Articole scrise de C. Ionescu


1 - 30 din 362 rezultate
1.Dan Andronic: Evenimentul Zilei închide varianta print de la 1 ianuarie, se concentrează pe online - inclusiv prin "EvZ TV" Cotidianul Evenimentul zilei, lansat acum 27 de ani, își va închide varianta tipărită de la 1 ianuarie 2020, a spus, miercuri, pentru HotNews.ro proprietarul publicației, Dan Andronic. "Eliminăm partea neprofitabilă, printul nu mai merge", a spus Andronic, arătând că publicația urmează să-și întărească prezența pe Internet, inclusiv printr-un proiect de televiziune online.
2."Fake-uri" folosite sau atribuite PSD în campania electorală pe Facebook: 5 exemple doar din ultimele două zile PSD apelează tot mai intens, de câteva zile, la distribuirea de informații false, speculații și acuzații nefondate la adresa lui Klaus Iohannis și a guvernului PNL, în campania prezidențială. Postări despre presupuse acțiuni pe care guvernul PNL ar urma să le facă după alegeri, precum tăieri de salarii sau impozitarea banilor trimiși de diasporă acasă, se alătură reclamelor PSD ce atacă "cele 17 dosare penale" pe care le-ar avea Iohannis sau folosirea elementelor de identitate ale altor formațiuni politice.
3.UPDATE Realitatea TV își încetează la noapte emisia. Cum preia ștafeta Realitatea Plus? Cozmin Gușă acuză "opresiunea CNA" Realitatea TV, pentru care CNA nu a mai prelungit licența audiovizuală, își va înceta emisia miercuri la ora 23.59, urmând ca trecerea pe Realitatea Plus să se facă, imediat sau în scurt timp, printr-un jurnal în direct pe "noul" post, a spus pentru HotNews.ro directorul Realitatea, Edward Pastia.UPDATE Într-o emisiune care a început la ora 17.00 la Realitatea TV, în care s-a prezentat ca "invitat și moderator", Cozmin Gușă a acuzat o "opresiune" din partea CNA manifestată prin decizia de a nu prelungi licența. El a acuzat "influențe, imixtiuni, stat paralel", a spus că "avocații" se vor ocupa de situație și a sugerat că închiderea televiziunii ar putea fi o "lebădă neagră" pentru Klaus Iohannis în campania electorală.
4.Vânzarea companiei-mamă a Pro TV, CME, către grupul ceh PPF e pe cale să se încheie - publicații cehe și bulgare / Detalii despre rezultatele afacerii din România, sub impactul OUG 114 Grupul de investiții PPF, deținut de cel mai bogat om de afaceri ceh, Petr Kellner, este pe cale să încheie negocierile pentru cumpărarea pachetului majoritar în Central European Media Enterprises - CME, compania-mamă a Pro TV - de la conglomeratul american AT&T, potrivit Reuters, care citează publicații din Cehia și Bulgaria.Plus: Ce spune CME despre rezultatele din România și cât a câștigat Pro TV din publicitate și tarife aplicate cabliștilor, în trimestrul al treilea
5.Ce afaceri a avut în trimestrul al treilea liderul pieței de media din România, Pro TV: venituri nete mai mici, profit în ușoară creștere Cea mai mare companie media privată din România, Pro TV, a înregistrat în trimestrul al treilea venituri nete în ușoară scădere față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce rezultatul OIBDA (profit operational înainte de depreciere și amortizare) a crescut, potrivit rezultatelor financiare anunțate joi de compania-mamă, Central European Media Enterprises (CME). Creșterea OIBDA a fost semnificativ mai mare la nivelul grupului, în timp ce veniturile nete ale acestuia au avut o ușoară creștere.
6.INFOGRAFIC Studiu: cât se uită românii la TV și ce fel de conținut online consumă / Cât au crescut Neflix&Co / Ce posturi ar lua cu ei pe o insulă pustie Românii care apelează la servicii TV petrec în fața televizorului, în medie, 3,3 ore în timpul săptămânii și 3,7 ore în zilele de sfârșit de săptămână, potrivit unui studiu dat publicității vineri. Acesta arată că tinerii se uită la TV cu o oră mai puțin decât cei în vârstă. Iar dacă ar fi să plece pe o insulă pustie, cu acces la un singur canal TV, peste un sfert dintre respondenți aleg Pro TV.
7.Televiziunea publică a pierdut procesul prin care încerca să închidă gura propriei Comisii de Etică TVR a pierdut, la Curtea de Apel București, procesul prin care încerca să anuleze o decizie a propriei Comisii de Etică, decizie prin care conducerea instituției era criticată pentru modul cum a acționat în cazul Pătraru.
8.Radio Europa Liberă a obținut de la Guvern aprobare prealabilă pentru operațiunea din România, după aproape un an Guvernul Dăncilă a dat undă verde, printr-o hotărâre adoptată miercuri, funcționării în România a Organizației non-profit Radio Free Europe/Radio Liberty INC, în baza careia trebuie să funcționeze Radio Europa Liberă. Decizia vine la aproape un an de când, potrivit procedurilor, guvernului i s-a cerut acest lucru de către partea americană.
9.
UPDATE Curtea de Conturi a constatat la TVR cinci abateri legate de Cerbul de Aur 2018 și contractele de drepturi de autor - raport prezentat de Gigel Știrbu. Șeful Comisiei de Cultură cere demisia Doinei Gradea / Șefa TVR: Deputatul face "afirmații false"
Curtea de Conturi a constatat mai multe abateri la TVR, în urma unui audit financiar asupra activității Televiziunii publice în 2018, abateri legate în principal de Festivalul Cerbul de Aur și de diverse contracte de drepturi de autor, după cum reiese în datele furnizate de Curte deputatului Gigel Știrbu, șeful Comisiei pentru Cultură, Arte și Mijloace de Informare în Masă. Acesta a transmis, miercuri, HotNews.ro răspunsurile Curții, el afirmând într-un comunicat că președintele TVR, Doina Gradea, a încălcat legea, fapt pentru care îi cere acesteia demisia.UPDATE Președintele-director general al TVR, Doina Gradea, răspunde, într-o poziție transmisă HotNews.ro, că deputatul Gigel Știrbu face "declarații politice care depășesc sfera argumentelor raționale și reale"
10.Dan Turturică, Alison Mutler și alți jurnaliști au lansat un nou site de știri - Universul.net Fostul redactor-șef al site-ului Digi 24, Dan Turturică, împreună cu Alison Mutler, care timp de peste 25 de ani a fost corespondentă Associated Press, semnează la un nou site de știri și opinie, Universul.net. Acesta este, din informațiile HotNews.ro, deținut de echipa de ziariști, care urmează să fie anunțată în viitorul apropiat.
11.UPDATE O firmă asociată lui Plahotniuc anunță că renunță la licența unei televiziuni moldovenești. TVR promite demersuri să recupereze frecvența respectivă, pe care a pierdut-o în 2007 Compania Telestar Media din Republica Moldova a anunțat, marți, că renunță la licența de emisie ae postului Canal 2, din cauza "presiunilor" existente asupra televiziunilor pe care le deține. Canalele 2 și 3, operate de Telestar, au fost asociate trustului media controlat mulți ani de Vladimir Plahotniuc, în Republica Moldova. În comunicatul de azi, Telecom îndeamnă, totodată, instituțiile responsabile să returneze frecvența Canal 2 Televiziunii publice din România, deținătoarea anterioară a acestei frecvențe. TVR a preluat comunicatul și l-a distribuit integral către presa română, afirmând că va face demersuri pentru a recupera respectiva frecvență.UPDATE TVR spune că a cerut CNA-ului moldovenesc o frecvență de emisie încă de luni
12.Andrei Caramitru de la USR - insulte și atacuri nominale la adresa unor jurnaliști Andrei Caramitru, fost consilier al liderului USR Dan Barna, numit recent în comisia ce va elabora programul de guvernare al USR-Plus, a lansat, luni dimineață, pe pagina sa de Facebook atacuri nominale la adresa unor jurnaliști care au comentat critic în privința lui sau a USR. El a folosit, în cazul lor, insulte precum "coprofagi", "cretin", "jeg uman". După ce mai multe voci din media l-au sancționat pentru atitudinea sa, el a revenit cu un nou comentariu, sugerând că ar fi vorba despre o "rețea" și despre "hiene jerpelite cu ochi albastri".
13.De ce a șters Alexandru Cumpănașu înregistrările de pe Facebook cu apelurile la 112? "CNA a susținut să nu fie publicate" / CNA nu a discutat subiectul Alexandru Cumpănașu, cel care marți după-amiază a publicat pe Facebook înregistrări extinse cu discuțiile Alexandrei, victrima de la Caracal, la 112, a explicat pentru HotNews.ro de ce a șters acele materiale, la scurt timp după publicare. El susține că STS ar fi instituția care a scurs în presă segmente din înregistrări și spune că ar fi retras ceea ce a publicat pe Facebook în urma unei opinii de la CNA. Or, CNA nu a discutat, încă, subiectul pentru o poziție comună a instituției pe tema înregistrărilor audio, iar în cadrul forului, potrivit unui membru, părerile par a fi împărțite în acest moment.
14.CNA - pe cale să scutească TVR de sancțiune și pentru a doua emisiune Viața Satului cu Liviu Dragnea CNA a eșuat să dea o sancțiune Televiziunii publice și în cazul celei de-a doua emisiuni "Viața satului" cu Liviu Dragnea în campania electorală, după același tipar prin care prima dintre cele două ediții cu fostul lider PSD a scăpat nesancționată. A doua ediție ar urma să fie, totuși, rediscutată, la cererea unuia dintre membrii forului audiovizual.
15.Câți utilizatori de Netflix și Spotify sunt în România? Cifrele propuse de Media Fact Book Serviciile internaționale de streaming Netflix și Spotify evită să publice date exacte privind numărul lor de utilizatori pe piața din România. Există însă diverse estimări, iar cele mai recente, aferente anului 2018, vin de la agenția Initiative, prin intermediul raportului său anual privind cheltuielile de publicitate, Media Fact Book.
16.Media Fact Book: Piața de publicitate crește mai încet, din cauza evoluțiilor din economie / 485 milioane de euro în reclame, estimare pentru 2019 Cheltuielile de publicitate din Romînia au atins 454 milioane de euro în 2018, cu 10% mai mult față de anul anterior, potrivit celor mai noi estimări ale agenției de media Initiative. Raportul anual Media Fact Book, dat miercuri publicității de această agenție, estimează o creștere de 7% pentru 2019, până la 485 milioane de euro. Agenția subliniază că evoluțiile negative din economie se reflectă în creșterea mai lentă a pieței de media.UPDATE Ce cheltuieli de publicitate au avut principalele categorii de clienți, în 2018
17.O angajată TVR Craiova acuză un "abuz grosolan" în cazul inaugurării drumului Craiova-Pitești, cu Dragnea în campanie: Am fost acuzată fără temei de dezinformare, pentru a fi supusă unui linșaj online Angajata TVR Craiova care, săptămâna trecută, publica fotografia cu peisajul pustiu rămas în urma "inaugurării" drumului expres Craiova-Pitești, în prezența lui Liviu Dragnea, a transmis o sesizare conducerii TVR și șefilor comisiilor de cultură, scrisoare în care acuză că a fost ținta unor abuzuri din partea instituției la care lucrează. Ramona Săseanu invocă protecția legii avertizorului public atunci când acuză că TVR Craiova ar fi folosit abuziv resursele instituției și a dovedit partizanat politic.
18.Compania-mamă a Pro TV: Firmele afectate de ordonanța lăcomiei și-au scăzut bugetele de reclamă la aproximativ jumătate / Ceilalți clienți cheltuie mai mult Ordonanța lăcomiei s-a resimțit considerabil în rezultatele financiare ale Pro TV pe primul trimestru, când cea mai mare televiziune din România a atras mai puține reclame de la companiile afectate de taxele introduse prin acea OUG, după cum arată șefii CME, compania-mamă a Pro TV, potrivit unor transcrieri Seeking Alpha. Ei spun, însă, că pierderile suferite astfel au fost și vor fi compensate de la clienții din alte categorii de publicitate.
19.UPDATE Doi membri ai CA al TVR și un membru supleant - angajați pe repede înainte pe posturi permanente în televiziunea publică Doi membri ai Consiliului de Administrație ai TVR, plus un membru supleant, toți numiți de PSD/Guvern, au caștigat în doar două zile concursuri prin care obțin slujbe permanente în televiziunea publică. Și aceasta, în condițiile în care, din informațiile HotNews.ro, mai toți directorii din TVR, deci inclusiv cei care ar trebui să se ocupe de angajări, ocupă posturile lor în calitate de interimari.
20.Cât spune TVR că va plăti pentru Cerbul de Aur anul acesta Televiziunea publică are alocați aproximativ 5.9 milioane de lei (circa 1,2 milioane euro) pentru ediția din acest an a festivalului Cerbul de Aur, după cum a precizat instituția, la solicitarea HotNews.ro. Suma este mai mare decât cea raportată de presă în privința cheltuielilor alocate anul trecut pentru vedetele invitate, dar și decât plățile menționate în raportul de activitate al TVR pentru 2018.
21.Emilia Șercan, jurnalist: Am fost amenințată cu moartea Jurnalista Emilia Șercan anunță, miercuri, pe Facebook faptul că a primit amenințări cu moartea. Șercan, cea care în ultimii ani și-a făcut un renume din anchetele privind plagiatele în rândul înalților demnitari și al conducerii unor instituții de invățământ, cel mai recent la Academia de Poliție, scrie: "Conținutul mesajului sugerează că amenințarea este legată de subiectele la care lucrez acum."
22.Cozmin Gușă: Realitatea Plus e doar opțiunea de rezervă. Vrem să salvăm Realitatea Media "Vrem să identificăm împreună cu avocații cum putem să blocăm această ciudățenie" - hotărârea de luni a Curții de Apel București de a infirma planul de reorganizare propus pentru Realitatea Media și de a trimite cauza la judecătorul sindic "în vederea intrării în faliment", a spus marți Cozmin Gușă pentru HotNews.ro. Potrivit acestuia, intenția actuală este să "salvăm Realitatea Media", folosirea postului Realitatea Plus în locul Realitatea TV fiind doar "o opțiune de rezervă".
23.Jurnalista Adriana Duțulescu, fosta șefă a secției politic la Antena 3, preia conducerea site-ului Digi24.ro ​Jurnalista Adriana Duțulescu, jurnalistă cu vechime în domeniul politic și care, până acum o lună, a condus secția politic la Antena 3, preia de luni poziția de redactor-șef al site-ului Digi24.ro. "Am vrut să fac altceva, fapt pentru care m-am întors la presa scrisă", a spus ea, vineri, pentru HotNews.ro, vorbind despre plecarea de la Antene și venirea la Digi24.ro.
24.Grupul care deține PRO TV în România ar putea fi scos la vânzare - comunicat CME Grupul internațional care în Romania deține PRO TV, Central European Media Enterprises (CME), ar putea fi scos la vânzare, în întregime sau parțial, potrivit unui anunț făcut luni. CME anunță într-un comunicat că boardul director împreună cu managementul și cu echipe de consilieri iau în discuție 'alternative strategice' pentru creșterea valorii oferite acționarilor.
25.Televiziunea cu cele mai mari venituri din publicitate, Pro TV se desparte "în cursul anului" de șefa vânzărilor, Zoe Vasilescu Șefa vânzărilor Pro TV, cel mai mare canal de televiziune din România și instituția cu cele mai mari venituri din publicitate, va părăsi acest post de televiziune "în cursul anului", după cum au spus pentru HotNews.ro reprezentanții postului. Potrivit acestora, este vorba despre o despărțire "de comun acord".
26.Denise Rifai - în locul lui Rareș Bogdan la pupitrul principalei emisiuni de seară la Realitatea TV Realizatoarea Denise Rifai va prelua tronsonul principalei emisiuni de seară la Realitatea TV, în locul lui Rareș Bogdan, care a intrat în cursa pentru europarlamentare, după cum a spus joi pentru HotNews.ro proprietarul postului, Cozmin Gușă. Ea va începe luni noua emisiune, care va fi intitulată Legile Puterii.
27.Andreea Dumitrescu, jurnalista TVR retrasă de pe domeniile PSD-Parlament, și-a dat demisia / "Rămân în presă" ​Andreea Dumitrescu, jurnalista TVR retrasă de pe domeniile pe care le acoperea - PSD, Parlament - pentru că ar fi fost "prea agresivă", și-a dat demisia de la Televiziunea publică, după cum a spus ea marți seară. Anterior, ea a scris pe contul său de Facebook că "azi se încheie doi ani și un pic la TVR!" Ea a precizat pentru HotNews.ro că demisia a fost depusă luni și că va rămâne în presă.
28.APEL ​Parlamentarii - îndemnați să ia măsuri în problemele de integritate și transparență legate de șefi ai Radioului public, mai ales în cazul lui Demeter Andras Un grup de angajați ai Radioului public și organizații neguvernamentale au adresat, marți o scrisoare deschisă comisiilor de cultură din Parlament, prin care cer să intervină pentru a rezolva problemele de integritate, respectiv transparență legate de șefi din instituție. Potrivit scrisorii, transmisă HotNews.ro de reprezentanți ai asociației Kompatibil, parlamentarii sunt îndemnați să îl înlocuiască pe Demeter Andras, membru CA, dar și să "dispună intrarea în legalitate" a unor manageri. În privința acestora din urmă, președintele-director general al SRR, Georgică Severin, spunea recent într-o discuție cu HotNews.ro că nu are motive să acționeze.
29.Cazul ziaristei retrase de pe domeniile PSD / Parlament - în atenția Comisiei de Etică a TVR Cazul jurnalistei TVR Andreea Dumitrescu, retrasă de pe PSD/Parlament deoarece ar fi "prea agresivă", a ajuns în atenția Comisiei de Etică a Televiziunii publice. Contactat de HotNews.ro, șeful acestei comisii, Horia Grușcă, a confirmat informațiile, arătând că "doamna Dumitrescu a depus o sesizare" cu privire la acest caz.
30.Șefii site-ului Digi 24, Dan Turturică și Laurențiu Mihu, dați afară. De astăzi sunt în preaviz Șeful site-ului de știri Digi24.ro, Dan Turturică, adjuncul său Laurențiu Mihu și cel puțin doi jurnaliști de la online-ul postului de știri au fost concediați, potrivit informațiilor HotNews.ro. Site-ul Paginademedia.ro îi numește și pe ziariștii Doru Cireașă (economic) și Andreea Nicolae (politic) printre cei concediați. Contactat de HotNews.ro, Laurențiu Mihu a confirmat că "suntem în preaviz", fără a face alte comentarii.

1 2 3 4 5 6 7 8  ... 13 

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by