Articole scrise de A.c.


1 - 30 din 6330 rezultate
1.Tehnologia care "cumpără" timp și sănătate pentru noi. Electrocasnicele Samsung, construite ca să ne facă viața mai ușoară Pentru generația noastră, spre deosebire de părinții și bunicii noștri, mașina de spălat, combina frigorifică sau purificatoarele de aer au devenit o normalitate, rutina vieții zilnice în care electrocasnicele există pentru a ne face viața mai ușoară. In ultimii ani, tehnologia folosită în realizarea acestor “device-uri” este tot mai performantă și oferă tot mai multe facilitați, cumpărând practic timp pentru noi. Acum, dacă uiți să bagi toate hainele în mașina de spălat, soluția e simplă: le introduci oricând îți aduci aminte în timpul ciclului de spălare. Nu mai vrem să pierdem timp cu decongelarea frigiderului? E simplu, nu mai trebuie să o facem, opțiunea No Frost devenind noul standard. Vrem să știm exact care este calitatea aerului pe care îl respiram în dormitor? Nimic mai ușor: purificatoarele de aer tot mai performante curăță aerul rapid și ne arată exact ce respirăm noi și familia noastră.
2.INTERVIU Cadouri dăruite din vină, practica amăgitoare ce perpetuează violența domestică/ o campanie Cheil | Centrade - Asociația ANAIS Luna martie este perioada din an în care femeile ar trebui sărbătorite de cei dragi cu cadouri și flori, simboluri pentru aprecierea și dragostea pe care le-o poartă. Pentru victimele violenței domestice, aceste cadouri sunt însă o formă de amăgire, daruri oferite de agresorii lor din vină, prin care adesea le conving să nu părăsească relația toxică în care se află. Agenția Cheil | Centrade și Asociația ANAIS lansează astăzi campania „Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină”, care scoate la lumină această practică nocivă, redată cu ajutorul unor povești reale de violență domestică. Am discutat cu Mihai Gongu, Executive Creative Director SEE, Roxana Niță, Group Creative Director Cheil Centrade, și Carmen Nemeș, președintele Asociației ANAIS despre campania lansată astăzi, despre platforma izoleazaviolenta.ro, dar și despre violența domestică în pandemie.
3.Cum poți avea grijă de tine în pandemie? Abonamentele medicale și avantajele pentru companii și angajați Pandemia de coronavirus a dat întreaga lume peste cap, iar sănătatea, poate înainte ușor ignorată, a ajuns acum în prim plan. Cum să avem grijă de sănătatea noastră și să ne depășim teama de a accesa servicii medicale? MedLife a conceput mai multe programe de sprijin atât pentru companii, cât și pentru abonați, în așa fel încât să te poți preocupa de starea ta de bine, fără a te confrunta cu anxietatea care vine la pachet cu situația actuală. Companiile reușesc astfel să își protejeze angajații și clienții, iar abonații pot beneficia de consultații, analize, servicii de imagistică și de spital, atât preventiv, cât și pentru a-și gestiona afecțiunile curente.
4.INTERVIU Bogdan Pivariu, candidatul PNL pentru Primăria Florești: Ne concentrăm pe trei mari proiecte: pe centura metropolitană, pe Spitalul Regional de Urgență și pe metrou/ Floreștiul e inclus în fiecare dintre ele cu o poziție privilegiată Bogdan Pivariu este candidatul PNL pentru Primăria Florești, județul Cluj și își propune să rezolve lipsa infrastructurii și să ofere locuitorilor mai multe spatii educative și recreative. În ceea ce privește proiectele comune cu Clujul, candidatul PNL spune că acum se concentrează pe trei mari proiecte: pe centura metropolitană, pe Spitalul Regional de Urgență și pe metrou. “Centura metropolitană străbate Floreștiul și va prelua cea mai mare parte din trafic. Avem două stații de metrou încă din prima etapă a acestui proiect, iar Spitalul Regional de Urgență, cel mai mare din Transilvania, va fi la noi în comună. Acesta este și trebuie să fie statutul unei localități din zona metropolitană. Creștem împreună cu Clujul și prosperăm împreună cu Clujul, nu numai la nivel municipal, ci și județean”, a declarat Bogdan Pivariu.
5.RepMeter - un instrument inovator de măsurare a reputației brandurilor- webPR Reputația este un activ intangibil al unei companii, care poate deveni cel mai important scut de apărare într-o situație de criză. Studiile arată că jumătate dintre consumatori vor pune la îndoială atributele unui brand dacă acesta are recenzii negative, iar 70% dintre cei care își caută un job nu vor accepta unul din partea unei companii cu o reputație proastă. În plus, 8 din zece companii au observat îmbunătățiri în ceea ce privește valoarea de piață după ce și-au îmbunătățit reputația.
6.Povestea unui antreprenor care a aplicat la IMM Invest: Când a fost declarată starea de urgență, am pierdut peste 50% din cifra de afaceri În 2012, Ferma Bunicii, care aduce în casele consumatorilor carne și ouă de prepeliță, a început cu 400 de prepelițe și un incubator de capacitate mică. Pe măsură ce a trecut timpul, afacerea s-a extins cu construcția unui abator și a unei ferme mari, precum și prin deschiderea primului centru de procesare de carne și ouă. Astăzi, Ferma Bunicii produce peste 1.500.000 de ouă pe lună, dar starea de urgență i-a adus pe fondatori într-o situație delicată, moment în care aceștia au decis să aplice la programul IMM Invest prin Banca Transilvania.
7.Academia de Studii Economice din București organizează în luna septembrie, exclusiv online, concurs de admitere la programele de studii universitare de licență, masterat și doctorat Academia de Studii Economice din București, liderul învățământului superior economic și de administrație publică din Europa de Sud-Est, anunță că va organiza, exclusiv online, un nou concurs de admitere în luna septembrie pe locurile rămase disponibile la programele universitare de licență, masterat și doctorat. Toate informațiile necesare viitorilor candidați sunt postate pe site-ul instituțional www.ase.ro și pe pagina oficială de Facebook ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCUREȘTI.
8.Banca Transilvania a aprobat 1.000 de credite în cadrul IMM Invest Banca Transilvania a aprobat 1.000 de credite în cadrul IMM Invest, program care susţine antreprenorii prin acces la lichiditate, prin garantarea majoritară a acestor credite şi subvenţionarea dobânzii de către Stat până la finalul anului.
9.Grupul GRAMPET donează Spitalului Clinic de copii Victor Gomoiu din București un aparat de testare de Coronavirus și 1.000 de kituri Grupul GRAMPET continuă campania lansată în luna mai și donează unul din cele 10 aparate de testare COVID-19 unui spital de copii, respectiv Spitalului Clinic de copii Victor Gomoiu din București, împreună cu 1.000 de kituri de testare.
10.De 1 iunie, Muzeul Antipa își redeschide porțile! Ce cadou mai plăcut poate oferi Muzeul Antipa copiilor decât redeschiderea sa, pe data de 1 iunie? Dupa lunga despărțire impusă de epidemia de coronavirus, Muzeul Antipa își deschide porțile cu ocazia zilei de 1 iunie, respectând toate măsurile pentru siguranța vizitatorilor.
11.Campania umanitară #leapsapepovesti susţine prin lectură colectarea donațiilor pentru Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din București Alături de nume îndrăgite precum Călin Goia, solistul trupei Voltaj, jurnalistul Adelin Petrișor sau actorul Voicu Hetel, mai mulți părinți, bunici și voluntari din ONG-uri le citesc zilnic povești copiilor, în cadrul campaniei „Leapșa pe povești”. Derulată între 2 aprilie - 1 iunie 2020, campania este asociată unui apel public la solidaritate. Prin donații de cel puţin 10 lei contribuim cu toții la achiziționarea de echipamente de protecție pentru medicii din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din București. Poveștile pot fi accesate pe paginile de Facebook și canalul de YouTube ale inițiatorilor, Asociația Lira Projects și Asociația pentru Educație în Științe Socio-Umane (ESSU).
12.Grupul GRAMPET donează 10 aparate şi 10.000 de kituri pentru testarea COVID-19 În contextul eforturilor de combatere a pandemiei de Coronavirus, Grupul GRAMPET a început o campanie națională prin care va dona câte un aparat de testare de ultimă generație și 1.000 de teste Direcțiilor de Sănătate Publică din centrele în care grupul își desfășoară activitatea - Deva, Craiova, Iași, Constanța, Galați, Ploiești, Timișoara, București, precum și la Debrețin, în Ungaria.
13.Ce trebuie să știe antreprenorii care aplică la IMM Invest și care sunt avantajele programului? Daniel Szekely, Director Executiv Clienți IMM și MicroBusiness la BT, a fost invitat #deladistanță Cine poate aplica la programul IMM Invest, care sunt avantajele programului și ce trebuie să știe antreprenorii înainte de a aplica? Daniel Szekely, Director Executiv Clienți IMM și MicroBusiness la Banca Transilvania, a fost invitat #deladistanță
14.Mesajul Băncii Transilvania pentru cei aproape 32.000 de acţionari: Traversăm cu încredere această perioadă. Curaj, România! Banca Transilvania a transmis un mesaj pentru cei aproape 32.000 de acționari în care îi reasigură pe aceștia că BT continuă să ia masuri pentru siguranța și sănătatea clienților, timp în care a accelerat și proiectele de banking online, echipa fiind mereu alaturi de clienți pentru orice nelămuriri. În mesajul Băncii Transilvania se vorbește despre “Noua matematică”, “Ce ne dă curaj” și “Solidaritate. Mai mult decât banking”.
15.Bootcamp-ul Changeneers : Startup-urile finaliste își prezintă ideile juriului/Sesiuni de mentorat și tips&tricks pentru ideile care au intrat in finală Bootcamp-ul Changeneers : Startup-urile finaliste își prezintă ideile juriului/Sesiuni de mentorat și tips&tricks pentru ideile care au intrat in finală. Finaliștii de anul acesta vor intra, începând cu data de 23 aprilie, în sesiunea de Bootcamp care va dura 2 zile și le va oferi atât informații teoretice cât și interacțiune cu membrii juriului, având astfel ocazia să își prezinte ideile juriului, să pună întrebări și să își valideze direcțiile de dezvoltare.
16.Banca Transilvania a donat până acum 1 milion de euro pentru spitale și comunitate Banca Transilvania a contribuit până acum cu 1 milion de euro pentru a ajuta în lupta împotriva Covid-19 spitalele, medicii, pe cei din linia întâi, arată un comunicat al BT.
17.Tiberiu Moisă, Banca Transilvania, despre programul IMM Invest Romania: Suntem încrezători “Banca Transilvania își propune să se implice semnificativ în facilitarea accesului la programul IMM Invest Romania și credem că aceasta este o măsură de sprijin binevenită pentru firmele romanești”, a explicat Tiberiu Moisă, Director General Adjunct MidCorporate & IMM.
18.Patru mari companii românești lansează platforma integrată „Donează pentru linia întâi" Banca Transilvania, Mobexpert, Bitdefender și eMAG lansează platforma „Donează pentru linia întâi” pentru a ajuta medicii și personalul sanitar, precum și polițiștii, armata și jandarmii, care depun eforturi supraomenești în aceste zile în lupta pentru viață contra pandemiei COVID-19 și îi cheamă pe toți cei care au posibilitatea să li se alăture. Cumulat, cele patru companii au donat până acum 4 milioane de lei și s-au implicat în achiziții, distribuție și organizarea platformei de donații.
19.Digitaliada a premiat creatorii de resurse educaționale/ Câștigătorii ediției 2020 Cele peste 160 de materiale digitale educaționale înscrise în concursul #Digitaliada au fost utilizate pe perioada suspendării cursurilor școlare, alături de alte resurse deschise din cadrul platformei www.digitaliada.ro, de către elevi, profesori și părinți dornici să continue procesul educațional.
20.Grupul GRAMPET lansează Trenul Solidarităţii Româneşti În contextul pandemiei de Coronavirus, Grupul GRAMPET anunță proiectul Trenul Solidarității Românești, mobilizând transportul feroviar pentru companiile românești care realizează importuri de materiale și echipamente medicale din China.
21.BRAT cere sprijin pentru presă scrisă și online în contextul COVID19/ Impactul negativ al crizei este major BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) cere sprijin autoritatilor pentru presa scrisa si online in contextul crizei coronavirusului, care are un impact negativ major asupra industriei. Masurile stabilite de autoritati pentru stoparea epidemiei de COVID19 duc la o scadere cu peste 50% a veniturilor din publicitate si cu peste 90% a celor din vanzarea si distributia la chioscurile de ziare. “Fără sprijinul imediat al autorităților, o mare parte dintre companiile care activează în acest domeniu își vor înceta activitatea, punând astfel în pericol informarea obiectivă și corectă a publicului”, se arata in comunicat.
22.Banca Transilvania donează 1,4 milioane de lei pentru spitale de stat din România În contextul pandemiei de coronavirus, Banca Transilvania donează 1,4 milioane de lei pentru cumpărarea unor aparate de ventilaţie mecanică, echipamente şi materiale pentru spitale de stat din România. Ömer Tetik, Director General BT, spune că "solidaritatea este cea de care avem nevoie cel mai mult în această perioada"
23.Coronavirus: Cum învingem plictiseala celor mici: activități de făcut acasă cu copiii Este pandemie de coronavirus și trebuie să stăm în casă și să ne protejam, atât pe noi, cât și pe ceilalți, iar părinții simt destul de puternic provocarea acestor zile, în care nu pot scoate copilul în parc sau în alte locuri în aer liber. Copiii se pot plictisi ușor, iar când jocurile sunt limitate în interiorul casei, este nevoie oricând de idei de activități și experimente pe care le putem face repede și ușor. Vedeți în articol idei de activități pe care le puteți face cu copiii în casă
24.Parteneriat stategic între SmartTube si ARBOmedia pentru vânzarea de publicitate pe SmartTV La un an de la lansarea pe piață, Smart Tube și ARBOmedia anunță parteneriatul pentru vânzarea unui format de publicitate revoluționar, distribuit prin intermediul telefoanelor mobile pe smart-tv-urile din București și Ilfov.
25.MedLife inaugurează a doua hyperclinică în Galați Sistemul Medical MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, continuă planurile de extindere și deschide a doua hyperclinică în Galați, care pune la dispoziția gălățenilor servicii de ambulator și imagistică. Investiția în noua unitate medicală a fost de 1,5 milioane de euro.
26.webPR Unteatru de copii: Spectacole dedicate publicului tânăr din București Pe 25 august, unteatru și Asociația Culturală pentru Educație prin Artă lansează Unteatru de copii, un concept inedit și original în peisajul teatral bucureștean, care cuprinde producții teatrale dedicate publicului tânăr și foarte tânăr. Unteatru de copii este creat de cele două organizații, care s-au întâlnit pe teritoriul comun al proiectelor culturale și educative, menite să atragă noi publicuri către zona artelor din România și să încurajeze tinerele generații de actori, regizori și scenariști de teatru și film.
27.Ti-e frică de șerpi? Află ce trebuie să faci pentru a-ți învinge teama/ Primul seminar gratuit dedicat persoanelor cu fobie de șerpi va avea loc la București, joi 22 august Doru Panaitescu, blogger pasionat de fotografie de natură, va susține în premieră un seminar naturalistic gratuit destinat persoanelor care manifestă fobie de șerpi, informează un comunicat remis către Hotnews. Seminarul gratuit de joi, 22 august, va fi găzduit de Zitec, la sediul din Splaiul Unirii 165, la ora 17.30. Intrarea este liberă. Pe parcursul evenimentului, Doru va prezenta în detaliu toate speciile de șerpi din țara noastră, alături de principalele specii de șerpi din restul Europei, detalii despre speciile veninoase de la noi, precum si un ghid util cu noțiuni de prim ajutor în caz de mușcătură.
28.VIDEO INTERVIU Dr. Toma Vlad, medic specialist stomatolog: Periuța de dinți electrică este mult mai eficientă decât periuța clasică Dr. Toma Vlad, medic specialist stomatolog, a vorbit într-un interviu acordat HotNews.ro despre plombele dentare, durata de viață a acestora și apariția cariilor, dar și despre mitul care spune că “daca nu ne doare, nu trebuie să mergem la dentist”. Detartrajul nu afectează plomba dentară, iar cariile incipiente nu dor niciodată, explică Dr. Toma Vlad.
29.DENT ESTET și-a consolidat poziția de lider de piață detașat, de-a lungul celor trei ani de la tranzacția cu MedLife În 2019 se împlinesc trei ani de la cea mai mare tranzacție de pe piața serviciilor de medicină dentară din România, prin care grupul MedLife a obținut un pachet majoritar din acțiunile companiei DENT ESTET, restul fiind în continuare deținute de fondator, dr. Oana Taban. Mai mult decât atât, DENT ESTET aniversează anul acesta 20 de ani de activitate în România. Analiza rezultatelor din toți acești ani arată o creștere accelerată a indicatorilor de business după tranzacție comparativ cu ritmul anterior caracterizat mai degrabă prin continuitate și stabilitate. Unele dintre cele mai importante evoluții s-au înregistrat la nivel de număr de unituri dentare, număr de pacienți, vizite în clinici, dimensiunea echipei, cereri pentru tratamente complexe și abonamente corporate.
30.Sistemul Medical MedLife încheie primul semestru al anului cu o creștere a vânzărilor de 23% față de aceeași perioadă a anului trecut MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, a înregistrat în primele șase luni din acest an o cifra de afaceri consolidată pro-forma în valoare de 461 milioane lei, în creștere cu 23% față de aceeași perioadă din 2018. Compania a raportat rezultate în creștere și la nivel de profit. Astfel, valoarea consolidată pro-forma a EBITDA a fost de 78 milioane lei în crestere cu 81% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce valoarea consolidată pro-forma a profitului net a fost de cca. 14 milioane lei, în creștere cu 130% față de S1 din 2018.

1 2 3 4 5 6 7 8  ... 211 

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by