A fost deszapezirea. Urmeaza asfaltarea. Cat costa factura iernii? Nicusor Dan, presedintele Asociatiei Salvati Bucurestiul si candidat la primaria Capitalei, a discutat online cu cititorii

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Duminică, 19 februarie 2012, 20:51 Actualitate | Esenţial


Nicusor Dan
Foto: Hotnews
“Pretul atribuit in urma licitatiilor este scandalos. Pentru lucrari de „repararea fisurilor, crapaturilor, suprafetelor deteriorate, colmatari, emulsionari, decapari ale imbracamintii rutiere, refacerea structurii rutiere, inclusiv a fundatiilor”, pretul platit de Primaria Capitalei este de aproximativ un milion de euro fara TVA pe kilometru de drum” sustine Nicusor Dan, presedintele Asociatiei Salvati Bucurestiul. De ce factura asfaltarii este atat de mare? Cat ne-a costat deszapezirea si ce trebuie schimbat in contractarea acestor servicii publice? Nicusor Dan, presedintele Asociatiei si candidat la primaria Capitalei, a discutat online cu cititorii HotNews.ro.

Nota Redactiei:
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
  • Va rugam sa nu adresati mai mult de doua intrebari pentru a da posibilitatea invitatatilor sa raspunda la cat mai multe probleme ridicate de cititori.
  • Postarile lungi sau care contin mai mult de doua intrebari nu vor fi validate
  • Cele mai bune intrebari vor fi preluate in emisiunea Discutia de Luni, difuzata de HotNews.ro si RFI incepand cu ora 19.10


Citeste mai multe despre   
















5154 vizualizari

  • verificare contracte (Duminică, 19 februarie 2012, 21:31)

    Irina [anonim]

    prefectura ar trebui sa fie cu bagare de seama la contractele municipalitatii. asumam ca ea, prefectura, are niste slabiciuni. cine urmeaza dupa? ce institutie publica poate scotoci dosarele primariei? nu se poate sa platim pentru aceleasi drumuri pline de gauri de 3 ori (asflatare, plombare temporara, care se face la temperaturi cu minus, si plombarea definitiva). tripla finantare pentru dezastrul drumurilor din Bucuresti
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:04)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Irina

      Prefectura verifica actele administrative, nu si contractile. Contractele sunt verificate de ANRMAP (partea formala) si de Curtea de Conturi (preturi justificate / nejustificate). In special Curtea de Conturi nu functioneaza.
      Prefectul are alte pacate. El nu verifica de exemplu constructiile. E scandalos ca Asociatia Salvati Bucurestiul sa aiba de 4 ori mai multe procese decat Prefectul.
  • Ma bucur sa vad ca exista si altii (Duminică, 19 februarie 2012, 21:34)

    cetateanu' cu cana [anonim]

    Ma bucur ca pe linga politicieni mai exista si oameni care vor sa candideze la Primarie si ma bucur ca aflu de existenta lor din presa (mi-as dori sa-i vad popularizati si la televiziuni, dar la televiziuni sunt doar cei din Club (perpetuatorii Sistemului, Rotitii intre Ei). Domnule Dan, ce ati face pentru transparentizarea Primariei? Cum ati face sa vada bucurestenii modul in care se cheltuiesc banii publici?
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:08)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui cetateanu' cu cana

      Toate contractele Primariei vor fi afisate pe site-ul sau. Inclusiv cele in curs de desfasurare.
      Lista tuturor proprietatilor Primariei (spatii, terenuri) va fi facuta publica.
      Platile Primariei vor fi puse in timp real pe site-ul Primariei.
  • sistem canalizare strazi (Duminică, 19 februarie 2012, 21:38)

    Florin [anonim]

    Buna ziua,
    Am observat ca multe dintre gropile din carosabil sunt in jurul gurilor de canal. Am si eu o intrebare de ce nu se adopta si la noi sistemul de constructie de peste tot din occident adica gura de canal construita aproape de trotuar si strada inclinta.
    Am observat ca nici la constructii noi nu se aplica acesta tehnica (vezi. sub noul pod construit de la Basarab).
    Degeaba vorbim de intretinerea drumurilor daca ele nu se construiesc cu cap de la inceput.
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:11)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Florin

      De acord. Problema este ca nu exista o adevarata competitie intre firmele care executa lucrari. Din cauza asta nu exista o competitie reala intre proiecte,astfel incat sa se aleagacel mai bun.
  • intrebari pentru Nicusor Dan (Duminică, 19 februarie 2012, 21:39)

    sim [anonim]

    Dumneavoastra cum ati rezolva problema deszapezirii daca ati fi primar intr-o situatie similara? Ce ar trebui sa faca agentii economici/cetatenii? Dar primariile, in conditiile in care strazile sunt pline de masini?
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:19)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui sim

      Prioritatile nu sunt bine intelese la deszapezire. Uitam mereu de faptul ca in oras traiesc oameni, nu asfalt.
      In orice oras civilizat, ordinea de deszapezire este:
      - accesul la metrou, gari, statiile de transport in comun, spitale, scoli,institutii publice
      - benzile aferente mijloacelor de transport in comun
      - trotuarele
      - celelalte benzi de circulatie.
      In Bucuresti deszapezirea se reduce obsesiv la carosabil si avem imagini incredibile cu vatmanul care se da jos cu lopata pentru ase putea deschide usile sau cu „mi s-a inaltat trotuarul cu o jumatatede metru” sau cu oameni care aluneca si cad pe trotuare.
      Trebuie sa iesim si din utopia ca locuitorii isi vor curata trotuarele. Petru unii e imposibil (varstnici, cu probleme de sanatate). Pe de altra parte e imposibil dec ontrolat: Primaria nu are nici situatia propriilor imobile darmite a tuturor imobilelor.
      Trotuarele trebuie curatate de primarie si exista masini care o fac.
  • Domnule Nicusor Dan (Duminică, 19 februarie 2012, 21:52)

    Vizitiul [utilizator]

    O singura intrebare am: Ce aveti de gand sa faceti cu cainii? Va rog frumos, fara promisiuni.

    Acesta este aspectul principal in baza caruia voi alege pe cine sa votez.
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:23)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vizitiul

      Am spus-o deja: voi strange toti cainii vagabonzi in 6 luni.
      Nu ii voi eutanasia, acest lucru fiind si ilegal.
      Costurile in cea mai pesimista varianta sunt de1% din bugetul Primariei Generale in primul an cu reducere progresiva in anii urmatori, cam de 5 ori mai putin decat se cheltuie acum cu panselutele.
      Intr-o varianta mai optimista, in urma unei campanii de mediatizare eficiente, o parte din caini vor fi adoptati si cheltuielile vor fi si mai mici.
  • Intrebari (Duminică, 19 februarie 2012, 22:33)

    dan [anonim]

    1. Ce veti face cand o sa fiti Primar ca sa opriti toate 'contractele' astea dezastroase pentru bucuresteni? Credeti ca veti reusi sa treceti peste 'fratia' transpartidica in sifonarea banilor bucurestenilor?

    2. De ce nu apareti mai des in massmedia pentru a va promova candidatura si proiectele? Ati muncit enorm pentru bucuresteni prin Asociatia Salvati Bucurestiul si din pacate multi din ei nu va stiu si asta e un mare pacat, pentru ca Romania are nevoie de oameni ca dumneavoastra ca de oxigen.
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:31)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui dan

      1. Trebuie sa iesim din cercul celor 10 firme care iau toate contractele si pentru asta trebuie sa facem licitatii serioase, anuntate in toate mediile de afaceri cu timp inainte. Chiar daca se respecta pasii procedurali, e greu de crezut ca o mare firma germana, sa zicem, participa la o licitatie de 30 milioane de euro de care afla cu 20 de zile inainte.
      2. Asta e din pacate problema mass-media. Am dat azi dimineata un comunicat in care am demonstrat ca Primaria Capitalei plateste cu 15 pana la 50 de ori mai mult intretinerea strazilor decat pretul pietei. Ar fi trebuit sa fie o bomba de presa. A fost preluat pana acum de money.ro, Hotnews si RFI.
      Nu ramane decat sa compensam pe online si door-to-door. Va invit sa imi scrieti pe contact@nicusordan.ro daca doriti sa ajutati.
  • deszapezirea Bucurestiului - interviu cu Nicusor D (Duminică, 19 februarie 2012, 22:50)

    Orasul Verde [anonim]

    1. Daca asfaltul se deterioreaza din cauza materialelor folosite, sarea si nisipul, avem alternative ?
    2. Daca veti ocupa functia de Primar General, veti schimba prioritatilor celor de la comandamentul de iarna si anume pietonul inaintea masinilor ?
  • VA DORESC SUCCES D-LE NICUSOR DAN! (Duminică, 19 februarie 2012, 22:53)

    carat [utilizator]

    Domnule Nicusor Dan, va urmaresc cu regularitate pagina de pe internet. Cu siguranta voi vota cu dv. pentru Primaria Capitalei si va voi face cata reclama pot. Cele cateva elemente din programul dv. pentru Bucuresti puse pe site sunt extraordinar de interesante si pertinente. Astept cu nerabdare tot programul.
    Intrebare: cum credeti ca va veti putea face cunoscut programul si cum si unde il veti sustine ? Internetul nu este suficient. Aveti nevoie de o vizibilitate mult mai mare pentru ca Bucurestiul are mare nevoie de dv. Cum credeti ca veti reusi sa deveniti mai vizibil?
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:36)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui carat

      Am raspuns mai sus. Online si door-to-door. Din pacate alte mijloace nu avem. Trebuie sa convingem 200.000 de persoane, toate din Bucuresti.In 1996 voluntarii au convins cateva milioane, mergand cu masinile prin sate. Noua ne este mult mai usor.
  • dezapezirea trotuarelor (Duminică, 19 februarie 2012, 23:24)

    raluca [anonim]

    Ca pieton imi vine sa ramin in casa pina se va fi topit si ultimul petec de zapada. Nu doar nametii, gheata si zapada necuratata ingreuneaza mersul, ci si baltile enorme care se formeaza, masinile care stropesc cu nesimtire oamenii... Cum ar trebui sa fie facuta dezapezirea trotuarelor astfel incit si pietonii sa poata circula decent tot timpul iernii?
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:40)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui raluca

      Am raspuns partial mai sus. Sa visam ca toti cetatenii si institutiile isi vor curata trotuarele este o utopie. Exista masini care curata trotuarele. Trecerile de pietoni si refugiile mijloacelor de transport in comun se curata manual peste tot in lume.
      Trebuie ca aceste conditii sa fie puse in contractele de salubrizare, care contin si operatiunea de deszapezire.
  • deszapezirea (Duminică, 19 februarie 2012, 23:38)

    craciun [anonim]

    1. Daca pretul licitatiilor a fost scandalos, inseamna ca avem banuiala ca au fost castigate in mod ilicit de anumite firme. Cum putem ataca acest lucru, cum putem pedepsi vinovatii si cum putem modifica sistemul de licitatii publice pentru a nu mai permite astfel de fraude?

    2. In opinia mea si oamenii din Bucuresti ar fi trebuit sa intervina pentru deszapezire, mai ales pe strazile inguste, unde interventia utilajelor este aproape imposibila din cauza masinilor parcate pe ambele sensuri. Ar putea administratia locala sa actioneze cumva (prin motivare sau coercitie) pentru ca oamenii sa curete zapada din jurul locuintelor (si aici nu ma refer doar la trotuare, ci si la carosabil)?
  • Et voila! (Luni, 20 februarie 2012, 0:11)

    CD [anonim]

    1) Am mai avut (cel putin) un Primar General care a venit pe cai mari, promitand ca o sa faca o multime de lucruri... si si-a petrecut apoi cea mai mare parte a celor patru ani de mandat razboindu-se cu CGMB, cu primarii de sector si cam cu toata lumea, plangandu-se ca ii sunt ostili consilierii, ca ii pun piedici etc. Lucru credibil, de altfel.
    E foarte probabil ca, in calitate de Primar General, Nicusor Dan va avea de furca inca si mai mult cu "sistemul", mai ales ca nu va avea nici macar un sprijin politic limitat.
    Exista vreo solutie la aceasta problema?

    2) Asta auzim dintotdeauna despre mai toate lucrarile publice din Romania, ca la noi totul costa de 2-3 ori mai mult decat la altii. Dar, scandaloase, nescandaloase, daca preturile acelea sunt rezultatul unor licitatii macar formal corecte... se poate face ceva?
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:56)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui CD

      1. In realitate Primarul General nu a avut opozitia Consiliului General, ci a cooperat cu acesta pe principiul „si firmele mele, si firmele voastre”. In rest e opereta. Ce mari proiecte i-a blocat Consiliul Primarului General? Problema este ca nici unul nici ceilalti nu au competenta sa duca la bun sfarsit proiecte bune pentru oras.
      Voi avea evident o opozitie a Consiliului, care ma va bloca initial pentru a ma face sa le acord tot felul deavantaje firmelordin spate. Spre deosebire de primarii anteriori, la negocierea cu consiliul nu vin cu obligatii din campanie, care sa ma puna in pozitie defensiva. Consiliul nu e capabil sa propuna proiecte concurente. Vor fi obligati sa mi le voteze, cand vor vedea ca nu pot negocia. In plus, voi avea un prijin al populatiei intrucat voi lua din primele zile masurile de transparenta anuntate: contracte le pe site, etc.
  • Noua Republica (Luni, 20 februarie 2012, 1:08)

    Vlad [anonim]

    Domnule Dan,

    Mi se pare ca promovati aceleasi principii si valori ca cei din Noua Republica. Parere mea este ca avem prea putini oameni de calitate, pentru ca ei sa fie in tabere diferite.

    V-ati gandit cumva sa va asociati cu ei? Au existat discutii in acest sens?
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 13:59)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vlad

      Am anuntat de la inceput ca voi fi independent de orice formatiune politica si ca nu voi face niciun acord cu niciuna din ele. Au posibilitatea sa solicite votantilor lor sa ma voteze, ca orice alta formatiune politica.
  • elipsa (Luni, 20 februarie 2012, 1:16)

    versilov [anonim]

    iarna: sare; sare-gropi, plante moarte; primavara: asfaltare, replantare... cine va avea curajul sa opreasca nebunia?
    primavara, vara, toamna, iarna: unde sunt trotuarele?
    primavara, vara, toamna, iarna: cum scapam de masini?
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 14:02)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui versilov

      E o problema de filozofie a orasului pe care orasele occidentale au transat-o de 40 de ani. Omul trebuie sa aiba prioritate in fata masinii. Transportul public sa circule predictibil, trotuarele sa fie pentru cetateni, sa existe spatiile publice, etc. Cand va face Bucurestiul schimbarea de filozofie? Are sansa in iunie sau mai asteapta 4ani.
  • Drumurile noastre poate... (Luni, 20 februarie 2012, 7:47)

    Didos [anonim]

    ....se vor repara vreodata . Am o intrebare inainte de toate si anume : in Germania , Austria , Norvegia etc. drumurile si strazile arata ca la noi dupa trecerea iernii? Totusi si o a alta intrebare legata de prima : daca acolo iernile nu lasa cicatrice adanci in asfalt , care ar fi cauzele ?
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 14:04)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Didos

      Calitatea lucrarilor, care vine din competitia adevarata si din respectarealauzelor contractuale, deci din contracte scrise profesionist si verificate.
  • calitate proasta a strazilor (Luni, 20 februarie 2012, 8:33)

    radu [anonim]

    Da, asfaltarea se face de citiva ani buni intr-un mod absurd: inlocuind piatra cubica cu asfaltul (dincolo afacerile dubioase din spate) face ca strazile impermeabile sa stringa apa la ploi si dezapezire. Pantele insa nu sint bine executate si stim toti ce lacuri se fac! In plus asfalt peste asfalt, a crescu nivelul strazilor cu cca 10cm - prima treapta de la intrarea in cladiri a cam disparut peste tot inghitita de asfalt. Cum se poate repara situatia, cu costuri decente si fara sa afecteze oamenii (pietoni, transport public etc)?
  • Doua intrebari (Luni, 20 februarie 2012, 8:39)

    Florin [anonim]

    1. De ce este pretul scandalos?
    2. Cum ati interveni dvs pt ca pretul sa fie corect?
    Evident in conditiile in care ati deveni Primar General.
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 14:06)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Florin

      Intrati pe money.ro sau pe salvatibucurestiul.ro si veti vedea calculele. Pretul intretinerii drumurilor in Bucuresti este de 15-50 de ori mai mare decat pretul pietei.
      Am raspuns. Transparenta si publicitate, astfel incat sa vina alte firme si sa existe o competitie adevarata, deci pretul pietei.
  • 2 cestiuni arzatoare (Luni, 20 februarie 2012, 9:27)

    Lu [anonim]

    Domnule Nicusor Dan,

    V-aţi făcut cunoscut ca luptător pentru patrimoniu şi pentru un Bucureşti cu mai puţine maşini pe străzi. Vă pregătiţi de o campanie electorală în care nu sunteţi un candidat deloc neglijabil, dar fiind un newcomer, nu e greu de prevăzut că vor incerca să vă facă să păreţi naiv şi habarnist intr-ale administraţiei. Cred că pentru a-i contracara veţi avea de răspuns la 2 întrebări:
    1. Cum împăcăm protejarea patrimoniului cu dezvoltarea (totuşi) economică a oraşului? Cum vă vedeţi discutând, din postura de primar, cu un investitor care vrea chestii gen Dâmbovita Center, care "creează locuri de muncă"?
    2. Nu veţi putea scoate TOATE maşinile din oraş şi chiar daca ati face-o, bucureştenii v-ar urî. Cum îi împăcaţi pe biciclişti şi pe pietoni cu şoferii? Cum faceţi să avem toţi loc în oraş?
    Altminteri, vă urez mult succes cu Salvaţi Bucureştiul şi în campanie+ alegeri. Sper ca presa, televiziunile sa iasa din obiceiurile stiute si sa nu va neglijeze. Ar fi păcat.
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 14:14)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Lu

      1. Patrimoniul este valoarea COMERCIALA a orasului. Daca vrem sa avem turism, daca vrem ca lumea sa se raporteze la Bucuresti ca la un loc cu identitate si nu ca la un no-name, trebuie sa protejam patrimoniul.
      La Dambovita Center orasul carea vea terenul a negociat in genunchi cu investitorul, care nu putea face nimic fara teren. E un exemplu de coruptie.
      Cand se va respecta legea in Bucuresti vor veni investitorii adevarati, nu speculantii de acum, si va fi de construit mult timp de acum inainte in Bucuresti. Slava domnului, suntem la campie si este loc.
      2. Cum o fac orasele occidentale de 40 deani. Prioritatea transportului in comun, deci un orar respectat al acestuia, va face ca multi sa renunte la autoturism de bunavoie. Va fi loc atunci pentru pietoni si biciclisti.
      Dar trebuie sa existe un primar care sa aiba curajul sa ia o banda sa o dea autobuzelor. Primarul asta n-a existat pana acum in Bucuresti.
  • Felicitari! (Luni, 20 februarie 2012, 10:06)

    Stefan [anonim]

    Domnule Nicusor Dan,
    In primul rand felicitari pentru activitatea pe acre o desfasurati si mult succes in campania electorala pentru primaria capitalei!
    Sper ca sa jaful la care asistam sa se termine si cei responsabili sa raspunda in fata legii. Se pare ca opinia publica din Bucuresti nu se implica suficient. Ce credeti ca ar trebui facut?

    Stefan Virgil Voinea
  • Materiale folosite pentru drumuri (Luni, 20 februarie 2012, 10:50)

    Gicu24601 [anonim]

    Credeti ca bitumul cu polimeri poate fi o solutie pentru soselele capitalei? Ce stiti despre acest produs?
  • intrebari (Luni, 20 februarie 2012, 11:00)

    bogdan [anonim]

    1. Care este parerea dumneavostra privind cainii vagabonzi; aveti un plan punctual si concret in privinta lor?
    2. Referitor la costuriele de asfaltare si deszapezire: imi puteti indica niste surse de unde v-ati documentat?
    Multumesc.
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 14:16)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui bogdan

      1. Am raspuns mai sus.
      2. Le gasiti in comunicatul care va fi postat azi pe pagina salvatibucurestiul.ro
  • Candidat la PMB. (Luni, 20 februarie 2012, 11:14)

    stefan jicol [anonim]

    Domnule Nicusor Dan,
    Sunteti pregatit sa fiti desemnat candidatul PDL
    la Primaria Capitalei, conform noii "strategii de comunicare a partidului" punctul 14 ?
  • Cum oprim bataia de joc ...? (Luni, 20 februarie 2012, 11:34)

    Daniel [anonim]

    Felicitari pentru ca va implicati!
    1. de ce nu faceti campanii "agresive" (articole in multe ziare, blog-uri, impartire fluturasi in zonele centrale) in care sa scoateti in evidenta nepasarea autoritatilor referitoare la toate marile probleme ale orasului: calitatea asfaltului, lipsa pistelor pt. biciclisti sau piste ocupate de masini, lipsa trotuarelor libere, invazia de masini in jurul centrului vechi in conditiile in care parcarile de la Unirii si de Inter sunt goale, decopertarile si reasfaltarile facute pe strazi impecabile (vezi Calea 13 Sept., Str. B.P. Hasdeu, Bd. Timisoara, etc.), cartiere pline de gunoie, aparitia gropilor pe artere reparate in urma cu un an-doi, etc;
    2. de ce nu incurajati, prin implicarea RATB-ului, a Metrorexului, a presei scrise si audiovizual, folosirea mijloacelor de transport in comun pentru deplasari de genul acasa-servici-acasa?!
    Multumesc!
    • r (Luni, 20 februarie 2012, 14:22)

      Nicusor Dan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Daniel

      1. O parte a acestei campanii agresive va incepe curand, in parteade guerila Dar mass-media va prelua cat va dori.
      Nu am din pacate niciun mijloc de convingere pentru RATB si Metrorex.
  • aglomeratie (Luni, 20 februarie 2012, 11:44)

    victor [anonim]

    Buna ziua!Sunt un adept al mersului pe bicicleta sau pe jos,insa in acest oras te poti imbolnavi daca stai in spatele tevilor de esapament calare pe doua roti...Ce solutii aveti pt a-i face pe bucuresteni sa mai lase masinile acasa pt cativa km?Multumesc!
  • Angajarea in posturi vitale a oamenilor competenti (Luni, 20 februarie 2012, 11:51)

    lucian [anonim]

    Cum puteti angaja oameni competenti, asa cum sustineti in programul d-voastră (ex: director directia juridic, arhitect sef etc) cand, din ce cunosc, dupa tăierea salariilor din anii trecuti, salariul directorului de la juridic nu depaseste 2.500 lei. Va multumesc si succes.
  • Intrebare (Luni, 20 februarie 2012, 11:57)

    Adrian Rusea [anonim]

    Sustineti ca sunteti independent...De ce am crede asta din moment ce nu numai odata au fost zvonuri ca aveti afaceri cu Elena Udrea si ca luati bani de la dansa?De unde stiam ca partea cu independentul nu este doar o madalitate de a capta atentia alegatorilor?
  • Echipa (Luni, 20 februarie 2012, 12:16)

    mititelu [anonim]

    Care e echipa dumneavoastra? De ce nu convingeti oameni cunoscuti si curati langa dvs ca sa va ajute in lupta? De exemplu o conlucrare cu Mogor Csibi ar putea sa va ajute f mult si sunt sigur ca mai sunt multi oameni care ar putea sa va ajute. Multa bafta!
  • Cu ce veniti? (Luni, 20 februarie 2012, 12:29)

    me_mihai [utilizator]

    Buna ziua!
    Avand in vedere ca toata lumea promite binele Capitalei atunci cand candideaza pentru postul de primar, cu ce veniti dumneavoastra in plus fata de ceilalti candidati?
    Aveti vreo legatura cu Elena Udrea, care are o slabiciune pentru primaria capitalei?
  • diferentiator (Luni, 20 februarie 2012, 12:30)

    easy [utilizator]

    buna ziua

    as dori sa va intreb care sunt diferentiatorii care v-ar putea asigura succesul in cursa pentru primarie si sa-mi spuneti de ce v-as vota pe dvs.

    intentia mea este sa gasim o solutie la actualii si vechii dinozauri ai sistemului, cred ca puteti sa folositi acest prilej ca sa va castigati increderea alegatrilor.

    multumesc si mult succes
  • intretinere iluminat public (Luni, 20 februarie 2012, 12:43)

    predut [anonim]

    Daca stiti cat costa primaria pentru serviciile de ilumniat public si ce solutii aveti sa renuntati la contractele "baietilor destepti"
  • Buna Ziua! (Luni, 20 februarie 2012, 12:56)

    gabi [anonim]

    Ce parere aveti despre decizia primarului sectorului 6 care a decis sa intrerupa contractul cu Supercom atunci cand era cod galben de ninsori si viscol?
  • ne vrem orasul, tara, romanii inapoi (Luni, 20 februarie 2012, 13:00)

    ioana benea [anonim]

    iarna a fost grea. ca si alte ierni, poate mai dificila decat cea de acum 2 ani, dar nu grozavnica. s-a putut iesi din casa... dar unde?
    va urmaresc de ceva vreme, in toate mediile si va sustin cat poate un om/cetatean sa faca in acest moment.
    Eu am punctual 2 probl majore, cu bataie lunga pt viitor.

    1. soseaua Dna Ghica via Pantelimon Delfinului. nu ascund ca sunt riveran, aproape de primul capat de pod dinspre Dna Ghica. iarna asta ne a pus capac: zona nu a fost deloc ajutata sa iasa de sub troiene. am curata la zapada, fara succes prea mare, toata perioada. sunt sleauri de gheata, iar soseaua mare si lata a devenit un drum de tara cat sa treaca o caruta modesta, cu un singur cal!

    Ce se intampla cu zona asta??? din 2008 au lasat totul de izbeliste. iarna e ca iarna, vara... cu manele si gratare din noapte-n noapte.

    2. decurge din pct 1: nu sunt mijloace de transport in comun in zona. 143 este unicul autobuz, care circula dupa un program extrem de relaxat, care face trecerea de la Gara de Est spre Dna Ghica in rond, via Bucur Obor si atat. Eu lucrez in Pipera. Imaginati-va cum e sa pleci cu copilul la scoala, dim pe -20 de grade C, la 7:00, ca sa ajungi in Pipera... vb copilului: nu ne mutam mama!???

    Ce trebuie sa mai facem noi ca si cetateni ca sa putem trai macat decent? ies la zapada, imi fac datoria si votez, etc. etc.
    Citeam mai sus despre biciclete. Cred ca glumiti?! In zona sunt haite de caini care au depasit demult numarul de 50 bucati. Sunt hraniti de oameni de bine. Iubesc animalele, insa ele nu ne mai iubesc pe noi. Si ne ataca la orice ora te aventurezi pe drum, mai ales cu bicicleta. Si le inteleg, bietele animale, dar noi ce vina avem? Ce sa facem sa scapam cu obrazul curat in fata naturii si a bunului simt?
    Este o tristete incomensurabila. Am petrecut ultimele 3 sapt cate 2 h in masina personala, dupa descarcerare si alte peripetii pe un drum de max 20 de min. Dc as face naveta la Ploiesti as ajunge mai usor la job si inapoi. Deci: CE SA FAC???
  • proces impotriva campaniei contracandidatilor (Luni, 20 februarie 2012, 13:02)

    mastic [anonim]

    Domnule Nicusor Dan, avand in vedere ca aveti acumulata ceva experienta si succese in castigarea diverselor procese intentate impotriva institutiilor statului de catre Asociatia Salvati Bucurestiul, credeti ca ar avea sens un proces impotriva celor care isi fac campanie electorala ilegal folosind fonduri impresionante, mult peste prevederile legale? Este logic de intuit de unde provin aceste fonduri si care sunt sponsorii acestor campanii electorale, astfel ar putea fi intrerupt circuitul risipei din asfaltari in bataie de joc-sponsorizarea candidaturilor la primarie si retur.
  • Cum va fi? (Luni, 20 februarie 2012, 16:25)

    Tibi [anonim]

    Domnule Nicusor Dan, am doua intrebari: ce va face pe dumneavoastra sa credeti ca sunteti mai bun decat actualul primar si ca veti face o treaba mai buna decat el? si Cum vedeti dvs Bucurestiul dupa ce o sa va terminati mandatul? Multumesc.
  • ce veti face (Luni, 20 februarie 2012, 17:54)

    BENONE [anonim]

    Cum veti monitoriza acest cerc vicios in care se invart toate firmele care executa lucrari? Mai precis, ma refer la cei care repara/construiesc CEVA pe drumurile publice, fie simpla plombare a unei gropi, fie construirea podului/pasarelei Basarab.
    Este cunoscut si dovada o face felul cum arata drumurile din Romania DUPA fiecare ninsoare, chiar si ploaie, ca respectivele firme fura din materiale utilizand materiale mai slab concentrate putand astfel sa scape din cauza ca 'cascavalul se imparte' pentru toata lumea. Sunt bani de la buget, bani din fonduri, etc. Totodata, ei au si interes sa faca lucrarile de mantuiala deoarece pot dupa aceea sa incaseze DIN NOU pe reparatia lor. Nici o firma de acest fel nu este trasa la raspundere daca lucrarea pe care a executat-o sufera stricaciuni, dimpotriva, primeste bani de la buget sa o repare/plobeze.
    Este un perpetuum mobile de nesimtire si hotie.

    CUM veti opri acest lucru sau cum veti oferi transparenta?
  • intrebari (Marţi, 21 februarie 2012, 10:07)

    g [anonim]

    1 .In momentul prezentarii studiului referitor la zgomot ( cel pt care au fost platiti f multi bani si de fapt e o traducere si o adaptare mediocra a studiului realizat pt Londra ) cum ati procedat ?

    2. cum vedeti colaborarea cu cetatenii ? va exista disponibilitate si transparenta ? va exista timp pentru analiza observatiilor pertinente venite din partea locuitorilor din bucuresti ?

    3. in privinta generatiei tinere .. aveti de gand sa faceti ceva ? ma refer la zone in care sa se poata practica sport la nivel de cartier ( ma refer la zonele dens populate ) - macar miniterenuri de baschet/fotbal samd


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version