Articole scrise de C. Moga, C. Ionescu


1 - 4 din 4 rezultate
1.Antena 1-RCS: Noi ne-am spus pretentiile. UPC si TVR: Asteptam negocierile La intalnirea cu jurnalistii de miercuri si la cea cu membrii CNA de joi, reprezentantii consortiului Antena 1-RCS s-au aratat increzatori ca vor depasi perioada dificila in care se afla in tentativa de a obtine o acoperire multumitoare pentru meciurile din Liga 1. Dar doua dintre partile de la care multi asteapta in prezent o salvare, postul public de televiziune si UPC, sunt deocamdata rezervate cand vine vorba sa-si exprime pozitia in privinta GSP, atat timp cat nu au loc negocieri.
2.Internetul creste cel mai rapid pe piata publicitatii, unde precautia ia locul "exuberantei irationale" Piata publicitatii in Romania va creste cu 23-24% in 2008, mai lent decat in 2007, cand s-a inregistrat o crestere de 32%, potrivit "Media Fact Book 2008", studiu publicat joi de agentia Initiative Romania. Dintre toate canalele, internetul va inregistra, si anul acesta, cea mai accelerata crestere, in timp ce sporul canalului dominant, televiziunea, este mai mic decat anul trecut. Potrivit lui Octavian Popescu, managing director Initiative Romania, "perspectivele pentru semestrul II al acestui an indica mai mult decat precautie, lucru in masura sa induca niste frisoane in piata noastra de media".
3.VIDEO Reclame "scandaloase": multi se plang, putini se sesizeaza O reclama la maioneza, in care apar doi barbati sarutandu-se, a fost retrasa din campania publicitara desfasurata de Heinz pe posturile TV britanice, dupa ce principalul for de reglementare a publicitatii din aceasta tara a primit peste 200 de plangeri cum ca respectivul spot are continut ofensator si inadecvat. Numarul de plangeri este departe de a fi un record pe piata britanica, unde publicitatea atrage zeci de mii de reclamatii din partea publicului larg. Comparativ, in Romania, organismele abilitate se bazeaza mai mult pe autosesizari, in pofida discutiilor nesfarsite despre calitatea si continutul reclamelor autohtone.
4.Realitatea-Catavencu intra in ofensiva editoriala Mai multe institutii de presa din cadrul grupului Realitatea-Catavencu sunt in plin proces de reorganizare a structurilor lor editoriale. La Realitatea TV, in urma unei sedinte desfasurate la sfarsitul saptamanii trecute, conducerea a decis sa refaca structura Departamentului de Stiri si, potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro, exista intentia sa fie infiintat un consiliu editorial, format din nume sonore. Si la Cotidianul ar exista in plan infiintarea unei structuri similare, lucru dezmintit insa de Dragos Stanca. Iar la Romantica, dupa plecarea lui Teo Trandafir, se cauta vedete.


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by