Elena Udrea, blocata in trafic intre Constanta si Cernavoda

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 2 mai 2010, 20:22 Ultima ora

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a fost blocata in trafic o ora si jumatate, intre Constanta si Cernavoda, la intoarcerea de la evenimentele organizate pe litoral de 1 si 2 Mai.

"As fi foarte suparata, daca n-as fi foarte incantata de numarul mare de turisti care si-au petrecut minivacanta de 1 Mai pe litoral", a declarat Udrea, citata de Mediafax.

"Faptul ca, din totalul de 6 milioane de euro cheltuiti de turisti, la nivel national, pentru minivacanta de 1 Mai, 4 milioane de euro s-au cheltuit pe litoral arata ca eforturile de promovare ale ministerului si operatorilor din turism de la Marea Neagra au avut rezultate", a mai spus ministrul.

Elena Udrea a adaugat ca, pentru evenimentele de 1 Mai, institutia pe care o conduce a alocat 90.000 de euro, inclusiv TVA, iar operatorii privati au alocat la randul lor cateva sute de mii de euro.

Peste 86.000 de romani si-au petrecut ziua de 1 Mai in statiunile din Romania si doar 11.000 in strainatate, turistii cheltuind pentru aceasta minivacanta aproape sase milioane de euro, potrivit datelor Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR). Din totalul turistilor care au ales destinatiile interne, 35.000 s-au aflat pe litoral, cu 43% peste asteptarile hotelierilor.


Citeste mai multe despre   



















2894 vizualizari

  • +11 (13 voturi)    
    sa o ia pe autostraziile construite in 20 de ani (Duminică, 2 mai 2010, 20:35)

    mav [anonim]

    politicieni, nu mai stati in blocaje....mergeti pe autostraziile construite de voi in ultimii 20 de ani...ca e plina tara de autostrazi si drumuri impecabile...mergeti pe ele...de ce stati in blocaje???
    • +5 (11 voturi)    
      hmm... (Duminică, 2 mai 2010, 21:04)

      blondul cu ochi albastrii [anonim] i-a raspuns lui mav

      trebuia sa o ia pe centura(ocolitoare)
      nu e mare paguba daca ajunge la sedinta de guvern mai la toamna
  • +8 (8 voturi)    
    Cine este Elena Udrea? (Duminică, 2 mai 2010, 20:43)

    worker [anonim]

    De ce trebuie sa vorbim despre Elena la orice ora din zi si noapte??? De ce nu vorbim despre ministru muncii care raspunde de soarta a milioane de salariati? De ce nu vorbim de ministru mediului care pe furis impinge proiectul Rosia Montana spre realiyare? De ce nu vorbim despre incompetenta ministrului sanatatii care in afara de demiteri nu stie cum sa insanatoseasca sistemul sanitar care ne priveste pe toti? Ne este permanent servita dna Udrea! De ce? Ca la viitoarele alegeri sa zica rominul :"decit sa votez un necunoscut cu barba mi bine pe udrea ca tot o cunosc" ??!!! Hai sa scoatem capul din nisip si sa vedem cine si de ce ne manipuleaza (chiar frumos, chiar cu ciorapi roz si ghetute Chanel). Dar ciorapii roz si ghetutele Chanel nu vor plati intretinerea si nici spaga la doctor!
  • +10 (10 voturi)    
    Am sesizat... o reforma: (Duminică, 2 mai 2010, 20:43)

    Frobenius [anonim]

    Sfirsitul de saptamina nu se mai numeste "week-end". Acum i se spune "minivacanta".
    E bine si macar atit, decit nimic.
    • +2 (2 voturi)    
      minivacanta = miniprostie =minipraf in ochi (Duminică, 2 mai 2010, 22:01)

      Gloria [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

      a ajuns si un weekend sa fie rebotezat in criza asta de solutii
  • +4 (12 voturi)    
    ea o fi bucuroasa... (Duminică, 2 mai 2010, 20:47)

    diu1so [utilizator]

    ...dar ceilalti participanti din trafic? Ce motiv de bucurie au ei?
    Mandrie nationala ca s-a cheltuit 6 milioane euro pe litoral? Pai, banii astia au iesit din buzunarul nostru si au intrat in buzunarul LOR, celor ca UDREA!
    • -2 (8 voturi)    
      e rau ? (Duminică, 2 mai 2010, 21:14)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui diu1so

      deci daca s-au cheltuit de catre turisti 6 mil euro acestia au intrat in "buzunarele economiei private" pai nu asta spuneati toti pana acum ? ca trebuie "stimulata" economia privata ca ea este "singura" care produce, panaceul universal ? Oare tot economia privata va da certificatele de naster, deces samd ? Ma rog ...

      PS inca ceva: daca pt 89.000 oameni turisti a cheltui guv. cate 1 euro de persoana, este mai putin decat taxa de statiune ce sa mai vorbim de tva-ul incasat. asa ca, pt faza asta, 10 pt udrea
      • +3 (5 voturi)    
        ai deviat... (Duminică, 2 mai 2010, 21:29)

        diu1so [utilizator] i-a raspuns lui Tudor bugetar

        economia privata reala in niciun caz nu este reflectata de ce se intampla pe litoralul romanesc. acolo sunt cateva clanuri..

        iar economie relansata e atunci cand cetateanul cumpara constant si nu 2-3 mici de 1 mai.
      • +1 (1 vot)    
        M-am saturat! (Duminică, 2 mai 2010, 22:38)

        lsm [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

        Panaceu universal??? Terminati cu aceasta prostie! Cititi aici http://dexonline.ro/definitie/panaceu
        si folositi numai panaceu! La fel m-am saturat de "locatie" in loc de situare (in romana locatie inseamna chirie!!!) si "punctual" care inseamna sa ajungi la timp nu sa subliniezi un anumit aspect!
        • 0 (0 voturi)    
          nu exista sinonime acceptabile (Duminică, 2 mai 2010, 23:02)

          cristea [anonim] i-a raspuns lui lsm

          nu mai fi asa indarjit, ca multi stim asta, dar suntem nevoiti sa le utilizam ca atare, pentru ca nu avem altceva la inde...gura.

          limba romana e o limba vie. stai linistit, ca cei de la Academie vor impamanteni noile sensuri in curand, tocmai pentru ca societatea o cere. am in vedere "locatie" si "punctual", nu si "panaceu".
          • +1 (1 vot)    
            Ba da, (Duminică, 2 mai 2010, 23:24)

            lsm [anonim] i-a raspuns lui cristea

            sunt indarjit si asa ar trebuie sa fie toti cei care cunosc limba romana! Si stii de ce? Sunt de acord ca toate limbile sunt vii, dar daca ai deja o definitie a unui cuvant, nu o schimbi ca sa o "englezesti" (vezi locatie). Sunt de acord ca am adoptat, de exemplu, marketing sau computer, dar nu este normal sa schimbam sensul si intelesul unui cuvant deja existent in limba romana.
      • 0 (2 voturi)    
        digitale (Duminică, 2 mai 2010, 22:53)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

        Tudorica, bugetarule, eu acum lucrez in ecomonia privata care chiar produce panaceul universal la un sistem integrat care va produce certificate de nastere, deces, samd DIGITALE.

        Asa ca prietene, pune mana si produ ceva folositor decat sa invarti trei hartii ca eu te las fara servici in curand.
        • 0 (0 voturi)    
          Vise (Luni, 3 mai 2010, 8:57)

          Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          1. "...la un sistem integrat care va produce certificate de nastere, deces, samd DIGITALE" Retin VA PRODUCE. Pana atunci ... nu ai nimic concet decat visul de a te culca cu Noemi Campbell.

          2. Nu eliberez asemenea acte, lucrez cu totul altcva deci atacul tau ma lasa rece. Si inca ceva: acest sistem digital cine il va plati ? Nu statul ? si ca atare te poti tu separa ca economie privata de stat ? vise baietas.

          3. im cer scuze tuturor celor care au fost deranjati de termenul "panaceu".
  • 0 (6 voturi)    
    asa, si (Duminică, 2 mai 2010, 20:53)

    taranistu [utilizator]

    ce merit are ca oamenii au petrecut pe litoral????? Nu cumva PD-L a inventat 1Mai? Si soarele si marea?
  • +2 (6 voturi)    
    minivacanta (Duminică, 2 mai 2010, 20:54)

    Alionte [anonim]

    Cred ca si mai multi romani s-ar fi dus la mare daca ar fi avut sosele decente. Sau in alte destinatii: munte, delta etc. Si daca ar fi avut si bani. Dar mai bine sa vedem "jumatatea plina a paharului" nu-i asa? Si sa ne felicitam pentru reusite!! Bravo, e impecabil!! Ce inseamna 86,000 romani din 22 milioane? Cine urmeaza dupa Grecia?
  • -3 (7 voturi)    
    hihihi... (Duminică, 2 mai 2010, 20:57)

    Codruta N [utilizator]

    S-ar putea ca inghesuiala sa fi fost produsa (si) de cei care veneau din Bulgaria :)))))

    Pe de alta parte, m-as indoi ca tinerii din Vama Veche au cheltuit f. mult, din cate stiu nu se plateste "taxa de statiune" pt. dormit pe plaja :))))))))
    Si de unde stie D-na Udrea (sau presa - sau cine a dat cifrele alea) cati romani au fost in strainatate? Are cineva impresia ca, daca eu as fi plecat, as fi "raportat" cuiva? Nu de alta - dar nu mi-am petrecut "minivacanta" in strainatate acum, deoarece nu-s decat 2 saptamani de cand am revenit din strainanate - si chiar nu m-am apucat sa "raportez" nici unui minister / institut, nici unde am fost, nici de ce, nici cat am stat... samd... si nici n-am de gand sa o fac vreodata! >:
    • +1 (3 voturi)    
      esti naiva.. (Duminică, 2 mai 2010, 21:18)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      ...si tinerii aia cheltuiesc bani... dar totusi, nu ei sunt reprezentativi.. reprezentative sunt cluburile de fitze...acolo unde platesti doar intrare 150 lei..
    • 0 (0 voturi)    
      pai raporteaza aia (Duminică, 2 mai 2010, 21:38)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Cifrele de cazare & stuff circula chiardaca nu vrei tu, poaet doar cei dezorganizati s anu apara si nu sunt reprezentativi.
  • -1 (3 voturi)    
    Eu in strainatate (Duminică, 2 mai 2010, 21:24)

    Mihai [anonim]

    Anul acesta de minivacanta de 1 mai am fost la Barcelona, maine ma intorc. Anul trecut am fost la Roma. Si la anul tot afara voi pleca, atata vreme cad la noi ministerul turismului o vorbeste aiurea despre un turims inexistent si practic nu face nimic. Cand vom avea infrastrucutra necesara si facilitatile turistice voi prefera cu siguranta sa fac turism la noi, pana atunci prefer sa "import" servicii turistice pentru ca sa primesc o adevarata valoare pentru banii mei. Pacat, turismul ca ramura a economiei ar putea sa se duca chiar usor la 10% din PIB si sa faca export de servicii cum fac bulgarii. Udrea decat sa vorbeasca aiurea mai bine ar pune mana si ar crea facilitati turistice, sa ia exemplu de la bulgarii pe care ii considera fraieri.
    • +1 (3 voturi)    
      Hai lasa-ne! (Duminică, 2 mai 2010, 23:10)

      lsm [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Tu pleci in strainatate (daca o fi adevarat) pentru ca ai bani! Alegerea ta nu are nici o legatura cu infrastructura din Romania! Si daca am avea mii de km de autostrada, pentru tine ar fi mai "cool" sa te lauzi prietenilor tai, la fel de parveniti ca si tine, ca ai fost "afara" de 1 Mai. Si stii de ce spun acest lucru? Pentru ca ai folosit termenul de "minivacanta". Care minivacanta??? A fost un sfarsit de saptamana normal: sambata si duminica!!!
      • +1 (1 vot)    
        Hmmm (Luni, 3 mai 2010, 1:35)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui lsm

        Pentru romanii din jumatatea de est a tarii, afimatiile dumneavoastra sunt corecte, e cam greu sa iti petreci weekendul in westul Europei cu bani putini.Dar pentru asta exista si avioane....Nici eu nu prea am timp sa fac planuri de concediu sau 1 Mai, dar niciodata nu mi-a luat mai mult de 10 minute sa imi gasesc un bilet de avion la un pret maxim de 200E/persoana/dus-intors!Hotelurile sunt categoric mai ieftine, in sensul ca ..la aceeasi bani, primesti calitate mai buna (in general).Dar pentru 2 zile nu prea se merita sa te duci nici macar la Costinesti, daca ai un job stresant.Nu cred ca se poate relaxa cineva in vacarmul manelelor si in mizeria de pe plaje.Eu unul nu pot sa stau la plaja printre doze de bere si chistoace de tigari.Si inca o chestiune: gandeam ca dumneavoastra pana am avut ocazia sa ies din Romania si sa vad ca se poate si mai bine, si mai ieftin si cu mai putina bataie de cap!Dar asta nu inseamna ca e regula!1 Mai la Barcelona costa in jur de 500 E/2 persoane(avion+hotel 3 stele+mancare).Atat m-a costat pe mine anul trecut.Asta face cam 20 milioane.Avantaj: am facut 4 ore pana acolo.Cat face romanul cu masina de la Bucuresti la Costinesti? Minim 6 ore (daca nu sunt blocaje, daca drumurile sunt ok, etc).La Costinesti am scapat cu 200E/2 zile/2 persoane/calatorie cu trenul.Categoric e mai ieftin la Costinesti, dar sigur nu e mai "aproape" si sigur nu se compara cu Barcelona.Am incercat sa ma duc la Mamaia anul trecut, dar 2 nopti/2 persoane/hotel 4 stele (=3 la spanioli)/tren, ma costa 2500 RON (625E).Ca sa nu pomenesc de cele 10 ore de stat in tren.Cu masina ies mai scump si e muuult mai obositor!In concluzie, toate variantele au si bune si rele!Apropo, cei care se duc la Barcelona sau prin alte locuri de doua ori pe ani, sunt in general, tineri, care au joburi la companii multinationale si salarii minime de 2500-3000 LEI, net.Daca nu ar avea salariile astea, nici macar nu ar mai sta in Romania, deci nu ar mai posta pe net comentarii.Respecte!
    • 0 (2 voturi)    
      Si eu!!! (Luni, 3 mai 2010, 0:43)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Ai perfecta dreptate!Si eu plec numai afara, e mai ieftin, mai interesant si muuult mai putin stresant!Nu stai blocat in trafic, exista si parcari peste tot (cu plata, ceea ce este normal, ca nu sunt un roman plangacios care inafara de bautul rachiului in fiecare seara, nu mai face si altceva).Si inca o chestie: am fost mereu uimit de ospitalitatea si amabilitatea west-europenilor(cu exceptia francezilor).Cred ca doamna Udrea incearca din nou sa ascunda realitatea si incapacitatea ei de a gestiona un minister care ar putea sa aduca bani multi!Avem cu ce, dar na...daca nu vine cineva sa ne puna si la munca sau sa construiasca in locul nostru....
  • +1 (1 vot)    
    are dreptate (Duminică, 2 mai 2010, 21:33)

    lungu bogdan [anonim]

    si eu as foarte incantat sa am asa ministri daca n-as fi foarte suparat ca traiesc in asa tara.
  • 0 (2 voturi)    
    esti sadica? (Duminică, 2 mai 2010, 22:01)

    Nicky [anonim]

    Eleno, esti sadica, iti place sa te inghesui cu prostimea.... de ce nu ai luat-o pe autostrada?
  • 0 (2 voturi)    
    Incantata... (Duminică, 2 mai 2010, 22:17)

    bubolina [anonim]

    As fi foarte incantata (de litoral) daca n-as fi foarte suparata ca serviciile sunt proaste, ca drumurile sunt proaste, ca lumea e proasta, ca ministresa e asa cum stim cu totii ca e!
  • -1 (1 vot)    
    Ce haioasa este!!!!! (Luni, 3 mai 2010, 0:38)

    Mircea [anonim]

    Daca nu ar fi luat-o dl. Cocos sub aripa lui, poate mai umbla si acum cu niste cocalari pe la Costinesti si Vama Veche si nu mai avea posiblitatea sa ne amuze atat=)).Cred ca domnul Boc ar trebui sa faca un guvern foarmat numai din blonde din astea.Macar ar fi haioase, nu?
  • 0 (2 voturi)    
    Ce eforturi a facut ministerul? (Luni, 3 mai 2010, 0:51)

    Mircea [anonim]

    Eu nu am vazut nici macar un material de promovare, nu am auzit pe nimeni sa spuna macar (fara sa dovedeasca) de ce anul asta vom gasi conditii mai bune pe litoral fatza de anul trecut....Deci, again, ce eforturi a facut ministerul????Ca nu le-a vazut nimeni?Momentan, sunt in Elvetia si pe toate canalele din Franta, Italia si Elvetia, vad reclame care promoveaza minunata Croatie! La ore de maxima audienta!!!Nu am vazut nimic legat de Romania, inafara de crimele zilnice comise in Italia de conationalii nostri!Doamna Udrea, de ce faceti afirmatii pe care nu le puteti sustine???Romanii s-au dus de 1 Mai pe litoral la fel ca si pana acum.Majoritatea au fost studenti si elevi care au cheltuit banii parintilor pe mancare si bautura, platind unor comercianti de la care nu veti incasa decat niste impozite minime pt ca...dupa cum bine stiti, nimeni nu eliebreaza facturi la Vama Veche/2 Mai/Costinesti (puteti intreba Ministerul de Finante de ce se intampla asa).4 milioane de euro este cifra absolut scoasa din burta.Cum ati aflat dumneavoastra ca s-au cheltuit 4 milioane de euroa doar pt ziua de 1 mai, cand azi suntem abia in 2 mai?Iar va bazati pe estimari???=))
  • 0 (0 voturi)    
    Infrastructura (Luni, 3 mai 2010, 7:28)

    roberto [anonim]

    Infrastructura este foarte importanta. Aterizezi in Italia, la Malpensa. Daca o iei spre sud, in maxim 3 ore esti la Rimini, pe coasta Adriaticii (Rimini este un fel de Mamaia, dar un oras cu mult mai civilizat, curat, etc.). Daca o iei spre nord, in maxim 3 ore esti in munti la Como, unde Valea Prahovei ti se va parea un imens tomberon.

    Distantele sunt mult mai mari decat Buc-Sinaia respectiv Buc-Cta, insa autostrazile si drumurile "practicabile" isi spun cuvantul, iar in loc sa te bucuri de privelistea masinii din fata, te bucuri de aer curat sau soare.

    Romania, land of a wrong choice.
  • 0 (2 voturi)    
    La cat mai multe (Luni, 3 mai 2010, 7:55)

    Radu [anonim]

    Ii doresc doamnei Udrea la cat mai multe astfel de peripetii, asta in cazul in care se va mai amesteca prin multime... Poate cu alta ocazie nu va mai avea motiv de bucurie.
  • -1 (1 vot)    
    . (Luni, 3 mai 2010, 15:04)

    Cristina [anonim]

    Aici se vede ce fel de om este Elena Udrea. In loc sa apeleze la elicopter invocand urgente de stat ea a ramas linistita in trafic alaturi de ceilalti participanti
  • 0 (0 voturi)    
    super (Marţi, 4 mai 2010, 14:50)

    clarice [anonim]

    haha. uite ca n-a avut elicopter. oricum, un ministru e bine sa mai traiasca asa cum traiesc cei condusi. sa empatieze... merita sa stai oricum in trafic pentru soaaaaareee si maaaareeee!!!
  • 0 (0 voturi)    
    trafic (Marţi, 4 mai 2010, 16:00)

    Francisc [anonim]

    Acest aspect arata corectitudinea doamnei Udrea care nu a facut abuz de faptul ca este ministru.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version