Bucuresti: Un barbat a murit dupa ce a fost calcat de tramvai, in cartierul Rahova

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 17 mai 2011, 12:10 Ultima ora

Un barbat in varsta a murit, marti dimineata, dupa ce a fost calcat de tramvai la un semafor din cartierul Rahova din Capitala, anunta Mediafax. Politistii au intocmit dosar de cercetare penala pentru ucidere din culpa pe numele conducatorului mijlocului de transport in comun, urmand sa stabileasca daca victima a trecut sau nu pe culoarea rosie a semaforului. Barbatul lovit de tramvai a murit dupa ce paramedicii au incercat timp de aproximativ o ora sa-l resusciteze.

Accidentul a avut loc, marti, in jurul orei 10:30, in cartierul Rahova, spre strada Sebastian, a declarat purtatorul de cuvant al Brigazii de Politie Rutiera, Ioana Stancu. Potrivit Ioanei Stancu, in cadrul anchetei vor fi analizate probe de la fata locului si vor fi audiati martori oculari.


Citeste mai multe despre   






















2274 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Cehia (Marţi, 17 mai 2011, 12:05)

    Porcurorul General [utilizator]

    In Cehia tramvaiul are prioritate la trecerile de pietoni nesemaforizate. Din cauza asta multi straini sunt surprinsi cand ei trec pe la trecere dar tramvaiul care vine spre ei nu incetineste.
    • +1 (1 vot)    
      A! Atunci d'aia! (Marţi, 17 mai 2011, 13:20)

      Nanaboz [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      Bine ca ai zis, ca nu intelegeam ce s-a intamplat si cum de a dat tramvaiul peste saracul om in Rahova...

      Acum e clar!

      :-)))
      • 0 (0 voturi)    
        Eu am fost in tramvai (Marţi, 17 mai 2011, 15:08)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Nanaboz

        si nu s-a auzit nimic decit frina brusca si liniste.

        Locuiesc in zona si ma duceam la munca, pot sa va spun ca semforul este foarte prost proiectat, deoarece nu s-a tinut cont si de factorul uman.

        Sint 4 semafoare unul pe fiecare parte a strazi a treceri de pietoni si cite unul pe fiecare sens al tramvaiului, care are si un mic refugiu.

        Se intimpla astfel, actionez butonul de pe strada sa se faca semanforul verde pt pietoni, apuci traversezi dar daca vine un tramvai la cel putin 100m, foarte repede semafoarele puse pe linia de tramvai (refugiu) se face rosu, si nu observi ca nu e rosu, deoarece din reflex te uiti la cel de pe strada, care e in continuare VERDE.

        Deci cum am psus eroare umana din 2 parti a proiectantului (autoritatile care au aprobat ....s.a.m.d) si a pietonului ca nu a fost atent.

        Vatmanul, parerea mea, daca in momentul ala semafoarele functionau cum am spus mai sus, nu are nici o vina, dar daca semanforul nu funtiona, are o parte de vina, ca nu redus viteza, stiu ei politisti mai departe
      • +1 (1 vot)    
        Fireste (Marţi, 17 mai 2011, 17:18)

        moucha [anonim] i-a raspuns lui Nanaboz

        Sunt convins ca din textul meu ati inteles si cum ii cheama si pe vatman si pe victima, insa v-a scapat esentialul: exista locuri in UE unde regulile la trecerile de pietoni sunt altele decat "acasa" si am scris acest mesaj ca sa vada unii (fireste, nu Dvs.) si sa stea mai putin cu castile in urechi si mai mult cu ochii in afara ecranului de mobil cand trec strada, chiar si pe la zebra. Pentru ca s-ar putea sa dea ceva peste ei si sa nici nu stie ce a fost si mai mult, sa fie total vina lor. Cand veti afla ca la accidentele de tramvai din Praga 75% din cei loviti sunt turisti straini, veti intelege... Evident de ce: pentru ca nu stiu legea locului si dau atentie camerei mai mult decat la ce se intampla in jur. Dar evident: cati turisti avem noi in Rahova ?!?
  • +2 (2 voturi)    
    INDIA (Marţi, 17 mai 2011, 14:07)

    747 [utilizator]

    D-aia nu exista tramvaie in India... pentru ca populatia este imposibil de educat. La fel si in Rahova, nu inteleg de ce circula tramvaie pe acolo ...
    • +1 (1 vot)    
      egzact (Marţi, 17 mai 2011, 14:02)

      balas [anonim] i-a raspuns lui 747

      Cei din Rahova nu (pro)vin din India. Rahova=Mica Indie
    • -1 (1 vot)    
      Dar ce intelegi? (Marţi, 17 mai 2011, 16:20)

      anado tauriga [anonim] i-a raspuns lui 747

      Nu toti prostii reusesc sa inteleaga de ce circula tramvaiele in Rahova...
  • 0 (0 voturi)    
    Accident de tramvai in Rahova (Marţi, 17 mai 2011, 15:33)

    Bucuresteanul [anonim]

    Pentru cei trei "atoatestiutori", sa nu le zic mai urat , de mai sus, o intrebare : Ati fost la fata locului, ati vazut cu ochii vostri cum s-a intamplat nenorocirea? Daca da, ajutati organele de Politie in ancheta,depuneti marturie! Daca nu, atunci nu mai scrieti prostii, doar sa va aflati in treaba, sa fiti interesanti! De ce neaparat mortul trerbuie sa fie de vina?Nu vi s-a intamplat chiar niciodata sa calatoriti in mijloacele RATB si sa vedeti ca cel ce conduce nu e atent, vorbeste la telefonul mobil, discuta cu "musafiri" aflati in cabina autovehiculului( desi Regulamentul disciplinar RATB interzice acest fapt),sau pur si simplu forteaza nota, conduce agresiv, la intimidare, la adapostul marimii vehiculului si faptului ca are asigurare CASCO de la firma ?De ce nu ar putea fi si vina vatmanului?Daca pietonul a traversat corect si vatmanul a fost neatent sau a fortat trecerea pe rosu ?Mai judecati inainte de a va apropia de tastatura!
  • +1 (1 vot)    
    pacat de victima (Marţi, 17 mai 2011, 16:22)

    alina [anonim]

    da tre sa fii nauc rau de tot sa nu vezi ca vine tramvaiu sa te calce....
    credinta oarba ca daca esti pe trecerea de pietoni nu se intampla nimic l-a costat viata...

    multi uita ca si la trecea de pietoni cel care traverseaza trebuie sa se asigura; chiar daca e si semaforizata tot te uiti ca poate vine vreun tembel si te calca...
  • 0 (0 voturi)    
    INTERVENTIA (Miercuri, 18 mai 2011, 8:18)

    Cetatean [anonim]

    Dincolo de cum a ajuns victima sub tramvai, vad ca nimeni nu a sesizat modul de interventie pentru posibila salvare: A durat cca o ora pana sa vina echipa specializata a RATB pentru ridicarea tramvaiului sa faca loc de scoatere a victimei . Am vazut personal ca in tot acest timp victima misca. Ridicarea tramvaiului s-a facut anevoios cu un simplu vinci manual pe partea stanga, iar dupa ridicare, tramvaiul nu a fost asigurat prin alti suporti ci a stat doar pe vinci, ceea ce pentru pompierii intrati sub vagon ca sa scoata victima, a fost un mare risc daca vinciul ar fi cedat. Locul de ridicare trebuia sa fie pe rama boghiului, nu pe talpa de ridicare a caroseriei, deoarece victim era sub boghiu, iar ridicarea pe talpa caroseriei consum timp si distanta de ridicare prin relaxarea suspensiei elastice, in afara de timpul de desfacere prealabil a ecliselor de legatura dintre rama de boghiu si traversa scilanta , solidara cu caroseria.Cel mai grav aspect este ca sistemul de salvare care exiata pe fiecare tramvai, si care impiedica ajungerea victimei sub boghiu intre roti, nu a functionat, "cosul " salvarii nefiind eliberat. Aceasta functioneaza automat daca gratarul salvarii este reglat corect, dar in cazul de fata a fost reglat prea sus sau cosul salvarii era blocat sa nu cada chiar daca ar fi fost eliberat de gratar.Eu cred ca victima avea sanse de salvare.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri