UPDATE Capitanul unei aeronave Continental Airlines a decedat in timpul zborului. Aeronava a aterizat in siguranta

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Joi, 18 iunie 2009, 18:19 Ultima ora

Un avion al companiei Continental Airlines care a decolat din Bruxelles joi dimineata a aterizat in siguranta pe aeroportul international Newark Liberty, dupa ce capitanul aeronavei a decedat in timpul zborului, anunta CBS 2.

Aeronava, care transporta 247 de persoane, a aterizat in jurul in jurul orei 12,00, ora Americii. Newark era, de altfel, destinatia finala a aeronavei, care a decolat din Bruxelles la ora 9,45 a.m. Echipajul a alertat Administratia Aeronautica Federala (FAA) in jurul orei 10,30.

Oficiali ai companiei Continental au declarat ca pilotul, in varsta de 61 de ani, a decedat din cauze naturale.

Identitatea pilotului nu a fost dezvaluita, dar reprezentantii companiei au precizat ca acesta lucra pentru Continental de 21 de ani.

"Mentinem legatura cu familia pilotului si am transmis adanca noastra compasiune", precizeaza Continental, intr-un comunicat.

Boeing 777 este cel mai mare avion de transport bi-reactor din lume si poate transporta aproape 400 de oameni.

La bordul aeronavei se aflau doi co-piloti si un echipaj de rezerva.


Citeste mai multe despre   



















6085 vizualizari

  • +5 (7 voturi)    
    copilot (Joi, 18 iunie 2009, 18:33)

    ghitza [anonim]

    Este un eveniment neplacut, dar nu inteleg de ce copilotul va "incerca" sa aterizeze de urgenta. Copilotul ar trebui sa fie la fel de calificat ca si pilotul in manevrarea avionului si in multe cazuri chiar copilotul este cel care piloteaza. In general pilotul are doar mai multe ore de zbor decat copilotul si cam atat...
    • +4 (4 voturi)    
      de acord (Joi, 18 iunie 2009, 18:56)

      gcorneille [anonim] i-a raspuns lui ghitza

      de acord cu tine, cum adica "va incerca"? de fapt mai dam o paine de mancat ziarelor si televiziunilor, va dati seama ca vor fi toti acolo pentru a filma ceea ce este doar o aterizare normala.

      in alta ordine de idei , daca 777 e cel mai mare avion din lume, A380 ce e? un fluturas?
      sa stiti ca zboara de ceva vreme, nu mai e doar o promisiune Airbus
      • +1 (1 vot)    
        articol corect (Joi, 18 iunie 2009, 19:24)

        catalin [anonim] i-a raspuns lui gcorneille

        E corect articolul, se specifica ca este vorba de un "bi-reactor", A380 are patru reactoare nu doua.
      • +2 (2 voturi)    
        airbus A380 (Joi, 18 iunie 2009, 19:51)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui gcorneille

        boeing 777 este cel mai mare avion de transport BI-REACTOR, iar A380 este cel mai mare dar are 4 motoare
        • 0 (0 voturi)    
          articol initial (Vineri, 19 iunie 2009, 13:44)

          gcorneille [anonim] i-a raspuns lui anonim

          atunci cand am scris eu comentariul nu modificasera articolul si scria cel mai mare avion de transport
      • 0 (0 voturi)    
        777 (Marţi, 23 iunie 2009, 6:21)

        uzzy [anonim] i-a raspuns lui gcorneille

        skuza era vb de 777 cel mai mare avion bimotor........aerbus A380 este ku totul altceva komparativ ku 777
      • 0 (0 voturi)    
        ...... (Marţi, 3 august 2010, 22:33)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui gcorneille

        Da, Airbus este cel mai mare avion din lume dar are 4 motoare, 777 este cel mai mare avion din lume cu 2 motoare (bi-motor) este si precizat in articol
  • -9 (9 voturi)    
    cum de ce? (Joi, 18 iunie 2009, 18:36)

    cet23 [anonim]

    Cum de ce a murit? Nu e logic? Facea sex cu stewardeza, si cum era o tipa hot, a facut infarct! :))))) Glumeam.
    Eu credeam ca la bordul unui avion, responsabili pentru pilotarea acestuia, e un comandant si un copilot. Vad ca astia aveau doi copiloti si un intreg echipaj de rezerva! Probabil n-am stiut eu bine.
    Sau probabil ca au intrat si aia cu pile, si cum nu mai aveau curse, au bagat un intreg regiment pe post de piloti pe un singur avion. Unii titulari, altii de rezerva, ca la fotbal. :))))
    Apoi cu asemenea departament de piloti la bordul avionului, teoretic n-ar trebuie sa fie probleme. Decat in eventualitatea in care numai comandantul stia meserie cu adevarat, iar ceilalti erau de umplutura! :)))
    Cica unul dintre copiloti va incerca sa aduca aeronava la sol. Atunci la ce sunt buni doi plus un echipaj de piloti. A, in cazul unui atentat terorist. Aiai omoara titularii, ocupa cabina, apoi se prezinta echipajul de rezerva ca sa ce? Ar fi o varainta, ca se lupta pasagerii cu teroristii si dupa ce triumfator ii inving, apare echipajul de rezerva... cam subred scenariu.
    Ce "cool" sa fii echipaj de rezerva. Nu faci nimic numai si iei si o caruta de bani. Pacat ca nu-s mai tanar. Refrenul meu ar fi fost: "cand o sa fiu mare, vreau sa ma fac pilot de rezerva!" :))))))
    • 0 (2 voturi)    
      ai dreptate,draga (Joi, 18 iunie 2009, 19:00)

      Symbol [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      pacat ca nu mai poti sa te faci 'copilot de rezerva' dar cu siguranta ca te-ai pensionat tanar si mai poti face averi din vanzari anterioare...
    • 0 (0 voturi)    
      Pilot mort in timpul zborului (Vineri, 19 iunie 2009, 10:21)

      Un aviator [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Am convingerea ca unora ca tine , prin lege ar trebui sa li se interzica sa posteze pe internet! In afara de faptul ca dovedesti prin enormitatile pe care le debitezi ca nu te pricepi deloc , vrei sa fi ironic fara a avea si talent pentru asa ceva! Daca se poate mistocari si in raport cu un asemenea subiect inseamna ca stam rau de tot ! In acest caz se potriveste perfect zicala: " Prostul daca nu e si fudul, parca nu e prost destul!'
      • 0 (0 voturi)    
        da, da, sigur ca da (Vineri, 19 iunie 2009, 13:08)

        cet23 [anonim] i-a raspuns lui Un aviator

        Cum sa nu, prost, fudul si asa mai departe. Si sa nu uitam ca interzicerea anumitor drepturi.
        Cand am citit stirea ca sunt doi copiloti si un echipaj de rezerva, deja treaba era clara! Da, e pacat ca a murit un om valoros - pilotul - dar pentru zbor ce pericol a fost? A fost in sensul ca cel ce a decedat era cel mai calificat, dar cu atatia piloti la bord, ce Doamne?
        Repet, lasand la o parte partea cu moartea unui om (si nu cred ca am glumit privitor la asta!), in rest, situatia e aproape ironica si fara indoiala inedita. Dar nu tragica!
        Fa diferenta intre gluma si mistocarii. Mistocarii face jiji.
        Si te rog sa-mi spui care-s "enormitatile" care le-am debitat. Ca poate nu tot ce am spus nu-i perfect corect, se prea poate, dar astept sa vad "enormitatile".
        Si o ultima intrebare pentru stimabilul aviator anonim, daca se poate... pe forumul unei stiti precum asta, ar trebui, "prin lege" eventual, sa posteze numai ce lucreaza in domeniu aeronautic?
      • 0 (0 voturi)    
        ina o "enormitate" pt. sufletul tau (Vineri, 19 iunie 2009, 13:22)

        cet23 [anonim] i-a raspuns lui Un aviator

        Mai debitez o "enormitate": un pilot este prin excelenta un om sanatos, supus unor controale medicale periodice stricte.
        Tocmai din cauza asta, este atat de rar si suprinzator ce s-a intamplat.
        Fara indoiala, ca prost si fudul fiind, n-am cum sa am dreptate.
        Nu stiu de ce atatia pe forum trebuie sa adreseze jigniri altora... de ce nu va cumparati oameni un sac de box, si cand va apuca, faceti un pic de sport.
        Nu era suficient sa spui ca nu esti de acord cu ce am spus si ca nu agreezi atitudinea mea vis-a-vis de subiectul asta? Eventual, daca te pricepi mai bine, sa spui ce si cum e cu adevarat? Nuu, tu trebuie sa te arunci intr-o pleiada de jignitri si consideratii frustrate.
  • +3 (3 voturi)    
    asta-i buna (Joi, 18 iunie 2009, 18:41)

    gigel [anonim]

    Bah baieti. Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe pilot. Dar sa stiti si voi ca in general, copilotii sunt cei care decoleaza si aterizeaza, capitanii nu intervin decat in situatii speciale...asa ca nu mai fol expresii de genul " unul dintre cei doi copiloti va incerca sa aduca aeronava la sol".
  • -1 (3 voturi)    
    pt ghitza - dar acum serios (Joi, 18 iunie 2009, 18:48)

    cet23 [anonim]

    Comentariul asta il scriu serios, nu precum cel dinainte.
    In general, copilotul e muuuult mai putin competent decat pilotul - capitan. Pentru un copilot, e destul de dificil sa piloteze un avion. Da, e adevarat, uneri copilotul piloteaza, dar numai sub supraegherea capitanului. Diferenta profesionala dintre cei doi e foarte mare.
    Practic, pentru copilot, e un soi de calificare la locul de munca. Pilotarea (in siguranta) unui astfel de avion e extrem de dificila, si necesita multi ani de experinta!
    Pare ciudat, dar altfel nu se poate.
    • +1 (3 voturi)    
      nu e chiar asa (Joi, 18 iunie 2009, 19:07)

      gcorneille [anonim] i-a raspuns lui cet23

      orice copilot de 777 are cel putin 1000 de ore de zbor pe 737, 747 sau 767, avioane care , chiar daca nu sunt atat de mari (doar 747 e apropiat de 777) se piloteaza similar.
      ORICE copilot de 777 poate aduce in siguranta la sol acel avion (doar daca nu cumva el e cel care a omorat capitanul si acum vrea sa se umple de glorie )
  • +2 (2 voturi)    
    copilot (Joi, 18 iunie 2009, 18:51)

    alex [anonim]

    copilot are dreptate. nu inteleg de ce titlul pompieristic. intr-adevar e o situatia anormala, dar oricum copilotul ar fi facut manevra aceasta si daca pilotul era in viata. insa nah, suna mai bine ca stire de prima pagina....
  • 0 (4 voturi)    
    nu e mare lucru (Joi, 18 iunie 2009, 18:51)

    cb [anonim]

    aterizarile se fac oricum pe pilot automat...
    • 0 (4 voturi)    
      aterizarile si decolarile nu se fac pe pilot autom (Joi, 18 iunie 2009, 19:05)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui cb

      Vai nu! Tocmai ca aterizarile niciodata nu se fac pe pilot automat! Pilotul automat e pentru orele lungi si linistite de zbor. Un pilot automat, in ansamblu, e inferior pilotului! In nici un caz, dar in nici un caz, aterizarile si decolarile nu se fac pe pilot automat!
      • +1 (1 vot)    
        :) (Joi, 18 iunie 2009, 19:40)

        alex [anonim] i-a raspuns lui cet23

        Singura operatiune care nu e niciodata pe pilot automat e decolarea. Aterizarea se poate face si cu pilot automat pe anumite aeroporturi.
      • 0 (0 voturi)    
        ba da (Marţi, 3 august 2010, 22:38)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui cet23

        Se fac si aterizari pe pilot automat doar atunci cand vizibilitatea este foarte redusa si pista trebuie sa fie dotata cu ILS(Instrumental Landing System),avioanele din zilele noastre stiu sa aterizeze si singure,mai greu cu opritul :)))
    • 0 (2 voturi)    
      din contra (Joi, 18 iunie 2009, 19:10)

      b [anonim] i-a raspuns lui cb

      aterizarea si decolarea se fac intodeauna de catre piloti. dupa ce au urcat avionu la un anumit etaj de zbor il pun pe pilot automat. la fel si la aterizare, preiau comanda cand avionul incepe coborarea. daca totul ar fi pe pilot automat, pilotii nici macar nu ar trebui sa fie prea bine pregatiti, pentru ca oricum nu ar fi nevoie de ei.
  • +1 (1 vot)    
    Marimea conteaza (Joi, 18 iunie 2009, 18:52)

    jd [anonim]

    "Boeing 777 este cel mai mare avion de transport din lume si poate transporta aproape 400 de oameni." Ia mai ganditi-va nitel.
    • 0 (0 voturi)    
      nici poveste (Joi, 18 iunie 2009, 19:07)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui jd

      Nu e 777 cel mai mare avion de trasnport din lume, nici macar in domeniul civil. Inaintea lui e recentul A380 (Airbus), dar si celebrul 747. Si poate mai sunt si altele, dar de astea stiu sigur.
    • +1 (1 vot)    
      mea culpa (Joi, 18 iunie 2009, 20:03)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui jd

      Da, specifica ca cel mai mare avion bireactor. Se poate. Mea culpa ca n-am fost mai atent la ce a scris.
  • 0 (0 voturi)    
    de prin US (Joi, 18 iunie 2009, 18:59)

    Story [anonim]

    http://abclocal.go.com/wabc/story?section=news/local&id=6871701
  • 0 (0 voturi)    
    A aterizat deja (Joi, 18 iunie 2009, 19:01)

    au scapat [anonim]

    http://tracker.flightview.com/htNYNJPA/default.asp?customer=NYNJPA&fn=CO61&daptn=BRU&ddate=20090618&deporap=DEP&mode=FTResults&airport=EWR
  • +1 (1 vot)    
    777 (Joi, 18 iunie 2009, 19:03)

    Cristi B. [anonim]

     De cind e Boeing 777 cel mai mare avion de transport din lume?
    Daca va referiti la transportul de persoane atunci aflati ca Boeing 747-400 inca zboara, ca sa nu mai vorbim si de seria 380 de la Airbus.
    Daca vorbim de transport in general (cum lasati sa se inteleaga) atunci trebuie considerat si Antonov AN-225.
    Singura categorie la care Boeing 777 este cel mai mare este cea a avionelor bi-reactoare. (Multumim, am corectat!)
    Cit despre incindentul asta, e tragic, nefericit si rar. Conform CNN in componenta echipajului intra si un pilot de rezerva (traducere aproximativa din "relief pilot"). http://www.cnn.com/2009/US/06/18/pilot.dead/index.html
  • 0 (0 voturi)    
    pasageri (Joi, 18 iunie 2009, 19:07)

    Cristi B. [anonim]

    CNN.com zice ca:
    The Boeing 777 is carrying 247 passengers, Continental said.

    Adica aparatul transporta 247 pasageri conform firmei care-l opereaza (Continental Airlines).

    REUTERS are ceva mai multe detalii :
    http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSTRE55H40J20090618
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Joi, 18 iunie 2009, 19:07)

    eu [anonim]

    Ati putea sa va interesati putin inainte sa scrieti..777 nu este cel mai mare avion de transport din lume, nici macar nu este cel mai mare boeing. 747 este mai mare, iar cel mai mare avion de pasageri este airbus a380.
    Cel mai mare avion de transport din lume este antonov an-225, in care probabil ca incape un 777 demontat.
    • 0 (0 voturi)    
      fara confuzii!! (Joi, 18 iunie 2009, 19:57)

      eu [anonim] i-a raspuns lui eu

      omenii astia chiar eu explicat in articol ca boeing 777este cel mai mare avion din lume cu 2 motoare(bireactor) nici decum nu au zis ca e si cel mai MARE. cel mai mare e A380 cu 4 motoare, desi si la asta cu 2 motoare eu totusi am impresia ca e A340 cel mai mare.
      • 0 (0 voturi)    
        stiu (Joi, 18 iunie 2009, 20:49)

        tot eu [anonim] i-a raspuns lui eu

        au modificat ulterior, daca te utiti putin mai sus o sa vezi scris cu albastru intr-un comentariu: multumim am corectat. inital in articol scria ca este cel mai mare avion de trasnport. din cauza asta au scris atatia.
      • 0 (0 voturi)    
        A340 (Vineri, 19 iunie 2009, 5:30)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui eu

        A340 e un avion cu 4 motoare, deci nu il bagam aici, asa cum nu bagam nici A380 sau 747. Te referi probabil la A350 care e bimotor si a fost creat ca un competitot pentru 777. Vezi aici:
        A340: http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A340
        A350: http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A350
    • 0 (0 voturi)    
      E corect (Joi, 18 iunie 2009, 20:24)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui eu

      De fapt 777 e cel mai mare avion BIREACTOR adica cu 2 motoare din lume. E CORECT.
      Boeing 747/ AIRBUS 380 au 4 motoare.
  • +2 (2 voturi)    
    gata (Joi, 18 iunie 2009, 19:13)

    ispy [utilizator]

    a aterizat in siguranta. felicitari.

    am vazut stirea pe cbs. scria HORROR, maaaaree de tooot. mai ceva ca la protv cind o baba e violata in porumb, nu minimalizez riscurile create de decesul pilotului, dar nici nu imi place zgomotul infernal, sa bage HORROR-u in toti cei care zboara frecvent.
    • +1 (1 vot)    
      Pai cum sa nu scape? (Joi, 18 iunie 2009, 19:40)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui ispy

      Pai cum sa nu scape, cu atatia Aureli Vlaicu la bord! :))))))) Auzi, doi copiloti plus un echipaj de rezerva... Maine aflam ca de fapt mai erau vreo zece piloti "camuflati" printre pasageri :))))))))
  • 0 (0 voturi)    
    boeing 777 (Joi, 18 iunie 2009, 19:28)

    Dody [anonim]

    Este vorba de cel mai mare BI-reactor adica numai cu doua motoare nu cu Patru ca si B 747 sau A 380
  • 0 (0 voturi)    
    777 (Joi, 18 iunie 2009, 19:57)

    boeing [anonim]

    boeing 777 este cel mai mare avion bimotor, probabil la asta se refereau.

    747 si a380 au 4 motoare, iar antonov an-225 are chiar 6.
  • 0 (0 voturi)    
    incident aviatic (Joi, 18 iunie 2009, 20:32)

    alman [anonim]

    Toate comentariile sunt aiurea. Daca cititi informatiile de pe wikipedia aveti toate lamuririle si despre avin si despre echipaj. Singura problema este cum mai pilotezi avioane de pasageri lung curier la 51 de ani.
    • 0 (0 voturi)    
      corectare (Joi, 18 iunie 2009, 21:02)

      Cristi B. [anonim] i-a raspuns lui alman

      Oamenii au gresit la inceput si apoi au facut o corectare. Replicile despre 777 cel mai mare sint dinaintea corectarii deci va certati degeaba.

      Iar pilotul avea 61 de ani! Nu 51! Asa ca interbarea pusa de alman e foarte pertinenta! Cum de era inca pilot de cursa lunga?
  • 0 (0 voturi)    
    hmmm... (Joi, 18 iunie 2009, 22:30)

    starchaser [utilizator]

    si de cati ani spuneati ca lucreaza la Continental? din articolul citat reiese ca de 32:
    "Continental officials told CBS 2 the 60-year-old pilot died of natural causes. His identity has not yet been released, but officials say he worked for the company for 32 years and was based out of Newark."
  • 0 (0 voturi)    
    pentru luminarea.. (Joi, 18 iunie 2009, 22:34)

    starchaser [utilizator]

    ..prea distinsei asistente, cei care nu stiu decat sa comenteze dar nu au zburat niciodata, nici macar virtual, folosing MFS. Zborurile foarte lungi, trans-atlanticele, au cate un pilot de rezerva dat fiind faptul ca dureaza foarte mult. Practica nu este noua.
  • 0 (0 voturi)    
    diferenta (Joi, 18 iunie 2009, 23:49)

    Mihai [anonim]

    Diferenta este ca 777 este un avion de pasageri iar A380 este un avion de marfa, adica cargo. Ca si dimensiuni A380 este mai mare decat 777, numai ca 777 este cel mai mare avion de pasageri
    • 0 (0 voturi)    
      Banc? (Vineri, 19 iunie 2009, 5:36)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Asta este ultimul banc, nu? Unde ai citit tu ca A380 e avion de marfa? Un link, ceva? :d
    • 0 (0 voturi)    
      putin respect, Mihai! (Vineri, 19 iunie 2009, 8:14)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Mihai, putin respect pentru pasagerii de pe A380. Nu sunt "marfa"! :))))))
      Acum serios, eu stiam ca A380 e de pasageri, chiar daca poate fi transformat si in cargo.
      Ca sa fiu sigur, am cautat la intamplare pe net, si uite un link ce pare de incredere:
      http://www.realitatea.net/airbus-a380--cel-mai-mare-aparat-de-pasageri-din-lume-galerie-foto_102471.html
  • +1 (1 vot)    
    Specialistii lui Constantinescu (Vineri, 19 iunie 2009, 3:47)

    Alex din Umbra [anonim]

    Specialistii lui Constantinescu, aici erati! Nu inteleg de ce tara merge asa prost, ca vad ca pricepeti la tot felul de chestii!
    • +1 (1 vot)    
      da, noi suntem!! (Vineri, 19 iunie 2009, 9:45)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui Alex din Umbra

      Da, Alex din Umbra, noi suntem specialistii lui Constantinesc! :))))) Aici eram, in sfarsit ne-a descoperit cineva! :))))
      Pe de alta parte, suntem romani: firesc ca ne pricepem la tot felul de chestii! ;)
      Tocmai de aia merge tara asa prost! Suntem specialistii lui Constantinescu, dar cum Constantinescu nu mai e la putere, nu ne mai vrea nimeni! :((((((((((((((
      Facem un anunt oficial companiei Continental Airlines: ne oferim servciile companiei voastre, pentru prevenirea repetarii unor incidente similare! :))))))
  • 0 (0 voturi)    
    Pilot la 61 de ani??? (Vineri, 19 iunie 2009, 15:15)

    Loerincz [utilizator]

    Bai fratilor... pai, vina in primul rand este a companiei aeriene care a lasat un babalac de 61 de ani sa piloteze un transatlantic.

    Parerea mea este ca avand in vedere stressul la care sunt supusi pilotii, ar trebui pensionati la max. 55 de ani, iar de la 50 sa nu li se mai permita sa zboare pe rute lungi!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică