SURSE: Procedura de suspendare a presedintelui Traian Basescu - exercitiu de imagine pentru USL

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 21 noiembrie 2011, 20:26 Actualitate | Politic


In interiorul PSD si PNL, anuntul facut de liderii USL Victor Ponta si Crin Antonescu, privind declansarea procedurii de suspendare a presedintelui Traian Basescu este privit cu scepticism de pesedisti si liberali. Surse din cele doua partide au declarat pentru Hotnews.ro ca liderii USL au fost nevoiti sa-si mentina pozitia publica facuta saptamana trecuta privind declansarea procedurii de suspendare pentru a evita un eventual esec de imagine. Aceleasi surse sustin ca demersul va fi taraganat la nivel parlamentar.

De altfel, Adrian Nastase a declara public ca "nu vom merge in Parlament pentru suspendarea lui Basescu decit la acel moment in care vom avea siguranta ca vom obtine un rezultat favorabil".

In sedinta USL, presedintele PNL,  Crin Antonescu a fost cel care a pledat pentru initierea demersului pentru suspendarea lui Traian Basescu. "Pentru a evita un eventual esec de imagine al USL, Antonescu l-a sustinut pe Ponta si a fost de acord sa fie inceput demersul de suspendare.
Anuntul facut saptamana trecuta a fost o miscare gresita, toti stim ca nu exista majoritate pentru succesul unui astfel de demers dar, daca azi am fi dat inapoi am fi fost tocati la telvizoare zi de zi si am fi dat un semnal de strategie incoerenta si dezbinare in interior ", au explicat sursele citate pentru HotNews.ro

"Demersul de suspendare nu este un moft, nu este o invenţie de agendă, nu este nimic din ceea ce am văzut în ultimele zile că au socotit foarte mulţi analişti şi comentatori. (...) Sigur, discuţiile despre câte şanse avem, câte voturi avem, au rostul lor. Dar, în politică, din punctul nostru de vedere, şi suntem dispuşi să ne asumăm această responsabilitate, nu poţi să acţionezi, nu poţi să spui şi să faci numai ce este garantat imediat de un număr de voturi. Avem speranţa că, făcând acest demers, suntem în asentimentul şi avem susţinerea unei majorităţi a cetăţenilor. Asta ne interesează mai mult decât majoritatea conjucturală din Parlamentul României", a declarat predintele PNL, Crin Antonescu.

Totusi liderii USL au tinut sa precizeze ca vor infiinta o comisie care va redacta cererea de suspendare, in paralel cu lansarea unei dezbateri publice pe aceasta tema.

Potrivit surselor citate comisia de ancheta va folosii ca argumente de incalcare a Constitutiei toate declaratile publice ale presedintelui Traian Basescu si le vor corela cu articolele din Constitutie. "Este vorba de declaratiile privind pensiile si cele facute la adresa judecatorilor", au explicat aceleasi surse.

Membrii comisiei USL desemnati pentru gasirea motivelor de suspendare, potrivit surselor Hotnews.ro sunt: din partea PNL- Calin Popescu Tariceanu, Eugen Nicolaescu, Mircea Diaconu si Ciprian Dobre iar de la PSD - Dan Sova, Ioan Chelaru, Toni Grebla si Florin Iordache.  

La nivel parlamentar, pesedistii si liberalii sustin demersul propriilor lideri dar neoficial sunt sceptici.
"Este doar de imagine, despre ce vorbim? avem cumva majoritate si nu stim noi?", a comentat un deputat PSD.

"Sesiunea asta nu are nicio sansa sa fie dezbatuta in plen declansarea suspendarii. Antonescu l-a sustinut pe Ponta ca sa nu se faca de ras USL-ul. Demersul va fi ingropat la grupurile parlamentare, probabil presa va discuta o saptamana si dupa aceea se va uita" a declarat un deputta PNL, sub protectia anonimatului.
  • Puiu Hasotti, liderul grupului PNL Senat: "Totul este posibil, eu sunt hotărât să respect deciziile USL. Dacă vor fi luate deciziile, vor fi bune. Punctul meu de vedere este că decizia suspendării trebuie discutată după alegerile din 2012".(Agerpres)
  • Eugen Nicolaescu, viceliderul grupului PNL, Camera Deputatilor: "Cred că trebuie să clarificăm odată pentru totdeauna acest aspect. Dar dovedindu-le şi altora ce se întâmplă în această ţară, este posibil să existe o presiune şi pe senatorii şi deputaţii Puterii de la populaţie să încerce să îşi schimbe atitudinea. Noi trebuie să facem ceea ce trebuie să facem". (Agerpres)
  • Adrian Nastase: "Această operaţiune înseamnă nu o suspendare în Parlament a lui Traian Băsescu, este vorba de o înlocuire a regimului Băsescu. Este vorba de o operaţiune mult mai complexă şi care nu este legată numai de Parlament. Problema stilului de politică pe care îl facem în România, problema modului în care trăim în ţară, nu este numai a Parlamentului.
Şi atunci, formula pe care noi am decis-o este una etapizată care înseamnă inclusiv implicarea societăţii civile şi a cetăţenilor într-o operaţiune în care se va spune 'domnule preşedinte, numai un om din zece din ţara asta vă mai sprijină şi poate că ar trebui să plecaţi acasă" (Realitatea TV)

Anuntul USL, a fost facut saptamana trecuta la initiativa presedintelui PSD, Victor Ponta pentru a motiva scandalul excluderii lui Mircea Geoana din PSD si  nu a fost primit cu entuziasm de catre social democrati si liberalii datorita sanselor mici de succes. Social democratii si liberalii au declarat public ca demersul are putine sanse de reusita iar neoficial au desfintat propunerea lui Ponta.

Mai multe detalii aici

De precizat este ca pentru a-l suspenda pe presedinte, USL are nevoie de 234 de voturi in Parlament  si in prezent ar doar 217 parlamentari.  Totodata,  procedural demersul este unul lung si destul de dificil fara o majoritate confortabila In Parlament. Raportul elaborat de comisia USL privind motivele suspendarii presedintelui trebuie depus in Parlament si trebuie sa intre in dezbatere in conducerea reunita a celor doua Camere. Mai multe detalii aici


Citeste mai multe despre   














Citeste pe MedLife.ro
Ce se intampla cand clipim







5248 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    Ce plictiseala! (Luni, 21 noiembrie 2011, 20:37)

    aura [anonim]

    Total neinteresant.
    • +7 (11 voturi)    
      Scapa Acum De Impotenta In 14 Zile. Fara Tablete S (Luni, 21 noiembrie 2011, 23:05)

      mitroi [anonim] i-a raspuns lui aura

      te asigura duetul Crin si Ponta...hi, hi...Basescu : ha, ha...cum e protocolar?
      • +1 (1 vot)    
        voiculescu e intelept (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:52)

        vlad tepes [anonim] i-a raspuns lui mitroi

        a preferat de data aceasta sa se preocupe mai mult de pregatirea anului electoral
    • -4 (10 voturi)    
      nu e neinteresanta soarta noastra (Marţi, 22 noiembrie 2011, 7:48)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui aura

      Din cauza unei astfel de atitudini, ne-am ales cu Basescu presedinte. Soarta tarii e dictata de oamenii politici, pe care singuri ii alegem.
      • +1 (3 voturi)    
        O supa reincalzita (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:53)

        aura [anonim] i-a raspuns lui Roua

        De 2-3 ori pe an, cum sa nu plictiseasca?

        O actiune ridicola a unei opozitii aventuriere si defazate fata de cerintele momentului, cu sanse de reusita aproape de zero, nu are cum sa mai trezeasca interes.
        .
        • +1 (1 vot)    
          e dificila fara Voiculescu (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:19)

          danutz srl [anonim] i-a raspuns lui aura

          el a facut USL, el l-a suspendat pe basescu in 2007.
        • 0 (0 voturi)    
          din cauza unora dintre noi suntem in groapa (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 7:56)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui aura

          Daca familiile portocaliilor se bucura de viata pe care o duc in prezent, majoritatea romanilor traieste de pe o zi pe alta, cu nicio speranta pentru ziua de maine.
          Cand vom scapa de coruptia din Romania, insemnand ca banii nostri vor fi ai nostri si nu ai lor, atunci ne va fi ceva mai bine. Iar acum, USL e alternativa. Suspendarea lui Basescu ar pune capatmascaradei.
      • 0 (0 voturi)    
        Gogu (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:46)

        miki [anonim] i-a raspuns lui Roua

        scrisoare liderilor judeţeni ai PSD, în care arată că formaţiunea "se afundă în propria criză", acuză "degringolada" din partid şi solicită organizarea unui congres extraordinar.
        TREBUIE SA CITESTI SI ...
        Comitetul Executiv al PSD votează, marţi, în legătură cu excluderea lui Geoană din partid
        Geoană vrea propriul partid după excluderea din PSD
        Geoană îl trimite pe Ponta să caute datoriile partidului la Hrebenciuc, Mitrea şi Dragnea
        PE ACEEASI TEMA
        Iliescu vorbeşte despre "o manevră veninoasă" a lui Dâncu, după ce politicianul a scris despre "dărâmarea idolilor"
        Geoană: Afirmaţiile despre lideri ai PSD n-au fost "o critică, ci o constatare"
        Fostul consilier prezidenţial afirmă, în scrisoarea trimisă preşedinţilor de filiale PSD, că partidul "se află într-unmoment critic" şi "se afundă încet, dar constant, în propria criză", scrie Mediafax.
        Şerban Nicolae apreciază că la această situaţie au contribuit decizia CEX al PSD de a numi un comitet coordonator la PSD Bucureşti, decizia BPN de a-l înlocui pe Mircea Geoană de la preşedinţia Senatului şi hotărârea Comisiei Naţionale de Arbitraj şi Integritate Morală (CNAIM) a PSD, de a propune excluderea lui Geoană din partid.
        El spune că aceste decizii "au torpilat grav demersurile politice ale PSD în spaţiul public".
        Fostul senator PSD afirmă că înlocuirea lui Marian Vanghelie de la conducerea PSD Bucureşti nu a avut nicio bază statutară.
        În ceea ce priveşte decizia BPN în cazul lui Mircea Geoană, fostul senator PSD spune că aceasta este "confuză", iar liderii PSD au făcut afirmaţii contradictorii, culminând cu "unul dintre cele mai penibile momente din istoria PSD", constituit din reuniunea şi decizia Comisiei Naţionale de Arbitraj şi Integritate Morală din 13 noiembrie.
        El spune că şedinţa CNAIM "a întărit imaginea de partid în degringoladă, având cu totul alte preocupări decât cele ale românilor şi capabil să aloce incomparabil mai multe resurse reglărilor interne de conturi decât rezolvării problemelor grave ale societăţi
    • -4 (8 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 22 noiembrie 2011, 8:29)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui aura

      "Surse""...asa-si acopereau securistii minciunile care erau inventate pentru a putea face rau cui doreau ei.
      Se pare ca securismul nu a murit in Romania...ba chiar a fost bine revigorat se seful sau:Bese.
  • +28 (32 voturi)    
    Allooo, USL ? (Luni, 21 noiembrie 2011, 20:42)

    AK-47 [utilizator]

    Sa va stea imaginea in gat !!
  • +29 (35 voturi)    
    :))) (Luni, 21 noiembrie 2011, 20:44)

    kansas [anonim]

    !!!!! Premiera la Bulevard !!!!!! :

    "Fomistii in actiune"

    regia : Sergiu Nicolaescu
    productia: Ion Iliescu

    ministaruri : Crinescu si Pontescu

    sunetul : Felix Voiculescu

    cascadori : JoAnne, Vanghelis, etc

    coregrafia : Hrebe, clubul de balet fsn
    • +14 (16 voturi)    
      :)))) (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:18)

      neo [anonim] i-a raspuns lui kansas

      Permite-mi sa mai completez la "distributie":
      Farfuridi - acelasi Mircea Diaconu,
      Branzovenescu - Eugen Nicolaescu,
      Catavencu - Tariceanu.
      Pana acuma iasa de-un film.
    • +15 (17 voturi)    
      P.S. (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:34)

      kansas [anonim] i-a raspuns lui kansas

      ...ecranizare dupa romanul " I Love Base ",
      de Nastase Dintrecase
    • -5 (11 voturi)    
      marea problema a noastra suntem chiar noi (Marţi, 22 noiembrie 2011, 7:50)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui kansas

      Pentru ca tratam totul ca pe o mare bascalie, fara a constientiza ca pensiile si salariile noastre depind de cei aflati la conducerea tarii. Si am vazut ce au "reusit" sa faca Basescu si Boc...
      • 0 (6 voturi)    
        relaxeaza-te (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:10)

        Filip [anonim] i-a raspuns lui Roua

        maine va fi mai rau!
      • +1 (3 voturi)    
        salariile noastre depind (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:55)

        Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui Roua

        de cei de la conducerea tarii?! ce fel de afirmatie e asta?! salariul tau depinde de tine: de capacitatea ta profesionala, de modul in care stii sa o pui in valoare si da, ai putea spune de modul in care stii sa te "vinzi"...nu te obliga nimeni sa astepti un salariu de la cei aflati la conducerea tarii...fa ce stii sa faci si fa cat de bine poti si atunci vei intelege ca salariul tau, nivelul tau de trai, depind in primul rand de tine...nu astepta pe altii sa iti dea, invata sa obtii prin prin propriile forte!
        pensia depinde de guvern?! ia fa-ti un fond personal de pensie, o asigurare de viata cu un top up de investitii etc...sa vezi cum pensia ta depinde de tine, nu de stat! da, sa stii ca exista si alte posibilitati, nu doar contributia ta la fondul de pensii de stat!
        dar e mai usor sa te tanguiesti si sa astepti pomana decat sa risti sa iti iei viata in propriile maini, nu? ei bine, succes! iti urez sa traiesti asa cum ti se potriveste!
  • +21 (25 voturi)    
    Vor ba lui Gigi (Luni, 21 noiembrie 2011, 20:54)

    gabor [utilizator]

    Vorba lui Gigi:"Astia doi sunt niste mascarici".
  • +18 (22 voturi)    
    Un mod de a-l minti pe Antonescu. (Luni, 21 noiembrie 2011, 20:58)

    mircea [anonim]

    Procedura de suspendare a lui Basescu este un mod de a-l minti pe Antonescu ca ramana candidatul USL pentru presedintie,dupa declaratia pe blogul personal a lui Nastase ca PSD vor propune un candidat de la PSD si iesirea tumultoasa a lui Geoana ca vrea sa candideze.Cu toate ca vinovat este Nastase,tavalit este doar Geoana si acum vor sa-l "abureasca"pe Antonescu cu suspendarea lui Basescu.Atunci de ce nu-l propun pe Antonescu presedinte la Senat,ca sa ajunga prin suspendarea lui Basescu presedinte interimar?Totul este o mare minciuna si o bataie de joc a PSD fata de PNL.Vad ca Bogdan Chiriac a primit instructiuni clare,pentru-ca sustine niste aberatii de parca ar fi cel putin vicepresedinte la Senat sau si mai si ,la PSD.
    • +14 (16 voturi)    
      Ce po(a)nta... (Luni, 21 noiembrie 2011, 22:54)

      mitroi [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Toate oalele insa se sparg in capul lui Basescu; ca si au unde se sparge. Presa, atit de cuminte si placuta in timpul celeilalte puteri, acum are o tinta comuna: Basescu. Si au dreptate. Caci precedentul guvern a daruit vreo 30 de milioane de dolari pentru imblinzirea presei. Pe cind Basescu e tatar. Nici un contract de publicitate din partea statului, nici o amenda penala platita tot din banii nostri pentru unii ziaristi. Uneori, acuzatiile ce i se aduc sint grave. De pilda, la inceput era criticat ca de ce nu se duce in locurile sinistrate, iar dupa aceea a fost criticat ca de ce se duce. Si ca de ce a mers in pantofi si cu o bluza portocalie in loc de culoare cacanie, cea mai adecvata culoare pentru politica româneasca. Sa fiu bine inteles: Basescu are multe caracteristici comportamentale discutabile si unele chiar condamnabile. Este brutal, incapatinat, nepoliticos, zgomotos, de o spectaculozitate uneori de un gust indoielnic. Dar este omul care ne trebuie in etapa actuala; care nu este o etapa de constructie, ci una de demolare. Trebuie darimata mafia aceasta care a cuprins ca o cangrena organismele statului, care se intinde de sus pina la cea mai prapadita primarie rurala.
      Ori cum vreti sa scapam de nesimtitii astia care, cum spunea si Ion Iliescu, ne-au furat cu nerusinare? Cu diplomatie, cu politete, cu limba elevata eventual cu citate din Kant? Si apoi de ce reprosam lui Basescu ca nu se poarta asa cum credem noi ca este perfect? De ce nu recunoastem ca s-au pornit unele lucruri. S-a mai domesticit politia. S-au mai scos la vedere citeva dosare (e drept ca totusi, pina la urma, justitia i-a facut scapati pe inculpati, dar asta nu va merge la infinit). S-a inceput, in ciuda unor impotriviri crunte, reforma justitiei.
    • +7 (9 voturi)    
      Intreb ! (Marţi, 22 noiembrie 2011, 8:38)

      mosneag [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ce cauta la discutii Bogdan Chireac (acest pielea p.l.i) si pe cine reprezinta ?
      • +6 (8 voturi)    
        Cine e Bogdan Chireac? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:14)

        Filip [anonim] i-a raspuns lui mosneag

        Este dovada vie ca presa romaneasca nu are valoare. Faptul ca un borfas de teapa inca mai functioneaza intr-o televiziune, ba chiar mai e si lider de opinie, demonstreaza joasa speta, nu doar a Realitatii (sau RTV-ului, nu stiu ca le tot confund) ci a presei audiovizuale in general.
  • +12 (14 voturi)    
    Imagine proasta (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:08)

    gigel [anonim]

    Este (inca) un exercitiu de imagine proasta, de care nu mai era nevoie. Indivizii astia care isi dau in petec pe banii contribuabilor ar trebui sa nu fie platiti pentru prestatiile gen circ, total neproductive, dimpotriva, sa plateasca ei despagubiri intregii tari.
  • +12 (14 voturi)    
    1989 (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:10)

    Daniels22026 [utilizator]

    Suspendarea presedintelui este o problema de imagine pentru opozitie? Isi bat joc de noi. Trebuie sa initiem procedura 1989, varianta finala.

    O sa va improspatam memoria despre referendum neonorat de clasa politica si despre executivul bicefal.
  • -9 (13 voturi)    
    Daca se ajunge la votu poporului, nu mai scapa ! (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:15)

    John [anonim]

    ...
    • +5 (9 voturi)    
      @john (Marţi, 22 noiembrie 2011, 7:09)

      GigiL [utilizator] i-a raspuns lui John

      Cine nu mai scapa? USL?
  • +14 (16 voturi)    
    Condamnare la locul de munca (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:18)

    Luk [utilizator]

    Adrian Nastase: "Nu vom merge in Parlament pentru suspendarea lui Basescu decit la acel moment in care vom avea siguranta ca vom obtine un rezultat favorabil."

    Atunci ce anume a decis astazi USL? Ca o sa-l suspende cand o sa poata?

    Pricepe Ponta ca asa-l condamna pe Geoana la locul de munca?

    Pricepe Ponta ca in felul asta Nastase si Iliescu au preluat din nou fraiele? Pricep liberalii ca Antonescu e doar un Muppet pentru Voiculescu?

    Pricepe USL-ul ca "exercitiile de imagine" sunt o joaca cu propriile lor procente in intentia de vot?

    Oare cate "exercitii de streaptease" trebuie sa faca un impotent pentru a multumi o partenera?

    Opozitia noastra este de un patetism infricosator...
    • -1 (7 voturi)    
      relatia dintre Antonescu si Voiculescu (Marţi, 22 noiembrie 2011, 8:01)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      nu se aseamana cu cea dintre Boc si Basescu, pentru ca cei doi se respecta.
      • +1 (5 voturi)    
        felicitari (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:20)

        Filip [anonim] i-a raspuns lui Roua

        Comentariul tau m-a facut sa rad!

        Sper ca asta era efectul cautat, nu? Astia-s ca Irinel si Moni, cand apar la TV sunt familia perfecta.
        • -1 (1 vot)    
          unii sunt interesati de moni si iri (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 7:59)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui Filip

          pe mine ma intereseaza mai mult ce se intampla cu viata mea, nu cu a celorlalti. Din pacate, acum, depindem de hotararile unor incompetenti, care nu stiu sa guverneze cum trebuie.
  • +13 (15 voturi)    
    Şah... pentru a câta oară? (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:21)

    ha [anonim]

    Scenarii posibile:

    1. USL tărăgănează procedure de suspendare în Parlament. Ceea nu va face decât să confirme (pentru a câta oară) lipsa de viziune politică a celor doi conducători. Şi asta nu face decât să mai piardă câteva voturi.

    2. În urma acestei "dezvăluiri" pe surse, cei doi se hotărăsc până la urmă să meargă în Parlament. CC cel mai probabil va respinge acuzaţiile, Parlamentul zice pas. Cei doi mai pierd şi ceva oameni din partide. Cât ar mai rezista un parlamentar serios unor asemenea "jocuri" fără nici un scop final.

    3. Merg în Parlament, Parlamentul zice: "Băsescu trebuie să meargă la referendum". Se ştie că Băsescu iese cel mai bine din înfruntări în care nu are nici o şansă (a se vedea Băsescu vs Năstase, Băsescu vs Geoană, Băsescu la referendum). Poporul zice cu o oarecare tremurare în mână că Băsescu nu e dictator, caz în care cei doi pierd.

    4. Băsescu pierde la referendum... se organizează alegeri. Geonă preşedinte (de data asta nu pentru o noapte, ci pentru câteva luni). Cu cine ar veni USL-ul? Eu cred că s-ar speria de acest scenariu, rămânând fără ţintă. Atunci va deveni interesant. Cu cine vor mărşălui? Năstase? Ponta? Antonescu? Nu au reuşit să aducă un aer nou... nimic. PDL poate veni cu Macovei, Cezar Preda, Iulian Urban, Boagiu, susţinuţi de Stolojan şi alţi grei din partid, al căror nume nu a fost bălăcărit. Să vedem atunci şi cât de mult vrea poporul român reformarea clasei politice. Deşi cred că nu se va ajunge aici.

    Cu excepţia ultimului scenariu, Ponta şi Antonescu pierd. Deci: maxim 25% şanse de reuşită. Îţi asumi asemenea risc când ai ceva atu în mânecă. Care e acel atu? Voiculescu?!

    Când socialismul pierde în toată Europa, oare românii vor fi împotriva valului. Câţi oameni au rude plecate în străinătate? Câţi oameni nu înţeleg ce s-a întâmplat în Grecia, Spania, Italia? Şansele USL-ului?! M-aş gândi serios înainte de o asemenea mutare care ar aduce iritare în mintea românului.
  • +11 (13 voturi)    
    deci sunt sub 50% si in sondajele lor.... (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:25)

    dodu [anonim]

    probabil e disperare mare, ca pana acum se zvonea doar... :)
    dar cu lolec si bolec in "frunte" nu ma mira...
  • +8 (10 voturi)    
    miscare de PR (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:28)

    narcis [anonim]

    E de inteles ca e miscare de imagine. N-au gasit motive plauzibile sa-l dea afara pe Geoana din partid, ce sa mai zic de presidentia Senatului unde trebuie argumente serioase pentru revocare. Ce nu inteleg este ca intai se cauta majoritati si apoi argumente. Daca USL capata majoritate parlamentara, il suspenda pe presedinte, chiar si daca acesta tace malc pe orice tema publica. Trebuie doar forta, ce argumente, ce logica!
    Clasa asta politica in ansamblul ei este rupta de realitate.
  • +12 (14 voturi)    
    Iresponsabilitate, numele tau=Tonta+Antenescu (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:32)

    Colette [utilizator]

    Acesti 'cascadori ai rasului' de tot plansu', i-am numit de Lolek si Bolek din politica romaneasca (Ponta si Antonescu) nu vor decat imagine! Si de ce o vor, d-aia nu o vor avea niciodata pt ca o imagine de om politic, sef de partid responsabil, cu capul pe umeri, cu respect fata de lege, de partenerii politici si mai
    ales fata de cei care i-au voatat si i-au trimis in Parlament, o asemenea imagine se face in timp si mai ales punand pe primul loc interesul national al Romaniei si cetatenilor ei! Ce vor acesti mascarici? Ei nu vad ca, peste tot in Europa, Stanga pierde pt ca nu e in stare sa gestioneze o situatie de criza, ea
    nu stie decat sa faca promisiuni fara acoperire. USLvrea sa destabilizeze pietele financiare - si asa Banca Nationala cu greu mai face fata speculatoriloe care se pare ca trec din Ungaria spre Romania (stire HotNews) - , sa dea semnale de instabilitate nu numai monetara, dar social- politica intr-un climat de criza economica generalizata si mai ales de lunga
    durata? Vor alegeri anticipate, vor referendum, vor bani mai multi cand ei nu exista? Cu seninatate, Mihalache de la PNL spunea in seara asta ca trebuie ca guvernul sa se imprumute si sa plateasca salariile marite la profesori. ACESTI INCONSTIENTI NU POT FI SUSPENDATI PT CEEA CE FAC ? Nu exista nicaieri o prevedere constitutionala si pt ei, ca pt
    presedintele Basescu vad ca le gasesc si pe cele care nu exista! Pana la urma un presedinte a fost votat de peste 5 milioane de romani, un parlamentar de maximum 200.000. Nu se compara. Si totusi 'Constitutia lui Iliescu' prevede doar suspendarea unui presedinte, restul parlamentarilor pot sta pana la adanci batraneti sa doarma in fotoliile de la Parlament!
  • +10 (12 voturi)    
    Cred ca a inceput sa le placa subiectul :) (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:37)

    zexe [anonim]

    Sa presupunem, prin absurd, desigur, ca Basescu se plictiseste si,din mila fata de chinurile acestor papagali, isi da demisia. Va inchipuiti ca ii lasa fara platforma electorala?
  • +9 (11 voturi)    
    Domnule Nastase, sa-ti fie rusine (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:41)

    Dan [anonim]

    Nastase are tupeul sa numeasca regimul Basescu?!. Dar cu regimul PSD, care a creat si impamantenit mafia securista cum ramane. Le e teama ca-si pierd parghiile si puterea de a controla tot in tara asta. Hai sa facem un exercitiu de imaginatie ...sa facem un referendum, cu doua intrebari...dragi romani, vreti sa scapati de Basescu?...si dragi romani, vreti sa scapati de parlamentari? Ce ziceti, va bagati?!
  • 0 (8 voturi)    
    gica@electrica.ro (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:46)

    gica [anonim]

    SURSE: Adrian Nastase la realitatea...
    astea-s surse? ieftină anipularea dun titlu... jucati la coarda groasă si ieftină cum fac libertatea, cancan, dan diaconescu.... mai si semnat articolul. De obicei când le e rusine autorilor pe hotnews nu semnează. Vă faceți de minune
  • +3 (5 voturi)    
    Exercitiu de imaginatie poate! (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:54)

    Draky [utilizator]

    Pare sa fie mai mult un exercitiu de imaginatie decat de imagine!
    Stau sa ma intreb care imaginatie, totusi? Placa asta e de multi ani, nu s-au saturat oare sa o tot puna?
    Si daca ar fi un exercitiu de imagine? Care Imagine - dumnealor reusesc constant, performant, sa-si degradeze asa zisa imagine. Toate aceste incercari puerile, circaresti, imature duc la o impresie generala, o imagine de partid dislocat, de oportunisti neseriosi.
  • 0 (6 voturi)    
    SALVATORI NATIUNII (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:56)

    ION [anonim]

    Stiam eu ca mai sunt si minti luminate in tara asta, si oameni care stiu sa vorbeasca frumos si sa cada in picioare.
    Basescu asta o fi condus el barcute si facind multe gafe trebuie dat jos, si pus un om de nadejde care stie sa conduca si mineriade.
    domnul iliesc pacat ca nu mai poate candida, asta da om nu ca Basescu care mereu face tot felul de greseli, ba nu pune virgula ba uita sa puna punct.
    iliescu chiar daca nu-l poate inlocui pe Basescu a pregatit el oameni tineri care sa duca mai departe destinele acestei tari. antonescu si ponta sunt sigur ca fac o echipa buna si poate fi linistit Nelu ca vor merge pe drumul victorios croit de el impreuna cu bravi mineri.
    Ar fi bine cei care se ocupa de argumentele destituiri lui Basescu, sa amintesca si sa dea de exemplu faptele de eroism a lui ILIESCU.
    Omeni sau lichele lasati-va de circ ca tara asta, NU DUCE LIPSA DE CIRC.
  • +5 (7 voturi)    
    babele (Luni, 21 noiembrie 2011, 22:07)

    serje [anonim]

    Socialistii spanioli au dat-o in bara.
    Presedintele socialistilor europeni spune ca va demisiona. Stie si el, stim si noi, de ce. Socialistii sunt la pamant, nu-s buni decat pentru revolutii, crime in masa, Siberia, Aushwitz, canal Dunare-Marea Neagra, etc.
    Chucky Antonescu si Mikey Ponta fac exercitii in Romania in lipsa cronica de ocupatie.
    Lumea arde, Europa arde, Tara arde si baba se piaptana.
    Sa nu uitam de acesti pierdevara. Sa-i lasam la latrina istoriei pentru cate activitati antinationale au savarsit.
  • +9 (13 voturi)    
    Credeti ca face bine in lumr tarii noastre ? (Luni, 21 noiembrie 2011, 22:21)

    ion roata [anonim]

    Doi mascarici si cu ajutoarele lor desuchiate vor sa arunce tara in instabilitate politica azi cand avem atatea de facut in urma unei guvernari dezastruoase lasata de guvernarea liberala si cu sprijinul psd-ului.Au lasat Romania in fundul gol fara bani,fara investitii,fara autostrazi dar si-au burdusit burdihanurile.
    Nu au nici-un motiv de suspendare,sunt pur si simplu inventii si minciuni grosolane inventate de niste golani ordinai.
    Cei care incalca onstitutia sunteti voi macaricilor care va opuneti reducerii parlamentarilor la 300,va opuneti desfintarii senatului care este o frana in rezolvarea legislaiva a tarii ba din contra incurca treburile tarii,ei care incalca in picioare vointa exprimata de alegatori la referendumul pe aceste chestiuni.Ei fac referire la popor dar ignoreaza vointa poporului fapt pentru care acestia ar trebui arestati si condamnati pentru incalcarea prevederilor Constitutiei.Puterea in Romania o are poporul si nu o tagma de misei profitori.
    • +1 (3 voturi)    
      sa te corectionez (sic) putin! (Luni, 21 noiembrie 2011, 23:15)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui ion roata

      se zice "ignora", nu "ignoreaza"; in rest sunt de acord cu dumneata!
  • +5 (7 voturi)    
    hehe (Luni, 21 noiembrie 2011, 23:20)

    fundu curtii [anonim]

    Orice privitor isi da seama ca au asteptat momentul cand in PDL sunt ceva miscari.
    USL se bazeaza pe faptul ca daca mai sunt si altii la rand dupa primarii PDL adusi la DNA aceia( baroni locali si alte Iude) vor face front comun cu USL ca sa-l opreasca pe Basescu si sa scape.
    Nu cred ca au vre-o sansa... si asta vine din faptul ca ambii lideri USL sufera de suficienta,au o impresie prea buna despre ei fara rezultate notabile in spate si nu au dus nimic la sfarsit pina acum.
  • +8 (10 voturi)    
    in mod normal... (Luni, 21 noiembrie 2011, 23:26)

    mahabaratan [utilizator]

    toleram pe cei mai `slabi la minte`....asa am fost educat,e crestineste . Cand carlanii te agaseaza zi de zi, ce te faci ? Saptamana viitoare ce o sa mai nascoceasca? Revine regele? Se pocaieste Geoana ?Iliescu divorteaza?... Nu stiu cine dracu ia crescut si educat pe astia doi, Ponta si Crin ,ca rau tare au ajuns si doooorm in papucii statului si nici un rost nu au,minciunosii dracului.
  • +4 (6 voturi)    
    istorie (Marţi, 22 noiembrie 2011, 0:25)

    skye [anonim]

    un comentariu semi off-topic: primul care a inventat chestia asta cu "statul plateste hotararile judecatoresti numai daca are bani" a fost guvernul psd. care prin 2002 a emis o ordonanta (cred ca de urgenta) care spunea ca obligatiile de stabilite prin hotarari judecatoresti, cu debitor statul sau alta institutie publica, se platesc doar daca sunt incluse in buget si ordonatorul principal de credite dispune. cu alte cuvinte, statul nu putea fi executat silit si platea daca avea bani, cand avea si daca vroia. cateaodata chiar si cat vroia - adica mai putin decat scria in hotatarea judecatoreasca. ponta nu isi aduce aminte de asta? sau crede ca nimeni nu-si mai aduce aminte?
  • +5 (7 voturi)    
    Dupa noi, potopul (Marţi, 22 noiembrie 2011, 0:30)

    Cosmin [anonim]

    Poate ca asta si urmaresc de fapt: scaderea ratingurilor si ingroparea perspectivelor economice prin crearea de instabilitate politica. Poate ca trendul pozitiv recent ii ingrijoreaza teribil in perspectiva viitoarelor alegeri.
    De ce as incepe subit sa cred in "buna credinta" a exponatelor unor partide politice care au dus Romania la sapa de lemn timp de 20 de ani. Ei nu isi pot desfasura activitatea intr-o societate normala ci prin haos, anarhie si distrugere
  • +9 (11 voturi)    
    Incep sa cred ca... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 1:24)

    Raluca [anonim]

    ...Ponta si Antonescu sunt oamenii presedintelui. Ca prea se chinuie sa-si distruga propriile partide...
  • +8 (10 voturi)    
    Mai rau medicametul decat boala (Marţi, 22 noiembrie 2011, 1:31)

    Vlad-I [utilizator]

    Procedura declansata " pentru a evita un eventual esec de imagine" al USL, este ca si cand ai avea acnee si te majnesti cu namol ca sa le ascunzi.
  • +4 (6 voturi)    
    Problema e . . . (Marţi, 22 noiembrie 2011, 7:30)

    Gheorghe [anonim]

    . . . ca exercitiul lor de imagine va costa scump aceasta tara prin ratingurile ce le va primi si prin scepticismul investitorilor straini fata de o tara instabila politic. Nici nu stiu cum sa pozitionez atitudinea acestor politicieni in intervalul cuprins intre prostie si tradare a intereselor tarii. Oricum ceva nu este in regula.Oare justitia nu are nimic de spus in aceasta chestiune?Doamne ajuta!
  • +3 (5 voturi)    
    Doi mascarici ... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 8:22)

    mico [anonim]

    care vor lua o pumn in bot de nu se vor mai vedea prin politica....
    Sunt puturosi si nemernici...tarile din Europa sunt in pragul colapsului si ei vor suspendare dar n-au motive...
    Bravos mascaricilor........
  • +3 (5 voturi)    
    felicitari (Marţi, 22 noiembrie 2011, 9:02)

    elena [anonim]

    Economia Romaniei arde Crin si Victor se piaptana.Brovo,felicitari.
  • +5 (7 voturi)    
    Ce frumos suna... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 9:05)

    ion [anonim]

    "Membrii comisiei USL desemnati pentru GASIREA motivelor de suspendare"

    Foarte tare, intai anunti suspendarea, apoi gasesti 7-8 ciumpalaci sa gaseasca si motivele.

    Ei, asta se intampla daca ai mult timp si putine idei..
  • +1 (3 voturi)    
    bun (Marţi, 22 noiembrie 2011, 9:29)

    mihnea [anonim]

    Imaginea asta ne va costa deprecierea leului si o imagine proasta a Romaniei in ochii investitorilor...Mai este 1 an pana la alegeri dupa care pot conduce cum vor in cazul in care le vor castiga...
  • +1 (3 voturi)    
    adica e un exercitiu (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:19)

    alex [anonim]

    sa isi strice si mai tare imaginea?

    Se poate asa ceva?
  • +2 (4 voturi)    
    COLAPSUL URMEAZA DACA IL SUSPENDA ! (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:32)

    calinsab [utilizator]

    Asa este daca astia sunt lasati sa-si faca de cap in tara asta ... vom avea asa: Gaze de import la un curs marit deci caldura din casele romanilor va avea un pret mult mai mare ! , electricitate mai scumpa, benzina mai scumpa, tigari mai scumpe, mancare mai scumpa, deci pe langa faptul ca somajul e mare foamea v-a fi si mai mare pentru ca viata v-a fi si mai scumpa decat este, nici nu indraznesc sa ma gandesc cum vor creste dobanzile la credite pentru ca o tara cu instabilitate politica atrage dupa sine dobanzi mai mari la credite si la alte tipuri de finantari... in concluzie urmeaza un COLAPS ECONOMIC daca il da jos pe Basescu.
  • +2 (2 voturi)    
    zgomote neputincioase (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:47)

    gigi_d [anonim]

    Au incercat sa-l dea jos pe Geoana si n-au putut, acum incerca sa-l dea jos pe presedinte .. si nu vor putea. Cind vor intelege ca sunt neputinciosi si vor pleca acasa? Cu cit isi etaleaza neputinta mai mult cu atit sunt mai penibili si mai putin dezirabili.
  • 0 (4 voturi)    
    Praful si pulberea (Marţi, 22 noiembrie 2011, 10:47)

    Max [anonim]

    Luand in calcul comentariile cititorilor, imi doresc ca aceasta tara sa se duca pe apa sambetei, se se aleaga parful si pulberea de tot!

    Vaya con dios-ul vostru portocaliu!
    • 0 (0 voturi)    
      deci dupa tine . . . . (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:55)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Max

      . . . . doar tu ai dreptate toti ceilalti vorbesc prostii,nu?Pai ia sa privim in jur si sa vedem care sunt tarile ce sunt in colaps acum, nu cumva cele ce au fost conduse de socialisti? Cate tari mai sunt astazi conduse de socialisti in Europa, poti sa-mi spui? Mai omule sa-ti intre bine in cap, stat social inseamna faliment, mai devreme sau mai tarziu alt final nu poate fi. Deci toti nu stiu cum sa scape de socialisti si noi ardem de nerabdare sa-i aducem la putere. Ca asa e romanul mai mai destept decat toti. Sa fii iubit si sa ti se indeplineasca visul ca sa ai ce regreta peste cativa ani!
  • +1 (1 vot)    
    suspendare dupa alegeri (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:54)

    mihaela [anonim]

    Dupa ce asculti ce a spus opozitia ieri, eu vad asa scenariul: comisia pregateste materialul cu motivele... se tine la cald si se arata cand si cand ca exista pregatiri, inoculeaza tema in campania din 2012 ca sa tina poporul pregatit, au loc alegerile iar daca devin majoritari, in prima sesiune inainteaza materialul pentru suspendarea presedintelui si asa, isi vad jocurile: sa aiba si predesinte si premier.... dar acest scenariu e valabil daca nu crapa USL pana atunci sau dupa alegeri...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version