Accident grav pe DN 1: Un motociclict a murit, alte trei persoane au fost ranite

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 25 aprilie 2011, 20:52 Ultima ora

Un om a murit si alti trei au fost raniti in urma unui accident rutier care a avut loc, luni, pe DN 1, la km 74, in zona localitatii prahovene Baicoi, in accident fiind implicate doua autoturisme si o motocicleta, anunta Agerpres. Motociclistul a decedat in urma accidentului.

Doi dintre raniti, care au suferit traumatisme cranio-cerebrale, au fost transportati cu ambulanta SMURD la Unitatea de Primiri Urgente a Spitalului Judetean de Urgenta Ploiesti, a declarat purtatorul de cuvant al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Prahova, Marina Dinu. Un al treilea ranit a fost preluat de Serviciul Judetean de Ambulanta si transportat la spital.

''Deocamdata nu se cunosc cauzele producerii acestui accident, echipaje al politiei aflandu-se la fata locului pentru cercetari'', a declarat purtatorul de cuvant al Inspectoratului Judetean de Politie Prahova, Raluca Brezeanu.


Citeste mai multe despre   





















8441 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Naspa accidentul (Luni, 25 aprilie 2011, 21:56)

    anonim [anonim]

    Condoleante familiei.

    O motocicleta, ceva gen BMV, intrase in spatele unui Corsa.

    Impactul, extrem de violent, exact pe mijlocul Corsei, practic haionul ajunsese pe bord.

    Nu-mi pot explica violenta impactului, posibil ca masina sa fi facut stanga de la Baicoi si astepta sa intre in coloana spre Bucuresti... sau motorul avea cu peste 100km/ora in plus fata de masina.

    La fel nu-mi pot explica cum de motociclistul a intrat "frontal" ca si cum nu ar fi vazut masina sau nu ar fi incercat sa o evite.

    O sa apuc oare sa vad drumuri decente in Romania ?!? Murim ca mustele.
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Marţi, 26 aprilie 2011, 7:58)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      "Impactul, extrem de violent, exact pe mijlocul Corsei, practic haionul ajunsese pe bord." -> Indiferent cine este de vina, daca motociclistul mergea cu viteza regulamentara sfarsitul ar fi fost cu totul altul.
    • 0 (0 voturi)    
      Accident dn1 (Marţi, 26 aprilie 2011, 11:37)

      marius [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Au fost implicate motorul, un Peugeot 207 (in care s-a infipt motocicleta) si un seat galben...insa nu asta e important. Cert este ca motorul nu era facut praf....ci masina era sifonata,,asta e ciudat..
      Condoleante familiei!
  • +3 (3 voturi)    
    Haos pe sosele (Marţi, 26 aprilie 2011, 8:25)

    John [anonim]

    Soselele din RO sunt ca o ruleta ruseasca, de fiecare data cand pleci la drum speri sa nu ai glontul pe teava. Asta dovedeste lipsa de educatie , trebuiesc legi mai aspre , amenzi usturatoare si chiar inchisoare pentru cei care o iau razna pe sosele.
  • +6 (10 voturi)    
    nici BMW nici Corsa, nici 100km/h (Marţi, 26 aprilie 2011, 8:29)

    motorelu [anonim]

    Ca motociclist sunt deja patit pe strazile din Romania chiar daca merg cat se poate de prudent. Ca sunt etichetat donator de organe, racheta etc si cu asta m-am obisnuit.

    Avem o reputatie proasta din cauza catorva manelisti si cocalari, cu sau fara carnet, cu sau fara casca, pusi pe mers tare si cu fitze ca sa fie pitzi impresionata.

    Ce este insa si mai deranjant - in cazul unui accident moto, invariabil motociclistul are "100, poate chiar 200km/h!" Ca toti sunt experti in dinamica accidentelor si au radar pe telefon mobil!

    Citind si primul post vad aceeasi atitudine - avea "100 peste cat avea masina"!!!! Atat de priceput este observatorul incat nu a observat ca motocicleta BMW era de fapt o Honda model touring (nu de viteza cum cred unii!) iar ..."Corsa" era de fapt un...Peugeot!

    Nu stiu ce viteza avea motocicleta, probabil nu foarte mica dar nici "racheta" cine a vazut motocicleta dupa impact, arata extraordinar de bine cat despre haionul masinii, fiind un hatchback (adica mult geam si doar un cadru metalic) se deformeaza foarte rapid chiar si la impact redus.

    Asa ca mai usor cu supozitiile si mai lasati-o cu viteza ca nu intotdeauna acolo este problema, sa fiu eu sanatos si 50 bani in pusculita pentru fiecare data mi s-a taiat calea de catre soferi neatenti ori pitzi cu ruju-n buze!
    • +5 (5 voturi)    
      stai tu linistit, (Marţi, 26 aprilie 2011, 11:08)

      hash [anonim] i-a raspuns lui motorelu

      ca nici ca sofer nu esti mai ferit - ti se taie calea de o gramada de masini, marcile cele mai diverse, fara un semnal, fara nimic ..

      unde e zona de 60 noi o calcam fericiti cu 80-90, ne doare-n bascheti de ăilalti, eventual ne bagam in fundul lor, mama lor de mocăiţi ..
    • -1 (3 voturi)    
      140 km\h (Marţi, 26 aprilie 2011, 12:12)

      grig [anonim] i-a raspuns lui motorelu

      140km\h.la aceasta viteza era blocat acul vitezometrului la moto.NO COMMENT.
      • +3 (3 voturi)    
        Irelevant (Marţi, 26 aprilie 2011, 14:57)

        Budd [anonim] i-a raspuns lui grig

        Acul se blocheaza arbitrar,nu la viteza cu care te deplasezi. Daca ar fi adevarat,multe dintre dileme s-ar rezolva. Acul vitezometrului in aproximativ 99% din cazuri se gaseste pe 0,restul de 1% fiind doar evenimente total intamplatoare. Un Bora luat din spate,stationand, indica 170 kmph. La fel am vazut un Logan lovit (in mers, e drept) cu acul la 180 kmph.Insa, in general acul se intoarce la zero ceea ce este absolut logic.
        PS: ai o poza cu viyezometrul respectiv blocat la 140 kmph?
  • 0 (0 voturi)    
    Am trecut si eu ieri (Marţi, 26 aprilie 2011, 8:30)

    drak latinu [utilizator]

    Pe langa locul accidentului si motorul era praf ca si jumate din corsa ...
  • -1 (3 voturi)    
    lui John (Marţi, 26 aprilie 2011, 11:15)

    asasdsf [anonim]

    nu numai analfabetii din trafic ar trebui pedepsiti, ci si cei care au refuzat si refuza constructia de autostrazi si sosele civilizate (asta e chestie de siguranta nationala, ca si infrastructura in sanatate etc. etc.)
  • +6 (6 voturi)    
    moto in Ro (Marţi, 26 aprilie 2011, 11:22)

    trafic [anonim]

    Oricat ar incerca motociclistii din Ro sa blameze lipsa de respect a soferilor romani (sau Bucuresteni), vina o poarta de cele mai mult ori ei (motociclistii). In Viena nu vezi nici un motociclist facand slalom printre benzi, la noi motocicleta este folosita pe post de mijloc de transport rapid pentru ca poti sa "crosetezi" printre masini...la "ei" motociclistii stau frumos la stop in spatele masinilor...Campaniile care incearca sa sugereze ca motociclistii sunt victime in trafic sunt semi-ipocrizie, soferii sunt la fel de neatenti cu masini ca si cu motociclete...pe moto insa esti mult mai vulnerabil la greselile tale si ale celorlalti.
    • +2 (2 voturi)    
      subscriu (Marţi, 26 aprilie 2011, 11:34)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui trafic

      Motociclistul e potential donator de organe atata timp cat croseteaza printre masini total imprevizibil. Nu apuci sa-l vezi, daramaite sa mai semnalizeze intentia de a schimba banda . De fapt, ei nici nu au benzi... Acum nici soferii nu prea mai tin cont de ele in Romania, de ce ar tine motociclistii?
    • 0 (6 voturi)    
      @c//de Vienna (Marţi, 26 aprilie 2011, 12:34)

      bogdan192 [utilizator] i-a raspuns lui trafic

      ///, ai plecat in Viena degeaba. In Bruxelles, mopedelor si motocicletelor li se face loc in trafic. In Paris masinile se dau la o parte sa faca loc motoarelor, sa nu mai ocupe locul celorlalte autovehicule ce asteapta la semafor. Tot in Franta motociclistii au organizat o parada in care ~100 de motociclete au mers la distanta de 2 metri unul de altul cu 50 km/h prin oras fiecare motor ocupand complet o banda. Rezultatul: haos in trafic.
      In Bucuresti, daca ar putea ar trage peste tine daca te vad ca treci pe langa ei daca stau in coloana. Cum sa astepte el ca prostul in coloana si tu sa ajungi cu 2 minute mai devreme acasa. Sa moara si capra lui!
      Motociclistii nu "stau frumos la stop in spatele masinilor" in principal pentru ca daca daca ridica vita din spate piciorul de pe ambreaj, te face sandwich de masina din fata. Pe incercatelea, in coloana cu alte masini, motociclistii sunt mult mai vulnerabili decat in capatul coloanei.
      Soferii sunt mult mai neglijenti cu aia pe doua roti din mai multe motive (nesimtire, lipsa de educatie, "lasa ca ma ocoleste el ca-i pielea lui in joc" sau pur si simplu lipsa de cunostinte rutiere rezultat al faptul ca a luat carnetul pe spaga) iar rezultatele accidentelor masina+motor sunt mult mai grave decat in cazul masina+masina. Campaniile alea de care vorbesti tu sunt de obicei facute dupa ce murim destui ca sa se sesizeze ONG-urile cvasi-inexistente la noi care ar trebui sa ne apere drepturile de participanti la trafic si in cele mai multe cazuri au 0 efecte.
      Fac retarzii misto de motociclisti ca suntem "donatori de organe" dar nu se gandeste unu ca la un impact frontal la 90 km/h cu un autovehicul care circula din directie opusa cu viteza similara (biped mononeuronal care a adormit la volan) nu mai ramane nici un organ intreg de donat, cu tot echipamentul de pe lume.(editat de HotNews.ro)
  • +1 (3 voturi)    
    un pic de RESPECT (Marţi, 26 aprilie 2011, 13:41)

    Emilia [anonim]

    dragi participanti la discutie,
    consider ca RESPECTUL este cel care lipseste in cazul multor conducatori auto sau moto. Vorbesc despre respectul fata de partenerii de trafic si fata de ei insisi. In marea lor majoritate acesti conducatori auto/ moto se gandesc doar la ei, fara a zabovi o clipa pentru a realiza ca intreaga coloana de masini are acelasi scop: acela de a ajunge repede si in siguranta acasa.
    Oare s-a gandit cineva ca in majoritatea masinilor aflate pe DN1 ieri la ora accidentului erau familii care fusesera cu copii la munte in ziua de Pasti? Este cazul meu- cu doua fetite pe bancheta din spate, mergand bara la bara disciplinat in coloana creata, am observat siderata cum zeci de masini depaseau prin dreapta- doua roti pe asfalt si doua pe camp, doar pentru a "fura" cativa metri fata de ceilalti. Si atunci va intreb: oare starea drumului este unicul vinovat pentru accidentele produse? Sau contribuim fiecare dintre noi prin egoism si lipsa de respect? Toleranta fata de partenerul de trafic este zero chiar si intr-o astfel de zi cu semnificatie sfanta pentru majoritatea locuitorilor Romaniei. In acest context mi se pare putin importanta viteza motociclistului sau marca autoturismului implicat.
    Sanatate tuturor si un pic mai multa intelegere. Cristos a inviat!
    • 0 (0 voturi)    
      Aproape corect... (Marţi, 26 aprilie 2011, 16:28)

      Gicu [anonim] i-a raspuns lui Emilia

      Adevarat a inviat! Intr-adevar, starea drumurilor nu e unicul vinovat pentru accidentele produse insa viteza cu care se deplaseaza participantii la trafic este foarte importanta, pentru simplul motiv ca intr-un fel eviti un obstacol circuland regulamentar, intr-un cu totul altfel cand circuli cu 200+km/h; e fizica pura si probabil ca cei care o sfideaza au lipsit la orele respective.
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 27 aprilie 2011, 22:03)

    hai nu fiti asha [anonim]

    Hristos A inviat ma scuzati ca ma bag nu am treaba cu motoarele sau stiu eu altcva dar sunt sofer de masina in fn nu cont asta ma refer la baieti cu motoarele ei nu stiu altcva decat sa ii dea blana ma uitam la baiatu ala care a fak acciident cum mergea pe posada jiceai ca e singur pe drum nu avea treba omu si avea cel putin 150-160...deci numai va feriti voi ''motociclisti''ca asha este dati blana `ca se vad cu motor si sunt smecheri ''DUMNEZEU NE DA DAR NU NE SI BAGA IN SAC !!!'' pe aglomeratia aia ganditiva ca eu pana sa faka el accident aveam cu masina 195...el avea foarte mult ;) asa ca DUMNEZEU SA-L IERTE !!! alt ceva numai zik
  • 0 (0 voturi)    
    sa deschis sezonul moto si al accidentelor moto (Joi, 28 aprilie 2011, 13:04)

    anonim [anonim]

    multi se baga in seama fara sa stie macar ce inseamna motociclismul si ce riscuri ne asumam.Sunt posesorul unui motor de 1800cmc si stiu prea bine ce inseamna acceleratie si franare ...
    Riscurile noastre sunt foarte multe ex: soferi auto care vb la mobil , soferite neatente care nu se asigura la schimbarea benzi de mers, gropi,canale ,acceleratie extrem de rapida ...etc. Nu ai cum sa mergi cu o viteza foarte mare in aglomeratie pe motor .Poate ca motociclistul a accelerat iar soferul autovehicolului a franat .Moment in care motociclistul nu a mai avut timp de reactie si probabil nici spatiu de franare....vina sigur a fost a lui avand in vedere ca a lovit un autoturism in spate .


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă