune pe ei.
    • +9 (9 voturi)    
      "curatenia mentalitatilor..... (Joi, 17 ianuarie 2013, 19:57)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Magdalena B

      ...in parlament este o prioritate " ????
      Cu tot respectul doamna Bolocan, dvs chiar credeti posibila o asemenea "curatire" ?
      Credeti ca escrocii care au jefuit tara timp de 22 de ani se vor alinia in drum spre Parchet, cantand cumbaya si returnand banii furati ?
      Credeti ca actualii "alesi" vor renunta la "posibilitatile" pe care le au, din dragoste pentru....floarea de lotus ?
      Nu se mai poate doamna iar singura modalitate de a asana mlastina este desfintarea sistemului politic parlamentar si inlocuirea lui cu un nou sistem politic bazat pe legile stricte ale administrarii Statului prin contract, in care fiecare dintre parti are indatoriri si se bucura de beneficii doar in cazul reusitei.
      Intr-un astfel de sistem politic se pot dezvolta sanatos valorile autentice si nu va mai fi loc pentru escroci.
      • +4 (4 voturi)    
        Poporul a decis recent. (Joi, 17 ianuarie 2013, 21:31)

        Magdalena B [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Majoritatea a decis asa. Intotdeauna m-am intrebat daca exista o predictibilitate a maselor pe care cei care o sapa sistematic, o dirijeaza.

        Precizez ca eu am votat oameni noi, informandu-ma despre ei din surse proprii (dar nu au fost alesi). USL a castigat pentru ca asa au inteles prea multi ca va fi mai bine.

        Curatenia mentalitatilor din parlament este o prioritate pentru cei care stiu ca, fara presiune, parlamentarii vor abuza iar de natiunea asta (prin absenta, prin pensii, prin privilegii si dand cu flit legilor si justitiei) de la caz la caz.

        Majoritatea a decis prin vot individual, sub influenta panzei de paianjen cu antene.
        • 0 (0 voturi)    
          aveti dreptate..... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 18:03)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui Magdalena B

          ....in ceea ce spuneti dar din pacate nu identificati si modalitatea princare s-ar putea realiza "curatirea".
          In opinia mea, acest sistem politic corupt si corupator nu mai are nicio sansa de a putea fi reformat caci prea s-au impamantenit obiceiuruile proaste si singura scapare a noastra din acest cerc vicios este spargerea cercului, adica inlocuirea sistemului.
  • +26 (26 voturi)    
    Excelent (Joi, 17 ianuarie 2013, 18:32)

    Trojan.H [utilizator]

    Cine a votat mafia, asta o sa aiba. Iar cine nu a votat, tot asta o sa aiba.
    • +13 (13 voturi)    
      eu am votat pe ailalti (Joi, 17 ianuarie 2013, 19:42)

      ioanadoe [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Eu am votat pe ailalti ca sa existe opozitie si sa am drept sa clampanesc impotriva mafiei.
  • +24 (24 voturi)    
    Penalii alesi de voi (Joi, 17 ianuarie 2013, 18:37)

    avalansa [utilizator]

    Bravo popor de nebuni care a votat USL asta aveti o adunatura de penali care sunt mai presus de lege.Poporul ii doare la basca de voi ei nu au luat absolut nici o masura pentru popor de 8 luni de cand sunt la guvernare.
  • +20 (20 voturi)    
    categorie (Joi, 17 ianuarie 2013, 18:43)

    cotora [utilizator]

    parlamentarii se considera o categorie sociala aparte ?, poate nu au citit constitutia, "nimeni nu este mai presus de lege", sau ei nu au auzit de separarea puterilor in stat ?, pe ponta nu l-am auzit deloc spunind in noua lui constitutie despre imunitatea parlamentara !
  • +6 (6 voturi)    
    abureli (Joi, 17 ianuarie 2013, 18:48)

    Aramis [utilizator]

    trimiterea de probe catre parlament si sanctionarea procurorilor sunt 200% atacabile la CCR
  • +10 (10 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 17 ianuarie 2013, 19:05)

    [anonim]

  • +10 (10 voturi)    
    eliminarea imunitatii parlamentare (Joi, 17 ianuarie 2013, 19:41)

    tisa [utilizator]

    Conform principiului "nimeni nu este mai presus de lege" propun ca hotnews sa initieze o petitie pentru eliminarea imunitatii parlamentare si a tuturor ingradirilor fata de aplicarea legilor in cazul parlamentarilor.
  • +3 (3 voturi)    
    Fara entuziasm (Joi, 17 ianuarie 2013, 20:27)

    Daniels22026 [utilizator]

    Cine poate oase roade!

    Apelurile societatii civile catre parlamentari sint ca mugetele antilopelor fata de lei. Ceea ce era si de asteptat de la o societate care exerseaza de citeva decenii imbogatirea peste noapte, etalarea bogatiei, subminarea autoritatii parintilor si a statului, si mai ales inchinarea la mitul smecherului si a pitipoancei. Manelele ne-au acompaniat afundarea in mlastina.

    Cum iesim din aceasta mizerie in care ne-am virit singuri, cu entuziasm? Raspuns: tot asa cum am intrat, dar fara entuziasm.
  • +6 (6 voturi)    
    Nu imunitatii parlamentare pentru fapte penale (Joi, 17 ianuarie 2013, 20:33)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    Intr-un stat de drept democratic, imunitatea parlamentara isi are rostul doar in cazul declaratiilor politice. Altfel parlamentarii romani se vor ascunde mereu dupa imunitatea prost inteleasa, vor face zid in fata Justitiei si vor da cu tifla cetatenilor obisnuiti, adica tocmai celor pe care pretind ca ii reprezinta.

    Societatea civila si partidele de buna credinta trebuie sa inceapa urgent actiunea de modificare in consecinta a articolului 72 alin(2) si (3) din Constitutia Romaniei. Avand in vedere ca este o tema sensibila, sunt convins ca numarul de semnaturi necesare pentru acest demers poate fi obtinut daca exista vointa.

    Initiativa revizuirii Constitutiei Romaniei
    ARTICOLUL 150
    (1) Revizuirea Constituţiei poate fi iniţiată de Preşedintele României la propunerea Guvernului, de cel puţin o pătrime din numărul deputaţilor sau al senatorilor, precum şi de cel puţin 500.000 de cetăţeni cu drept de vot.

    (2) Cetăţenii care iniţiază revizuirea Constituţiei trebuie să provină din cel puţin jumătate din judeţele ţării, iar în fiecare din aceste judeţe sau în municipiul Bucureşti trebuie să fie înregistrate cel puţin 20.000 de semnături în sprijinul acestei iniţiative.

    Parlamentari cu iz penal, nu uitati: Poporul va vrea retinuti, arestati, anchetati si judecati si condamnati daca sunteti vinovati ! USL jos labele de pe Justitie !
  • +3 (3 voturi)    
    ha, ha, ha (Joi, 17 ianuarie 2013, 20:40)

    gopo111 [utilizator]

    aveti ce a-ti votat , sa fiti fericiti impreuna cu usl-comunisti care va conduc, am parasit la timp corabia asta in curs de scufundare si nici nu mai imi pasa prea mult ca oricum voturile nu mai conteaza astia fac ce vor ei , nu conteaza culoarea politica si oriunde ar fii, chiar credeti ca celor de la pdl nu le convine sa se dea o astfel de lege? ii avantajeaza si pe ei , ca doar sint toti o apa si un pamint, cel mai bine salvati-va si lasa-ti gunoaiele astea sa isi bata capul singuri care si cum v-or fii mai presus de lege
  • -7 (9 voturi)    
    Ce grozavie... (Joi, 17 ianuarie 2013, 20:51)

    OvidiuDiaconescu [utilizator]

    Dar cand se asumau diverse masuri fara majoritate sau fara urma de consultare a opozitiei.. nu mai era lovitura de stat nu? Imi faceti sila, cum va lamentati ca niste femei.... Sau cand numara Roberta ca un copil - dublu virgula doi...?? nici atunci nu mai era motiv de suparare nu? Acum, ca formatiunea care nu va place face mizeriile pe care le-a invatat de la predecesori... e de rau... o sa luam foc cu totii, sa alergam ca niste torte umane, de rau ce-o sa fie. Penibililor...
  • -8 (8 voturi)    
    Nu exista (Joi, 17 ianuarie 2013, 23:23)

    miguelito [utilizator]

    decit o solutie: scoaterea din lege a retinerii pentru 29 zile si care poate fi prelungita pina la 6 luni, si asta pentru toti cetatenii. Sigur, pot fi exceptii de genul violatori, teroristi.
    • +2 (2 voturi)    
      ARESTARE PREVENTIVA (Vineri, 18 ianuarie 2013, 10:49)

      Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      asa se numeste masura dispusa pentru o perioada de 29/30 de zile. Retinerea se dispune pentru maxim 24 de ore. Daca ai pune mana pe Codul de Procedura Penala, ai vedea ca exista anumite conditii pentru a se dispune arestarea preventiva - printre ele, pedeapsa prevazuta de lege sa fie mai mare de 4 ani.

      Propunere pentru Hotnews!
      Adaugati o sectiune, "Educatie juridica", in care sa postati informatii despre diverse probleme de drept (procedura arestarii preventive, procedura ridicarii imunitatilor, despre ce e vorba in constitutie - mai ales ca vrea USL-ul sa o modifice in vara si va fi jale etc.). Oamenii nu stau sa citeasca coduri pe net, nu isi cumpara carti de drept constitutional si le trebuie oferit un imbold de catre un site cu o popularitate ridicata.
      • 0 (0 voturi)    
        Ok, (Vineri, 18 ianuarie 2013, 11:43)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

        greseala mea pentru confuzie. Crede-ma ca am vazut oameni care au stat 6 luni la pirnaie si probabil ca ar mai fi stat daca maximul nu era 6 luni si care la proces au fost achitati.
        In plus, eu am enuntat o idee. Daca ai ceva de comentat despre acea idee fa-o.
        • 0 (0 voturi)    
          Am inteles ideea ta (Vineri, 18 ianuarie 2013, 19:14)

          Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          Vrei sa elimini arestarea preventiva, dar sa o pastrezi pentru cateva exceptii (infractiuni grave). Eu ti-am raspuns ca exista anumite conditii in prezent care fac ca arestarea preventiva sa nu poata fi dispusa pentru ORICE infractiune, ci numai pentru cele pentru care legea prevede inchisoarea mai mare de 4 ani. La aceasta conditie se mai adauga si altele prevazute in art. 148 CPP. Altfel spus, la noi regula e ca esti cercetat in liberate (o expresie a prezumtiei de nevinovatie), iar exceptia este ca te pot aresta. Deci exceptii avem. Sper ca m-ai inteles
        • 0 (0 voturi)    
          O completare (Vineri, 18 ianuarie 2013, 19:23)

          Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          Te-ai gandit ca se poate intampla ca unul arestat pentru infractiuni grave sa fie achitat?
    • 0 (0 voturi)    
      chiar? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 11:50)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      adica este IMPOSIBIL ca un parlamentar sa fie violator sau terorist? ia citeste profilul parlamentului actual???
  • 0 (0 voturi)    
    Felix Voiculescu se teme de arestare (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:16)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Felix Voiculescu se teme de arestare si isi ia masuri de precautie.La fel si alti penali din parlament.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by