VIDEO Victor Ponta: Sunt un ecologist convertit ortodox, habotnic, misionara care m-a convertit este Daciana * Crin Antonescu: Pesemne din cauza varstei nu reusesc sa ma convertesc la ecologie, nici nu mai intentionez

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 6 octombrie 2011, 15:20 Actualitate | Politic


Crin Antonescu si Victor Ponta
Foto: Agerpres
Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, joi, la evenimentul lansarii Viziunii Uniunii Social Liberale privind mediul, ca este un "ecologist convins ortodox, habotnic" si ca misionara care l-a convertit este sotia sa, europarlamentarul Daciana Sarbu, transmite Agerpres. La randul sau, presedintele Partidului National Liberal (PNL), Crin Antonescu, a spus ca el e prea batran sa adere la aceasta cauza si nici nu mai intentioneaza asta.


Iata cateva dintre declaratiile facute de Victor Ponta:

* Sunt un ecologist convertit ortodox, habotnic, misionara care m-a convertit este Daciana. M-a certat (n.r. in legatura) cu cei de la Rosia Montana si cu altii din alte zone. Eu nu am reusit sa o cert pentru singura fapta cu care nu sunt de acord, ca a semnat impreuna cu Laszlo Tokes proiectul de rezolutie, care a fost ulterior adoptat de PE cu voturile tuturor grupurilor politice, mai putin al domnisoarei EBA (n.r. europarlamentarul PDL Elena Basescu) si a lui Cristian Preda, un cianurist de ultima generatie.

* Sunt de acord ca suntem obligati sa avem o asemenea politica (n.r. de mediu). In rest, am vazut anumite aplecari catre ecologie in Romania, am vazut ca la Cogealac oamenii s-au batut cu bate si pistoale pentru energia verde, am vazut ca de cate ori este un program european pentru construirea unei gropi de gunoi, este o adevarata batalie politica pentru cine castiga proiectul. Am vazut, de asemenea, ca se fac parcuri in sate - poate ar trebui sa o felicit pe doamna ministru care se ocupa de aceste lucruri, era exact ce trebuia sa arate implicarea si spiritul ecologist in satele romanesti, niste parcuri pe tapsan unde paste vaca sau oaia.

* Atunci cand USL va ajunge la guvernare, va adopta o decizie politica astfel incat sa existe in programa scolara o materie de educatie ecologista. Daca nu te educi la o varsta mult mai frageda este aproape imposibil ca mai tarziu sa faci acest lucru. Baiatul meu face un asemenea curs in clasa a treia si este mult mai constient. Cred ca vom lua o asemenea masura la inceputul anului 2013.

* Folosesc un automobil electric si mi-am asumat mistoul pe care il face presa de mine.

* O stire de ultima ora - am o disputa cu Crin Antonescu nu vrea sa renunte la masina lui destul de poluanta, iar USL se rupe din cauza masinilor poluante. Dar o sa-l convertesc si pe el si sper ca si sepepistii sa mearga cu bicicletele, cum mergea un sepepist alaturi de o doamna ministru zilele trecute cu pistoalele langa saua bicicletei.

* Printre primele masuri pe care le va adopta USL se numara inlocuirea actualului guvernator al Deltei Dunarii, dar si cea de revenire la monitorizare a celei mai mari comori a Romaniei. Cred ca Delta trebuie pazita mai bine decat Banca Nationala.




Cateva dintre declaratiile lui Crin Antonescu la lansarea viziunii USL pentru mediu:

* Pesemne din cauza varstei nu reusesc sa ma convertesc la ecologie, nici nu mai intentionez. Salut faptul ca Victor Ponta e convertit la aceasta cauza, sper sa se opreasca aici si ca vom avea cu ajutorul lui Dumnezeu un prim-ministru care chiar sa traiasca in aceasta religie a verdelui. Sper doar sa nu uitam ca in formula cu totul acceptabila de economie verde economie e substantiv si verde e adjectiv.

* Desi e greu de convertit, am depasit faza din anii '80 in care nu imi erau foarte simpatice organizatiile pacifiste si cele ecologiste din cauza modului in care Uniunea Sovietica le manipula. Ceea ce nu inseamna ca pacea, curatenia si verdele in acest sens nu sunt valori adevarate care merita aparate.

* Eu cred ca intr-o tara ca Romania, unde daca intrebi pe cineva: ai vrea sa fie aer curat, ai vrea sa fie padurea netaiata, pastrata, ai vrea copiii tai sa traiasca intr-un climat mai putin poluant, lumea raspunde 'da', Romania este totusi tara in care practic exista, nu doar la autoritati, ci si la cea mai mare parte din simplii cetateni, foarte putina preocupare pentru politici si practici si comportamente de felul acesta si atunci sigur ca este responsabilitatea decidentilor politici si guvernantilor sa acorde mai multa atentie acestui subiect.

* Noi trebuie sa avem mai intai o economie performanta, iar daca ea poate sa fie cat mai verde, este foarte bine, numai ca trebuie sa avem din capul locului aceasta preocupare. Nu putem astepta 20 de ani sa avem o economie performanta cu adevarat si dupa aceea sa ne apucam sa o inverzim. Cred ca este o preocupare de care trebuie sa ne apucam din prima zi a guvernarii si mai e ceva, lucrurile nu sunt contradictorii decat aparent, cine stie sa-si protejeze mediul va avea in urmatoarele deceni si beneficii economice din asta.

* Nu stiu ce consum are masina mea pentru ca nu sunt conducator auto, dar probabil nu are un consum exagerat. In fond, istoria poluarii se confunda cu istoria progresului tehnologic al omenirii in multe privinte. Preocuparea pentru un mediu curat trebuie echilibrata, pentru ca asa idealul nostru ar fi omul din Paleolitic, care nu avea niciun pic de poluare, glumind un pic.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2334 vizualizari

  • +8 (8 voturi)    
    Boschetari politici (Joi, 6 octombrie 2011, 15:42)

    In vino veritas [anonim]

    Orice este bun .Bem ce avem si mai ales ce este pe gratis.S-au deschis mustariile.
    • -1 (5 voturi)    
      Religia Verdelui si talibanismul eco (Joi, 6 octombrie 2011, 17:47)

      Ponta 'ecologistul' arde benzina in raliuri [anonim] i-a raspuns lui In vino veritas

      Ponta e la fel de imbecil si ipocrit precum Al Gore, ambii sunt politicieni stangisti de ocazie si abuzeaza de orice oportunitate care pare 'progresista' in ochii unei parti din populatie.
      Cum ecologismul e 'trendy', e la moda, acum sunt si ei tot 'ecologisti'.

      Nu conteaza ca presa americana a aratat cat polueaza Al Gore folosind exclusiv elicopterul sau ca factura sa de curent si incalzire e de 240.000 dolari/an, nu conteaza ca Ponta polueaza enorm turand motoare prin raliuri.
      Conteaza doar ce cred prostanacii convertiti la ecologism sau stangism, ei vor vota cu ochii inchisi, partidul va gandi pentru ei.

      Mugur Mihaescu a demisionat din Miscarea Verde dupa ce a inteles ca nu are pur si simplu cu cine vorbi, e o adunatura de obsedati 'habotnici', cum zice Ponta despre el insusi.

      De altfel, m-a impresionat o expresie a lui Remus Cernea, live intr-o dezbatere despre RMCG: 'pe mine nu ma intereseaza ce argumente aveti, nu-mi pasa, eu nu sunt de acord si asta e!'

      E chintesenta fascismului verde, noul ecologism care da in bot la oricine e contra, care adora copaci si uraste oamenii, care protejeaza caini vagabonzi si dispretuieste victimele acestora (pai n-au inteles ca e teritoriul cainilor, da aia ii musca?).

      Bunicii mei sunt mai ecologisti decat 50 de ong-isti de duminica, ei muncesc pamantul, planteaza si culeg de zeci de ani, au grija de animale, am pus arbori si flori impreuna cu ei, prin curte, ca asa-i traditia la noi, romanii, curat ecologista, doar ca trebuie sa vie altii sa ne puna eticheta si sa ne explice si de ce, cum, cand si daca..
  • +8 (12 voturi)    
    Echologist?? (Joi, 6 octombrie 2011, 15:58)

    man [anonim]

    Un echologist nu aleaga cu masina de raliu care consuma 1litru la km si distruge natura .
    Chestii populiste.
  • +9 (13 voturi)    
    2 papagali! (Joi, 6 octombrie 2011, 15:59)

    mihai b [anonim]

    vrabia malai viseaza!
    baaa... la munc acu voi ma.. nu la sedinte si conferinte pe banii statului! ca NIMIC nu faceti!
  • -4 (4 voturi)    
    ecologie (Joi, 6 octombrie 2011, 16:39)

    georgiana [anonim]

    intr-adevar avem nevoie de niste masuri mai stricte in ceea ce priveste ecologia la noi in tara, dar sa pui bete in roate unui proiect care aduce beneficii substantiale tarii mi se pare o prostie. o alta metoda prin care partidele politice se denigreaza intre ele fara niciun rezultat. si cu cat se amana mai mult proiectul ala, si altele asemenea, cu atat avem noi mai mult de suferit.
  • -1 (3 voturi)    
    Ponta = inconvertibil (Joi, 6 octombrie 2011, 17:05)

    Florian [anonim]

    Victoras, revino-ti sau macar mai nuanteaza: habotnic , dar mai putin ortodox ai devenit intrand in familia d-lui senator, vicepresedinte, preot si socru Ilie Sarbu!
    Usurel cu ecologia si, mai ales, cu aluziile la misto privind pe actualii minstri si actiunile lor ecologice: oricum nu ai solutii doar presupui ca vei face. Ai spus clar ca abia de la anul iesi din cursele auto.; foarte bine dar cred ca ai sa pici in cursa electorala!
  • +5 (5 voturi)    
    pai crinut (Joi, 6 octombrie 2011, 17:21)

    asdas [anonim]

    Pai crinut e prea batran sa mearga la senat, mai , oameni buni, si voi vreti acum sa-l faceti ecologist?
    Dar voi v-ati uitat la ceas, mai? nici ora 13.00 nu e, lasati-l sa doarma!
    • +1 (1 vot)    
      :)) (Vineri, 7 octombrie 2011, 0:02)

      marius [anonim] i-a raspuns lui asdas

      stii ca crin este sau era in topul celor care nu vin la sedinte. acum cativa ani avea o prezenta de cam 2%. cat despre trendul eco in opozitie, mi se pare exagerat. franam economia pentru a fi eco. pe bune?
      • 0 (0 voturi)    
        Ecologia va impulsiona economia! (Miercuri, 23 mai 2012, 14:21)

        GreenMinder [anonim] i-a raspuns lui marius

        Referitor la comentariul:

        "cat despre trendul eco in opozitie, mi se pare exagerat. franam economia pentru a fi eco. pe bune? "

        Este o idee retrogradă aceea că evoluţia economiei va fi frânată de curentul eco. Dimpotrivă, cele două se vor susţine pentru că ecologia merge mână în mână cu natura. O economie care nu ţine seama de natură este o economie suicidară.

        Evoluţia însăşi a cerut trecerea la curentul eco. A te opune înseamnă a FRÂNA evoluţia.
  • +4 (4 voturi)    
    Tupeu de mincinosi. (Joi, 6 octombrie 2011, 17:52)

    mircea [anonim]

    Nu am auzit de nici o actiune ecologica a USL.Se pretind o formatiune politica mare,dar nu sunt in stare sa mobilizeze oameni pentru o actiune voluntara de impadurire,strangere gunoaie,refaceri santuri si podete,lucruri marunte pe care guvernarile USL le-au adus in situatia dezastruoasa in care sunt acum.
    • +2 (2 voturi)    
      si nici nu o sa vezi (Joi, 6 octombrie 2011, 23:48)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Totul este facut pentru imagine nici nu o sa vezi ca usl-ul sa se ocupe de ceva legat de ecologie, ca isi schimba el masian treaba lui, dar noi avem nevoie de locuri de munca si bani la buget
  • -1 (1 vot)    
    batalie politica (Joi, 6 octombrie 2011, 17:53)

    remus [anonim]

    cele mai multe dintre proiectele importate au trebuit sa fie trecute prin politica. cum e vorba de ceva publicitate cum se baga toti buluc sa isi dea cu parerea, fie ca au sau nu calificarea necesara. pentru rosia montana trebuie sa-si dea cu parerea comisia europeana nu cei care nu vad altceva decat interese politice.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Vineri, 7 octombrie 2011, 0:11)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui remus

      asa e , asta e o batalie politica, dar din pacate este una din care noi o sa pierdem, ei nu prea au ce sa piarda mai ales usl-ul noi in schimb avem nevoie de locuri dem unca, iar ei nu au un plan pt asa ceva
  • +2 (2 voturi)    
    gura pacatosilor (Joi, 6 octombrie 2011, 20:45)

    Red [anonim]

    escrocii astia si-au dat untura pa fatza. Unul zice ca e indobitocit si degmatic, celalalt e doar un nesimtitzit care crede ca ecologia ar fi ceva ce tine de idealurile tineretzii si ca de la o varsta poti sa traiesti ca porcul, se vede si pe trupul lui.
  • +2 (2 voturi)    
    Ponta si ecologia (Joi, 6 octombrie 2011, 21:36)

    serena [anonim]

    Ponta se face orice doar doar mai ia ceva voturi.
    Ma intreb care sunt totusi convingerile lui adevarate?
    Sa ma lase cu coruptia, cu ecologia, cu dreptatea.....
    Eu cred ca el noaptea se viseaza Traian Basescu!
  • +1 (1 vot)    
    care e treaba... (Joi, 6 octombrie 2011, 22:42)

    gica pentru [utilizator]

    cu daciana misionara?! fara detalii intime, va rugam...
  • -1 (1 vot)    
    doar pentru ca el e nu inseaman ca si noi (Joi, 6 octombrie 2011, 23:46)

    Paul [anonim]

    Sa fie el cat de ecologist, verde, cum vrea el sa fie, dar sa nu ne traga pe toti dupa el. Eu vreau sa vad dezolvtare economica si locuri de munca, nu anularea proiectelor care respecta normele europene
  • -1 (1 vot)    
    convertire fara folos (Vineri, 7 octombrie 2011, 16:40)

    Miha [anonim]

    Daca noile convertiri suferite de Ponta ar ajuta cu ceva la rezolvarea problemelor reale din aceasta tara, cum ar fi o economie la pamant si un somaj ridicat, lipsa fondurilor si datoriile externe, ar fi o schimbare in bine. Din pacate, e inutila...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by