Articole scrise de Monica Cercelescu


1 - 20 din 20 rezultate
1.Saptamana Financiara: Revolutie in publicitatea pe media audiovizuala Plasarea de produse in timpul emisiunilor va intra in legalitate si nu va mai fi considerata publicitate mascata. Vor fi permise noile forme de publicitate cu ecran partajat - pe o parte se deruleaza emisiunea, pe cealalta apare reclama -, publicitatea si sponsorizarea virtuale, adica reclame realizate digital pe filmari reale, si publicitatea interactiva.
2.Integrarea in UE repozitioneaza brandurile autohtone Perspectiva integrarii in Uniunea Europeana aduce schimbari de la o zi la alta pe piata romaneasca. In multe domenii, competitia s-a ridicat deja de la nivel de produs la nivel de brand, astfel incat nevoile de comunicare sunt cu totul altele.
3.Firmele dizolvate se vor putea trezi cu bunurile confiscate de stat La Camera Deputatilor se afla pentru dezbateri in procedura de urgenta un proiect de modificare a Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale. Proiectul abordeaza doua aspecte importante. Mai intai, adoptarea acestei legi presupune prelungirea, pentru a doua oara, a termenului de majorare la 25.000 de euro a capitalului social al societatilor pe actiuni.
4.Reclamele virale pe Internet intra in folclor Pe Internet circula, de la o vreme, niste reclame cu aer de samisdat, despre ale caror origini si scopuri se cunosc foarte putine. Le poti primi pe mail de la prieteni, le poti intalni in dezbateri aprinse pe diferite forumuri de discutii online. Toate au niste elemente comune: sunt foarte controversate, contin ceva socant, cam ilegal din punctul de vedere al CNA, dar mai ales extrem de viral.
5.Reclamele cu scris minuscul au fost date la marit Scrisul ilizibil cu steluta, plasat undeva in umbra unui slogan superofertant, este un tertip vechi si uzat de eludare a legii si de fraierire a consumatorului. La noi insa, aceste reclame au fost in top intreg anul.
6.Modificare de anvergura a legii privind drepturile de autor si drepturile conexe O noua ordonanta de urgenta intrata in vigoare la sfarsitul saptamanii trecute modifica semnificativ Legea privind drepturile de autor si drepturile conexe. OUG nr. 123/2005 contine 79 de interventii pe articole care vizeaza in special inasprirea sistemului sanctionator si crearea de noi instrumente legale pentru combaterea pirateriei.
7.Febra brandingului intern Multe organizatii realizeaza astazi ca brandingul intern este la fel de important ca si brandingul extern. Atunci cand o companie cheltuieste sume imense pentru a construi un brand, insa propriii angajati nu inteleg ce fel de brand este si cum ar trebui comunicat acesta, eforturile financiare nu duc la rezultatele scontate.
8.Reclama face pui: headvertising, dogvertising, eggvertising, assvertising Gasirea unui spatiu publicitar care nu a fost inca exploatat a devenit deja o misiune imposibila.
9.Branduri pentru dreptate Pentru a se putea adapta noilor cerinte ale pietei, avocatii au trebuit sa renunte la lucruri care ii defineau - podium, roba si pledoarie - si sa coboare pe piata comerciala. Supravietuirea societatilor de avocatura este conditionata de "cei 4 P" ai marketingului: pret (in speta onorariu), produs, plasare, promovare. Acest lucru este inca negat de o buna parte a bransei.
10.Distribuitorii ataca la brand In Europa, marile marci pierd teren in favoarea marcilor distribuitorului (MDD), care, in unele tari, au ajuns sa aiba o crestere chiar mai rapida decat marcile de fabrica. Se vorbeste tot mai mult despre o criza a marcilor “adevarate”, cauzata de invazia brandurilor marii distributii.
11.IR - o forma de comunicare aproape inexistenta in Romania Aproape toate companiile mai mari din Romania au cate un departament de PR sau macar un om care se ocupa de relatiile publice. Extrem de putine insa au si un IR -Investor Relations. In lume, compartimentele si firmele de IR au inceput sa se desprinda de cele de PR.
12.Falimentul, misiune aproape imposibila In momentul de fata, un act normativ de modificare a Legii falimentului se afla pe masa presedintelui pentru promulgare. Un alt proiect, tot cu modificari substantiale la aceeasi lege, a fost postat pe site-ul Ministerului Justitiei pentru dezbateri publice. Intrucat cele doua acte normative nu sunt “puse de acord”, putem sa ne asteptam si la modificarea modificarilor in viitorul apropiat.
13.Lista neagra a practicilor neloiale in marketing si publicitate O problema a pietei europene o constituie practicile neloiale asociate tehnicilor de marketing si publicitate. Influentand prin mijloace neoneste decizia de cumparare, aceste tehnici reprezinta un atac indirect la adresa concurentei, a carei clientela este deturnata prin diverse tertipuri de marketing aflate la limita legalitatii
14.Denominarea - piatra de incercare pentru marketeri Desi majoritatea managerilor afirma ca trecerea la leul greu nu a afectat cu nimic comportamentul consumatorilor si ca nu este necesara regandirea politicilor de pret, modul de afisare a acestora, mai ales la marile magazine, publicitatea si promotiile arata ca exista preocupari pentru identificarea noilor repere de stabilire a strategiilor de pret.
15.Oferta publica de actiuni - un excelent canal de marketing In viata unei companii, oferta publica initiala de actiuni (IPO - Initial Public Offering), in vederea cotarii la Bursa, este un eveniment ce reprezinta o oportunitate pentru comunicarea cu publicul. Marketingul este un instrument necesar pentru aceste practici.
16.Nunti romanesti intre branduri In ultima vreme, constatam pe piata tot mai multe produse cu dubla paternitate, adica "semnate" de doua sau chiar mai multe companii, cum ar fi telefoanele SonyEricsson, care capitalizeaza doua marci puternice si in acelasi timp concurente: Sony si Ericsson. Aliantele sunt insa extrem de variate, in functie de obiectivele urmarite.
17.Schimbarea schimbarii noului Cod Penal modificat Intrarea in vigoare a variantei publicate in Monitorul Oficial in timpul guvernarii PSD a fost amanata cu trei luni, iar Ministerul Justitiei pritoceste o noua versiune in care se reglementeaza detaliat raspunderea penala a persoanei juridice.
18.Posta loveste naprasnic in industria marketingului direct Recent, Posta Romana a anuntat cresterea de 2,5 ori a tarifelor pentru cea mai mare parte a corespondentei. Aceasta a provocat o reactie puternica din partea companiilor de marketing direct, care si-au vazut periclitate afacerile si acuza Posta de concurenta neloiala prin abuz de pozitie dominanta.
19.Marcile "batrane" sau "moarte", la terapie intensiva Anumite marci sunt strans legate nu doar de produsele pe care le reprezinta, ci si de o anumita perioada de timp din viata fiecaruia dintre noi. Tot mai multi marketeri incearca sa revitalizeze sau chiar sa reinvie astfel de marci.
20.Ad’Or, brandul de scandal al publicitatii romanesti Saptamana trecuta s-a consumat inca o runda a festivalului de publicitate Ad’Or. Ce lucrari au participat, cine a castigat, care au fost cele mai creative lucrari - sunt chestiuni care se pierd in umbra scandalurilor ce acompaniaza aceasta competitie inca de la inceput. Dintr-un festival al creativitatii, Ad’Or s-a transformat intr-o arena a vanitatilor de bransa.


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by