Articole scrise de Elena Patrateanu


1 - 9 din 9 rezultate
1.Au inceput inscrierile la PR Award 2008 Inscrierile la cea de-a 6-a editie PR Award au inceput saptamana aceasta, iar campaniile de relatii publice pot fi inregistrate in cele opt categorii ale competitiei pana la 30 iunie a.c.. Anul acesta, juriul format din 16 specialisti in comunicarea de afaceri, analisti si practicieni internationali va fi prezidat de James Grunig, cunoscut cercetator in domeniul relatiilor publice si reprezentantul parteneriatului institutional incheiat de organizatorul premiilor, Forum for International Coummunications, cu Institutul pentru Relatii Publice (SUA).
2.Media emergente, discutate la conferinta Romanian New Media, pe 29 mai Cum sa faci profit pe internet, publicitatea si marketingul online, publicitatea mobila, retelele sociale si comunitatile online sunt temele de discutie ale conferintei "Romanian New Media", organizata de revista Money Express si care va avea loc pe 29 mai, la Hotel Intercontinental.
3.IAB Romania participa, la Bruxelles, la sedinta de consiliu IAB Europe Asociatia IAB Romania va participa in calitate de membru in curs de aderare la Sedinta de Consiliu IAB Europe, principalul for european de standardizare, promovare si educare a oamenilor de marketing in zona online. La sedinta din 7 mai se vor discuta tactici de dezvolatare a birourilor nationale IAB, dar si implicarea tarilor membre in proiectele si activitatile asociatiei, potrivit unei informari a IAB Romania.
4.Numele mari din publicitate se ingramadesc la Effie Romania 2008 Aproape 30 de agentii, inclusiv cele mai cunoscute echipe de creatie de pe piata romaneasca, au inscris cu succes 90 de campanii la cea de-a cincea editie a premiilor Effie, ce rasplatesc anual eficienta campaniilor de publicitate. Proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), Effie Romania 2008 promoveaza publicitatea ca fiind o resursa eficienta de marketing si accentueaza importanta unei colaborari eficiente intre agentie, client si researcheri.
5.AMP: Libertatea presei din Romania arata "mai prost" decat in 2006 Libertatea de exprimare in 2007 arata "mai prost decat 2006", din cauza extinderii influentei politice asupra media si a masurilor legislative "regresive", suna concluzia raportului "Libertatea Presei in Romania 2007", alcatuit in cadrul programului FreeEx si prezentat luni de Agentia de Monitorizare a Presei. Documentul aduna toate evenimentele importante ale anului 2007 care au influentat libertatea presei din Romania.
6.Sefii Landor: Retete pentru companiile romanesti intr-o lume unde nu mai e nevoie de branduri noi Romania este in situatia in care companiile sunt conduse de publicitate si promovare. Totusi, ele ar trebui sa se concentreze pe ce vor sa devina, intr-o lume in care nimeni nu mai are nevoie de inca un brand nou. Asa suna mesajul vorbitorilor care s-au prezentat, miercuri, la Bucuresti, in fata unei audiente preponderent corporatiste din Romania, in cadrul conferintei BrandSimple, sustinuta de nume grele din conducerea uneia dintre cele mai cunoscute companii de consultanta pe branding, Landor Associates.
7.Creativii Arsenoaiei si Predu trec de la Leo Burnett la Tempo Cei doi directori de creatie care au parasit agentia Leo Burnett saptamana trecuta, Emilian Arsenoaiei si Adrian "Predu" Preda, s-au mutat la Tempo, informeaza un comunicat de presa al acestei agentii. Cei doi s-au despartit de Leo Burnett in urma situatiei confuze aparute intre grupul de comunicare si unul dintre clientii sai mari, Orange, care informa presa, vineri, ca isi reevalueaza colaborarea cu Leo.
8.Cele mai puternice branduri globale: Google, General Electric, Microsoft, Coca Cola si China Mobile Google este cel mai puternic brand global, dupa criteriul valorii in milioane de dolari, potrivit celui mai nou raport realizat de compania de cercetare de piat Millward's Brown, citat de Brand Republic. Pe plan mondial, Google este urmat de General Electric, Microsoft, Coca-Cola si China Mobile, in fruntea clasamentului BrandZ, referitor la cele mai solide 100 de branduri. Cele mai puternice branduri europene sunt Nokia si Vodafone.
9.Ringier comaseaza departamentele de comunicare, servicii si resurse umane intr-un nou Corporate Center Grupul de presa Ringier a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute o noua schimbare organizatorica al carei impact va fi simtit de Ringier Romania, ce intampina dificultati in domeniul resurselor umane si al accesului la servicii. Grupul elvetian informeaza intr-un comunicat de presa infiintarea unui Corporate Center, ce va aduce sub aceeasi umbrela departementele de comunicare, servicii si resurse umane.


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by