Articole scrise de Gabriel Dogaru


1 - 30 din 35 rezultate
1.Saptamana Financiara: Cele mai vândute masini din Europa SUV-urile compacte reprezinta cel mai activ segment din piata europeana de autoturisme, vanzarile modelelor 4x4 avand cea mai mare crestere, urmate de coupé-urile premium si masinile exotice. De cealalta parte, coupé-urile accesibile, monovolumele mici si SUV-urile mari au pierdut cei mai multi clienti.
2.Saptamana Financiara: Dacia Logan face-lift a intrat in productie Dacia se pregateste intens de lansarea primului face-lift din istoria Logan. Modificarile nu vor fi majore, din simplul motiv ca pretul acestei transformari nu trebuie sa ridice costul proiectului prea mult, ci doar sa revitalizeze vanzarile. Cel mai probabil, lansarea va avea loc la Paris .
3.Saptamana Financiara: Adevarul despre Dacia Logan 4x4 Informatiile despre iminenta aparitie a unei Dacia 4x4 suscita din ce in ce mai mult interesul publicului, mai ales ca Renault a confirmat existenta unui astfel de proiect. Ultimele poze-spion realizate in Finlanda sunt insa departe de a dezvalui prea mult din viitorul model.
4.Saptamana Financiara: Cele mai vandute masini in Europa. Piata europeana de autoturisme este suficient de diversificata astfel incat sa nu putem vorbi despre modele preferate in toate statele, in egala masura. Cu toate acestea, indiferent de topurile de vanzari din tarile membre ale UE, exista cateva modele care se regasesc de fiecare data in primele zece locuri.
5.Romanul, frate de... benzina cu neamtul! Germania ramane locul favorit al romanilor pentru achizitionarea unei masini second-hand. Institutul de Statistica de la Berlin a publicat rezultatele pe 2006, din care reiese ca Romania se afla pe primul loc pe lista tarilor importatoare de masini second-hand din Germania, la o distanta mare de urmatoarea clasata, Italia.
6.Romania a ajuns pe locul 8 in Europa la vanzari de masini Primele 6 luni ale lui 2007 arata ca acest an va fi din nou, din punctul de vedere al industriei auto, peste cel anterior, confirmand statutul Romaniei de piata in expansiune. La inmatriculari, situatie care conteaza oficial in statisticile europene, lucrurile stau foarte bine, Romania ajungand, in premiera, pe pozitia 8 din 27 de state UE.
7.Cele mai ieftine masini ale verii Nu mai putin de 15 autoturisme se vand cu un pret situat sub 10.000 de euro - si ar putea fi si mai multe daca tinem seama de faptul ca am luat in calcul doar cel mai ieftin produs de la fiecare model. In functie de nivelul de pret, acestea asigura insa mai multe sau mai putine "gadgeturi" la bord.
8.Ocupat cu politica, Tariceanu a pierdut importurile de Citroen Potrivit unui comunicat emis de Automobiles Citroen, marca franceza, parte a grupului PSA Peugeot Citroen, a preluat oficial operatiunile comerciale in Romania, prin intermediul filialei Citroen Romania. Cea care pierde drepturile de import si distributie este ATS, firma iin care este actionar Calin Popescu-Tariceanu.
9.Cele mai depreciate masini in 2006 Criteriul deprecierii nu este o noutate in domeniul evaluarii automobilelor, insa in Romania importanta sa este inca redusa. Un clasament al gradului de depreciere este insa intotdeauna bine-venit.
10.Ford pregateste oferta pentru Daewoo Craiova Ford Motor Company a luat in serios oportunitatea de a cumpara uzinele Daewoo si pregateste acum o oferta pe care sa o trimita statului roman. Intre timp, divizia europeana a Ford face planuri pentru a intra direct pe piata romaneasca.
11.Dacia ar putea produce un al doilea model, dupa Logan O informatie neconfirmata inca oficial arata ca Dacia lucreaza in acest moment la un nou proiect, aparent un model compact cu care sa-si completeze gama. Informatia circula de mai multa vreme pe piata, insa de aceasta data ea a aparut in mod neasteptat in presa germana, la scurt timp dupa ce Dacia a lansat in Europa de Vest modelul Logan MCV.
12.Masinile ecologice functioneaza cu apa, cartofi sau rapita Crizele repetate ale petrolului fac presiuni din ce in ce mai dese si mai puternice asupra principalei piete care utilizeaza carburantii: cea a autovehiculelor. Iar guvernele, in special din tarile puternic motorizate, incearca sa impuna un program intens de introducere a unor combustibili alternativi.
13.Ultima strigare la-nmatriculare Peste 100.000 de masini second-hand au fost inmatriculate anul acesta pentru prima data in Romania, importurile lunare fiind aproximativ egale cu cele de masini noi. Aceasta este situatia in ultimul an in care romanii mai pot introduce masini in tara doar platind accize si TVA.
14.Masinile mici invadeaza Romania Romania a devenit in ultimii ani o excelenta piata de desfacere pentru modelele mici, din clasele mini si supermini, alaturi de compactele care si-au gasit dintotdeauna clienti aici.
15.Dupa integrarea in UE ne vom numara mai bine automobilele Intrarea in UE ar putea aduce Romaniei un nou sistem de evidenta a vanzarilor de autovehicule, altul decat cel destul de empiric utilizat de APIA. Asa cum statele din vestul continentului fac deja, tara noastra va utiliza din plin datele statistice privind inmatricularile, singurele oficiale existente in circuitul pietei auto, eliminand astfel suspiciunile.
16.Masina de 10.000 de euro Masinile mici si ieftine sunt cele mai cautate la noi, astfel ca ne-am gandit sa dam un raspuns pe acest segment si am ales 5 dintre supermini-urile de pe piata care pot aduna cele mai multe puncte de apreciere, avand un criteriu de baza: sa coste in jur de 10.000 de euro, fara taxe.
17.Industria de tuning da volumul la maximum in asteptarea clientilor Milioane de wati bubuind din boxe, zeci de mii de cai-putere, culori tipatoare, femei frumoase imbracate sumar, inghesuiala, fotografii cu telefonul mobil, spoilere dopate, jante stralucitoare, Opel Calibra laolalta cu Toyota Celica sau Golf 5, Tico „tunat", masini de epoca, masini de duzina, masini de show, pliante, reclame si iarasi milioane de bubuituri explodand din fiecare masina, din fiecare colt, probabil si din fiecare cap. Acesta a fost Salonul de Tuning 2006.
18.Asaltul masinilor de penultima generatie Presa este invadata de articole privind vanzarile din ce in ce mai mari ale automobilelor in Romania. Daca insa analizam marcile si modelele cele mai cautate de romani, descoperim o reala apetenta pentru masinile de generatie mai veche, pastrate in fabricatie doar pentru pietele sarace.
19.Masinile de lux, in cautare de clienti fara bani Candva automobilele de lux erau destinate unei paturi sociale bine delimitate, formata, de regula, din oameni de afaceri de top, manageri ai unor multinationale si nelipsitii demnitari. Intre timp, cei cu venituri medii si putin peste medie au tanjit dupa aceste masini si au descoperit placerea de a le conduce.
20.BMW a devenit lider pe segmentul premium in Romania Michael Schmidt, directorul general al Automobile Bavaria, importatorul marcii germane, crede ca timp de cel putin 10 ani piata va creste, insa va castiga cel care va dispune de o echipa de vanzari mai buna. Acum insa investeste in infrastructura.
21.Weekend la cumparaturi, in capitalele lumii Plecarile romanilor in strainatate au trecut de stadiul concediilor, dupa care au tanjit zeci de ani, si au intrat in zona vizitelor scurte, de weekend.
22.Dacia va lansa primul model din istorie cu peste 100 CP Dacia Logan merge mai departe, noi versiuni urmand sa fie lansate in fiecare an, pentru a fi acoperita toata gama de autovehicule cerute de piata romaneasca, dar si de clientii din alte tari.
23.Sistemul buy-back incepe sa prinda teren si in Romania In acceptiunea larga a termenului, buy-back cuprinde operatiunea de cumparare a unui automobil rulat de catre o firma specializata in vanzarea de masini. Contravaloarea vehiculului poate constitui apoi avansul pentru o masina noua. In sensul initial, buy-back era, practic, rascumpararea pe care se obliga sa o faca dealerul inca din clipa in care iti vindea o masina noua. Important este insa faptul ca ambele tipuri de operatiuni se extind in Romania.
24.Miliardarii care viziteaza Romania se inghesuie in 8 hoteluri de 5* In toata lumea civilizata, hotelurile de lux au locul lor. Si clientii lor, numerosi, dispusi sa plateasca oricat pentru conditii ireprosabile, uneori mai rafinate decat cele de-acasa. Exista si in Romania astfel de hoteluri, de 5 stele. Dar numai 8.
25.Pretul masinilor diesel face inutila economia de carburant Revelatia diesel. Toata lumea alearga dupa motoarele hranite cu motorina. Consumul este principalul argument, dar sa nu uitam ca pretul unui diesel este mai mare. Si nu intotdeauna banii platiti in plus vor fi recuperati din economiile facute la pompa.
26.SIAB 2005, un succes organizatoric cu necunoscute financiare Ultima editie a Salonului International de Automobile Bucuresti s-a incheiat cu rezultate pozitive pe linie. Mai putin financiare, daca ar fi sa credem declaratiile lui Brent Valmar, presedintele APIA, coorganizator al Salonului, alaturi de AMC Promotion, firma franceza care are in portofoliu si Salonul de la Paris.
27.Salonul Frankfurt: lansari si sperante pentru lumea auto Cu siguranta cel mai prolific salon al lui 2005, IAA Frankfurt, nu a dezmintit si a dezvaluit vizitatorilor in primele zile ale sale aproximativ 80 de premiere, acestea incluzand concept-caruri, debuturi de piata si tehnologii.
28.Pretul de revanzare al masinii - un criteriu ignorat de romani Un panseu mult invocat in tranzitia romaneasca spune ca „suntem prea saraci pentru a ne cumpara lucruri ieftine”. Cugetarea este valabila si in cazul masinilor. Dincolo de calitatea evident mai slaba, un automobil ieftin va fi revandut intotdeauna cu o pierdere de pret mult mai mare (procentual) fata de un model mai scump.
29.Tiriac Auto isi face propriul Salon Conflictele, divergentele dintre firmele ce compun Tiriac Auto si cei care au condus de-a lungul timpului APIA au avut o paleta larga de motivatii. Anul acesta, inainte de Salonul International Auto Bucuresti, in Bucuresti va fi deschis Parcul Tiriac Auto.
30.Bulgaria chiar are litoral De ce Bulgaria aduna peste 5% PIB din turism, fata de Romania care nu a atins nici 4%? De ce numarul turistilor straini este aproape dublu in Bulgaria fata de Romania? De ce nemtii aproape ca nu se mai vad pe meleaguri romanesti? Pentru ca Bulgaria are litoral la Marea Neagra. Cum? Avem si noi? N-am stiut!

1 2 

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by