Articole scrise de Adrian Vasilache, Costin Ionescu


1 - 4 din 4 rezultate
1.VIDEO Andrus Ansip, vicepreședintele Comisiei Europene: Am descoperit peste 4.800 de cazuri de dezinformare din Rusia, dar media pro-Kremlin sunt foarte bine finanțate Peste 4.800 de cazuri de dezinformare din Rusia au fost descoperite până acum de echipa East StratCom, creată la nivelul UE pentru a identifica și demonta campaniile de dezinformare din Rusia, dar în același timp, știm că media pro-Kremlin sunt foarte bine finanțate, a declarat joi într-un interviu video pentru HotNews.ro Andrus Ansip, vicepreședintele Comisiei Europene. "Russia Today, Sputnik au la dispoziție 1,1 miliarde de euro anual. Mai știm că la fabrica de troli din Sankt Petersburg au 1.000 de angajați cu normă întreagă, ei diseminând 'informații'", spune oficialul european.
2.EXCLUSIV Românii fără acces la televiziune digitală nu mai pot recepționa TVR1 de la 1 mai 2018 Conducerea TVR a solicitat în data de 26 aprilie Societății Nationale de Radiocomunicatii (SNR), care transmite posturile publice de radio si TV, să sisteze distribuția analogică a programelor televiziunii publice, de la 1 mai 2018, în contextul eșecului negocierilor privind contractul de prestări servicii aferent anului 2018, potrivit unui document obținut de HotNews.ro. Oficialii SNR spun că au luat act de notificare și au oprit distribuția TVR1, acuzând că decizia televiziunii publice ar îngradi dreptul la informare al cetățeanului, prevăzut în Constituție. Decizia afectează populația din zonele rurale sau izolate, care nu are echipamente pentru recepția gratuită a televiziunii digitale terestre. Nu știm precis câți oameni sunt afectați, în condițiile în care datele arată că ar fi 150.000 de gospodării care recepționează TVR prin rețele terestre analogice și digitale, fără să existe o separație clară.
3.RCS&RDS a solicitat CNA sa introduca in grila de cablu si satelit doua canale BBC in locul Discovery RCS&RDS a depus la CNA cerere de licenta pentru introducerea in grila Digi TV incepand cu 1 decembrie 2012 a canalului BBC Entertainment, in locul Discovery Channel, iar de la 1 ianuarie 2013, si a canalului BBC Knowledge, au spus pentru HotNews.ro surse din piata. Oficialii RCS&RDS au confirmat informatia. Contactati de HotNews.ro, reprezentantii CNA au declarat ca au primit solicitare de la RCS pentru modificarea grilelor, prin care Discovery sa iasa si din grila de cablu a operatorului, in conditiile in care de pe satelit a iesit de saptamana trecuta. Operatorul a cerut ca si pe cablu si pe satelit sa fie introduse doua posturi BBC, au spus oficialii CNA.
4.RCS&RDS cere daune materiale si morale de 100 de milioane de euro de la Antena TV Group pentru denigrarea imaginii in media RCS&RDS solicita Antena TV Group plata a 100 de milioane de euro pentru "gravele prejudicii materiale si morale produse in urma campaniei media prin care posturile TV si celelalte canale media ale grupului Intact au denigrat imaginea operatorului, potrivit unei notificari transmise inclusiv catre Consiliul National al Audiovizualului (CNA) la data de 1 aprilie. RCS&RDS acuza ca i se conditioneaza retransmisia posturilor Antena 1 si Antena 3, care au statut must carry (libere la retransmisie) de difuzarea contra cost a posturilor Antena 2 si Euforia. CNA a invitat joi reprezentantii celor doua companii, aflate in plin litigiu comercial, pentru a clarifica acest aspect din punct de vedere al legii audiovizualului. In conditiile in care avocatul Antena TV Group nu avea mandat s-a decis amanarea dezbaterii pentru sedinta viitoare.Vezi in text si detalii despre felul cum Antena TV Group da o noua interpretare principiului de "must carry".


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by