Articole scrise de Petre Barbu


1 - 20 din 20 rezultate
1.Adevarul:Liga lui Corleone, egala festivalului „George Enescu“! Retransmisia Ligii I a intrat intr-o etapa hilara. CNA vrea sa ceara Guvernului sa puna Liga I pe lista evenimentelor de interes national, alaturi de Festi­valul „George Enescu".
2.Adevarul: Caldura din aprilie a topit audientele tv Meciurile de fotbal cu mare miza din cursul acestei luni nu au reusit sa-i tina captivi pe romani in fata televizoarelor Intrega piata tv a suferit scaderi ale ratingurilor din cauza... primaverii. Kanal D nu a mai reusit sa creasca in audienta asa cum s-a intamplat in martie.
3.Adevarul: Televiziunile de stiri au stors ratinguri din summit Reuniunea liderilor politici de la Bucuresti a crescut semnificativ audientele posturilor de stiri Realitatea TV si Antena 3 care, in doua zile, au depasit in prime-time ratingul TVR 1
4.Adevarul: Misiune imposibila: Opriti caderea ratingului TVR! In februarie, TVR 1 a avut o audienta medie in prime time (orele 19-23), in mediul urban, de 285.000 de telespectatori, cu 43% mai mica decat in aceeasi perioada a anului trecut. Sondajele de audienta tv in mediul urban, din luna februarie, confirma, pe de o parte, ascensiunea sanatoasa a postului Acasa TV, stationarea canalului de stiri Realitatea TV in top 4 si, pe de alta parte, pierderile constante de rating ale programului public TVR 1.
5.Brandul Romania, o iluzie comica (de Petre Barbu) M-am plictisit de “Branding Romania”. De vreo cinci ani, se tot discuta la simpozioanele si reuniunile oamenilor de marketing despre “brandul de tara”. Majoritatea discursurilor sunt o serie de lamentatii comice: De ce Romania nu are un brand de tara, adica o identitate care s-o diferentieze de alte tari?
6.Cristian Burci a cumparat afacerile Trinity in Europa In aceasta saptamana, se parafeaza contractul prin care firma International Railway Services (IRS), detinuta in proportie de 80% de omul de afaceri Cristian Burci, cumpara toate cele opt companii din Europa ale grupului american Trinity Industries, specializat in constructia de material rulant.
7.Trusturile de presa la putere Cea mai spectaculoasa tranzactie de pe piata media, achizitia trustului de presa Catavencu de catre grupul Realitatea Media, controlat de Sorin Ovidiu Vantu, a aprins discutii patimase despre concentrarea presei romanesti in mainile catorva oameni. Fenomenul de concentrare a presei este firesc, daca aceasta nu se transforma in monopol.
8.Vedetele publicitatii: telefonia si masinile Reclamele s-au dezlantuit la inceputul acestui an. Clientii au prins gustul publicitatii. Se invart din ce in ce mai multi bani in publicitatea romaneasca. "Clocotul" pietei de publicitate se vede si in monitorizarile Alfa Cont, ale caror cifre pentru primul trimestru al anului 2006 sunt net superioare fata de aceeasi perioada a anului trecut.
9.Publicis Group, la cumparare de actiuni in Romania Teddy Dumitrescu este majoritar in toate firmele din grupul de comunicare Publicis Romania. El sustine ca operatiunile firmelor sale se desfasoara sub franciza internationala Publicis Group.
10.Vraja muzicii creste valoarea reclamelor Alegerea coloanei muzicale pentru o reclama nu este deloc o treaba simpla, mai ales pentru cei care, vrajiti de muzica unui spot, o fredoneaza dimineata sub dus. Utilizarea unui hit in spoturile TV poate costa peste 10.000 euro.
11.Fotbalul si distractia i-au lipit pe romani de televizor Fotbalul si divertismentul au fost vedetele sondajelor de audienta TV in 2005. Anul care s-a incheiat marcheaza prabusirea interesului romanilor pentru talk-show-uri.
12.Posturile TV aluneca pe toboganul audientei Anul 2004 a fost prost pentru ratingul televiziunilor, toate statiile inregistrand scaderi de audienta chiar in prime time. In ultimii trei ani, TVR1 a suferit pierderi grele de audienta in mediul urban.
13.Posturile TV sfideaza amenzile CNA OTV si Prima TV sunt televiziunile cele mai indisciplinate de pe piata TV. CNA le-a administrat cele mai mari amenzi pentru ca au incalcat frecvent reglementarile din audiovizual. Amenzile sunt atat de mici, incat posturile TV trec pe "rosu" pentru a-si creste audienta.
14.Presedintele si premierul, vedetele stirilor TV Basescu – 162 de aparitii. Tariceanu 133 de aparitii. Avantaj Basescu la jurnalele TV. CNA a numarat "bob cu bob" aparitiile in septembrie ale oamenilor politici la principalele programe de stiri ale posturilor radio-TV. Monitorizarea arata ca Traian Basescu si Calin Popescu Tariceanu au fost cele mai vizibile personalitati politice ale lunii septembrie.
15.Mihail Vartosu: "Au fost si cazuri cand s-a dat spaga" Mihail Vartosu a initiat principalele organizatii ale industriei publicitatii, este un foarte bun diplomat si are o voce influenta in domeniu. Seful Grey Romania vorbeste despre trecerea de la statutul de "lucrator cu munca politica" inainte de ‘89 la cariera de om de publicitate. Mihail Vartosu, patriarhul publicitatii romanesti? Sa vedem...
16.Spaima agentiilor de publicitate: clientii-tepari! Spre deosebire de anii ‘90, clientii care nu-si achita serviciile prestate de agentii de publicitate s-au imputinat. Totusi, tepele lor sunt sofisticate si vizeaza, in special, agentiile mici si medii.
17.Agentiile romanesti au prins gustul strainatatii In ultimii ani, marile agentii cheltuiesc anual pana la 100.000 de euro pentru a participa la festivaluri internationale unde-si confrunta lucrarile cu varfurile publicitatii. Premiile in festivaluri aduc agentiilor faima, clienti si bani.
18.Publicitatea ascunsa sub pres
(de Petre Barbu)
Mare vilva a creat in lumea publicitatii romanesti, la inceputul acestui an, demiterea sefilor de la Ogilvy Romania, unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din tara. Motivele nu se cunosc nici pina azi si, in mod sigur, nici peste 50 de ani nu vor fi stiute.
19.Pro TV si Antena 1 alearga umar la umar Antena 1 a depasit cota de piata a Pro TV in lunile mai si iunie. La inceputul verii, Acasa TV ameninta audienta TVR1. Realitatea TV si-a consolidat cota de vizionare.
20.Lupta ziarelor pentru audienta se incinge Cel de-al 11-lea val de masuratori al Studiului National de Audienta, realizat sub egida Biroului Roman de Audit al Tirajelor, releva miscari importante pe piata ziarelor nationale. Libertatea este lider, audienta Evenimentului egalata de Jurnalul, Gazeta si Pro Sport joaca eternul derby.


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by