UPDATE Politia a descoperit o mare parte din armele furate din depozitul Unitatii Militare din Ciorogarla

de Robert Mihailescu     HotNews.ro
Duminică, 27 decembrie 2009, 10:54 Ultima ora

Zeci de persoane au fost ridicate pentru audieri in cazul furtului de arme de la unitatea militara din Ciorogarla
Foto: Agerpres
Politia a descoperit in aceasta dimineata o mare parte din armele furate la inceputul acestui an din depozitul Unitatii Militare din Ciorogarla, anunta Antena 3, care citeaza surse oficiale din Ministerul de Interne.

Seful Directiei de Investigatie a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism (DIICOT), Codrut Olaru, a confirmat, pentru Mediafax, ca a fost descoperita o parte din armele disparute din unitatea de la Ciorogarla, mai multe informatii urmand a fi date publicitatii luni.

Potrivit surselor citate, se pare ca in furtul acestor arme era implicat si Clanul Preda.

Politia si procurorii efectueaza la aceasta ora descinderi in 45 de locuri din Bucuresti, Ilfov si alte judete ale tarii. Descinderile au inceput la ora 6 dimineata.

Cel putin 50 de arme au fost furate, la sfarsitul lunii ianuarie 2009, din depozitul Unitatii Militare din Ciorogarla, printre acestea aflandu-se mai multe pistoale-mitraliera si pistoale-mitraliera cu pat rabatabil, inclusiv o mitraliera cu afet.

Jaful de la Ciorogarla a antrenat destituirea sefului Statului Major al Fortelor Aeriene (SMFA), Constantin Croitoru, si a sefului Directiei de Contrainformatii din cadrul SMG.

Miercurea trecuta, Justitia a decis eliberarea celor opt persoane acuzate in dosarul privind furtul de arme de la Ciorogarla, dupa ce Tribunalul Militar Teritorial Bucuresti a admis solicitarile inculpatilor in acest sens, potrivit Mediafax.

Initial, Tribunalul Militar Bucuresti a prelungit masura preventiva, insa instanta superioara a decis revocarea ei, astfel ca eliberarea celor opt este definitiva.

In 11 ianuarie 2010, instanta militara va relua dezbaterile in dosarul privind furtul de arme de la unitatea militara de la Ciorogarla.

In 2 martie 2009, mai multi militari au fost trimisi in judecata in cazul furtului de arme de la unitatea militara din Ciorogarla, pentru furt calificat, calcare de consemn si nerespectarea regimului armelor si munitiilor.

Valoarea totala a armelor si a obiectelor sustrase din depozitul de armament este de peste 34.500 de lei.

Cel mai recent scandal in care a fost implicat Clanul Preda a avut loc la sfarsitul lui februarie 2009, cand la mall-ul Plaza Romania din Capitala a izbucnit o altercatie dupa ce mai multi barbati mascati au atacat cu arme albe angajatii firmei de paza BGS.

Eugen Preda, implicat in incidentul de la mall, era sportiv al clubului Dinamo Brasov si agent de politie.

Stirea se actualizeaza.


Citeste mai multe despre   



  
10872 vizualizari
  • +3 (21 voturi)    
    Erau descoperite de mai mult timp (Duminică, 27 decembrie 2009, 11:30)

    x [anonim]

    Erau descoperite de mai mult timp, dar nu s-a "scos" stirea ca nu stiau caruia dintre finalistii prezidentiali i-ar fi facut bine, si caruia rau.
    Oricum, paza e de kko in unitatile militare, iar minariile mafiotice din Romania sint tot mai diversificate, mai profesioniste si mai cu iz strategic-financiar-bancar-militar...
    • +21 (23 voturi)    
      dar am si ajuns o natiune de paznici ... (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:01)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui x

      ..vezi barbati in plina putere ,fosti sau actuali sportivi cum pazesc, cate doi ,cazinouri, restaurante,obiective strategice pe langa care dorm in jipane cu motorul pornit,sa dea caldura, malluri , magazine de tot felul..nu mai ai un strungar in tara asta , un sudor k lumea , un mecanic,un instalator..numai bodigarzi si vanzatoare ,plus project manageri prin tot felul de firmulite fara sens ...iar cand se da un jaf ,afli ca e omul politiei, ca e bagat in crima organizata ,ca a furat si el ca omu, dar in rest colaboreaza cu politia ,e baiat bun si are si avocat bun,asa ca e o problema de ore sa ii dea drumul....etc...
      • +11 (11 voturi)    
        Nu prezinta pericol public (Duminică, 27 decembrie 2009, 15:08)

        Y [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Si toti cetatenii astia model care mai "gresesc" din cand in cand, NU prezinta pericol public...
  • +9 (11 voturi)    
    sa inteleg... (Duminică, 27 decembrie 2009, 11:58)

    liviu [anonim]

    ca o sa se intampla la fel ca-n "tigareta 2"?
    adica o sa fie bagat un "fraier " la puscarie (si platit sa stea acolo), ca sa nu fie prinsi adevaratii sefi ai operatiunii?
    • +9 (9 voturi)    
      la tigareta era in joc Trutulescu care l-a omorat (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:45)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui liviu

      pe Trosca si oamenii acestuia,din ordinul lui Militaru !
      Trutulescu are pe suflet multi morti nevinovati in 1989 !
  • +13 (15 voturi)    
    Exista vreun vinovat? (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:11)

    AlinN [anonim]

    Ok, am inteles, s-au gasit armele, s-a vazut unde se duceau (deci contribuabilul roman plateste bani pentru fabricarea si cumpararea de arme care se duc apoi catre clanurile ce terorizeaza contribuabilul), acum sunt curios sa vad daca se vor gasi si vinovatii. Si daca vor fi pedepse. Si nu ma refer la degradare, excludere din armata etc etc. Pe timpul lui Ceausescu pentru asa ceva s-ar fi primit pedeapsa cu moartea.
    • 0 (0 voturi)    
      pedeapsa cu moartea (Duminică, 27 decembrie 2009, 20:07)

      the [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      s-ar fi DAT,
      nu s-ar fi primit ...
      • 0 (0 voturi)    
        ai un noua la compunere (Luni, 28 decembrie 2009, 0:26)

        mis [utilizator] i-a raspuns lui the

        nu iti dau zece, ci numai noua. vezi ca n-a prescurtat cum trebuie etcetera - nu a pus punct dupa etc.
  • +19 (19 voturi)    
    Ca la noi la nimenea (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:13)

    un roman [utilizator]

    "Justitia a decis eliberarea celor opt persoane acuzate in dosarul privind furtul de arme de la Ciorogarla"

    Eu zic sa scapam mai intai de acesti asa zisi judecatori din Romania, avem nevoie de oameni seriosi acolo nu de clovnii astia.
    • -8 (12 voturi)    
      datul cu parerea (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:22)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui un roman

      mai intai s'o rezolv cu x (mic, de tipar): dece neaparat trebuie sa fie legat de politic, ce te face sa crezi ca, neaparat, a fost legat de alegeri ?!

      acum, legat de eliberare: au fost tzinutzi la mititica pentrur a nu comunica si pentru a putea fi storsi de info; cannd se stie cine si s'au mai si recuperat ceva arme, tzinerea in arest nu mai este necesara. e mai eftin pentru stat sa'i lase acasa. asta nu inseamna ca justitzia nu'si urmeaza cursul, ei tot invinuitzi raman, tot or sa apara in fatza tribunalelor si or sa'si primeasca pedeapsa. nu mai e necesar ca statulsa cheltuiasca cu ei, sa'i tzina in custodie. nu mai au ce spune, dosarele sunt gata.

      si'acum revin la ce ziceam si alta data, romanul se sufoca in suspiciuni. suspiciunea omului fatza de om...ca sa parafarazam marxismul...

      post-a-nacii dup' aicea, ori sunt bolnavi de suspiciune, ori au o oares'ce agenda....

      hai, sa fitzi sanatosi ! ...aaaa....mental !
      • +7 (7 voturi)    
        ics mic de tipar (Duminică, 27 decembrie 2009, 14:04)

        x [anonim] i-a raspuns lui cucuvaia

        Nu am legat "evenimentul Ciorogirla" de politic (nu am legat pentru ca eu nu am date certe despre asa ceva).
        Dar daca citesti mai departe, in paragrafele urmatoare extindeam contextul, intii la "paza" militara, iar apoi ma refeream la "minariile mafiotice" (eventual ma poti acuza ca am pingarit lexicul roman cu un cuvint, posibil, inexistent).
        Iar chestia cu legatul de alegeri, era vorba de MOMENTUL aparitiei in presa, iar eu am citat (fara ghilimele) din comentariul public al unor gazetari/ziaristi, facut in mass media in dimineata aceasta.
        Te iert, ca poate ai citit in graba.
        (In rest, nu te gratulez in nici-un fel.
        Aici comentam, nu dam verdicte (ca judecatorii) ori diagnostice (ca medicii).
        E prea usor ca, in spatele unui anonimat, sa arunci cu toate cele in oricine.)
        • 0 (0 voturi)    
          x mic de tipar (Luni, 28 decembrie 2009, 9:25)

          cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui x

          io numai la aia m'am referit.

          peste tot pe unde te uitzi apare intrebarea, dece taman acum ?
          a fost si'n cazul aluia dela chefere, si'n cazul popa...
          da, mai putzin legat de aparitzia asa zisei cartzi document a gaetanului de wash. sau in scoaterea pe sticla a cazului arapu zburator. cand va fi si ala extradat, vor sari totzi ca dece acum ..
          io cred ca raspunsul e simplu: d'aia !
          mai bine mai tarziu, decat deloc.

          restul luarii matale de cuvant, nu'l comentez.
          nu's in masura sa comentez, n'am competentza...

          mersi pentru iertare ! :-))
          mai rar oameni marinimosi ...

          la multzi ani !
      • +13 (13 voturi)    
        Vorbesti prostii (Duminică, 27 decembrie 2009, 14:14)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui cucuvaia

        Un bade care muta tarusul gliei sale ,ani grei de temnita.Niste cetateni cu simt civic care isi renoveaza sau construiesc un pod sant opriti de gloriosii nostrii magistrati si judecatori.
        Iar astia sant pe strada liberi.Sti ce vor face.
        Vor calatorii spre o tarisoara calda.Si prosti vor fi daca nu o vor face caci fraierii sant cei care ii lasa in libertate.
        • 0 (0 voturi)    
          badea care muta tzarusul (Luni, 28 decembrie 2009, 9:38)

          cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui HESS

          aici ai dreptate. dar vorbesti de cazuri rezolvate, de sentintze date.
          nu cred ca magistratzii au vina cea mai mare, in special, judecatorii. procurorii, si ei numitzi, nu'sh dupa ce criteriu, magistratzi, aia da, aia pot sa mushamalizeze sau sa bage strambe in dosare, astfel ca prin proceduri sa se toto amane sau sa se de neurmarire penala.
          necazul e ca printre procurori sunt coruptzii, ca legea are portitze lasate expres si actul de judecata pe fond se face de un judecator, si el supus presiunii, sau greselilor.
          ceretzi deputatzilor pe care i'atzi ales sa dezbata codurile de proceduri juridice.
          ceretzi ministrului justitziei, raspunzator cu procurorii, sa vegheze mai atent la activitatea astora.
          si nu'n ultimul rand, ceretzi introducerea juratzilor in judecarea pe fond. astfel, judecatorul nu mai poate inchide ochii, sau achita un vinovat. va fi judecata poporului.
          curtea cu juri e participarea poporului la justitzie.
          caci, si justitzia judeca in numele poporului, aaaaaa ?!

          io scriam despre procedura, raspunzand cuiva care se otzara ca dece le'a dat drumul celor din armata, suspectatzi in prima faza.
          au fost lasatzi liberi pentru ca nu mai au nimic de spus. s'a cam aflat tot dela ei, iar cei carora li s'au facut dosar de invinuire penala, vor merge la judecata, chiar daca sunt acasa. e o chestie de procedura. nu trebuie sa fim suspiciosi pe cei ce le'au suspendat detentzia, ca ei au urmat legea.
          asa cum ziceam, daca legea e stramba, avetzi dreptul sa ceretzi reprezentantului dv. in palavrament sa ia masuri de corectare..

          otherwise, you're barking at a wrong tree...

          la multzi ani !
    • +9 (11 voturi)    
      Da ,asteapta mult si bine. (Duminică, 27 decembrie 2009, 14:09)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Judecatorii sant premiati cu sporuri de stres.
      Cat dracu vom mai rabda bataia de joc .
      Din potriva ,judecatorii vor fi premiati cu ceva sporuri de stres de solicitare psihics etc etc.
      A ajuns tara in dictatura justitiei si a politicieniilor hoti si mincinosi.Vai de ea tarisoara .
      Ceausescu ar fi fost nasul lor.Canalul sau pedeapsa cu glontul atat pt hotii aia cat si pt judecatori.
      • 0 (0 voturi)    
        drept pentru care (Luni, 28 decembrie 2009, 9:43)

        cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui HESS

        multzumeste-le guvernelor bombonel si tarliceanu, ca ei au dat. ca nu dadeau dela ei.
        totusi, bombo isi numara oooole linistit, iar tarliceanu citroenurile si peugeoturile vandute, prin exclusivitate.
        apropos, exclusivitatea asta pe piatza, este ea cushera ?! cum stam cu concurentza....

        la multzi ani !
  • +5 (13 voturi)    
    Atata timp (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:14)

    SGM [utilizator]

    Cat acei soldati care pazesc depozite de armament cu mii de arme si sute de tone de munitie sunt platiti cu 1300 lei pe luna sunt usor de cumparat.
    Pe de alta parte acestia nu isi primesc drepturile de echipament, sunt tratatati cum sunt tratati, regulamentele nu se respecta de catre sefi, prin neacordarea drepturilor ceea ce duce la nerespectarea altor regulament de catre soldati.

    Parerea mea este ca trebuie sa trecem la o dezbatere nationala privind plata militarilor. In nici un stat membru NATO acestia nu sunt pusi pe aceeasi grila de salarizare cu politisti, situatiile de urgenta, personalul din penitenciare, etc. In tarile membre NATO, militarii sunt cel mai bine platiti, drept pentru care resursa umana este cea mai buna. Fiind un sistem piramidal, unii sunt obligati sa paraseasca sistemul mai devreme de pensie, iar cei din esalonul doi din sistemul national de aparare se bat sa-i atraga. La noi este invers. Orice militar ar pleca la ISU, penitenciare, politie, unde salariile respectiv sporurile sunt mai mari. Este o situatie anormala care trebuie rezolvata cat mai curand. Domnule Basescu, asta chiar este treaba ta.
    • +5 (5 voturi)    
      plata miitarilor (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:39)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui SGM

      Un comentariu bun insa est eronata suma cu care sunt platiti militarii daca ne referim exact la solda. Solda unui SGV nou intrat in sistem este de 640 RON. Banii pentru hrana sunt altceva o parte din acestia sunt sugativati de firmele e hranire in schibul unor servicii de proasta calitate in majoritatea cazurilor. Militarii nu sunt protejati in nici un fel de abuzurile acestor firme.
      Mai trebuie spus ca acesti militari vor ajunge candva la pensie si vor avea pensii de mizerie avan in vedere contributiile in functie de venitul apropita e minimul pe economie. In statutul acestei categorii de militari L386/2006 sunt inscrise o serie de drepturi care dupa bunul nostru obicei nu se aplica. Un simplu exemplu este edifcator, vechimea in munca al unui SGV care face misiuni in teatrele de operatii este la fel ca unei vanzatoare la un butiq de tigari, desii legea prevede alte situatii care nu se aplica.
    • +5 (5 voturi)    
      Eu cred ca ... (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:55)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui SGM

      ... daca un militar platit cu 1300 RON pe luna (plus alte sporuri) se lasa cumparat si inlesneste mafiotzilor furtul de arme consecintza ar trebui sa fie condamnarea lui la ani grei de puscarie, nu marirea beneficiilor ... care nu-s deloc mici
      • +1 (1 vot)    
        Cu tot cu sporuri (Luni, 28 decembrie 2009, 12:23)

        SGM [utilizator] i-a raspuns lui Marse

        1300 cu tot cu sporuri te asigur eu!!!
    • +2 (2 voturi)    
      SGM (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:06)

      fudulu [anonim] i-a raspuns lui SGM

      Destept baiat acest SGM si bine informat.
    • +1 (5 voturi)    
      prietene militaur (Duminică, 27 decembrie 2009, 14:15)

      mgs [anonim] i-a raspuns lui SGM

      in primul rand nu stii sa scrii.
      in al doilea rand nu stiu cate nopti nedormite ai dumneata la activ ca sa zici ca politistii nu sunt demni sa aiba salarii egale cu militarii
      in al treilea rand de ce nu te muti tu in politie ...si zic politie sa vedem cu amuzament cum dai cu stangu in drepu deoarece dumneata cunosti doar stanga imprejur..
      tu crezi ca daca ai epoleti pe umeri stii si meserie?
      in cate teatre de operatiuni ai servit dumneata drapelul asta ca sa te plangi cu atata ardoare?
      • +1 (1 vot)    
        Nu intru in polemica (Luni, 28 decembrie 2009, 12:25)

        SGM [utilizator] i-a raspuns lui mgs

        Nu acesta era scopul meu sa intru in polemica. Nu am spus ca salariile celorlalti membrii ai sistemului national de aparare sunt excelente, am spus doar ca militarii ar trebui sa fie in alta grila exat ca in tarile NATO.
        Cat despre teatre 3 misiuni aproape 20 luni departe de casa, cu nopti nedormite inlcuse.
        Respect,
        SGM
  • +3 (5 voturi)    
    hai no (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:32)

    fk,l [anonim]

    intr-o tara in care securitatea e atotputernica serviciile secrete sa fie imaculate??ma indoiesc...probabil si in interorul lor exista stat in stat,structuri care nu se supun nimanui(chiar nici lui base) si din cind in cind mai iasa cite un pocinog de felu asta...bineinteles urmeaza etapa dezinformarii,gasirii unui fraier care va plati oalele sparte etc etc...dar pe cine intereseaza?? la ora asta se poate comite orice pt ca societatea romaneasca este ''anesteziata''...ziaristii ce se mai agita ,ori sa-si vinda marfa ,ori sa-l multumeasca pe ''mogul''
  • +4 (4 voturi)    
    armele gasite (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:13)

    marius [anonim]

    dupa cum se vede , acum cand civilii stau la masa si sarbatoressc ,cei din ministerul de interne si nu numai ei.stau un frg si ploaie sa prinda infractoriisi atunci cum e grima ssalarizare si cu vardta de pensionare aveti grija ca de ei aveti nevoie toti ,toti,totiiiiiin petrecere frumoasa dragi cetateni si domnule seitan si dragi guvernanti .....sa va fie de bine
  • +6 (8 voturi)    
    abia incepe (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:32)

    j [anonim]

    Stati sa vedeti dupa 1 ianuarie ce zile fara palata si stimulente taiate vor avea acesti politisti,care nu au program de 8 ore si zi -noapte sunt la dispozitie.Tot se vorbeste de salariile mari ale bugetarilor,In toti acesti ani 90% din ei nu au avut mariri considerabile de salarii ,salariile majoritatii lor nu sunt mai mari decat a unui a unui buticar .Tot ce s-a marit si s-au dat salarii de sute de milioane au fost in agentii care au fost create pe clientelism politic.Premii si stimulente considerabile au primit cei din administratiile locale care si-au triplat personalul in toti acesti ani,restul au primit cate o firmitura de la masa celor care au guvernat,de aceea cand ii aud pe Boc si Basescu imi vine sa sparg televizorul!
  • +8 (12 voturi)    
    Se stia mai demult, Basescu a scapat pasarica (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:53)

    Pedelistu convertit [anonim]

    .... acum cateva zile la investitura Buldogului la MI, cand le-a multumit politistilor pentru descoperirea armelor.
    Eu ma intrebam ce dracu vrea sa zica si abia azi am aflat raspunsul.
    Transparenta totala, ce mai, in regimul Basescu.
    El cu camarilla lui fac petreceri la Sinaia, de ziua somitatii intr-ale administratiei ministeriale.
    Ii doare-n c... de amarastenii ca noi.
    Pentru borduristi, parcagii, drumari, sa fie bine, ca doar ei contribuie la mentinerea camarillei la putere.
    • +1 (3 voturi)    
      Ai dreptate,dar..... (Duminică, 27 decembrie 2009, 16:47)

      jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Pedelistu convertit

      ....prea tarziu o sa vedem ce ati votat!Mai este nevoie de cuvinte cand vedem indivizi de teapa astora facand mishto de o tara aruncata in datorii uriase?
    • +2 (4 voturi)    
      PRIORITATEA NU ERA CA TU SA AFLI DIN TIMP (Duminică, 27 decembrie 2009, 18:57)

      cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui Pedelistu convertit

      Daca ai impresia ca aceste cazuri pot fi rezolvate prin mass-media, te inseli. Informarea prin mass media ar folosi hotilor de arme si nu ti-ar folosi tie.

      Prioritatea era ca faptasii sa fie prinsi. Nu esti tu buricul pamantului ca sa te informeze Basescu. In acest caz, politia si justitia trebuie sa fie informate si sa rezolve cazul.
  • +6 (6 voturi)    
    De unde??? (Duminică, 27 decembrie 2009, 15:51)

    Unu [anonim]

    1. pt ce s-a intamplat la Ciorogarla trebuia destituita toata conducerea unitatii, pt ca acolo a existat o stare degradata a lucrurilor....acolo nu s-au respectat niste proceduri standard...

    2. salariile sunt mizerabile, dotarile la fel....pt ca, nu sunt bani....si nici nu vor fi bani, decat atunci cand va fi o economie sanatoasa...

    3. in privinta soldatilor angajati, acestia sunt cei sacrificati....mana de lucru ieftina ...pana la 40 de ani, dupa care ...nici merci, macar!
  • -1 (3 voturi)    
    arme furate! (Duminică, 27 decembrie 2009, 18:29)

    ambra [anonim]

    Mah, loazelor, asculatati aici ADEVARUL!
    1. In primul rand militarii sunt prost platiti si nu se compara cu politistii;
    2. Politistii sunt extrem de corupti iar sefii lor si-au facut printre interpusi FIRME DE PAZA SI PROTECTIE de care stiu si prietenii lor politrucii. In fapt este vorba de "militarizarea" tarii asa cum o vad acesti psd-isti. Mafiotii tiganiilor sunt si paza/protectia unor judecatori! Voi de ce credeti ca nici un gaozar din asta nu este prins?
    Sa nu ma nevrozati ca dau NUME!
    3. Faza cu furtul armelor este arta psd-istilor care au legaturi cu mafiile tiganesti (pe care politistii se fac ca-i prind si judecatorii le da libere); Geoana, de ce credeti ca le-a promis Romanilor din Italia ca daca vin inapoi le da 15.000 euro? De ce acum nu se mai povesteste de "infractiunile " Romanilor din Italia care in fapt erau infaptuite de tiganii politrucilor din psd? Si Iliescu este implicat in asa ceva.
    • 0 (2 voturi)    
      Militar portocaliu? (Luni, 28 decembrie 2009, 0:56)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui ambra

      Sau ce se intampla cu tine?
  • +1 (3 voturi)    
    Va certati degeaba (Duminică, 27 decembrie 2009, 22:12)

    cristi [anonim]

    Nu mai generalizati cu salarii mari etc.Nici politistii nici militarii nu sunt platiti cum trebuie;asta este tara noastra.Suntem o tara vai de ea si asa sunt platiti si politistii,militarii,etc.Lumea nu stie si generalizeaza aiurea cu ``politisti corupti`` si alte chestii promovate de presa de 2 bani.Cate pericole se intalnesc la tot pasul in meseria asta,cate nopti nedormite,cate chemari de acasa cand crezi ca esti in tura libera si multe altele.Nu ma plang de acestea dar cand vad cum vorbesc unii aiurea... Normal ca peste tot sunt si elemente negative.Nu trebuie totusi sa fim aruncati in aceeasi ``oala`` cu cei care nu fac onoare acestor meserii.
    Boc are un succes: a reusit sa bage dusmania intre diferitele categorii de angajati .ala are atat ,ala are mai mult ,aia muncesc putin ,etc.Asta se doreste ;sa ne invrajbeasca si sa nu mai fim atenti la legile idioate pe care le scoate,pe banda rulanta.
    Salarii nesimtite au ei,cei din agentiile de care nici nu am auzit,directorii din tot felul de institutii care servesc pe acesti guvernanti care ne vor duce la sclavie in favoarea FMI.grecii sunt in falimnet si tot nu doresc ``ajutorul`` FMI.
  • +1 (1 vot)    
    COMENTARIU (Duminică, 27 decembrie 2009, 23:01)

    EU [anonim]

    De ce a-u furat armele? Daca furi bani ai folosesti.Ce doreau sa faca cu ele sa intre In armata salvarii?
  • 0 (0 voturi)    
    ciocan (Duminică, 27 decembrie 2009, 23:26)

    nmh [anonim]

    sa ne mai explice domn ciocan cum e cu persoanele imbracate in uniforma de potitist cu insemnele de rigoare si care nu trebuie neaparat sa fie politisti :))))))))))))))))))) cican inca mai este in functie - asta referitor la preda mall
  • +1 (1 vot)    
    Hai sa nu mai bagam politicul aici. (Luni, 28 decembrie 2009, 7:14)

    sdajkviuqce [utilizator]

    Am ramas cu reflexele lui SRS din campanie unii dintre noi. Am tot respectul pentru toti cei cu simt de raspundere din armata, politie etc. indiferent de grad. Am vazut ca mai sus se invoca lipsa banilor, salarii mici, drepturi putine ca scuze pt. cei care au gresit acolo. Nu e corect. Dincolo de orice pentru a fi parte dintr-o structura cu caracter militar, conditia sinegvanon este ca ar trebui sa fii un bun roman mai intai. Din pacate timpurile si lumea in care traim ne-a facut sa credem ca patriotismul trece prin buzunar. E grav. Am motive foarte puternice sa spun aceste lucruri. Am vazut ca sunt unii care plang soarta SGV-istilor si ii compara cu politistii. Diferenta este ancestrala pt ca sunt printre acesti volutari ai Armatei sunt persoane care nu au nici macar liceul terminat. Parerea mea in orice structura ai lucra, trebuie sa iti aduci aminte in clipa de clipa ca in acel juramant militar nu sunt vorbe goale, in caz contrar da-ti demisia, nu esti apt.
  • 0 (0 voturi)    
    armele de la...Ciorogarla (Luni, 28 decembrie 2009, 10:17)

    cretu simona [anonim]

    eu nu inteleg un lucru: de ce li se spune armele de la Ciorogarla. Eu am vorbit cu viceprimarul din Ciorogarla si acesta mi-a spus ca unitatea din padure nu este pe raza comunei Ciorogarla
  • -1 (1 vot)    
    arme disparute? (Luni, 28 decembrie 2009, 11:54)

    marinescu victor [anonim]

    Armele trebuiau folosite pentru o noua revolutie PSD-ista...de ce s-a tot dus "prostanacul" pe la Moscova.
    De ce a vrut Basescu liniste imediat dupa alegeri?
    Lucrurile au evoluat si "prostanacul" nu a mai avut curaj sa mearga mai departe cu lovitura de stat.
    De ce l-au audiat pe "generalul lui Vanghelie"?
    Sa ne spuna Basescu si Vanghelie tot adevarul!!!!
    Sa ne lase sa gandim singuri ...sa terminam odata povestea asta cu"siguranta nationala"...
    Cine a gresit sa plateasca!!!!!!!!
    Sa stea la racoare 10ani si sa li se confiste averile...
    Grupurile astea (infractionale) nu se formeaza de pe o zi pe alta...persoanele implicate au o activitate infractionala de cel putin 10ani.
    Mafia din imobiliare s-a mutat in alt sector de activitate la fel de productiva financiar.
    Pe mine ma deranjeaza implicarea oamenilor politici in activitati de crima organizata...
    Fiecare prefect(primar) stie cine poate sa-l ajute in rezolvarea unor probleme...
    De la Bucuresti incepe cancerul...
    In partide(si in parlament) se discuta marile afaceri din tara asta...
    Ca romanul inainte de a fi poet a fost haiduc.
    • 0 (0 voturi)    
      Hai sa nu mai bagam politicul aici (Luni, 28 decembrie 2009, 13:34)

      sdajkviuqce [utilizator] i-a raspuns lui marinescu victor

      Amice cu toate ca am aceeasi obtiune politica trebuie sa te contrazic spunandu-ti ca esti penibil cu presupunerile astea de-a dreptul abjecte. Ai argumente pentru ce zici? Daca da du-te si da-i in gat pe toti... Nu te ascunde in spatele unui nick, aruncand laturi fabuliste!
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Luni, 28 decembrie 2009, 14:34)

    alin [anonim]

    la cat sunt de periculosi astia din claanul preda , m-a mir ca nu au inceput sa se razbune pe dusmani lor ( clanul mudava, clanul caranilor,bgs-ul ) ,asta dupa ce s-au vazut cu atatea arme in mana........s-au cine stie ce ar fi urmat.....


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi