PERSPEKTIVA
De ce fanatizează și deșteaptă “Les Films de Cannes a Bucharest”? - cronica festivalului Am fost și anul ăsta la “Les Films de Cannes a Bucharest” să văd tot. Mi-am făcut orarul febrilă, obsesiv-compulsivă. Băi, voiam să văd tot. De la Cinema Pro, la Țăranul Român, Union și sfârșeam la Elvira Popescu. Mi-am dus vremea, din film în film. Emoționant a fost omagiul pentru Pintilie, dar și dramele de Cannes, filmele realiste care te fac să te uiți vigilent la ce-i cu lumea pe care trăiești. Mi-a plăcut drama hoțomanilor, “Shoplifters”, care a luat Palme d’Or. Dar și Climax-ul lui Gaspar Noé, despre droguri și dans. Au fost și două – trei filme cu personaje feminine în prim – plan. Dure, tragice. Am văzut și ultimul film al teribilului Jean-Luc Godard și m-a făcut țândări. Uite-așa, pur și simplu, în fața marelui ecran, devii mai deștept.
Și Isus a zis, ca Adina Pintilie: Touch me Not, adică Noli me tangere - cronica de film Ieri am văzut cu ochii mei “Touch me not / Nu mă atinge-mă”. Trupul meu bleg, mare era în fața marelui ecran de la Cinema Pro, București. Am martori. Am și dat mâna cu unii dintre ei. Așa că azi am atuul că nu comentez gogorițele din capul meu, precum ați făcut-o voi. Da, voi, atâția după ce filmul a luat Ursul de Aur 2018. Voi v-ați luat la bătaie cu niște fantezii. Filmul nu aveați cum să-l vedeți. Ieri a fost proiectat a doua oară public (A fost la TIFF, a fost la Festival de Cannes). Sunt mai curajos decât voi. M-am luat la bătaie cu prejudecățile mele, cu tonomatele mele de dezgust, ciudă, rău de intimitate. Așa că asta-i cronica de film. Da, este cronica unei trăiri, cu mulț zaț pentru cât de prost sunt, cât de prost sunt când am capul plin de garduri și frici. Tu, înainte de a vedea, de a pipăi, ești în stare să taci?
"Noi, bieții comici dell’arte aducem pe scenă nenorocirile din lume pentru a nu lăsa să se întâmple ceea ce spune Țiganca în Asediul Veneției: “voi nu sunteți un popor, voi sunteți o turmă” - sub acest semn începe luni a 22-a ediție a Festivalului de teatru de la Giurgiu Teatrul SPIRIT din Budapesta, Teatrul MLADIH din Novi Sad, Teatrul VIROVITIKA din Croaţia, Teatrul DEBRIS din Bratislava şi Teatrul SAVA OGNJANOV din Ruse împreună cu Teatrul JEAN BART din Tulcea sunt invitaţii Festivalului de la Giurgiu. Festivalul îşi va desfăşura spectacolele, a XXII-a editie, între 29 octombrie şi 4 noiembrie.Iată programul.
Cum este să muști cu sete din Tricolor - #doartricolor Ieri seară am mușcat cu sete din nou din Uriașul meu Rom. Aseară însă am trăit mai mult. Romul mi-este în sânge, îmi recunosc plăcerea nevinovată că de când îl știu, mușc cel puțin cu sete o dată-n lună. De ce o dată-n lună? Ca gustul să nu se treacă, am grijă parcă de Romul frate. Nu te trece, te rog, nu pot să te mănânc zilnic, ca să fiu mereu ademenit de tine - parcă-i spun.
Românii sunt analfabeți. Funcțional și sexual. Cum să știe că fără tandrețe copilul lor "moare"? - ​VIDEOinterviu Petronela Rotar Cotoban. PARTEA a II-a LOVE STORY EDUCATION Petronela Rotar Cotoban a vorbit despre viol. Despre victime și vinovați. În prima parte a VIDEOinterviului LOVE STORY Education.  Astăzi analizăm cauzele agresivității sociale în România. N-avem educație emoțională. Suntem distribuitori de stereotipuri. Ești o curvă! - se aude pe stradă, la școală. Suntem analfabeți sexual și transmitem copilului acest virus. Zilnic, programat. Fugind de orice explicații, de tandrețe.
FILIT - Festivalul de Literatură Iași 2018 / Kilometri de puritate, kilograme de divergent. Cum este zilnic să stai la taclale cu scriitorii. Franzen și Veronica Roth. Cu Ion Creangă și Andrei Crăciun La Iași iese-n fiecare an distracție & antren la FILIT. Am pornit cu trenul. Îți dai seama de ce: e loc de ascultat viețile omului. Am ajuns la Iași. Și acolo am citit o serie de cărți despre cât de cool sunt autorii ăia pe care școala îi ponosește: Creangă, Eminescu, Topârceanu. Într-o seară scriitorul american Jonathan Franzen - Puritate mi-a spus de pe scena Teatrului Alecsandri cu un zâmbet sarcastic: “uite care-i folosul cărții. Un cititor serios e Will, prietenul meu, care a depins de cărți și așa a supraviețuit timp de 15 ani în care a făcut închisoare”. În altă seară, Veronica Roth - Divergent mi-a vorbit despre fobii, frici și succes. Stai, că n-a fost festivalul de literatură al tocilarilor, s-au făcut și chefuri, s-a vorbit și de eșecul referendumului pentru familie. Așa e FILIT, “feel it!”.
Am trecut printr-o tentativă de viol în clasa a IX-a și apoi, la 16 ani și jumătate, a fost primul viol - VIDEOinterviu Petronela Rotar-Cotoban, partea întâi, pentru LOVE STORY EDUCATION  "Am trecut printr-o tentativă de viol în clasa a IX-a și apoi, la 16 ani și jumătate, a fost primul viol". "Am trecut printr-o tentativă de viol în clasa a IX-a și apoi, la 16 ani și jumătate, a fost primul viol" - repet fraza pentru că nu-mi vine să cred că s-a putut întâmpla așa ceva unei ființe umane din preajma mea. Ascultați incredibila mărturisire a scriitoarei Petronela Rotar-Cotoban. La astfel de întâmplări nefaste poate duce lipsa educației sexuale în familie, la școală. Nu e prima oară când aud că singurii educatori din anii adolescenței sunt neajutorați. Anestezia părinților, profesorilor duce la tragedii. Vedeți interviul PERSPEKTIVA al campaniei LOVE STORY EDUCATION..
Cum mama m-a făcut: numai emoție, iubire și ură. Despre referendum și familie tradițională
Hai să privim cel mai mic numitor comun. Al heterosexualilor, homosexualilor, familiștilor, nefamiliștilor, corporatiștilor, țăranilor, jurnaliștilor, politicienilor, evreilor, țiganilor, albilor, galbenilor, fasciștilor, antifasciștilor, mai precis al fiecărui om-român. Al tău, cititorule, postacule, nu te ascunde! Hai să vezi ce te unește și te desparte de dușman. Hai, vezi motivele pentru care te ambalezi atâta cu referendumul pentru familia tradițională, pe 6-7 octombrie 2018. 
Aznavour a murit la vârsta de 94 de ani. Melancolia lui mi-a intrat în sânge Aznavour era “un trist”. Născut în zodia aceea a celor care își cântau-compuneau propriile stări sufletești, gen Leonard Cohen. Dar mai aproape de melancolia lui Sinatra. A bătut podelele cabaretelor împreună cu Edith Piaf. Și și-a cântat șansonetele sale până în ultimele clipe ale vârstei de 94 de ani.  ​
Mincinosul mărturisește și câștigă - cronica piesei de teatru “Muzeul mincinoșilor” de Ștefan Peca “Treceți pragul Muzeului și vă pierdeți în labirintul celei mai mari colecții de minciuni din lume, într-un joc de societate fascinant și plin de mister. Veți putea încerca Poțiunea Adevărului și veți călători cu noi prin vasta istorie a minciunilor de orice fel.” - așa sună invitația piesei de teatru “Muzeul Minciunilor”, după un text de Ștefan Peca. De fapt, Minciunile sunt ale mincinoșilor, iar mincinoșii sunt chiar spectatorii.
Andrei Crăciun: Câți homosexuali ieșiți din dulap puteai să ai într-un oraș de 10.000 de locuitori? sau despre fricile imaginare - Partea a II-a a videointerviului LOVE STORY EDUCATION Cu gașca de prieteni înveți ce-i cu sexul și la ce folosește el. Este concluzia lui Andrei Crăciun, bărbat crescut în România zvonurilor de după Revoluție. HIV se ia de pe clanță! Homosexualii umblă ca cioclii și fură copiii! Zvonuri, prostii pe care gașca lui Andrei Crăciun le-a trăit, le-a forfecat. "Eram cruzi, eram nedrepți, eram agresivi și stupizi de multe ori." Nu școala sau părintele, ci anturajul l-a ținut pe Andrei pe linia de înțelegere a vieții sexuale. Te recunoști, nu? Citește partea a doua a VideoInterviului LOVE STORY EDUCATION cu scriitorul și jurnalistul Andrei Crăciun. 
Concursul Enescu 2018 - Secțiunea Pian. De trei ori s-a cântat Rachmaninov, doar Daria a câștigat 15000 de euro  Coincidență rară aseară la Ateneu: finaliștii Daria Parkhomenko (Rusia) Daumants Liepins (Letonia), Alexander Panfilov (Rusia) au interpretat una și aceeași bucată: Concertul pentru pian și orchestră nr. 3 în re minor op.30 de Serghei Rahmaninov. Cine o fi potrivit lucrurile? Dar mai ales cine a făcut diferența?
Geta Brătescu a murit. A murit artistul care, un timp, a desenat cu ochii închiși  Săptămâna trecută a murit într-o tăcere absolut românească Geta Brătescu. La 92 de ani. Ultima oară și, aș spune, și prima oară când s-a auzit cum trebuie în România de Geta Brătescu a fost cu ocazia Bienalei de la Veneția. În 2017, pavilionul românesc a fost reprezentat de Geta. Cinici cum vă știu, puteați băga și voi un RIP pe facebook, un cinic “sincere regrete eterne”. N-ați băgat pentru că nu prea știți ce-i cu Geta Brătescu.
George Enescu Concurs / Lovitura de grație a juriului a rupt gura târgului: vioara de anul ăsta nu-i de premiul întâi La Ateneu, aseară, s-a-ntâmplat un lucru straniu. Au urcat pe scenă două mașinării unse: italienii Gibboni și Sedona. Au cântat Paganini și Brahms. Apoi, Orest din Ucraina a băgat un Ceaikovski de a dat lacrimă la cocoane. S-a anunțat pauză sfert de oră. Pauza a durat trei sferturi de ceas. Vine juriul pe scenă. Președintele juriului Pierre Amoyal ia cuvântul. Nu se înțelege nimic din ce spune. Ateneul este bujbe. Marcovici intervine clar: nu dăm premiul întâi. Prezentatorii și ei încruciți anunță: premiul 2 - Sedona, premiul 3 - Gibboni. Unde-i ucraineanul? Nu-i pe podium. Citește în continuare story-ul finalei de vioară și răspunsul dat în exclusivitate de către Remus Azoiței, membrul juriului vioară. Este George Enescu Concurs. Urmează duminică finala la pian.
Barbarule, care ai ucis evrei la Odessa, salut. Uite conștiința ta cum arată. Cronica filmului „Îmi este indiferent dacă vom intra în istorie ca barbari“ - regia Radu Jude La Odessa românii au ucis evrei. Simplu. În 1941. Dovezi puhoi. Chiar fasciștii au fost mirați de hărnicia românească. Până-n 1944 era de bine. Românii erau în rândul lumii. Odată cu schimbarea orânduirii, după 1945, crimele de la Odessa au fost ascunse în coșul de gunoi al istoriei. Nu este treaba lui Radu Jude să discute evidențele. Radu Jude desface în bucăți marșul "roboțelului". Adică, mintea, prejudecățile și conștiința vinovată a neamului românesc care mărșăluiesc și în 2018. Feroce.
George Enescu Concurs/finala de violoncel sau uite de ce-i nevoie de un judecător peste capete fierbinți
Te crezi mare și tare? Serena Williams? Superbia ta este cât Casa Poporului? Uite, îți spun eu ce-am pățit. Aseară, Ateneul Român, finala la violoncel a Concursului George Enescu. Au fost 4 finaliști. A ieșit câștigător Marcel Johannes Kits. I-am ascultat pe toți patru. Fine diferențe. Cum faci diferența? Uite, așa am ajuns să stau pe gânduri. Domle, nu mă pricep la toate. Am gândit. De asta-i bun arbitrul, judecătorul, juratul.
Ce familie tradițională? Dacă ne ducem în Biblie și vedem cum trăiau oamenii atunci, vedem stadiul la care se ajunsese. Erau niște barbari. Nu poți să faci din asta o politică publică.  VIDEOinterviu, Andrei Crăciun / partea întâi Love Story Education, campania Perspektiva, continuă. Astăzi ai prima parte a interviului cu scriitorul și jurnalistul Andrei Crăciun. Fiind o campanie pentru educația sexuală, am pornit de la semnificația înjurăturii cu "m..e". Am continuat cu criza apelativului "-oaie". Discuția despre familia tradițională ne-a dus inevitabil la primitivele noastre mentalități și la ipocrizia românească. N-am ocolit nici diferența dintre "viol" și "japcă", motivație a violenței sexuale: "dacă așa a făcut străbunelul", așa fac și eu. Pe scurt, românii sunt needucați. Familia tace, școala dă mesaje strâmbe. "Arătăm ca niște gorile scăpate de la zoo". Pe 26 septembrie veți citi partea a doua a dialogului cu Andrei Crăciun.
Campion mondial la karate Armand Petrescu. Succesul vine la 12 ani. După ce un an și-a căutat “centru de greutate”, poziția firească de apărare-atac Armand Petrescu este campion mondial la karate, Kata individual copii 12 -13 ani baieți. Și vicecampion cu echipa României. Este elevul lui Sensei Nukina Nobuyuki, creștinat Gheorghe. Meritele le-a dobândit la Wadokai All Nation Championships, Leicester, Anglia. Da, campion mondial. Dar aurul acesta ascunde căutarea, căutarea “centrului de greutate”. Punctul potrivit de apărare-lovire. Sună, nu, a filosofie. Da este. Dar este, mai presus, un exercițiu zilnic pe care Armand l-a făcut un an și-l repetă oridecâteori trupul creează dezechilibrul unui karateka.
Tulcea. “Orice om îi place la Dichis’n’blues”. VIDEOReportaj Era plin de tricouri scrise așa. Era gafa-dezacord a premierului Dăncilă multiplicată. Și, vorba aia a lui Dăncilă, pusă pe tricou, mi-a dat o întrebare: unde-s rătăcit? Timp de trei zile Festivalul Dichis’n’blues n-a venit c-un răspuns. Adevărul este că-i mare prostie să cauți certitudini într-un festival de blues. Festivalul ori creează bula de bine, nebunia, ori nu există. Festivalul Dichis a creat nebunia. Uite cum. Morbioli a declarat din prima seară un general “emotional mess”. Iar, în ultima zi de festival am urcat pe Corabia “nebunilor”. Bluesmeni și gură cască urcăm pe corabia Mircești și ne rătăcim pe Dunăre. Cântând opt ore blues. Da, Festivalul Dichis’n’blues de la Tulcea intră-n sânge. Așa ceva ai trăit? Băi, de ce-ți place să te minți?
Românii. Defazați privind referendumul "familia tradițională". Anacronici privind libertățile sexuale - VIDEOinterviu Andrei Oișteanu, partea a doua / Love Story Education  Vaginul și penisul au o istorie culturală. Ne-o explică istoricul mentalităților Andrei Oișteanu, în partea a doua a videointerviului LOVE STORY EDUCATION. Din istoriile astea frica de femeie și de vagin dau o Românie plină de prejudecăți. În prima parte a interviului Andrei Oișteanu ne-a dezvăluit riscurile meseriei de antropologie culturală a sexualității, dar și fragmente din anii libertății hippie. Acum, pornind de la cartea sa de antropologie a sexualității discutăm despre esențe: omul și primordialul lui sexual, complexul matern, haita umană ca cea lupească, masturbarea, homosexualitatea, rostul înjurăturii de aia mă-sii, defazatul referendum privind familia tradițională. Citește campania Perspektiva LOVE STORY EDUCATION 

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...


Dosare blocate la tribunal



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version