Protest impotriva eutanasierii cateilor
YM
) niciun tag
16 comentarii
  voteaza (1 vot)     

Bucuresti, Parcul Izvor | 02.03.2011
Fotograf: dianastoica Protest impotriva eutanasierii cateilor (2)

Protest organizat de Protectia Animalelor impotriva eutanasierii cainilor comunitari, si in favoarea sterilizarii acestora. (2)


  • +7 (11 voturi)    
    abureala (Joi, 3 martie 2011, 8:55)

    leeloo2 [utilizator]

    sa-i ia acasa ori sa taca, si noi oamenii avem dreptul sa nu fim muscati sau intimidati de ei oki ? :)
    • +2 (6 voturi)    
      subscriu (Joi, 3 martie 2011, 19:58)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui leeloo2

      si o dovada (din Rusia ce-i drept, dar si la noi au fost atatea cazuri):

      http://www.youtube.com/watch?v=GmtxCi7riAI
  • -7 (11 voturi)    
    Bravo ! (Joi, 3 martie 2011, 11:25)

    SUSHI [anonim]

    Bravo tuturor celor care au participat la Mitingul impotriva eutanasiei cainilor comunitari !
    Sunt niste oameni care incearca sa gaseasca o solutie civilizata (fara crima) in problema cainilor si nu ca istericii care posteaza pe aici si care se bucura numai la auzul cuvantului "CRIMA".
    Vrem sa ne recunoasca Europa ca oameni egali cu ei dar noi avem mentalitati din Epoca de piatra (adica ne deranjeaza ceva atunci trebuie sa omoram).
    Ne batem cu pumnul in piept ca suntem crestini dar prima actiune pe care unii dintre romani o adopta este CRIMA. Atat putem sa judecam ?
    • +6 (10 voturi)    
      Te rog.... (Joi, 3 martie 2011, 12:44)

      Nick [anonim] i-a raspuns lui SUSHI

      Spune aceste vorbe familiei unui om care a fost omorat de caini ...... sau macar familiei unui om care a fost muscat.

      Mie personal imi este mai mila de tine decat de comunitari.

      Esti un om bolnav care nu are nici un fel de empatie pentru oamenii langa care traieste. Te rog, du-te si te trateaza, ai mare nevoie.
      • -3 (7 voturi)    
        Iti este mila ? (Joi, 3 martie 2011, 16:15)

        Ego [anonim] i-a raspuns lui Nick

        Si daca iti este mila ce vrei sa faci? Sa eutanasiezi?

        Nu intelegi nimic. Se incearca gasirea de solutii fara a se ajunge la crima, dar pentru unii romani asta chiar este greu de inteles.

        In Occident (unde va duceti disperati sa munciti si sa traiti ca sa aveti o viata la standarde inalte) Asociatiile de protectie actioneaza din donatii. Aici, in Romania, stati cu mainile incrucisate si tipatzi "omoara-i". Dar atat poate gandi (si simti) un creier subdezvoltat ...
        • +6 (10 voturi)    
          Ca de obicei..... (Joi, 3 martie 2011, 19:47)

          Nick [anonim] i-a raspuns lui Ego

          Sunteti total pe langa subiect si da-ti inainte cu culpabilizarea.

          Daca sunteti atat de superiori noua (cei cu eutanasia) de ce nu sunteti voi parte din solutie:

          - de ce nu adoptati;
          - de ce nu sterilizati caini pe banii proprii;
          - de ce nu veniti cu solutii eficiente altele decat eutanasia.

          Un miting de 2 lei nici macar nu se incadreaza in categoria solutii....

          Si iti mai repet odata: DUCETI-VA SA VA TRATATI!!!

          Pentru ca nu este omeneste normal sa pretuiti viata unui animal mai mult decat pe cea a unui om si sa tratati oamenii muscati sau omorati de comunitari ca niste statistici de ascuns sub pres.

          P.S.: Daca esti asa de superior, spune-mi pe cate dintre victimele cainilor comunitari le-ai ajutat financiar si/sau cati bani ai sonat in ultimul an la o organizatie de protectie a animalelor.
        • +4 (6 voturi)    
          fals (Joi, 3 martie 2011, 21:50)

          leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui Ego

          Si in occident se eutanasiaza de regula dupa 1 luna daca nu sunt adoptati ca nici alora nu le convine sa dea bani aiurea, mai uitati-va pe Animal Planet sa vedeti ce zic.
          • -1 (3 voturi)    
            Vorbesti povesti (Vineri, 4 martie 2011, 11:43)

            Ego [anonim] i-a raspuns lui leeloo2

            Eu fac voluntariat la un adapost din Occident asa ca nu-mi vinde mie povesti de la televizor.
            Da, se eutanasiaza si acolo dar dupa un anumit timp, in anumite conditii, sunt observati de ONGuri (ca sa nu se faca abuzuri si cruzimi cum se fac in Romania), se sterilizeaza in masa si se dau in adoptie.
            Si daca tot ai adus vorba despre Occident oameni ca voi, care sunt gata oricand sa faca cruzimi impotriva animalelor, fac sau inchisoare sau munca in folosul comunitatii (doar la prima abatere, ca la a doua chiar fac inchisoare). Ar prinde bine si in Romania o lege aplicata asa, ar mai strange putregaiurile ca voi de pe strazi si s-ar face multa munca in folosul comunitatii... Tara de inapoiati.
            • 0 (2 voturi)    
              Da (Vineri, 4 martie 2011, 14:34)

              Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui Ego

              Toata lumea de-aici doreste rezolvarea problemei cainilor, ori dupa metoda adapostului unde lucrezi tu, ori in alt fel, ca deja s-a ajuns la saturatie.. Nu-i corect si normal nici pentru populatie, care traieste in teroare si nici pentru maidanezi, care se mananca intre ei de foame ( pacat ca nu am avut aparatul la mine sa fi facut poze unei scene vazute de mine in IOR) sau care sunt loviti cu zecile pe zi de masini numai in Bucuresti. Si nu-i normal in tot acest timp ca asociatia pentru protectia animalilor sa nu faca absolut nimic, decat niste sterilizari, fara a le asugura acelor caini hrana si adapost..
              P.S. Sunt de acord ca persoanele care agreseaza animalele sa faca inchisoare.
            • 0 (2 voturi)    
              Astept raspuns favorabil. (Vineri, 4 martie 2011, 15:44)

              Mihai [anonim] i-a raspuns lui Ego

              Ego, prietene.

              Hai sa faci voluntariat si la noi.
              Ai cazare si masa gratuita in Romania din partea mea daca vii sa ne ajuti sa rezolvam problema.

              Acceptam tot ajutorul pe care ni-l poti acorda.
              Te asteptam sa vii cu fonduri:
              - atat pentru persoanele muscate de caini;
              - cat si pentru sterilizarea cainilor comunitari.

              Daca tu vii si incepi sa strangi comunitarii si sa-i castrezi pe banii proprii si sa ii ingrijesti pana la adoptie, promit ca las subalternii sa se ocupe de firma si vin sa te ajut personal.

              Ca stiu ca este foarte usor sa vorbesti de undeva din afara, din spatele unei tastaturi, fara a face sau a propune NIMIC constructiv.

              Invitatia din partea unui "inapoiat" o ai. Astept raspuns favorabil din partea "superioritatii" laudaroase dumitale.
            • 0 (0 voturi)    
              Pai.. (Luni, 7 martie 2011, 11:27)

              Maidanezu' [anonim] i-a raspuns lui Ego

              in tarile alea in care faci tu voluntariat, cati maidanezi sunt pe strada? Nu vedeti ca de 15 ani se tot "chinuie" ONG-urile astea sa gaseasca o solutie omeneseaca in privinta maidanezilor, si a dracului chestie nu reusesc sa o gaseasca si pace. Oare de ce? Vorbind despre donatii, pai doneaza ce mai stai? Sa se faca referendum national si cine nu este de acord cu eutanasierea sa plateasca o taxa lunara de 50RON acelor ONG-uri ca sa poata construi adaposturi (lasa ca stiu ei cum sa va pape banii). Sa vezi atunci, iubitorii de maidanezi, cand o fi sa dea bani toti or sa fie de acord cu eutanasierea. Sau si mai omeneste, vorbeste cu adposturile alea din "Occident" pe unde lucrezi tu sa vina sa ia toti cainii din Bucuresti, sa ne demosntreze ei ce iubitori de animale sunt, si ce civilizatie avansata au.
    • +7 (11 voturi)    
      crima? (Joi, 3 martie 2011, 13:23)

      serban [anonim] i-a raspuns lui SUSHI

      Cred ca nu cunoasteti intelesul cuvantului crima. Atata timp cat exista vanatoare, pescuit si zootehnie, nu aveti dreptul sa amestecati notiunile. Cei care scrieti pe panze cuvantul crima sunteti niste ipocriti. Cainii trebuie sa dispara din orase, iar eutanasia IMPREUNA cu sterilizarea sunt cele mai bune solutii.
  • +5 (9 voturi)    
    sa gaseasca o solutie optima (Joi, 3 martie 2011, 12:06)

    Bogdan [anonim]

    Autoritatile ca in orice problema sunt incompetente si impotente.

    pana una alta, poti fi muscat de caini in Bucuresti foarte usor; eu cand pe strada de exemplu am invatat pe unde sunt caini si sunt in alerta in acele zone.

    e neplacut cand vine un caine din senin si apoi mai e si o alta haita de 10, atunci sa ii vad pe obositii astia cu protestul lor ce mai zic.

    sa le faca adaposturi, sa vada ce solutii au si in afara, sa ii dea spre adoptie, etc.

    sursa problemei care e - tot oamenii i-au dat pe strada cand a fost cu constructia Bucurestiului si cand s-au facut blocurile si urbanizarea...

    in afara cred ca dc ecarisajul ia un caine de pe strada, il tin in adapost o perioada si dc nimeni nu il revendica, il eutanasiaza. oricum e incredibil ca in Bucuresti poti sa si mori muscat de caini...la mine la bloc sunt o haita de 10 si babe binevoitoare ii hranesc si le dau de mancare....

    oamenii in general nici nu au habar cum sa isi plimbe cainii si nici sa ii controleze...deci ce sa zic e cu specific romananesc, ca in toate
  • +5 (9 voturi)    
    asociatie (Joi, 3 martie 2011, 17:14)

    benicio [utilizator]

    De ce nu exista nici macar o asociatie a victimelor cainilor vagabonzi? Ca de protectie sunt destule, tot felul de trantori care nu fac nimic si primesc bani de pomana... Eu propun sa populam parcurile cu lupi, ca si ei sunt animale si au si ei dreptul la viata mai buna. Si lacurile cu crocodili si pesti pirania...
  • +2 (2 voturi)    
    Sunt pentru eutamasie ! (Duminică, 6 martie 2011, 18:39)

    Nemuritorul [anonim]

    In Romania mor oamenii cu zilein timp ce ptr.cainii vagabonzi se aloca 300 de lei pe luna si se cauta adaposturi,se taie din pensiile oamenilor care au muncit ptr.asta ,nu sunt fonduri pentru sanatate,nu sunt suficiente locuinte sociale,bani ptr.olimpici sau copii defavorizati si apar niste tembeli care se pilctisesc intr-o tara care geme si i-au apararea cotarlelor.
    DA sunt fiinte la fel ca si infractorii,violatorii,criminalii,sobolanii sau porcii,daca va place luatii acasa si pupatii in bot,dar ordinea fireasca este sa stea pe locul care-l merita!
    N-am vazut nicaieri in Europa atatia cacati de caine cati am vazut pe strazile din Romania...
  • 0 (0 voturi)    
    ce manipulare (Joi, 31 martie 2011, 15:00)

    hahahaha [anonim]

    ce faci cand la ceea ce numesti "protest" participa doar 3-4 crizati cu panouri mai mari ca ei?

    ii pozezi de jos, sa dai impresia de volum, grandoare.

    ca daca i-ai poza de sus, ai realiza ca de fapt sunt pe jumate fata de cati oameni sunt de obicei intr-o statie de troleu de la periferie. care oameni iau troleul fie si pentru o statie, doar pentru a scapa de hatele de javre pe care le protejeaza astfel de specimene din poza alaturata