Articole scrise de Costin Ionescu, Andrei Moise


1 - 5 din 5 rezultate
1.VIDEO Dan Balotescu, Media Investment: Piata de publicitate are nevoie de coeziune / Cand apar perturbatii in televiziuni, clientii intreaba: mai alocam banii? / Online-ul poate creste in Romania prin continutul pe care il livreaza Cand apar tulburari precum cele ce afecteaza acum televiziunea, clientii de publicitate "ne intreaba: mai alocam aceasta suma de bani statiei de televiziune, sau e bine sa nu o facem? Asa cum faci o estimare la inceputul anului, la fel de bine exista si reversul - sa nu o mai faci sau sa o anulezi", spune intr-un interviu HotNews.ro Dan Balotescu, managing partner al agentiei Media Investment, parte a holdingului de comunicare The Group. Despre ordonanta publicitatii TV: "Daca se va schimba ceva, aceasta schimbare nu va veni la initiativa agentiilor, ci mai degraba la initiativa statiilor de televiziune". In online, el crede ca piata poate creste "prin continutul pe care il livreaza", iar achizitia automatizata de spatiu media "e viitorul in zona de digital si cred ca nu numai - probabil si televiziunea se va cumpara la un anumit moment prin aceeasi metoda".  Interviul cu Dan Balotescu face parte din seria HotNews.ro "Ad Report", ce urmareste sa analizeze, prin ochii reprezentantilor agentiilor de publicitate, starea pietei de comunicare din Romania in 2014.
2.VIDEO Oana Petroff, Mindshare Romania: Ne intereseaza audientele, dar se vorbeste tot mai mult despre continut, despre contextul publicitatii. Clientii isi pun problema: incotro? "Acum se vorbeste tot mai mult despre continut si despre contextul publicitatii (...), pentru ca vedem ce fel de continut e la televizor. Si isi pun si clientii problema din ce in ce mai mult: incotro?" spune Oana Petroff, managing director al agentiei de media Mindshare Romania, intr-un interviu acordat HotNews.ro. "Avem foarte multi clienti care ne intreaba ce se va intampla - va scadea Pro, va creste Antena? Si multi dintre ei se gandesc, chiar, sa-si amane putin niste decizii", spune ea. Ea a discutat cu HotNews.ro despre evolutia pietei de publicitate, situatia din televiziuni, scaderea publicitatii online de tip display si asteptarile de la programmatic buying.Interviul cu Oana Petroff face parte din seria HotNews.ro "Ad Report", ce urmareste sa analizeze, prin ochii reprezentantilor agentiilor de publicitate, starea pietei de comunicare din Romania in 2014.
3.VIDEO Liana Mihai - OMD Romania: Publicitatea nu prea simte o crestere a economiei / Pe piata TV, nimic nu este predictibil cum ar trebui sa fie / Toti furnizorii din online vor imbratisa automatizarea Suprematia televiziunii, din punct de vedere al cheltuielilor de publicitate, nu este amenintata nici pe departe de digital, singurul segment care atrage venituri in crestere pe piata romaneasca. Dar, in acest moment, "nimic nu este predictibil asa cum ar trebui sa fie" in TV, chit ca telespectatorii nu simt inca schimbarile prin care trec marile canale, spune Liana Mihai, managing director al agentiei de media OMD Romania, intr-un interviu acordat HotNews.ro. In online, ea este convinsa ca toti furnizorii locali vor imbratisa noul val de automatizare in vanzarea si cumpararea de publicitate.Interviul cu Liana Mihai face parte din seria HotNews.ro "Ad Report", ce urmareste sa analizeze, prin ochii reprezentantilor agentiilor de publicitate, starea pietei de comunicare din Romania in 2014.
4.VIDEO Alexandra Olteanu, Initiative Media: Publicitatea locala de tip display scade cu 10%, bugetele de digital se reorienteaza spre performance dot-com. Sanse pentru publisherii romani: un market place local si continut monetizat sub umbrela brandurilor Jucatorii internationali din piata de digital, in frunte cu Google si Facebook, isi maresc avantajul in fata publisherilor din online-ul romanesc: din punct de vedere al bugetelor atrase, primii cresc, estimativ, cu 25%, in timp ce display-ul local are o scadere preconizata la 10% anul acesta. Pentru publisherii locali, miza este sa-si monetizeze continutul asociindu-l cu brandurile sau intrand in jocul noilor tehnologii de cumparare automatizata a spatiului publicitar online, spune Alexandra Olteanu, managing director al agentiei Initiative Media, intr-un interviu acordat HotNews.ro.Alexandra Olteanu a discutat cu HotNews.ro pe seama ultimului raport Media Fact Book referitor la piata de publicitate, publicat de Initiative, dar si despre evolutiile cheie din piata locala de media si publicitate. Interviul  face parte din seria HotNews.ro "Ad Report", ce urmareste sa analizeze starea pietei de comunicare din Romania in 2014
5.VIDEO Alexandra Iavorschi/Starcom MediaVest: Digitalul nu poate inca sa traga singur dupa sine piata romaneasca de publicitate. Continutul de brand - posibil motor de crestere Clientii de publicitate sunt foarte atenti si nu cresc bugetele de la primele semnale ca s-ar regla consumul. Fapt pentru care agentia de media Starcom MediaVest estimeaza ca piata de publicitate - unde agentiile sunt in continuare afectate de ordonanta ce le-a eliminat acum un an din traseul banilor TV - va ramane anul acesta la nivelul din 2013: 280-290 milioane de euro, apreciaza Alexandra Iavorschi, managing director al acestei agentii, intr-un interviu acordat HotNews.ro. Ea apreciaza ca digitalul nu are inca puterea sa traga singur in sus aceasta piata, dar un motor de crestere ar putea fi continutul sustinut de branduri. Interviul cu Alexandra Iavorschi face parte din seria HotNews.ro "Ad Report", ce urmareste sa analizeze, prin ochii reprezentantilor industriei de publicitate, starea pietei de comunicare din Romania in 2014.


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by