Comandantul aerodromului din Clinceni a murit in urma unui accident aviatic

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 5 iunie 2009, 20:19 Ultima ora

O persoana a murit intr-un accident aviatic produs vineri, in jurul orelor 20:00, la Clinceni (judetul Ilfov), dupa ce un avion de acrobatie, de mici dimensiuni, s-a prabusit pe aerodromul din localitate, in timpul unui zbor de antrenament. Victima este comandantul Aerodromului Clinceni, Mihai Dobre Tone.

Pilotul a decedat dupa ce aparatul usor de tip Extra 300 L (cel mai performant avion de acrobatie) pe care il conducea a cazut vineri seara, de la aproape 200 de metri, in camp deschis, la circa un kilometru de pista.

"La aproximativ 10 minute de la decolarea de pe Aerodromul Clinceni, una dintre comenzi s-a blocat, pilotul nu a mai putut sa o redreseze, avionul a intrat in vrie si s-a prabusit la aproximativ 1 km de pista. Avionul a luat foc la impactul cu solul", informeaza Ministerul Transporturilor intr-un comunicat.

"Acest tip de aparat nu are inregistrator de parametri de zbor. Aeronava este conceputa pentru acrobatii", a precizat, pentru Realitatea TV, directorul Directiei Investigatii Transport Aerian din Ministerul Transporturilor, Mircea Ciuca.

La locul accidentului s-a deplasat o comisie de ancheta a Ministerului Transporturilor, potrivit sursei citate.

Mihai Dobre Tone avea 24 de ani si era component al echipei de inalta acrobatie aviatica. El efectua un zbor de antrenament pentru demonstratia aeronautica, organizata de Aeroclubul Romaniei, care urma sa se desfasoare sambata, la Aerodromul Clinceni.

In urma acestui accident tragic, mitingul aviatic a fost anulat, precizeaza comunicatul.


Citeste mai multe despre   



















7355 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    Dumnezeu sa-l ierte (Vineri, 5 iunie 2009, 22:17)

    MirceaA [utilizator]

    toate sporturile sunt frumoase, dar isi cer tributul.
    • -2 (10 voturi)    
      Sporturile si tributul cerut (Vineri, 5 iunie 2009, 22:26)

      Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      da... mai ales sahul!
      • -4 (4 voturi)    
        comandant? (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 7:26)

        Pavel [anonim] i-a raspuns lui Loerincz

        Cand ajunge unul de 23 de ani sa fie comandant, in orice domeniu, avem o problema. La aceasta varsta, orice vorba inteleapta insemna memorie buna, nicidecum stiinta sau judecata. Sportiv deasupra celorlalti, de acord, dar nu-l mai faceti comandant.
        • 0 (0 voturi)    
          invidiosule (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 11:43)

          outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Pavel

          are 28 de ani.
        • -2 (2 voturi)    
          Mdaa... (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 13:30)

          radub [anonim] i-a raspuns lui Pavel

          Cam asa este, o reminescenta din vremurile trecute. Eu stiu ca un aeroport are un director sau un manager, de unde pana unde comandant ...???
          • 0 (2 voturi)    
            . (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 18:10)

            zoe [anonim] i-a raspuns lui radub

            tu nu stii! tu banuiesti. Toate aerocluburile au comandant.
            Sa se odihneasca in pace.
            Macar a facut ce si-a dorit.
            • +1 (1 vot)    
              era comandant (Duminică, 7 iunie 2009, 12:52)

              parasutist [anonim] i-a raspuns lui zoe

              vorbiti toti in necunostinta de cauza,. era comandant, era celm mai bun pilot de acrobatie din tara, campion natinonal de cativa ani, facea de 8 ani zbor cu motor.. avea 24 de ani. nu va mai dati cu parerea daca nu stiti! eram pe aerodrom vineri, am vazut cum a dat de pamant.
        • +1 (1 vot)    
          te bagi in seama (Duminică, 7 iunie 2009, 14:55)

          dan c. bogdan [anonim] i-a raspuns lui Pavel

          Ca au existatat oameni ca el (MIHAI DOBRE TONE) in tara asta unde sunt promovate nonvalorile e greu de crezut.Dar ca exista oameni ca tine care in astfel de momente fac pe desteptii e revoltator.
        • 0 (0 voturi)    
          pai... nu a murit pt ca ar fi fost comandant (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 11:49)

          KV [anonim] i-a raspuns lui Pavel

          Adica morala care e, daca nu era comandant nu murea??

          Sau doar asa, ti-ai adus tu aminte de ceva ce te rodea?
  • +3 (3 voturi)    
    RIP (Vineri, 5 iunie 2009, 22:48)

    Armand [anonim]

    Fi-ei tarana usoara ! Dumnezeu sa Il aiba in paza Sa !
  • +3 (3 voturi)    
    Dumnezeul sa-l Odihneaca in pace (Vineri, 5 iunie 2009, 22:51)

    Gabriela [anonim]

    Atat de frumosi si spectaculosi sunt .
    Am privilegiul de a locui la nici un km de acest aeroport si ii pot vedea zilnic la antrenamente pe acesti piloti minunati. Fac niste acrobatii de vis.
    Mihai Dobre din pacate nu va mai putea fi vazut pe cerul Clinceniului de astazi inainte.
    Dumnezeu sa te odihneasca in pace si iti multumim pentru toate minunatiile pe care le faceai in aer.
    Condoleante familiei si prietenilor sai.
  • +1 (1 vot)    
    Sunteti siguri? (Vineri, 5 iunie 2009, 22:56)

    Mario Popa [anonim]

    comandantul Aerodromului Clinceni la 24 de ani???
    • +1 (1 vot)    
      Sunteti siguri? (Vineri, 5 iunie 2009, 23:28)

      Gabriela [anonim] i-a raspuns lui Mario Popa

      28 de ani , atat avea
      • 0 (0 voturi)    
        odihneste-te in pace! (Vineri, 12 iunie 2009, 17:29)

        GEANINA_ina [anonim] i-a raspuns lui Gabriela

        de ce nu intelegeti o data pt totdeauna ca Misu avea 24 si nu 28 de ani?vb doar pt a vorbi.macar lasati-l sa se odihneasca in pace si nu ii mai mutdariti memoria cu rautati.a fost, este si va ramane in continuare un EROU pt cei care l-au cunoscut.
    • +2 (2 voturi)    
      Cand esti bun, esti bun indiferent de varsta. (Vineri, 5 iunie 2009, 23:33)

      Sergiu [anonim] i-a raspuns lui Mario Popa

      Da, la 24 de ani cmd al aeroportului Clinceni + Pilot de avion de inalta acrobatie (restul pilotilor din lotul de inalta acrobatie avand peste 30 de ani).
      Omu asta era bun, tare bun in ceea ce facea. S-a retras in plina glorie, dar totusi, prea devreme.
    • +1 (1 vot)    
      comandant la 24 ani (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 0:05)

      Adena [anonim] i-a raspuns lui Mario Popa

      da,ai citit bine....comandant la 24 de ani....un baiat de milioane!
  • 0 (2 voturi)    
    Dumnezeu sa il ierte! (Vineri, 5 iunie 2009, 23:30)

    kypris8 [anonim]

    Zborul e o pasiune crunta, are limita doar cerul...Pacat, Mihai era baiatul lui Tone,tatal lui a fost mult timp seful pe Clinceni,oficial sau nu.Era mandru de el, de aia a si ajuns asa tanar pe Extra...btw,cate mai sunt in activitate ca dupa atatea accidente din 6 sau 8 nici nu mai stiu cate mai sunt operationale?Numai cat am stat eu pe acolo(vro 4 ani) au fost multe accidente sau incidente...de unde iar intrebarea despre intretinerea acestor aparate si respectarea procedurilor.Si se mai stie ca dupa un anumit nivel de performanta zburatorii nu prea mai tin la respectul exact al procedurilor de securitate...in fine, pacat.Cerul isi cere tributul, Clinceniul are o istorie trista in sensul asta.
    • +1 (1 vot)    
      Dumnezeul sa il odihneasca (Vineri, 5 iunie 2009, 23:47)

      Gabriela [anonim] i-a raspuns lui kypris8

      Clinceniul , adica Aerodromul Clinceni nu are o istorie atat de trista pe cat incerci sa sugerezi.
      Macar in astfel de momente sa incercam sa nu aruncam cu noroi. In 8 ani nu au fost decat 2 accidente , iar pilotii chiar fac minuni de ce trebuie sa faci afirmatii gratuite?
  • +3 (3 voturi)    
    Mihai Tone (Vineri, 5 iunie 2009, 23:38)

    Radu I [anonim]

    L-am admirat anul trecut evoluand la un show aviatic la Mangalia si era extrem de talentat. Mare pacat ca s-a dus atat de tanar. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca.
  • +3 (3 voturi)    
    Multumim Misu Tone (Vineri, 5 iunie 2009, 23:58)

    Dan [anonim]

    Eu unul nu pot decat sa spun multumim frumos pentru toate acrobatiile frumoase pe care am avut onoarea sa le urmarim.

    L-am vazut la Targu Mures acum vreo luna si publicul era fascinat de ce facea pe cer.

    Toate respectele pentru el si sincere condoleante pentru familia sa.

    Un mic filmulet in care Tone isi arata maiestria: http://www.youtube.com/watch?v=xjrZS8Rq39k&feature=channel
  • +4 (4 voturi)    
    Dumnezeu sa il ierte!!! (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 0:02)

    dan [anonim]

    Din pacate EXTRA 300 a mai facut o victima iar un inger sa alaturat altor doi fosti mari campioni ai romaniei MIHAI PAL si GHEORGHE MILITARUL(comandanul aeroclubului Gh. Banciulescu Ploiesti) morti si ei la mansa aceluias tip de avion ... Dumnezeu sa-i odihneasca!!!

    P.S. Coincidente ciudate Mihai PAL - se antrena tot pt un miting aviatic dar la Cluj iar Gh. MILITARU era tot comndant al unui aeroclub!!!

    De ce toti acesti oameni EXTRA-ORDINARI ucisi de un EXTRA - "ordinar" ?
    • -2 (2 voturi)    
      insinuare ignoranta (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 14:08)

      radub [anonim] i-a raspuns lui dan

      Extra este unul dintre cele mai performante avioane de acrobatie aeriana din lume. Faptul ca atatea au fost distruse in Romania, incluzind victime omenesti, se explica ca si la vestitele MIG-uri prin mizerabila pregatire si lipsa de disciplina ale acelor piloti.
      Am participat ca traducator la ancheta comisiei Autoritatii Aeronautice din Germania in cazul tragicei morti a pilotului Militaru, in 2000 sau 2001 cand au fost aduse primele Extra in Romania. Militaru si colegul lui Serbanescu au fost avertizati in modul cel mai serios de Serviciul Meteorologic sa nu decoleze cu avioane neinstrumentate pentru zbor in conditii IMC (Instrument Meteorological Conditions), adica vreme mizerabila. Au ignorat aceste sfaturi si rezultatul a fost ca Militaru s-a prabusit dupa mai putin de o ora de zbor intr-o padure din centrul Germaniei, dupa ce a pierdut orientarea spatiala si respectiv comanda avionului, colegul lui Serbanescu, mai putin versat in aviatie acrobatica, insa mult mai cu experienta ca pilot pe instrumente, a reusit sa aterizeze pe o pista din apropiere. Rezultatul anchetei a fost nimicitor : decolarea insasi in acele conditii a fost considerata drept sinucidere curata. Este aceiasi cauza mereu care omoara pilotii : excesul de incredere in sine, ignoranta sau neputinta de a recunoaste ca un pilot acrobatic practic nu zboara decat manevre in conditii de vizibilitate buna, manevre impresionante, intru-un spatiu limitat dar asta neinsemnand ca acel pilot este capabil si de un zbor de distanta pe orice vreme.
      In acest context ii recomand celui ce face aaprecieri asupra avioanelor Extra si despre piloti, se gandeasca mai intai daca este sau nu competent in acest domeniu.
      • +1 (1 vot)    
        poate ai dreptate dar... (Duminică, 7 iunie 2009, 9:34)

        dan [anonim] i-a raspuns lui radub

        Nu stiu cat te pricepi tu la avioane insa cu sigutanta nu l-ai cunoscut pe Giga Militaru si Mihai Pal , in legatura cu plecarea de din germania ea a fost fortata de autoritatile romane care nu au platiti cazarea celor doi piloti decat pt o noapte , pe colegul lui il chema Stefanescu si nu Serbanescu.
        Te intrebi daca sunt competent sau nu las la aprecierea ta asta tinand cont ca am luat locul 2 la cupa munteniei la aterizare la punc fix si am zburat aproape 10 ani . Cat despre aprecierea mea referiotare la piloti DA sunt EXTRA-ORDINARI iar avioanele sunt sigur EXTRA - din pacate "ordinar" era in ghilimele DACA NU AI VAZUT pt ca intradevar este unul din cele mai bune avioane, poate mi-as fi dorit sa fi fost cu adevarat ORDINAR acest avion atunci sigur nu mai doreau atati piloti buni sa il zboare.... P.S. ai putea fi surprins sa afli ca din 8 avioane extra mai zboare doar 3 acum STIAI ASTA?
        • 0 (0 voturi)    
          Sigur stii despre ce a fost vorba radub..? (Duminică, 7 iunie 2009, 19:39)

          Cel mai mic din clan ... [utilizator] i-a raspuns lui dan

          In primul rand: "Dumnezeu sa il adihneasca in pace!" si condoleante familiei lui... In al doilea rand se vede ca sti foarte bine numele care le-ai scris pe foaie ca "traducator", daca asa o fi fost ... cate ore sau mai bine zis minute ti-ai petrecut in avion cu mansa in mana, sau cati ani ti-ai petrecut sub soare sa iti astepti randul la zbor, de cate ori te-ai trezit la ora 5 ca sa ajungi repede la aerodrom si sa scoti avioanele si sa incepi zborul. Cate avioane ai spalat sau alimentat. Nu mai aprecia oamenii daca stiu sau nu despre avioane... ceea ce a spus dan e perfect corect ... Moartea D-lui Ghe. Militaru, amintirea caruia nu vreau sa fie patata in niciun fel, a fost o lovitura dura pentru mine si pentru toti cei cel il cunosteau bine si nu numai ca si comandant ci mai ales ca OM. Aceste avioane i-au luat de langa mine un OM care "mi-a intins mereu o mana". Dupa care a urmat lovitura cu moartea D-lui Pal Mihai. Nu cred ca stii cum e sa suferi asa de mult... Ce te rog e sa nu mai judeci oamenii asa de repede doar pentru ca iti place... Poate ca stii mai multe sau poate ca nu... asta nu o vei stii asta niciodata... Sa ai o zi buna... se vede ca pe tine nu te-a afectat aceasta pierdere a aviatiei sportive... Ar trebui sa existe mai mult rspect in ceea ce spuneti...
          • 0 (0 voturi)    
            atacul la persoana (Luni, 15 iunie 2009, 9:50)

            radub [anonim] i-a raspuns lui Cel mai mic din clan ...

            si replicile rudimentare se par a fi simfonia Dv. preferata. Nu am comentat nimic mai mult decat rezultatul anchetei germane privitoare la acel accident. Si cred ca mi se poate permite dupa 8-9 ani sa confund un nume al unei persoane intalnite scurt si incidental. Ce-i drept nu am spalat avioane, si nici nu am stat la coada ca sa ajung la mansa. Altfel as fi ajuns cu siguranta la numarul de ore de zbor al celor ce stau la coada ca sa zboare...
            La locul crash-ului lui Gheorghe Militaru am fost de cel putin 3-4 ori in acesti ani. Nu am vazut nici floare din Romania acolo, mai mult ca sigur sunt singura persoana care din cand in cand tine acolo un moment de reculegere. Fara vorbe mari.
  • 0 (4 voturi)    
    200m.... (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 0:05)

    H [anonim]

    Nu stiu datele precise dar cred ca parasuta de rezerva a pilotului are distanta de 50 m la deschidere. Daca avionul a intrat in vrie inseamna ca a atins unghiul limita ceea ce inseamna ca unghiul de atac era pozitiv si traiectoria a fost parabolica. Ceea ce ii dadea destul timp pilotului sa se salveze daca respecta procedurile. Daca nu le-a respectat, de ce ajung piloti care nu respecta procedurile sa zboare? Pentru ca sunt sefi de aeroclub si ei fac legea? Daca le-a respectat si nu a a avut timp sa se salveze se impune revizuirea.
  • +3 (3 voturi)    
    condoleante familiei, condoleante colegilor. (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 0:39)

    max [anonim]

    sunt pilot de elicopter si cred ca stiu ce inseamna zborul...e o pasiune, nu e o arta...la cate accidente s-au petrecut in ultimii ani- piloti cu o experienta extraordinara au zburat spre ceruri- cred ca trebuie , UNEORI, sa mai avem si NOROC.
    cer senin, dragi piloti si multa bafta !
    Dumnezeu sa il odihneasca in pace !
    max
    • 0 (0 voturi)    
      Respect pt Dvs (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 21:45)

      ALex [anonim] i-a raspuns lui max

      Am un mare respect pt pilotii de elicopter. Eu sunt pilot de avion (sportiv, nu ca meserie) si am incercat impreuna cu un amic sa conduc un elicopter (amicul meu fiind instructor, fireste). Noi cu avioanele conducem asa cum ai conduce o masina, dvs cu elicopterul insa faceti mai mult magie decat zbor. Pentru cei care nu stiu, fac precizarea ca un elicopter se conduce muuuult mai greu decat un avion, necesita mai multa coordonare si atentie.

      Din pacate insa la noi nu stiu cate accidente s-au intamplat din neglijenta si cate ca erori tehnice. La aeroclubul la care zbor eu in Cehia, din fericire, de 27 de ani nu au mai fost victime. Controlul avioanelor se face cu strictete si avem parte de un director f sever in ceea ce priveste siguranta zborului: mai bine mai tarziu sau mai putin de efect, decat repede si prost - asa zice el.

      Cer senin si dvs si cate decolari, tot atatea aterizari fericite sa aveti.
  • +3 (3 voturi)    
    "Uite-l cum se invarte! Asta s-a nascut in avion!" (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 0:54)

    Daniel Coman [anonim]

    Cam asa era caraterizat de apropiati si prieteni Mishu cand era la mansa. Asa a fost...
    Sa le fie tarana usoara lui Gheorghe Militaru, Mihai Pal si din pacate si lui Mishu Tone. Toti au cazut cu blestematul asta de Extra. Atat de multe da avionul, dar parca prea mult cere inapoi Cerul pentru ca ei au indraznit sa-i brazdeze undele cu elicele si motoarele, dar mai ales cu cutezanta lor .
    Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l aiba in paza pe Mishu. A murit prea tanar. Tare bun in ce facea. Am zburat cu el, l-am urmarit de nenumarate ori in zbor executand figuri pe care putini acrobati de talie mondiala le stapanesc. Pot spune ca s-a stins un as al aviatiei noastre (mari, mici, sportive, militare, etc.).
    Pacat ca, in mod absurd, Cerul, soarta, cum vreti sa-i spuneti ii ia doar pe cei mai buni.
  • +3 (3 voturi)    
    Dumnzeu sa-l odihneasca in pace (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 2:21)

    Costache Mircea [anonim]

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Condoleante familiei si celor apropiati, am avut fericita ocazie de a zbura cu el in avion in cadrul unor exercitii de antrenament la Strejnic, era un tip exceptional talentat si punea multa pasiune in ceea ce facea se daruia cu totul zborului, nu uit inainte de un Campionat National de acrobatie unde eram practic "adversari" a venit si mi-a expliat asa de frumos si amanuntit un exercitiu pe care el il facea, eu nu il aveam in program si totusi mi la explicat cu atat daruire ceva de inemaginat, era mare si mai ales invatase de la Dl Tone arta de a explica de a arata ce poate face un avion "tu ii spui avonului ce sa faca nu el iti spune tie" erau cuvintele lui in timp ce am zburat cu el. Pacat mare pacat ca de data asta avionu a facut ce vrut el, nu pot sa cred ca dupa Ghe. Militaru cel care m-a scos la simpla, Mihai Pal, acest avion si-a cerut dinou tributul, de ce ne invartim in acest cerc dece trebuie sa pierdem piloti buni si prieteni pentru ce? Nu te vom uita niciodata din pacate ti-ai primit aripile de inger mai devreme decat era cazul, acum vei zbura alaturi de alti doi ingeri Mihai si Gica. Dumnezeu sa va odihneasca in pace! Nu va voi uita niciodata.
  • +2 (2 voturi)    
    CONDOLEANTE FAMILIEI (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 9:24)

    catalina [anonim]

    DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN IMPARATIA LUI!
  • +2 (2 voturi)    
    un adevarat maestru, un om de exceptie (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 9:39)

    Gavril Bogdan [anonim]

    Dumneazeu sa-l odihneasca in pace! Dorinta lui de a ajunge cel mai bun si de a face ce altii doar visau l-au facut sa straluceasca din ce in ce mai tare. Imi pare rau ca nu a apucat sa ne arate tot ce este in stare sa faca!
    Misule ... vei face spectacol pentru ingeri acum! Condoleante familiei!
  • +1 (1 vot)    
    Gheorghe Militarul a fost ucis (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 10:46)

    Gigi Marga [anonim]

    De ce ignoram cretinul responsabil de moartea lui Gheorghe Militarul? De ce omul asta inca mai zboara?

    G? Parca asa te autointitulezi, nu?

    De ce AAR acopera INTOTDEAUNA vinovatii si cretinii care piloteaza elicopterele cu "juma' de roata in apa" si care isi omoara echipajele?!

    Toti, dar toti sint victime ale sistemului, inainte de a fi orice altceva. Un sistem care acum, va demonstra cum comanda "s-a blocat" si gata. Dar cine a fost mecanicul responsabilu cu inspectia tehnica a aeronavei? Cum si-a luat el certificarea respectiva? Cum e cu spagile la AAR? Cum e cu examenele pe care le trec toti imbecilii, copiind raspunsuri?!
  • 0 (0 voturi)    
    Zi nefasta pentru zbor (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 16:22)

    mic_planorist [anonim]

    in primul rand, RIP Mihai Dobre, l-am vazut in cateva mitinguri, si intr-adevar, era cel mai bun dintre Soimi. nu cred ca se va mai zbura in tara pe data de 5 iunie. ieri si la Cluj a avut loc un mic accident, un planor a fost nevoit sa aterizeze pe campuri in urma unui remorcaj. din fericire, aici nimeni nu a patit nimic, dar din pacate, altii nu sunt la fel de norocosi. de la Extra 300L nu poti cere mai mult, e cel mai bun avion de acrobatie nelimitata.
  • +1 (1 vot)    
    Lumea este mai saraca (Sâmbătă, 6 iunie 2009, 18:09)

    . [anonim]

    Ieri a avut loc o mare tragedie, iar la cateva ore dupa asta, nu va sta gandul decat sa cautati vinovati si sa faceti incriminari nefondate pe baza unor zvonuri si pareri personale. Nu cred ca isi au locul afirmatiile de genul: '' l-a facut ta-su' comandant'', ,,era prea tanar'', ''e vina mecanicilor'' etc.
    Nu este nimeni vinovat pentru oboseala metalului.
    Mihai Dobre Tone, este unul dintre acele nume mari ale aviatiei care va intra in istorie.
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.
  • +1 (1 vot)    
    ..... (Duminică, 7 iunie 2009, 14:53)

    Valentina [anonim]

    Nu va mai pierdeti timpul!Il cunosteam pe Mihai..un baiat de milioane...Da!! Avea 24 de ani!!! Si DA!!!Era Comandant!!!! CONDOLEANTE familiei si sa nu uite ca sunt alaturi de ei pentru orice au nevoie! Iar voi ..cei care nu aveti timp decat de rautate...ganditi-va ca toti avem un sfarsit..si nu ne-ar placea rautati la adresa noastra cand vom trece spre un alt taram...darasa este omul...atunci cand pierde realizeaza...
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare - Balotesti (Luni, 8 iunie 2009, 21:26)

    eu [anonim]

    Vad ca pe forumul asta de discutii sint un numar de persoane foarte cunoscatoare in domeniul aviatiei. Desi nu are legatura cu cazul tragic al lui Mihai Dobre, va rog, daca puteti, sa imi raspundeti la intrebarea urmatoare: stie cineva care a fost motivul real al prabusirii avionului de la Balotesti, in 1993, parca? Poate gresesc, dar cred ca niciodata nu a existat o versiune oficiala a povestii... Ca om care nu se pricepe la avioane, dar e obligat de meserie sa le foloseasca, am impresia ca in cazurile accidentelor avioanelor comerciale, in foarte putine instante se da publicitatii motivul real. Se face mult caz pe tema gasirii cutiei negre, dar odata gasita (sau nu), se lasa o liniste adinca pentru publicul nespecialist...Airbusul are o lunga istorie de accidente (sau aproape accidente (vezi si cursa Bucuresti-Orly in 1999), si niciodata nu ma simt confortabil urcind intr-unul (deh, n-am apetenta pentru zbor). Va multumesc anticipat
  • 0 (0 voturi)    
    gica militaru (Marţi, 4 octombrie 2011, 13:00)

    diana [anonim]

    multumesc pentru cuvintele frumoase spuse despre fratiorul meu.....era un om de milioane ..mi-e atit de dor de el...dar ce pot face ?dumnezeu la luat la el si ne-a lasat pe noi cu durere in suflet--NU TE VOI UITA NICIODATA FRATIORUL MEU DRAG


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică