Articole scrise de Alex Visa


1 - 13 din 13 rezultate
1.De unde vin click-urile in Google adWords? Mi s-a intamplat destul de des sa discut cu un client care sa imi spuna ceva de genul … “Publicitate prin Google???!!!… pai nu merge pentru mine ca eu nu am decat un mic business in Bucuresti”. Ei bine, discutiile iau in cele din urma sfarsit. Google a anuntat astazi introducerea unui nou tip de raport in Google adWords… Raport de performanta geografica.Comenteaza pe blogul lui Alex Visa
2.Internetul, doar un mediu Am auzit destul de des sintagma: "Vreau sa fac ceva pe internet". Multi nu stiu cum sa defineasca acest ceva si multora li se pare ca acest ceva este foarte tehnic, foarte complicat si in orice caz greu de inteles sau explicat … Ei bine eu cred ca nu este asa. Si anume de ce?… Sa abordam aceast lucru din doua perspective… formal si ne…Comenteaza pe blogul lui Alex Visa
3.Webservator: Timpul de incarcare al paginii devine important pentru performanta adWords Vorbeam pe la inceput de februarie despre cum sa pornesti o campanie pe Google Adwords si despre cat de importanta este fiecare etapa in succesul campaniei. Un fapt peste care am trecut poate un pic prea usor, dar care are o importanta definitorie in performanta fiecarui cuvant din campania noastra este quality score-ul cuvintelor cheie. Acest scor de calitate este practic esenta functionarii Google Adwords si a intregului mecanism de afisere „mai sus sau mai jos” a anunturilor text si a sistemului de stabilire al preturilor minime si medii ale clickurilor.
4.Marketingul prin email: Ce putem obtine? Marketingul prin email este o tactica extreme de performanta in atragerea de clienti noi catre un site. Din pacate exista putine date care sa vorbeasca despre succesul unor asemenea campanii. Cand planifici si executi o campanie de emailing sunt cateva aspecte pe care trebuie sa le urmaresti pentru a evalua performanta.Comenteaza pe blogul lui Alex Visa
5.Noua tendinta in marketing: Customer centricity De curand, a aparut un nou cuvant la moda: Customer centricity. Conform Wikipedia, acest termen se refera la capacitatea unei companii de a se canaliza in a satisface nevoile si a se adapta comportamentului clientilor sai si nu de a-si croi strategiile de piata in functie de obiectivele de business interne. Suna frumos, chiar altruist, dar aceste companii in continuare trebuie sa faca profit, sa isi satisfaca actionarii si sa-si plateasca angajatii.Comenteaza pe blogul lui Alex Visa
6.O ora pe zi cu web analytics Google Analytics este un serviciu oferit gratuit, si practic orice site, cat de mic, se poate inscrie. Daca tot te-ai obosit si ti-ai facut cont, iar apoi ai instalat scriptul pe site-ul tau, ia-ti timpul necesar, uita-te la date si mai ales incepe sa intelegi ce se intampla in fapt la tine pe site. Utilizatorii sunt singurii care pot sa ne dea informatii reale despre cat de mult sau de putin le place ce vad. Ar trebui sa ii asculti.Comenteaza pe blogul lui Alex Visa, webservator.ro
7.Despre avantajele celui mai nou serviciu al Google Analytics Google a adaugat o facilitate noua serviciului Analytics. Despre noutatile pe care optiunea Google Benchmarking le aduce serviciului gratuit al Google pentru monitorizarea traficului siteurilor scrie Alex Visa pe Webservator.ro.
8.Branduri recunoscute lanseaza retele sociale Desi retelele sociale precum Facebook sau Myspace au inca probleme legate de modul in care vor reusi sa faca profitabile asemenea site-uri, au inceput sa apara retele sociale dezvoltate de marketeri de renume. Este voba de Pepsi si Starbucks.Comenteaza pe blogul lui Visa
9.Portabilitatea datelor Puterea pe care o au retelele sociale si site-urile de business networking o poti utiliza la adevarata ei valoare numai daca ai o retea care a atins o masa critica. De ex. pe LinkedIn, degeaba ai un cont si 10 persoane in retea. Nu iti foloseste la nimic. Oricum pe cei 10 ii cunosti foarte bine, si poti comunica oricand cu ei in mod direct. Nu iti trebuie LinkedIn. Cand ajungi insa la un numar mai ridicat de contacte, incepi sa vezi beneficiile de a fi "conectat" cu lumea.Comenteaza pe blogul lui Visa, Webservator.ro
10.Am un site… ce fac cu el? Una din primele intrebari care trebuie sa ti le pui in momentul in care pornesti la drum sa iti croiesti strategia site-ului tau web este legata de scopul pentru care site-ul exista / va exista. Desi pare un lucru de baza, acesta este adesea omis. Definirea rolului siteului in strategia de business a companiei te va ajuta in stabilirea criteriilor de evaluarea a performantei acestuia.Comenteaza pe blogul Webservator.ro
11.Detalii despre targetarea demografica in adWords Una din placerile de a avea un contact direct cu echipa de vanzari publicitate de la Google este aceea ca ai access la diverse programe beta pe care motorul de cautare le lanseaza. Asa se face, ca in urma cu 5-6 zile mi-a aparut in unul dintre conturile adWords pe care le gestionez un mesaj care ma anunta ca respectivul cont a fost inrolat in programul de targetare demografica a campaniilor.Vezi grafic si comenteaza pe blogul lui Alex Visa
12.Succesul unei campanii online de bannere Jacob Nielsen, expertul mondial no. 1 in uzabilitate scria intr-un articol in Aprilie 2003, ca publicitatea pe internet „nu functioneaza”. Afirmatia sa avea la baza un fenomen descoperit inca din 1997 de catre specialistii de uzabilitate si care a fost numit „banner blindness” – adica capacitatea utilizatorilor unui site de a evita complet bannerele atunci cand viziteaza si citesc informatiile de pe respectivul site.
13.Cum sa eviti capcanele motoarelor de cautare Publicitatea pe motoarele de cautare si optimizarea site-urilor pentru o mai buna indexare in motoarele de cautare sunt tactici extrem de importante pentru mentinerea si cresterea traficului site-urilor internet, scrie Alex Visa pe Webservator.ro. Visa a postat pe pagina sa primul articol dintr-o serie care va vorbi despre folosirea tacticilor SEO si SEM, precum  si pasii de urmat pentru a crea si optimiza campanii pe motoarele de cautare, respectiv pentru a optimiza un site pentru o mai buna indexare pe motoarele de cautare.


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by