Exclusiv HotNews.ro

VIDEO Ambasadorul Statelor Unite la Bucuresti, Mark Gitenstein, despre sesizarea CSM in cazul sefului DNA: Nu pot sa-mi inchipui de ce ar deschide o ancheta impotriva lui Daniel Morar. Este foarte derutant

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 19 octombrie 2011, 19:30 Actualitate | Esenţial


Ambasadorul SUA, Mark Gitenstein, in studioul HotNews.ro
Foto: HotNews.ro
Ambasadorul Statelor Unite la Bucuresti, Mark Gitenstein, a declarat, intr-un interviu pentru HotNews.ro, ca sesizarea CSM in cazul sefului DNA, Daniel Morar, este "un lucru foarte derutant", precizand nu stie cum declaratiile pe care le face despre eficienta sistemului judiciar si despre procese "pot sa determine o ancheta".  Plenul CSM a decis, marti, sa sesizeze inspectia judiciara dupa declaratiile facute de procurorul sef al DNA, Daniel Morar, la Televiziunea Publica, in data de 10 octombrie. Inalta Curte de Casatie si Justitie si-a exprimat "indignarea" fata de formularile "referitoare la corectitudinea hotărârilor judecătoreşti şi pregătirea profesională a judecătorilor instanţei supreme".
  • Lanny Breuer, adjunctul prourorului general al Statelor Unite: L-am vizitat pe Daniel Morar pentru ca are o reputatie remarcabila. M-am oferit sa-l ajut cu tot ce pot  sau cu tot ce poate Departamentul de Stat


Rep: Am vazut ca ati facut o vizita la DNA. Ce ati vorbit cu seful DNA, Daniel Morar?
Lanny Breuer, adjunctul procurorului general din Statele Unite: L-am vizitat pentru ca are o reputatie remarcabila. Am auzit de la ambasador si de la altii ca este un procuror si functionar public care munceste mult si care pur si simplu doreste sa identifice, sa investigheze si sa elimine cazurile de coruptie din Romania. Am vorbit despre cateva din provocarile cu care se confrunta in munca sa, am vorbit despre pozitia sa in general si trebuie sa va spun ca - nu l-am intalnit niciodata inainte - m-a impresionat extrem, extrem de tare. M-am oferit sa-l ajut cu tot ce pot  sau cu tot ce poate Departamentul de Stat.

Rep: Aveti cazuri comune la care lucrati? 
L.B: Nu stiu, dar asta nu inseamna ca nu sunt. Nu stiu sa avem cazuri comune. Dar stiu ca impartasim valori comune si tipuri de cazuri comune pe care le intalnim si aici si in Statele Unite. Ceea ce sper este ca sistemul romanesc de justitie ii sustine munca pe care o face si cei care incalca legea si sunt corupti, fie ca sunt judecatori sau oficiali, vor suferi consecintele legii la fel ca Statele Unite. 

Rep: Vorbind despre dl. Morar si DNA, as vrea sa-l intreb pe ambasadorul Statelor Unite la Bucuresti, Mark Gitenstein - un sustinator puternic al luptei anticoruptie in Romania - ce parere are despre avizul dat de CSM in ce priveste un fel de investigatie impotriva dlui Morar dupa ce acesta a facut cateva remarci generale in legatura cu judecatorii.
Mark Gitenstein, ambasadorul Statelor Unite la Bucuresti: Nu stiu toate detaliile in acest caz. Stiu doar ce se spune in general. Cred ca este un lucru foarte derutant. Nu pot sa-mi inchipui de ce ar deschide o ancheta impotriva dlui Morar. El nu a spus sau facut nimic diferit de ceea ce autoritatile responsabile cu mecanismul continuu de verificare si cooperare au spus in rapoartele lor legate de sistemul judiciar - sau de ceea ce eu insumi am spus in legatura cu sistemul judiciar. El spune, in fond, aceleasi lucruri. Argumenteaza ca e nevoie de mai multa eficienta si mai multa certitudine in deciziile judecatoresti si in felul cum se desfasoara procesele si ca exista neajunsuri in felul cum functioneaza sistemul judiciar. Deci nu stiu cum pot aceste lucruri sa determine o ancheta, cred ca este un lucru extrem de derutant.​


Citeste mai multe despre   
















8433 vizualizari

  • +52 (56 voturi)    
    nu poate (Miercuri, 19 octombrie 2011, 19:48)

    banateanul. [utilizator]

    intelege ce se intampla in CSM,nu stie cati corupti are aceasta institutie !
    • -26 (38 voturi)    
      E la fel de corupta (Miercuri, 19 octombrie 2011, 20:44)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

      precum parlamentul, DNA, guvernul, presedentia sau ori ce alta institutie a statului din simplul motiv ca peste tot lucreaza oameni cu aceiasi mentalitate.

      Cum insa in mediul privat nu e coruptie cu toate ca lucreaza tot romani? Ar trebui privatizat si statul asta fiindca e o metoda sigura sa scapam de coruptie.
      • +18 (20 voturi)    
        Oligarhismul,ce sa fie,ce sa fie ?! (Joi, 20 octombrie 2011, 8:30)

        Vise Placute [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        In ultimii 20 de ani Romania a fost o mare caterinca neo securista televizata excesiv,ca au devenit experti baietii in mass media.Ei cu sforile si butoanele "care este si conteaza" din spatele cortinei,uitatorii cu urlatorii din difuzoare si imaginile colorate de pe sticla :))
      • -18 (20 voturi)    
        Dear Mr. Gitenstein, (Joi, 20 octombrie 2011, 8:57)

        FREEDOM [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Dear Mr. Gitenstein,

        I admire America for the Democracy and Freedom it officialy stands for however I am concern that you as its representative here in Romania are overstepping your authority and interfering in our country internal affairs by actively supporting a regime that is desperate to hold on power by whatever means.

        - Have you ever heard in America of a chief public prosecutor that criticized and threatened American Judges?
        - Have you ever head in America of a public prosecutor making indictments solely based on collated out of context and non sequential and not original voice recordings?
        - Have you ever heard of in America of public prosecutors refusing to give proper access to original evidence to all sides?
        - In America the specialists analyzing the evidence are independent? In Romania they are not, INEC is full of SRI undercover agents.
        - Have you ever heard of a higher court Judge in America entering trial with over 100 cases? In Romania is the norm, low number of judges is by the will of political power and is designed to obstruct proper course of the legal system.

        So, we have Prosecutors with indictments based on gossip and no proper evidence, prosecutors that are actively threatening the judges not to decide against them. How is this possible! Is this what you are supporting? Why have judges at all then if they do not matter?
        • +13 (15 voturi)    
          internal affairs ... (Joi, 20 octombrie 2011, 9:25)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui FREEDOM

          Freedom lover, your posting sounds very much like Ceausescu's "neamestecul in treburili interni ali altor stati" ...
          • -1 (1 vot)    
            @internal affaires (Vineri, 21 octombrie 2011, 8:28)

            tragicomic [anonim] i-a raspuns lui anonim

            esti amuzant de obraznic. si-a iesit din sfera de atributii ambasadorul baiete si deci trebuie cineva sa ii spuna ca aici nu e pus in functia de analist politic sau analist de orice alt fel, sa exprime el pareri personale despre moartea caaprioarei. aici el reprezinta america.
        • +6 (8 voturi)    
          diferente (Joi, 20 octombrie 2011, 9:52)

          luxor [anonim] i-a raspuns lui FREEDOM

          Stimate domn Gitenstein, diferentele apar datorita faptului ca sistemele difera.
          In America procurorul este un fel de avocat al statului/orasului/etc. si el se comporta in acuzare / aparare putand sa sa faca/spuna multe in apararea clientului sau adica statul/orasul etc.
          Mai simplu procurorul in America chiar va fi felicitat si va fi mandru de reusita daca de exemplu va obtine condamnarea cuiva care poate nu e vinovat. E un caz castigat pentru clientul sau adica Statul si faptul ca a convins judecatorul e meritul sau, condamnarea sau nu revenind magistratului-judecator.
          De altfel pana si pozitiile in sala sunt identice, o banca paralela a apararii -avocati si alta a acuzarii - procurori tratati identic.
          In America procurorul NU e magistrat.
          In Romania procurorul e magistrat la fel ca si judecatorul, are acelasi statut doar indatoriri diferite. Rolul sau este oarecum de un judecator preliminar daca trimite cazuri la instanta si apoi le sustine. Pozitia lui pana si in sala este undeva intermediara intre judecator si cei din aparare deci nu e tratat pur si simplu ca un avocat al acuzarii ci si ca o institutie care urmareste legalitatea.

          Deci in termeni simplisti, in America procurorul e oarecum in aceeasi breasla cu avocatii, iar in Romania el e in aceeasi breasla cu judecatorii, fiind asimilat ca magistrat spre deosebire de America condamnare de exemplu e un act comun judector-procuror.
          • +2 (4 voturi)    
            procuror, avocat, magistrat (Joi, 20 octombrie 2011, 10:38)

            yckx [anonim] i-a raspuns lui luxor

            asa'i, procurorul, district attorney, este avocatul statului.
            in romania, inainte de razboi, existau judecatorii de instructie, care se ocupau cu instruirea cazului, nu procurorii.
            astia avea rang de magistrati, aveau dreptul sa dea mandate de retinere. ei instruiau dosarul, adica puneau piesele impreuna pentru o acuzare clara, logica, conforma cu legea.
            nu aveau dreptul sa pledeze in curtea legii.
            aia o faceau procurorii, atunci tot avocati ai statului.
            si apropo, tot in ro dinainte de comunism, existau curtile cu juri.
            judecata se facea de popor, desi sentinta era data in numele regelui.
            azi, sentinta se da in numele poporului, dar e numai prin vointa judecatorilor.
            si i'am vazut si noi cine sunt, cum sunt.
            nu toti, dar multi din ei.
            ce incredere poti avea, intr'un concetatean al tau, platit regeste, cele mai mari salarii din romania, iar apoi sa constati ca se manjeste, ca orice functionar de ghiseu, pentru catziva arginti in plus.
            dece nu s'ar mira si strainii, dece ar mai avea incredere in noi ca parteneri in diferite organizatii, schengene, etc...
            • -1 (1 vot)    
              pai da.... (Joi, 20 octombrie 2011, 14:55)

              luxor [anonim] i-a raspuns lui yckx

              Pai si atunci daca lucrurile difera trebuie sa stie amabasadorul la ce se refera.
              In sistemul actual nu cred are voie procurorul sa sustina aberatii el e acoo pentru lege, pentru legalitate si actele ce s-au facut nu?
              Deci daca pastrezi sistemul asta nici macar n-ar trebui sa existe cazuri in care judecatorul achita si procurorul a acuzat decat daca au aparut lucruri noi in proces.
              Dar cred ca schimbarea sistemului se impune- magistratii sunt numai judecatori. Procurorii vin la fel ca avocatii isi apara partea (statul, etc) si punct.
              Fara drepturi de magistrat.
              Mai mult procurorul sef care vine cu procurorii sai sunt ALESI de cetateni nu desemnati de primar, guvern presedinte ca sa nu existe dubii pe cine reprezinta.
              Ei reprezinta STATUL chiar daca PRIMARULUI/PRESEDINTELUI nu-i place n-are ce face caci cetateni l-au ales si protejarea STATULUI se face inclusiv fata de PRIMAR/PRESEDINTE /ETC.

              Ceea ce e insa si mai democratic si clar e faptul ca daca tu ca procuror te-ai dus cu un caz pe care l-ai pierdut la instanta esti cam pa si statul plateste alui despagubiri de te usuca.
              La noi ciuciu, dam vina pe instanta.
              Ia vezi cazul Strauss-Kahn - procurorii au renuntat la caz inainte de acuzare, pentru ca daca continuau stiau ca pierd si atunci sa vezi consecinte.
              La noi, acuzam trimitem in judecata pe cine vrem, sustinem condamnari si daca omul e nevinovat dam vina pe altii.
        • +12 (14 voturi)    
          tradafir rosu (Joi, 20 octombrie 2011, 9:53)

          cucubau [anonim] i-a raspuns lui FREEDOM

          nu stiu cu ce drept il iei la rost pe dl. ambasador, in numele cui, dar seamana cu mania proletara a anilor de mutl scursi.

          in america prosecutor este numai in curtea legii si reprezinta statul, in procesele penale.
          ala de se ocupa de cazuri este district attorney, este in subordinea departamentului justitiei.
          de criticat, chiar si presedintele este criticat.
          de amenintat, asta trebuie dovedit. daca voi amestecati critica cu amenintarea.
          morar, s'a plans in public de lipsa de cooperare, incompetenta si, nu arareori, reaua vointa a juzilor romani.
          intr'un sistem democratic, juzii or fi de neclintit, dar nu sunt deasupra legii sau in afara sistemului.
          cat despre acuzatiile alea ca, acuzarea dna se bazeaza pe probe disparate, luate in afara contextului, acele probe sunt expuse in fata unui tribunal format din judecatori. ei sunt in masura sa le accepte, sau ba. iar daca le accepta asa, tocmai dovedesc de ce s'a plans morar, de inconpetenta.
          apropo, e greu pentru ambasadorul unei tari cu sitstem de drept diferit de cel romanesc, sa inteleaga dece trei in roba pot condamna un om dela intaltimea ...tribunalului.
          la ei tribunale sunt numai militare, constituite pentru chestii f. grave.
          la ei se numeste curte a legii, si cazurile importante se judeca de un juriu cetatenesc, in fata caruia acuzatorul si aparatorul trebuie sa aduca dovezi, sa convinga juriul de vinovatia sau nevinovatia inculpatului.
          la noi, soarta unor oameni stau in mana si numai in mana unor juzi ca madam barsan si altele, inclusiv betiva aia din trafic.
          in america, multi dintre judecatori stau la vointa poporului, sunt alesi si daca fac pocinoage sunt dati afara.
          deci, mai draga, e foarte dificil pentru ambasador sa te inteleaga, ce doresti de fapt.
          faptul ca seful diviziei criminale a departamentului justitiei il lauda pe morar, este un motiv bun pentru ambasador sa ia aceiasi pozitie.
          si apropo, atat morar cat si ambasadorul, au exprimat pareri proprii, nu au dat declaratii in numele institutie
          • +4 (4 voturi)    
            raspuns (Joi, 20 octombrie 2011, 15:05)

            Gabriele [anonim] i-a raspuns lui cucubau

            Excelent si foarte obiectiv comentariu, sincere complimente!!!
        • -5 (7 voturi)    
          Brilliant! (Joi, 20 octombrie 2011, 11:52)

          Vendetta [anonim] i-a raspuns lui FREEDOM

          .... (no other comments) !
        • +2 (2 voturi)    
          Dear partizan "freedom" (Joi, 20 octombrie 2011, 18:22)

          exxx [anonim] i-a raspuns lui FREEDOM

          Faptul ca ai scris in engleza retorica oamenilor lui nasty,nu-i mare smecherie fratioare.
        • +2 (2 voturi)    
          Stai calm (Joi, 20 octombrie 2011, 21:03)

          Lalaila [utilizator] i-a raspuns lui FREEDOM

          Ii dau eu voie domnului ambasador sa-si exprime opiniile de oricate ori doreste, mai ales in ceea ce priveste capitolul justitiei din Romania.
          Tu ai grija si numara de cate ori sunt amenintati procurorii de toate scarbele alea in numele carora vorbesti si care si-au dat onoarea pe excursii si bibelouri profitand de inamovabilitatea garantata de lege.
          Vorbesti de treburile interne ale Romaniei, care treburi? alea in care hotii se apara in haita in justitie? si in politica? lasa maitre sa se vorbeasca despre situatia asta, sa-si spuna toti parerea, sa fie galagie, nu liniste de mormant ca intre '96-2000.
      • 0 (0 voturi)    
        dece (Vineri, 21 octombrie 2011, 13:37)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        amesteci institutiile de stat ,cu privatii ?
    • +28 (28 voturi)    
      lovitura de stat din 89 a adus cleptocratia la (Miercuri, 19 octombrie 2011, 21:00)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

      putere! tot ce era mai rau ,mai pervertit in neamul romanesc a iesit .ca mai toate gunoaiele la suprafata!de la spioni kgbisti nautobotezati revolutionari ,de la securisti actuali masoni ,de la toti valutistii de ieri ,oameni de afaceri azi,prea putin le a pasat de standardele democratiei!justitia NU putea ramane dinafara jafului organizat ,condus,dirijat si azi de Iliescu si de toti cei iesiti din supa falsei revolutii!
      • -17 (17 voturi)    
        AMERICANII I-AU ADUS! (Joi, 20 octombrie 2011, 9:00)

        misu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Eu nu inteleg de ce domnul ambasador se baga.. doar ei cu rusii au adus la putere pe Iliescu si pe toti ceilalti ce au urmat.. politicieni ce au facut exact ceea ce li sa spus... nu ii place rezultatul..... sa intelegem ca au gresit timp de 20 de ani..?
        • +1 (1 vot)    
          :))) (Joi, 20 octombrie 2011, 20:20)

          Kingster [utilizator] i-a raspuns lui misu

          Daca pe Ilici,spiritul etern si fascinant mineriazitor al psdistilor l-au adus vesticii,atunci tu nu esti un postac rozalyu,da eu cred ca rusii au mai mult de a face cu ce a fost in ultimii 20 de ani.
  • +47 (49 voturi)    
    atentie (Miercuri, 19 octombrie 2011, 19:56)

    sucaa [utilizator]

    d-nule ambasador ca intrati in gura clnului judecatoresc din Romania si nu va mai scoate nici dracu. sunt niste dinozauri care se cred zei. Nimeni nu are voie sa le atraga atentia pt ca atunci cand au devenit judecatori au primit si titulatura de integrii si nimenu nu are voie sa spuna ca nu este asa. Altfel se considera ca interveniti in actul de justitie. Stiu ca suna aberant dar asta i-a invatat democratia originala inventata de tov ilici. Pe acest principiu au fost si numiti acolo.
  • +41 (43 voturi)    
    Ce elegant spus"derutant'' (Miercuri, 19 octombrie 2011, 20:04)

    savonarola [anonim]

    ..Nu domnilor,nu este derutant ci un mod nesimtit de a lovi in cel care acum reprezinta singura noastra speranta ca justitia mai poate speria infractorul roman.Rusine CSM -ului care se sesizeaza imediat cand vin semnale din partea Inaltei Curti de Coruptie si Injustitie din Romania,dar de-abia,de-abia se misca atunci cand trebuie sa ia masuri cu judecatorimea ticaloasa di Romania!
    • +31 (33 voturi)    
      Corect! Judecatorii vor sa fie corupti dar curati (Miercuri, 19 octombrie 2011, 22:23)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui savonarola

      Bai judecatori corupti si adunatura de clan CSM, nu va mai dati inocenti ca voi sunteti mai periculosi ca interlopii pentru ca voi cica aplicati legile cand de fapt aplicati legea junglei.. doar ca taxati voi tot ce misca.

      Corupti independenti ce sunteti! Saptamana viitoare sa va dati iar in judecata ca sa va cresteti salariile ca ati muncit pe branci sa eliberati toti criminalii si interlopii!
    • -7 (9 voturi)    
      "ELEGANT" este cand actionezi discrett (Joi, 20 octombrie 2011, 9:02)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui savonarola

      De exemplu ELEGANT a fost un ambasador
      american , M. Guest , cand in 2004 a refuzat sa participe la inaugurarea santierului Bechtel, care
      era o actiune electorala in favoarea premierului de atunci - Nastase.
      *
      Datul PUBLIC cu parerea in chestii care tin pana la urma de prerogativele Satatului Roman nu este totusi chiar o noutate pe aceste meleaguri.
      Au practicat-o si ambasadorii sovietici , pana le-a taiaiat Ceausescu macaroana.
      Dl Gitenstein continua acea frumoasa traditie,
      iar termenul "derutant " este cum nu se poate mai bine ales. Asa sunt si stenogramele wikileaks care provin dinspre Ambasada SUA la Bucuresti...
      esxprima o totala deruta in raport cu realitatile pe care incearca sa le descifreze.
      *
      Multumita ultimilor doi ambasadori americani la Bucuresti am inteles mai bine de ce-i apuca adesea pandaliileantiyankee pe sud americani...sarmanii au experimentat peste 100 de ani acest tip de
      prietenie bagacioasa.
      • +7 (7 voturi)    
        Mihai 2 stai in sosul tau... (Joi, 20 octombrie 2011, 9:53)

        savonarola [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        ...cu nesimtitii astia de judecatori si judeca aspru pe cei de-afara care mai misca cat de cat spre groapa hoitul "justitiei"corupte ,iresponsabile din Romania!..."Bagaciosii" de afara(UE si SUA) ne mai dau speranta civilizarii noastre si mai retine ca nu exista comparatie valida pe care sa o faci tu referitor la ce obiective sovietizant criminale aveau consilierii rusi si ce vor reprezentantii americani sau europeni.Unii au adus civilizatia semintelor scuipate peste tot,ceilalti se straduiesc sa induca democratia adevarata.
        • -3 (3 voturi)    
          Asta cu DEMOCRATIA ADEVARATA e foarte tare (Joi, 20 octombrie 2011, 14:16)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui savonarola

          Sunt de acord ca sovietizarea este una dintre cauzele lipsei actuale de civilizatie din Ro.
          Din pacate drumul inapoi spre civilizatie
          este insa definitiv inchis pentru noi.
          Iar interventiile UE si SUA , oricat de vehemente, nu vor schimba acest destin noroios.
          *
          Fiind fara de speranta am postat totusi
          pentru ca ma irita lipsa totala de educatie
          pe care o constat inclusiv la oameni ai muncii care nu provin din Romania cea sovietizata.
  • +8 (16 voturi)    
    senzational (Miercuri, 19 octombrie 2011, 20:34)

    rosiana [anonim]

    la ISJ Dolj ministrul Funeriu a trimis un ordin de destituire a unui director de scoala din Calafat cu promovabilitate 5% la Bac si care se opune constructiei unui parc industrial in zona iar inspectoarea generala incurajata de deputatul Marijean Marinescu refuza sa il puna in practica!!!!
  • -15 (25 voturi)    
    are dreptate (Miercuri, 19 octombrie 2011, 20:45)

    cosminrs [utilizator]

    Chiar tot sistemul judiciar romanesc este corupt. Coruptia in Romania chiar e generalizata si orice ar zice cineva nu ar reusi sa ma convinga de contrariul.
    Bun.. Acuma altceva. De ce te bagi dumnule ambasador in politica interna a altui stat? Ce s'ar intampla daca ambasadorul roman la Washington ar face chestia asta?
    • +19 (19 voturi)    
      Foarte interesant! (Joi, 20 octombrie 2011, 1:55)

      traian [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      Ciudat este ca reactii virulente de genul celei pe care o afisezi dumneta apar sa infiereze cu manie proletara orice declaratie critica venita inspre Ro din vest sau din nord! Cand bate vant critic dinspre est virulentii patrioti verzi ca brazii tac pana si pestii incep sa rada in hohote pe langa ei...
      PS Dincolo de asta,trebuie sa recunosc ca aveti ceva meserie ,domnule cosminrs! Ati inceput frumos,alea,alea,ati invocat o banalitate pentru mentalul colectiv si apoi,doar dupa chestia asta invaluitoare ati lansat mesajul aparent patriotic!
      Cine are scoala,are,asta este,se simte!
      • -10 (10 voturi)    
        Problema este a ta (Joi, 20 octombrie 2011, 9:15)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui traian

        Una-i una, alta-i alta ! asta spune cosminrs.
        Tocmai pentru ca are scoala adevarata
        stie sa separe apele.
        *
        Postarea ta in schimb e din categoria > Nene, io daca tin cu Otelul Galati nu pot sa
        zic vreodata ca Vasluiul a jucat frumos...
        *
        Probabil ca ma insel si ceva-ceva "Scoala" dinailalta din categoria fitil bagam
        ai tu....cand in mod subtil il declari pe
        cosminrs "agent rus"...cam cum se imparte Romania din wikileaks intre "reformisti" si "agenti rusi"
        • +4 (4 voturi)    
          In bucataria asta... (Joi, 20 octombrie 2011, 12:41)

          traian [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

          Ar trebui sa fiu magulit de aprecierile dumitale!? Din fericire sunt un tip aflat cam departe de tara,cu ceva experienta in comincarea din Ro dar nu numai care incearca sa fie realist si in acesta postura nu pot fi magulit asa de usor! In plus ,prin comentariile mele incerc sa raman cat de cat ancorat de o realitate romaneasca interesanta dar si sa imi pastrez capacitatea de a vorbi romaneste!
          Oricum,trebuie sa sti ca in general,separarea apelor,despartirea apelor sau cum vrei dumneata sa o consideri,nu este prea utila in bucataria asta a comunicarii!Sau a vectorilor purtatori de opinie,daca nu te deranjeaza!In bucatarie se separa galbenusul de albus sau uleiul de apa,ceva de genul asta...
          Asa ca omul nostru pe care,cu colegialitate frateasca si tovaraseasca,il sustineti,a trecut pe langa sau chiar prin scoala dar fara consecinte!
          Servus!
          • -4 (4 voturi)    
            ...era inevitabil sa devin si eu tovarash... (Joi, 20 octombrie 2011, 14:06)

            MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui traian

            Din nefericire
            eu nu sunt plecat departe.
            Nu o spun de pe scaunul cu soia, ci plin de invidie. Trebuia sa plec - iar daca plecam - o...daca plecam crede-ma ca
            as fi redus la minim contactele....fie ele si virtuale...cu atmosfera fetida a locului.
            *
            Din pacate sunt aici in tara in care ...incredibil...procurorul....adica ACUZATORUL ....cel care prin alte parti ar trebui sa se preocupe sa adune dovezi de vinovatie ....acesta fiind meseria lui...se ocupa de mitralierea ...cu vorbe dinastea amestecate, a judecatorilor supremi.
            Nu procurorul ar trebui sa decida soarta procesului.
            Si in nici un caz nu ambasadorul e cel care sa ii faca lobby in acesta incercare de rasturnare a ierahiei procesului.
            *
            Iar dupa mintea mea cea needucata in ale comunicarii amestecarea apelor pe care o sustii e imorala si MANIPULARE se numeste.

            PS. Ore de ce nu o fi primit dl G aviz favorabil , inainte de surghiun, pentru functia de adjunct al Procurorului General al SUA ? Ah, cred ca stiu....Senatul american e intesat de tovarrasi
      • -2 (2 voturi)    
        ce sa spun... (Joi, 20 octombrie 2011, 15:31)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui traian

        cand a comentat ambasadorul Rusiei despre instalarea scutului anti racheta in Romania, am spus exact acelasi lucru. Ce facem noi pe teritoriul nostru e treaba noastra si ei nu au voie sa se bage.
        Acum.. ca mie nu imi place chestia asta cu scutul, e o dezbatere intre mine si tine. Intre romani doar.
        Sincer m'am saturat sa vina oameni si sa imi vorbeasca despre amenintarea comnunista si proletariat si alte prostii din astea.. Am trecut deja de punctul in care ne'am mai fi putut intoarce la comunism. Asta nu se mai poate intampla.
        Nu mi'e firma mie de rusi. Si mici de americani. Mi'e frica doar de romani.
    • +11 (11 voturi)    
      pentru ca... (Joi, 20 octombrie 2011, 5:31)

      john [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      vrem sa fim o tara democratica cum e si SUA. pentru ca au investitii in Ro, pe care si noi le vrem, iar ei nu vor sa isi piarda banii. De aceea vorbeste dl ambasador.
      • -2 (2 voturi)    
        investitii? (Joi, 20 octombrie 2011, 15:07)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui john

        coca cola, kfc, mcdonalds...
        A.. si Bechtel.. aia da investitie. Ce bani sa piarda.. Castiga de pe urma noastra mai mult decat altii. SI noi ii lingem in fund. Ca asa stim noi sa facem.
        Nu mai imi plac americanii de cand am crescut. De ce nu ne dam noi cu statele europene si luptam ca si cand ar face americanii ceva pentru noi?
        Da.. sunt americanii mai democrati decat noi. In acelasi timp ei urla impotriva unor tari ca nu respecta drepturile omului si tortureaza prizonieri. Nu la ei in tara ci in alte tari.. ca ei nu o fac pe teritoriul lor..
    • +11 (11 voturi)    
      de ce se baga? (Joi, 20 octombrie 2011, 8:25)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      pt ca au investitii in Romania. pt ca vor pune un scut anti racheta pe banii lor. isi protejeaza investitiile, d-aia se baga.
      altadata nu mai pune si tu intrebarea asta aberanta chiar daca au pus-o si alti judecatori.
    • +13 (13 voturi)    
      raspuns (Joi, 20 octombrie 2011, 8:26)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      nu se baga , dar democratia adevarata ii invata ca pot avea o opinie pe care si-o pot exprima libar , fara sa e bage cineva pumnul in gura , cum incerci tu !
      • -1 (1 vot)    
        nu e asa (Joi, 20 octombrie 2011, 15:16)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui coor

        democratie inseamna ca oricine poate avea o parere si si'o poate exprima.
        Diplomatia inseamna ca nu mai ai voie sa iti exprimi parerea ta personala pentru ca ce spui tu reprezinta parerea statului pe care il reprezinta.
        ca e ambasadorul statelor unite sau al rusiei nu ma intereseaza. sa stea in banca lor.
        iar ce spui tu despre bagatul pumnului in gura... daca ar veni al rusilor ambasador sa zica ceva.. ai urla pe aici de nu ai mai putea. dar daca e al americanilor are voie. foloseste aceeasi masura in toate.
        • +2 (2 voturi)    
          nu nu (Joi, 20 octombrie 2011, 15:56)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

          daca vine ambasadorul rus sa spuna ceva, nu-i spunem ca n-are voie, ci ca vorbeste prostii si argumentam.
          si a fost diplomat in exprimare, stai linistit.
          dupa ce o judecatoare este prinsa cu spaga recursul se judeca in curtea ei, sa vi tu ca csm sa te ofuschezi ca unu si-a spus parerea la tv este total sfidare la adresa noasta. a celor care le platesc salariile.
          dar vad ca voi aveti o problema cu declaratiile. sefu dna n-are voie sa vorbeasca, base n-are voie, ambasadorul americii n-are voie. doar judecatorii au voie nu? si daca le atragi atentia brusc se simt lezati la pipota ca se amesteca cineva in ciorba lor. toti sunt nebuni si corupti, doar judecatorii romani sunt usa de biserica in lumea asta, nu?
          lasati-ma ca acolo este adevaratul putregai in Romania. astia ne tin in loc. auzi tu, dosare care depasesc 10 ani... record absolut cred in lumea asta, 21 de ani un dosar in lucru. trebuie verificat la guiness book daca nu cumva au depasit recordul :)
          • -1 (1 vot)    
            //. (Joi, 20 octombrie 2011, 18:26)

            cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            Csm are voie sa sauna ce vrea, Basescu are voie sa spuna multe despre situatia din Romania.. seful DNA are voie sa spuna ce vrea el despre ce face el. Ambasadorul SUA are voie sa spuna ce vrea el despre statele unite. Sa lase romania deoparte.
            Te legi de ceva ce nu am zis. Judecatorii din romania sunt corupti. NU neg asta. Dimpotriva. Am lucrat in sistem si stiu ce se intampla.
            Vorbesc despre ambasadorul american si atat. Si nu veni ca noi folosim argumente intr;o discutie... Nu face in romania nimeni asta. Uita'te la ce vorbeam eu si de ce te legi tu. Nu are nici o legatura. Argumentele tale nu sunt legate de nimic din ce spun eu. TU vorbesti despre ce a spus ala, iar eu pun problema de ce a spus orice. Daca il ataca pe Morar aceeasi problema o aveam. Dar nu vrei sa intelegi asta. Doar propaganad trebuie continuata.(editat de HotNews.ro)
            • +1 (1 vot)    
              sa lase Romania in pace? (Vineri, 21 octombrie 2011, 11:28)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

              dar sa investeasca si sa ne aduca locuri de munca vrei?
              ambasadorul american atrage atentia tocmai pt ca ei au investii in Romania. si vor mai urma daca justitia isi face treaba.
              daca ai nostrii nu pot/vor sa rezolve problema justitiei, orice ajutor este binevenit chiar daca este doar la nivel de declaratii.
              esti de acord ca exista coruptie dar nu esti de acord sa o critice americanii.
              vrei investii americane in Romania dar cand e vorba de justitie sa inghita si sa mearga pe burta, nu?
              Dincontra, eu am argumente, tu folosesti argumentele judecatorilor corupti: "nu este treaba voastra ce facem noi aici".
              Ti se pare tie ca nu are legatura, dar are legatura cu tot ce am spus. Justitia din Romania este principalul factor de coruptie. Daca justitia functioneaza corect, si restul institutiilor vor incepe sa se curete. cat timp functionarii publici vad ca daca furi un milion de euro iei 2-3 ani cu suspendare nu or sa se opreasca din a lua spaga.
              repet, orice ajutor in aceasta problema este bine venit. nu inteleg, pt tine e mai important ca americanii sa stea sa nu se bage si noi sa ne ducem povara coruptiei inainte? sau vrei sa scapam de coruptie? e mai grav ca ambasadorul american a a tras atentia, sau ca in tara asta nu poti sa misti de coruptie?
              terminati cu aerele astea de fata mare ca nu ambasadorul este vinovat in toata povestea asta.
  • -1 (5 voturi)    
    DNA of our Justice ! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 20:52)

    bm [anonim]

    ...perhaps americans can read the DNA - of our Justice !
  • -20 (26 voturi)    
    Jenant (Miercuri, 19 octombrie 2011, 21:05)

    Suntenti jenanti [anonim]

    Stimati concetateni, chiar nu mai puteti judeca cu aceasi masura? Dl. Morar cum a ajuns procuror cu grad de parchet de Inalta Curte de Casatie si Justitie? De ce nu vorbeste dl. Morar de competenta procurorilor de la DNA si de la Parchetul de pe langa Inalta Curte? Majoritatea covarsitoare a procurorilor de la DNA, inclusiv domnul Morar au fost avanasati in grad profesional prin lege, nu prin examen, nici macar printr-un interviu.
    Unde mai este statul de drept? A ajuns procurorul sa judece, chiar sa pronunte sentinte. Am ajuns un stat politienesc doar si acceptam doar pentru ca e condus de Basescu.
    Procurorul ar trebui sa fie pe pozitie de egalitate cu avocatul, nu cu judecatorul.

    Ce s-ar intampla daca in SUA procurorul general sau adjunctul acestuia ar fi spus ce a spus Morar? Asa pe generalizari.
    • +7 (7 voturi)    
      jenant? (Joi, 20 octombrie 2011, 8:48)

      kiki [anonim] i-a raspuns lui Suntenti jenanti

      dar noi mai stim ce este jenant ?

      hai sa fim seriosi............................

      ridicoli ne facem singuri

      sunt de partea lui Morar

      un neica nimeni din tara asta(nu magistrat)
    • -17 (17 voturi)    
      MORAR FAPTA PENALA (Joi, 20 octombrie 2011, 9:05)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui Suntenti jenanti

      EU cred ca santajul si obstructia justitiei este fapta penala... ca asta a facut Morar, nu? Santajeaza judecatorii printr-un monumental conflict de interes... cu arestari impromptu bazate pe franturi de inregistrari colate neoriginale si ne cronologice ca sa dea decizii pozitive DNA pe dosare instrumentate fara probe altele de cat franturi de barfe inregistrate....

      Sa mai adug trafic de influenta?
      • +7 (7 voturi)    
        curat santaj (Joi, 20 octombrie 2011, 12:47)

        Filip [anonim] i-a raspuns lui Maria

        dar matale n-oi fi cu musca pe caciula? ca prea esti documentata, marie!
    • +9 (9 voturi)    
      Da,cred in judecata procurorilor... (Joi, 20 octombrie 2011, 10:00)

      savonarola [anonim] i-a raspuns lui Suntenti jenanti

      ...atata timp cat Romania colcaie de hoti si interlopi de toate calibrele scapati de o justitie iresponsabila,corupta pana in maduva.Morar si DNA-ul sunt speranta ca nu vom putrezi intr-o zi in aerul asta fetid,imputit produs de judecatorimea romana.
  • +24 (24 voturi)    
    lehamite (Miercuri, 19 octombrie 2011, 21:13)

    noname [anonim]

    indignatii CSM se simt lezati.. oprobiul public le trebuie. dar noi nu stim ce este aia.. comentam pe net si asteptam sa faca presa, basescu, sau altii din afara, curatenie.. o sa asteptam mult si bine... bastionul asta e greu de cucerit si este un razboi de durata, nu de o zi, doua.. numai ca noi nu suntem in stare.. nici de-o revolutie macar.. si aia a fost o mare farsa. in tara asta se razboiesc moguii cu basescu, presa cu guvernul, pdl si restul lumii.. si tot asa.. iar banul public e muls de oricine poate si cum poate.. autostrazi de 2 bani la pret de tone de aur, biserica neamului prost, parlament de hoti si infractori, justitie de clan, sanatate de felceri, invatamant de analfabeti, servicii publice de nesimtiti, patroni lacomi, sindicate de fraieri, popor cazut in nepasare, inclusiv eu, un dobitoc ce scrie aici ca n-are ce face.
  • +28 (28 voturi)    
    Imi place teribil asta ... (Miercuri, 19 octombrie 2011, 21:44)

    indignata [anonim]

    "Inalta Curte de Casatie si Justitie si-a exprimat "indignarea" fata de formularile "referitoare la corectitudinea hotărârilor judecătoreşti şi pregătirea profesională a judecătorilor instanţei supreme".
    Cred ca cea mai cea .. "indignata " o fi fost madam Barsan ..
    • +13 (13 voturi)    
      I like it (Joi, 20 octombrie 2011, 8:58)

      rica [anonim] i-a raspuns lui indignata

      da, si mie

      sunt de acord cu tine
  • +28 (30 voturi)    
    explicatie simpla (Miercuri, 19 octombrie 2011, 22:18)

    MirceaA [utilizator]

    Morar este sprijinit de procurori, adica de cei care aresteaza banditii si este criticat de judecatori, adica de cei care apara banditii si-i elibereaza pe banda rulanta.
    • -10 (12 voturi)    
      EXPLICATIE SI MAI SIMPLA (Joi, 20 octombrie 2011, 9:14)

      Bica [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Morar, omul lui Basescu, este o marioneta politica si instrumentator de dosare politice parte a unui aparat de politie politica pus in miscare pentru perpetuarea la putere a intaiului carmaci.

      De ce DNA se orienteaza catre caltabosi, pantofi , margele din plastic si altele asiderea ca mare fapte de coruptie, si nu investigheaza cum si pe ce au cheltuit oameni lui Basescu 12.5 miliarde de EURO pe asa zise investitii si consumabile in vreme de criza, bani proveniti in parte prin reducerea salariilor si supra taxarea unor oameni si asa mult prea amarati?

      Razboiul DNA impotriva coruptiei nu este de cat o perdea de fum menit sa:

      - Inlature judecatorii corecti
      - Sa impuna judecatori aserviti care sa nu le penalizeze faradelegile
      - Sa ascunda adevaratele mega acte de coruptie.
      - Sa permita instaurarea unei politii politice pentru a permite perpetuarea la putere a lui Basescu.
      • +8 (8 voturi)    
        bica!!!...dar este evident (Joi, 20 octombrie 2011, 10:06)

        carlibaba [anonim] i-a raspuns lui Bica

        ...ca vei fi fiind chiar tu o judecatoare iresponsabila si corupta.Cand toata lumea observa ca judecatorii sunt incorecti,ca nu sunt aserviti politic,ca lovesc in mega acte de coruptie si nu pentru perpetuarea lui basescu,tu stai cu capul in jos si vezi invers ...roscovano!
  • +28 (28 voturi)    
    Responsabilitatea magistratilor (Miercuri, 19 octombrie 2011, 22:29)

    stefan [anonim]

    Fiecare judecator sa plateasca dupa sentintele date, daunele provocate tarii prin sentintele CEDO.Imediat o sa vedeti ca o sa functioneze justitia in RO,
  • +20 (20 voturi)    
    JUSTITIA produce INJUSTITIE cu nonsalanta (Miercuri, 19 octombrie 2011, 22:53)

    jango cage [anonim]

    pentru ca a fost investita cu puteri exagerate. Modelul institutional actual sa avem puterea de a recunoaste ca statistic produce mai multa injustitie chiar dacat un sistem aleator gen ruleta ruseasca... Nu este o gluma...se poate demonstra cu metodele matematicii statistice ca un copil de 2 ani ( prea mic sa poata fi corupt )...investit ca judecator pe baza simpatiei manifestate pentru unul sau celalalt dintre impricinatii procesului...ar fi baza unui sistem de impartire a dreptatii care ar produce mai putina injustitie decat sistemul actual chiar in ipoteza ca numai 1 din 10 judecatori este corupt........
  • +22 (22 voturi)    
    Sistemul judiciar este corupt! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 23:51)

    Justitiar [anonim]

    Ambasadorul SUA are dreptate,DNA este cu mult mai dinamic decat instantele de judecata.. Cate dosare intrumentate de DNA au fost trimise la instante si cate s-au finalizat dintre acestea in ultimii ani? Foarte putine si nu dintre cele semnificative, in care nu s-a ajuns la nici o hotarare judecatoreasca, ba mai multi infractori aflati in stare de arest au fost eliberati sub diferite motive(pretexte) iar despre dosarele respective s-a uitat sau se va uita- vezi, mai recent cazul lui Penescu de la Pitesti, vezi cazul primarului Solomon de la Craiova, vezi cazul senatorului Catalin Voicu, vezi cazurile Mischie, Serban Mihailescu, Copos si atatea altele pe care le mentionati in manseta alaturata. Ca sa nu mai vorbim si de cazul lui Adrian Nastase. Si cum poate fi altfel cand insisi judecatori de la Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ)au fost si sunt implicat in cazuri de coruptie- vezi Florin Costiniu, vezi mai acum cazul Gabriela Barsan.Nu este absolut de nici o mirare ca acest Consiliu Superior al Magistraturiil(CSM) ia apararea ICCJ, intrucat lucreaza mana in mana. Ce cauta in acest for o judecatoare ca Mona Pivniceru,care are putine momente de sobrietate; si nu este singura care poarta o palarie prea mare pentru ea.Cand cineva din afara priveste functionarea sistemului judiciar(parchet, justitie) are in final perceptia unui mecanism aprovizionat de parcjhet prin fata cu dosare instrumentate ale unor infractori de mare criminalitate, remisi justitiei sub stare de arest odata cu dosarele respective si care cauze sunt in cele mai multe cazuri terminate inainte de a se fi inceput judecarea lor, prin eliberarea inculpatilor arestati si amanarea sine die, pana la uitare a dosarelor. Este un circuit care nu se inchide si care scoate pe usa din dos ceea ce i s-a incredintat spre procesare legala, prin usa din fata.Ar trebui facuta ordine degraba in intreaga justitie romaneasca.Rapoartele periodice pe justitie ale Comisiei de la Bruxelles sunt mult prea blande.
  • +12 (12 voturi)    
    Ma bucur de reactia CSM.... (Joi, 20 octombrie 2011, 3:58)

    Lucky [anonim]

    Numai asa, avand aceasta reactie total deplasata si justificata doar de frica lor fata de adevarata lege, actiunea judecatorilor CSM va conduce la atingerea masei critice a incarcaturii explozive ce exista in acest popor; Cred ca acestui moment-referinta ii va urma un lant de evenimente pe care-l asteptam cu toti inca din decembrie 1989, ce va aduce eliberarea de comunism si racilele sale....
  • +14 (14 voturi)    
    CANCERUL JUSTITIEI (Joi, 20 octombrie 2011, 7:17)

    T34 [anonim]

    CSM si Inalta Curte de Castratie si Injustitie sunt cancerul justitiei romanesti. Daca s-ar putea sa fie luati toti si trimisi undeva - prin Siberia, eventual - si-ar reveni aproape la normal tara asta; nu de tot, ca au avut grija sa puna in fruntea tuturor instantelor din tara indivizi asemenea lor, dar...aproape...

    Culmea nesimtirii in CSM e ca, de fiecare data cand le semnalezi o abatere a unui magistrat, trimit plangerea spre solutionare la... instanta de care apartine magistratul respectiv, mai ales daca acea instanta are rang cel putin de Curte de Apel, dupa care nu mai auzi nimic de plangerea ta. Dar, daca un magistrat spune ceva de rau de ei, repede sesizeaza inspectia judiciara... O sleahta de nemernici pusi numai pe rele!
  • +8 (8 voturi)    
    perdea de fum (Joi, 20 octombrie 2011, 7:25)

    buzelan corneliu [anonim]

    Faptul ca CSM-ul sa sesizat in cazul declaratiilor dl.Morar este inca o perdea de fum ,ce doreste sa acopere lipsa de activitate si decizie in cazul coruptiei masive ce domneste in sistemul de justitie.Daca nu se va reforma acest sistem MCV-ul se va transforma in infrigement si mai departe...Halal de asa activitate a CSM.
  • 0 (6 voturi)    
    Morar (Joi, 20 octombrie 2011, 8:41)

    Daniel [anonim]

    Cu chestia asta Morar si-a pregatit practic solutia dupa ce nu va mai fi seful la DNA (adica dupa ce se va schimba presedintele).
    Pariez cu oricine ca va iesi din magistratura si va intra in diplomatie. Sau va deveni un fel de Monica Macovei gen OSCE, institutii europene etc.)
    • +6 (6 voturi)    
      si care e problema? (Joi, 20 octombrie 2011, 10:43)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      macar acesta merita

      avem in sistem destui ..................


      sa se duca daca ii place

      bravo lui
  • +7 (9 voturi)    
    OAre CMS de ce nu ordona o ancheta (Joi, 20 octombrie 2011, 9:18)

    hic sunt leones [utilizator]

    a insitutiilor europene care monitorizeaza justitia din Romania si isi prezinta rapoartele de tara?!
  • +6 (6 voturi)    
    Mafia magistratilor ataca (Joi, 20 octombrie 2011, 11:46)

    Balan [anonim]

    Magistrati care formeaza o adevarata retea mafiota trag tara inapoi : costiniu s a ...
  • -5 (5 voturi)    
    PAPAGALII (Joi, 20 octombrie 2011, 12:30)

    STAN PATITU [anonim]

    Inca o data se vede ca americanii sunt niste papagali. Stiu ca monitorizeaza tot. De aceea intreb de ce Daniel Morar a considerat ca Basescu se bucura de o imunitate speciala in afacerea cu casa din Mihaileanu ? Pentru cine a uitat, Basescu in calitate de primar si-a insusit fraudulos o casa din patrimoniul primariei, adica si-a dat-o lui insusi. Singura explicatie este ca si la ei se practica aceste afaceri frauduloase si doar mimeaza domocratia. Basescu stie acest lucru si de aceea este asa de degajat. A fitirisit el o flota intraga (vre-o 200 de vase !!!) ce mai conteaza o asa, un teren... Nu este asa domnule Gitenstein?
  • +4 (4 voturi)    
    o precizare (Joi, 20 octombrie 2011, 13:30)

    cristian_cv [utilizator]

    Nu nu este asa stimate domnule Stan Patitu.
    In privinta flotei Basescu a fost implicat in vanzarea a 23 de nave pentru care statul roman a incasat niste bani. Operatiunea s-a efectuat in 1991 cand TB era susecretar de stat la Transporturi. Ca a fost bine sau rau e alta chestiune.
    Restul flotei , cam 600 de vase nu 200 s-au evaporat
    in perioada 1993-1996. Atunci Basescu era in opozitie. Vasele s-au evaporat la propriu pentru ca nu exista nici documente nici contracte de vanzare cumparare nimic!. Statul roman nu a incasat nici macar un dolar. Stii cumva cine era la putere atunci? Cei pe care ii vei vota la urmatoarele alegeri.
    • -1 (1 vot)    
      SANCHI (Joi, 20 octombrie 2011, 18:55)

      STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui cristian_cv

      SANCHI ! NU A FURAT DECAT 23 DE VASE !!! SCUZE... Ramane povestea cu vila din Mihaileanu.
  • +3 (5 voturi)    
    CSM clan interlop (Joi, 20 octombrie 2011, 13:41)

    mav [anonim]

    justita interlopa e deranjata ca DNA aduce probe de coruptie al acestui clan interlop care se numeste "justitie"...asta e motivul...pana nu scapam de aceste clanuri interlope care au nume de institutii, nu avem nici o sansa.
  • -4 (6 voturi)    
    vizita (Joi, 20 octombrie 2011, 13:59)

    z [anonim]

    Lanny Breuer, adjunctul prourorului general al Statelor Unite a venit sa studieze sistemul romanesc.
    Nu este rau pentru nimeni.
    Apa trece bolovanii (pietrele) raman .
    O viata de om pierduta inutil in Romania .
    Oricum adevarul prea repede nu se va afla si vor suferi minim doua familii .
    Lanny Breuer, adjunctul prourorului general al Statelor Unite nu va putea nimic face in Romania . Oare Romania nu este o tara independenta.
    Oare SUA respecta dreptul international in calitate de jandarm al lumii ?
    Asta este o mare vrajeala cu iz electoral , atat din partea puterii cat si a celorlalti .
  • -3 (5 voturi)    
    adevarul (Joi, 20 octombrie 2011, 14:40)

    maxxie jazz [utilizator]

    Trebuie sa existe un respect pentru oficialitati. Au dreptul sa-si dea cu parerea, sa puna intrebari. D-aia sunt aici, asta e jobul pentru care sunt platiti. Si da, au interese aici, au bani bagati aici.
    Insa, pentru toti naivii care-s de parere ca acestor oficialitati le pasa de noi, ca si natiune, in afara de profit, tot "respectul" meu prin toate frigiderele. Voi sunteti aia care incurajati haosu'.
    Numai bine!
    • +3 (3 voturi)    
      Raspuns confuz (Joi, 20 octombrie 2011, 15:02)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui maxxie jazz

      Exprimarea dumneavoastra e confuza. fata de care oficialitati sa avem respect. Fata de cele care ancheteaza sau cele care (D) elibereaza?
  • 0 (2 voturi)    
    colonie? (Joi, 20 octombrie 2011, 18:54)

    marika [anonim]

    chiar suntem colonia SUA? ce tot vor acesti ambasadori vremelnici pusi la post dupa meritele contributiilor electorale? Morar sa explice si cum a gresit in urma cu ani buni si noi am fost buni de plata!
    E aservit total puterii actuale respectiv lui basescu si nu vede decat ce doreste acesta!
  • 0 (0 voturi)    
    parere (Sâmbătă, 22 octombrie 2011, 11:01)

    Viorel1 [utilizator]

    se pare ca Daniel morar e o piesa importanta a sistemului din moment ce sare in apararea lui ditamai ambasadorul ;e clar ca el,cu gasca lui, se ocupa de "reconditionarea"marionetelor stricate,de spalarea fetelor patate a marilor corupti,prin instrumentarea defectuoasa a cazurilor astfel incat sa fie respinse,amanate ,clasate de orce instanta,sau demolate de orice invatacel in ale avocaturii;altfel cum se explica faptul ca atunci cand e vorba de un "nimeni",intocmesc dosarele corect ,iar cand e vorba de "cineva"fac "greseli"si "omisiuni" inpardonabile?in rest,acuzatiile reciproce procurori-magistrati,e praf in ochii lumii,pentru a nu-si da nimeni seama de cum functioneaza sistemul


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version