Protest spontan la CFR: Trei trenuri, oprite in Iasi, Targu Jiu si Lugoj

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 30 iunie 2009, 21:11 Ultima ora

Trei trenuri de persoane au fost oprite marti dupa amiaza in Iasi, Targu Jiu si Lugoj, transmite Realitatea Tv. Impiegatii de miscare din Gorj care fac parte din CFR Infrastructura au declansat un protest spontan.

CFR Marfa a anuntat marti ca trimite in somaj tehnic 40% din angajati, de la 1 iulie, pe o perioada de trei luni. In acest timp, angajatii vor primi 75% din salariul tarifar lunar, a anuntat marti directorul companiei, Calin Gratian.

Compania CFR Marfa are 17.500 de angajati.



Citeste mai multe despre   























910 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    3 idei ptr un CFR rentabil: (Marţi, 30 iunie 2009, 22:15)

    Ovidiu [anonim]

    - eliminarea a jumatate din ghiseele si inlocuirea cu masina automata de bilete, plus posibilitatea de a cumpara bilet online. ( daca se poate in transportul aerian, se poate si la cfr)

    - eliminarea nashului care face gaura in fiecare bilet. Sa existe un Supra-Control 1 insector, eventual cu 2 Garcea pe post de ajutor in caz de pasageri recalcitranti care sa se urce in trenuri prin sondaj, iar unde gasesc persoane fara bilet sa dea amenzi

    - eliminarea baietilor care dau cu ciocanul in roti. Probabilitatea ca o roata sa fie fisurata este de sub 1 la un milion. Sunt unii care au iesit la pensie si in 30 de ani de servici nu au gasit nici o roata fisurata. O roata fisurata nu pune in pericol vagonul sau trenul, chiar daca se crapa.
    • 0 (0 voturi)    
      cfr (Marţi, 30 iunie 2009, 22:42)

      paul [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      daca lucrai la cfr si te dadeau afara nu mai aveai 3 idei. ramane-ai fara idei!!!
      • 0 (0 voturi)    
        daca (Joi, 2 iulie 2009, 12:36)

        un oarecare [anonim] i-a raspuns lui paul

        lucram la cfr imi cautam de lucru si imi dadeam demisia. asa am facut in mai multe companii si azi imi e mai bine ca ieri.
        dar e mai usor sa ceri decat sa te zbati.
    • 0 (0 voturi)    
      esti ..... (Marţi, 30 iunie 2009, 22:46)

      kin3zu78 [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      frate habar ai ce e aia " roata de la tren " ??? Daca nu stii nu vorbi aiurea , am facut practica 3 ani la depoul Grivita si intamplator sunt calificat in meseria de montator /reparator vagoane . Stii ce se intampla daca la 80 km/ h sare bandajul de la o roata ?!! Sau daca crapa fusul ??? Iti spun eu un mare accident feroviar .... asa ca nu mai vorbiti aiurea ..... si ina afara de roti fisurate sunt multe alte probleme ce pot aparea la roti , buze tocite , santuri / gropi pe suprafata de rulare , rulmenti sparti , etc ...
      • 0 (0 voturi)    
        si totusi (Miercuri, 1 iulie 2009, 0:54)

        novarom [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

        nene atunci imi spui si mie de ce cand am umblat cu trenu prin Austria nu batea nimeni prin rotile lui? Si daca nu gresesc nici cand am mers de la Milano la Torino!
        Sau aia n-au facut cursu de trei ani la Grivita?
        CFR-u merge prost pentru ca e condus prost. Si dau un singur exemplu: in plin sezon estival conducerea, care a facut si ea cursu la Grivita cred, baga pe ruta Iasi Mangalia o garnitura din aceea cu etaje. Din cate stie toata lumea ala e un tren de naveta, necompartimentat si nu de mers familia cu copiii la mare, unde nu poti sa-i aperi de curent sau sa-i culci.....
        si exemplele pot continua....mai reduta Grivita
    • 0 (0 voturi)    
      baietii care dau cu ciocanul in roti (Marţi, 30 iunie 2009, 22:49)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      nu verifica numai daca e fisurata ci si daca e incalzita
      mai bine se elimina contractele aiureafacute cu firmele capusa, contractele cu comision ...
    • 0 (0 voturi)    
      3 idei ptr. cfr rentabil (Miercuri, 1 iulie 2009, 19:26)

      ceasrau [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      ovidiu esti bata despre cfr nu mai comenta limiteazate la ce stii. un vagon nu se compune numai din roti cum spui tu, mai bine dai afara pe colegii tai de serviciu daca ai
  • 0 (2 voturi)    
    Din pacate pentru ei (Marţi, 30 iunie 2009, 22:51)

    mithrill [anonim]

    probabil ca vor plati cu slujbele. Si se va intampla ca si in cazul (celebru in CFR) cand niste angajati si-au facut treaba si au oprit intr-o gara un tren privat care nu platise dreptul de a circula si un director al CFR in functie a sunat si a facut presiuni ca trenul sa fie lasat sa circule... Asta si apropos de articolul despre rentabilitatea unor firme private care circula pe infrastructura nationala fara sa plateasca...
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Ovidiu si altii ca el (Miercuri, 1 iulie 2009, 15:33)

    astupus [anonim]

    Nu stiu cum macar poti sa compari CFR cu alte companii din alte tarii.
    CFR nu a mai investiti in retele de CF de multi zeci de ani(sa nu mai amintim de faptul ca nici macar nu mai au materiale de mentinere a starii actuale).
    Cele trei idei ale tele sunt nule chiar imposibil de aplicat in Romania (asta numai daca guevernantii gasesc o modalitate de fraudare prin amplasare de automate si alte aparate).
    Si inca o o chestie pentru cultura ta generala sa o stii ca inclusiv in alte tari se verifica starea tehnica a vagoanelor.
  • 0 (0 voturi)    
    CC (Miercuri, 1 iulie 2009, 15:38)

    astupus [anonim]

    Si inca ceva un transportator nu poate fi niciodata profitabil daca nu investeste in personal,infrastructura(in cazul CFR ii apartine )si in tehnologie(marire viteza de deplasare,noi locomotive etc)si bineinteles daca nu pierde contracte de transport la diversi alti privati(SERVTRANS,GFR si altii care mai exista) la care au actiuni sau sunt patronate de persoane politice


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri