VIDEO Acceleratul Timisoara-Bucuresti a sarit de pe sine luni dimineata. 13 persoane au fost ranite. Berceanu: a fost un act criminal intentionat

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 21 septembrie 2009, 5:55 Ultima ora

Acceleratul Timisoara-Bucuresti a deraiat
Foto: Agerpres
Un tren accelerat care facea legatura intre Timisoara si Bucuresti a deraiat luni dimineata in jurul orei 2:30 in zona localitatii Carcea din judetul Dolj.

UPDATE 2: Anchetatorii iau in calcul si un atentat terorist, anunta Gardianul. Potrivit sursei citate, un fost angajat al Biroului de Miscare al Regionalei CFR Craiova, care locuieste in localitatea Carcea, a fost retinut pentru cercetari, fiind principalul suspect al cauzelor producerii accidentului feroviar. Barbatul a fost diagnosticat, la un moment dat, cu schizofrenie, spun surse judiciare.



UPDATE: Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, care s-a deplasat la fata locului, a declarat ca, din primele cercetari, se pare ca au fost desfacute niste suruburi care fixau bucati de sina. "Se pare ca este un act intentionat, s-a lucrat cu scule, suruburile au fost desfacute, bidonul de ulei era acolo", a mai spus ministrul.

La fata locului au mai fost gasite o ranga si bucati de sina desprinse.

"Putea sa fie o tragedie colosala", a adaugat Berceanu.




Cu o ora si jumatate inainte ca acceleratul implicat in accident sa treaca pe acolo, pe acea sina a trecut un alt tren, fara sa se intample nimic.

Cele opt vagoane si locomotiva sunt serios afectate. Se pare ca traficul va ramane blocat in acea zona cel putin 24 de ore.

13 persoane au fost ranite si sunt la spital. Se pare ca una dintre ele a suferit un traumatism toracic, restul avand rani usoare, transmit televiziunile de stiri. Cei aproximativ 300 de calatori s-au speriat foarte tare cand cele opt din noua vagoane au deraiat si nu stiau cum sa iasa mai repede din vagoane, spun martorii.

Zona in care a deraiat trenul este una greu accesibila si de aceea echipele de interventie au ajuns greu pentru a acorda primul ajutor .

La fata locului au sosit mai multe mijloace auto care sa transbordeze pasagerii la Caracal de unde acestia isi vor continua drumul spre destinatie, a declarat Mihai Susanul, director Regionala CFR Craiova la Antena 3.

Deocamdata calea ferata este blocata pe ruta Craiova-Caracal si sunt intarzieri de trenuri. La fata locului a inceput ancheta si nu se stie cand va fi degajata calea ferata. Mecanicul trenului nu isi explica ce s-a intamplat.


Citeste mai multe despre   



















13337 vizualizari

  • +11 (39 voturi)    
    Ce avem ? (Luni, 21 septembrie 2009, 8:23)

    motul [anonim]

    Nu avem cai ferate sigure, nu avem autostrazi, sosele , spitale , scoli si, multe altele , avem in schimb hoti , care au jefuit ,furat si vandut tara pe comisioane , mita , spaga.
    Unde vom ajunge cu actuala clasa politica ? Pacat de Romania ca este o tara frumoasa !
    • +11 (39 voturi)    
      ei na! (Luni, 21 septembrie 2009, 9:02)

      donache [anonim] i-a raspuns lui motul

      S-a intamplat sa sara un tren de pe sine, lucru care se intampla si in alte tari, si gata, iar incepem cu tara furata, cu politicienii etc...
      Genul de atitudine cultivata de presa... atitudine complet neproductiva
      • +10 (20 voturi)    
        Land of choice! (Luni, 21 septembrie 2009, 10:16)

        Symbol [utilizator] i-a raspuns lui donache

        Esti lipsit de ratiune?(ca sa nu zic altfel!)Deraieri in alte tari...DA!Dar nu din cauze ca asta, ca imbecili ca rumanii fura sina de tren!!!
        • +30 (34 voturi)    
          As spune eu cine (Luni, 21 septembrie 2009, 10:31)

          soferul [utilizator] i-a raspuns lui Symbol

          fura metale, dar o sa apara vreo 20 sa-mi spuna ca-s rasist.
      • +1 (1 vot)    
        are dreptate (Luni, 21 septembrie 2009, 19:59)

        moata [anonim] i-a raspuns lui donache

        Ce impotent poti fi nene, pai in Germania sau alte tari trenurile deraiaza la 300 de KM/H, la noi deraiaza la 30 Km/H. Iar el are dreptate, avem politicieni corupti, hoti, shmekeri, se stie asta, iar presa nu cultiva un neadevar doar de dragul de al cultiva. Niciodata.
    • -1 (27 voturi)    
      ... (Luni, 21 septembrie 2009, 9:56)

      Gigi Maybachistu' (i)rational [anonim] i-a raspuns lui motul

      După cum spunea un banc cu evrei, Băsescu e de vină pentru deraiere, după cum el e de vină și pentru criza economică, infracționalitate ....și de asemenea și pentru scufundarea Titanicului :))))
      • 0 (14 voturi)    
        Nu nu... (Luni, 21 septembrie 2009, 11:10)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' (i)rational

        Mogulii sunt de vina !
      • 0 (2 voturi)    
        da? (Luni, 21 septembrie 2009, 20:08)

        gigi marlboro [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' (i)rational

        pentru infractionalitate, este de vina, pentru ca ar putea lua masuri ...dar intreaba-te daca vrea intai
      • 0 (2 voturi)    
        >>>>>>>>>>>>>>> (Marţi, 22 septembrie 2009, 7:21)

        Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' (i)rational

        daca tot repreti asta ca o moara stricata s-ar putea sa fie de vina baselu ca ma enervezi pe mine. si daca e de vina el, nu-l mai votez.

        al drac chiolamb, cum prosteste el lumea facand-o sa repete papagaliceste acelasi lucru. si sa nu-ti vina sa dai cu stampila pe alaturi?
    • +24 (26 voturi)    
      avem :) (Luni, 21 septembrie 2009, 10:12)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui motul

      Recent am vazut intr-un accelerat spre Iasi, in jur de ora 2AM cum o piatra a trecut prin geam...
      Stau si ma intreb cat de handicapat si ce minte criminala trebuie sa ai incat sa astepti trenul in toiul noptii ca sa dai cu piatra?
      In tara asta de handicapati nu ma mai mira nimic!
      • +5 (15 voturi)    
        he he.... (Luni, 21 septembrie 2009, 11:36)

        maze [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Exprima propriile valori nu le critica pe ale celorlati. Realitatea este pana la urma rezultatul trairilor noastre in urma experientelor pe care le percem.

        In cazul de fata un ins arunca cu o piatra intr-un tren. E clar ca nu putem avea asteptari mai inalte de la el. Dar putem infecta realitatea cu ceva mai mult decat o simpla critica(corecta in felul ei) urmata de o generalizare pesimista.

        Traim intr-un univers cu infinite posibilitati, si noi ne limitam la critica, ura, coruptie, frustrare.
        • +5 (9 voturi)    
          ..... (Luni, 21 septembrie 2009, 12:54)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui maze

          cat de frustrat sa fii sa critici pe cel care se plange ca unii idioti arunca cu pietre in tren?
          apropo de ce spuneai pe la finalul randurilor tale...
          • +1 (3 voturi)    
            .... (Luni, 21 septembrie 2009, 19:35)

            maze [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            Din punctul meu de vedere nu s-a vrut o critica, asta e doar ceea ce ai perceput tu.
            Nu e absolut nici o frustrare in ceea ce am scris si daca remarci exista o paranteza unde ii dau dreptate autorului.

            Mesajul este sa nu ramai blocat intr-o atitudine critica usor superioara chiar daca ai dreptate.

            E o provocare la a fi mai mult decat un simplu comentator al unei realitati... e o provocare la a iti exprima propriile valori in loc sa le combati pe ale celorlalti.
        • +2 (8 voturi)    
          Frumos spus (Luni, 21 septembrie 2009, 13:27)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui maze

          Nu pricep de ce minusuri. Eu apreciez cele scrise mai sus.

          Adrian

          PS Ai un plus
      • +1 (1 vot)    
        Ai complexe de inferioritate (Luni, 21 septembrie 2009, 22:03)

        a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        Handicapati care arunca cu pietre in tren exista peste tot. UK (31 mai) http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1105607_steam_train_driver_hit_with_stone
        Nu inseamna ca sunt de acord cu aruncatul pietrelor dar sa declari o tara de handicapati din cauza unui imbecil e prea mult.
    • +1 (17 voturi)    
      completare: Eu cred ca Patriciu a furat suruburile (Luni, 21 septembrie 2009, 10:14)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui motul

      Ca sa-l faca de runsine pe Berceanu si Basescu.
      • +7 (9 voturi)    
        Patriciu e prea comod sa faca asa ceva. (Luni, 21 septembrie 2009, 11:38)

        Harpagon [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        ...
    • -4 (4 voturi)    
      re: (Luni, 21 septembrie 2009, 13:30)

      ioio [anonim] i-a raspuns lui motul

      In toata lumea exista "acte criminale intentionate"
  • -4 (16 voturi)    
    Caracal... (Luni, 21 septembrie 2009, 8:31)

    Vasile [anonim]

    Numai CARUL CU PROSTI sa se fi rasturnat la Caracal? Regionala CFR Craiova vrea sa afle ce si cum....
    • 0 (2 voturi)    
      poate n-ai aflat pâna azi (Luni, 21 septembrie 2009, 11:01)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Vasile

      ca Uniunea Eropeana a acordat steagul de fruntas pe ramura Caracalului ...
    • 0 (0 voturi)    
      analfabetule (Luni, 21 septembrie 2009, 18:44)

      ysoagar [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Accidentul s-a intamplat in dreptul localitatii sau comunei Carcea si nu la Caracal, insa de la unii ca tine care citesc doar printre randuri nu ai ce sa le ceri
  • +12 (12 voturi)    
    ironie (Luni, 21 septembrie 2009, 8:56)

    joe [anonim]

    am fost pe acest traseu acu un an. Eram intr-un vagon care mergea in stanga dreapta ca tampitu (cred ca ii lipsea acel telescop care amortizeaza miscarile orizontale stanga - dreapta dintr-un capta), i-am spuz la conductor ca nu e cam aiurea cum face vagonul... a bufnit in ras si a zis ca sa nu-mi fie frica... e doar veche atata tot, si a plecat mai departe... Eu am plecat din acel vagon si am stat pana in Bucuresti pe coridor cu 3 vagoana mai in fata.
    • 0 (8 voturi)    
      video (Luni, 21 septembrie 2009, 9:37)

      ionela [anonim] i-a raspuns lui joe

      http://www.youtube.com/watch?v=GOU4DueeRVs ne lasa un pic liniile.
    • +9 (9 voturi)    
      ironie (Luni, 21 septembrie 2009, 9:55)

      oxi [anonim] i-a raspuns lui joe

      ai dreptate, si eu am sesizat acel "balans" anormal.
      eu am fost de doua ori pe aceasta ruta in luna august. culmea este ca a mai avut si intarziere de doua ore de fiecare data.
  • -7 (21 voturi)    
    Incompetena pe sine . (Luni, 21 septembrie 2009, 9:02)

    antim [anonim]

    Berceanu ....demisia !!!!!!!!!!!!!!!!
    • -3 (15 voturi)    
      Stai putintel, monseur...! (Luni, 21 septembrie 2009, 10:27)

      maria [anonim] i-a raspuns lui antim

      Pai cum sa-si de demisia? Ce suntem intr-un stat democrat? N-ai sa vezi asa ceva pe aici prin Ro! Si ce daca se duce si infrastructura feroviara, doar putem sa facem "turism (si nu numai) cu avionul", asa cum ne-a "invatat" nea chioru'!!! Acum se aplica sloganul "mai traiti, bineeeeee!!!!". Ca altfel din banii cui mai fura ei la greu, daca noi dam ortu' popii?
    • +6 (12 voturi)    
      la ei... (Luni, 21 septembrie 2009, 10:55)

      y0 [anonim] i-a raspuns lui antim

      La ei... la unguri, parca stiu ca a fost un accident tot asa, acu 1-2 ani, au demisionat ministrii si directorii pe capete.
      • +3 (13 voturi)    
        Pai asa se intampla intr-o tara normala... (Luni, 21 septembrie 2009, 11:13)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui y0

        Dar la noi asta nu se va intampla niciodata.....doamne fereste...daca-si pierde contractele?
        • -2 (8 voturi)    
          nu (Luni, 21 septembrie 2009, 12:14)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Ci pentru ca timp de o ora si jumatate NIMENI n-a trecut sa verifice starea sinei!
          • 0 (2 voturi)    
            esti sisi? (Luni, 21 septembrie 2009, 19:35)

            clujean [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

            unde si de ce ar verifica, oricine, sinele INCONTINUU? daca nu te pricepi taci.
    • -2 (12 voturi)    
      de ce? (Luni, 21 septembrie 2009, 11:45)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui antim

      pentru ca un schizofrenic a desfacut suruburile care fixau sina?
      • +2 (8 voturi)    
        Nu (Luni, 21 septembrie 2009, 12:20)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui claudiopolis

        CFR-ul e o companie de stat. Transportul feroviar este un serviciu oferit de stat contra cost, iar pt acei bani statul, prin CFR, trebuie sa-ti asigure transportul in deplina siguranta la destinatie. Si atat.
        • +1 (3 voturi)    
          de acord (Luni, 21 septembrie 2009, 19:36)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui bgd

          atunci imi vei lauda ideea de a trage in rafale asupra celor prinsi ca saboteaza CFR!
          • 0 (2 voturi)    
            Cei care saboteaza CFR... (Marţi, 22 septembrie 2009, 0:08)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui clujean

            ...automat saboteaza statul, iar daca statul nu se poate proteja....cum sa ma protejeze si pe mine? De asta Berceanu ar trebui sa-si dea demisia...alaturi de directorul CFR si de cei de la intretinere. Asa este normal !
  • +10 (14 voturi)    
    concurenta (Luni, 21 septembrie 2009, 9:10)

    agatocles [anonim]

    Daca tot practica preturi mai mari decat la avion, probabil ca s-au gandit sa imite avioanele si sa decoleze.
    • +11 (11 voturi)    
      . (Luni, 21 septembrie 2009, 9:46)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui agatocles

      Hai sa nu exageram.

      Chiar daca cumperi din timp biletele de avion (ceea ce la tren nu e nevoie sa faci), pe distanta Bucuresti - Timisoara nu gasesti decat bilete de pe la 60 de euro in sus.
      In acelasi timp, cel mai scump Intercity pe aceasta distanta costa 88 de lei, adica de 3 ori mai putin.
  • -2 (18 voturi)    
    Reparatia va costa citeva milioane de euro (Luni, 21 septembrie 2009, 9:13)

    Alex [anonim]

    conform tipicului PeDeList - Aici sint banii Dvs!
    Votati baieti, SA TRAITI BINE!
  • +6 (12 voturi)    
    oare de ce? (Luni, 21 septembrie 2009, 9:24)

    Lucian* [utilizator]

    sa inteleg ca se fac simtite lipsa de mentenanta si de investitii in infrastructura.
    • -3 (17 voturi)    
      Nu cred (Luni, 21 septembrie 2009, 10:01)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      Cu asa un profesionist la minister.....
      Sigur e vina mecanicului care visa la proiectul ministerial al Bancii CFR!
    • +7 (15 voturi)    
      Hotie (Luni, 21 septembrie 2009, 10:17)

      mithrill [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      Pare ma degraba un furt de metal. Oare pana cand se vor mai primi la "fier vechi" capace de canalizare, cabluri noi de prin instalatii de la Electrica si alte societati si buloane sau sine de cale ferata? E asa greu sa-si asume guvernul responsabilitatea pe o asemenea lege?
  • +12 (20 voturi)    
    Eu cred ca s-au furat elemente de cale... (Luni, 21 septembrie 2009, 9:44)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    ... pentru a fi duse la fier vechi. Pe traseul acela trec zilnic cca. 100 de trenuri, cu aceeasi viteza, unele mult mai grele decat cel deraiat si nu se intampla nimic.
    O cauza plauzibila ar fi furtul de elemente de cale (suruburile cu care se prinde sina de traverse), lucru foarte usor de facut, pentru ca nu se poate ingradi accesul la linei si nici nu poate fi pazita.

    O alta cauza poate fi o defectiune sistemul de rulare al locomotivei, care a deraiat si a tras dupa ea vagoanele.

    Sa lasam comisia de ancheta sa ne lumineze, dar lasati-o mai moale cu lipsa de mentenanta. ca pe zona respectiva s-a facut de curand o refactie totala a caii ferate si nu mai exista motive de genul asta.
    • +5 (7 voturi)    
      ... (Luni, 21 septembrie 2009, 10:25)

      Gigi Maybachistu' Neortodox [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      În mod curios și deloc lăudabil pentru sistemul nostru legal, chiar dacă ar fi fost la mijloc o încercare de a desface elemente de cale așa cum se spune că s-ar fi întâmplat și în cazul Acceleratului 1661, nu se poate aplica pedeapsa meritată pentru terorism (pedeapsa pentru infracțiunea de distrugere, al cărei maxim se majorează cu 5 ani) fiindcă Legea 535/2004 privind prevenirea şi combaterea terorismului prevede în art. 2 alin. c) necesitatea ca fapta comisă să aibă ca scop ”realizarea unor obiective specifice, de natură politică” pentru a fi considerată act de terorism :)
    • +13 (15 voturi)    
      A,numai atat?! (Luni, 21 septembrie 2009, 10:34)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      S-au furat niste elemente de cale ferata pt. a fi duse la fier vechi...Mare branza...Maine,poimaine furam stalpii de inalta tensiune,motoarele de la statiile de pompare a apei,sapam santuri pe pistele aeroporturilor sa cautam rame pt.pescuit,furam cablurile TV,astupam canalizarile cu gunoi si traim ca in epoca de piatra,pt. ca in tara asta fiecare face ce vrea si statul asta impotent nu poate sa ne asigure o minima siguranta...
  • +4 (16 voturi)    
    Trezeste-te Tepes voda si fa dreptate in tara asta (Luni, 21 septembrie 2009, 10:10)

    speedy [anonim]

    Ce va face sa credeti ca e vorba de incompetenta, cand clar e specificata prezenta unei rangi si a tirfoanelor desfacute. e clar ca e vorba de furt de shina?
    Nu stiti decat sa-i cantati in struna la Berceanu.
    Asta asteapta motive sa desfinteze calea ferata ca sa mearga afacerea firmelor de transport auto a acolitilor.
  • +2 (18 voturi)    
    cine e criminalul in tara asta ? (Luni, 21 septembrie 2009, 10:15)

    mumu [anonim]

    "Berceanu: a fost un act criminal intentionat "


    A fost un act criminal din partea ta ma "ministrule" , sunt convins ca o sa le reparati in curand , am mai vazut zilele trecute un pod daramat si legat de sinele de la calea ferata..... de ce nu ma mira lipsa de interes
    • +6 (10 voturi)    
      A fost act criminal! (Luni, 21 septembrie 2009, 11:16)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui mumu

      Eu nu cred in lipsa de interes,ci ca in Ro.deocamdata totul este in paragina si nimeni nu-i managerul potrivit ca sa dezlege itele!
      Sunt asa de multe gropi in tara asta,ca daca astupi una se deschide cea vecina!Este trist,dar cred ca acesta este adevarul.
      Niciun Orban,bercean,vanghelian sau mitrean ar fi in stare sa refaca toate ruinele(chiar si daca ar fi ei corecti).Din pacate decaderea Ro.nu a inceput ieri,ci cu 20 de ani in urma cand asa zisi revolutionari dinesti s-au trezit in fata TV anuntandu-ne ca am scapat de comunism.Oamenii de rand au scapat de comunism,dar au facut cunostiinta cu capitalistul roman(inclusiv acel Dinescu):lacom,tigan,hot si calcator de cadavre!
      • +7 (7 voturi)    
        Adaugare ! (Luni, 21 septembrie 2009, 15:10)

        motul [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Aici trebuie pus si Ion Caramitru, care a comandat punerea tunurilor pe Biblioteca Central Universitara,pentru a scapa de teroristi.Cladirea a fost pusa la pamant. Oare nu au fost si victime umane ?Daca da, atunci este criminal !
  • -10 (12 voturi)    
    o coincidenta (Luni, 21 septembrie 2009, 10:16)

    mihail [anonim]

    Acum 15 ani ( cred ca era prin '93 sau '94 ) cand s-a pornit primul val de cercetari la presiunea familiilor celor 1600 de romani ucisi mai ales de armata - s-au petrecut intr-o singura saptamana trei evenimente feroviare -o deraiere de tren cu benzina de la Constanta ,o exlozie urmata de distrugerea a 50 metri de sina la Lunca Ilvei si nu mai tin minte al treilea eveniment. Imediat dupa aia nu s-a mai intamplat nimic .Saptamana trecuta a fost reincarcerat generalul criminal Stanculescu !
  • +5 (11 voturi)    
    in romania (Luni, 21 septembrie 2009, 10:22)

    Nicky [anonim]

    L anoi sunt destul de putine accidenta, rare si nu cu consecinte grave, ceea ce e foarte bine...
    Cred ca de daat asta a fost un sabotaj...ramane ca Politia sa fac lumina
    • +7 (13 voturi)    
      Ar fi culmea (Luni, 21 septembrie 2009, 10:34)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

      In Romania viteza medie este de vreo 60 km/h pt traficul de pasageri si 20-30 km/h pt marfare. Ar fi culmea sa fim in top la accidente feroviare.
      • +5 (7 voturi)    
        :))) (Luni, 21 septembrie 2009, 11:29)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui soferul

        Pai are timp conductorul sa observe cum se misca surubul de la sina, sa puna frana, sa coboare, sa-l stranga si sa plece mai departe. Ca oricum daca intarzie nu-i nici o problema....romanul are rabdare si suporta multe...
    • +1 (1 vot)    
      ce prostii spui draga (Luni, 21 septembrie 2009, 20:21)

      pai [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      pai sunt putine accidente pentru ca tu mergi cu trenul cu 80 KM/ h CEL MULT !!! Media este de 50 KM / h in Romania ! Pe cand altii merg cu 300 la ora.
  • +4 (10 voturi)    
    ? (Luni, 21 septembrie 2009, 10:25)

    ileana [anonim]

    Este o linie circulata, trec multe trenuri..
    Cine risca sa fure..asa..
    Este lipsa mentenentei la calea de rulare ...sau poate pur si simplu s-a rupt un boghiu...

    N-avem cum sa o lasam "mai moale"cu lipsa mentenentei, pt ca vedem cum se circula cu viteze din ce in ce mai mici...ca nu se schimba /investeste in infrastructura respectiva!
    Ca s-au facut licitatii si s-au dat banii , nu inseamna neaparat ca s-a si executat ceva de calitate!
    • -1 (5 voturi)    
      V-ati grabit... (Luni, 21 septembrie 2009, 12:53)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui ileana

      ... sa ma combateti inainte de a astepta rezultatele anchetei.
      Am crescut intr-o gara si mi-au trecut zeci de mii de trenuri prin fata, asa ca lipsa mentenantei pe o magistrala europeana nu se pune, mai ramanea cauza tehnica sau mana criminala...
  • +3 (9 voturi)    
    foarte dubios (Luni, 21 septembrie 2009, 10:26)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    cred ca nu peste mult timp se va semna un contract cu o firma fie de paza/supraveghere fie de imbunatatire/reconditionare a terasamentelor.
  • +11 (13 voturi)    
    Reporteri (Luni, 21 septembrie 2009, 10:27)

    ictin [anonim]

    Ma dar de unde apar toti reporterii astia? Tipa de la sfarsit care ii lua interviu mecanicului se comporta de parca nu ar fi terminat nici 8 clase, ca de liceu nici nu mai vorbesc. Ca daca il intreb pe un copil de clasa a 8 -a daca e viteza mare 100 km/h pt. un accelerat care circula pe o linie cu limitare la 120 km/h cred ca o sa fie capabil sa imi spuna, numai fufa nu stia. (asta pe langa intrebarile stupide care fac parte din repertoriu oricarui reporter ametit: "Si cum v-ati simtit in timpul accidentului").
    • +8 (10 voturi)    
      ... (Luni, 21 septembrie 2009, 11:12)

      Gigi Maybachistu' Ceferist [anonim] i-a raspuns lui ictin

      Robo-reporterul bine programat pune problema vitezei de câte ori se întâmplă un accident. Probabil atunci când se va prăbuși un avion va întreba supraviețuitorii: ”a fost depășită viteza legală?...” :))
  • +1 (7 voturi)    
    Solutii exista (Luni, 21 septembrie 2009, 10:37)

    costel [anonim]

    In toate tarile europene traficul feroviar este monitorizat cu camere video in IR si vizibil, montate ca sa acopere ca vizibilitate tot traseul indeosebi in punctele critice (curbe, zone greu accesibile, etc). La noi de ce nu? Si apropos de achizitii publice: de ce la noi nu exista un organism care sa monitorizeze achzitiile publice cu referire la pret in comparatie cu alte tari din UE? Oare un pret oricat de mare inseamna liberalism sau social democratie?
    • +2 (8 voturi)    
      Hai lasa vrajeala (Luni, 21 septembrie 2009, 10:42)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui costel

      cu camere IR pe "tot traseul".
    • +15 (15 voturi)    
      Solutia: lunetist ascuns (Luni, 21 septembrie 2009, 10:58)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui costel

      Nu pe tot traseul, ci in locuri strategice.
      Cum se apleaca unu' dupa surub, cum se intoxica brusc cu plumb.
      Apoi exemplaru bovin este impaiat si expus in piata publica sa nu le mai vina si altora idei.
      Simplu!
    • +7 (7 voturi)    
      si camerele video se fura, nu-i asa? (Luni, 21 septembrie 2009, 11:32)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui costel

      Pe un hot de profesie nu-l sperii cu niste amarate de camere video si nici cu vorba buna. Asta este o situatie in care este nevoie de dat in bot hotului.
      Sa vedem: avem parlamentari care omoara oameni pe strada, avem ministri care produc accidente beti fiind, avem beizadele care conduc fara carnet sau isi creeaza grupari infractionale si toti astia continua bine-mersi sa-si desfasoare activitatea infractionala in libertate.
      Sa presupunem ca vestitul Iustin Covei a facut o glumita nevinovata si a sterpelit niste suruburi. Ei si?
  • +12 (14 voturi)    
    Mereu am spus! (Luni, 21 septembrie 2009, 10:50)

    Gheorghe [anonim]

    si o repet! trebuie desfiintate urgent centrele de colectare a fierului vechi. colectarea fierului vechi sa fie sarcina primariilor. acestia nu vor plati nimic celor de la care il colecteaza iar din vanzarea lui catre otelarii sa se obtina fonduri suplimentare pentru localitatea respectiva. daca centrele de fier vechi vor functiona si in continuare in modul actual sa nu ne mire ca ni se vor lua masinile si tractoarele si orice poate fi convertit in bani. astazi am scapat fara victime majore, dar maine?
  • -2 (14 voturi)    
    BARROSO DEMISIA (Luni, 21 septembrie 2009, 11:08)

    mircea [anonim]

    Cand deraiaza un tren pe ruta craiova - caracal nu e normal sa ceri doar demisia lui berceanu sau Basescu. Lucrurile sunt mult prea grave asa ca trebuie sa avem demisii la nivel inalt. Cred ca s-ar impune demisia lui barroso sau poate chiar a lui Obama.
    Hai sa deliram impreuna pe aceasta tema...
    • +3 (9 voturi)    
      demisia ... (Luni, 21 septembrie 2009, 12:28)

      victor lambda [anonim] i-a raspuns lui mircea

      "Hai sa deliram impreuna pe aceasta tema"

      hai !!!

      Deci ... sa-si mai dea demisia si Putin (ca Voronin si-a dat-o anticipat ... semn ca stia el ceva ...) ...
  • +1 (3 voturi)    
    Mare noroc... (Luni, 21 septembrie 2009, 11:39)

    y0 [anonim]

    ... ca nu a murit nimeni. Berceanu face el gafe, vorbeste incoerent, dar cand a spus ca putea fi o catastrofa colosala, a spus bine. Daca venea alt tren din directia opusa? Daca deraia trenu inainte de un drum cu bariera? Mai ranea/omora si pe aia din masini. Daca deraia in curba? Daca deraia pe podul de la Draganesti, peste Olt? Mureau toti inecati. Mai rau... daca la 20 m in fata era un pod? Cum a fost in Germania in 1998: un tren a deraiat cu 200 km/h, a spart pilonii unui pod, podul a cazut peste un vagon, iar cele 8-9 vagoane din spate s-au comprimat atat de tare incat ocupau lungimea unuia singur. 100 morti, 100 raniti...
  • -4 (8 voturi)    
    teroristu'! (Luni, 21 septembrie 2009, 12:14)

    calamaru [anonim]

    A fost act terorist, desigur. Datorita "crizei" financiare Bin Laden a ramas fara fonduri si s-a apucat sa deturneze personalul Dalga Mica - Insuratei. Pfff..... Nu pot sa cred cata prostie incape in capul unora! Se intampla cate un "atentat", cum a fost ala de acum 8 ani, gata, ne dam si noi romanii cu fundul de pamant ca deh, om fi si noi importanti. Sa ne vedem lungul nasului...
    • +6 (10 voturi)    
      DA, a fost un act terorist ! (Luni, 21 septembrie 2009, 13:05)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      Cum altfel poate fi numita demontarea buloanelor care tin sina fixata pe traverse ?

      Fapta este echivalenta cu a introduce otrava intr-o conducta de apa potabila. Este usor de facut, loveste la intamplare, nu aduce profit faptuitorului si acesta nu vede victimele in fata.

      Se petrec acte teroriste si cu autori din tara, nu numai arabii sunt teroristi.

      Si chiar crezi ca daca a fost atentat este un motiv de fudulie pentru Romania ?!
  • +1 (3 voturi)    
    Varianta ! (Luni, 21 septembrie 2009, 13:36)

    motul [anonim]

    Am inteles ca nu cu multe zile in urma s-a inlocuit o sina ilocul in care a avut loc accidentul. E posibil ca lucrarea sa nu fi fost terminata , buloanele ramanand neinsurubate. Controlul liniei se putea face tot asa ,de mantuiala. Asa a venit ziua accidentului.
  • -1 (1 vot)    
    cfr (Luni, 21 septembrie 2009, 13:48)

    k7 [utilizator]

    sunt sigur k ati avut ocazia sa vedeti macar o data in viata un cfr-ist mergand pe langa liniile de cale ferata ......departe de gara, intrebandu-te ce cauta el acolo....asta era meseria lui( siguranta feroviara),acum cu restructurarile ce se anunta tare ma tem k incidentul din jud. Dolj ....sa nu fie inceputul problemelor din cfr
  • +3 (5 voturi)    
    Se spune act criminal pentru a se ascunde adevarul (Luni, 21 septembrie 2009, 13:58)

    mocasinu [anonim]

    Situatia infrastructurii de cale ferata este disperata.
    Tot mai multe comisii vor da vina pe sustrageri de suruburi, pentru a nu recunoaste ca la calea ferata mentenanta e la pamant.
    E o situatie forate bine cunoscuta de CFR.
  • +3 (3 voturi)    
    atentate marca al-Qaeda (Luni, 21 septembrie 2009, 18:12)

    nihilistu' [utilizator]

    deoarece membrii organizatiei anterior mentionate - filiala din Romania - dispun de resurse materiale mult mai reduse decat confratii lor din Europa de Vest/US, metodele de sabotaj sunt ceva mai rudimentare.

    in orice caz, mana si ciocanul criminal vor fi cu siguranta descoperite de vajnicii polititisti. probabil ca teroristul este un bun prieten cu individul din Lugoj - convertit la islamism, prins de aceiasi destoinici polititisti cu 4 butelii de aragaz in masina in 2006, gata sa arunce o friptura de porc cu garnitura de...tren!

    bafta!
  • +2 (2 voturi)    
    O mare farsa (Luni, 21 septembrie 2009, 19:06)

    cosaru [anonim]

    asta cu acte teroriste si cu ala nebun si cu ce mai zice berceanu e o minciuna mare deoarece sa fim seriosi cine se duce la furat cu toate sculele dupa iei astia au fost aia de la linii care au uitat sa mai stranga suruburile si asa s-a intamplat, ia sa-i caute pa aia de la linii sa vada daca mai gasesc bidonul lor cu ulei in magazie, normal ca nu mai este ca e pe linie, deci au gasit acarul paun schizofrenicul ala pensionar
  • +2 (2 voturi)    
    Aha..! (Luni, 21 septembrie 2009, 19:10)

    szasz [anonim]

    Pai normal ca trebuie gasit "vinovatul" ca doar nu o sa zicem ca avem linii invechite si garnituri de acu 50 ani. Asa punem pe cineva acolosa fie vinovatul si atunci opinia publica va sta linistit si va platii biletul scump, foarte scump...cu pretul vietii daca e.
  • -2 (2 voturi)    
    A FOST SABOTAJ (Luni, 21 septembrie 2009, 19:26)

    Vulpea 121 [anonim]

    Da a fost sabotaj trenul nu putea sari de pe sine asa tam nesam mai ales ca circula noaptea la ora 2.00, imi puteti spune de ce sau gasit suruburi lipsa de la sina de cale ferata si cine le a luat si de ce? A fost un act iresponsabil al unui nebun sau al hotilor de fier vechi eu cred in prima varianta adica un act iresponsabil al unui nebun care a vrut sa faca rau calatorilor din trenul cu pricina dar oare acel nebun ce motiv ar fi avut ca sa faca un asemenea gest.Este incredibil ca intr-o tara ca Romania sabotajul sa nu fie pedepsit sau pedepsit blind de catre autoritati.Va dati seama ce tragedie era sa fie cu zeci de morti si raniti si cine raspunde de siguranta cailor ferate romane oare noi romanii nu avem o lege privind siguranta pe caile ferate in Romania in ce tara traim in tara lui Papura-Voda?Nu este singura deraiere in care sunt implicate trenuri iar acele trenuri nu au deraiat asa pur si simplu ci au fost sabotate de catre persoane certate cu legea si cu bunul simt.La noi ar trebui reintrodusa in codul penal si in codul de procedura penala pedeapsa cu moartea pentru asemenea fapte care pun in pericol viata oamenilor care calatoresc cu trenul vezi navetistii care pleaca in fiecare zi cu trenul ca sa ajunga la servici si sa isi poata cistiga piinea cea de toate zilele dar din nefericire mai sunt si astfel de specimene certate cu legea si cu bunul simt si care nu au nici un dumnezeu.Este strigator la cer ce sa intimplat oare pe acesti sabotori oare pe acesti huligani nu-i poate stapini nimeni? Ce legi avem noi in tara asta si de ce ele nu sunt respectate de catre toata lumea sau asa le place acelor indivizi sa faca rau sa produca pagube imense companiei de cai ferate,dar oare cine va plati aceasta paguba care se ridica la peste cinci milioane lei noi,binenteles ar trebui sa plateasca toate daunele cei care au facut ca trenul sa deraieze dar tare ma tem ca aceste daune nu le vor plati acesti sabotori ci noi toti adica prostimea care si asa este sufocata de tax
  • +1 (1 vot)    
    cuvintele sunt de prisos... (Luni, 21 septembrie 2009, 21:51)

    eu [anonim]

    Mi-e scarba de tot ce vad in jur. Se trezesc in mine mii de frustrari si tone de agresivitate pe care cu draga inima le-as descarca pe dragii nostri conducatori care nu ne lasa sa murim dar nici nu ne lasa sa traim.

    Prevad o revolta de proportii in randul cetatenilor!
  • +1 (1 vot)    
    Se merge catre o directie gresita (Luni, 21 septembrie 2009, 22:20)

    Vulpea [anonim]

    Asa se merge la noi de ani de zile in politica romaneasca toti politicienii indiferent de culoarea politica sunt niste hoti niste banditi ei fac legile asa cum vor ei si nu spre binele public,uitati-va in ce hal a ajuns Romania dupa 20 de ani de la revolutie.Atunci cei care au murit au facut-o pentru o cauza nobila sa nu mai fie comunism sa putem toti sa ne exprimam liber sa nu mai stam pe la cozi infernale cu noaptea in cap etc.Dar parca era mai bine pe timpul lui Ceausescu decit in ziua de azi,macar atunci chiar daca stateam la cozi infernale cu noaptea in cap lumea nu murea de foame asa cum este in ziua de azi.Unde sunt locurile de munca mult promise si de ce tot mai multi romani parasesc tara pentru un trai mai bun oare noi romanii suntem blestemati sa traim asa greu?Si inca ceva oare la noi in tara voi credeti ca romanii nu ar munci daca ar fi bine platiti asa ca in Uniunea Europeana?Ei bine da ar putea munci numai ca la noi spre diferenta de alte tari europene munca la noi nu este bine platita ci prost platita iar banii vin cu tiriita.De ce nu mai iese o data Romania din criza din cauza incompetentei guvernantilor si a actualei clase politice care este una incompetenta.Voi nu vedeti ca salariile angajatilor sunt foarte mici,la fel si pensiile care vin sunt de risul curcilor.Pai cum poate pensionarii sa traiasca din pensiile si asa mici sa mai si traiasca sa isi cumpere medicamente care sunt scumpe sa isi plateasca intretinerea la bloc si facturile curente catre firmele care le-au furnizat servicii dar si impozitele si taxele locale.La noi in Romania avem cele mai multe taxe si impozite decit toata Europa la un loc dar daca am avea si rate la banci am fi nenorociti desi sunt unii pensionari care au rate la banci si din cauza venitului care este foarte mic o parte dintre pensionari au intrat in incapacitate de plata pai asta este politica guvernului si al bancii nationale vizavi de pensionari si de clasa muncitoare?Unde sunt fabricile si uzinele care au existat
  • +1 (1 vot)    
    e prapad (Marţi, 22 septembrie 2009, 3:14)

    helium [anonim]

    Infrastructura e prapad, trenurile merg la mare risc.

    Bucuresti - Constanta se tot amana din lipsa de fonduri, gasesc scuze penibile.

    Bucuresti - Rosiori - Caracal se circula destul pe un singur fir de ani de zile, s-au apucat acum 5-6 ani la linie si n-au terminat nici acum.

    Pe valea Prahovei se circula pe un fir o distanta semnificativa, se asteapta intre ele ca puii de gaina la cotet.

    App de Craiova - Bucuresti, cand pleci din Caracal spre Bucuresti parca iti ridica cineva trenul cu un cric, noroc ca e aproape de gara si merge incet, e linia lasata in ultimul hal.

    Tot pe ruta asta acu ceva ani la Draganesti Olt s-a lasat linia 2-3 metrii, s-a surpat dealu.

    Pana in Rosiori mergi ca melcu pe un singur fir.

    E prapad!
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns la acest articol (Marţi, 22 septembrie 2009, 12:09)

    Paiu Cristian din Ploiesti nascut 14 noiembrie1982 [anonim]

    Intr-adevar lumea spune ca nu mai e siguranta in tara asta si chiar asa si este.Daca ar fi fost siguranta ar fi fost mai bine.Totusi merita sa folosesti transportul pe calea ferata intrucat acesta este mai ieftin decat cel rutier.Ma refer la faptul ca pe calea ferata daca iti cumperi bilet la tren pe distanta pe care vrei sa mergi cu trenul biletul de tren e mai ieftin decat cel de autobuz sau microbuz.Patronii firmelor de transport rutier public de persoane au marit pretul biletelor de 5-6 ori pe cand trenul nu s-a mai majorat din 1 septembrie 2007 stiind CFR ca si asa a pierdut prea multi clienti pe care incearca sa si-i recupereze.Din acest motiv trenul renteaza mai mult decat transportul rutier.Orice vehicul de transport nu conteaza ca e rutier,feroviar,maritim,fluvial,naval sau aerian poate avea oricand un anumit risc de nesiguranta indiferent de viteza cu care se deplaseaza sau de experienta conducatorului acestuia.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version