Articole scrise de Adrian Mitrea


1 - 30 din 3505 rezultate
1.​VIDEO Test Drive Dacia Spring - prima Dacia electrică, prima Dacia chinezească Avem primul test drive cu Dacia Spring – primul automobil electric de serie al mărcii autohtone Dacia. Este fabricat în China și, aparent, are specificații modeste. Adică un motor de 45 Cai Putere (CP) și o baterie litiu-ion de 27,4 kWh care suportă o putere maximă de încărcare de 30 kW. E discutabil dacă merită 18.550 Euro cu tot cu TVA, cât costă varianta de top cu tot cu opționale, TVA și fără niciun fel de ecobonus. Însă în mod cert prețul devine mult mai apetisant când pleacă de la 7.700 Euro cu tot cu TVA, prin programele Rabla Plus și Rabla Clasic. Cu ocazia acestui prim test drive, chinezescul Spring oferă ce marca româno-franceză Dacia știe demult să livreze: surprize plăcute! Inclusiv o garanție de 3 ani sau 100.000 km pentru autovehicul, respectiv 8 ani sau 120.000 km pentru baterie.
2.VIDEO/FOTOGALERIE ​Test Drive Audi A8 60 TFSI e quattro. Limuzina care se poate alimenta și la priză Audi A8 60 TFSI e quattro îmbină inteligent măiestria unui motor turbo pe benzină, V6, cu finețea unui propulsor electric. Acest Audi este punctul de întâlnire al tradiției cu viitorul, într-un pachet tehnologic bine adaptat acestei faze de tranziție spre electromobilitate. Audi A8 60 TFSI e quattro dispune de un motor electric de 100 kW/136 CP și de o baterie de 14,1 kWh care se încarcă cu 7,4 kW – dublu față de majoritatea mașinilor plug-in hybrid de pe piață. Este capabil să ruleze 20-50 km în mod pur electric (în funcție de condiții) – suficient pentru deplasările urbane zilnice. Iar pentru situațiile în care vrei să mergi departe… V6-le pe benzină e acolo să dea o mână de ajutor oricând ai nevoie de el.
3.Energie pentru mașini electrice. Cât costă? De unde? Prețurile la energie pentru mașini electrice se învârt între 0,64 Lei/1 kWh și 1,97 Lei/1 kWh, în funcție de puterea stației și furnizorul de electricitate. La o mașină electrică cu baterie de capacitate medie pentru standardele anului 2021 – să zicem 50 kWh – un plin poate costa, așadar, fie 32 Lei, fie 98,5 Lei.
4.​VIDEO Volkswagen ID.3 și restul lumii. Diferențe constructive Volkswagen ID.3 este foarte diferit de celelalte mașini electrice de pe piață, iar în acest material veți înțelege de ce. În esență este vorba despre 1) un interior simplificat și aerisit; 2) încărcare foarte rapidă; 3) baterii climatizate 4) dinamică excelentă asigurată de distribuția optimă a maselor și de roțile motrice spate.
5.​VIDEO Teslounge Bucharest – primul showroom Tesla din România. E independent, al unei firme de leasing din Corbeanca Teslounge Bucharest s-a deschis oficial Joi, 18 Februarie 2021, și este primul showroom cu automobile Tesla din România. Nu este însă o „reprezentanța Tesla”, așa cum au speculat unii. Este un showroom independent, situat pe Șoseaua Fabrica de Glucoză 6-8 din București, deschis de o firmă de leasing din Corbeanca.
6.Ford Craiova, schimbare majoră la conducere: Ian Pearson se retrage, vine Josephine Payne Ford Craiova este în fața unei schimbări majore în ceea ce privește conducerea. Josephine Payne va fi noul Președinte Ford România și Director General al fabricii Ford Craiova, începând cu 1 Aprilie 2021. Josephine Payne îl înlocuiește astfel pe Ian Pearson, care se retrage din activitatea profesională începând cu 1 Mai 2021. El lucrează de 31 de ani în cadrul Ford Motor Company. Josephine Payne este prima femeie care va conduce operațiunile de producție ale Ford în România. Totodată, devine prima femeie care conduce o fabrică auto de asemenea anvergură în România.
7.Ford va avea doar mașini electrice, în Europa, în jurul anului 2030. Primul Ford electric fabricat în Germania are platformă Volkswagen MEB Ford se pregătește intens pentru un viitor 100% electric în Europa, în jurul anului 2030, iar pentru uzina europeană principală, din Köln (Germania) asta înseamnă investiții de un miliard USD. Gama europeană a Ford va fi deja pregătită pentru zero emisii locale în jurul anului 2025. Concret, automobilele și vehiculele comerciale vor fi deja electrice sau plug-in hibride. Spre 2030 se va face trecerea la automobile complet electrice, urmând ca cele plug-in hibride să nu se mai producă (decât poate în cazul vehiculelor comerciale). Totodată, primul Ford electric de mare volum fabricat în Germania va avea la bază platforma Volkswagen MEB.
8.ANALIZĂ Mașină electrică în 2021. Unde încarc? Cât costă? Infrastructura de încărcare pentru automobile electrice a ajuns la o oarecare maturitate în 2021, în România. Cei care utilizează o mașină electrică au la dispoziție stații mai multe ca niciodată. E drept, încărcările gratuite aproape au dispărut complet, iar prețurile pentru 1 kWh sunt de la simplu la triplu. Iată o radiografie a infrastructurii de încărcare pentru mașini electrice în România, în 2021.
9.VIDEO Volkswagen ID.3 și primele drumuri lungi. Concluzii Volkswagen ID.3 1ST și bateria sa litiu-ion de 58 kWh (net) asigură o flexibilitate a deplasărilor fără precedent în această categorie de mașini, iar cu ocazia primelor drumuri lungi cu acest model am strâns și câteva date pe care vreau să vi le împărtășesc. Pe scurt, autonomia reală se situează între 200-400 km, iar la consum Volkswagen ID.3 stă între 14,5-29 kWh/100 km, în funcție de vreme, tipul de drum și stilul de condus.
10.VIDEO Test Drive Ford Puma ST, cel mai performant automobil de serie al României Ford Puma ST este primul automobil de înaltă performanță, de serie, fabricat vreodată în România. Mai mult, este produs exclusiv în România, iar fabrica din Craiova devine astfel și o unitate care construiește automobile din gama Ford Performance. Are 200 CP și atinge 100 km/h în 6,7 secunde. V-am prezentat static Puma ST când a fost dezvăluit presei, iar acum, iată, a venit vremea pentru un review detaliat.
11.Ford E-Transit vine pe piață în 2022 și prefigurează schimbarea lumii utilitarelor Ford E-Transit, autoutilitară 100% electrică, va începe să fie livrată clienților la început de 2022. Din specificațiile anunțate acum, cu un pic mai bine de un an înainte de lansare, reiese că acest model va avea o contribuție majoră la schimbarea lumii vehiculelor comerciale ușoare. Are o baterie cu capacitate 67 kWh, autonomie medie omologată 350 km (WLTP) și posibilitatea de a furniza energie unor echipamente electrice externe printr-o priză de 2,3 kW.
12.​VIDEO/FOTOGALERIE BMW iX, 100% electric, se lansează în 2021. Autonomie 600 km SUV-ul BMW iX, 100% electric, a fost prezentat oficial, online, iar lansarea pe piață este programată pentru finalul anului 2021. Mașina se remarcă prin autonomia de circa 600 km, asigurată de un pachet de baterii uriaș: undeva în jurul valorii de 120 kWh. BMW iX este al treilea model din gama inovatoare i a BMW, după i3 și i8. Ca dimensiuni, BMW iX este un SUV de mari dimensiuni, similar cu BMW X5 și BMW X6.
13.​VIDEO Volkswagen ID.3. Livrarea. A treia mașină electrică în familie .Livrările Volkswagen ID.3 către clienții din România au început deja de mai bine de o lună, iar în acest articol puteți vedea cum decurge vizita la dealer pentru livrarea mașinii. În cazul nostru, este a treia mașină electrică de la firmă și din familie, după BMW i3 (2018) și Volkswagen e-up! (2020).
14.Abonament de mobilitate BMW. Bavaria Mobility se reinventează în pandemie Piața de închirieri auto trece prin transformări semnificative în 2020, din cauza pandemiei COVID-19, iar una dintre ideile constructive vine de la Bavaria Mobility: abonament de mobilitate BMW, numit xChange. Practic, în baza unui abonament sau a unei forme de plată prepay un client poate schimba lunar mașinile din pachetul de mobilitate ales. Astfel, un client poate conduce într-un an mai multe modele BMW și MINI, în funcție de preferințe, sezon sau nevoi.
15.​VIDEO Premieră Ford Puma ST, primul automobil de înaltă performanță produs în România Ford Puma ST dezvoltă 200 Cai Putere (CP) și sprintează de la 0 la 100 km/h în 6,7 secunde. Acest model devine, astfel, cel mai puternic și mai rapid automobil de serie fabricat vreodată în România și primul SUV Ford Performance produs în Europa de către compania auto americană Ford. Ford Puma ST intră în producția de serie în uzina Ford Craiova în Octombrie 2020, iar livrările către clienții din Europa (inclusiv România) tot atunci.
16.Marșul mașinilor eco, start Sâmbătă, 29 August 2020, în București, la ora 10:00 Automobile electrice și hibride Tesla, BMW, Renault, Volkswagen, Ford, Suzuki, Nissan și Opel participă Sâmbătă, 29 August 2020, la a treia ediție a „marșului mașinilor eco”. Evenimentul va avea loc în parcarea Bibliotecii Naționale, de la ora 10:00, până la ora 13:00. De această dată, marșul este adaptat la măsurile de protecție și distanțare fizică, impuse de pandemia COVID-19.
17.Mașina electrică, groapa de gunoi și WC-ul din fundul curții. Care este diferența? Mașina electrică, groapa de gunoi și WC-ul din fundul curții au, aparent, un numitor comun: poluarea. Și, totuși, ceva le diferențiază. E vorba despre impactul asupra vieții oamenilor. Fie că ne place să credem sau nu, mașina pe combustie seamănă foarte mult cu modul primitiv de trai al omului – cu groapa de gunoi sub fereastră și WC-ul în fundul curții. În același timp, mașina electrică seamănă cu sistemele de management integrat pentru deșeuri și cu toaleta modernă. Iată de ce.
18.​VIDEO Calcule pentru Volkswagen ID.3. Finanțare, costuri A venit momentul ca rezervările de 1.000 Euro pentru Volkswagen ID.3 1ST să se transforme în comenzi ferme, iar începând cu ultimele zile din Iulie 2020 clienții din România au putut merge la dealerul lor Volkswagen pentru a semna contractele de vânzare-cumpărare pentru ID.3. Iată cum arată soluțiile de finanțare propuse pe piața din România și oferta CASCO pentru Volkswagen ID.3.
19.VIDEO ​Accident BMW i3. Reparația Imagini inedite din service, din procesul de reparație al BMW i3, în urma unui accident de nivel mediu, dezvăluie construcția modulară a acestui model electric. BMW i3 este o mașină atipică, având caroserie din plastic întărit cu fibră de carbon (CFRP – Carbon Fiber Reinforced Plastics), panouri de caroserie din plastic și zone deformabile din aluminiu și oțel.
20.Bucharest On Track Fest 2020. Cum a fost cu mașina electrică pe circuit Bucharest On Track Fest (BOTF) 2020 a strâns la linia de start motociclete, mașini clasice (unele de competiție) și chiar mașini electrice. Un prilej excelent să vedem ce poate mașina noastră electrică – BMW i3 – pe circuitul de la Academia Titi Aur. Pe scurt, la categoria „Electric” am câștigat, iar un alt echipaj, tot cu un BMW i3, a ieșit pe locul al doilea la aceeași categorie. Mai mult, ei chiar au câștigat la categoria „Youngtimer” (au concurat la mai mult de o categorie), reușind performanța extraordinară să fie mai constanți pe circuit decât toate celelalte 22 de echipaje participante – toate mașini pe combustie.
21.​VIDEO O flotă de 35 autogunoiere Ford Trucks a fost livrată către AVE Bihor, campionii colectării selective din România Un total de 35 autogunoiere Ford Trucks au fost livrate în Iulie 2020, de importatorul și distribuitorul CEFIN Trucks, către firma de salubritate AVE Bihor, campioană a colectării selective în România. Concret, flota nouă de camioane Ford Trucks include și autogunoiere bi-volum, care permit colectarea simultană a două fracții. În total, AVE Bihor colectează selectiv la sursă pe cinci fracții, pe un model importat din nordul Italiei, și reprezintă un record pentru România.
22.Microlino: un fel de BMW Isetta adus la viață de inventatorul trotinetelor moderne Microlino este o mașină de oraș mică, cu două locuri, încadrată la categoria cvadriciclu. Din punctul de vedere al legislației este la fel ca Renault Twizy Z.E., având omologare L7e. Designul său amintește puternic de modelul BMW Isetta, lansat de BMW în anii ’50. La acea vreme era un răspuns la criza petrolului. Microlino poate avea două versiuni de baterie și atinge o viteză maximă de 90 km/h.
23.România continuă eforturile pro mașini electrice mai mult ca niciodată, în pofida pandemiei: prima stație de 150 kW, plus noi jucători puternici în piață Eforturile pro mașini electrice continuă mai mult ca niciodată în România, în pofida pandemiei. Prima stație electrică de 150 kW, pentru autoturisme, este pusă în folosință la Târgu Mureș, Joi, 9 Iulie 2020, în rețeaua Renovatio e-charge. Trei dealeri – BMW Automobile Bavaria Băneasa; BMW Automobile Bavaria Otopeni și BMW Auto Cobălcescu – vor instala în scurt timp stații electrice de 200 kW, capabile să încarce 3 mașini electrice simultan, prin eforturile dealerilor respectivi, dar și ale Stratum Enclosures (furnizor de echipamente), TSG (partener instalare) și AG Movement (proiect/investiție). Acestea sunt doar câteva dintre informațiile cheie anunțate de oficialii acestor companii, într-o conferință energynomics.ro (Mașini electrice – distanța până la maturitate), ținută la sediul Automobile Bavaria Băneasa și transmisă online.
24.Volkswagen Group, cu toate mărcile sale, boicotează Facebook și Instagram din cauza regulilor neclare privind instigarea la ură Volkswagen Group, cu toate mărcile sale – dintre care cele mai reprezentative ca vânzări sunt Volkswagen, Skoda, SEAT și Audi – boicotează Facebook și Instagram din cauza regulilor neclare ale acestor rețele sociale privind instigarea la ură. Concret, Volkswagen Group a oprit orice campanie plătită pe Facebook și Instagram, începând cu 1 Iulie 2020, timp de o lună, au declarat pentru 0-100.ro surse din cadrul companiei. Acțiunea este luată la nivel global de către Volkswagen Group.
25.​VIDEO Test Drive Skoda Citigo e iV, o mașină electrică mică, cu baterie mare Skoda Citigo e iV este versiunea 100% electrică a citadinei Citigo – o mașină de clasa A (sau segment A) soră cu Volkswagen e-up! și SEAT Mii electric. Citigo e iV are o baterie mare raportată la dimensiunile mașinii (32,3 kWh net, respectiv 36,8 kWh brut), iar autonomia omologată în regim WLTP este 260 km. O medie anuală realistă de 220 km este perfect fezabilă în viața de zi cu zi. Am condus Skoda Citigo e iV în Haga, Olanda, iar în acest test drive, cu video, puteți vedea tot ce este important la acest model.
26.Prețul lui Volkswagen ID.3 crește înainte de lansare, în pachet este inclus și un wall-box Volkswagen vine cu noutăți și lămuriri privind lansarea pe piață a celui mai important model al său din 2020: Volkswagen ID.3. Livrările către clienți vor fi onorate la începutul lunii Septembrie, prețurile au crescut cu circa 3.000 Euro față de anunțul inițial din Noiembrie 2019, iar în pachetul de livrare este inclus și un wall-box de încărcare acasă. Acesta din urmă este nou adăugat și poate explica, parțial, creșterea prețurilor. ID.3 va fi livrat inițial fără software-ul aferent sistemului de conectivitate cu telefonul mobil App Connect și fără software-ul complet de la sistemul head-up display cu realitate augmentată, a anunțat producătorul auto german. ID.3 vine pe o piață a mașinilor electrice extrem de competitivă, unde au un cuvânt greu de spus modele precum Nissan LEAF și Tesla Model 3, dar și BMW i3 sau Renault ZOE Z.E. dacă vorbim despre mașini cu doar puțin mai mici.
27.Piața auto din România în aprilie 2020, minus 50%, din cauza COVID-19 Înmatriculările de mașini noi au suferit o lovitură puternică în Aprilie 2020, față de aceeași lună a anului 2019, declinul fiind de 50,28%. S-au înmatriculat 4.321 automobile noi în Aprilie 2020, față de 8.691 unități în Aprilie 2019. În județe precum Botoșani (BT), Hunedoara (HD) și Suceava n-a fost înmatriculată nicio mașină nouă în luna Aprilie 2020, iar în Ialomița un singur automobil nou. Toate acestea sunt efecte directe ale pandemiei COVID-19.
28.VIDEO ​Test Drive Skoda Superb iV, primul hibrid plug-n al Skoda Skoda Superb iV este versiunea plug-in hybrid a berlinei vârf de gamă oferită de marca cehă Skoda. Modelul Superb a fost mereu renumit pentru spațiul său interior generos și pentru ținuta de drum precisă și confortabilă. Acum are un nou as în mânecă: hibridul. Poate parcurge în mod pur electric până la 55 km, adică suficient pentru navetă dacă la capetele călătoriilor se află o priză. Orice priză, fiindcă încărcarea este limitată la 3,6 kW (ca la aproape orice automobil plug-in hybrid).
29.Anvelopele de iarnă pentru majoritatea țărilor europene sunt mai greu de făcut decât cele nordice, spune Nokian Anvelopele de iarnă proiectate pentru majoritatea țărilor din Europa sunt mai greu de realizat decât „anvelopele nordice”, create pentru țările care au parte de zăpadă și temperaturi negative jumătate de an sau chiar mai mult, spune Nokian. Acest lucru se întâmplă din cauza faptului că o anvelopă de iarnă pentru iernile moderate din Europa trebuie să răspundă unor cerințe de aderență mai variate – de la drumuri uscate și temperaturi negative, la drumuri umede aflate la limita înghețului, zloată, zăpadă și gheață.
30.VIDEO ​Test Drive Renault Clio V, cu motorul TCe 100 care se fabrică și în România Renault Clio V marchează trecerea mărcii franceze Renault la o nouă generație de automobile. Tot așa cum Clio IV a reprezentat renașterea mărcii, Clio V este un fel de port-drapel al noutăților de la Renault pentru deceniul 2020-2030. Am testat o variantă populară a noului Clio: 1.0 TCe 100, cu transmisie manuală cu 5 trepte. Am pregătit test drive Renault Clio și specificații în acest articol.

1 2 3 4 5 6 7 8  ... 117 

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by