VIDEO Adriean Videanu: Victor Ponta l-a santajat pe procurorul Panait si l-a determinat prin amenintari sa se sinucida

de L.P.     HotNews.ro
Joi, 6 decembrie 2012, 14:51 Actualitate | Politic


Coordonatorul campaniei ARD, Adriean Videanu, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, ca Victor Ponta este "o rusine pentru toti procurorii din tara", "un om necinstit" care si-a santajat in 2002 un coleg, pe procurorul Panait, determinandu-l prin amenintari sa se sinucida, potrivit site-ului Realitatea.net. Videanu face referire la procurorul Cristian Panait care a anchetat fapte de coruptie in guvernul Nastase. Panait s-a sinucis, aruncandu-se de la balconului imobilului in care locuia. 

"Domnul Ponta este o rusine pentru toti procurorii din aceasta tara, pentru ca este un om necinstit, un om care si-a santajat un coleg al lui, si va aduc aminte de procurorul Panait. In anul 2002, cand Ponta avea calitatea de sef al Corpului de Control al Guvernului, s-a implicat in actiunea pe care o desfasura procurorul Panait si, prin amenintari, l-a determinat pe acesta sa se sinucida. Poate istoria viitoare va readuce in atentie acest caz destul de suspect", a declarat Videanu.

Intrebat de presa ce dovezi are in legatura cu acuzatiile pe acre i le aduce lui Ponta, Videanu a spus: "Dovezile sunt in presa vremii. Citeam in ultimul timp pe internet. Aceste lucruri sunt absolut suspecte si eu cred ca ar trebui analizat mai atent ceea ce s-a intamplat cu acest tanar procuror in anul 2002. Am convingerea ca Ponta are constiinta incarcata".

In 10 aprilie 2002, procurorul Cristian Panait, care avea virsta de 29 de ani, s-a aruncat de la etajul doi al imobilului in care locuia. In 11 aprilie 2002, procurorul Panait a murit la Spitalul de Urgenta Floreasca, unde a fost internat dupa ce s-a aruncat de la etaj. A doua zi, Parchetul instantei supreme avansa ipoteza sinuciderii procurorului Panait, precizand ca "decesul a survenit din cauza leziunilor grave suferite prin cadere de la inaltime, pe fondul unui episod suicidar".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10339 vizualizari

  • -38 (66 voturi)    
    extraordinar (Joi, 6 decembrie 2012, 15:01)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Ideea asta i-o fi soptit-o Diaconescu la ureche. Si cand crezi ca le-ai auzit si vazut pe toate...cata fabulatie!
    • +45 (61 voturi)    
      Ce are voie Ponta are voie oricine (Joi, 6 decembrie 2012, 15:15)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Este o lectie. Videanu ii explica dlui procuror, premier, doctor in drept ca asa cum dumnealui poate spune ceva fara nici o dovada (de ex ca Basescu e ofiter de securitate) la fel si altii pot spune despre Ponta orice mai ales ca in cazul sau chiar exista niste semne de intrebare.
      Eu asa am interpretat declaratia aceasta.
      Deci intrebarea catre cei revoltati de iesirea lui Videanu este: daca Ponta poate spune despre Basescu ca e ofiter de securitate fara sa aiba nici o dovada de ce nu ar putea si Videanu sa spuna despre Ponta ca e criminal?
      • -12 (16 voturi)    
        mai bine il justificai ca Becali (Joi, 6 decembrie 2012, 16:23)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        a fost un pamflet, domle!

        PS: surprinzator cum au disparut dintre comentariile de aici referintele la Monica Macovei si cele 1,5 milioane de voturi fraudate raportate la Parlamentul European pe baza unor articole din presa.
        • +3 (5 voturi)    
          Referintele acelea... (Vineri, 7 decembrie 2012, 0:27)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          ...sunt in locul potrivit: la Parchet (a se vedea cazul Samson)
      • -14 (18 voturi)    
        CHIAR FARA DOVEZI (Joi, 6 decembrie 2012, 17:07)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        Un càpitan de navà, (care a mai transportat si arme, cà e oficial cà vindeam asa ceva) a avut dosar 100%. Domnul TB sà-l scoatà din ascunzàtoare, fàrà foi lipsà!
      • +11 (15 voturi)    
        Daca Presedintele va dezminti (Joi, 6 decembrie 2012, 17:29)

        Mita Beciuklista [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        si minciuna cu "colaborator", atunci Pontanochio va spune ca a fost un turnator rau, spre deosebire de turnatorul sau, Felix, care, n´asa, a fost un turnator bun.

        Nu stim daca impostorul l-a "sinucis" sau nu pe Panait, dar cuvintele lui, "Ciinele de Ponta mi-a facut-o", daca se confirma si din alte surse decit afirmatiile matusii, au o insemnatate.

        La fel cum, o insemnatate are si raspunsul Presedintelui la intrebarea": il veti da in judecata pe Ponta pt. acuzatiile de securist?"
    • -18 (38 voturi)    
      inca unul care se inspira din presa (Joi, 6 decembrie 2012, 15:24)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Monica Macovei da pe goarna in Parlamentul European ca s-au fraudat 1,5 mil de voturi la referendum.
      De unde stia? Din presa!

      Probabil ca nici Macovei, nici Videanu nu citesc Jurnalul sau Gandul, ca ar avea mari dubii asupra integritatii propriilor lor persoane.
      • +1 (3 voturi)    
        Estimarea i-a apartinut in premiera... (Vineri, 7 decembrie 2012, 0:30)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        ...unui primar USL.
        Parte din autori sunt deja acuzati in dosarul Samson-Kamaz
    • +6 (8 voturi)    
      Informeaza-te! (Joi, 6 decembrie 2012, 19:03)

      Dinoone [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1184710-cazul-panait-avem-dovada-musamalizarii.htm

      http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-12895140-frankfurter-allgemeine-zeitung-despre-victor-ponta-crede-scapa-orice.htm

      Vezi si pe "goagal" si dupa ce citesti, sa vi sa-ti dai parerea...; asa ar fi frumos, sa ai o calitate... ;)
      • +2 (4 voturi)    
        Are calitate (Joi, 6 decembrie 2012, 19:48)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Dinoone

        de copy paste.
  • -39 (57 voturi)    
    Cat de penibil!!!!!!! (Joi, 6 decembrie 2012, 15:03)

    reno [utilizator]

    Oare lucrurile astea nu se pot opri? Cat de penibil sa fii ca inainte cu trei zile de alegeri sa lansezi astfel de povesti? Nu mai exista alte argumente politice sau economice? Toti derbedeii si analfabetii au ajuns in functii care le permit sa-si dea cu parerea...
    • +43 (55 voturi)    
      Probabil la fel de penibil (Joi, 6 decembrie 2012, 15:14)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui reno

      ca tontu care spune ca Basescu e securist, e informator, doar asa ca i/a spus lui pasarica dacianei!
    • -14 (32 voturi)    
      ... (Joi, 6 decembrie 2012, 15:14)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui reno

      Dar voi unde erati cand s-a scris despre toate astea?

      Si lasa-ma sa ghicesc: Basescu l-a pocnit pe copilul ala, nu exista nici o indoiala si nici nu aveti nici o problema cu povestea respectiva.
      • +21 (23 voturi)    
        Asa este , (Joi, 6 decembrie 2012, 15:37)

        micul [utilizator] i-a raspuns lui ApH

        ai dreptate ! Cred ca acel copil care a primit cumplitul dupac dupa ceafa esti chiar tu si urmarile cronice ale teribilei lovituri se vad pina in zilele noastre !
      • +6 (8 voturi)    
        Nu e nici o indoiala (Joi, 6 decembrie 2012, 19:53)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui ApH

        ca a fost masluit filmul lui Patriciu.
        Poate iti amintesti: "Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu"
    • +36 (44 voturi)    
      penibil?nu (Joi, 6 decembrie 2012, 15:17)

      Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui reno

      pt ca Ponta chiar are pe constiinta acel om..a mai fost un caz Luminiţa Şega procuror otravit cu alumina in stil KGB, ancheta FNI si-l pusese pe Vantu sub acuzare prin 2005
    • +38 (42 voturi)    
      asa electorat asa argumente (Joi, 6 decembrie 2012, 15:18)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui reno

      electoratul pe care ARD vrea sa-l atraga pe ultima suta de metri nu da 2 bani si nici nu intelege nimic dintr-un program economic.
      Poti sa vii si cu laureati nobel in economie tot degeaba. Electoratul cu pricina tot la maimutarelile si glumitele de 2 lei ale lui ponta o sa fie mai receptiv.
      Daca in jurul cuiva de la ARD ar fi existat vreo astfel de poveste dubioasa, pana acum se faceau 1 milion de emisiuni pe tema asta la antena3 si ponta ar fi fost in emisiune la cel putin jumate.
    • +16 (32 voturi)    
      pai..ia sa vedem (Joi, 6 decembrie 2012, 15:22)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui reno

      Ponta scoate din joben afirmatia ca Basescu a fost ofiter de contrainformatii.
      Dupa 2 zile, cand si-a dat seama ca a cam zbârcit-o, Ponta isi "indulceste" acuzatia , declarand ca "Daca Basescu n-a fost ofiter de contrainformatii, precis a fost colaborator"
      Totul bazat pe "Mi-a zis mie cineva ca asa ar fi.."
      Ca atare, Videanu ii da o replica pe masura. Adica tot din categoria "Asa am citit eu in presa vremii.."
      In privinta asta niciunul nu e mai bun decat celalalt.
      Acum, cu 2 zile inainte de alegeri incepe sa vorbeasca gura fara ei.
      Dau pe goarna tot ce le trece prin tartacuta, indiferent ca e vorba de Ponta sau Videanu, de Antonescu sau basescu, de Fenechiu sau Voiculescu.
      E o batjocura totala fata de electorat.
      Vinovati sunt toti, fara nicio exceptie.
      • +5 (7 voturi)    
        Asta-i nimic! (Joi, 6 decembrie 2012, 21:04)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Vezi ce face rtv si Realitatea, ce dezgroapa acum, cu 3 zile inainte . Au trecut la Gusa, Cretuleasca si Rares Bogdan parca au inebunit. Daca mizeaza pe un scor electoral asa mare , de ce se agita in asa hal?
    • +32 (36 voturi)    
      dar cat de penibil este ... (Joi, 6 decembrie 2012, 15:24)

      ciolanos [utilizator] i-a raspuns lui reno

      ca timp de 2 ani sa o ti in continuu cu jos baselu , jos dictatorul ?cat de penibil este ca in ultimele 7 luni - sau de cand este plagiatus prim lingau al lui voiculescu sa nu faci nimic la guvernare ?cat de penibil este ca atunci cand esti prins ca ai furat (ma refer si la copiat) sa stai cu coada sus si sa dai vina pe baselu? cat de penibil este sa promiti ca dai toti banii inapoi la revolutionari? cat de penibil este sa iti placa sa stai mai mult prin studiourile latrinelor si ale irealitatilor?
      lista poate continua ?
    • +33 (41 voturi)    
      nu se pot opri (Joi, 6 decembrie 2012, 15:24)

      Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui reno

      dar Ponta a avut dosar penal pentru crima. totul s-a musamalizat cand pdsr-ul a ajuns la putere. videanu spune ca ponta l-a santajat pe panait si l-a determinat sa se sinucida dar realitatea este mult mai dura, se pare ca ponta l-a 'sinucis' pe panait
      • -12 (20 voturi)    
        Hai, pe bune? (Joi, 6 decembrie 2012, 15:39)

        Loda [utilizator] i-a raspuns lui Eugenca

        Numarul de dosar sau macar anul cand a avut dosar? Chiar ne crezi pe toti timpiti, cand din 2010 conduce doar PDL, acesta tine ,,musamalizat" dosarul liderului PSD? (vezi cazul nastse) ,,Se pare" ca ar trebui cautati,,raspandaci" mai inteligenti ,care sa construiasca legende cat de cat veridice.
        • +2 (4 voturi)    
          Dosarul 177/P/2002 (Vineri, 7 decembrie 2012, 0:37)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Loda

          Clasat in premiera pe baza unei expertize psihiatrice post mortem
    • +29 (31 voturi)    
      analfabet esti tu... (Joi, 6 decembrie 2012, 15:40)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui reno

      daca cauti un pic pe goagal chiar ii ai crezare lui videanu, ba mai mult, se vehiculeaza ideea ca poanta este criminal, ca el l-a impins pe panait...
      dar asa cum poanta mincinosul, plagiatorul, poate spune ca basescu este ofiter de securitate, ca a avut ekl o discutie odata cu un alt ofiter, coleg cu basescu, asa si videanu poate face o asemenea declaratie...
      repet, a lui videanu este mult mai credibila, asa ca aveti grija pe cine votati!
      ps mai intai verificati informatiile, studiati-le si va veti convinge singuri...
    • +17 (19 voturi)    
      sunt adevaruri...nu povesti, (Joi, 6 decembrie 2012, 17:01)

      meddio [utilizator] i-a raspuns lui reno

      si dottore este si derbedeu si analfabet, cu diplome insusite prin fals si furt , ........am uitat, si criminal .
    • +10 (12 voturi)    
      Si daca... (Joi, 6 decembrie 2012, 18:59)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui reno

      Si daca totusi ceva e adevarat? S-a scris mult despre episodul respectiv, exista si o mentiune in presa germana. Videanu nu vorbeste aiurea. Da, cu citeva zile inainte sa aleaga cine sa conduca tara asta oamenii trebuie sa stie ca Primul Ministrui este suspect de crima. Stiu ca a existat un dosar penal care s-a tot musamalizat. Ce ar fi sa fie redeschis? Tipul asta Ponta ii acuza pe toti aiurea dar e clar ca dupa ce ca e incapabil si arogant mai e si foarte foarte santajabil. Vor romanii asa ceva?
  • +16 (20 voturi)    
    Unu' ancheta, altu' apara (Joi, 6 decembrie 2012, 15:09)

    Sani [utilizator]

    Probabil ca s-au intalnit pe traiectorie!

    Si la modul cum se comporta Ponta....
  • -19 (27 voturi)    
    si iaca asa... (Joi, 6 decembrie 2012, 15:12)

    mithrill [utilizator]

    se duce dracului ard complet. o sa-i scarbesca si pe aia care ar fi mers sa-i sustina... in speta pe mine. daca are dovada si cat a fost la putere n-a folosit-o e la fel de vinovat ca acuzatul, iar daca n-are dovada e magar mai mare decat acuzatul.
    • +18 (20 voturi)    
      decat un votant (Joi, 6 decembrie 2012, 15:44)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui mithrill

      ca tine, mai bine deloc, nu esti in stare nici sa citesti un text, dar sa mai intelegi textul...
      oricum tu votezi cu cine iti da un mic si o bere...
  • +21 (29 voturi)    
    Foarte interesant (Joi, 6 decembrie 2012, 15:16)

    Gigell [utilizator]

    Cum postacii USLamishti sunt la datorie la ora la care oamenii munsitori sunt la servici.
    Aaaa, si ei sunt la servici...

    Si povestea nu e lansata acum, e veche. Probabil ca in urma spalarii pe creier, USLamishtii nu mai retin decat de la Boc incoace
    • -9 (13 voturi)    
      gigel (Joi, 6 decembrie 2012, 15:35)

      reno [utilizator] i-a raspuns lui Gigell

      daca eu sunt postac USL-ist tu vei fi viitorul prim ministru.
    • -5 (13 voturi)    
      pe hotnews posteaza doua categorii de oameni (Joi, 6 decembrie 2012, 15:39)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui Gigell

      1) postacii USLamisti
      2) oamenii muncitori care sunt la servici
  • -13 (23 voturi)    
    daca e adevarat (Joi, 6 decembrie 2012, 15:18)

    sorin3 [utilizator]

    ce a pazit PDL in cei 4 ani de guvernare?
    • +15 (19 voturi)    
      Dosarul flota... (Joi, 6 decembrie 2012, 15:35)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      ...care este adus in discutie mereu: ce au pazit astia de la PSD cat au fost la putere? De ce nu au rezolvat dosarul flota? Ce a pazit Poanta cat a fost sef al Corpului de Control al Guvernului? Care sunt realizarile lui Poanta cat a detinut acea functie?

      E simplu, nu?
    • +15 (17 voturi)    
      tu crezi ca (Joi, 6 decembrie 2012, 15:47)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      pdl este justitia in tara asta? numai usl reprezinta justitia, ei decid cine este vinovat, cine nu, cand se ridica o imunitate parlamentara, ce probe mai trebuiesc, cand se respecta o sentita a ICCSJ, cand se respecta o decizie a CC, etc...
      faci o mare confuzie bre, sau asa ti-au zis la partid, sa te prosteasca, ca toti fac la fel?
  • -17 (29 voturi)    
    Toate tunurile (Joi, 6 decembrie 2012, 15:21)

    evoque [utilizator]

    pe ponta.
    Uite inca o dovada de lipsa de viziune in ard-pdl. Fara basescu sunt nimic, repeta precum sectantii, directiile trasate de marele guru. ard-ul este in pragul suicidului iar frica de dosarele penale pe care le pot da drumul dupa alegeri usl-ul este foarte mare.
    Spectrul de a juca table dupa gratii il face pe baiatul destept videanu sa scuipe in continuare.
    Ce nu au realizat nici basescu si nimeni din toata gasca lor este un fapt minor, cel care acuza se acuza.
    Hotul striga hotul.
    • +14 (18 voturi)    
      Si Poanta si ai lui acuza.. (Joi, 6 decembrie 2012, 15:33)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ..dar tu ii vezi doar pe Basescu si ai lui.
      • -9 (11 voturi)    
        Reciproc, nu?!! (Joi, 6 decembrie 2012, 15:57)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Daca unul te acuza, tu ce faci? taci si spui ca are dreptate sau il ataci? Probabil ca unii sunt obisnuiti sa fie acuzati sa plece capul si sa spuna "da sefu' aveti dreptate sefu'". Nu preietene nu asa functioneaza treaba. Ramane de vazut cine are dreptate in final, iar videanu nu are cum sa probeze moartea lui panait. Sau cumva videanu o fi si el un policalificat si procuror si doctor?
        • +12 (14 voturi)    
          Nici Poanta nu are cum sa probeze.. (Joi, 6 decembrie 2012, 16:41)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ...ca Basescu a fost ofiter de securitate si totusi... acuza. Asta e viata.

          Deocamdata, pe Poanta il acuza si matusa lui Panait (stiu, este o basista nenorocita). Felix este acuzat de "turnatorie" chiar de catre rudele lui. Nu am vazut pana acum ca Basescu sa fie acuzat ca a fost ofiter de securitate decat de catre latrinele tv.

          Daca tragi linie, ai sa vezi ca Poanta sta mai prost la capitolul "acuze" decat Basescu. Si cum ti-am mai spus, la cate bube are Poanta, ar trebui sa stea in banca lui si sa lase acuzele. Sa "angajeze" pe altul sa acuze, unul mai putin compromis. Sau probabil ca toti oamenii lor cunoscuti sunt compromisi.

          Eu in locul lui Videanu (si sa nu ma intelegi gresit ca-l apreciez pe Videanu) as fi dat alt raspuns la intrebarea legata de probe: "Nu, nu am probe, dar un prieten comun de-al meu si de-al lui Poanta mi-a spus. Acelasi prieten care i-a spus lui Poanta ca Basescu a fost ofiter de securitate". Si s-a rezolvat problema.
        • +7 (9 voturi)    
          In tara noastra (Joi, 6 decembrie 2012, 17:37)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          este un singur "policalificat si procuror si doctor" de renume mondial. Il cunosti foarte bine doar il sustii.
          • -4 (6 voturi)    
            mai era unul (Joi, 6 decembrie 2012, 19:08)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ty

            care a ajuns sa primeasca un saculet de gloante si mai este unul care la 18.30 sau 19.30 ne ofera lectii de contabilitate, politica externa, economie, etc, fara sa fie policalificat deoarece este produsul unui sistem scolar care produce idioti, dar idioti care conduc o tara de mult timp si care pun incapacitatea lor desagul altora, considerand ca asta este smecheria suprema produsa de piata chiliei.
            • +5 (7 voturi)    
              Calm (Joi, 6 decembrie 2012, 19:59)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Nu te enerva evoque ca spui prostii.
            • +8 (10 voturi)    
              Heiiiiiiiii... (Joi, 6 decembrie 2012, 20:09)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              ....Basescu nu e produsul unui sistem scolar care produce idioti, sa ne fie cu pardon. Cand a facut aceasta "afirmatie", el s-a referit la momentul actual. Nu mai interpreta tu asa cum iti convine tie. Realitatea este cea pe care o vezi, nu cea care iti place tie (cu Ponti si Antenesci destepti si "nepatati").

              La aia cu "18:30 sau 19:30" te referi la Poanta sau Antenescu? Pen'ca Basescu a avut anul asta vreo 10 iesiri, pe cand ceilalti doi cred ca s-au clonat ca in fiecare seara sunt pe la 2-3 latrine tv.
              • 0 (2 voturi)    
                ha ha ha (Joi, 6 decembrie 2012, 22:05)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                simpaticule cum te mai straduiesti sa aperi onoarea feceorelnicului presedinte, toata tara asta este plina de prosti numai el este inteligent, dar probabil ai trecut prin acelasi sistem scolar romanesc si esti de acord cu presedintele.
                • 0 (2 voturi)    
                  Eu da, (Vineri, 7 decembrie 2012, 3:35)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  ca si tine, am trecut prin acel sistem numit de Basescu. Si de aceea si admit ca este un sistem depasit (sau era, la momentul acela), spre deosebire de tine care nu recunosti asta, dar o arati cu prisosinta.

                  Inca nu e tarziu sa mai indrepti ceva si ai doua capitole la care trebuie sa lucrezi imediat: gramatica (feciorelnicule) si sa mai lasi latrinele alea tv, ca uite ce-ti fac. Bafta!
                  • 0 (2 voturi)    
                    din nou ha ha ha (Vineri, 7 decembrie 2012, 6:24)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                    cat de tamp poti sa fii ca sa nu realizezi mistoul. Voi cand nu mai aveti replici treceti la gramatica. Chiar atat de putina minte a mai ramas in tara asta. La inceput era amuzant, acum realizez cate ineptie si lipsa de imaginatie exista, am crezut la un moment dat ca este ura cea care orbeste, insa este clar, ura nu este suficienta pentru pacla de pe creier.... totul se reduce la: gramatica, voiculescu, antene, injurie, ura, cum reusiti sa traiti fara imaginatie, fara umor? ce o sa va faceti daca nu mai exista basescu? va sinucideti? si eu de cine mai rad?!!
                    • 0 (0 voturi)    
                      Asa sunt eu mai tamp.. (Vineri, 7 decembrie 2012, 14:50)

                      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                      Dar asta nu schimba faptul ca tu esti la pamant cu gramatica.

                      In alta ordine de idei, in locul tau eu nu mi-as face probleme in legatura cu viata post Basescu: dupa ce noi ne vom sinucide, intotdeauna te vei avea pe tine, asa ca o sa ai de cine rade.
    • +13 (15 voturi)    
      USL-ul da drumul la dosare? (Joi, 6 decembrie 2012, 15:57)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Ce ati mai vrea voi sa faceti niste lagare de exterminare. Sau macar sa le folositi p-ale stapinilor vostri din Siberia. Recunosc, si eu visez la niste plutoane de executie.
      In alta ordine de idei, inteleg ca sunteti platiti pina duminica inclusiv. Sper ca de luni incolo scapam de voi.
      • -4 (6 voturi)    
        daca vrei (Joi, 6 decembrie 2012, 18:21)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        ar fi suficient sa se termine canalul. Ce imagine idilica cu videanu, boc &co la lopata, udrea sa le aduca masa iar marinarul sa ii dirijeze prin canal.
        Ai vrea asa ceva? Eu unul NU, insa daca atata te duce mintea nu am ce sa fac.
        Lumea voastra este plina de ura, insa atentie la ulcerul gastric.
        • +4 (6 voturi)    
          Voi vorbiti de ura ? Dar A3? (Joi, 6 decembrie 2012, 21:10)

          gazania [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Daca imi spui ca nu-ti place A3 , te cred.
          • 0 (2 voturi)    
            Dar (Vineri, 7 decembrie 2012, 0:49)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui gazania

            labeunu sau la basescutv nu este aceiasi ura.
            Daca imi spui ca nu-ti place B1, te cred.
            Cand veti depasi nivelul impus de A3 si B1?
            Voi credeti ca tara asta se imparte asa?
            Eu nu cred.
        • +1 (3 voturi)    
          **************** (Vineri, 7 decembrie 2012, 11:30)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Aseara, un alt infantil, Mircea Badea, le spunea lui Antonescu, Ponta si ala micu la A3, care sunt asteptarile lui de la viitoarea guvernare uslamista. Reproduc din memorie cu destul de mare exactitate:
          *Eu nu vreau nici drumuri, nici spitale, nici scoli, nici locuri de munca, eu vreau doar razbunare, eu sunt plin de ura si vreau sa ma racoresc, vreau razbunare si ca mine mai sunt si altii. Da, urasc si vreau razbunare, vreau sa ma racoresc* si a repetat acelasi lucru de cateva ori, apasand pe cuvantul urasc intr-atat incat mai mai sa-i iasa ochii din orbite.
          Le-as spune tuturor celora care urasc ca ura lor o resimt ei si nu eu sau altii, pe ei ii macina, pe ei ii distruge. Intr-un fel isi sapa singuri groapa.
          Cum dreaq ne-am procopsit cu atatia si atatia dezechilibrati psihic ?
  • -16 (32 voturi)    
    Hmmm! (Joi, 6 decembrie 2012, 15:21)

    danielush [utilizator]

    Disperaree!!, numele tau e Videanu !! Dintre toate acuzele care i se pot atribui lui Ponta, asta era cam ultima! Dar, deh, cifrele sondajelor vorbesc!
    • +10 (12 voturi)    
      ultima ? esti naiv ? (Joi, 6 decembrie 2012, 17:44)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui danielush

      asta era printre primele. Ar mai fi si afacerea MEGAPOWER. Anchetator Ponta. Rezultat NUL. Minus 10 mil USD in contul Romaniei. Stii cine tras tzeapa ? Profesorul ala din state care i-a livrat-o pe dna "doctor" propusa la ministerul invatamantului anul asta si indepartata dupa scandalul din presa :). Coincidenta, nu-i asa ?
  • +17 (19 voturi)    
    santagistul Ponta (Joi, 6 decembrie 2012, 15:58)

    dinamovistul [utilizator]

    Ce spune Videanu nu ma mira! Vedeti si voi ca Ponta e copia fidela a lui Nastase impuscatul!La fel de arogant,de sfidator si mai ales MINCINOS! Oare cata cultura politica sa ai ,sa nu-ti dai seama de mediocritatea si fatarnicia acestui individ?Cu creierul spalat de antene nu aveti cum sa mai faceti diferenta intre rau si bine!Tot inainte cu Felix!
    • 0 (2 voturi)    
      Totusi, Adrian Nastase... (Vineri, 7 decembrie 2012, 0:40)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui dinamovistul

      ...joaca in alta liga.
      Sa nu fiu inteles gresit, vreau sa spun are alta clasa.
      Aroganta lui nu se bazeaza pe smecherie
  • +4 (6 voturi)    
    necurat (Joi, 6 decembrie 2012, 17:54)

    cotora [utilizator]

    da, a fost ceva necurat atunci, intre ponta si panait, dar nu s-a anchetat, datorita regimului nastase, si nici justitia nu functiona atunci
  • -1 (5 voturi)    
    Hmm...a murit cazand de la et 2? (Joi, 6 decembrie 2012, 18:32)

    bigbrother [utilizator]

    Poate daca venea direct in cap intr-o tzepusa de fier sau isi frangea gatul (nu-mi dau seama cum) ar fi murit. Sincer, e vorba de o distanta de 10 vreo 8-10 metri. De la inaltimea asta iti rupi cateva oase, dar nu mori, mai ales la 29 de ani.

    Oricum, Videanu sa fie atent ce spune. Chiar daca ii doresc lui Ponta sa fie coleg de celula cu Nastase, totusi, sa nu dam cu bata in balta doar pentru ca asa scria cineva pe Internet..stim cu totii cum e cu sinceritatea pe internet. Una e sa darami o tara si alta sa omori un om...ironic, nu?
    • +8 (10 voturi)    
      Merita reluata investigatia (Joi, 6 decembrie 2012, 19:16)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Repet: se pare ca aceasta chestie a aparut si in presa germana in FAZ. O prietena din strainatate atunci mi-a spus: Cum asta e si crminal? Nici mie nu-mi vine sa cred dar cert e ca VP a fost ultimul care l-a vazut pe Panait si se pare ca erau presiui enorme ca omul sa nu mai investigheze anumite cazuri. Imediat dupa moartea lui Panait POnta ar fi fost promovat de Nastase si lucrurile s-au musamalizat. Asa cum schimbarea Comisiei de etica din Min Invatamintului a avut de fapt de a face cu plagiatul lui tot asa stoparea reformei in Justitie s-ar putea sa aiba de a face si cu musamalizarea acestui dosar.. Cunoscindu-l mai bine pe Ponta, nimic nu ma mai mira. Omul e bolnav de putere. Ceva este fff suspect, Videanu nu cred ca s-ar arunca sa vorbeasca complet aiurea.S-ar putea ca Ponta sa plateasca ptr toate daca pierde. Miza pare sa fie f mare. Daca totusi e criminal???
      • 0 (0 voturi)    
        Nu stiu ce sa-ti spun (Vineri, 7 decembrie 2012, 17:05)

        bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        ..dar este ceva foarte grav. Nu mai vorbim de simple cuvinte aruncate ci de o acuzatie foarte grava.

        Acum, si cu sinuciderea respectivului procuror. Cand vrei sa te sinucizi (spun si eu, nu m-am gandit sa fac asta :) ) cred ca daca ar fi vrut sa se arunce, gasea un loc mai inalt, un bloc ceva, oricum ceva peste 8 metri. Sau se impusca/otravea/arunca in fata autobuzului..metode sunt din pacate.

        D'asta eu nu cred ca s-a sinucis aruncandu-se de la et 2. Nu sunt vreun specialist, dar imi aduc aminte de o saritura de la vreo 5-6 metri cand aveam 20 de ani. Mi-am luxat un picior la aterizare, dar nimic altceva.

        Deci..poate ca rudele ar trebui sa ceara o noua expertiza, cred ca sunt cei mai in masura sa afle ce s-a intamplat.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by