O tanara a murit dupa ce a cazut intr-o prapastie din Piatra Craiului

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 28 iunie 2009, 10:46 Ultima ora

O turista a murit sambata noapte in Masivul Piatra Craiului, dupa ce a cazut intr-o prapastie de 200 de metri, informeaza Realitatea TV.

Tanara de 24 de ani din Bacau venise la munte cu un grup de prieteni si au coborat din masiv. Fata s-a abatut de la traseul marcat si si-a dat drumul la vale pe o pelerina,  dar nu s-a mai putut opri si a cazut in prapastie.

Zece salvamontisti din Zarnesti au venit sa ii acorde ajutor tinerei, dar au gasit-o in coma profunda, cu leziuni la cap si coloana vertebrala.


Citeste mai multe despre   























3186 vizualizari

  • +3 (9 voturi)    
    cum se numeste tanara? (Duminică, 28 iunie 2009, 10:57)

    maria [anonim]

    Comunicati va rog si numele tinerei accidentate. Sunt din Bacau si am o fata de varsta asta si sunt ingrijorata pt ca nu stiu unde este in acest weekend.
    • +9 (11 voturi)    
      amuzant (Duminică, 28 iunie 2009, 12:33)

      v. ragtan [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Din ziar vreti sa va informati despre fiica dvs?
      E un semn de respect ca nu este divulgat numele fetei. Sa ramana asa.
      • -1 (5 voturi)    
        respect? (Duminică, 28 iunie 2009, 18:08)

        conscab [utilizator] i-a raspuns lui v. ragtan

        semn de respect?
        dar ce a facut tanara de trebuie ascuns numele?
        Daca ar fi facut de exemplu o fapta rusinoasa, personala, ar fi altceva, dar asa...nu vad un motiv cu adevarat bun sa se ascunda numele.
      • -1 (1 vot)    
        cum se numeste tanara ? (Duminică, 28 iunie 2009, 18:57)

        maria [anonim] i-a raspuns lui v. ragtan

        Pt v.ratgan- Iti doresc sa nu fii niciodata disperat ca sa nu mai stii unde sa te adresezi ca sa afli o veste despre o persoana draga intr-o asa situatie !
        Nu s-a comunicat numele fetei - nu cum spui : ''divulgat'' - pentru a nu -i soca pe cei dragi ei in caz ca e totusi o eroare , nu ca semn de respect . M-am precipitat cerand sa se comunice numele fetei.
        • -1 (1 vot)    
          pt maria: (Duminică, 28 iunie 2009, 22:30)

          dilema [utilizator] i-a raspuns lui maria

          Sper ca v-ati regasit fiica bine sanatoasa si ca stirea tragica despre accident nu a avut nici o legatura cu ea. Cat priveste comentariile "atotstiutorilor" de mai jos, incercati sa nu-i bagati in seama.
          Ca mama, aveti toata intelegerea mea.
          • 0 (0 voturi)    
            doamna maria (Duminică, 28 iunie 2009, 23:48)

            alex [anonim] i-a raspuns lui dilema

            Sper si eu din tot sufletul ca fata Dvs e bine sanatoasa. Va inteleg perfect ingrijorarea de parinte.

            Informatia despre numele unei persoane care isi pierde viata in asemenea circumstante nu e informatie publica. Doar familia poate decide publicarea numelui. Ceea ce presupune ca familia e deja in contact cu ziarul...
  • +3 (3 voturi)    
    Ceasul rau (Duminică, 28 iunie 2009, 11:14)

    Mazeta [utilizator]

    Se intampla tot felul de accidente, nu numai la munte si nu numai din vina omului. Dar poate ne spune si noua cineva unde exact s-a intamplat nenorocirea sau macar pe ce traseu. Dumnezeu sa o ierte!
  • +1 (5 voturi)    
    Sa ai 24 ani si sa iti dau drumul pe un traseu (Duminică, 28 iunie 2009, 11:26)

    Vasile D [anonim]

    necunoscut in plina noapte denota un IQ extrem de "ridicat" sau foarte mult alcool ...
    • -10 (12 voturi)    
      Sau ca e moldoveanca... (Duminică, 28 iunie 2009, 12:26)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Vasile D

      ... sinucigasa
      • -1 (7 voturi)    
        bine tigane (Duminică, 28 iunie 2009, 13:16)

        turistul [anonim] i-a raspuns lui florin

        cum zici tu
    • +4 (4 voturi)    
      Si tu ai un IQ extrem de ridicat (Duminică, 28 iunie 2009, 13:58)

      Sifon [anonim] i-a raspuns lui Vasile D

      Nu si-a dat drumul la vale in toiul noptii, nimeni nu ar fi atat de tampit. Au gasit-o in coma si a murit in cursul noptii.

      E adevarat, ai nevoie de un oarecare IQ sa citesti si sa intelegi ce citesti, iar tu.. te grabesti sa te iei de IQ-ul omului cand stii foarte bine ca nu stai bine la acest capitol.
  • +3 (3 voturi)    
    uneori se mai intampla si accidente (Duminică, 28 iunie 2009, 11:44)

    florin [anonim]

    ...dar aici mi se pare rezultatul unei actiuni prostesti. Decat sa abatem atentia asupra altor aspecte mai bine spunem adevarul pentru ca altii care ar avea aceleasi idei stupide sa se gandeasca de doua ori ...
    Nu te duci pe munte sa iti dai drumu la vale pe o pelerina sperand ca te vei opri. Natura nu iarta daca o iei in gluma...
    Dumnezeu sa o odihneasca...
    • -1 (9 voturi)    
      actiuni prostesti (Duminică, 28 iunie 2009, 12:19)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui florin

      Hai sa nu imi spuneti, voi care mergeti la munte, ca nu ati trecut prin zeci de momente periculoase sau extrem de periculoase, ca nu ati facut imprudente sau ca nu ati avut uneori noroc chior. Nu cred ca pe munte mor mai multi "pantofari" decat montaniarzi. Natura nu te iarta nici daca o iei in gluma, nici daca o iei in serios.
      • +6 (6 voturi)    
        pai asta si spuneam (Duminică, 28 iunie 2009, 12:31)

        florin [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        ca se mai intampla si accidente. Dar una e sa vii victima unui accident , cu toate ca ai facut totul sa il previi, si alta e sa te dai cu pelerina la vale...
      • +4 (4 voturi)    
        Asa este (Duminică, 28 iunie 2009, 12:36)

        Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Cu alte cuvinte, la pelerine baieti: supravietuirea tine strict de noroc, nu de inteligenta.
      • +5 (5 voturi)    
        Muntele luat in gluma (Duminică, 28 iunie 2009, 12:55)

        Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Recapitulare (din informatiile vehiculate):
        - coborire din Saua Grind, ora: dupa 21:30, grupul urcase in ziua respectiva
        Din Saua Grid poteci marcate sint spre est (spre vechiul refugiu) sau spre vest (Deubel Weg - La lanturi). Ceva imi spune ca au coborit spre Plaiul Foii. La ora coboririi ziua era pe sfirsite si incepuse deja sa fie intuneric (!!!). In Saua Grind exista un refugiu. Si ce daca?
        Motivul transformarii muntelui in tobogan: graba, cautarea unei scurtaturi.
        Cit este munte "luat in gluma" si cit "in serios" ramine sa decideti fiecare. Presupunind ca stiti despre ce este vorba. A avea si o pelerina in rucsac nu este echivalent cu "a sti".
        • +3 (3 voturi)    
          ms de info (Duminică, 28 iunie 2009, 13:15)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Frobenius

          Eu cred ca mai degraba au coborat spre est (nu pe „la lanturi”), ca e mai multa iarba, dar, fireste, e o simpla speculatie.

          In alta ordine de idei, sper sa nu fi fost inteles gresit. Nu indemn lumea sa isi asume riscuri inutile, ci zic doar ca toti am facut/facem/vor face actiuni prostesti: atunci doar norocul sau bunul Dumnezeu ne ajuta si nu conteaza ce pregatire, echipament sau inteligenta avem.

          P.s. sub varful La om era sa o patesc si eu odata :
          • 0 (0 voturi)    
            PC (Luni, 29 iunie 2009, 2:00)

            Gabi F. [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

            Piatra Craiului in niciun caz nu e un loc pentru luarea unor decizii de felul asta!
            Plus ca nu e vreme de plimbat la munte pe ploile astea.
            Si io era sa alunec intr-o prapastie pe o limba de zapada in Padina Popii si cu mare noroc m-am prins de o buruiana..

            La munte numai Dumnezeu te tine in viata daca te expui la asa pericole.
  • -1 (7 voturi)    
    selectie naturala (Duminică, 28 iunie 2009, 12:17)

    undo [anonim]

    Iata inca o candidata pentru premiile Darwin.

    Sincer imi pare rau, dar daca avea un pic de minte nu se intimpla tragedia.
  • +3 (3 voturi)    
    Muntele nu iarta. (Duminică, 28 iunie 2009, 12:54)

    MakavelliRo [anonim]

    Sa mori pe strada ca aluneci nu e vina ta. Dar cand te urci pe munte iti asumi un risc.
    Daca nu respecti muntele, nu te respecta nici el. Spunea cineva mai jos ca toti care am fost pe munte am trecut prin situatii la limita. DA, dar nu ne-am pus intentionat in pericol.
    Prostia se plateste, din pacate uneori cu viata.
    • +1 (1 vot)    
      gresesti (Duminică, 28 iunie 2009, 13:26)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui MakavelliRo

      1. pt ca pornesti de la premisa, care ramane de dovedit, ca muntele este mai riscant decat strada. 2. fata aia s-a pus intentionat in pericol, in timp ce tu, care ai trecut prin alte situatii limita, nu. Diferenta dintre inconstienta si risc asumat mie mi se pare mult mai neclara decat voua.
  • +2 (2 voturi)    
    un site (Duminică, 28 iunie 2009, 13:37)

    curiosul [anonim]

    http://www.adevarul.ro/articole/bacau-o-one-teanca-i-a-gasit-sfar-itul-intr-o-prapastie-din-masivul-piatra-craiului.html
  • -7 (7 voturi)    
    Pitipoance&com (Duminică, 28 iunie 2009, 13:50)

    Cocolina [anonim]

    Nu inteleg cum unii tineri fara minet poa' sa fie atat de inconstienti.Am mai vazut in iarna una pe zapada in muntii Bucegi parca si era toata vopsita pe ochi si buze ca na,iar in picioare avea draga pantofi cu toc!!!si radeau ca idiotii...iar acum fata asta sa se rupa in figuri pe partie ca sa vezi........prostia se plateste.......iar faptul ca era moldoveanca spune totul..........IQ 3........
    • 0 (2 voturi)    
      cat de retard poti fi? (Duminică, 28 iunie 2009, 18:12)

      conscab [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

      spune-mi, cat de inapoiat poti sa fii ca sa spui asa ceva?
      Dai dovada de maaare lipsa de educatie si bun simt.
      • 0 (0 voturi)    
        subscriu (Duminică, 28 iunie 2009, 23:52)

        alex [anonim] i-a raspuns lui conscab

        Cu remarca..."inapoiat" sau "inapoiata"...
  • -2 (8 voturi)    
    . (Duminică, 28 iunie 2009, 13:55)

    radukku [utilizator]

    selectie naturala. Cei slabi mor. Imi pare rau pt fata. RIP.
    • -1 (3 voturi)    
      wow... (Duminică, 28 iunie 2009, 18:14)

      conscab [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      dupa concluzia ta... ma mir ce mai cauti tu printre noi...
      • +3 (3 voturi)    
        . (Duminică, 28 iunie 2009, 20:48)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui conscab

        nu e nicio concluzie. E dovedit stiintific. Cand mergi pe un traseu din ala ori ai inteligenta si te feresti de pericole, ori ai reflexe bune, putere, viteza.
        Daca sunt o veriga slaba a umanitatii atunci ramane de vazut. Am supravietuit pana acum, inseamna ca sunt destul de adaptat incat sa imi transmit genele mai departe. Hazardul de a muri din alte cauze decat a ta e destul de mica pe munti. Nimeni nu merita sa moara ...dar asta e legea naturii si noi oamenii facem teorii despre natura dar uitam ca noi suntem parte integrata a ei. Deci teoriile se aplica si pe pielea noastra.
  • 0 (0 voturi)    
    sc de ghizi? (Duminică, 28 iunie 2009, 20:05)

    :/ [anonim]

    fata nu era cu sc de ghizi?eu asa am auzit la antena 3....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri