Articole scrise de Robert Lazu


1 - 3 din 3 rezultate
1.Din nou despre Game Design-ul romanesc. Cat de profitabile sunt jocurile electronice? In două articole publicate în urmă cu mai bine de un an (aici şi aici), încercam să descopăr acele companii româneşti de game design care pot dovedi capacitatea industriei IT autohtone de a genera creaţii 100% “made in Romania”. Deşi am înregistrat cu acea ocazie câteva prezenţe cel puţin interesante pe piaţa de profil, concluzia a rămas „colorată” de sentimentul că totul se află sub semnul provizoratului. Per ansamblu, singurele teritorii cu un potenţial promiţător pentru designer-ii noştri par a fi pieţele smartphone-urilor bazate pe sistemele iOS (Apple) şi Android (Google).
2.Made in Romania. Promisiunile Game Design-ului autohton Avem în România ingineri, dezvoltatori IT sau chiar simpli „amatori” talentaţi capabili să dezvolte jocuri electronice competitive. Necunoaşterea modelelor de afaceri ce pot conduce la o reuşită cu riscuri reduse pare a fi unul din principalele motive care împiedică firmele IT autohtone să îndrăznească asemenea „experimente”. În acest sens, i-am întrebat pe Andi Anton şi Robert Mureşan cum şi-au început propriul bussines în gaming şi care e profitabilitatea sa.
3.Unde sunt producătorii români de jocuri electronice? Inca de prin anii '98 am incercat sa descopar jocuri romanesti prezente pe piata de profil. O curiozitate fara iz nationalist m-a impins in aceasta directie. Primul titlu care, intr-adevar, suna promitator, a fost No Name War. Dezvoltat de o mica companie bucuresteana numita AMC Studios, RTS-ul mentionat parea a fi un potential contracandidat al celebrei serii de simulatoare strategice de razboi Command & Conquer. In ciuda spectaculoaselor screenshot-uri ce pot fi si azi vizualizate online, proiectul a fost abandonat din lipsa de resurse.


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by