Articole scrise de Petre Barbu/Petrisor Obae


1 - 17 din 17 rezultate
1.Antena a castigat derby-ul cu Realitatea Daca Steaua s-a calificat in semifinalele Cupei UEFA fara victorie in fata Rapidului, in meciul televiziunilor care au transmis cele doua partide, exista un castigator clar: Antena 1. Meciul Rapid-Steaua a avut mai mult cu 750 de mii de telespectatori in mediul urban decat returul.
2.Grey striga: "Alearga, Borsec, alearga!" Noul clip TV pentru apa minerala Borsec aminteste, ca executie, de un spot clasic pentru blugii Levi's. Sunt doua concepte diferite. si ideile creative sunt altele. Dar felul in care a fost ilustrat Borsec trimite cu gandul la reclama Levi's.
3.Romanii nu servesc actiuni la Ogilvy Grupul de comunicare Ogilvy Romania nu are niciun actionar autohton. In toate cele sase firme care activeaza in grupul Ogilvy din Romania, actionar este WPP, un grup de comunicare mondial. WPP e prezent, indirect, prin mai multe companii inregistrate in Olanda, Cipru si Marea Britanie.
4.Adio publicitate, dar raman cu tine! Desi nu mai este activ in advertising, Cristian Burci are actiuni in opt firme de comunicare. De cativa ani, Cristian Burci s-a orientat spre alte afaceri decat publicitatea. In 2004, agentia pe care a fondat-o, Graffiti/BBDO, a inregistrat pierderi. Pentru 2005, bilanturile nu sunt definitivate.
5.Oamenii care-i sufla in ureche presedintelui TVR Sunt zece. Printre ei, o actrita, un regizor, un om de publicitate, un scriitor, o traducatoare. Sunt consilierii presedintelui TVR, Tudor Giurgiu.
6.2005: revansa nisei TV si cruciada manelistilor Televiziunile cu public "tinta" au agitat piata TV. Statiile comerciale generaliste au obosit si au recurs la o reteta facila: manelizarea diverstimentului si a stirilor.
7.Tudor Giurgiu crede ca 800 de oameni ar trebui sa zboare din TVR Revista Capital publica sub titlul Moralitatea in TVR e scapata de sub control un interviu cu directorul general al TVR, Tudor Giurgiu.Referindu-se la frecatul mentei in institutie, Giurgiu nu ezita s-o spuna pe aia dreapta: "Sunt convins ca 150 (n.n.-angajati) nu fac aproape nimic sau sunt in concedii, dar lucreaza prin firmele lor sau pentru alte televiziuni. Cred ca vreo 700 nu au obiectul muncii. Ei citesc ziarele, barfesc, pe mine in primul rand, si cred ca ar putea fi indrumati spre alte institutii."
8.Pro TV si Prima TV isi umfla buzunarele Pentru trei procente vandute din Pro TV SA in luna iulie a.c., Adrian Sarbu a obtinut 15 milioane de dolari de la americanii de la CME. Prima TV, Kiss FM si Star FM si-au pus veniturile pe primele sase luni in raportul financiar al patronului SBS: 6,5 milioane de euro.
9.Filmele se cumpara la pachete cu saci de bani Televiziunile din Romania au contracte cu NBC Universal, Warner-Bross si 20th Century Fox de peste 100 de milioane de dolari. Titluri de mare audienta, precum “Gadiatorul”, “Titanicul” sau “Shakespeare in love” au ajuns sa coste peste 200 de mii de dolari.
10.Audienta televiziunilor are probleme de sanatate Masuratorile de audienta TV trebuie imbunatatite. Un auditor francez a semnalat mai multe probleme ale modului in care se masoara audienta posturilor TV. Evenimentul anului 2003 pe piata TV a fost stabilirea unei singure companii care sa masoare audienta TV.
11.Cine a consiliat PSD? Pentru campaniile de anul trecut, PSD a desfasurat forte impresionante: specialisti americani, strategi romani, companii de comunicare, oameni de publicitate din agentii puternice, freelanceri.
12.Reclama publica, 12 milioane euro Rapoartele Societatii Academice Romane, ale Centrului pentru Jurnalism Independent, ca si monitorizarea Capital, arata ca bugetele de publicitate ale institutiilor publice si ale companiilor nationale derulate de trei mari agentii - McCann-Erickson, Ogilvy Group si Grey Worldwide Romania - au depasit 12 milioane de euro in ultimii trei ani.
13.In 2004, PSD a avut cel mai mare numar de reclame PSD a inundat presa scrisa anul trecut: 4.500 de reclame cu o valoare bruta de aproape trei milioane euro. Uniunea PSD+PUR a investit 2,7 milioane euro, iar Alianta D.A., 1,7 milioane. In 2004, valoarea bruta (tarife-lista) a publicitatii politice a fost de 11 milioane euro.
14.CNA a oprit difuzarea spoturilor promotiei Elite Uneori, bucuria de a trai este scurta. Este cazul spoturilor TV din campania intitulata "Bucuria de a trai" apartinand producatorului de cafea Elite Romania SRL. CNA a decis sa solicite posturilor TV "oprirea de indata" a spoturilor din promotia "Bucuria de a trai". Motivul: campania pentru produsele Elite este inselatoare.
15.Campaniile RCA au inundat posturile TV Televiziunea a fost principalul suport al campaniilor pentru politele de Raspundere Civila Auto. Diferenta dintre campanii a fost facuta de audienta obtinuta de spoturi. Incepand cu 20 decembrie, timp de aproape o luna, pe posturile TV au fost difuzate in total 1.479 de spoturi RCA, din care grosul a fost luat de Pro TV.
16.PSD in topul cheltuielilor cu publicitatea PSD a investit in publicitate, din luna ianuarie pana in august, aproape 3 milioane de euro. In topul ziarelor care au primit cei mai multi bani sa faca publicitate partidului de guvernamant se afla ziarul "Ziua" cu 446.000 euro, urmat de "Jurnalul National"-aproape 160.000 de euro. Din lista publicatiilor care au primit bani de la PSD lipseste ziarul "Evenimentul Zilei".
17.Ce rochii se mai poarta in publicitate! Agentiile Gavrila&Asociatii si Olympic DDB au ajuns la aceleasi variante de executie pentru doua produse diferite. Doua rochii, cu aceeasi "tesatura", atarna in acelasi timp in publicatiile noastre, in doua reclame diferite.


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by