Un avion al companiei Tarom, cu 40 de pasageri la bord, a aterizat cu bine la Bucuresti, dupa ce a avut probleme la trenul de aterizare

de M.M., A.N.     HotNews.ro
Duminică, 24 mai 2009, 16:12 Ultima ora

Un avion al companiei Tarom, care efectua cursa Cluj-Bucuresti, a aterizat cu bine in Capitala duminica dupa-amiaza, cu o intarziere de 15 minute, dupa ce pilotul observase ca exista probleme tehnice cu trenul de aterizare, anunta NewsIn. Aeronava decolase de la Cluj, iar pilotul a observat la scurt timp ca sunt probleme cu trenul de aterizare, care nu s-a mai retras.

"La decolarea de pe Aeroportul International Cluj Napoca pilotul aeronavei ATR RO 654 a observat ca nu s-a inchis trenul de aterizare. Cu toate acestea, comandantul aeronavei a decis sa continue drumul in aceste conditii. Aeronava trebuia sa aterizeze pe Otopeni in jurul orei 15:25, dar pilotul a considerat ca este necesar sa dea un tur al pistei pentru ca cei din turnul de control sa observe daca trenul de aterizare este deschis", a declarat Madalin Tudor, purtatorul de cuvant al Tarom, pentru NewsIn.

Comandantul aeronavei a ales sa continue drumul spre Capitala, insa, inainte de a ateriza la Bucuresti, aeronava a survolat un timp aeroportul, pentru a se consuma combustibilul.


Citeste mai multe despre   























7029 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Tarom 2009 (Duminică, 24 mai 2009, 16:43)

    Radu Florea [utilizator]

    Probabil că majorarea biletelor pe această rută (Cluj-Napoca - Bucureşti) devine nejustificată, în aceste condiţii emoţionale (de la 47 EUR cursele au ajuns să coste 102 EUR, din pricina taxelor de aeroport zice-se). Trebuie spus şi că avionul era un Aerospatiale/Alenia ATR 42-500 (cu elice, strâmt), ceea ce înseamnă mai mereu un drum cu zdruncinături consistente (dar tolerabile).
    Totuşi, acest incident este încă o dovadă a profesionalismului piloţilor companiei TAROM. În comparaţie cu alte companii aeriene, trebuie să recunosc (din proprie experienţă, desigur) că am avut parte de cele mai line şi plăcute zboruri cu TAROM. Păcat că serviciile de la sol nu sunt prea grozave iar bagajele sunt mereu în pericol de scotocit şi ciordeală. De asemenea - păcat că politica de preţ practicată în ultimii doi ani nu are susţinere şi consistenţă...
    • +4 (4 voturi)    
      Tarom 2009 (Duminică, 24 mai 2009, 17:07)

      Aurelian [anonim] i-a raspuns lui Radu Florea

      Perfect de acord cu cele spuse de Radu Florea. Zboruri line, aterizari fara transpiratii reci. Pilotii - niste profesionisti fara multi rivali in lume.

      Politica preturilor practicate de catre comanie insa este de-a dreptul necompetitiva, tinand cont de serviciile oferite (serviabilitatea nici nu o aduc in discutie, deoarece e pasare rara la Tarom - a nu se citi inexistenta, totusi). Dar profita de faptul ca sunt pe anumite nise de piata unde alternativele sunt foarte limitate.
    • +2 (2 voturi)    
      nu pilotii sint buni ci mecanicii de intretinere s (Duminică, 24 mai 2009, 20:03)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Radu Florea

      atr-ul este un avion extraordinar de bun. am zburat odata de la milano la marsilia. batea acolo un vint, da ce vint....este mistralul care facea ca avionul sa danseze prin aer. cind ne-am apropiat de sol a fost jale dar avionul si-a continuat drumul fara probleme iar dupa ce a aterizat inca se mai zgiltiia tare din cauza vintului..... cum am spus, este un avion extraordinar de sigur.... in cazul de acum, pilotii tarom nu au avut mare lucru de facut decit sa nu depaseasca viteza de zbor cu trenul deschis.... totusi, bravo si pilotilor ca au fost curajosi si nu s-au intors din drum....
    • +2 (2 voturi)    
      Tarom 2009 (Duminică, 24 mai 2009, 21:33)

      dm [anonim] i-a raspuns lui Radu Florea

      ATr 42-500 . N-am zburat cu el dar l-am vazut de multe de ori la aterizare. pe vreme rea ai senzatia ca=l rastoarna vantul insa pe masura ce se apropie sa puna rotile se stabilizeaza incredibil. Sigur maiestria pilotilor este baza dar acest lucru nu ar fi posibil daca nu i-ar ajuta si performantele avionului. Nu stiu ce te-a nemultumit vis-a-vis servicii sol iar despre bagaje ...aste e treaba generala.Milano (MXP)este cel mai supervizat arp si totusi detine pozitii de lider in statisticile bagajelor pierdute
    • -1 (3 voturi)    
      atr (Luni, 25 mai 2009, 9:08)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui Radu Florea

      Mm zburat bucuresti - iasi si retur cu avionul asta si ma consider norocos ca nu am intalni un stol de berze pe drum. Nu mai zbor in viata mea cu el.

      Mai bine cu masina.
  • -3 (3 voturi)    
    tarom sucks (Duminică, 24 mai 2009, 18:43)

    Worth [anonim]

    Ultima data cand am mers pe ruta Bucuresti - Paris (CDG) capitanul Preda a aterizat ca pe cartoon network. Nu contest skill-ul lor dar am vazut piloti mai buni. Vedeti Lufthansa, KLM, Air France & co.
    • 0 (2 voturi)    
      si in afara de ruta asta ? (Duminică, 24 mai 2009, 19:00)

      mucha [anonim] i-a raspuns lui Worth

      ai mai mers pe vreuna cu taromul ?
  • -1 (5 voturi)    
    curajosi?... (Duminică, 24 mai 2009, 21:11)

    sanchi [anonim]

    adica e bine ca au mers cu avionul stricat pana la bucuresti in loc sa se intoarca imediat? nu stiu procedura, dar ca pasager m-as gandi pe loc sa-i dau in judecata.
    • +1 (3 voturi)    
      Romanu si datu in judecata (Duminică, 24 mai 2009, 21:39)

      kkk [anonim] i-a raspuns lui sanchi

      JENANT!!!!!! altceva mai bun decat vise erotice cu un proces banos nu sunt instare sa debiteze mintile romanilor? Mi greata ca sunt compatriot ca asemenea Nea Mitica de la Procesomanie.... Sunteti ca ziaristi, ba cu patru trenuri de aterizare ba cu Touch&Go si alte aberatii ... orice si deja umectati la gandul unui proces....... Daca a zburat stimate procesoman ieftin cu trenul scos inseamna ca in procedura scrie ca poate.....

      NU PROSTIA SALVEAZA ROMANIA!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Hotararea corecta (Duminică, 24 mai 2009, 22:06)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui sanchi

      Pilotii au luat hotararea potrivita. Odata ce decoleaza, un avion nu poate ateriza cu aceeasi greutate, sunt riscuri enorme.

      Sa zicem greutatea maxima de decolare a unui avion tip ATR este 80.000 kg, greutatea maxima la aterizare este 65.000 kg! Diferenta de greutate sta in combustibilul care trebuie consumat, sau aruncat deasupra unei ape/zone nelocuite.

      Daca trenul nu s-a inchis, zborul poate fi continuat fara probleme. Atata doar ca forma aerodinamica este stricata de trenul ramas deschis, deci viteza este redusa.

      Felicitari pilotilor de la Tarom, intr-adevar au experienta si pregatire buna. Un lucru de care putem fi mandri in Ro. Si spun asta cu incredere, lucrez in aviatie.
    • 0 (0 voturi)    
      / (Luni, 25 mai 2009, 11:22)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui sanchi

      / cum sa te intorci imediat cu avionul plin cu combustibil ?? si daca tot trebuie sa scapi de kerosen, de ce sa nu-ti vezi de drum, daca nici o procedura nu te impiedica??
  • +1 (3 voturi)    
    tarom (Luni, 25 mai 2009, 1:15)

    sky team [anonim]

    taromul ca si alte companii de linie are costuri mari, vezi, de exemplu Alitalia sau Malev. Pilotii sunt super ok, am zburat si cu Lufthansa si cu Austrain si cu AirMalta si cu lowcosturi, nu se compara cu Taromul niciuna.

    marea problema este la serviciile in avion, insotitoarele de bord sunt efectiv expirate, nu au chef de nimic, respingatoare, au intrat in rutina, isi fac munca in scarba...si nu e doar parerea mea, am auzit multi cunoscuti care au zburat cu tarom si s-au plans de asta
  • 0 (0 voturi)    
    Pilotul se numeste cpt. OSICEANU (Luni, 25 mai 2009, 12:01)

    andrei [anonim]

    pilotul se numeste cpt. osiceanu


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version