Articole scrise de Adrian Mitrea


1 - 30 din 3366 rezultate
1.VIDEO Un tur prin Salonul Auto București & Accesorii 2019. Premiere: Ford Puma, KIA xCeed, Mercedes EQC, noul BMW Seria 1 Noul Ford Puma, a cărui producție abia ce a demarat la Craiova, KIA xCeed, modelul 100% electric Mercedes-Benz EQC și noul BMW Seria 1 se numără printre premierele naționale pe care le prezintă expozanții la Salonul Auto București & Accesorii 2019. Iată un tur video de la eveniment în care am evidențiat cele mai importante standuri și apariții.
2.Salonul Auto București & Accesorii 2019 e gata de start: 400 de mașini expuse Salonul Auto București & Accesorii e gata de start, cu 400 de mașini, unele fiind premiere naționale, au anunțat organizatorii. Prezența automobilelor hibride și electrice este mai numeroasă ca niciodată, fiind vorba de zeci de modele. Evenimentul are loc în pavilionul B2 al Romexpo, precum și în zona exterioară adiacentă, pe o suprafață totală de 25.000 metri pătrați.
3.Ford a început producția SUV-ului Puma la Craiova Ford Puma, SUV-ul de oraș al Ford care vine să completeze segmentul B alături de Ford EcoSport, a intrat oficial în producția de serie, la Craiova, uzina care astfel sărbătorește fabricația simultană a două modele. Acest lucru se întâmplă pentru prima dată sub conducerea Ford, iar în trecut producția simultană a două modele a mai fost posibilă doar în perioada în care Daewoo deținea uzina.
4.​VIDEO/FOTOGALERIE Mazda CX-30, review complet cu motorizarea G122 și impresii la cald despre SKYACTIV-X Mazda CX-30 este un SUV/crossover compact, creat pe platforma Mazda3 (model 2019) și umple locul dintre modelele CX-3 și CX-5. Probabil că alegerea naturală ar fi fost denumirea CX-4, însă Mazda a ales o altă cale – probabil un prim indiciu despre cum va fi „șlefuită” gama sa în viitor la capitolul denumiri. CX-30 vine cu paletă largă de motorizări, culminând cu aclamatul propulsor SKYACTIV-X (motorul pe benzină cu aprindere prin compresie – ca un motor diesel). În acest review extins, realizat cu ocazia testelor internaționale pentru presă, organizate în zona Girona, Spania, vă prezint versiunea SKIACTIV-G de 122 Cai Putere și vă împărtășesc impresii și despre motorizarea SKYACTIV-X.
5.Vitesco Technologies s-a lansat oficial. Are peste 3.000 angajați în România Vitesco Technologies este o nouă companie auto din zona furnizorilor, fiind specializată în producție, cercetare și dezvoltare, cu focus pe electromobilitate. Procesul prin care a luat naștere Vitesco Technologies, desprins din Continental, a durat circa un an și a presupus împărțirea echipelor din toată lumea astfel încât divizia Powertrain a Continental să devină Vitesco Technologies. Prin noua companie grupul-mamă promite să răspundă și mai prompt la schimbările pe care le presupune electromobilitatea.
6.​FOTOGALERIE Ghid de închiriere BMW i3 și achiziție Închirierea unui BMW i3 pe termen scurt sau lung este atractivă în două scenarii majore: în cazul în care achiziția este neatractivă; respectiv în cazul în care achiziția este totuși de preferat, iar un test drive mai extins – pe câteva zile sau o săptămână – este imposibil de obținut de la un dealer BMW. Am creat, așadar, un scurt ghid de inchirieri masini BMW i3 și/sau achiziție, cu diferențe între versiuni, ani și echipări.
7.Discuție cu Jürgen Stackmann (Volkswagen) despre ID.3 și soarta mașinilor pe combustie în epoca electromobilității În doar zece ani, gama de mașini a Volkswagen se va schimba radical, ceea ce presupune inclusiv trecerea la vatră a unor modele legendare, cum este Golf, a declarat Jürgen Stackmann, executiv Volkswagen responsabil de de vânzări, marketing și servicii post-vânzare. Direcția nouă a mărcii germane este dată de ID.3, iar strategia pentru electromobilitate a intrat pe o cale fără întoarcere: cu putere maximă înainte. Totodată, soarta mașinilor pe combustie pare pecetuită și, cel puțin în Europa, e greu de crezut că modelele actuale vor avea mai mult de 1-2 generații cu motoare termice sub capotă.
8.VIDEO/FOTOGALERIE ​Primul MINI electric a venit pe Transfăgărășan imediat după premiera de la Frankfurt Primul MINI 100% electric – mașină de serie mare – a venit pe Transfăgărășan imediat după premiera de la Salonul Auto de la Frankfurt (12-22 Septembrie). În acest mod a fost marcată aniversarea de 45 de ani a celebrului drum Transfăgărășan (20 Septembrie) cu o mașină creată pentru plăcerea de a conduce – MINI Cooper SE (electric). Totodată, MINI a avut recent (26 August) aniversarea de 60 de ani. Precomenzile pentru MINI Cooper SE au început să fie preluate din mai multe piețe, inclusiv din România, contra sumei de 1.500 Euro, mașinile urmând să fie livrate în câteva luni (T1 2020).
9.#RomanianRoads: BMW Z4 M40i, avocatul BMW Z4 M40i este precum un avocat neamț uns cu toate alifiile, pasionat de sport și lux. Se trage dintr-o familie bună, iar în urma călătoriilor sale prin lume personalitatea sa a căpătat unele valențe asiatice. Ceea ce-i definește stilul este în continuare rigoarea, dar gustul vestimentar a început să fie un pic mai colorat și îndrăzneț.
10.#RomanianRoads: Skoda Kodiaq RS, notarul erudit Skoda Kodiaq RS e precum un notar respectabil, venit dintr-un mare neam de notari care, în urmă cu mai bine de treizeci de ani, s-au împrăștiat peste tot prin Europa. Încă e neclar dacă se trag din Germania sau Austria, cert e că Europa întreagă a auzit de neamul lor.
11.#RomanianRoads: Mazda MX-5, japonezul sex-simbol Mazda MX-5 e un fel japonez sex-simbol care și-a construit o carieră internațională în arte marțiale. E apreciat nu doar pentru performanțele sportive pe care le-a dovedit mai întâi în Japonia, apoi în SUA și ulterior în lumea largă, ci și pentru modul deosebit în care arată ca bărbat, fiind apreciat atât de femei, cât și de bărbați. E un japonez la 35 de ani căruia îi e greu să-i atribui, de fapt, o vârstă sau un statul social.
12.​Q&A din ID.3. Întrebări frecvente despre noul model 100% electric al Volkswagen Rar se întâmplă ca o mașină să stârnească atâta curiozitate și interes, dar, cumva, Volkswagen ID.3 a reușit toate acestea. Mai mult decât atât, la Salonul Auto de la Frankfurt am stat de fiecare dată la coadă cel puțin 10 minute pentru a intra în măcar una dintre cele 8 exemplare ID.3 expuse. Situația s-a repetat atât în cele două zile rezervate presei, cât și în zilele deschise publicului. Am prins, totuși, câteva minute libere pentru a filma chiar dintr-un Volkswagen ID.3 răspunsurile pentru cele mai frecvente întrebări și curiozități legate de model.
13.#RomanianRoads: Renault Megane R.S., un Valentino Rossi francez Renault Megane R.S. e ca un sportiv complet. Se recomandă pilot, dar e cunoscut pentru mult mai mult decât atât, fiind un fel de superstar al lumii automobilismului. Dacă Franța ar avea un Valentino Rossi al său, Renault Megane R.S. ar fi transpunerea acestui om într-un ambalaj numit automobil.
14.​VIDEO/FOTOGALERIE Premiera lui Volkswagen ID.3 la Frankfurt. Tot ce am aflat Mașina 100% electrică Volkswagen ID.3 a debutat în fața publicului larg la Salonul Auto de la Frankfurt (12-22 Septembrie) și, teoretic, nu mai are secrete pentru nimeni. Acesta este al treilea model revoluționar din toată istoria Volkswagen, după Beetle și Golf. Iar odată cu ID.3 întregul colos Volkswagen Group se reinventează și joacă totul pe o carte: electromobilitatea. Iată tot ce am aflat despre ID.3 la salonul auto german, precum și întrebările care încă așteaptă un răspuns.
15.INTERVIU Robert Irlinger, șeful BMW i: vom avea 12 modele 100% electrice până 2023; BMW i3 mai rămâne pe piață Strategia BMW Group privind mașinile electrice a părut neclară în ultimii ani, mai ales că în afară de i3, lansat în 2013, compania n-a mai adus pe piață niciun alt model pur electric. În plus, declarații la vârf au lăsat se se înțeleagă că BMW Group face un pas înapoi în acest domeniu, pentru că nu există cerere reală din partea clienților pentru mașini electrice. Pentru a face lumină pe subiect am vorbit, la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA 2019), cu Robert Irlinger, directorul BMW i la nivel mondial – ocazie cu care am aflat că BMW i4, precum și BMW iNEXT, vor fi lansate în 2021.
16.De ce Tesla în România e mai scumpă decât crezi. Prețuri, așteptări și deziluzii Tesla și Elon Musk au reușit să facă pentru electromobilitate, în doar zece ani, tot ce n-a reușit o industrie auto întreagă în 100 de ani: să aducă mașina electrică la nivel de produs de masă despre care oamenii să vorbească cu entuziasm. Numele țării noastre în vecinătatea numelui Tesla a început să fie pronunțat tot mai frecvent, de la mult-așteptata deschidere a unor stații de încărcare tip Supercharger în România, până la deschiderea oficială a comenzilor din țara noastră și până la mesaje pe Twitter între Elon Musk, fondatorul Tesla Motors, și Dragoș Stanca, cunoscut antreprenor român. Înainte de orice, e necesară un pic de lumină asupra prețurilor, a așteptărilor și a deziluziilor generate de așteptările nerealiste ale clienților.
17.Primele indicii despre Dacia electrică vin din China. Autonomie 200 km Grupul Renault începe să fructifice experiența vastă pe care o are în domeniul mașinilor electrice, dar și segmentul mașinilor low cost. Era doar o chestiune de timp până la nașterea automobilelor electrice low cost. Renault City K-ZE, 100% electric, cu autonomie reală 200 km, a fost prezentat pentru piața din China și ne dă indicii despre specificațiile pe care le-ar putea avea primul automobil electric al Dacia.
18.Fabrică Skoda în România? Plauzibil, dar n-a fost să fie. Un oficial Volkswagen explică „Avem o relație foarte bună cu România și cu furnizorii de acolo. S-au dovedit parteneri de încredere, ceea ce e important”, a spus Jürgen Stackmann, executiv Volkswagen responsabil de vânzări, marketing și servicii post-vânzare. El a explicat că Volkswagen Group caută extinderea capacității de producție pentru Skoda, mai la Est, iar „România sigur a fost scanată” pentru această investiție, doar că în final, pe lista scurtă, au rămas Bulgaria și Turcia.
19.​VIDEO Așa arată Volkswagen ID.3. Iată primul review, static Volkswagen ID.3 a fost dezvăluit oficial, acesta fiind modelul prin care marca germană pune piatra de temelie pentru viitorul său electric, planul fiind să renunțe la a dezvolta noi motoare pe combustie până în 2030. ID.3 însumează calitățile tuturor celorlalte mașini electrice de pe piață și propune prețuri mai mici decât concurența. În clipul asociat acestui articol puteți vedea un prim review cu mașina, static, pe care l-am filmat în 20 August 2019 la Wolfsburg (totul fiind sub embargo până acum – momentul dezvăluirii oficiale, pentru public).
20.5 motive să fii cu ochii pe Volkswagen la Salonul Auto de la Frankfurt Salonul Auto de la Frankfurt (12- Septembrie) se pregătește să-și deschidă porțile, iar Volkswagen are șanse mari să atragă toată atenția. Marca auto germană lansează un automobil electric revoluționar, menit să ofere un raport imbatabil între autonomie, performațe, spațiu și preț. Iată, așadar, cinci motive pentru care merită să fii cu ochii pe Volkswagen la IAA 2019.
21.Primul an cu mașina electrică și câteva concluzii Tocmai am împlinit un an de când am trecut la electromobilitate și am renunțat, cred eu definitiv, la mașinile pe combustie. Iată câteva concluzii după 365 de zile și aproape 25.000 km alături de BMW i3 (2018, versiunea 94 Ah). În primul rând, am fost văzut ca un ciudat și a fost nevoie să mă obișnuiesc cu acest statut. Inclusiv unii dintre colegii de breaslă m-au perceput astfel. Poate și pentru că sunt primul jurnalist auto din România care a trecut la electromobilitate. Am intrat în posesia lui i3 în 31 August 2018. Ușor, ușor, unul câte unul, văd electromobilitatea tot mai fezabilă și, probabil, în câțiva ani, mulți dintre colegii mei vor adopta și ei electromobilitatea.
22.Revizia unei mașini electrice cu piese aftermarket. Cât costă Cele mai multe dintre mașinile electrice aflate pe piața din România sunt încă prea noi să fi avut nevoie de reparații semnificative, însă prin simple căutări pe Internet am găsit deja multe piese aftermarket, pe lângă opțiunea de a repara și întreține aceste automobile cu piese branduite de mărcile auto. Am căutat și centralizat prețuri pentru consumabile uzuale și piese care se pot strica frecvent pe drumurile din România. Iată rezultatele și concluziile acestei căutări.
23.#ElectricRomânia, ziua 6: BMW i3 din caravană, diferit de cel de-acasă Deși am peste 20.000 km parcurși la bordul a vreo șase modele BMW i3 diferite (dintre care unul REx și unul i3s), acest model de la BMW continuă să mă surprindă. În primul rând autonomia versiunii 120 Ah din caravana #ElectricRomânia este impresionantă (300-400 km, pe DN). În al doilea rând, am descoperit niște diferențe față de modelele pe care le-am condus anterior (implicit și față de mașina mea de acasă, un i3 94 Ah din 2018). Despre toate acestea, în articol.
24.Soluții de vacanță când ai mașină electrică: pleci cu ea sau închiriezi un automobil pe combustie, din țară sau străinătate Cum pleci în concediu când ai o mașină electrică? E o întrebare pe care o primesc des de când am trecut la electromobilitate, iar aceasta va fi prima vară în care găsesc o soluție, nu doar un răspuns. Cele mai bune trei variante care îmi vin în minte sunt: 1) Să plecăm cu mașina electrică; 2) Să apelăm la închirieri auto pentru o mașină pe combustie (din România); 3) Să plecăm cu avionul și să apelăm la închiriere auto (electrică sau pe combustie) la destinație.
25.FOTOGALERIE ​Noul Ford Puma, felina din inima Olteniei - devine cel mai avansat automobil fabricat în România Noul Ford Puma, un SUV/crossover de clasă B, puțin mai mare decât EcoSport, a fost dezvăluit presei Marți, 25 Iunie, într-un eveniment cu ușile închise la Craiova. Mașina va fi lansată pe piață la finalul acestui an, respectiv la început de 2020, în funcție de piață, și vine cu tehnologii nemaiîntâlnite până acum la un automobil fabricat în România.
26.#ElectricRomânia, ziua 5: Audi e-tron e un vârf tehnologic, dar retrovizoarele digitale sunt de evitat Cu Audi e-tron și ale sale retrovizoare digitale am unit două piețe ale Unirii superbe din Vestul României, în ziua a cincea de #ElectricRomânia: Piața Unirii din Oradea și Piața Unirii din Timișoara. Cu alte cuvinte, aproape 200 de kilometri la bordul primului model 100% electric al Audi, numit e-tron. Mașina e spectaculoasă din multe puncte de vedere și are o autonomie mare, dar „oglinzile” retrovizoare digitale, bazate pe camere video și monitoare, aș zice că sunt de evitat. Detaliez, în acest articol, plusurile și minusurile lui Audi e-tron.
27.#ElectricRomânia, ziua 4: (Re)întâlnire cu regele e-Golf Volkswagen e-Golf este un „all-rounder” foarte bun – o mașină proiectată obsesiv și rafinată până la cele mai mici detalii. Oferă tehnologii de top fără să „strige” acest lucru, asigură o rulare excepțională pe orice fel de drum, iar dacă nu știi la ce să te uiți ai putea să juri că ai de-a face cu un Golf ca oricare altul. Frumusețea acestei mașini-rege a segmentului compact constă fix în subtilitatea execuției. O abordare pe care unii o urăsc, dar cine a apucat să o cunoască vreun pic nu mai iese din „regatul Volkswagen”. Dar e-Golf are și minusuri, cu care de fapt voi începe acest articol despre ziua a patra a turului #ElectricRomânia.
28.#ElectricRomânia, ziua 3: Ziua cea mai lungă, consumul cel mai mic A treia zi din #ElectricRomânia m-a găsit tot la volanul lui Renault ZOE Z.E. fiindcă în ziua a doua am parcurs prea puțini kilometri. Așa că fiecare dintre noi și-a păstrat mașina. De data aceasta, în ziua a treia, avem de parcurs circa 330 de kilometri, pe ruta Iași – Piatra Neamț – Târgu Mureș. În ziua care părea cea mai „de speriat”, viața cu micul ZOE Z.E. a fost frumoasă, iar la final de etapă am terminat cu un consum mediu de 13,1 kWh/100 km, ceea ce corespunde unei autonomii reale de 312 km (dacă aș fi continuat să rulez în continuare în același stil). Este cel mai mic consum pe care l-am avut vreodată cu un Renault ZOE Z.E.
29.#ElectricRomânia, ziua 2: Regăsire cu Renault ZOE Z.E. și întâlnire cu un cititor care are Jaguar I-PACE și BMW i3 Am condus ZOE Z.E. pentru prima dată chiar la începuturile modelului, în 2013. Mașina a evoluat constant de atunci, iar acum, în turul #ElectricRomânia, m-am regăsit pentru a nu știu câta oară cu ea. Am în continuare lucruri noi să-ți spun despre ZOE. Pe lângă informațiile despre mașină, în acest articol îți scriu despre oameni și locuri. Spre exemplu, Adrian Damoc, un cititor fidel din Roman, a vrut să iasă în întâmpinarea caravanei și să ne salute. „BMW i3 m-a făcut să cumpăr a doua mașină electrică a familiei, Jaguar I-PACE”, a mărturisit Adrian. El este exemplul perfect al clientului de mașină nouă care aduce schimbarea. Chiar și într-un oraș mic cum este Roman. Detalii, în articol.
30.#ElectricRomânia, ziua 1: Concluzii amestecate la primul contact cu Nissan LEAF Este prima dată când conduc a doua generație Nissan LEAF. Primele mele concluzii sunt amestecate: pe cât de mult strălucește la unele capitole, pe atât de mult dezamăgește la altele. Explic imediat. Nissan LEAF a fost, în 2018, cea mai bine vândută mașină electrică din Europa și are șanse mari să rămână lider de piață și în acest an fiindcă este disponibilă în tot mai multe țări, inclusiv în România. Atâția clienți nu pot greși, nu-i așa?

1 2 3 4 5 6 7 8  ... 113 

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version