Autostrada A2
YM
) niciun tag
11 comentarii
  voteaza (3 voturi)     

Autostrada Bucuresti-Constanta | 03.06.2011
Fotograf: Frankie Autostrada A2, mai 2011

intr-o Duminica dimineata


  • +1 (3 voturi)    
    !!!!! (Luni, 6 iunie 2011, 15:44)

    gogu [anonim]

    wow!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Prietene! (Luni, 6 iunie 2011, 15:53)

    AAA [anonim]

    Mai sterge si tu bordul ala ca nu se mai vede plasticul de praful care e pe el!
  • -2 (6 voturi)    
    carpa (Luni, 6 iunie 2011, 19:09)

    spalatoru [anonim]

    bordu ca bordu, da nu vezi parbrizu'... logan de taran; mai e si rosu.
    • +3 (5 voturi)    
      Unii oameni mai si muncesc (Marţi, 7 iunie 2011, 11:39)

      geo [anonim] i-a raspuns lui spalatoru

      In primul rand nu e logan - este ford fiesta, o masina pe care tu nu ti-o poti permite niciodata pentru ca nu muncesti ca mine. In al 2-lea rand e jegoasa deoarece muncesc in domeniul constructii/instalatii sanitare si zilnic am de carat saci cu ipsps, ciment, nisip etc etc etc.
      Mai duceti-va si voi pe la munca inainte sa comentati bazaconii, sa vedeti cum e ....
      • -1 (5 voturi)    
        asa da (Marţi, 7 iunie 2011, 22:13)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui geo

        daca muncesti, atunci respect... iti poti permite sa nu te speli. clasa muncitoare nu foloseste sapun, ea munceste.
  • -2 (4 voturi)    
    Aia (Luni, 6 iunie 2011, 21:39)

    AndreiIC [anonim]

    E masina sau ghena? ;)))
    • +2 (6 voturi)    
      Este o masina muncita (Marţi, 7 iunie 2011, 11:41)

      frankie [anonim] i-a raspuns lui AndreiIC

      Cand o sa te angajezi si tu sa castigi un ban probabil iti vei da seama ce e - masina sau ghena...
  • -1 (5 voturi)    
    Aha (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:18)

    AndreiIC [utilizator]

    Pai sa-ti dau eu una din cele 3 masini pe care le am atunci, ca poate vrei sa faci un off road, sau sa te dai cu decapotabila.... Eventual sa pleci in vacanta. Ps: facute din munca " si curate mai ales " ;))
    • +3 (5 voturi)    
      ai 3 masini de jucarie ? :) (Joi, 9 iunie 2011, 1:30)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui AndreiIC

      nu pe bune, mai bine ti-ai cauta un job decat sa te "lauzi" ca manelistii aici pe site
  • -1 (3 voturi)    
    A da chiar (Vineri, 10 iunie 2011, 3:05)

    AndreiIC [utilizator]

    ce ai vrut sa arati cu poza asta pana la urma? Ca nu am prea inteles
    • +1 (1 vot)    
      habar n-am ce a vrut sa arate... (Vineri, 17 iunie 2011, 21:52)

      ... [anonim] i-a raspuns lui AndreiIC

      poate bucuria de a fi afara din oras, pe o sosea libera, intr-o zi de vara...

      dar chiar daca nu stim ce a avut de gand sa arate, observam ce a aratat: ca e plin de neamuri proaste in tara asta, de chitibusari si intriganti, mult mai mult decat de oameni seriosi (atributul "muncitori" nici nu mai e cazul sa fie luat in discutie).